tedy :-) opravdu pekny a hlavne se mi na tom libi, ze udelali jakoby to byl klasicky (stary) model a pritom v tom visi neco moderniho, tak tohle ano :-) DOUFAM ZE TO BUDE PEKNE DRAHY >:D >:D
Ti Rusové to je tedy něco ,když začali koncem 50.tých let vyrábět VOLHU tak jim ji museli Italové domašlit stejně hako Moskviče tuším 403 , jo tu ošklivou potvoru .Teď budou machrovat IVANI jakežeto zase postavily auto.
Okrem toho....preco by Volga nemohla byt znackou? GAZ je vyrobny zavod, mozno viac vyrobnych zavodov. A produkuje auta pod znackami GAZ a Volga. Automobilka Crvena Zastava vyvazala auta pod znackami Zastava aj Yugo. Velke americke koncerny predavaju auta tiez pod niekolkymi znackami a ide o znacky aut a nie o nazvy, aj ked sa vyrabaju trebars na jednom pase. Tiez Opel a Vauxhall je podobny pripad. Takze o com?
Vzdy sa najde miesto pre kritiku, kazde auto sa niekomu paci a niekomu nie, o tom by sa dalo polemizovat asi donekonecna. Kazdopadne je to velmi pekny voz, aj ked je na nom vidiet, ze vyvoj nestal miliardy ani netrval roky. Keby to chceli naozaj vyrabat, urcite by niektore partie este prepracovali....prilis sikma a zaoblena strecha, nevhodne zrkadla, ultramoderny interier v retro kabate...je toho dost. Ale prvy dojem je vynikajuci, klobuk dolu.
Nikto zatial nenapisal ci ide o jediny kus, kusovku, maloseriovu vyrobu....? Takze nie je iste, ci vobec sa bude toto auto predavat, ci neskonci na stankoch autosalonov ako vystavny kus a potom hned v muzeu...
A nie je to jedno? Verejnost roky dlhe desatrocia pouziva toto meno a ide o to, aby sme vedeli o co ide a nie ci je to znacka alebo len nazov. Jasne, nejaky "rejpal" sa vzdy najde. Mne pride zabavnejsie pisat radsej k veci...
Pierro, presne tak, dobry nazor. Keby robili vlastny interier, este by im to nejaky rok trvalo, ale mozno naschval chceli ukazat, ze je to BMW a nie nejaka podozriva technika domaceho vyrobcu.
Interier takehoto vozu by mohol byt dobrym nametom pre vsetkych kritikov co sem chodia a vedia trochu kreslit... Docela rad by som si precital clanok s obrazkami vytvorov tejto auto-komunity. A tiez by ma zaujimali reakcie na tieto navrhy. Nestoji to za zamyslenie? KOnecne by najvacsi kritici mohli ukazat co je v nich, redakcia by priestor urcite nasla a vsetci ostatni by mali o jeden kultovy clanok a dobru debatu navyse...
Tož soudruzi, ještě doplníme kapku profesionálního přístupu a ty západní trhy se nám skutečně otevřou :-) , škoda.. Skoro jako Škoda - a tam by se to už také snad nestalo..
To si piš, že se jich prodá dost, je to vážná konkurence pro tuning 6ky, protože tohle má jiný šmrnc a každý nechce "raketu", někdo si dá raději "Rakjetu" ;-)
...je to dobře vidět na předposledním obrázku, gumy mají směrovej dezén, na předním kole O.K., na zadním opačně!
Asi kola obouvali na ten BMW podvozek až v Rusku a soudruzi udělali někde chybu :-!
Nechtěl bych se dostat v týhle konfiguraci na vodu... :no:
Ale jo, jenže tak otázka nestojí. Jde o to, jestli by mimo Rusko (v Moskvě znám osobně jednoho majitele jejich předchozí volhovské kreace s V12) byl někdo ochoten dát za tohle 100 tisíc, a nemám na mysli nějakého ultrabohatého sběratele, který si to koupí jako kuriozitu. ;-)
Souhlas, redakce v tom má celkem zmatek, jednak automobilka Volha neexistuje, je to GAZ (Nižnyj Novgorod), navíc tohle auto s ní nemá nic společného, je to opět produkt moskevské firmy AUTOLAK. :no:
Volga nie je automobilka, ani značka, je to názov niektorých typov značky GAZ!!!!!!!!!!!!!!!! Nie je to tak dávno, keď som sa zo správ dopočul, že kdesi sa zrazilo auto značky Škoda, s autom značky Favorit. Hanba!
No náhodou si myslím, že tohle se rusům povedlo. Pěkně nabroušenej kabriolet s technikou BMW a origo ruským retrokabátem.. :-) jen se mi nelíbí ten původní bavoráckej interiér který má ještě i logo (vrtulku) na volantu... :-|
No nevím, jestli bych u tak působivého zevnějšku stál o originál interiér BMW, jinak teda nic proti BMW :-) Auto vypadá úžasně, s tím osmiválcem se určitě nepotáhne >:D Dojem parádní :yes: