Nejlepsi je honda civic z 91-95 r.v. 1.6 vti 16v 160k. to chci a to si taky sezenu.... :-) je to pekny maly auticko ktery tostatecne rychly aby rosekal cokoly :D jen par upraw... jako sporowni wyfuk, bloky motoru sani a tunu jineho .... jen aby to ten motor wydrzel :D:D:D
159ka drží na silnici jako přibitá, a to na různých površích, měl jsem tu čest. Accord je lehčí a může jí být důstojným soupeřem hlavně v rychlých za sebou následujících zatáčkách.
Moje řeč ! A například ve Švédsku taky uvidíš tolik Saabů a Volv jako nikde jinde na světě,tak k čemu potom "údiv",že je tu tolik škodovek.No když se někdo chce odlišit sáhne po ORS.No a ti vychcanější si koupí eReSovská sedadla,nechají si přečipovat 1.9TDi,připlácnou nějaký ten spoiler+prahy,18"kola plus pár nálepek za pár kaček a mají RS "jak vyšité".
výkonu je to hodně to je jasný ,ale proč ho nemýt ješte víc a drahá věc no myslím že když budu mít na to auto tak nějakejch 25000-30000kč vškrábnu a abych nebyl na tenkém ledě tak třeba pan "ABT" to dělá se zárukou teda aspoň myslím ;-)
no možná že bych to nejdřív zajel tak 25000km by stačilo a jel si v přečipovanym "tédéíčku"nebo jiné ropě já v pár jo a mám pocit že to bylo vždy o dost lepší , ale je to věc názoru já prostě benzín leju jinom motorky
No,vím,protože jsem si ve 14 letech dal přihlášku na stroj.průmyslovku a pak na strojárnu....Sice to vím teprve nějakých 35 let,co to tak trochu sleduji(auta),ale vím.Nicméně každý,kdo si kupuje auto pod vlivem toho,že to jezdí a vyhrává nějaké soutěže WRC nebo F1, je hodně neinformovaný,když to řeknu opatrně. :-! Ještě to asi chvíli potrvá,než se keramické kotouče dostanou do hromadné výroby aut,např.,že ano?Nebo ventily spal.motorů z keramiky,nebo kevlar do konstr.skeletů osobních aut.
Nicméně to sídliště by mně docela zajímalo. Zatím mám odpozorováno,že tam stojí auta přiměřeně fin.možnostem obyvatel,s tím,že v Praze občas trochu jiná, než v Kopřivnici nebo Kolíně. ;-)
no vzhledem k tomu ze vw produkuje diesly takovou dobu a honda s 2,2 přišla nedávno a je daleko dál. to není můj pocit to je výsledek testů ,že? .-)No tak kluci z německa asi někde zaspali :-) no není to prvně nemám jim to za zlé pro konzumenta stále vyhovující náčiní. Můj otec typický konzument - octavie to nej.nemám mu to za zlé i tak jej mam rád každý si kupuje to co potřebuje, no nemáme příliš náročné automobilové jedince mezi sebou .-)
No je vidět ,že jsi znalec :-) Ty jsi jeden co čekal a jezdí v otřískaným toledu což je skoro to samý ne? a zapomenul jsi ještě fajnovou nálepku na zadní okno třeba sony a fajnový potahy s bočním vedením za 320kč
no myslím , že ta formule f1 je krom super reklamy i o tom že technologie a postřehy praktikují i na ostatní automobily víš ,a co se týče toho průzkumu ano dělám v marketingovém oddělení a sem tam nějaké testy přehledy mám k dispozici nejen o autech .-) ale i o plenkách ,limonádách:-)
Moc bych sériové auto a F1 nesrovnával. Krom slova Honda,Renault,Ferrari, BMW atd. nemají spolu nic společného.F1 je jiná galaxie.
Tys dělal průzkum,že lidé z paneláků jsou hloupí a neví,co je dobré auto? Ono tu stále,už 16 let, máme něco jako pokus o svobodu,takže každý si koupí co chce a co tak pozoruji ve svém okolí nebo na pracovišti,tak hlavně na co má.Kousek mám sídliště a je tam jeden nový Civikář8,ale neví,že nemá auto postavit v křižovatce a navíc tak,že zablokuje chodník a všichni to musí obcházet.Jednou mu někdo přejde přes kapotu a bude to docela legální.Takže bych zrovna inteligenci a vlastnictví auta nějaké značky moc do souvislosí nedával.Pro jistotu. :-!
Zkusil jsem to zatím pročíst až sem a mám pocit,že někdo,kdo má Accorda se navezl do ORS. Pro mne je ORS naprosto normální,obyčejné auto,jako každé jiné,jestli tam někomu nálepka RS vadí,tak se bez připlatku dá získat i bez označení. Nebo ji strhnout. Interiér,sedadla jsou v pohodě,výbava RS celkem stačí,tak co se vášnit.Auto jak auto.Vadí mi zaslepedné fandění nějakému VW,ale nevidím důvod,proč by každý,kdo nemá japonce nebo korejce měl být *,který neví,co je dobré auto.Zatím má každý možnost svobodu volby a naprostá většina obyvatel ČR má"limit" v peněžence.Takže fičoviny o RS jsou mimo mísu,při prům.platu 20 tácu hrubých.To mají lidé tak na nějakou ojetinu,max. Takže proč se přít o nějakém RS? :-!
No řekl bych ,že to je jednoduché marketéři Hondy zjistili že finance vložené do reklamy v česku by stály moc a český trh není pro ně až tak zajímavý jako třeba rusko :-) proto směřují své investice jiným směrem:-);-) jinak type R je ve svete vzdy víc než rs , jo jinak prestíiž ala honda co říkáš na pojmy ve světě aut: S2000, integra ,prelude , HSX má pro proti nim koncern vw konkurenci? ale myslím opravdickou konkurenci která by se jim mohla postavit na silnici:-)
Gti prestiž a oktavka ? to slyším prvně .-) :yes: myslím ,že Hondu si kupují znalci a ne hloupí panelákoví čecháčci kteří si kupují stejné auto protože ho má soused. Honda úspěch F1, vtec motory pojem!!! rs? relye? hm no pojdme dál koktevka cup ano to je vskutku prestizní .-)
Dobře Kingu mám stejný názor :-))) :yes::yes::yes: ,no oni už pochopili že je nemožné obhajovat něco co nemůže obhajít ani ten nej mluvčí :-) No myslím že ani marketing škody auto či vw by nebyl tak statečný aby se pouštěl do takových diskuzí :-)Na Accorda nemá ani zdaleka passat tak proč to chcete od koktavky . jinak se mi koktavka líbí :-)
Koukám, že tady je hodně lidí co tohle auto viděli jen na fotkách :no: . Nejdřív si to RS dojděte vyzkoušet a pak tu něco pište, já to udělal včera a musím říct je jede jak z praku :yes: Je to velmi povedený auto a v modrý metalíze Race je super... ;-) Tyhle diskuse - viz. srvnání s accordem je na nic... GTI jen do nich >:D
tak tento prispevok te DEFINITIVNE diskvalifikoval u kazdeho, kto ma za sebou viac, ako olizovanie vykladov na showroomoch ! si jasny anglicakovy bejcek, s predplatnym AutoTipu ako bonusom za vwonaniu na verejnosti. nepleties si nahodou gumy a sprcgumy ??? :no::no::no:
ty bracho, ked uz neriesis ciastky 700-800k, tak preco chces zrazu skrblit na po...tych plechacoch ? co to, ze by si zrazu takto primitivne degradoval ten majstrstyk >:D take 18´´ na plechacoch, to je presne to, co mlady drzy bejcek potrebuje >:D >:D >:D nech zije integrita osobnosti...
"motor si vystačí při malém zatížení jen s polovinou sacích kanálů, což má vliv na kompresní poměr" - paneBože, autore, piš o něčem čemu rozumíš a ne o technických detailech - kompresní poměr to opravdu NEOVLIVNÍ!
At jiz benzin nebo dehet, RS je auto ktere dokaze oslovit i tatiky stredni tridy, co ve spravnem veku nemeli na auto s kridlem jak od Airbusu a ted by si s necim takovym pripadali trapne. Potrebuji odvezt rodinu na hory, na chalupu, nalozit tchyni, vylozit tchana, odvezt se do rachoty a zpet. A kdyz konecne vysoupnou posledni kousek ven, zaklapnou dvere, tak se vrati o 10 - 20 let zpet, tep se zvedne, leva dlan sevre volant, prava uchopi radici klacek a rychla jedna dve tri....to je ta chvile kluka pro feroveho fotra od rodiny. A presne tohle dokaze RS nabidnout. Kufr na tchyni i radost pro kluka, ktery je v kazdem chlapovi. A podle toho jak moc jsi jeste kluk volis foukany benzin, nebo turbokadlakadla
Hlavně ať dělají jen tu bílou. >:D Už vidím ty špinavý prdlele od sazí, jako má většina nadopovanejch dieselů. RS a diesel je blbina. Kolik je dieslových závodních aut ? Moc ne až na AUDI, u těch motorů bude pořád problém hmotnost/výkon (o ekologii nemluvě). Jo a o králech rychlých pruhů, ... doufám, že brzo vymřou vlastní rukou , tedy nohou a hlavně ať při tom nevezmou nikoho sebou.
tvoja zaslepenost a antipatie voci vsetkemu neeuropskemu je zjavna >:D , a vyraz bezna masova produkcia ti sem usla asi z PR prospektov ludovej automobilky ktore mas pod vankusom na dobru noc... ;-) o znudenom neforemnom managerskom vozidle tam asi nepisu ze? ani o ikone teplakovych teenagerov zo zlej reklamy na Taft drei wetter , kralov spatnych zrkadiel s plysovymi kockami CD-ckami /tie uz menej kedze antiradary su zakazane :no: / a chodiacim jukeboxom s kolotocarskou music - golf 1 az 99 >:D , kopes nezmyselne a zufalo do jednej respektovanej kvalitnej znacky /kuk na najvacsi trh na svete v USA/ neviem ci si vobec nejakeho copara v Honde videl alebo su to len dalsie kecy zo skolenia WS teleshop alebo pardom VW teleshop >:D mozno ze si sa s nikym takym nerozpraval oni su totiz z kolektivu troska odtrhnuti, ked sa borci sedlajuci fevau rozpravaju kto co menil po 100-tis. km tak copar je tak trosku mimo pretoze nevie o com to melu ;-) mimochodom neviem ako u vas ale tu je nepomerne viac Accordov ako RS Ochcavii...ale jednu peknu vlastnost si si od Japoncov prebral a to je loajalita k znacke , bohuzial si si k tomu vzal aj pasku cez oci od Samurajov alebo pilotov kamikadze...kazdopadne tvoja argumentacia bude cim dalej urazlivejsia pretoze uz teraz kriva na obe nohy...
Nevím zda jste řetli test na brzdy v Autotipu, kde Vámi vychvalovaná Honda Accord propadla na brzdy. Tak nevím co to hovoří o sportovním charakteru tohoto auta. Porazil ji dokonce i VW Touran, což je docela těžké auto s o dost horšíma brzdama než ORS. Možná je accord tišší s lepším ale ne výkonnějším motorem a možná i lépe naladěným podvozkem, ale já osobně od auta vyžaduji aby dobře brzdilo.
V Accordu je skutečně ticho jak v hrobě. Určitě jedno z nejtišších aut, které jsem měl v ruce. Je to určitě i suveréní aerodinamikou. cx 26 snad žádný sdn nemá. A hluk od kol a motoru skutečně minimum.
osobne mi toto provedeni taky prijde kultivovanejsi a uspornejsi :yes: nevim jestli krome vyssiho vykonu a kroutaku ma PD nejakou dalsi vyhodu pro bezny provoz :-)
jasne, ale xenony, kozeny sedacky, dvouzonovou klima klidne ozelim, tady jde hlavne o podvozek, motor, rizeni..proste BMW..a to mas uz tak za 900 :yes: a za dustojnou povazuju i 320i a 320d v zakladu ;-)
Vždyť víš jak to je. Honda má tři modely na špičce třídy (Accord, Civic, Jazz). Jenže dva z těchto vozů mají základní cenu moc vysokou pro českého človíčka a to třetí je beznadějně vyprodané. Honda není koncern (VW, PSA, GM), aby vyprodávala staré modely současně s náběhem výroby toho nového. Plné sklady se musí vyprodat, klidně i pod cenou.
Chceš prémiovou sportovní značku? Jdi do BMW. Chceš mainstreamovou sportovní značku? Pak Honda (případně Alfa). :-) Ale Honda má v plánu se sápat i do teritoria BMW, takže pozor. >:-[] Minimálně ve střední třídě, vyšší střední třídě a mezi sportovními roadstery se to docela daří :-!
To klidně odvolám, současný Bawor se propůjčil cirkusáckému designu pana Bengla, zatímco Honda se designově lepší a lepší.Srovnání z mojí strany bylo, že BMW bývalo chápáno jako sportovní Německá automobilka a stejně tak i Honda je sportovní Japonská automobilka. Vzájemně si příliš nekonkurují, protože BMW v běžných vozech vyměklo a Honda se soustředí na cenově dostupnější auta. Nemlaťte mě, BMW M3; M5; M6 jsou po honbě s Adinou za co nejvyšším výkonem pro běžný provoz nevhodné a ještě je přitom dokáže potrápit kdejaké EVO nebo STi. Byl jsem na srazu BMW a současná produkce může jen zasněně vzpomínat na E30 1,8 IS. BMW dnes už slušný čtyřválec neumí, proto v této kategorii nemůže Hondě konkurovat. Honda se zase nežene mezi šestiválce, protože to nemá zapotřebí. Spokojen ;-). A koukej si koupit slušný zimáky nebo se nám ještě někde zabiješ!
Tak teď me snad rozbrečíš... ty už nejsi na tenkém ledě... ty se topíš >:D;-) Fakt, Welle, tohle by se tu odehrávat nemělo... přeci jen... to bychom tu brzy pasovalo Logana na konkurenci Astona...
Starší voči... Jo, tak to máš čas. Nevím jak lítáš, jestlis to najel za dva roky :-) ale nezapomínej si to nechat po 70 občas přeměřit... abys ty Dunlopy zbytečně nedrásal nasucho... P.S. Tyč na řízení není guma... Koncernové (obecně) produkty... tím směrem napni informační tykadla...
Pravda je, že ve stodváce jsem brousil také Barum - OR6... ;-) Ani ty ten rozdíl nepoznáš. Ostatně zkusil jsi ten letní Barum Brilantis? Když jsi si tak jistý? Dělaj ho do rozměru i pro Fiorano, tak nemusíš mít starost, do toho se určitě vejdeš :-) P.S. Škoda, že nemůžem někde udělat objektívní testy... dal bych ti tam Brilantis a řekl bych ti, že je to Dunlop za 30 táců... a ty bys dojel a řekl bys - tak pááánovééé, tohle, to JE guma, pak bys vystoupil, podíval by ses na čem žes to lítal... a zaplatil bys galon Chivasu :-);-) Nech prosím těch Schumi-songů...
Kamarád pracuje ve firmě, kde se vyrábí tyče řízení pro Pažouta 207 a Toyotu (asi Yaris - nevím přesně). Výstupní kontrola, zpracování a technologický postup je zcela odlišný. Každá automobilka má svoje stroje a svoji linku. Je úplně jedno, že to dělá jedna firma v Plzni ;-)
PS: tlumiče neměřím, mám najeto "šestnácttisícpětsetkilometrů". To znamená téměř nové auto. Špatně čteš, je toho dneska moc ;-) .
Welle, nahoře píšeš, že Honda je takovej japonskej bavorák >:D Hele, já tu byl nucenej přečíst už různá zvěrstva, ale tohle bys měl v zájmu zachování míru mezi národy odvolat ;-):-)
Ty, GTI, a jsi si úplně jistý, že když valíš po hájveji 200, že jedeš opravdu 200 a ne 20? Počítat nuly ti totiž zjevně dělá potíže >:D Barum není kvalitní výrobce, je to značka "budget" třídy a s tím souvisí použitá směs a konstrukce pláště. Pokud nepoznáš rozdíl, jezdíš asi ve stodváce :-)
Ještě - na té vymrzlé jde o přilnavost... fatálně... zejména při 200. Já jezdil za komoušů na zimácích, které měly maximálku 60 >:D Fakt. Takže opravuju - není guma jako guma ;-)
Ufff. Pokud dostaneš při panickém brzdění smyk kvůli nestabilnímu podvozku, je ti reakce k ničemu. :no: A s tím vlivem - prostě tu je. Polovina zahraničních firem je německá, takže služebáci jsou německé. Obchodní partneři vidí německé auto a nabudou dojmu, že to je to pravé, aby byli in, a lavina se šíří. ;-\
Tak to raději nečti tu diskuzi pod gumama :-) No vidíš, máš 165... a jestlipak si měříš tlumiče? Je to přesně jak píši - mezi kvalitními výrobci a mezi ně Barum patří, nepoznáš rozdíl. Šanci máš poznat jen jiné profilové číslo, že ti to tedy víc teče v zatáčce... ale tohle zase těžce ovlivníš tlakem v gumě... P.S. Pozor na ten palec, to je tu taková malá atomovka... tak s tím štři ;-) Jinak není od věci si zjistit, jestli náhodou nejsou některé gumy různých výrobců vyráběné na stejné výrobní lince... :-) Znáš to z kosmetiky, ne - jeden krém v různých krabičkách... stojí i dvakrát tolik...
Sakra to snad nemyslej vážně!! Tdi jo! 125kW JO !! Ale RS?! NE!! Ať se to menuje jakkoliv ale RS ne?! Musi to přece bejt nějak odlišený! 90% eres u nas budou diesely to je jasny ale proc to alespoň nějak neodlišej od benzínu! alespoň znáček tdi na boku nebo něco sakra... Tim mě škodovka zklamala... proti dieselu osobně nic nemam jede to krásně ale ať si řiká kdo chce co chce benzin je benzin!! ;-\
Taky se na něj těším a doufám, mám rád všechny skutečné Japonce. (NissanoRenault asi skončí jako výrobce teréních čtyřkolek a 350Z. Mazda bohužel bude jen o trochu pohlednější Ford. :no:
To máš pravdu, moje auto má 16500km :yes: . Na dálnici uvítáš lepší brzdnou dráhu a lepší odvod srajdy (rozbředlého sněhu). Na vymrzlé nepoznáš nic ;-) . S těma pneu jsi u mě docela klesnul, ale ty to přežiješ :no: .
No jasny, ale nezapomen, ze ne kazdej chce mit stovku za sest sekund. Pro nekoho je dulezita spotreba. Mam starou octavku s 81kW(rotacni cerpadlo,a neni moc hlucny) motorem a i ve meste to bez problemu jezdi pod 6l. A i s plnym autem(4lide a bagaz) nemam problem jet treba na Misecky(pro ty co nevi,slusne stoupani v Krkonosich;-) ) a taky pod 6. To, ze je kolega s M-B 2,8 na sto km o 10 minut rychlejsi neresim. A co se tyce stability na silnici, pri vymene tlumicu sem dal sportovni a sedi perfektne. Tak proc to nedat treba i na OII RS a muzes si vybrat, bud komfort s naklanenim nebo tvrdej podvozek... Nabidka funkcnich!!!! tuningovych doplnku je velka.
Já jezdil Pirellky běžně 200 na vymražený dálnici... a tvrdil jsem, že nad ně není... dokud jsem si nekoupil Barum... a zjistil, že je to to samé... Vloni tu byla diskuze o gumách - 600 příspěvků (rekord) tak si to tam všechno přečti. Musím se smát těm expertům, co maj sice na tlumičích 150tisíc, ale gumy musí mít od Dunlop :-);-) Klid Welle... to neudržíš.
Kredit Corolly je tak vysoký, že bude Toyota u tohoto vozu měnit jméno. Toyotu kdysi někdo nazval Japonským VW a je to pravda. Jen kvalita je u Japonce o třídu výš. Honda je něco jako Japonské BMW, Subárko je třída sama pro sebe a do teď bylo bez turba bezradné. Mazda je až na pár výjimek (RX-8; MX-5) spotřebák. Nissan je společně s Mišákem v prd. Budu slušnej :-) .
jasne, to je :yes: me jse spis o ty prachy - na to, abych koupil novy BMW budu muset par let setrit - a do ty doby jestli dat ctvrt mega za ojetou oktavku nebo Galas 2,5V6 v kuzi - nevaham ani na chvilku...i tak 800t za novou RS..tak doplatim 200t (treba si pujcim) a mam trojku - a to trosku jiny kafe ne ;-)
Jinak panove jdu hajat at jsem do prace fit - musim si *** na bavoracka, diky za diskuzi :yes: Jen by me zajimalo - GTI - co delas ze jsi porad na netu - ja se v praci nezastavim ;-) Uz se tesim jak rano protahnu sestival, jo, bude se mi dobre spat >:D
Kouřivost jsou saze, které pokud má auto filtr jsou filtrem zadrženy a je tedy po kouřivosti... takže nebýt filtru kouří každá nafta... teda až na Hondu, protože jak píše dole King, Honda si patentovala perpetum mobile :-)
Udělej si na ulici průzkum ;-) . Zásadní chyba Hondy byla, že se nejprve sportovně profilovala (cca 1985-1995), pak chtěla jít po vzoru Toyoty do objemů (1995-2004) a teď jí došlo, že to profilování byla lepší cesta (2004-3xxx) doufejme. :-)
Chlape, vystupuješ tu jako expert na auta a přitom nepoznáš rozdíl mezi kvalitním obutím a podprůměrem. Jezdíš občas na lyže nebo jen sedíš u těchto stránek? Pirellky jsem zimní nejezdil, ale Fuldu, Michelin, GY, Savu a Barum jo. Rozdíly jsou a velké. Určitě větší než cena těch pneumatik. Ušetříš dva tisíce a rozmlátíš auto za 500 t. Ach jo. Mimochodem Michelin pěkně klouže na mokru.
Na růžový tanga tu máme jiného experta :-) Ten Galant... je jednak legenda, jednak auto ze střední třídy... tak ho nervi do nižší střední k Octavii. 30 je dobrej průběh. Dělám kolem 50... Hele, střední třída, navíc v Galantu, to seš takovej polodiamantovej kovboj ;-):-) takže přechod do menšího auta by byl bolestnej, to je známá věc... ale musíš uznat, že na svou třídu je OCT vynikající vůz.
Mám fakt pocit, že už víc píšeš na acz, než jezdíš. Chce to vyjet mezi lidi, brachu. A s tím filtrem - někdo holt Euro IV uměl už 3 roky před platností bez filtru, jiný ne. ;-) I spalovat naftu se musí umět :-)
A on z ní snad někdo žije? Jednak víš co už z koncernu jede na C-R, jednak ti tu Jozki napsal jak dojde ke generační obměne u Golfu... tedy normální běžnej vývoj. VW přece nestaví pomník P-D...
S tím, že je bez filtru se raději nevytahuj... ale musím napsat, že narozdíl od tebe nevidím na silnicích moderní auta, jak Mondeo, tak Apoštola kouřit.
Ale já vím, že víš... píši o tom, že Honda se nedokáže zde profilovat... tak jako ostatní japončíci. Přece je ti jasné, že to, co píšeš o TTT ti na ulici moc lidí neřekne... kapiš? Když uděláš na ulici (a ta rozhoduje) anketu, tak ti tady lidi řeknou - unyle - Honda? Motorky, sekačky a... Civic... tak o tom píšu, kde je ten zakopanej pes?
Ale jdi :-) . Mám najetou 1,9 TDI 90k, 1,9 TDI 130k, 1,9TDI 100k a 2,5 TDI 170k. Nejhorší motor je ta 130koňová potvora. Výkonu na rozdávání, ale využitelná v malém spektru otáček a výrazný turboefekt. Všechny motory jsou kromě šestiválce hlučné a všechny včetně 2,5 čmoudí(všechny jsem jezdil bez FPČ). Jejich revír je dálnice, jejich užití u dealerů (nutičů) co objíždějí zákazníky (nic proti - jen jim tak u nás říkáme ;-) ). VW bylo v dieslech nejlepší, ale zaspalo dobu a prim přebrala Honda, BMW a částečně Frantíci. VW zatím žije z dobré pověsti, kterou si zasloužila z počátku naftové éry, ale ta doba už je dávno pryč.
Opet si dovolim nesouhlasit - verejne prďznam (narozdil o tebe GTI) ze mam v garazi Galant 94 2.0 V6 - rocne najedu 30tis. Sunka podle tebe - za 80 tis, podle me strci octavii do kapsy - muzu srovnavat s PD130HP. Samozrejme ne kroutakem - tam me strci do kapsy, ovsem ostatni - kvalita, vybava, podvozek, kultura motoru...oktavka bez sance...moje dalsi volba - Galant 2.5 V6, potom BMW 325. Samozrejme az vydelam/splatim dum. Prosim ted nedelej prednasky ze mam ruzovy tanga ;-)
Dnes je každá automobilka expert na diesely. Čím to ale je, že i nové diesely v nových autech při přidání plynu čadí jako avie? Mondea, megany, VW group, FAP nefap. Občas mi ty brikety z výfuku skoro rozbijou sklo. Až vás zase bude předjíždět Honda s nápisem i-CTDi na zádi, podívejte se jí po výfuku - po čmoudu ani památky. Bez filtru, miláškové ;-)
Musíš dočítat do konce... P.S. Já nekřísím mrtvolu... jen nezatracuji bezostyšně motorizaci, která hrála roky dominantní a zásadní roli. Diamantovej kovboj... tomu je Oct šumafuk... proto píši, kdo je kritikem...
Křísíš mrtvolu? PD má jedinou výhodu - stále ještě jednu z nejlepších spotřeb. Ale to už nestačí. Technologie z kamionů prostě do osobáků nepatří. Výkonová kvalita a potenciál? Nevšiml sis, kam se dostaly výkony BMW, Renaultu, Fiatu a Toyoty. Pravda, docela papaj, ale to 125kW PD taky... Jasně, kovboj v prémiovce vidí octavii, slintá blahem a salutuje >:D . ... Aj aj, jsem to ale chudák... Jsem velmi mladý, intelektuálně nesmělý beznázorový bejček bez rozhledu a naděje. :'-( Co já si jen počnu? :*)
nevim jestli je to spravne...to by jsi se potom mohl vyhranit ze jsi jen cech - tudiz jedine spravne jsou skodovky, pokud jsi z koprivnice tak tatrovky >:D kazdy auto si ma najit toho spravnyho kupce a je jedno jestli je cesky, japonsky, americky...pokud se v nem clovek citi dobre a tesi se az si do nej nesedne...tak to muze byt treba Picanto :-) tak se prosim nenavazej do Hondistu ze to je nejaka poza - jsou to supr auta a pokud je nekdo chce (srdcem, ne pozou) tak do nej ! :yes:
Dovolím si nesouhlasit.Filtr pevných částic je dobrá věc,ale při akceleraci je kouřivost pořád dosti velká.Kamiony jsou už trochu dále,euro 5 je řešeno již přidáváním močoviny do výfuku a stejně je kouřivost vysoká.Každopádně jsou už dieselové motory vývojově hodně a hodně daleko a posměch už není na místě.Co dodat?Rozdíly už jsou čím dál menší.Jen si vybrat.V jednom se asi dohodneme,cenová politika PHM je už na lnfarkt!!!!!!!!!
To som bol ja. ;-) Co si pocnu ? Ved taketo generacne vymeny motorov su uplne bezne. Proste ku koncu modeloveho roku alebo k nejakemu vyrobnemu tyzdnu skonci vyroba jedneho motora a nahradi sa druhym. Normalna vec u kazdej automobilky. :-!
Vždyť já to píši nahoře... Jo, boj hondistů je boj nevyhratelnej zde, zrovna tak jako boj Škody v Japonsku... a tak je to také správné... Nejsme roboti... tedy alespoň ta rozumná většina.
no a je to tu - jde o princip - pokud by byli japonci sebelepsi a sebelevnejsi, tak je nekoupis a nepochvalis :-! za vlastenectvi :yes: za konto :yes: jinak :-! Accorda o nej klidne koupim, pokud nebude rozstrelenej o srnku >:D
Fakt? >:D No, skutečně jen podle tvého ;-) . Subaru? Respektuju ho a mám ho rád. Pravda je, že si vybudovalo zajímavou pozici tím, že nabízí pohon 4x4 a s tím související výborné jízdní vlastnosti. Dělá skvělé WRX STI a skvělé Legacy 3.0 Spec B (a legacy obecně). Mám k němu pár výhrad, ale i přesto :yes: . Mazda? Ta se už 15 let snaží profilovat jako sportovní, ale stále to nějak nejde. Ovšem RX-8 a MX-5 jsou fajn. A Toyota? Spolehlivý unylý japonský VW jednoznačně :no:
Já jsem už unavenej neustále reagovat na ty infantilní pokřiky o P-D. Kdo ví, co udělal P-D pro motorizaci aut, a kdo zná výkonovou kvalitu těchto motorů, stojí v pozoru. Výkonovej potenciál těchto motorů byl a stále je nadprůměrnej... Píšeš to správně. Jenže, víš co je to za potupu, když si tu někdo konečně koupí tu perlu v nižší střední z dovozu... a v dlouhým táhlým ho sejme děda v Octavii na P-D? :-) To se pak musí tihle hoši vyřádit na diskuzi těma čoudovejma zoufalostma. Někdy si tak říkám... copak asi pasete v těch vašich garážích... když jste tak nad VW věcí :-) Co by mohli pást... nic, nějakou bazarovou šunku, a ročně najedou 10tisíc... na dluh ;-) Diamantovej kovboj, kovboj v premiovce, ten by přece nekritizoval Octavii... Nejhorší pro tyhle jezdce formule šotolina je poznání, že nemaj v tom dlouhým táhlým na české auto. Ten postoj je samozřejmě podporován intelektem toho kterého kritika, ale obecně je známou věcí, že kritik Škody, pokud je to čech, je budto velmi mladý, beznázorový bejček, nebo velmi intelektuálně nesmělý jedinec... bez rozhledu a bez naděje. Čest výjimkám.
Někdo tu psal, že: "VW Golf VI bude mat od polovice roku 2008 2,0 TDI Common rail - 140 PS." Co si teď počnou s čerpadlem a tryskou? Začnou dělat sekačky aby měla Honda aspoň nějakou konkurenci?? ;-)
:-) Dík za lekci z češtiny. Pokud se cítíš být pod německým vlivem, já tedy ne. Dám spíš na svůj úsudek a lidi - ty nepodceňuj. A dál, před střetu se srnou tě rozhodně nezachrání podvozek, ale rozhodující je tvá reakce! Musíš věci vidět v globálu, mimochodem za kolik prodáš toho svýho Accorda po 5-ti letech? ..Jestli vůbec..Mrkni na japonskej nebo korejskej trh, kolik evropskejch aut tam najdeš...téměř žádný. Svůj trh si žluťásci pečlivě chrání a expandujou do Evropy, kde jim to takový jako ty žerou. Jsem Evropan a jezdim zdejší auta se zdejšíma podvozkama, brzdama, TDíčkama, FSíčkama, CDíčkama a z principu japonský
klumpy nekupuju. Jo a s mým kontem jsem fakt spokojenej ;-):yes:
96kW byla odhlucnena >:D >:D Delas si srandu ne ? ;-) Najel jsem s ni dost a byl jsem rad ze jsem presedlal na benzin, jak jsem psal vyse - radsi si ty dva litry navic zaplatim nez znovu zazit toto :-) Navic ta prodleva turba....Nekde jsem cetl je Passat 125kW je vyborne tichy tak me celkem zarazi ze v O2 je to tak hlucny...
toto jsi prehnal, nejsem fanousek Hondy, ale takhle se navazet :no: Navic vzdycky me udivi jak muze auto z ceska (co dela dobre auta tak 5let!), bezna masova produkce vyvolavat u fandu VW horecku omladnic >:-[] Jinak nic proti Skode, porad lepsi nez Seat :yes: Jinak - Accordu potkavam urcite vic nez RS :-!
GTI,GTI...v minule hadce jsi tu cosi placal o tom ze vzdy jen reagujes na diskuzi a ze o manitou jinak nazavadis a uz se z niceho nic opet navazis 8-s Proti RS nemam nic proti, ale klenot bych to urcite nenazval - hlavne za tu cenu...jinak ale v Autotipu porazila A4 :yes: Pokud ovsem je ovsem chovani TDI stejne jak v PD 130HP, tak :no: diky uz nikdy, radsi benzin 2.0 V6, ty dva litry na sto navic s radosti zaplatim ;-)
Jen tak mimochodem, ORS ma v zakladu filtr pevnych castic, takze zadna ocouzena zad nebude. A muze mi nekdo rici, co mate porad proti P-D? Ta hlucnost neni argument, treba 96kW OI byla odhlucnena, ze by se vsechna HDi v citroenech mohla jit schovat (s jinou znackou s timto motorem jsem nejezdil;-(( ). A co se tyce kourivosti, tak CR taky pekne kourej, jenze to uz nikdo nechce videt, vzdyt ma preci CR. A hlavni duvod, proc VW prechazi na CR je cena hromadne vyrabenych vstrikovacu a jednoduzsi zakomoponovani FAP
Mám za sebou i Dunlop i Pirelli... všechno jedno. Se vším, cčetně Barum neskutečná spokojenost. Jestliže si koupíš gumu regulérního výrobce (nikoliv supermarketovej zázrak za 800) nerozeznáš rozdíl. Barum jako Dunlop... Rozdíl je pouze v ceně. Domácí značka stojí méně. P.S. Mrkni do Barumky, jaké rozměry a na jaké rychlosti v tom Polarisu dělaj... budeš velmi překvapený.
Jenže není to jen o pobavení... je to fakt. Podle mého stojí Honda až na čtvtrté pozici, co se týče vnímání značky, tedy za Subaru Mazdou a TTT... Vezmi si credit Corolly... Civic může závidět. U Škody je možné skloňovat v Česku prestiž proto, že jsou to auta šitá na celé spektrum společnosti... od levné Fabie až po vybaveného Superba... a tedy perfektně do společnosti vrostlá. Rozumíš, Honda tu nedokázala prorazit ani jako značka "sportovní" ani jako značka prestižní... Proč to je? Nevím.
Jo, je to divnej svět. "Normální japonskej mainstream za pár šupů. Auto z Japonska, běžná masová produkce". Zvláštní - proč sem taháš Mazdu, Toyotu, Nissan a Mitsubishi? I ta nejzabedněnější wolfsburská palice ví, že je na japonském trhu Honda vnímána jako sportovní značka, ostatně přídomek "japonské BMW" si nevymysleli marketingoví experti Hondy. A co hůř, stejně je vnímána i na největším automobilovém trhu světa - na americkém. A koneckonců - i v Evropě se vyslovuje jméno Honda jedním dechem s výrazy "sportovní a dynamická". Nemusí se ti to líbit, můžeš to znevažovat, ale to je jediné, co s tím můžeš udělat. ;-)
Koupíš za 800 tisíc, vrátí ti 127731,- DPH. Prodáš za 300000 a státu odvedeš 47899,- DPH. Úspora činí 79832,- Kč a to za tu mříž docela stojí. Za ty prachy máš naftu na ujetí cca 45 tisíc km. Rok až dva máš PHM zadarmo :yes: .
GTI co ti Filip udělal? Slušná zimní guma je GY Ultra grip 7 nebo Dunlop (teď nevým označení). Barumky jsou dobrý na auto co najede málo km a výkonově neatakuje sto koní :no: . S plecháčema souhlas.
Hmmm, představ si, že vrcholná motorizace Logana je benziňák 1,6 l... Pokud je ORS majstrštyk automobilky, je to spíš ostuda, opravdu... A skloňovat u Škodovky slovo prestiž mi přijde úsměvné :-) . Ale bouchání Hondy na vrata image je docela dobré téma k zamyšlení :-) . Než se do něj pustíme - jak a v čem vidíš tuto neschopnost Hondy? Mimochodem - "vnímáním" Toyoty jsi mě fakt pobavil :yes:
Honda Civic je na půl roku dopředu vyprodaná, vyprodaná je i nepěkná Honda City. Prodeje Jazze ubíjí cenová politika Hondy, podobné je to i u Accorda, když základ (velmi dobře vybavený) začíná od 720 tisíc. Pak je jasné že stokoňových Passatů a Pažoutů, Citroenů prodávaných hluboko pod cenou s pochybnou kvalitou jezdí víc, ale nic to nevypovídá o kvalitě Hond (maximálně dovozce). Nebo si snad myslíš, že je nejlepší auto Dacia Logan, Citroen Xara Picaso, P307 nebo Passat s motorem 1,9 TDI?? Prodávají se přece nejlíp ;-) .
Teda ty tý klávesnici dneska dáváš na frak... Pokud někdo hledá sportovní vyžití, tak rozhodně nebude pokukovat po ORS :no: To tu nepřímo přiznal i sám GTI :-)
jestli si nekdo uz koupil ojetou N1. neni mi jasne co se s tema autama bude po skonceni leasingu dit. pri prodeji to musi platce zase dodanit takze efekt nic moc.
Ty, Vektore, na čem jedeš? I přes levnou cenu? Pominu významovou stupiditu výrazu "levná cena" tlačenou nám do hlav supermarkety (cena může být vysoká, nebo nízká, nikoli však levná nebo drahá ;-) ), pokud ti přijde Accord levný, chtěl bych disponovat tvým bankovním kontem. Accord je naopak dost drahý na to, že jde o Japonce a bohužel je u nás německý vliv a laciná francouzská konkurence to, na co lidi slyší. Když se prodá víc Passatů, Mondejí a Lagun, tak to pro tebe znamená, že je Accord horší než ony? Mimochodem - lidi jsou opravdu blázni, když kupují passaty a laguny... A pokud jde o ten podvozek - věřím tomu, že řidič loganu taky v životě neodhalí jeho limity... úmyslně. Ale jsou situace, kdy prostě na brzdy v zatáčce jít musíš. Stačí na to třeba běžící zajíc, nebo srnka. A pak se budeš divit... To auto takové je a takové ho je třeba brát, ne zavřít oči a říct "to neva". Tím spíš, že tu mluvíme o autě, co si říká RS. No, zkus příště nějaký smysluplnější argument ;-) .
Nikdo nepsal, že očekávám hlavně jiné, než sportovní využití - co to tady kecáš za nesmysli??? Můžeš mě říct jaké tedy od ORS TDI můžu očekávat sportovní využití??? Znova opakuji, že proti ORS TFSI nemám ani *. Neříkej mi, že si ORS kupujou jenom lidi, kteří jezděj furt pilu - jak tady bylo již napsáno, ORS není sporťák, ale rychlej cesťák, pro kterej se rozhodne nejen fanda RS, ale i člověk kterému nestačí výkon FSI-150k nebo 2.0TDI-140k. Jó ten guláš nemám v hlavě, ale na plotně. Spíš bys měl do tohoho světa mazat ty Vektore.
Teď ještě jestli je to problém v Accordu nebo v řidiči? Přeci jen do zatáčky, kde je spousta velkých děr se nelítá v devadesátce. Znáš jiné auto které by to pobraho? Možna Hummer H2 :no:
P.S: Accord má vzadu víceprvkové zavěšení a na dírách neodskakuje ;-) .
Souhlasím, hlavně stále nechápu proč RS??? 125kW !!! To je RS? Pro mě je RS symbol pro ostrý auto takže 230 koníků a výš, jupíííí jedéém. Jo jinak bavorák je *** chachááááá, ať žije Brabus brm brm >:D:-!:yes:
Také si myslím,že tolik moderní chiptuning nemá u takovéhleho agregátu cenu.Je to docela nákladná věc,bavíme-li se o opravdové kvalitě od profesionálů.Je to opravdu tenký led.Vtomhle případě, je to na naftu výkonu habakuk.
"no jasně že bych nakupoval u benzínky to je nejlepší tuning"
chip, mrkev a laděnej koncovej díl pro zvuk proč ne, ale já nepsal že já nakupuju v globusu a ty to taky nedělej
:-) No minimálně o tom, že nejdou prostě na odbyt. Ani přes levnou cenu. Lidi jsou asi skutečně blázni, že si kupujou Passaty, Mondea, Laguny....Jo a normálního řidiče skutečně naštve, že se před prudkou zatáčkou když ubere plyn, změní nedo- na přetáčivost - >:D >:D Člověče, žij v reálu, Šumachr je jen jeden ;-)
Jendo nech si napéct buchty od maminky a maž do světa...Pokud od auta očekáváš hlavně jiné než sportovní využití tak proboha nediskutuj nad ORS ale pod Růmstrem, běžnou Oktávkou, Fabií combi apod. Zdá se, že máš guláš v hlavě. :no:
Tak konečně nadupaná nafta na takový auto jsem a ne jen já dlouho čekal
,už aby stálo před barákem né že by my benzín smrděl ,ale já sem prostě ropák!! >:D , trocu to poladíme a tradááá!!!!!! >:-[]:yes:
Accord je opravdu HODNĚ neutrální. Když vletíš devadesátkou do klasické české zatáčky typu tankodrom, máš co dělat abys' ho udržel na silnici. Nechce Hondu nijak shazovat, ale mít opravdu lahodně vyvážený podvozek fast and furious ... u accorda bych ho určitě nehledal.
Nesmíš si vše tak brát. Nezapomeň, že s RS získáš vrcholnou motorizaci modelu, je to vlastně majstrštyk automobilky... tedy získáváš velmi cennou prestiž. Jestli to stojí 700 nebo 800 je mi opravdu jedno. Ale víš co mě napadá... zajímavé je, jak Honda nedokáže zabouchat na vrata image... (taky čím...) rozumíš, nenavážím se teď do tvé milé, myslím to vážně. Subaru - to je zde velké téma, a Honda... jaksi nic... rozumíš. tohle je podivné. dokonce bych řekl, že i TTT je tu vnímána mnohem silněji. Ale proč?
OK - konečně něco rozumného a pravdivého jak se věci asi maj. Opravdu mě to nemějte za zlí, že sem srovnal ORS TDI a auto ve vyšší třídě. Jen prostě kupuju auto hlavou a né srdcem, protože od svého auta očekávám i něco jiného než sportovní využití - očekávám alespoň nějaký kompromis mezi tím vším ( jízdní vlastnosti, výkon, komfort, vybavení a třeba tu hlučnost ) a to prostě ORS TDI zatím nemůže nabídnout.
Barum Polaris... nebo tak nějak se to jmenuje. Český, dokonalý auto, Česká dokonalá guma, za opravdu vynikající cenu. Co disky? Budto ty samé, co máš na letňákách nebo plech... Ve sněhu často sejmeš nějakej zapomenutej obrubník... a plecháč vyboucháš kladivem a jedeš dál... takže pokud oželíš na pár měsíců absenci krásného vzhledu... plech tě povozí.
Opravdu je mi líto člověka diskutujícího na automobilovém serveru s tak mizerným přehledem o autech, tím bych se být tebou nechlubil :no: . Jezdí jich málo... No to by mě zajímalo, o čem to má svědčit... :-)
Když zaslechnu ta dvě písmena v názvu vozu, ihned se mi vybaví nějaký vůz se sportovním duchem. Zajímalo by mě co má společného autosport a ropák s očouzenou zádí. Je fakt že sytě žlutá a sexy bílá budou jen umocňovat ten černý dým vanoucí z výfuku. Alespoň tak poznáme naftu od benzínu.
Jestli chceš někoho cupovat klidně si posluž.Ale pořád nechápu proč ta Honda? Jak to vypadá?Já to nevím,jezdí jich tak málo že to hned zapomenu.A očem to svědší?
Takže k příspěvku BRAVO, REDAKCE. ORS skutečně není dračice, ale spíše rychlík na rovinky. Souhlasit se tu dá také s tím, že znalec kupuje sportovně laděné auto s benzinem, pokud má ovšem na jeho provoz - to platí obecně. Ale ORS TFSI s N98 za 10 l? Možná při ekorallye, realita je o dva až tři litry výš. Svým pohodovým charakterem je ale pro rovinkového sprintera ORS optimální. Zdá se ti neskutečné, že někdo porovnává ORS s vrcholným (toho si vážím ;-):yes: ) modelem střední třídy? Vidíš, mě se zase zdá neskutečné, jak může Škodovka chtít za přerostlé céčko tolik, co stojí skvělý sedan v Déčku. Jasně, když obě auta povedeš až na maximum, bude asi ORS o pár km/h rychlejší a na stovce bude taky o chlup dřív, ale tím výhody končí (kašli na velkej kufr). ORS je auto bez podvozku, v zatáčkách nedotáčivé, při ubrání plynu nebo přibrždění kvapem přetáčivé (u 2.0 TFSI, těžký 2.0 TDI bude ještě větší otřes), s prachmizerným řízením, špatným odhlučněním motoru (píše se hlučnější než slabší verze? Mám husí kůži...) a podběhů kol. Pochválit lze snad jedině řazení, byť nedosahuje kvalit Acco, sedadla (pokud vážíte přes metrák), volant a použité materiály. To je za skoro 800 papouchů trochu málo, nemyslíš? Jak tu psal Honza - za tyhle peníze máš vybroušené Acco 2.2 i-CTDi - co řešit? Takže máš pravdu, je blábol tyhle auta srovnávat. Spíše by bylo na místě poslat za těchto okolností kupce ORS TDI k docentu Chocholouškovi. :-)
:-) No Jendo, kamarády mezi majiteli MB-S nemám, ale občas řídim 400 CDI, 8-mi hrnec, 250 hp na delších trasách, takže takhle: Motor po natočení slyšíš a poznáš, že nýtuje a doslova rachotí. Po rozjezdu a zrychlení nad 60 km/h přebije ale hluk motoru aerodynamický svísteček. Velmi tiché auto, ale ticho jako v hrobě - ó, to nikoli. ;-)
Na silnicích jezdí tři druhy šoférů. Jedni valej naftu a tvrdě zatápěj benziňákům. Pak benzíňáci... kteří jsou stále ještě ve výhodě v klidnějším chodu jejich motoru. Tihle (znáte to přece také z provozu) jezdí jako vy - spořádaně a občas trochu někoho v dlouhým táhlým vytrénujou. No, a pak jsou řidiči vozů značky Honda... Vždycky mě udiví, jak může auto z japonska, běžná masová produkce, vyvolávat u fandů horečku omladnic. Tak tihle copaři to jsou ten třetí druh - lítaj prej neustále nízko nad zemí... jenže akorát tak na diskuzi. Na silnici potkávám leda tak Jazz... s nímž se plouží znuděná podnikatelská vdovička, pak občas (občas) Civika s pár koňmi pod kapotou a opravdu vyjímečně Accord... Jede 95... jako já. Jo, abych nezapomněl, také občas potkám jezdce formule RS... to je dobrá liga. Na nic si nehraje, nelítá nízko nad zemí a všichni víme, že má 200 (170) koníků pod pravým kopytem. Tak copařům zdar... potřebujou cejtit oporu jak koza drbání... hoši posmutnělí, že je nikdo nebere na silnici vážně... pak tu čteme článek o Legendu... a na diskuzi to vypadá, jako by každej hondista pásl dva tři Legendy v garáži... no... znáte Českej fenomen jménem - Honda Kohinor :-) jasně, víme, démant, klenot... Houby... normální japonskej mainstream... za pár šupů... tak klid. Kochejte se ikonou zdejších silnic. Kochejte se OCTAVIÍ RS :yes::yes:
Jsem tak trochu smutný,protože první verze RS byla jen jedna.Každý hned věděl s kým má tu čest.Srovnávání s větším autem od Hondy mě přijde tak trochu mimo mísu.A k tomu hluku?Sem s ním!Nic nezní líp,než turbo v plném tahu.Tohle je můj názor,názor majitele RS předchozí řady.
Jednoduše, Accord má opravdu lahodně vyvážený podvozek, takže je hodně, hodně, HONDĚ, hodně neutrální. Neutrálnější než A4, Alfa 159 a Volvo S40 a Saab 9-3, což jsou bezpochyby také auta patřící do prémiovky. A pokud jde o to ticho - to se musí zažít. Jiné auto v Déčku nemá takhle zkombinovanou schopnost potlačovat aerodynamický hluk a hluk od motoru. Ještě chloupek přidat na podbězích...
Nemám nic proti koncernovému TDI,je to dobrý,svalnatý motor.Proč ho ale cpát pod logo RS?Měla by to být výsada opravdu jediné,špičkové verze a tou je 2,0TFSI.Protože turbo benzín je trochu někde jinde.Nemyslíte?
Nikdo to nechtěl srovnávat, jen jsem chtěl říct, že za ty peníze si můžeš koupit něco lepšího kupříkladu třeba Accord, který jak si sám řekl je o třídu víš a nabízí ještě lepší požitek z jízdy. Aby to nevypadalo jako že jsem jako na Japonce, to rozhodně nééé. Třeba proti ORS v benzínu neříkám ani *, bavim se pouze o naftovém RS.
Přesně...ale myslím si, že rostoucí počet koníků pod kapotou v nástupci modelu za chvíli donutí dělat 4x4 ptz třeba 250koní je moc na předek...i když jsou tací... ;-\
Já nevím čim si jel, ale ten hluk tam opravdu neproniká. Hluk motoru bych si trofnul srovnat s benzínovým 2.0FSI motorem. Jo a k tomu Esku - jel si v tom někdy, kamarád má "posranou základní veri 320CDI" a žádný hluk od motoru sem tam prostě nikdy neslyšel. Já tady nechci srovnávat ORS a Accord, jen sem chtěl říct, že za tyto peníze existují vozy lepší a za stejnou cenu. Za 800tis. v Accordu máš vše na co si vzpomeneš - jenou si vybereš barvu.
99% aut kupují podnikatelé na leasing, takže ten odpočet DPH musí stejne rozmělňovat v měsíčních splátkách... u RS to dělá pár tisíc měsíčně ... za to prodá image rychlého posla a na hlavu si narazí cejch dráteníka...
Můžem se tu do krve řezat, manitou tu může donekonečna uplatňovat své dělení aut na ta, co se v nich stydí a na ta co ne... mimochodem letos snad nejzoufalejší názor, co jsem tu vůbec četl... jenže pak si přečteš článek nahoře a je jasno... Ano, tak přesně to je, tak přesně to vnímám. RS obecně není nějaká nebeská dračice, jedná se o rychlík v liftbackovém podání, ovšem pozor - s benzínovým dvoulitrem si kupuješ image znalce :yes: Je jasné, že to chce jedině benzín... zejména s odkazem na kvalitu motoru, vždyť je to ve své kubatuře světovej motor roku 2005 i 2006! :yes::yes: Takže získáváš klenot. Je neskutečné, že tu někdo porovnává auto z nižší střední (RS) s vrcholným reptrezentantem střední třídy (Accord) a tohle mu slouží pro argumentaci, kterou zatracuje Octavii... má vůbec na tyhle bláboly cenu reagovat? Octavia je konkurentem Megane sedan, Focus sedan, Jetta, Corolla sedan... a popravdě je nutno si přiznat, že je to auto, které konkurenci smete levou zadní. Zejména v provedení RS na benzínu. Ovšem... na ten benzín holt musí bejt u pumpy vata... bereš 98ičku a pojedeš kolem 10... Takže si umím představit, že mladej bejček s kvalitním estetickým cítěním, rozhledem ve světě aut a s vědomím kvalit Škody, sáhne po RS v naftě. Ano... je potřeba vědět, že ne každý považuje smyky na okresce za metu svého života. Osobně také rád cítim pod plynem rezervu a nějaké vlásenky za vsí jsou mi zcela ukradené. A v tomhle tedy RS v naftě svou roli splní vrchovatě... 170 koní a vysoký krouťák z tebe dělá na 95 procentech silnic krále rychlého pruhu. Těch zbylejch 5 %... to jsou ty záplatované okresky, ty laskavě velkoryse přenech jezdcům formule risk. Takže za kulaté mlhovky :yes: za celý přední nárazník :yes: za opravdu bezkonkurenční ztvárnění karoserie liftbacku v nižší střední :yes: za prvotřídní materiály :yes: za dokonalá kožená sedadla :yes: ... prostě za celé RS... velké BRAVO :yes::yes:
Myslím si, že lépe se bude prodávat verze s benzínovým motorem, ale diesel nabízí zajímavou alternativu. Akorát pořád čekám, kdy se ve Vlkohradě rozhoupou k výrobě common-railů. Ostatně ještě loni se dušovali, že nová generace dieselů koncernu VW již nebude stavět na technologii čerpadlo-tryska. Možná měli s tou dieselovou Octavou RS počkat na technologicky vyspělejší diesel. Pak by se alespoň konečně umlčely hlasy protidieselových hnídopichů poukazujících rachotící a čoudící ropáky ve sportovně pojatých autech ;-\ :-!
Jasne, ze to porovnanie kulha.. A clovek by na to chcel povedat, ze RS predsa musi mat aspon lepsie jazdne vykony, zrychlenie a pod. Ale rozdiel je len 0,5s z 0-100. Takze neviem.. ale ja som ten Accord uz v rukach mal a ak by som sa mal rozhodovat medzi nim a Octaviou, nevahal by som ani na tu pol sekundu ;-)
Pokud si chceš zajezdit, nemáš jinou volbu než jít do benzínu. Pokud ti stačí rychlý přesun z bodu A do bodu B, bez jakýchkoli sportovních ambicí, klidně kup ropáka.
:-) Nevím, jak se může auto s přenosem síly na přední kola chovat jako auto s hnanou zadní nápravou. ;-\ Myslím, že je v tom pořád zásadní rozdíl a tento způsob pohonu také z části definuje premiový segment. Porovnání Oktavia x Accord také kulhá, neboť jde o auta z odlišných tříd. Jo a ve 180 není ticho ani v MB S-Klasse. A konečně, VW s přechodem na Common-Rail nepospíchá, protože TDI je kromě hluku špičkový agregát se špičkovou spotřebou. Konkurenční diesely při stejném výkonu žerou více. ;-)
Taky sem přemýšlel nad koupí nějaké koktávky - nejlépe RS, protože je dobře vybavená za doboru cenu, ale pak sem se svezl Hondou Accord s dieselovým motorem ve verzi Sport a to byla jiná káva. Oproti ORS je levnější, komfortnější, na 17" snad líp sedí než RS ( chová se skoro jako zadokolka ) a hlavně mě neobtěžuje hluk od motoru - do 180km/h ticho jako v hrobě. Nevíte někdo kdy konečně koncern VW začně montovat čtyřválcový Coommon-rail???
ale no tak;-)...nevim z jakeho kraje jsi, ale cenova politika priplatku je v pohode, cena celkoveho auta vyssi jen na prvni pohled, za to co nabizi je to vyhodne, podle me hodne vyhodne...co me stve, ze musim cekat, kdyz objednavam, protoze nestihaji vyrabet...
Na úvod, je to výborné auto s dobrým motorem, ovšem TFSI je lepší volba. Taky je to praktické a když si připlatíš tak i dokonale vybavené. Jen bacha, 911 v tom nehledej ;-)