Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic Type R také jako sedan

Emoce po premiéře třídveřového Civicu Type R na pařížském autosalonu ještě ani nestačily vychladnout, Honda přesto nedopřává svým příznivcům chvíli klidu.
Zpět na článek
5. 10. 2006 10:13
anonym
5. 10. 2006 10:33
neregistrovaný "TECH"
5. 10. 2006 10:43
5. 10. 2006 20:24
neregistrovaný "gouryella"
5. 10. 2006 22:40
anonym
5. 10. 2006 10:51
5. 10. 2006 14:58
neregistrovaný "čert"
5. 10. 2006 18:55
5. 10. 2006 20:02
5. 10. 2006 21:32
5. 10. 2006 22:24
5. 10. 2006 11:25
neregistrovaný "Martina"
5. 10. 2006 11:29
anonym
5. 10. 2006 11:32
neregistrovaný "Martina"
5. 10. 2006 11:30
neregistrovaný "Martina"
5. 10. 2006 12:04
5. 10. 2006 12:20
5. 10. 2006 12:59
5. 10. 2006 19:58
neregistrovaný "Mirek-607"
5. 10. 2006 20:03
5. 10. 2006 12:50
5. 10. 2006 13:02
5. 10. 2006 13:56
5. 10. 2006 12:53
neregistrovaný "JayJay"
5. 10. 2006 12:36
anonym
5. 10. 2006 12:46
5. 10. 2006 13:28
5. 10. 2006 13:32
5. 10. 2006 14:07
5. 10. 2006 14:21
5. 10. 2006 14:33
5. 10. 2006 14:33
neregistrovaný "TECH"
5. 10. 2006 14:36
5. 10. 2006 15:24
neregistrovaný "Lancer"
5. 10. 2006 17:41
neregistrovaný "JayJay"
6. 10. 2006 11:02
neregistrovaný "mates"
5. 10. 2006 15:12
neregistrovaný "ma"
5. 10. 2006 20:07
5. 10. 2006 15:23
neregistrovaný "Hds"
5. 10. 2006 21:07
neregistrovaný "Well"
5. 10. 2006 21:19
neregistrovaný "Well"
5. 10. 2006 15:25
neregistrovaný "Lancer"
5. 10. 2006 17:13
neregistrovaný "petrt"
5. 10. 2006 20:03
neregistrovaný "Mirek-607"
5. 10. 2006 20:56
neregistrovaný "petrt"
7. 10. 2006 23:04
anonym
5. 10. 2006 17:53
5. 10. 2006 20:10
5. 10. 2006 20:21
anonym
5. 10. 2006 22:20
5. 10. 2006 19:19
neregistrovaný "RS ala MTM"
5. 10. 2006 19:35
neregistrovaný "Martin"
5. 10. 2006 20:04
neregistrovaný "Mirek-607"
6. 10. 2006 11:07
neregistrovaný "Martin"
6. 10. 2006 13:13
5. 10. 2006 20:12
5. 10. 2006 22:46
anonym
6. 10. 2006 10:18
neregistrovaný "miles"
6. 10. 2006 13:14
6. 10. 2006 15:13
neregistrovaný "Hds"
6. 10. 2006 11:07
neregistrovaný "Martin"
6. 10. 2006 12:43
neregistrovaný "TECH"
6. 10. 2006 13:50
6. 10. 2006 13:59
6. 10. 2006 17:17
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 21:13
7. 10. 2006 21:13
neregistrovaný "Brmbo"
6. 10. 2006 20:56
6. 10. 2006 23:03
neregistrovaný "JayJay"
6. 10. 2006 23:58
6. 10. 2006 18:12
neregistrovaný "¨TECH"
7. 10. 2006 17:32
anonym
6. 10. 2006 20:25
anonym
anonym
5. 10. 2006 10:13
Pekny
z meho pohledu jeste pohlednejsi nez "hothatch"
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "TECH"
5. 10. 2006 10:33
HONDA
Jo je to moooooc pěkný.Škoda že jen pro Japonce... :'-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - King
5. 10. 2006 10:43
VeloCIVICraptor 2
Nejseš příznivce třídveřáků, nebo je snad korunní princ HH - UFO Civic 8G Type R na tvůj vkus moc velká divočina? Tak zkus HS - Hot Saloon Civic Type R. Stará dobrá atmosféra 2.0 DOHC i-VTEC, to je, můj milý, mantra milovníků špičkových motorů. A výkon přes 220 koníků, na to musí mít jiní oturbenou dvaapůlku >:-[]. Bílý lak Championship White, který budí na silnici respekt už od doby, kdy v našich vodách začala lovit Integra Type R. Dá se tomu vůbec odolat? Má to ale háček, pokud CTR 4D opravdu chceš, musíš svoje love u Žida rozměnit na jeny, koupit letenku First Class u JAL a igelitku se škvárou položit na stůl dealerovi v Tokiu. A nauč se řadit levou rukou, pravačkou natrénuj gesto se vztyčeným prostředníčkem, přijde vhod, až se ti bude ve zpětném zrcátku vzdalovat libovolný HotHatch. >:-[]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "gouryella"
5. 10. 2006 20:24
Re: VeloCIVICraptor 2
...nebo Rx-8 revolution... ;-)
anonym
5. 10. 2006 22:40
Re: VeloCIVICraptor 2
raci jse ostehuj do japan antrvalo, treba te tam nauci co je prubeh tocivehom momentu ten bude mit 2,5 turbo tak 10x lepsi !!! nez tvoje sekacka civava
Avatar - King
6. 10. 2006 13:07
Re: VeloCIVICraptor 2
Tak nevím milý anonyme, jestli jsi někdy viděl křivku průběhu točivého momentu sportovního motoru DOHC VTEC. Je totiž krásně plochá. Nemám patrně tvé vzdělání ani znalosti, vážně si neumím představit, jak vypadá 10x lepší průběh točivého momentu. Pokud je něco ploché, jak to může být 10x plošší? A pokud máš na mysli 10x větší velikost točivého momentu, tak v případě dvoulitru i-VTEC můžeme počítat s cca. 190 Nm. Pokud bude mít turbo 2,5 l točivý moment 1900 Nm, tak to pak bude docela mazec. >:D :yes: Takže utři nudli do rukávu a začti se zase do Čtyřlístku, ano? :-!
Avatar - King
5. 10. 2006 10:51
Fotky
Pokud by vám náhodou nestačila jedna malá fotka, můžete si udělat radost tady: [odkaz] :-!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "čert"
5. 10. 2006 14:58
Re: Fotky
super díky borče, je to krasavec:-)))
5. 10. 2006 18:55
Re: Fotky
Ac me design Hond moc neoslovuje, tak tenhle kousek se mi libi ... jen si rikam, kde ze ja to jen videl ty predni svetla ;-).
Avatar - King
5. 10. 2006 20:02
Re: Fotky
Já ti to povím. Na současné generaci Hondy Integra, ta byla první, kdo světla takto zakousl do nárazníku. A následně se s nimi roztrhl pytel, obšlehlo to Subaru, VW, Fiat a kdo ví kdo ještě.
5. 10. 2006 21:32
Re: Fotky
Integra ma dvojte "zakousnuti", jak pod dalkovyma tak i tlumenyma, podobne jako BMW 3 minule generace ... :-!
Avatar - King
5. 10. 2006 22:24
Re: Fotky
Ale BMW to zkombinovalo z rovnými lampami, Integra začala trend šikmých světel se zakousnutím a dneska už to má kde kdo. Myslím, že je celkem fuk, jestli byl zákus jeden nebo dva. Ovšem pokud bys hrál na jeden, tak v tom případě Subaru. :-)
neregistrovaný "Martina"
5. 10. 2006 11:25
2 Redakce!!
Hele redakce, tak tohle teda ne!! Uvedomte si prosim, ze jsou mezi priznivci Vaseho serveru i lidi, ktery by mohli po precteni titulku taky dostat infarkt. Kdyz teda nenapisete nic, co bysme uz davno nevedeli, tak prosim aspon ten nadpis prizpusobte podminkam v CR. Dekujeme za pochopeni.
Rozbalit vlákno
2
anonym
5. 10. 2006 11:29
Re: 2 Redakce!!
A jako vo co GO ??Možná jsem méně chápavej, ale tohle jsem fakt nepochopil. :-O
neregistrovaný "Martina"
5. 10. 2006 11:32
Re: 2 Redakce!!
No to ses teda... jakoze je sedan v Jap a Americe snad uz vi kazdej... jen, kdyz sem si precetla ten nadpis, tak to vypadalo,ze snad Honda precejen posle sedana CTR i k nam...
neregistrovaný "Martina"
5. 10. 2006 11:30
2 Redakce!!
...Sem z toho rozcileni vyplnila blbe i hlavicku formulare prizpevku...vidite, co to s nama dela...
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2006 12:04
Ale toš, ...
Že by Honada oficiálně prezentovala CTR sedan jako konkurenta k STI nebo Evu, to se mi nezdá.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - King
5. 10. 2006 12:20
Re: Ale toš, ...
To pochopitelně neprezentuje. Ovšem to ještě neznamená, že jim nenapráská. ;-) Znáš videa Best Motoringu, ne? >:-[]
5. 10. 2006 12:30
Re: Ale toš, ...
I kdyz mam Hondu rad, tak se obavam, ze seriovy Type R to v nejblizsi dobe seriovemu Evu jen tak "nenapraska". No a jestli nebude mit 3 aktivni diferencialy, tak ani v budoucnu;-) ...a muze byt poladeny jak chce. Nemluvim o sprintu po rovince...
Avatar - King
5. 10. 2006 12:59
Re: Ale toš, ...
Váha auta a vyladění podvozku, to je oč tu běží. :-) STI a Evo mají svělou trakci, ale působí na ně velké setrvačné síly, co z toho plyne asi tušíš ;-)
5. 10. 2006 16:55
Re: Ale toš, ...
Souhlas, ala museli bychom se pohybovat v jinem intervalu nez (Civic 1.4 -- TypeR neznam;Evo9) Myslim, ze by se Honda mohla postavit na hlavu a Evo stejne v zatackach nepojezdi. Ale jinak Type R je krasny auto...
neregistrovaný "Mirek-607"
5. 10. 2006 19:58
Re: Ale toš, ...
Nepojezdi... to se na technicke trati nepovede prakticky nicemu. Viz Motorvision.de, jediny uspesny - Lotus Exige, padly i supersporty za miliony...
Avatar - King
5. 10. 2006 20:03
Re: Ale toš, ...
Nezapomeň že se tu bavíme o autě kolem 750 000. To je tuším o 300 000 méně než kolik stojí EVO a STI. ;-)
5. 10. 2006 12:32
Re: Ale toš, ...
Ta videa neznám. Dokážu si představit, že na suchém okruhu je dokáže pěkně potrápit, ale život není jen o okruhu.
Avatar - King
5. 10. 2006 12:50
Re: Ale toš, ...
To je pravda, život není jen o průjezdu zatáčkou dveřmi napřed ;-)
5. 10. 2006 12:56
Re: Ale toš, ...
Tak sem to nemyslel. Chtěl sem říct, že nemalou část roku u nás i prší, sněží, mrzne a navíc povrchy českých silnic mají svou kvalitou do těch okruhových hodně daleko.
Avatar - King
5. 10. 2006 13:02
Re: Ale toš, ...
V takovém počasí jezdím jako andílek bez ohledu na to, jestli zrovna řídím fávo, nebo evo. ;-)
5. 10. 2006 13:09
Re: Ale toš, ...
Tady nejde ani tak o to andílkovství jako spíše o míru aktivní bezpečnosti.
Avatar - King
5. 10. 2006 13:56
Re: Ale toš, ...
Zatím se mi v těch našich polárních krajinách daří přežít i s FWD >:D
neregistrovaný "JayJay"
5. 10. 2006 12:53
Re: Ale toš, ...
Taky ze ne, to jen redakce se nenamahala vic nez ze jen prelozila nemecky text puvodniho clanku na AutoMotorSport, kde si tyhle nesmyslny konkurenty vymysleli, viz ([odkaz]
anonym
5. 10. 2006 12:36
Superb
Moc prosím o názory na motor TDI 77kw v Superbu /nepotřebuji sportovní vůz/ děkuji
Rozbalit vlákno
2
Avatar - King
5. 10. 2006 12:46
Re: Superb
Hlučná nekultivovaná líná mrcha. Další dotazy?
Avatar - Dinar
5. 10. 2006 13:28
Re: Superb
>:D "nepotřebuji sportovní vůz", koho by to napadlo, při otázce na Superb se 77kW motorem? :-) Budeš mít spoustu prostoru, houpavou celkem komfortní loďku, ale s hlučným motorem, který se s velkým autem dost nadře, pravděpodobně za nízkou cenu, jinak si preferenci tohoto modelu neumím vysvětlit. :-!
Avatar - Dinar
5. 10. 2006 13:32
Bomba
Klasická Honda diskuse (podobně jako u chystaných hondích superdýzlů), nejdříve MUCH ADO, abychom po informaci, ...pouze v Japonsku, zjistili, že FOR NOTHING. >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - King
5. 10. 2006 14:07
Re: Bomba
Vážně nechápu, co je špatného na diskuzi o dobrém autě, ať už je či bude kdekoli na světě, v Japonsku nebo v Austrálii. :no: Možná ti to přijde nepochopitelné, ale svět není jen Evropa. Je smutný, že máš na svět stejný pohled jako Amíci na ten svůj "svět". :-O Arielů Atom (to je ta pila s motorem Honda >:-[] ), případně Noblů se taky z Británie na kontinent dostane sotva pár kusů, taky se o něm nesmí diskutovat? Nechápu tě. Mimochodem, asi zítra prubnu 130i, tak jsme zvědavý na ten "zázrak"...
Avatar - Dinar
5. 10. 2006 14:21
Re: Bomba
Děláš se hloupým nebo tu budeme s vážnou tváří za chvíli rozebírat třeba produkci Holdenu? Některé jeho modely mimochodem taky stojí za to, jen mají bohužel chybu volantu na špatné straně stejně jako tahle Honda. O tom je řeč, takže tvoje Nobly a poznámky o americe jsou mimo. Pokud jde o 130i, good luck, i když od tebe jako zarytého předokolkaře nečekám velké nadšení. ;-)
Avatar - King
5. 10. 2006 14:33
Re: Bomba
Vážně nevidím důvod, proč se nebavit s vážnou tváří o Monaru, Skylinu, CTR 4D a podobně. Nejsou to o nic planější diskuze, než třeba o Enzu. Šanci, že budeme řídit, nebo dokonce vlastnit, cokoli z tohto je prakticky rovna nule. A jak se diskutuje o Enzu, Zondě a Murciélagu...
neregistrovaný "TECH"
5. 10. 2006 14:33
Re: Bomba
Myslím že bude spokojen. ;-)
Avatar - King
5. 10. 2006 14:36
Re: Bomba
Ba co víc, možná pro dobrých 50 % zdejších diskutujících jsou stejně relevantní diskuze o BMW 5 a Legendu, nebo dokonce o BMW 3 a Accordu. Takže co? Budeme tu řešit jen to, jestli je výhodnější radši zakytovat prorezlé 5. dveře u Felicie, nebo místo toho pořídit přítlaky na stěrače s LEDkama?
neregistrovaný "Lancer"
5. 10. 2006 15:24
Re: Bomba
Tem Holdenum bych se vubec nebranil ;-)
neregistrovaný "JayJay"
5. 10. 2006 17:41
Re: Bomba
I kdyz do diskuzi prispivam pramalo, tak cteni clanku i diskuzi na auto.cz mam na denim poradku. Tim chci rict ze moc dobre znam tve nazory, tak jsem moc zvedavej na tve reakce na 130i. Ja totiz mam take slabost pro japonske vysokootackove draky (RX-8,Celica TS, bohuzel CTR jsem nemel moznost vyzkouset), ale stejne tak dokazu ocenit evropsky klenoty, a BMW 130i s M paketem radim mezi 3 nejlepsi auta co se zabavy za volantem tyce. Dela to asi i ten motor, protoze to je fakt skok proti tomu jejich predchozimu 3 litru (testoval jsem v Z4) s 231k, coz uz byl sam o sobe hodne dobrej motor.
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 11:02
Re: Bomba
Tak dej vedet, jak te 130i vzalo za koule. Ja ho miluju, teda na jezdeni, koukat se na nej neda zevnitr ani zvenku ;-)
neregistrovaný "ma"
5. 10. 2006 15:12
civic si
pozrite si ako dobre vyzera civic sedan si [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - King
5. 10. 2006 20:07
Re: civic si
To je bohužel pouze koncept, realita už tak skvělá není. Pěkná, to ano, ale už to bez optického paketu není takový krasavec. :-|
neregistrovaný "Hds"
5. 10. 2006 15:23
Konkurent STi a EVO? Asi ne...
Ale jinak se mi moc líbí, škoda že JAP only ;-\ Už se těším co s tím provede třeba takový MUGEN...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Well"
5. 10. 2006 21:07
Re: Konkurent STi a EVO? Asi ne...
Už se těším co s tím provede třeba takový MUGEN...
Tak koukej :-) [odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Well"
5. 10. 2006 21:19
Re: Konkurent STi a EVO? Asi ne...
Ještě přidám VAROVÁNÍ pro všechny příznivce VW. neotvírejte tento odkaz! Spojením Hondy a úpravce Mugen vzniká silně naklažlivý vir, který smrtelně napadne TDI krvinky ve vašem těle. Protilátka zatím nebyla nalezena a pacient buď do 24 hodin navštíví autosalon Honda nebo s pláčem ve svém "Guru" blouznivě opakuje slovo MUGEN Honda až do samého konce ;-)
Avatar - King
5. 10. 2006 22:22
Re: Konkurent STi a EVO? Asi ne...
Tak tak, a to má dokonce i VWzývaný přeplňování. Sice kompresor, ale co... :-)
neregistrovaný "Lancer"
5. 10. 2006 15:25
HCTR4D
Pekne, moc pekne... :yes: Vic netreba dodavat... ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petrt"
5. 10. 2006 17:13
sedan
Škoda že to zkazili tim strašnym křídlem vzadu, ale asi to k japoncum holt patří že jejich nejlepší modely vypadají trochu kýčovitě. Jinak Civic sedan je oproti 3D a 5D auto co se mi opravdu líbí, to se Hondě povedlo. :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Mirek-607"
5. 10. 2006 20:03
Re: sedan
Ono kridlo, aby plnilo nejakou funkci, tak bohuzel vysoko byt musi ;-) Takova ta malicka kridylka na sedanech a liftbacich tam nemaji absolutne zadnou technickou funkci, ani negativni...
neregistrovaný "petrt"
5. 10. 2006 20:56
Re: sedan
Já si myslim že málokterý řidič by poznal že tam neni. Podle mě má jen přitvrdit vzhled, jasně že v prospektu budou psát že je šíleně důležité. Ale nevěřím že má nějakou bytostně důležitou funkci.
anonym
7. 10. 2006 23:04
Re: sedan
Pokud to ma byt rychle i v realu, tak bud kridlo, nebo difuzor nebo oboji, samozrejme s patricne doresenym pritlakem vpredu, podvozkem atd. Hodit to do tunelu a podivat se, jak to vypada... Ne ze flaknu drevene kridlo na Favo a jsem boss.
5. 10. 2006 17:53
Překvapení
Na to, jak je u nás prodávaná Honda Civic sedan kvalitně zmršené auto (design), tak tento kousek vypadá velmi nadějně :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - King
5. 10. 2006 20:10
Re: Překvapení
A jsi si jistý? On totiž CTR 4D z toho sedanu vychází, tak nechápu, co je na něm zmršené co na tom konceptu zmršené není. Liší se pouze většími koly, zvýrazněnými blatníky, nárazníky a prahy. Jasně, je to dost, ale ze zmršeného auta to nezmršené neudělá... ;-)
anonym
5. 10. 2006 20:21
Re: Překvapení
Narazniky, kola a jine "tuningove" části asi leccos zakryji a vylepsi, tak to vypada na fotkach celkem zajimavě. S tim zmršením jsem to možná přehnal. ;-) Na té pozici totiž neotřesitelně stojí Honda City. V životě nepochopim, jak něco takového mohla Honda vůbec vyrobit 8-s
Avatar - King
5. 10. 2006 22:20
Re: Překvapení
Co ti na to mám říct? Já taky ne :no:
neregistrovaný "RS ala MTM"
5. 10. 2006 19:19
děs běs
japonec až nakonec
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martin"
5. 10. 2006 19:35
hahaha
tak je vidět že honda si do huby nevidí,... jak chce konkurovat tímto hybridem, když nemá turbo, ani pohon všech kol... >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Mirek-607"
5. 10. 2006 20:04
Re: hahaha
Asi bys mel asi napsat cemu... Protoze takhle jsi dobry komik >:D
neregistrovaný "Martin"
6. 10. 2006 11:07
Re: hahaha
Mirek a King - no je vidět že asi ani číst neumíte, nejprve si totiž musíte přečíst článek a nedělat ze sebe hned tak stašně chytrý.... a co se týče Kingovýho příspěvku tak to je opravdu velice inteligentně napsaný příspěvek na foru o autech :no: :no: Mirku takže ještě jednou, přečti si znovu pořádně ten článek, raději i dvakrát a pak třeba pochopíš, čemu to má konkurovat
Avatar - King
6. 10. 2006 13:13
Re: hahaha
Na příspěvky odpovídám se stejnou dávkou inteligence, kterou ten svůj obdařil adresát. :-! Cokoli lepšího by bylo házení perel sv....
Avatar - King
5. 10. 2006 20:12
Re: hahaha
To není hybrid, mám pocit, že si pleteš pojem a průjem >:D
anonym
5. 10. 2006 22:46
Re: hahaha
je to Honda - sracka - to jsi chtel asi rici?
neregistrovaný "miles"
6. 10. 2006 10:18
Re: hahaha
Sracka by bola asi z teba, keby ta v tomto aute previezol zrucny sofer, zlaticko.
neregistrovaný "Hds"
6. 10. 2006 15:13
Re: hahaha
>:-[] :yes: :yes: >:D
neregistrovaný "Martin"
6. 10. 2006 11:07
Re: hahaha
Mirek a King - no je vidět že asi ani číst neumíte, nejprve si totiž musíte přečíst článek a nedělat ze sebe hned tak stašně chytrý.... a co se týče Kingovýho příspěvku tak to je opravdu velice inteligentně napsaný příspěvek na foru o autech :no: :no:


Mirku takže ještě jednou, přečti si znovu pořádně ten článek, raději i dvakrát a pak třeba pochopíš, čemu to má konkurovat
neregistrovaný "TECH"
6. 10. 2006 12:43
Re: hahaha
Hele pokud by si zas ty pořádně přečetl diskuzi, tak by jsi zjistil kdo ty konkurnty CIVIKU dal.Honda to nebyla.....Kapku přemejšlej a nežer ty novinářský kachny... holt ovce.
Avatar - King
6. 10. 2006 13:50
OT: BMW 130i
Taxem tu s dojmy se 130i, na které byl zvědavý Dinar, JayJay a Mates. Ten hnus inside & hnus outside hodnotit nebudu, auto bylo navíc s M-Paketem, takže už má kola skoro zalezlé do kastle, brrr. Ale ocenil jsem pravý hliníkový dekor. Ale proč popisovat co je vidět na každém obrázku. :-)
K čemu vůbec nelze mít výhrady, je motor. Táhne od 2000 (no spíš od 3) do 7500, výkon plynule narůstá a má sympatickou špičku, nádherný zvuk, prostě vážně paráda. Ale taky brutální spotřebu, za 16,5 l jezdí o nic méně svižně dvoutunový Legend se 3.5... Takže celkově :yes: Ovšem nechápu, jak může mít nejsportovnější jednička sedadla, co drží tělo jen dole a horní půlka trupu musí spoléhat na to, že ji udrží ruce zapřené do volantu. :no: Volant se perfektně drží :yes: . Podvozek...podvozek... Podvozek potřebuje trochu zvyku, zvláště u mě, předokolkáře. Jde hlavně o překonání strachu z RWD, jak člověk dlouho neví, kdy přijde limit, bylo to trochu opatrné seznamování, ale pak jsem se otrkal a je vážně skvělý pěkně vyvážený, fakt nechápu, jak může být necítit vepředu ta váha šestiválu. Na mojí trase mi stabilizace prakticky ani neblikla a to jsem byl hodně rychlý, sedí lépe než třeba 350Z. To mluvím o jízdě na okreskách, naopak v táhlých rychle projížděných zatáčkách (dálniční sjezdy, nájezdy), je nedotáčivý až hrůza a je třeba se s tím poprat, aby to bylo rychlý aspoň jako běžnej (nehot)hatch. A jak lehce navlhne, je to spíš závod s klouboukářema stabilizace si fakt přijde na své. Takže chca nechca musím dát podovzku opět :yes: . Ale je tu jeden velký problém. Jmenuje se řízení. Nejdřív jsem si myslel, že je málo strmé jako u ST, z omylu mě ale vyvedly dorazy, má asi 1,8 otáčky. Takže v čem je sakra problém? Je to jednoduché - je pomalé a neostré, jako třeba u OPC, 147 GTA (pokud si dobře pamatuju) a Brery. Znamená to, že prostě nepopíruje přesně pohyb volantu, má lehké zpoždění, které vyvolává dojem malé strmosti. Bohužel se kvůli němu nedá precizně vykroužit ostřejší zatáčka, protože chybí přehled o tom, co tam vlastně dělají kola. Je to jako u Astry OPC, ale pochopitelně méně markantní. Ale i přesto jsem báwo musel v zatáčkách "honit" pocukávávání volantem, ne proto, že by nesedělo, ale protože jsem ho prostě necítil a protože sem tam jelo jinam, než čemu odpovídalo mé natočení volantu. A k čemu je sebelepší podvozek, když je na houby řízení? Majitel 130i musí tak strašně závidět řidiči Civicu 8G... Takže řízení jedno velké :no: . Další věc, která mě dostala: chování na nerovnostech >:D . Na sérii středně velkých nerovnostech (něco mezi výtlukem a vlnou) podvozek sice perfektně kopíruje povrch (občasné poodskočení je pochopitelné), ale kastle se horizontálně rozkmitá, takže mě párkrát doslova vyhodila se sedadla a bacil jsem se hlavou stropu >:D Jestli není lepší, když vás podvozek vyklepe. :no: . Takže celkově super, pouze řízení a sedadla stojí za bačkoru. Je tu ovšem problém jménem ceník. 130i s M-Paketem vyjde na 1,5 mega!!! 8-s
Rozbalit vlákno
9
Avatar - King
6. 10. 2006 13:59
Re: OT: BMW 130i
..pokračování :-) To si dělají u BMW srandu, ne? Mainstreamové HotHatche stojí přesně POLOVINU! A na okresce se 130i plus mínus udrží krok. Tak proč sakra platit dvakrát tolik? Kvůli vrtulce na chladiči? Než projedu 3/4 mega v benzinu, to chvíli potrvá a bavit se u toho nebudu o moc hůř (a doufám, že v případě CTR dokonce líp >:-[] ). Holt si BMW neuvědomuje, že zatímco mezi Astrou 1.6 a 116i je na silnici trochu rozdíl, dnes už umí sportovně laděné auto srovnatelných kvalit vyrobit víc značek a sakra levněji. Takže abych to shrnul - nečekal jsem po zkušenostech s mdlým 120i tak dobré auto :yes: , nechápu ale pro koho je a kdo takhle dokáže vyhodit peníze. Ono jich ani moc nebude... :no: Mimochodem, už jsem jel i s Clio RenaultSport. :-)
neregistrovaný "mates"
6. 10. 2006 17:17
Re: OT: BMW 130i
Jestli te spravne ctu, tak jsi na tom jako ja. Na prvnim miste ST, za nim o prsa korejsky zeny 130i a pak zbytek sveta ;-) :yes:
Avatar - King
6. 10. 2006 21:13
Re: OT: BMW 130i
Už jsme to taky párkrát probírali, vážně nedokážu říct, který z HH je nejlepší. Teď už mám krom MPS a R32 vyzkoušené všechny, dokážu popsat výhody a nevýhody, ale na jednoznačný závěr je třeba mít je vedle sebe. Za současného stavu a bez ohledu na cenu by asi bylo ve finále OPC, ST a 130i, ale ani u jednoho nemůžu říct - perfektní. ST má málo strmé řízení, vysoko sedadlo, děsně nepřátelské řazení a je nedotáčivý. OPC si při sportovní jízdě nenechá do směru jízdy od řidiče moc mluvit a řízení má ještě o třídu horší než 130i a nemá trakci. A GTI sice nelze vyčíst nic zásadního (až na golfí řízení), je precizní, poslušný, ale moc nudný a sterilní. Takže furt čekám, že budu moci říct - Perfektní. Doufám, že jen do začátku příštího roku. :-)
neregistrovaný "Brmbo"
7. 10. 2006 21:13
Re: OT: BMW 130i
Neskusal si aj Leona? Neviem kde ho zaradit :)
6. 10. 2006 18:21
Re: OT: BMW 130i
no to se podívejme, ty máš zkušenosti s Clio RenaultSport :yes: . Povídej, přeháněj... (jinak Honda je Honda, nicméně, ten Renault je zajímavý počin).
Avatar - King
6. 10. 2006 20:56
Re: OT: BMW 130i
Jejda, sand nechceš, abych psal podobný elaborát na CRS :-O >:D
6. 10. 2006 21:05
Re: OT: BMW 130i
stačí stručné shrnutí ;-)
neregistrovaný "JayJay"
6. 10. 2006 23:03
Re: OT: BMW 130i
Dik.

Kratce moje pocity vs tvoje po mem dvou dennim testovani:

Spotreba - ja za ty 2 dny 14 ale asi jsem tomu mohl jeste o neco vic davat, takze vicemene souhlas

Sedadla - naprosty souhlas!

Podvozek - ano, je opravdu super a opravdu lepsi nez 350Z (a to si chci Zko poridit pristi rok)

Rizeni - Uff, na rovinu nemam takovy zkusenosti s testovanim aut jako ty ale, ale me nevadilo a zvykl jsem si...to "honeni" v zatackach je ale pravda.

Cena - to nema smysl komentova, ale kdyby si to BMW nemohli dovolit tak ji nenasadej tak vyskoko. Jiste vis ze treba 3er je zas v zakladu levnejsi proti A4 a C, takze to maj asi promysleny za kolik co prodavat.
To neznamena ze osobne tu cenu taky nechapu, je spis pro mimozemstany, kteri ale stejne radsi odleti v kosmicke lodi typu CTR 8G ;-)
Avatar - King
6. 10. 2006 23:58
Re: OT: BMW 130i
Těší mě, že se tak pěkně shodneme. :-)
neregistrovaný "¨TECH"
6. 10. 2006 18:12
Je to možný ??
Ty jo , na novinkách píšou že to čtyřkolka ...tak jak to tedy je....
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
anonym
7. 10. 2006 17:32
Re: Je to možný ??
tam jsou takoví odborníci, že by mě nepřekvapilo, kdyby to byla čtyřkolka, protože to má 4 kola... >:D
anonym
6. 10. 2006 20:25
Honda Civic TYPE R Sedan
Jednoducho DABEL Len tak dalej :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0