Technika
0
po pruserech s kvalitou jde videt vetsi hlavne reklamni masaz (tv) a podobne akce viz. vyse..drive Toyota-kvalita nic takove asi "nepotrebovala".. jsme zvedavy, kdy Toyota bude muset pristoupit na hru ostanich - tzn. slevy.. 😉
0
No Toyotě se zvláště nedaří. Několik svolávaček v řadě, fiasko Toyoty Avensis s D-CAT v testu na 100 tis. km... Slovo "Yaris" si do slovníku určitě nezařadím >😁 😉
0
Jaké fiasko? Četl si vůbec ten test-já zapoměl ty si na ty sedadla... >😁 Daleko vyhlášenější auta tam dopadly daleko,daleko hůř-jenom proto,že je to Toyota tak už i proto na ni novináři berou jinej metr... podělat se může každý auto i Toyota. Tobě by možná stačilo dát si ušák před Playstationa a pod něj velkej ventilátor,abys to měl hodně odvětraný... >😒] >😁 A budeš opravdu spokojen. Jo a tu hvězdu si můžeš dát na řetěz na krk... :no:
0
Jo jasně, výmluva se vždy najde >😁 Mazej do školy >😒]
I laik poznal, že jsou hlučné, mají vyšší spotřebu, točí vysoké otáčky a tím zkrácena životnost ... Mimochodem z nejmenované automobilky na Mladoboleslavsku unikly zprávy, že HTP mají technické problémy. Proto 3-válce nebrat !
Ty vole,jel si vůbec v tom Yarisu nebo Aygu s tim 3válem, asi ne co. Nevim co to meleš o vyšší spotřebě.Kdybys do toho trošku viděl,tak by si tohle nevypustil z huby. Každej ví, že třívály mají točíví moment položený níž,než čtyřválce.Stačí se podívat na hodnoty Fabie HTP o spotřebě nemluvím. A životnost je stejná, nevim, kde berete takovýhle bludy.
I laik ví ,že tříválec má úplně jinou chrakteristiku než čtyřválec....Jsi oslík ,protože právě tříválce zatahují odspodu... :no: Jo HTP je znouze ctnost,ale néní uplně špatnej,má jen konstrukční chyby-napínák rozv.řetezu. Motor od Toyoty je od počátku jako tříválec konstruován a je úplně nekde jinde-víc ti nemá cenu vysvětlovat... :-!