Novinky
0
netreba slov :yes: :yes: :yes:
tak me zajima, proc snizuji vykon 330d a nedaji do trojky dvaapullitr z petky ? Nevite nekdo proc ? Celkem dost se vyzdvihuji 2.0 a 3.0, o 2,5l se moc nepise, neni to nejaka starsi verze ? 😲 Jinak BMW opet potvrzuje svou pozici vyrobce nejlepsich motoru :yes:
S názorem,ze BMW dela nejlepsi motory plne souhlasim.Co se tyka objemu,
maji ve zvyku delat 0,5litru na valec :yes: (az na vyjimky),proto 325
je opet 3litr-6valec(v textu).335d je opet 3litr ale s VTT(twinturbem) >😁 >😁
maji ve zvyku delat 0,5litru na valec :yes: (az na vyjimky),proto 325
je opet 3litr-6valec(v textu).335d je opet 3litr ale s VTT(twinturbem) >😁 >😁
Pokud vím, tak i 525d je ten samý seškrcený třílitr...
Presne tak, ja tiez nechapem preco robia 325d z trojlitra. jazdil som na 525d, 2001, 120Kw a ide to fakt slusne, novy ma 130kw, no papierovy vykon je v dnesnej dobe dost slaby. Mohli by sa skustit pohrat s tym 2,5 litrom, co sa tyka dani je vyhodnejsia a nejako doladit lepsiu spotrebu a vykon. Inak bmw forewer, nechcel by som ine auto. :yes:
Vážený autore, v článku je několik nesprávných informací. Zážehový třílitr v kupé nebude stejný jako v sedanu - na rozdíl od sedanu totiž dostane přímé vstřikování. Dvojité přeplňování u zážehového třílitru 335i není stejného druhu, jako u vznětového 335d. 335i je biturbo se dvěma paralelními malými turbodmychadly, zatímco 335d je tzv. twinturbo se sériově řazeným malým a velkým turbodmychadlem a soustavou obtokových kanálů a klapek. Zapomněl jste také dodat, že vznětový dvoulitr nabídne piezovstřikování (jaké už má třílitr) a 130 kW .
[odkaz]
Dokážu si představit že z toho bude hezký auto. PS: není to jenom facelift?
Ne, urcite ne, facelift uz probehl, dalsi si BMW dovolit nemuze a navic zivotnost rady 7 bude pristi rok koncit, je videt nizsi linie boku, stejne jako navrat ledvinek pod horni hranu prednich svetel. Novy model si zachova piknikovy stolek na zadnim viku, ale nyni vypada cely tvar protahlejsi a sportovnejsi, presne v duchu tradic automobilky. Myslim, ze jediny nesvar, ktery opet pretrva bude hledani sebe sama ve ztvarneni zadnich svetlometu, jak jsem psal minuly tyden. Navic k relativne podobnym detailum karoserie. Bangle vyhlasil po revoluci jiz nadale spise evolucni kroky, coz si prekladam jako postupne obrusovani spornych prvku karoserie a myslim, ze se casem dockame opet krasnych tvaru s pouhyni naznaky Bangleovych designerskych vystrelku.
😄 Pro GTIho - prémiovky =
Osobní automobil “BMW”; řada 5,6 a 7
Popis: BMW osobní automobily vyrobené v období od 09.01.2006 do 26.04.2006.
Vyrobeno v Německu.
Nebezpečí úrazu.
U zmíněných typů automobilů může dojít k tomu, že spodní pryžové uložení předního tlumiče může být nedostatečné. To vede k tomu, že se uložení nakonec oddělí od tlumiče a hrozí nebezpečí nehody.
Osobní automobil “BMW”; řada 5,6 a 7
Popis: BMW osobní automobily vyrobené v období od 09.01.2006 do 26.04.2006.
Vyrobeno v Německu.
Nebezpečí úrazu.
U zmíněných typů automobilů může dojít k tomu, že spodní pryžové uložení předního tlumiče může být nedostatečné. To vede k tomu, že se uložení nakonec oddělí od tlumiče a hrozí nebezpečí nehody.
Holt i Mistr tesař se někdy utne... 😉 Z toho bych žádný závěry nevyvozoval, to se stane každýmu. I nadále ale BMW zůstává premiovkou, ať chceš nebo ne 😄
Tak pánové, mít ve trojce 211kw a 580Nm ... tomu říkám pořádný nářez. Tenhle motor je považován za špičku i v 5ce, takže ve trojce to bude pěkné peklíčko! :yes:
Tedy .. kupovat si teď znovu 3, tak mám vážně problém si vybrat 😃 Současnou motorovou řadu mám vyzkoušenou - už 320D jede moc příjemně - a pak už to jen lepší a lepší 😄
Jen tedy - jak to bude s kombinací nových motorů a Xdrive ? (Mám 4 měsíce 330xi - naprostá spokojenost - jen sportovní podvozek je trochu tvrdší 😄 na naše občasné tankodromy )
Jen tedy - jak to bude s kombinací nových motorů a Xdrive ? (Mám 4 měsíce 330xi - naprostá spokojenost - jen sportovní podvozek je trochu tvrdší 😄 na naše občasné tankodromy )