Novinky
tak hosi reknu vam ,ze dokud neuvidite nazivo tuto karu,tak si piste co chcete,..ja ji pred dvema mesicema videl v nemecku jeste trochu zamaskacovanou,ma supr, ale jakoze fakt krasnej zvuk a v cerne je uplne nadherna,,za tri mega bych si radsi koupil sice 911je jedno jakej model,ale tohle auto ma urcite neco dosebe...peace
za trocha vacsie peniaze sa daju uz kupit skutocne supersporty.. r8 sa mi nepaci ani z jedneho pohladu
Pravidelně sleduju několik "vybraných" dobře informovaných serverů, ale nic takového jsem nečetl.. respektive pouze to, co tu již psal yaroukh :yes: BTW tenhle konkurenční server občas zkouknu a někdy se stane, že se nestačim divit 8-s 😉
Říkám to pořád - "německá kvalita" je dávno mrtvej pojem! Němci uměli hodně kvalitně, ale produktivita byla nic moc.. dřív to stačilo, ale pak přišli japonci, kteří uměli minimálně stejně kvalitně, ale přitom nesrovnatelně efektivněji.. němci museli zlepšit efektivitu - s růstem efektivity šla ale kvalita dolů.. dnešní situaci asi většina z nás zná 😉
Audi R8 se mi docela líbí.Prostě další kousek do rodiny sportovních vozů a až se v něm projede pár lidí,tak se teprve ukáže,jestli to Audi zvládlo,ale moc bych nepochyboval.Mám ale dost rozporuplné pocity z ceny.Za 3 mega si u Audi pořídim jasně sportovní vůz s nepochybně perfektním zpracováním,jízdnímy vlastnostmi a technickou vyspělostí.Kolem 3 mega je ale i sportovní aristokrat Aston Martin V8,klasika všech klasik 911 a kolem 3 mega už je pěkná Modena a v pohodě amerika všech amerik Corvetta.Audi se zkouší usadit v té nejlepší společnosti a mám dojem,že se mu to podaří.A cena ? Ten kdo kašle na tradice a hledá nové cesty a chce ukázat,že se nebojí nových věcí asi najde v R8 řešení.
Jestli mezi sporťáky existuje něco jako volba rozumu, tak by to mohla být právě R8. Celkem se mi líbí a mít ty peníze, rozhodně bych o ní uvažoval. Ale pak bych stejně asi skončil u Corvetty Z06 >😁
Z Lamba do Passatu? Napadá mně jediný možný model. Sporťáky ti kupoval zámožný taťka pod stromek a pak, po třicítce, když už se ti smály i patnáctky, jsis našel místo...obchodní zástupce...se služebním Passatem... pochopils jak to na světě chodí...to opravdu cenné bez námahy nedostaneš... a tak si pak, po letech tvrdé práce, až děti trochu odrostou a vypadnou z domu, spratkové...😄 koupíš... no, podle mně 911, nebo GTI... nebo Alfu, jestli jsi kutil...😄))))
Tak tedy abychom se vrátili k R8 - mě se tenhle sporťáček jednoznačně líbí. Určitě více než například šestková řada BMW. A vzkaz pro doktora - brácho prosím, přestaň nám už konečně vnucovat to * zabalené ve staniolu, kterému říkáš apoštol.. 😉
A navíc nedostal body za připomínač pásů >😁 Ty EuroNCAP testy by měly radši zrušit. Všechny testovaný auta (Mazda3, B-Klasse, Galaxy, Q7 a C4) dostaly 100% za boční náraz, rozdávání bonusových bodů za připomínače... to není vůbec objektivní :no: :no: :no:
Tak zda se, ze nekde soudruzi z NDR udelali chybu a Quasimodo prosel crash test jen se . A nejhorsi na tom je, ze u teto jedne z vlajkovych lodi Audi bylo pricinou spatne svarovani. Slendrian u "uberwagen" za 2 Mega.....
Tak to asi bude pravda (nebo novinářská kachna ?). Poslední dobou to vypadá že Ford mlží jak jen může. Díky za odkaz 😉 :yes:
Tak už se děcka nehádejte, passat je posledních deset let opravdu ETALON, to že ho občas někteří konkurenti v něčem překonají, je v pořádku. A jediný soupeř pro passat je Mondeo po zavedení TDCi. Tak to prostě je. Zbytek peletonu vykusuje okraje segmentu. V Evropě. Druhá věc je, že to passatu nemusí vydržet navěky, ten náskok B6 ky už tady není, TDi už taky nejsou co bývaly... Nicméně, není zatím na trhu auto kromě BMW 3 které by celkovým vyzněním čnělo nad Passat. Tedy AR 159 jsem ještě nejel. Kdo nesouhlasí ať se ozve..😄
ehm, chapu, ze ma-li byt primer co nejzajimavejsi, je jaksi "povoleno" ho ucinit lehce nadnesenym. nicmene konstatovat po ujeti 600k km u oa, ze "ten passsat nikde ani nezadrncel." neni uz nadneseny primer ale kravina (vylucuji skutecnost, ze onen dotycny najezdil 550k km na bezvadnem asfaltovem testovacim okruhu, pak byly vymeneny dotcene dily a oa bylo prodano dale...). vybiral jsem dost dlouho druhe auto a mel tudiz moznost jezdit s nekterymi auty, ktere mely nad 100k km a musim s litosti konstatovat, ze do porizovci ceny za nove cca 0,7-1mio czk zaklad "zni" vse stejne (pod 0,7mio czk jsou to pak jiz "vraky")-snad jen avensis benzin delal nejmene kravalu a mel nejmene zavad. nicmene chapu, ze nekdo muze preferovat jine hodnoty nez relativni ticho a "min." frekvenci navstev servisu...
to by bylo fajn ... o tom, ze Volvo+LR+Jaguar na prodej neni, psali na Autoblogu ([odkaz] tak snad si to u konkurence nepopletli
No napr. Auto Bild v teste - Passat, Avensis, S60, 407 hodnoti tieto auta takto: 1, Avensis/Passat, 2. 407, 3. S60...
Ja mam Avensis... sluzobne Passat... Passat je poruchova krava, ktora ma nahouby podvozok a je hlucna... Passat si kupi len ten kto nevie co je dobre... cize blby Cech alebo zakomplexovany Slovak... Sorry...
Ja mam Avensis... sluzobne Passat... Passat je poruchova krava, ktora ma nahouby podvozok a je hlucna... Passat si kupi len ten kto nevie co je dobre... cize blby Cech alebo zakomplexovany Slovak... Sorry...
Počkej za tři roky... jestli bude v tvých očích děsnej... Určil styl střední třídy... Neměj obavy, že nevím, jak ta auta jezdí.
No nevim, ale Passat vypadá děsně, aspoň v mých očích. Jestli něčím získává tak svou tradicí. Měl by ses v těch autech nejdřív svést a ne jen hodnotit od stolu, čoveče. 😐
GTI, toto uz je pro dr. chocholouska....taketo oooody pisat na tie crepy od srotvagenu... este ze si spomenul tie servisy v kazdom vacsom meste...je ich totiz treba >😁
Jo, souhlas. Ovšem Accorda je opravdu nutno vnímat (a společnost jej také tak vnímá) jako mezitřídu s ambicí obdobou, jakou má 159ka, tedy pozvolna atakovat premiovou třídu. Píši pozvolna... 😄 Apoštol, Vectra, Laguna atd, to jsou dokonalí reprezentanti střední třídy.
Fakt pekna kara, to sa im teda podarilo, aspon teda zvonka :yes: :yes: :yes:
- Bohuzial zvnutra je to nic moc, tie budiky mi pripadaju jak z nejakej motorky, teda tam sa moc nepochlapili :no: 8-s ;-\
- Bohuzial zvnutra je to nic moc, tie budiky mi pripadaju jak z nejakej motorky, teda tam sa moc nepochlapili :no: 8-s ;-\
V podstatě máš pravdu. Jenže Honda nechtěla udělat druhý Passat a tak zvolila tento přístup a chce s Accordem oslovit jinou skupinu než je typický majitel Passatu. Dnes hraje hodně aut na sportovní notu, i ta Vectra. To by se pak musely všechny třídy dělit na sportovní a nesportovní podtřídy.
Já si nechci koupit Apoštola. Kdybych si ho chtěl koupit, koupím ho. Ve středním mainstreamu bych nic jiného nevolil. Ve speedu se toho už sestřelilo... 😄 Accord je technicky velmi dobře vybavené auto... ale nezapomínej, že auto se kupuje nejen kvůlivá podvozku, ale i kvůli vzhledu. Vedle toho je Accord reprezentantem, který namá ambice na mainstreamovou strunu, nýbrž hraje na strunu sportovníhgo sedanu, přesně jako Alfa 159... takže porovnávej s porovnatelnými - Avensis, Primera, Laguna, Vectra. Mimochodem, podívej se na Accorda... velmi začal ztrácet body za vizáž... to je daň snaze po tom sportovním vyznění... Paradoxně nejméne z té tvé trojky stárne Avensis... A co motor?.. to si chceš vždycky číst noviny, než motor dotočíš do 6ti tisíc?
Měl bys napsat v čem... co z každého dělá toho lepšího. a nezapomeň, že auto je i o prestiži, o image... mimochodem... v tomhle Passat, Apoštol tvých snů dokonale definuje reprezentativní sedan středního mainstreamu. a pak... čerte... nezapomeň na design... na přiměřenost třídě... Apoštol má jen jednoho konkurenta a tím je Mondeo... To jsou dva hlavní rivalové. Mondeo ztrácelo na přílišné vizuální jednoduchosti...
Konkurenční server zveřejnil informaci že Ford nic prodávat nebude (tedy ani Aston ne). Nevíte o tom někdo (Tom, Marko...) něco víc?
a nebo si přečti speed ,kde accord tvého apoštola sestřelil😃)No ty si kup svého apoštola a já si koupím auto auto s velkým A a to je Accord😄
Souhlas :yes: Ještě jsem si vzpomněl že podobně řešený (tzn. pod celou karoserií) rám má nová Corvette. Viděl jsem několik fotek různě zlikvidovaných kousků a pamatuju si že vždycky byly potrhaný blatníky, dveře, vyvrácený kola a pod. a pod tím byl vidět netknutý rám.
to auto vypada fakt skvele - design nejen povedeny ale i napadity/neotrely (to si s nicim dalsim nejspis nesplete ani lecktera zena 😊; a tohle skloubit neni ukol pro kazdyho, kdo umi nakreslit auto - to uz chce designera s Talentem jaxerika 'od panaboha' :yes:
Kdybych nevěděl co čtu, a následně co píšu. A kdybych neměl najeto, moc dlouho bych tu nevydržel.
Nikdy jsem tu nenapsal, že Apoštol je jediný. Pouze tu píši, že je v mainstreamu nejlepší. Pokud to nevíš... přeji ti, abys to poznal. To slovo -nejlepší- musíš umět správně chápat... nahoře jsem ti to obšírněji vysvětlil. Přidám snad ještě věc, kterou jsem opomenul - komplexnost. Ano, to je to co VW drží desetiletí na vrcholu. Komplex, harmonie vlastností vozidla. Mondeo je vynikající na podvozku... Accord též... jenže ty nekupuješ jenom podvozek. Takže vyvážené vlastnosti... v tom právě boduje Apoštol. Pokud jsem ti ho znechutil... někde bude chyba, evidentně ovšem ne na mé straně... P.S. Přeji ti Apoštola... budeš šťastný, pokud se pohybuješ v rovině středního mainstreamu. Dnes, pokud bych měl volit (a potom, co jsem shlédl nové Mondeo, a že jsme na ně hodně sázel) bych se nemusel rozhodovat ani dvě vteřiny.
Ja netvrdím, že Passat je zlý. Ale taktiež nesúhlasím s tým, že iba Passat je jediný a najlepší. Na budúci rok chceme kupovať nové auto,musím ťa však sklamať, VW vôbec nie je v hľadáčiku. A možno aj kvôli takým ako si ty, ktorí mi ho dokonale dokázali sprotiviť. 😒
Musím Ťa sklamať, ale ja čítam testy nielen na auto.cz, ale aj na iných serveroch a taktiež čítam aj automobilové časopisy. Tiež Ti odporúčam si občas prečítať aj niečo o iných autách, ako je VW. A z nezávislých zdrojov, nie z prospektov. 😄
Passat, Apoštol tvých snů, ve střední třídě vždy udává směr. Je to ten, kterého všichni ostatní z mainstreamu dohání. Dočteš se to i zde na testech, přečti. Vezmi si například naftové motory. To, co dokázal VW se svým TDI v posledních 10 letech je neopomenutelná zásluha v historii pohonů aut. Zrovna tak použité materiály uvnitř auta, měkčené plasty... to vše zavádí do mainstreamu jako první VW. Z hlediska praktičnosti - není ve střední třídě praktičtější kombi, než-li Apoštol variant. Pokud jsi někdy kombi vlastnil, víš, že je pro zlost ten problém s uchycením nákladu. No, a třeba u Apoštola je uplatněn flexsystém (z AUDI A6), který ti umožní bezvadně uchytit náklad... žádné sítě... V neposlední řadě má VW dokonalý systém servisu... Prodejnu, resp. opravnu nalezneš snad v každém větším městě... pokud jsi někdy potřeboval jet do servisu, pak věř, že 100 km do jiného města je hodně, hodně daleko. A pak, podívej se čím jezdí ti, kdo auta používají k obživě, totiž taxikáři. Právě ti musí užívat auta - držáky - tedy zejména Mercedes a... Apoštol. To je velké vyznamenání pro VW... Jel jsem nedávno s jedním taxikářem v Passatu - říká, mám na něm 600 tisíc... každý den jenom jezdím... Ten Passsat nikde ani nezadrnčel. Všechno tohle pochopíš, až budeš vybírat vlastní auto, s nímž budeš potřebavat jezdit každý den, kdy budeš vyžadovat dostupný a kvalitní servis a dokonalý luxus prodeje... Auto, to nejsou jen čtyři kola. Auto je způsob života.
Za tři mega se sice podle mě dá koupit spousta jiných a zajímavějších sportovních aut, ale je dobře že Audi to taky zkouší. Líbí se mi množství neobvyklých řešení (např rám nebo diody všude kam se podíváš) a IMO Audi tímto autem vstoupí na trh kde Mercedes ani BMW nic nenabízejí což bych viděl jako největší přínos.
A v čom sú lepšie Passat, Mondeo a Laguna, okrem toho, že sú od tzv. historických európskych automobiliek.
P.S.[odkaz]
P.S.[odkaz]
Audi jde do sebe- nové TT má dobrou cenu a tohle taky neni moc. Pro fandu značky neni jiná volba.... Jinak 3 mega stojí 4-5 let stará Modena.... a tohle o moc huř jezdit nebude.
je brutalne premrstena suma za R8...za to uz mas aj BMW M5, co je (minimalne) motoricky niekde uplne inde...pravdupovediac, R8 podla mna vypada len ako "uprgradnute" TTcko.
To jsem nemohl nepoznat 😉 Jdu ven na čerstvý vzduch, trochu se protáhnout na kole.. Tobě doporučuji to samé >😁 >😒] 😉
Mne sa ta Audina sice paci, no GTI - tebe uz hnije z toho Passatu mozog... ved je to crep, mame ich sluzobne, vlastne v tedy ked nie su v servise, spamataj sa chlape, ruku von z serbla, pozri sa naokolo, kolko existuje lepsich aut...
Jo, vidím, že každý máme svou sbírku... já angličáky, ty fotky hokejistů >😒] Myslím, že u R8 jde o emoce poměrně dost. Samotného mě překvapilo, jak to AUDI dokázal střihnout až živočišně... zejména v partii za dveřmi... takže soudím, že až Raketu spatříme naživo, velmi nás sejme...
Debakl? Ty jsi někde něco prohrál? Netušim o čem mluvíš.. angličáky sice nemám, ale zas mám pár poměrně zajímavých kartiček hokejistů - ty se zase běž poptat na ceny kartiček Gordieho Howea nebo Wayne Gretzkyho v první sezoně apod. :-! >😒] 😉 Starý matchboxy to klasika, kvalita asi jako současné Lexusy.. ty dnešní matchboxy, to je hrůza, asi jako.. :no: Tohle Audi? Rychlé, hodně rychlé, možná i zábavné.. ale úpně bez emocí, bez stylu, šarmu.. za tři mega? Nikdy! Tohle bych prostě nevzal.. pokud bych měl zůstat v rámci koncernu a cenové úrovně a) pokud bych chtěl něco praktičtějšího, jdu do S6 (RS6) Avant, b) pokud bych chtěl sporťák, jdu do 911 Carrera 4S (případně s příplatkem do 911 turbo).. R8 se pravděpodobně bude prodávat dobře, ale pro mě je to auto o ničem.. až ho potkám, samo ho zkouknu a pak půjdu dál
"začneš na GTIčku" fuj úchyláku jeden, na tobě bych nechtěl začínat jezdit ani kdyby jsi si vzal ty nejlepší růžový tanga co máš
Myslím, že ses strefil. Ty ale ještě nemůžeš vydejchat ten debakl pod Fúzí GM... 😄 tak to zkoušíš přes angličáky, viď. No, mám pár kousků, za které bych utržil možná víc, než-li ty za tu svojí ojetou šunku 😉 Například červený Jaguar, do něhož se ještě nomontovalo vnitřní vybavení... A paradox - dnes kupuji svým dětem "retro" edici od Matchboxu... a porovnáváme tehdejší a nynější provedení... 😄 Jinak se zkus pozeptat, jakou cenu má dnes modrý hasičák z šedesátých let... P.S. TTTome, japonský kamikadze, soustavně tu útočící na tu překrásnou loď jménem Evropa... nějak se ti za těmi angličáky vypařil názor na tohle dokonalé AUDI. Tak co? Máš nějakou lexální odpověď?
Máš opravdu parádní sbírku angličáků, je co závidět.. tak šup, zvedni zadek, vem prachovku a bež je pořádně otřít >😒] >😒] >😒] 😉
Velmi pohotová a vyčerpávající informace :yes: Za tři mega dokonalej sporťák. Chápu záměr AUDI - auto, co vyplňuje mezeru - nad klasickým GTčkem a pod supersportem... paráda. Cena je vynikající Technická vyspělost AUDI... jo, jo, AUDI jde správným směrem. Celej život tě může doprovázet Koncern... začneš na GTIčku, pak přesedláš do Irocu, až ho olítáš, zvolíš TT, po něm vlezeš do Rakety 8... abys v ní doletěl k Lambu... a na závěr... Passat. Apoštol tvých cest. BRAVO AUDI, BRAVO VW-PORSCHE. (Tu 911 máš samozřejmě celou dobu v druhé garáži... nemít totiž 911... to je jako... noc bez naděje na úsvit).
Toyota Avensis, Honda Accord, Ford Mondeo, Peugeot 407, Renault Laguna, BMW 3, Mercedes C (je JEDNO které generace), Audi A4, atp.