Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKariéra prvního Citroënu C3 pokračuje: Základ s klimatizací za 216.900,-Kč
10 komentářů
dr.biker
0
Tak to je docela slušný základ C3, zvlášť když se připlácí jen 8000 Kč za 10 kW výkonu navíc! Výbava super, akorát dokoupit rádio a nějaké ty litá kola a nic víc není potřeba :yes:
L@...
0
S tím plně souhlasím, za nějakých 24O 000 Kč kompletně vybavené relativně velké a pěkné auto. Sice nejsem zrovna fanda francouzských aut, ale vybírat teď a v téhle třídě auto, tak mi to určitě nasadí pořádného brouka do hlavy :yes: :yes: :yes:
Myslím, že je to dobrá nabídka, ale pořád bych radši šáhl po Fordu Fusionu 1,4 59 kW/80 k. za 239.000,-. Výbava je za tu cenu lepší než u C3. :yes:
Souhlasím, Fusion se povedl - je větší, praktičtější, za tu cenu lepší volba.
Po zkušenostech s fusionem a autorizovanými servisy Ford už bych šel raději pro tu C3, kdybych si mezi nimi musel vybrat, a to fakt nemusím digitální budíky. I když jsem už mnohokrát dospěl k závěru, že problém bude v mém kusu coby výrobním zmetku, tak přístup servisů je natolik otřesný, aby mě odradil od jakéhokoliv forda v budoucnu. A to nemám fusiona z těch laciných sérií za dumpingové ceny (ale je pravda, že krátce před nimi). Ale jsem rád, že se prodává i teď tak dobře a relativně si drží cenu, na jaře toho svého prodám a aspoň tolik netratím.
S Fordem mám přesně ty samé zkušenosti, takže Fusiona bych taky nechtěl. Hlavně mi přijde C3 jako lepší a vkusnější auto...
A co budeš kupovat místo něj ? Přemýšlel jsem o Oktávce Tour, je pod 300.000,- , servis i náhradní díly na každém rohu 😄.
Né že bych měl zkušenosti, ale v roce 2010 je octavia tour už prehistorický kus.Technika, bezpečnost, motorizace a i výbava už neodpovídají dnešní době.To že jsou ND na každém rohu je sice pěkné, ale jak často má člověk auto v opravně ;-\ .
Já bych se bud díval po nižší kategorii nebo po lowednu, který sice využívá starší technologie ale ne zas tak staré jako octávka.P.s.:Co takhle zkusit skladové nebo výstavní vozy, samotní prodejci kolikrát dávají nechutně chutnou slevu.
Já bych se bud díval po nižší kategorii nebo po lowednu, který sice využívá starší technologie ale ne zas tak staré jako octávka.P.s.:Co takhle zkusit skladové nebo výstavní vozy, samotní prodejci kolikrát dávají nechutně chutnou slevu.
Tour s klimackou a nejakou tou vybavou a historickym motorem vychazi na bratru naprosto silenych 285-300 litru, MeganeIII ktery je proti tomuto 15 let staremu auto lepci naprosto ve vsem vcetne vnitrniho prostoru, bezpecnosti, jizdnich vlastnsoti, vybavy atd. atd. je za 260 vcetne leasingu bez navyseni a zaruky 5 let, osobne nechapu jak si v takoveto konkurenci muze Skoda dovolit prodavat tento historicky model za soucasne ceny, ale ovce to dal kupuji misto aby mely moderni auto... v kombiku s klimou vychazi Tour na asi 320, vetsi Megane kombik na 290, jinak plati totez, tak hodne stesti s Tourem.... :yes: