Chevrolet Sequel navazuje na studii s logem General Motors, která obletěla světové autosalony na začátku roku 2005. Včera byla v San Diegu prezentována plně funkční verze experimentálního automobilu s pohonem všech kol.
Je pravda, ze dravy vzhlad sa da dosiahnut aj u triedy SUV a pritom to vobec nemusia byt oble tvary... priklad novej X5, ktora je nadherna, aspon u mna. :yes:
Mě se ten design líbí moc. Ovšem bomba by byla dát ten interier do Dodge Caliberu, si představuju černý Caliber 2.4 4x4, chromované kliky a další díly a k tomu tenhle interiér, kua, já slintám >:D Ale já si i tu 1.8l vytuním, na tuning interiérů je tu naštěstí dost firem.
Šťávu, myslím co kope, teda elektriku beru zásadně od Čezu... dokonalej proud... občas přilíznu a vrním blahem. No, s vodíkem je to těžký... znám jednoho, co to na zádech pašuje přes východní hranici. Říkáme mu Bomber. Má sice dobrou cenu, ale věř těm patokům... Je to všechno na draka. Kdysi prej se mladí klici hádali o každýho koně a kdo měl naftu, toho křižovali. Dneska je to jiný... dneska soutěžíme, kdo přejede kolem tvejch zad... a ty to ušima ani nezaznamenáš. Minulej tejden vyhrál jeden z Česka. Nakonec jsme ho diskvalifikovali, zjistilo se, že svou káru tlačil. No, jak říkám, je to dneska na draka.
Hele nevim jestli se nepletu ale CEZ má myslim povinnost vykupovat el. energii kterou vyrobíš ekologicky nebo tak něco. A za dost slušný ceny, znám chlápka co si tak trochu svépomocí postavil vodní elektrárnu a je docela v klidu. To hodim do garáže, napojim na sít a jsem v balíku. >:D >:D >:D Přes den jezdíš, v noci inkasuješ. :yes:
Jak tak na to koukám, tak případní majitele budou muset skočit do Hypernovy a v tjůnink regale nakoupit kotoučové brzdy na zadní kola :-) Jinak to nevypadá nejhůř, design je celkem reálně použitelný :yes:
Miliardu dolaru spalil koncern v modelu ze ktereho vznikne nekolik novinovych clanku. Tomu se rika altruizmus. To je tak asi veskery prakticky prinos takoveho auta. To ze vodik nebude v pouzitelnym palivem je dnes uz temer jasne. Neexistuje zadny vodikovy dul ani v nejblizsich 10ti letech nevznikne zadna tovarna na vyrobu vodiku, ktera by ho dokazala vyrobit levneji nez kolik stoji elektrina, ktera je k jeho vyrobe nutna. Kdyby utratili miliardu za podporu biopaliv a vyzkum hybridu, byli bychom v praxi mnohem dale. Paradoxne i mnohem blize prave k podobnemu autu.