Novinky
0
A nevíš prosím tě na kdy chystají tu X6? A kde bude nová X5 k vidění na živo? Já se těšil na Paříž..😲((( Jinak výborný nápad, jen nevím, jestli je dobré takto zhustit informace do jednoho článku, klidně to mohlo být článků pět, každý se samostatnou diskusí...
Marko
0
Ta X6 je planovana na rok 2008. Aspon tak to je uvadzane v mediach. Nie som si tym ale uplne isty, pretoze v tom pripade by muselo v tomto roku prist obrovske mnozstvo novych modelov: male "2er" Cabrio, V5, X6, 7er. To je na jedn rok trosku moc. Skor sa priklanam k nazoru ze v roku 2008 uvidime nejaky prototyp blizky seriovej vyrobe a seriovka potom pride v 2009. Btw. tie clanky su prave myslene tak, ze tam bude "vsetko na jednom mieste". 😉
Marko
0
Ta X5... premiera bola povodne planovana na losangelsky autosalon v dec. / Prosinci 06. Takze trosku "od ruky".. (nadej ze nas ale prekvapia aj v tom parizi este stale zije...) 😉
Díky za skvělé informace. Začít s tou nejlepší značkou - BMW bylo správné...
že oslovení Mistře je směrováno správným směrem. Díky Mistře za hodnotné informace a gratuluji k blinkru správným směrem na křižovatce autosvěta 😉
Velká poklona, Marko. Konečně jsi dostal prostor, kterej Ti bez nejmenší pochyby náleží. :yes: Smekám před Tvou orientací v zákulisí Velkýho automobilovýho tyátru a díky za každou zákulisní šuškandu, o kterou se podělíš. Přeju Tobě i nám, ať se Tvý předpovědi plněj a Ty stále nacházíš motivaci psát. Díky! :yes: A díky redakci AUTO.CZ, která očividně v posledních týdnech nechodí spát... Pánové, ta mravenčí práce, která se za tím skrývá, už je vidět! A plody vaší práce jsou sladký! Ho-ši dě-ku-jem! :yes: 😉
Marko, máš moje obrovské uznání 😄 Díky za veškerá infa, která jsi nám všem poskytl a přeju ti hodně úspěchů, motivace a chuti do psaní i v budoucnu. :yes: :yes: 😉
:yes: Marko, vdaka za, ako hovori jeden znamy kolega z auto.cz, markozni info. :yes: 😉 Uz nemusis pisat blog. 😄 Na koniec prispevku by sa este nieco hodilo, nieco ako B.... MARKO, B.... REDAKCIA ale to prenecham kolegovi ked uz s tym zacal. >😁
Tak. Konečně sa Tvoje informácie objavujú na tom mieste, ktoré im právom náleží! :yes: Uvidíme ako na tom budeš s časom. To vieš, ľudia si na dobré veľmi rýchlo zvyknú a potom hundrú keď je im to dlhšiu dobu odopierané 😉 Každopádne - vďaka Ti za to, čo pre nás robíš, Marko! :yes:
skvele !! vedel som, ze je otazkou casu kedy redakcia vymysli nieco taketo v spolupraci s markom. nebudem bravovat, lebo takych tu bude, len dodam, ze Marko si velke M na zaciatku zasluzi rovnako ako M v slove Motorsport !! :yes: :yes: :yes: 😉
Marko mám na těba taký menší dotaz - ako je to vlastně s pánom Banglom?? Je stále šéfdesignérom u BMW alebo nie?? Je nová "sedmička" jeho dieťaťom?? Apropos němáš viacej fotiek tohoto pripravovaného modelu??
MR. Bangle je sefdesignerom (supervizorom) celej skupiny BMW. Sefdesignerom u znacky (!) BMW je Adrian van Hooydonk. U Rolss-u Ian Cameron, u Mini Donato Coco (ten nahradil Franka Stephensona, ktory navhoval minule Mini a dnes je u Lancie). Kazde auto ma ale svojho vykonneho designera (niekde som mal zoznam zodpovednych designerov podla konkretneho modelu, ale nemozem to nejak najst ;-\ ). // Viac obrazkov BMW 7er nemam, ale ten obrazok kt. som dal je len ilustracny (len tak "pre fantaziu")- to auto tak zrejme v reale vyzerat nebude. 😉
Ja by som mal tiez jednu otazocku. Odkedy sa tak radikalne zmenil dizajn u BMW, tak som mu nikdy nevedel a ani neviem prist na chut, ale posledne vytvory X5 II. generacie a nova 3 coupe sa mi velmi pacia. Zeby dochadzalo k zasadnemu obratu a k umiernenejsiemu pristupu k dizajnerskemu stvarneniu novych modelov, alebo je to len tym, ze to navrhoval niekto iny?
Je to jednym aj druhym. 😉 BMW 7 sucasnej generacie muselo vyzerat tak ako vyzera, pretoze sa BMW muselo zachytit v Azii (kde je vkus na velke auto az prilis specificky). BMW si bolo vedome toho, ze v EU /USA moze dost docasne k znizeniu predajov, ale isli do toho: a vyslo to. A kazdy designovy smer prechadza vyvojom - ten dospel do stadia v ktorom zacina byt aj pre nas (ktorym sa prve auta nepaciali) stravitelnejsi... Ja dufam, ze s dalsou designovou revoluciou to bude zas lepsie. 😉
Dakujem vam vsetkym za pochvalu...ale ja sa musim este raz podakovat redakcii. To, ze sedim v "News-roome" je ich zasluha. ///
Pokracovat budeme znackami Mercedes, Maybach a Smart (poznamka pre -xxx-: dam si viac zalezat, ako v starsom prispevku 😉 ). Tie prehlady, ktore som uz zverejnil na svojom blogu (Skoda, Audi) tam zatial najdete, ale casom sa objavia aj tu... 😉
Pokracovat budeme znackami Mercedes, Maybach a Smart (poznamka pre -xxx-: dam si viac zalezat, ako v starsom prispevku 😉 ). Tie prehlady, ktore som uz zverejnil na svojom blogu (Skoda, Audi) tam zatial najdete, ale casom sa objavia aj tu... 😉
tradičně vyčerpávající... Když jsem viděl ten nadpis- okamžitě jsem to dychtivě přečetl až do konce. Ostatně jako každý Tvůj příspěvek... Jak vidno i redakce uznala, že informace- jakými vládneš, si zaslouží důstojnější místo než v diskuzním křoví... Tak cenné informace si to rozhodně zaslouží. 😄 😉 :yes:
Žil, byl v jedné pohádkové říši moudrý princ. Marko se jmenoval. Poddaní prince milovali, jeho moudrým radám naslouchali. Mezi lůzou se šuškalo, že je spojen se samotným čertem. Měl informace, že i dvorním rádcům se tajil dech. Snažili se seč mohli, avšak informacím prince Marka konkurovat nemohli. Král byl moudrým mužem a naslouchal lidu. Sice své království stále zweleboval, nicméně chtěl se lidu zavděčit ještě více a tak své místo začal předávat princi. Jásající dav začal slavit, tančit a pít. Bujaré hostiny trvaly čtyři dny a čtyři noci. A pokud se neuchlastali, viď matesi, tak žijí dodnes... 😉
K.rňa Marko, všeho moc škodí, i informací, děláš mi v tom bordel,>😁 měl jsem na příští rok vyhlídnutou 3-er coupé, ale jestli nová 5-er bude už v 09 a bude aspoň trochu podobná skice, pak nevím nevím, navíc v čem ten rok, dva překlepu? 😐 Ale vážně, dokonalé informace, díky, a těším se na pokračování. 😄 :yes:
Jedním slovem KATASTROFA! Kde je elegantní a uhlazený design řad E36/39/46??? To, co provedl Chris se současným tvarem BMW by se dalo ještě překousnout, ale budoucnost? Ani to nechci vidět!!! Navíc mě mrzí, že i BMW má potřebu podbízet se zákazníkům všelijakými zparchantělými crossovery a podobnými nesmysly!!! BMW už není BMW, ale přesouvá se na úroveň AUDI a jiných...!
bmw to robi a bude robit svojim sposobom ... RADOST Z JAZDY .. a to je dolezite .. tiez som nebol nadseny z noveho designu ... lebo prve auta 5 - 7 boli katastrofalne ... ale tieto nove veci ... mnam .... bmw forever :yes:
Ano, znacky sa nam menia pred ocami. A niektorym sa to paci, inym zas nie. To, co urobilo BMW je "preventivny uder". Zijeme v dobe, v ktorej sa uz neda spoliehat na to, ze si dlhodobo udrzime poziciu v segmentoch v ktorych sme silni. Skor-neskor by zotrvavanie na rovnakej pozicii viedlo k problemom. Musia sa hladat cesty ako e😜andovat a vytvarat nove segmenty. BMW na to naslo odvahu (aj v designe), a to nebolo lahke. 😉 Prichod oboch crossoverov a vytvorenie novy segmentov im umozni A.) byt prvymi a diktovat trendy (nie na trendy iba reagovat) B.) byt nejaku dobu jedinymi, ktori na tom trhu budu zarabat. Bude to ich trh a svojich konkurentov nacas spravia "bezvyznamnymi". Pomoze im to vybudovat si vynikajucu poziciu pre buducnost. /// Z BMW je to, comu sa hovori "uciaca sa spolocnost". 😉
Upřímně řečeno, kdyby automobilky sami nezačaly zákazníkům nabízet nové třídy (SUV, SAV, auta typu Scenic, coupe-cabrio, 7 mistne vozy, do kterych se stejne nikdy 7 lidi (dospelych) nevejde, nemluve o zavazadlech..., ale zakaznikum se to zrejme libi a prijde jim to vyhodne, namisto klasickeho kombi stredni tridy... A BMW jde bohuzel s dobou... 😢 😢 😢
tak zaprve ,,,marko super .... super informacie ... super text .... super znacka ..... a este nieco ... vsetky novinky pridu tak 2008 2010 .. vtedy mi konci leasing ... >😒] .. co si preboha kupim .... BRAVO MARKO > BRAVO BMW
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: PS:Uz mam opraveny "Mondeo". Dneska rano jsem do nej zase po case naskocil 😉
:yes: ..ze im to ale trvalo! ;-\
To teda. Ted jeste, jestli si zase za chvili nebudu volat s tou milou slecnou z Elvie ;-\
Marko, Marko, Marko... Marko?... Marko!!! :yes: :yes: :yes: Velká pochvala :yes: ...a velký obdiv. Je fajn tě číst tady (jak říká mari - v křoví 😄 ) a je krásné tě vidět na titulní straně. Držím palec... a nemám obavy... 😄 :yes: :yes: P.S. Lidi se dělí na ty, kteří ví, a na ty, kteří si myslí, že ví. Ty víš. To si nemyslím, to vím...
Marko, přece jen, nebyly by ještě nějaké další obrázky budoucí pětky? 😉
Jak jinak nové BMW nemusim, tak ta skica budoucí pětky vypadala moc zajímavě. Jestli se jim podaří dosáhnout podobného designu, tak to bude pecka... 😉
AutoBild zverejnil toto: [odkaz] V zasade to je dost podobne, ako to naskicovane auto... 😉
Ano, tohle je ono!!! 😄 V první generaci bum, pecka, nový směr, tvary, ale mírně přehnané, až naše oko přivykne trochu ve druhé generaci uberou a je to tu, nádherný moderní KUS automobilového designu. :yes: :yes: :yes: Tohle je směrový ukazatel ve třídě velkých sedanů. Marko, díky!, pokud objevíš něco dalšího na téma 5-er sem s tím. 😉
Dinare, možná vyjímečně, ale teď ti dávám jednoznačně za pravdu... nová pětka je fakt nádherná záležitost. Myslím, že se vrací doba opravdových BMW... 😉 a to nejen technicky, ale i designově... jen tak dál. Apropos zadek nové sedmičky je super. Jestli bude vypadat jako ta na fotkách, myslím, že BMW bude zas určovat designérské trendy do budoucna. A ještě si dovolím skromný dotaz na Marka - chlape nevíš něco o liftu současné trojky?? neposune se designově na roveň 3-er coupé??
jsem psal já... 😉
Tak hlásím, že jsem článek poctivě přečetl. Markózní... Myslím, že tenhle nápad je dalším z výborných nápadů redakce. Dostane se tak na titulní další druh zpráv, Markovy kuloárové informace... které velmi cením. Perfektně to všechno tady do sebe zapadá. Večer si lehneš a nemáš ani čas myslet na lumpárny... hlavou ti letí testík Alfy, do toho si přeříkáváš Markův výhled BMW... před očima informace o nadcházejícím autosalonu, vedle na posteli ti manželka recituje stav konta... Picant se škube nedočkavostí v garáži... a ty se třeseš, co se o sobě zas zejtra dozvíš na diskuzi. Je to prostě dokonalá jízda. BRAVO REDAKCE, BRAVO MARKO :yes:
aka je adresa na markov blog ?
Díky za hezký přehled.
V posledním AMS (D) zmiňovali ještě 2 modely. Na trojkové řadě postavěné sportovní kupé/kombík (ve stylu Shooting Brake). Délka 4.6m, opticky výrazně více vázáno na aktuální 3-er kupé, než na normální trojku. Mě osobně se velmi podle obrázků líbí. Předpoklad okolo 2009.
Druhý zmiňovaný model je X5 kupátko. Možná je to ona zmiňovaná X6 (crossover na povozku budoucí X5), ale na rozdíl od Markova článku ji popisují i ukazují s 2-dveřovou karosérií. Na první pohled nemusím, ale je pravda, že nová BMW se líbí spíš až na druhý pohled. O to však déle ...
V posledním AMS (D) zmiňovali ještě 2 modely. Na trojkové řadě postavěné sportovní kupé/kombík (ve stylu Shooting Brake). Délka 4.6m, opticky výrazně více vázáno na aktuální 3-er kupé, než na normální trojku. Mě osobně se velmi podle obrázků líbí. Předpoklad okolo 2009.
Druhý zmiňovaný model je X5 kupátko. Možná je to ona zmiňovaná X6 (crossover na povozku budoucí X5), ale na rozdíl od Markova článku ji popisují i ukazují s 2-dveřovou karosérií. Na první pohled nemusím, ale je pravda, že nová BMW se líbí spíš až na druhý pohled. O to však déle ...
Ano, cital som ten clanok. Je tam ale upozornenie, ze ide iba o projekty, ktore su rozpracovane a uvazuje sa o nich. Vraj ich u BMW maju okolo 20 (a ostatne nepoznam - bohuzial). Tiez je tam spomenute male BMW X1, ktore uz vo vyvoji raz bolo na stole, ale bolo zamietnute. Tu X5 Coupe by som viac videl ako duplicitnu internu informaciu o X6, len zle vylozenu... ShootingBrake na baze 3 by som veril, aj neveril. Neverim tomu roku, a tomu ze vznikne na baze sucasnej generacie...Neoplatilo by sa to. V tom roku sa uz bude 3 pomali uberat ku koncu svojho modeloveho cyklu. Ale az bude cas zacat sa bavit o nastupcovi, tak si myslim, ze tento model bude velkou temou. Uz aj preto, ze konkurencne Audi pripravuje na rok 2009 podobne auto na baze buducej A4 (...aha, a tu moze byt pes zakopany: redaktori AMS mozno chceli do podobneho obdobia zasunut podobny konkurecny model pre A4 S.B.) . S tym X1: ked som pisal tento prehlad, velmi som vahal ci to tam zaradit. nakoniec som za rozhodol, ze nie, pretoze byvali produktovy sef Burkhard Goeschel to auto zamietol. Dnes uz tam nie je, a aj ked to bol jeho terajsi nastupca Klaus Draeger, ktory X1 protezoval, myslim, ze bude mat dost problem postavit ten projekt zas na nohy tak kratko po zamietnuti. 😉
Myslim, že se nespletu, když řeknu, že je dokonalá - [odkaz]
Přední spoiler je opravdu povedený a ukazuje svojí sportovní tvář a navíc vypadá velmi elegantně, navíc i přední světla byla určitě předělána a vypadají mnohem lépe než předtím, navíc mi příjde, že vůz opticky rozšiřují...
Přední spoiler je opravdu povedený a ukazuje svojí sportovní tvář a navíc vypadá velmi elegantně, navíc i přední světla byla určitě předělána a vypadají mnohem lépe než předtím, navíc mi příjde, že vůz opticky rozšiřují...
Omouvám se za to "navíc" nějak jsem to po sobě nezkontroloval a vzniklo z toho toto 😉
Poslední dobou se toho děje opravdu hodně, server se vylepšuje den ode dne.. nová grafika, zavedení blogů, registrace uživatelů, markózní Marko se stal redaktorem - jedna novinka lepší než druhá :yes: Pánové, pozor na jednu věc, teďka když je mnoho z nás registrovanými.. dejte si pozor na správnou terminologii.. až budete vykládat známým, kolegům v práci, rodině nebo dokonce manželce/přítelkyni o změnách na serveru.. nezapomeňte, že jste se stali registrovanými UŽIVATELI a ne partnery, partnery registrují jinde 😉 P.S. nic proti registrovaným partnerům, ale já jsem registrovaný uživatel :yes:
Se za to nestyď, parťáku >😒]
Ehm, ako si sa zaregistroval, ked pri zadavani nicku pri registracii vyzaduje minimalne 3 znaky? ;-\
Ač příznivec jiné automobilky smekám před managementem BMW, takový projekt si může dovolit málokdo - plánovat designový směr a vývoj modelových řad na min 10 let dopředu a zároveň ho (jak je vidět) do detailu realizovat :yes: . Nikdy mě nenapadlo, že kluci od BMW jsou takoví vizionáři.
Milý Marko, tvoje řádění na stránkách auto.cz si vysvětluji jen tím, že většina redakce odcestovala do Paříže. Nesmíš věřit všemu, co si přečteš v Auto Bildu nebo AMS. Mimochodem, o sedanu a kombi jedničky automobilka nikdy neuvažovala. Od začátku se počítalo jen s třídveřovou verzí. ahoj
Bagre seš zcela mimo. Zkus si přečíst Markovo Blog, než se tu začneš do někoho navážet. Kapišto?? :-!
ne, vážně. fakt si myslíš, že bmw by plánovalo malý sedan? jistě víš, jak takové malé sedany vypadají (viz fabia, thalia etc.) kombi je taky úplný nesmysl, protože úlohu "sportkombi" plní už trojka a její kufr je vlastně symbolický. co by se tak asi vešlo do jedničky? a udělat to jen tak, že by se to náhodou mohlo někomu líbit? Takový pokus tu už byl - Z3. a u BMW nejsou hlupáci, aby nevěděli, že to byl propadák. takže tak
No, že byl projekt na kombi odvozené od jedničkové řady vím. O sedanu jsem slyšel a viděl pouze na skicách. Stejně tak malý crossover X1. Proč to nešlo do výroby (ke schválení), na to sis odpověděl sám. 😉
Ano mas pravdu - male sedany vyzeraju zle. Ale tie. kt. Ty uvadzas su o triedu mensie ako kompaktny 1er. 😉 A tma by uz nieco urobit islo... To, preco bolo 1er kombi zamietnute - v tom mas pravdu. Teda pokial ide o 5dv. veriu. 3dv. shooting brake mal plnit ulohu lifestyloveho kombi. Preco bol zamietnuty tento projekt - to netusim.
😉 Tie informacie nie su z AB ani AMS. Su od zdroja. BMW uvazovalo o malom sedane 1er kvoli US trhu. Male kombi malo byt odkazom na stary model kombi 2002(?) v 3dv. prvedeni. 😉
Hádám, bagr... asi nebude nick Bangleho... >😁 :yes:
>😁 ...asi nie. Ale keby sa bagr pozrel na stranku BMW USA a poznal pomery na USA trhu tak by (verim tomu) nepisal taku vec ze BMW nikdy nemohlo uvazovat nad sedanom. V USA totiz hatchbacky nefrcia a v kompaktnej triede tam treba ponuknut sedan. Konec-koncov, aj preto v USA nijaka 1er v ponuke nie je. 😉
To, co sa deje s tymto servrom v poslednych dnoch, je priam az neuveritelne ... Samozrejme, ze to su kroky, ktore "nasu rodinu fanatikov" len a len zcelia. A to, ze jeden z nas sa stava vyvolenym, je pre nas vsetkych zadostucinenim, ze redakcia to taha s nami. Clanok, ktory odhaluje viac ako zenska v zimnej sezone, je napisany presne tak, ako sme od Marka zvyknuty. Drzim ti palce, kamarat a verim, ze tu budes zverejnovat svoje markozne info castejsie, ako su Vianoce. Klobuk dole ... :yes: Nech sa ti dari .. Opat zacinam rad chodit na tieto stranky. Su ako droga. Vsetkym zavislym prajem pekny den...
Přesně tak. Přidávám se k chvále na Marka a zdravím Rasta. 😉 :yes:
Nelze než souhlasit, i já se připojuji k ódám na velkého pana "M", vyjadřuji svůj hluboký obdiv, zejména za čas strávený ťukáním do kláves jen pro další oblažení našich srdcí! Jestliže pánové z AUTO.CZ vždy uvaří skvělý pokrm, tak Marko mu dodá svým kouzelným kořením ty správné grády a dovede ho k dokonalosti! Volám: soli je potřeba, MARKA JE POTŘEBA!!! :yes: :yes: :yes:
Teda z toho vyplýva, že sa bude stavať nový závod. Typujem že to bude na Slovensku. A nehovorím len tak do vetra.
SUPERBRAVO neb jen obyčejné BRAVO nestačí. Smekám před tebou Mistře Marko svou starou odrbanou hučku a na znamení radosti ji hážu třikrát do luftu :yes: :yes: :yes: