...a paradox zaroven. Najuspesnejsie auto Porsche je terenniak, najnovsi model stvordverova limuzina...Vsetko je naopak, znacky, ktore by mali byt dynamicke tak sklzaju do konzervatizmu a znacky vyslovene konzervativne expanduju novymi odvaznymi modelmi...
Je na tom cosi pravdy, lenze si treba uvedomit, ze aj ked budu v rovnakej kategorii, cize "stvordverove kupe", tak rozhodne Porsche, ci Aston Martin by mali vyzerat dynamickejsie, sportovejsie a mat aj navrh vykonom oproti napriklad pripravovanom Audi A7 a inym premiovym automobilkam.
To mala byt asi reakcia na mna, takze sa k tomu vyjadrim. Dizajn Porsche 911 sa nejako vyrazne ozaj nezmenil za poslednych 30 rokov, ide skor o vyladovanie detailov, z coho plynu 2 zavery. A to je, ze hned na prvy pohlad ma byt jasne, o ake auto sa jedna uz z dialky, ma tak vyrazne charakteristicke crty, ze toto auto si nezamenis so ziadnou inou znackou a za druhe, naco menit nejako vyrazne koncepciu, ked aj hodnoty odporu maju velmi slusnu hodnotu. No a co sa tyka tej dynamickosti, tak zrejme si nevidel posledny pocin 911-ky, ktora vskutocnosti vyzera uzasne. Na zivo som nechcel verit, ako jej fotky mohli ubrat tolko z krasy, je to skutocne dravo a dynamicky posobiaci klenot, takze to co som pisal vyssie, za tym si stojim.
Možná Vám ještě, done Pedro, necvaklo v makovici a neuvědomil jste si kombinaci inženýrských schopností lidí od Porsche a motorů V8|V8Turbo|V10. Nebo se bojíte vizuálního výsledku, ale jak víme Porsche neumí jen jedno auto - nesmrtelnou 911. Carrera GT jest také nádherným počinem. Nebo Vám snad nesedne kombinace velké GT/Porsche. Ale už tady byla 928, dokonce se stala autem roku. Nebo naopak - nevidíte kanibalizmus lidí pod taktovkou pana Beze. To, co kvůli Rapide provádějí s DB9...z toho mě bolí u srdce. Inu, odpoveď na Vaši dilema, done Pedro...nevím nevím, jestli ji lze vysvětlit odpovídajícím způsobem.. ;)
Done Pedro, tohle kořalka nespraví. Budeme si muset počkat na finální produkty, myslím. A co bude pak? Zapomenem na kanibalizmus, protože Rapide bude úchvatná skulptura. A Panamera bude nejrychlejší, nespolehlivější a nejchladnější čtyřmístné kupé GT pod sluncem. Jako pokaždé...
Ano o tom není sporu. Mně se jen Panamera nelíbí a Rapid líbí, to je celý. Ale live to bude pravda jiná káva než jen obrázky. No i když live se s těmito dvěma kousky setkat to zas nebude jen tak.