Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Paříž živě: Peugeot 908 V12 HDi DPFS

Tento turbodieselový speciál má Peugeotu přinést vítězství v jednom z nejprestižnějších a nejnáročnějších závodů – 24 hodin Le Mans.
Zpět na článek
30. 9. 2006 13:13
19. 10. 2006 17:13
neregistrovaný "Holy mage"
30. 9. 2006 15:01
neregistrovaný "nexus6"
30. 9. 2006 15:53
neregistrovaný "WW"
30. 9. 2006 16:18
neregistrovaný "wrx.sti"
30. 9. 2006 16:37
30. 9. 2006 18:56
neregistrovaný "wrx.sti"
10. 10. 2006 19:46
neregistrovaný "PSA"
30. 9. 2006 16:39
neregistrovaný "essesant"
30. 9. 2006 17:16
neregistrovaný "jakub803"
30. 9. 2006 18:29
neregistrovaný "essesant"
2. 10. 2006 09:35
30. 9. 2006 20:00
neregistrovaný "fila01"
30. 9. 2006 20:29
neregistrovaný "autodílna"
10. 10. 2006 19:55
neregistrovaný "antiD"
2. 10. 2006 09:09
neregistrovaný "Leftie 81"
30. 9. 2006 20:18
neregistrovaný "petrt"
1. 10. 2006 21:07
neregistrovaný "Elgin"
30. 9. 2006 20:59
anonym
Avatar - masO
30. 9. 2006 13:13
Do it!
Peugeotu fandim! Doufam ze to tem audinam natre ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Holy mage"
19. 10. 2006 17:13
Re: Do it!
to ja taky mame 3peugeoty :) peugeot je nej :)
ale mam rad i citroen audi mercedes :)
neregistrovaný "nexus6"
30. 9. 2006 15:01
Parada
Vypada krasne a konecne nejaka poradna konkurence pro Audi. Uvidime, kdo se jeste do pristiho rocniku Le Mans prida. Osobne by se mi nejvic libilo, kdyby se vratilo Porsche a hrde se postavilo temto dieselovym speicalum.
Jinak jeste neco. Nadsene vitam, ze se opet nejaky vyrobce vraci ke konstrukci prototypu kategorie LM-GTP, tedy uzavrenych aut. Ta se mi vzdy v Le Mans libila nejvic, skoda, ze tak vymizela.. Ale na druhou stranu mi to od Peugeotu prijde jako trochu vyhybani se prime konfrontaci. Kdyz nepojedou ve stejne kategorii jako Audi a nahodou nevyhraji, je temer jiste, ze vyhraji alespon tu svoji, protoze je nepravdepodobne, ze by se prihlasil jeste nekdo s prototypem kategorie GTP. Ale budu jim fandit...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "WW"
30. 9. 2006 15:53
Spotřeba
Nevíte jakou má mít auto spotřebu?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "wrx.sti"
30. 9. 2006 16:18
Re: Spotřeba
Je to přeci TéDéíčko,tak kolem šesti ;-)
Avatar - Perun
30. 9. 2006 16:37
Re: Opatrně
s tím "názvem" motorizace, na to jsou pravověrní PSAnci trochu alergičtí >:-[] Je to HDI, tedy něco jako když se z vymírajících TDInosaurů začali vyvíjet ptáci a zamířili vzhůru do oblak.
Ale jinak k věci: Toto je snad jediný případ (spolu s civilní 908 RC), kdy se mi zrychlí dech a zúží zornice při pohledu na "sporťák" s dieselem pod kapotou. Nekonečný a přihlouplý téma, vím, sám jezdím s dieselem.. ale ke kompozitům a anatomickým sedačkám patří ten nádhernej zvuk roztočenýho (nejraději atmosférickýho) beznínovýho motoru, sání co je slyšet i při čtvrté větě Dvořákovy Novosvětské a strašlivá spotřeba, která krotí vůli co nejdřív spočinout pod žulovým náhrobkem na Olšanech. JENŽE, když takovej pilot 908 s ukrutným a v podstatě bezkonkurenčním kroutícím momentem položí pravej pedál na podlahu, tak všechny ty dětský sny o ječících pneumatikách mizí jako pára nad hrncem. Prostě se roztočí turbo a následuje šílený zrychlení, pocit, že ti patří svět a všechno kolem pozbývá na důležitosti. Jen rychlost, jen ten hvízdot turba jako na křesle u zubaře a zapomeneš na omezovač v sedmi tisících jako na smrt. Ta možná trpělivě čeká někde na okresce na borečka v 325i, co si plete silnici s Le-Mans :-(
neregistrovaný "wrx.sti"
30. 9. 2006 18:56
Re: Opatrně
On 5,5l HDI s 12 válci asi nebude mít zvuk jako Karosa.V Le Mans jde o vítězství,tak proč to příště neskusit třeba s dvoutaktem >:D >:D
neregistrovaný "PSA"
10. 10. 2006 19:46
Re: Opatrně
Běž někam s TDI FUJ!!!!!!!
neregistrovaný "essesant"
30. 9. 2006 16:39
Proc Diesel???
Nevim, ale k supersportu mi nafta porad nejak nesedi :-| To, ze s ni v Le Mans vyhrava Audi neni duvod proc by je vsichni meli napodobovat...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "jakub803"
30. 9. 2006 17:16
Re: Proc Diesel???
Protože jde o vytrvalostní závod, a výhodu půlsekundy na kolo u benzínu maže poloviční potřeba zastávek u dieselu... nemluvě o vyšší spolehlivosti dané nižším počtem otáček. Je to jako na silnici... sprint na světlech vyhraješ v benzínu...ale Praha Paříž je vždy rychlejší v naftě. Howgh...
neregistrovaný "essesant"
30. 9. 2006 18:29
Re: Proc Diesel???
To je vsechno krasne, ale i tak dle me do supersportu patri jecici benzin. Dieslovy supersport me proste neinspiruje :no: Objektivni duvody chapu, jen se modlim a doufam, ze se nafta nebude rozmahat do jinich automobilovych zavodnich disciplin. Nic proti nafte v offroadu, MPV, Rodinnem aute etc. Do sportaku ale nafta proste nepatri. Howgh ;-)
Avatar - R32
2. 10. 2006 09:35
Re: Proc Diesel???
Bude * keď raz vyrazí ma trať Formula 1 McLaren Mercedes V10 CDi >:D a na štarte to roztúruje na 2500rpm... >:D Ešte pneu čo by vydržali celý závod a nemusí ani do boxov. Nie nie, to sa nechcel dožiť, benzín a nejakých 18.000rpm je viac než emotívny zážitok. :yes: :yes:
2. 10. 2006 09:40
Re: Proc Diesel???
Audi v Le mans ked vyhralo, tak ani zdaleka nemali najmenej zastavok v boxoch. Corvette malo minimalne o 5 zstavok menej. Da sa to tu najst v nejakom starom clanku. :no:
Takze ten diesel neni az taka vyhra.
4. 10. 2006 15:50
Re: Proc Diesel???
A ta Corvette za sebou tahla cisternu, nebo to zabalila v pulce :-) :-) ?
No flame, please.
neregistrovaný "fila01"
30. 9. 2006 20:00
Go Peugeot Go!!!
Doufam, ze porazi v souboji Audi a ukaze, ze taky francouzi umi poradny diesel ;-)... Audi se na kazdym kroku chlubi se svym Le Mans, jak z neho vyvyji technologie pro bezny provoz, tak doufejme, ze nam to bude za chvili rikat i peugeot.. Pak bude francouzska nadvlada... Renault ve F1 a Peugeot v Le Mans. >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "autodílna"
30. 9. 2006 20:29
Re: Go Peugeot Go!!!
nevim jaké máš skušenosti s francouskými naftáky ale já špatnou.od začátku roku sem dělal 13 motoru a to boxer 3krát,205 2krát,605 2krát,307 5krát,206 1krát.s toho 12krát hlava a jednou klika.co se tíče německech motoru tak ty sem dělal dva a to díky tomu že mněli starý rozvodoví řemeny a ty prdli.jo a co se týče japonskech motorů tak těch sem moch dělat taky dost ale japončíky neděláme.až budu kupovat auto tak na sto procent to staré dobré TDI.nepotřebuju závodit a potřebuju abi auto jezdilo a vydělávalo prachy.
neregistrovaný "antiD"
10. 10. 2006 19:55
Re: Go Peugeot Go!!!
Ach bože, další fanda německejch šrotů!!! Seš ubožák!!! :no:
neregistrovaný "Leftie 81"
2. 10. 2006 09:09
Re: Go Peugeot Go!!!
Ešte si zabudol dopísať, Citroen v Rally >:D :yes:
neregistrovaný "petrt"
30. 9. 2006 20:18
turbo
Chci se jen zeptat- může někdo čistě teoreticky v téhle kategorii nasadit i benzínové turbo 5,5l? Nebo to může být foukaný jen v naftě?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Elgin"
1. 10. 2006 21:07
Re: turbo
proc by nemohl ale objem u bena je snad u turb jen 3,5 a jeste dostanes restriktor (nebo jak se tomu nadava) o prumeru 0,0001 cm.... to už se tu resili nejen ze nafta ma vetsi objem ale i vetsi turba........... uprime? chtel by sem vedet jak by to dopadlo kdyby mazda zas mohla udelat wankla s turbem:))) nafta by ani nenazhavila svicky:))) a co se tyce spolehlivosti francouz je spatnej to vedi vsici ale nemci taky a to vedi taky vsici jen ne tolik a ne tak rychle a japonci ja si nestezuju:))) teda až na servisky....
anonym
30. 9. 2006 20:59
hustý
:yes: :yes: >:D
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 10. 2006 18:17
tak v tom bych klidne jezdil na to by se baby jenom lepily
>:D
Rozbalit vlákno
0