Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Autosalon Moskva: GM v Rusku sází na značku Chevrolet

9 komentářů

není Chevy jako Chevy >😁
Ja jsem sice o Chevroletu nikdy nemel buhvijake mineni, ale samozrejme je jasne, ze se byvale nodely Daewoo a soucasne v Korei vyvyjene Chevrolety vyrazne lissi od puvodni americke produkce. Na druhou stranu odhledneme-li od trochu znasilnene znacky, tak ta Niva nevypada co se tyce designu nejhur. Myslim, ale mozna me nekdo opravi, ze GM ji nedava na zapadni trhy predevsim kvuli ekologickym, bezpecnostnim a mozna i kvalitativnim standardum a jejich nakladnemu zvysovani pro "evropske" kusy. To by zrejme nakonec vedlo k nekonkurenceschopne cene.
Spark není Impala,Lanos není Camaro >😁 >😁 😉
Až na vette jsou to všechno plečky
No mě by hlavně zájímalo kolik ty auta stojí??? Zatím jsem se to tu nikde nedočet. A myslim že by to mohlo být docelá zajímavé, protože určitě Lada Niva nestojí v Rusku 300tis jako u nás.
niva uz nevypada v tomhle kabatku zase az tak strasne, zajimalo by me jak je na tom s kvalitou, ale na druhou stranu na vozeni drevorubcu a pil muze byt dobra
Myslím, že máte pravdu. A snad bude dále platit, že to jsou nesmrtelné vozy. 😉
Chevrolet Spark (a spol.) neni Chevrolet Impala stejne tak jako neni Ford Ka Ford Fivehundred! A tak bychom mohli pokracovat i takova Toyota prodava na ruznych trzich ruzna auta pod jednou znackou, ostatne i Volkswagen a spousta dalsich. Ta Niva vypada zajimave, ale oficielne se nedovazi presne z vyse jiz zminenych duvodu, standardy v Evrope jsou jine a co odpustite veteranovi LADA Niva tezko budete odpoustet Chevy Niva. Krom toho pry existuje jakasi dohoda, ze se to bude prodavat jen jako Chevy, takze dealeri Lady, kterym by to urcite pomohlo bohuzel nemaji sanci. Ale pokud vim nejaka firma uz to jako sedy dovoz prodavala a byl kolem toho skandal, protoze GM CR se hrozne branili, ale ta cena zase tak zazracna nebyla, vyslo to bratru (jestli se nemylim) na nejakych 450 tisic. Coz by za maly terennak nebylo moc, ale za maly nevalne udelany terennak je to hodne. Skoda, cekal jsem, ze vstupem GM do spolecneho podniku to auto bude mit kvalitu, ktera by byla v Evrope prijatelna.
Presne tak GM ma v tom schyzofréniu a od Chevy Niva sa na západných trhoch dištancuje. Ale je tu jeden paradox. Zámienka je tá, ze Chevy Niva resp. jej motor 1.7 neplna Euro normy. A čo Lada Niva (teraz 4x4) s tým istým motorom, tá sa už múže predávať vo Francúzsku, Nemecku, ČR a SR??? Alebo má nejakú výnimku? A ak má výnimku prečo ju nemá aj Chevy Niva. Možno by bolo lepšie keby sa u nás ten voz radšej predával pod názvom Lada Niva II (2123) v distibúcii ČS Autolady resp. Slovlady lebo ak má pokračovať táto schyzofrénia GM a jeho dcéry Cheroletu tak sa pýtam komu to prospeje? No zákaznikovi určite nie!