Společnost Honda Motor Co., Ltd. představila klíčovou součást své celosvětové iniciativy zaměřené na snižování emisí CO2: technologie pro novou generaci pohonných jednotek.
Wine, nevím, jestli jsi úplně v obraze. Užse o tom snad psalo i tu - Bluetec od MB vyhořel u certifikačních zkoušek na americkém trhu, což znamená nejen to, že M-B není připraven, jak píšeš, ale navíc i to, že mu vstup na trh prostě nedovolí. A s tím chvástáním - sám jistě dobře víš o excesech MB, které mu v Americe (v Německem masírované Evropě nikoli) skoro srazily vaz, jen kvalitativní, ale i technologické nezvládnutí inovací. Zde je jen snaha podotknout, že Honda svoje sliby plní, na rozdíl od M-B žádné podobné průšvihy na svém triku nemá. Tak vychladni ;-)
takže honda v F1 čekala na svých 6 titulů v řadě, až to někdo pořádně podělá, tak to je Honda za vodou, protože mercedes posere co se dá, a jelikož mercedes nedělá ani motorky, tak Honda je v MotoGP taky v klidu :)) a teď odkud honda vzala motor pro Honda Jet ? zase od mercedesu, nebo od koho ? :)) a motory do lodí ? :)) a 4takt i do sekačky uvedl mercedes kdy ? :))
U tebe abych měl opravdu strach, že mi zazvoníš u domovních dveří, bílá košile, kravatka, ulízlá pěšinka, jen místo Strážní věže, pod paží katalog Hondy.8-s Čerte, koupím si jen auto, které mi vyhovuje, Honda to není, ale pozor, to nic neříká o tom, že bych je považoval za špatná auta. Mám možnost si otestovat prakticky veškerá auta přicházející na EU trh, tuto možnost náležitě využívám, takže, pokud jde o Hondu, z její současné produkce jsem jel prakticky vším. Pokud bych měl vybrat hondí model, který dle mého ve svém segmentu hraje o špici, pak Accord diesel, jedna z nejlepších nabídek dieselových sedanů stř. třídy. Své názory na ostatní např. Legend, CTR jsem tu zevrubně probíral v diskusích s místním "Honda clubem", takže opakovat se nebudu. Rozhodně u mě neplatí, že zkusit Hondu znamená nechtít nic jiného. ;-)
MB se 2 roky chvástá (to je špatně) a Honda se otevírá hubu 3 roky dopředu (to je dobře, ovšem), aniž předvedla víc než cár papíru.
MB = 45 států USA, 2006, plnění amerických norem s NOx filtrem.
MB = 50 států USA, plnění všech norem s Bluetec (ADD BLUE) systémem.
Důvodem proč MB vyčkává je zavedení distribuce ultranízkosiranté nafty i do států jako je Kalifornie. Do té doby prostě nehodlá MB riskovat blamáž, na rozdíl od Hondy jsou auta připravena (320CDI) a právě se začínají prodávat (E320CDI, první fáze - 2007).
Honda = MOŹNÁ NĚCO V ROCE 2009, to je k smíchu.
Řekl bych to tak kup si Hondu svez se v ni a pochopíš, v servise už nebudeš tak často ,ale stále tam budeš váženým zákazníkem a budeš odjíždět s úsměvem na rtu:-) Kdo němel Hondu nepochopí a kdo ji měl jiné auto si už nepořídí:-)
Klídek, motor je sice přeplňovaný turbodmychadlem, ale dozvíš se pouze, že je to turbodmychadlo s variabilním prouděním. To nemusí nutně znamenat s variabilní geometrií rozváděcích lopatek. Systém turba s variabilním prouděním představil i Peugeot v roce 93 v sériovém modelu 405 T16 a taky o tom většina lidí vůbec neví. Jednalo se o turbo Garett VAT (Variable area turbine) 25 s variabilním prostorem kolem turba. Takže Porsche opravdu drží prvenství ve zmeně geomentrie lopatek turba u benzinového motoru.
Anonymní ubožáku. Mercedes používá systém Bluetec již přes rok u náklaďáků, v USA se čekalo pouze na zavedení ultranízkosirnaté nafty, kterou mimochodem NUTNĚ pro svůj systém potřebuje i Honda. Takže na začátku roku 2007 má Mercedes nové generace motorů Bluetec v USA na trhu (kde jsou vyžadovány nižší emise než v Evropě), zatímco Honda se PRSÍ rokem 2009. No to je tedy proč jásat, hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi hi. A v Evropě to norma Euro4 nevyžaduje, tak proč to uvádět na trh již teď? Jsi mimo mísu a ještě děláš ramena, jsi k smíchu jako většina potrhlých Hondistů. Mimochodem Toyota má svůj systém D-CAT na trhu již 3 roky, a emise má zhruba na úrovni Hondy pro rok 2009, fakt podařený žert!!!!!
Jasně, Wine, Honda čeká, až dostane Mercedes na prd.l, aby mohla jeho systém zdokonalit. :yes: >:D . Ty jsi naivní jak první křesťani. Napsat tohle ve světě, v němž se vývoj nových technologií počítá i na dekády. Ono to asi spíš chce neuspěchat příchod novinky na trh a nejdřív to dotáhnout dokonce. Mercedes chtěl být zase jednou po dlouhé době s něčím první a jako na potvoru se to zase (už asi popáté) nepovedlo. Jestli oni v tom nakonec nemají prsty ti japonští sabotéři... Nejdřív ukradonou technologii a pak podnikají kroky proti jejímu dotažení do konce konkurencí :-)
Hele, neblázni. Zatímco jiní tápou a snaží se něco vymyslet, Honda vyčkávala a nyní se poučila z chyb těch ostatních. Jednoduše, Japonci nic nevymyslí, ale jsou mistři ve zdokonalování. Jejich katalyzátor není ničím jiným než kombinací systému D-CAT od Toyoty a Bluetec od Mercedesu. Jestli umíš anglicky, podívej se na www.greencarcongress.com, tam je jejich princip detailně popsán.
Hele, neblázni. Zatímco jiní tápou a snaží se něco vymyslet, Honda vyčkávala a nyní se poučila z chyb těch ostatních. Jednoduše, Japonci nic nevymyslí, ale jsou mistři ve zdokonalování. Jejich katalyzátor není ničím jiným než kombinací systému D-CAT od Toyoty a Bluetec od Mercedesu. Jestli umíš anglicky, podívej se na www.greencarcongress.com, tan je jejich princip detailně popsán.
:yes:
Ocenuji hlavne vyuziti alternativnich paliv a snizovani spotreby. Protlaceni naftovych motoru v USA je velke lakadlo a Evropa by z toho mohla taky tezit. Minimalne to popostouchne i ostatni vyrobce. ;-)
Nejak zabudas na GTi-ho,ten je tu najvacsi fanatik,vsetkym tu dava rady,nik nie je pre neho dobry len VW.A to uz svedci o fanatizme najhrubsieho zrna,ked kvoli nemu nevidi to co vidi kazdy,ze VW nie je ziadnym zazrakom,ale obycajnou automobilkou s obycajnymi autami,ako aj vsetci ostatni.
To je klidně možné (ale nemusí...), ovšem vtip je v tom že si mercedes po velkohubých výrocích (Bluetecem se chvástá už dva roky) nabil hubu. Můžeš mi dát jediný příklad toho, že by si podobnou ostudu byť jen jedinkrát v historii uřízla Honda? Mercedes je svými excesy už vyhlášený, to už ani nikoho nepřekvapilo, neváhá dokonce ani podvádět, Audi mělo se slavým "sporťákem" TT problémy s aerodynamikou a následně s přilnavostí. Pokud by podobné průšvihy udělali Japonci nebo Francouzi, Američané či Italové, tak by je německý tisk (a tím pádem i "loajální" český smetl ze světa. Tyhle průšvihy MB a Audi se hezky potichoučku zametly pod koberec. Připomenou jimje už jen Britové a Amíci >:-[] . A King :-!
Vážení Hondisti si při svém zuřivém oslavování nevšimli, že Honda žádné výš uvedené motory nevyrábí, až za pár let. A v tu dobu bude mít konkurence to samé, jako vždycky.
>:D Kdepak, žádný průser jako Bluetec, nejdřív obrovská marketingová masáž o revoluci v dýzlech mejt báj džermn teknolodžíz, která pak neprojde testy, tady se totiž mluví o Hondě, přátelé, ta si zoufalými pokusy upozornit na sebe image kazit nebude. ;-) Kdepak, Ameriku nebude o kvalitách dieselů přesvědčovat ani logo CDI, tím méně TDI, ale i-CTDi, simply HONDA. >:-[]
Já se spíš těšim na to, až KONECNE tohle udělá konkurence tak o tom bude MEGA HYPER reklama, budou toho plný německý časáky a o HOndě nebude vůbec nic....... viz turbo u Acury RDX, který má proměnlivé turbo podobně jako Porsche Turbo. U porsche VGT je z toho bublina a mega marketingovej hit a Honda/Acura má tohle už dokonce dýl a nikdo o tom neví.... jde tedy o podobnej systém.
Prostě Němci musej bejt vždy N1 a každej to tak vidí.....
Tak to já jsem fanatik :-) . Moc se těším, až podobné zprávy budeme číst i od konkurence. Přeci jen se nám bude všem dýchat na světě líp a možná už vypadne z výbavy aut vnitřní cirkulace. Bravo Honda :yes::yes::yes:
A je to tady, nejčistší diesel......... konkurence propadá i se systémy Bluetec a dalšímy vychytávky jak omezit NOx a projít v USA a teď je to tu..... "džapan endžinering in da haus".
Holt Honda je Honda.
Ps: jsem příznivce ale ne fanatik, tak se zdržte prosím duchaplných projevů svojí inteligence.