Video can be interlaced or progressive. Interlacing was invented as a way to achieve good visual quality within the limitations of a narrow bandwidth. The horizontal scan lines of each interlaced frame are numbered consecutively and partitioned into two fields: the odd field (upper field) consisting of the odd-numbered lines and the even field (lower field) consisting of the even-numbered lines. NTSC, PAL and SECAM are interlaced formats. Abbreviated video resolution specifications often include an i to indicate interlacing. For example, PAL video format is often specified as 576i50, where 576 indicates the vertical line resolution, i indicates interlacing, and 50 indicates 50 fields (half-frames) per second.
Prime Cups Samples
Primecups Zoe
Primecups Username Password
Prime Cups Clara
Primecups Bridgett
Prime Cups Torrents
Prim Cups Com
Laura K Primecups
Prime Cups Passwords
Jane Primecups
Free Primecups Videos
Primecups Com Laura
Free Primecups
Primecups 2
Prime Cups Sheila
Allinternal Dark Angel
Allinternal Torrents
Allinternal Veronika
Allinternal Veronica
Allinternal Ginger
Www Allinternal Co
Allinternal Sex
Allinternal Nyomi Arman
Free Allinternal
Allinternal Tina
Allinternal Sonia
Allinternal Mel
Allinternal Index
Allinternal Com Com
Eva Black Allinternal
Allinternal Gloria
Allinternal Jennifer
Allinternal Afrodithe
Mandy N Allinternal
Allinternal Patricia
Allinternal Anal
Allinternal Com Pass
Allinternal Movie
Allinternal Megaupload
Allinternal Free Movies
Allinternal Patricia
Allinternal Ariana
Allinternal Com
Allinternal Jennifer
Allinternal Claudia
Givemepink Sandra Shine
Givemepink Bambi
Login Givemepink Com Login
Givemepink Veronika
Givemepink Index
Givemepink Cindy
Givemepink Rapidshare De
Givemepink Password
Givemepink Iris
Givemepink Tera Bond
Givemepink Com Christina
Givemepink Stella
Givemepink Ocm
Password For Givemepink Com
Givemepink Exclusive
Tina From Prime Cups
Primcups Com
Prim Cups
Prime C Cups
Primecups Com Review
Prime Cups Jane
Eliza Prime Cups
Primecups Com Passwords
Veronique Primecups
Tina From Primecups
Primecups Kate
Primecups Com Passwords
Prime Cups Sample
Www Primecups Co
Prime Cups Bridgett
Eddie Gaedel
Ncaa Lacrosse
Free Printable Greeting Cards
Seneca Missouri
Happy Mothers Day Graphics
Philadelphia Police Beating
Nissan Pavillion
Cinco De Mayo
Jason Castro Voted Off
Dorothy Koch
Michael Iavarone
Pot Suckers
Marissa Tomei
Celine Dion Bio
American Idol Results May 7
Ty, ZZ, a já pořád proč do tebe GTI tak šije... možná bys měl opravdu přestat leštit svoje ego a začít psát o autech...k argumentům... Caparo..500 koní na 500 kilo... kde je jaká konkurence? Boční přetížení přes 2 G... Ale hlavně..tohle je auto pro Británii, pro chlapy, co si jezdí na víkend zařádit na okruh... a tam za ty peníze nebude mít konkurenci... A jinak, jezdím o víkendech z 0 na 100 za 4 sekundy, takže o rychlosti nejen píšu...
je to o tom ze auta by sa mali uz konecne vydat cestou ODTUCNOVANIA .... a vyvoj novych technologii .... sa vecsinou deje najprv cez supersporty .. a postupom casu prenika do nizsich segmentov ... myslim ze sa snazia nastolit dobry smer .. ci sa im to podari ci ne ... to je o tom .. tie CAPARA urcite sa sami nezaplatia lebo budu v lim. edicii a ide o vyvyjanie komponentov pre ine automobilky
:-) No pekne si se rozjel, jen co je pravda! ;-) Nicmene 500 Kg je 500 Kg a vo tom to tu je.
Jo je to cely reklama, ale sakramentsky dobre provedena. Je to takovy carbon-fibre cviceni a tech budou ted automobilky potrebovat spoustu, protoze se kompozity snazi vyuzit cim dal vic. No a jak uz bylo receno, jsou to prave subdodavatele, u kterych se horecnate vyvyji dilci technologie a to je prave ucel tedle oranzove "potvurky"! Co? ;-)
Je to projekt "T1", ale to je jedno. Zeptej se někoho, jakou myšlenku měl v hlavě Ron Denis při tvorbě McL F1... pak nebudeš říkat, že pocity pilota F1 nedal zatím nikdo nikomu zažít. Nebo skoč do Ariel Atomu, ty pilote F1... ;-)
Tak třeba tohle má dvě turba, které tlačí 2,5 baru (myslim teda) což je dost hodně na benzín a treba ta konstrukce toho turba se muze využít i jinde...
Caparo je dodavatel komponent do automobilového průmyslu... takže představa, že za pět let tvoje MX 5 bude mít karbonovou skládací střechu a nebude stát o moc víc než dnes...je možná i díky projektu F1. Jinak je jasné, že CAPARO projekt F1 koupil kvůli prezentaci svých schopností... v podstatě je to naprosto stejný mechanismus, jaký tady popisuješ u Ferrari... Nezdá se ti, že v poslední době mají větší drive v zavádění technologií dodavatelé typu Bosch, Brembo, Lucas, TomTom než velcí výrobci aut? F1 fandím i proto, že dává šanci zažít pocity pilota F1 i smrtelníkovi...to zatím neudělal nikdo...
Máš doma teflonovou pánev? Ano, i teflon byl nejdříve používán NASA... Evidentně používáš internet. Hádej, kdo ho první používal? Samozřejmě, že se nejmodernější a nejdražší technologie postupem času dostanou k běžnému použití. Opravdu si ale myslíš, Kubo, že nějaký Caparo tyto technologie přináší "mezi lidi"? V čem mám brzdit? Pro mě je přeci jen reálnější představou, že Ferrari vyvine něco pro F1, za pár let insipirováni touto technologií to použijí při tvorbě sériového komerčního vozu, za dalších x let to použijí v top modelu Alfy a za další desetiletí to bude možná v low-end FIATu... oproti tomu nějaký Caparo a jeho papundeklová formule >:D
Brzdi ZZ... I "kosmické" technologie se dostávají postupně mezi lidi...hliníkové karoserie a podvozky, karbonové střechy (M6), BMW nedávno zveřejnilo úmysl využívat karbon při výrobě běžných BMW... Možná že za 10 let bude na autech karbon stejně běžný jako dnes polykarbonát...
Jo, Saleen... A ještě k T1. IMHO se dá udělat výborně jedoucí auto, které bude vypadat i pěkně, narozdíl od téhle okapotované formule. To, že jsou pod tím podepsaní lidé, co dělali McL F1, ještě není žádná záruka. Např. pod každým druhým filmem je podespán Oscarem ověnčený režisér / producent bla bla bla a může to být sebevětší hovadina ;-)
To Saleem zní jak jidiš, možná Saleen by bylo lepší - no nerozumím tomu :-) btw trochu jsem to v první části přepísk, argumenty beru, ani se v tom nesvezu - i když kdo ví? ALE dík za reakci
Neregistrovaný Maxi, určitě v Caparu, pokud se s ním někdy svezeš, zažiješ skvělé zážitky, ale Caparo Vehicle Technologies asi nikdy nebudou produkovat "normální vozy", takže o čem tu vlastně píšeš? Jak konkrétně jejich práce pomůže tomu vývoji normálních vozů? To už víc uvěřím pohádce, že v Loganu x-té generace budeš mít převodovku postavenou na základě zkušeností z F1 :-) Tenhle jejich počin postavit T1 je jen o vydělání peněz. Nejsou výjimeční ničím jiným, než třeba Saalem... Souhlasím s tebou jen v té části, že je dobré, když si někdo vytyčí cíl a jde za ním. PS: A zkus to nebrat tak vážně a trochu se na ten svět usmívej ;-)
Jestli se Ti kolego přispěvateli povedlo někoho "nakopnout", tak si můžeš přidat zářez na pažbu. Ale upřímně bych byl radši, abys místo takových proklamací obohatil diskuzi něčím zajímavějším. Osobně si myslím, že taková prezentace technologií může pomoci i při vývoji normálních vozů a fandím lidem, kteří si dají nějaký cíl, který chtějí splnit i když z toho nemusí mít užitek většina, tak to že se jim něco povede je perfektní. Víc takových "bláznů" !!! Jejich web je www.caparo-t1.com a to že, tvůrci byli u zrodu silničního McLarenu F1 o něčem svědčí