Technika
Bravo Honda 😉 No já se už moc na tyto motory v akci těším. Snad to donutí i konkurenci začít vymýšlet pořádnej motor 😃
No tak na tenhle stroj se tesim 😃)) Honda nám vytváří sny a je na nás aby jsme si je splnili 😃 :yes: :yes: :yes:
>😁 Kdepak, žádný průser jako Bluetec, nejdřív obrovská marketingová masáž o revoluci v dýzlech mejt báj džermn teknolodžíz, která pak neprojde testy, tady se totiž mluví o Hondě, přátelé, ta si zoufalými pokusy upozornit na sebe image kazit nebude. 😉 Kdepak, Ameriku nebude o kvalitách dieselů přesvědčovat ani logo CDI, tím méně TDI, ale i-CTDi, simply HONDA. >😒]
Hele, neblázni. Zatímco jiní tápou a snaží se něco vymyslet, Honda vyčkávala a nyní se poučila z chyb těch ostatních. Jednoduše, Japonci nic nevymyslí, ale jsou mistři ve zdokonalování. Jejich katalyzátor není ničím jiným než kombinací systému D-CAT od Toyoty a Bluetec od Mercedesu. Jestli umíš anglicky, podívej se na www.greencarcongress.com, tan je jejich princip detailně popsán.
Vážení Hondisti si při svém zuřivém oslavování nevšimli, že Honda žádné výš uvedené motory nevyrábí, až za pár let. A v tu dobu bude mít konkurence to samé, jako vždycky.
To je klidně možné (ale nemusí...), ovšem vtip je v tom že si mercedes po velkohubých výrocích (Bluetecem se chvástá už dva roky) nabil hubu. Můžeš mi dát jediný příklad toho, že by si podobnou ostudu byť jen jedinkrát v historii uřízla Honda? Mercedes je svými excesy už vyhlášený, to už ani nikoho nepřekvapilo, neváhá dokonce ani podvádět, Audi mělo se slavým "sporťákem" TT problémy s aerodynamikou a následně s přilnavostí. Pokud by podobné průšvihy udělali Japonci nebo Francouzi, Američané či Italové, tak by je německý tisk (a tím pádem i "loajální" český smetl ze světa. Tyhle průšvihy MB a Audi se hezky potichoučku zametly pod koberec. Připomenou jimje už jen Britové a Amíci >😒] . A King :-!
Vzhledem k tomu, že o "průšvihu" audi ví, jak je z tvých řádek vidět, každý anonymní jouda na českém netu, pak nevím, co se zametlo pod koberec. :-!
MB se 2 roky chvástá (to je špatně) a Honda se otevírá hubu 3 roky dopředu (to je dobře, ovšem), aniž předvedla víc než cár papíru.
MB = 45 států USA, 2006, plnění amerických norem s NOx filtrem.
MB = 50 států USA, plnění všech norem s Bluetec (ADD BLUE) systémem.
Důvodem proč MB vyčkává je zavedení distribuce ultranízkosiranté nafty i do států jako je Kalifornie. Do té doby prostě nehodlá MB riskovat blamáž, na rozdíl od Hondy jsou auta připravena (320CDI) a právě se začínají prodávat (E320CDI, první fáze - 2007).
Honda = MOŹNÁ NĚCO V ROCE 2009, to je k smíchu.
MB = 45 států USA, 2006, plnění amerických norem s NOx filtrem.
MB = 50 států USA, plnění všech norem s Bluetec (ADD BLUE) systémem.
Důvodem proč MB vyčkává je zavedení distribuce ultranízkosiranté nafty i do států jako je Kalifornie. Do té doby prostě nehodlá MB riskovat blamáž, na rozdíl od Hondy jsou auta připravena (320CDI) a právě se začínají prodávat (E320CDI, první fáze - 2007).
Honda = MOŹNÁ NĚCO V ROCE 2009, to je k smíchu.
Wine, nevím, jestli jsi úplně v obraze. Užse o tom snad psalo i tu - Bluetec od MB vyhořel u certifikačních zkoušek na americkém trhu, což znamená nejen to, že M-B není připraven, jak píšeš, ale navíc i to, že mu vstup na trh prostě nedovolí. A s tím chvástáním - sám jistě dobře víš o excesech MB, které mu v Americe (v Německem masírované Evropě nikoli) skoro srazily vaz, jen kvalitativní, ale i technologické nezvládnutí inovací. Zde je jen snaha podotknout, že Honda svoje sliby plní, na rozdíl od M-B žádné podobné průšvihy na svém triku nemá. Tak vychladni 😉
Čím to, že hondisti a ostatní japonci jsou nejfanatičtější příznivci ze všech značek? Toť otázka 😄
Nejak zabudas na GTi-ho,ten je tu najvacsi fanatik,vsetkym tu dava rady,nik nie je pre neho dobry len VW.A to uz svedci o fanatizme najhrubsieho zrna,ked kvoli nemu nevidi to co vidi kazdy,ze VW nie je ziadnym zazrakom,ale obycajnou automobilkou s obycajnymi autami,ako aj vsetci ostatni.
Asi na těch autech od Hondy něco bude 😉 :yes:
Třeba jako na učení Jehovově, ne? 8-s Ale jinak dobrá argumentace.
Řekl bych to tak kup si Hondu svez se v ni a pochopíš, v servise už nebudeš tak často ,ale stále tam budeš váženým zákazníkem a budeš odjíždět s úsměvem na rtu😄 Kdo němel Hondu nepochopí a kdo ji měl jiné auto si už nepořídí😄
U tebe abych měl opravdu strach, že mi zazvoníš u domovních dveří, bílá košile, kravatka, ulízlá pěšinka, jen místo Strážní věže, pod paží katalog Hondy.8-s Čerte, koupím si jen auto, které mi vyhovuje, Honda to není, ale pozor, to nic neříká o tom, že bych je považoval za špatná auta. Mám možnost si otestovat prakticky veškerá auta přicházející na EU trh, tuto možnost náležitě využívám, takže, pokud jde o Hondu, z její současné produkce jsem jel prakticky vším. Pokud bych měl vybrat hondí model, který dle mého ve svém segmentu hraje o špici, pak Accord diesel, jedna z nejlepších nabídek dieselových sedanů stř. třídy. Své názory na ostatní např. Legend, CTR jsem tu zevrubně probíral v diskusích s místním "Honda clubem", takže opakovat se nebudu. Rozhodně u mě neplatí, že zkusit Hondu znamená nechtít nic jiného. 😉
:yes😒br />
Ocenuji hlavne vyuziti alternativnich paliv a snizovani spotreby. Protlaceni naftovych motoru v USA je velke lakadlo a Evropa by z toho mohla taky tezit. Minimalne to popostouchne i ostatni vyrobce. 😉
Holt Honda je Honda.
Ps: jsem příznivce ale ne fanatik, tak se zdržte prosím duchaplných projevů svojí inteligence.
Prostě Němci musej bejt vždy N1 a každej to tak vidí.....