Novinky
0
Tak ten tvůj tzv.přítlak 9,81 ;-\ je ve skutečnosti tíhové zrychlení značí se g a je v metrech za sekundu na mínus druhou po vynásobení poh.hmotností se dostane síla ,která působí na vozovku za KLIDU vozidla,která o ničem nevypovídá. >😁 >😁
Přejít do diskuze
Nevím o jaké době to mluvíte ? Takoví výrobci existovali vždy, díky globalizaci je nyní možné koupit značky o kterých před několika lety nikdo neslyšel. Ferrari a Lambo nejsou žádní spasitelé či průkopníci supersportů pouze díky dobrému marketingu a reklamě obě stále existují. Takové Lambo před několika lety už mělo namále pokud by ho nespasil jistý koncern. Malí výrobci mají právo žít a je to jenom dobře protože se stále ukazuje že u těchto dvou značek jde především o pozlátko které pouze navyšuje cenu. Dobré auto není až tak složité postavit za výrazně nižší cenu a díky tomu se musí tyto značky více snažit. I když mám pocit že v poslední době se jedná pouze o snobskou záležitost a pravé SUPERAUTA pro radost se dělají někde jinde jednodušeji a levněji.
Ja som skor narazal na predne svetla, nieco take malo Ferrari F40, akurat, ze neboli okruhle. Pripada mi to dost zastaralo. No a ak pozeram aj na tie zadne, tak tiez vela napaditosti a elegancie nepobrali.
Naprosto souhlasím. Mají sice právo existovat a mohou i dobře jezdit,ale pro mne to budou vždy jen no name, nic víc.
...kde jsou ty časy, kdy supersporty byly prestižní záležitostí. Předevčírem to byly maximálně Ferrari, Lambo (sem tam McLaren nebo Bugatti), včera ňákej Salín (prej tuner...) a dneska Mosler ;-\ Jen doufám, že VW si dobře rozmyslí, jestli opravdu potřebujeme (a chceme) supersport s hmyzím rodokmenem :-!