Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Qashqai oficiálně: kam nemůže Murano...

Nissan se rozhodl déle neschovávat svůj nový kompaktní crossover Qashqai. Prohlédněte si jeho fotografie a přečtěte první informace.
Zpět na článek
6. 9. 2006 20:36
neregistrovaný "Mix"
6. 9. 2006 20:54
neregistrovaný "JEJE"
6. 9. 2006 20:58
neregistrovaný "PePe2001"
6. 9. 2006 21:05
neregistrovaný "patrik"
6. 9. 2006 21:13
neregistrovaný "anonym"
7. 9. 2006 13:58
neregistrovaný "masO"
6. 9. 2006 20:56
neregistrovaný "patrik"
6. 9. 2006 21:14
neregistrovaný "George"
6. 9. 2006 21:36
neregistrovaný "patrik"
6. 9. 2006 21:28
neregistrovaný "Old_Surfer"
6. 9. 2006 21:48
6. 9. 2006 22:20
neregistrovaný "Old_Surfer"
6. 9. 2006 22:25
6. 9. 2006 21:54
6. 9. 2006 23:09
neregistrovaný "lowkick"
6. 9. 2006 23:24
7. 9. 2006 00:43
neregistrovaný "Pitomín"
6. 9. 2006 23:16
neregistrovaný "lowkick"
6. 9. 2006 23:25
7. 9. 2006 09:09
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2006 00:05
neregistrovaný "švihák"
7. 9. 2006 00:38
neregistrovaný "King"
7. 9. 2006 07:56
neregistrovaný "patrik"
7. 9. 2006 09:25
neregistrovaný "King"
7. 9. 2006 10:55
neregistrovaný "bingo"
7. 9. 2006 09:14
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2006 09:22
neregistrovaný "King"
7. 9. 2006 09:38
neregistrovaný "Ford"
7. 9. 2006 10:03
neregistrovaný "briza"
7. 9. 2006 10:03
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2006 11:47
neregistrovaný "GTI"
7. 9. 2006 11:56
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2006 11:58
neregistrovaný "GTI"
7. 9. 2006 13:04
neregistrovaný "briza"
7. 9. 2006 09:21
neregistrovaný "Dinar"
7. 9. 2006 10:43
neregistrovaný "bingo"
7. 9. 2006 10:44
neregistrovaný "bingo"
7. 9. 2006 10:58
neregistrovaný "Dinar"
7. 9. 2006 11:19
neregistrovaný "Mirek"
7. 9. 2006 11:48
neregistrovaný "Dinar"
7. 9. 2006 15:51
neregistrovaný "Mirek"
8. 9. 2006 07:58
neregistrovaný "Lovap"
7. 9. 2006 11:38
neregistrovaný "bingo"
7. 9. 2006 11:51
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2006 12:07
neregistrovaný "GTI"
7. 9. 2006 12:10
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2006 13:18
neregistrovaný "GTI"
7. 9. 2006 11:58
neregistrovaný "Dinar"
7. 9. 2006 16:04
neregistrovaný "Phoebe"
7. 9. 2006 07:48
neregistrovaný "hunter"
7. 9. 2006 08:34
neregistrovaný "Udo"
7. 9. 2006 10:02
neregistrovaný "well"
7. 9. 2006 10:36
neregistrovaný "Odborník"
7. 9. 2006 10:59
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2006 10:50
neregistrovaný "bingo"
7. 9. 2006 11:21
neregistrovaný "anonym"
7. 9. 2006 11:34
neregistrovaný "Ada"
20. 4. 2007 22:06
neregistrovaný "Jirka HK"
7. 9. 2006 11:28
neregistrovaný "Mirek"
7. 9. 2006 11:52
neregistrovaný "The"
7. 9. 2006 17:19
neregistrovaný "Mirek"
7. 9. 2006 19:52
neregistrovaný "steve wonder"
8. 9. 2006 15:58
neregistrovaný "dan"
18. 9. 2006 00:46
neregistrovaný "Tony"
16. 11. 2006 08:55
neregistrovaný "tatko zlatko"
19. 2. 2007 09:33
neregistrovaný "Clipper"
14. 6. 2007 20:18
neregistrovaný "gabrielas"
neregistrovaný "Mix"
6. 9. 2006 20:36
mno ...
neni to uplne spatny (radsi bach ho videl v nejaky jiny barve ... treba v ty zeleny metalize jako ma Pathfinder) ale mohlo to byt o kus lepsi rek bych. Doufam ze bude mit aspon zajimavou cenu ...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "JEJE"
6. 9. 2006 20:54
Re: mno ...
Na fotce přímo zepředu to vypadá příšerně :no:
neregistrovaný "PePe2001"
6. 9. 2006 20:58
Re: mno ...
Taky sem se lekl. Jinak bych řekl, že se docela dá. A interiér bych řekl, že je celkem povedený...
neregistrovaný "patrik"
6. 9. 2006 21:05
Re: mno ...
No, zvenčí guláš od Mercedesu po Hyundai a zevnitř trochu napulírovaný Note. A ti býval Nissan naprosto svá, kultovní značka :no:
neregistrovaný "anonym"
6. 9. 2006 21:13
Re: mno ...
Snad to bude levnější než Forester, Outlander nebo Grand Vitara a bude to mít 4x4 a ESP v základu. Pak o tom vážně uvažuji.
neregistrovaný "masO"
7. 9. 2006 13:58
Re: mno ...
4x4 to v zakladu bude mit stopro [odkaz] nebo [odkaz]
neregistrovaný "patrik"
6. 9. 2006 20:56
Co tim chtěl básník říct?
Po rozpacích nad experimentální tlamou CRVéčka zase tohle. Segment jupáckých čtyřkolek má trochu potíže - chtěl by změnu, ale neví, kudy na to.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "George"
6. 9. 2006 21:14
Re: Co tim chtěl básník říct?
prezeram si tie fotky uz druhykrat za sebou a stale mu neviem prist na chut. pripada mi tak....tak..divne, alebo skorej nedorobene. nieco mi tam chyba....Designeri sa asi moc zapozerali do toho londyna a quaisianuiai ci jak sa to auto vola, krelili s lavou rukou pri pohlade von oknom na big ben.
neregistrovaný "patrik"
6. 9. 2006 21:36
Re: Co tim chtěl básník říct?
jj, je to divné, mně tam chybí nějaká celková myšlenka, která by tohle auto odůvodnila. Místo toho vidím bezradný slepenec z prvků jiných značek. A navrch to jméno, co ho nikdy nikdo nebude umět správně napsat. No, třeba to zas dostane v Anglii cenu za design jako Primera. Krom toho mi není jasné, jak to chtějí prodávat - to budou muset jít s cenou pod Tucson a Sportage, protože kultovní auto z tohohle těžko udělají.
neregistrovaný "Old_Surfer"
6. 9. 2006 21:28
Muj nazor
Jestli to bude mit zajimavou cenu, tak to vidim jako nas treti vuz do rodiny. Hledal jsem neco pro kazdodenni jezdeni po Praze, hlavne pro manzelku. Ale i pro mne. Mame Santa Fe /new/ a A8. S obouma se obtizneji parkuje v precpane metropoli. Tohle ma na delku 4,3 m, automat /neocenitelny v Praze/ a 4x4, coz rovnez neni k zahozeni. I kdyz nekdo muze namitat, ze v Praze je to uplne k nicemu, jsem mozna jeden z mala, kteri maji na to opacny nazor. Dizajn v tomto pripade neresim, na ucely ktere potrebuji, t. zn. spotrebni vec na kazdodenni uzivani po Praze to vidim jako idealni.
Rozbalit vlákno
3
6. 9. 2006 21:48
Re: Muj nazor
Oldo... přání sice bývá často otcem myšlénky, ale... hele... ta Praha... vem Cayenne v Turbu... rozměrově to je podobný a budeš moct u svatýho Václava při roštování střílet kostky rovnou až na Můstek... Co? >:D :yes: P.S. Co ta osma... kope?
neregistrovaný "Old_Surfer"
6. 9. 2006 22:20
Re: Muj nazor
Osmu mam uz druhou, predtim A100/1991/, pak A6/1996/, pote A8/2001/, ted A8/2005/. Navzdory subjektivnim nazorum zarytych nepritelu Audi, ja audiny muzu :-) . Santice me dostala, puvodne jsem ji bral pro manzelku, ale ted to vypada v praxi tak, ze se o ni perem, kdo bude ridit :-) . Cayenne nemusim. Jel jsem s tim, ale vnitrne me neoslovilo ;-\
6. 9. 2006 22:25
Re: Muj nazor
Jo... je to težký... jestli ty nejsi moc náročnej?
6. 9. 2006 21:54
KVAŠKA
No... tak já pomalu nestíhám... koukám, ža na auta začínám mít úplně jiné požadavky, než-li někteří výrobci na vkus šoférů... je to zvláštní... před dvaceti léty nebylo na světě snad jediný auto, který bych nechtěl... dnes by mě museli na mnoho aut přemlouvat... a na některá bych byl i nepřemluvitelný.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "lowkick"
6. 9. 2006 23:09
Re: KVAŠKA
>:D :-)
neregistrovaný "Pitomín"
7. 9. 2006 00:43
Re: KVAŠKA
To protože je tolik modelů. Těžko můžou být všechny zajímavý nebo snad dokonce atraktivní. Před dvaceti lety měla každá automobilka dva tři modely a všechny byly perfekt. Teď jednu myšlenku rozmělňujou donekonečna. Myslim, že tenhle Nissan spadá do kategorie tzv. ženských aut jako třeba Antara, proto je z něho většina z nás na rozpacích.
neregistrovaný "lowkick"
6. 9. 2006 23:16
Jiny vesmir
tohle je zepredu tak vosklivy, ze jestli to na mne vybafne nekde v prujezdu...tak utecu ;-\ Jsem zvedav na cenu, protoze za tenhle priserny low-endovy design by si meli rict min nez korejci, ale to si asi nereknou >:-[] ...i kdyz me to muze byt uplne jedno...Nissan je pro me jiny automobilovy vesmir...asi tak nekde 10 na -27 po velkem tresku >:-[] V tom mem zari souhvezdi Holy Trinity nekdy take nazyvane D3 a v dalce matne sviti mlhovina Zeleny oval. :yes: :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
2
6. 9. 2006 23:25
Re: Jiny vesmir
:-) :yes: :yes: Perfektní postřehy... ;-) :yes:
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2006 09:09
Re: Jiny vesmir
až na to "matně svítí".. souhlas.. >:-[] :yes: Nějak jsem nepodchytil, pro koho a k čemu tohle auto doopravdy je.. ;-\
neregistrovaný "švihák"
7. 9. 2006 00:05
sakra
Ač už týden bývalý majitel Murana musím říct, že mě fotky Qashqaie nijak nenadchly. Ty stejnojmený projekty byly zajímavější. No, uvidíme ve skutečnosti!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "King"
7. 9. 2006 00:38
Godzilla
Líbí se mi to - to nemohu říci... 8-s Zdá se, že i 60 let po shození atomovek na japonské souostroví se stále rodí Godzilly. Jedna věc je jistá a netají se s ní ani Nissan sám - tahle značka nemá na to se postavit silné konkurenci v jednotlivých segmentech, proto se vrhla na mutanty (říká se jim i vzletně crossover) ve snaze oslovit ty, kteří nevědí, jestli chtějí spíš malý hatchback, nebo popelářský auto. Nissan Note? Hezky zabalené cosi nezi MiniMPV a klasickým Béčkem. Bohužel toho má z B segmentu víc než MPV a přidaná hodnota navíc neodpovídá cenovému navýšení. Myslím, že housky Fabia nebo Clio půjdou na krámě sakra líp. ...Voní hezky... A Kvakvakvaš? Z fotek těžko soudit o tom, co nabídne, šušká se ale, že nahradí Almaru, Nissan Tiida je totiž pro Evropany stejně vzrušující jako pro gurmána BigMac. Nahradí Almaru? Jde o to za kolik... Kolik lidí si připlatí za Almaru se zvýšenou světlostí, standardním kufrem a s 3 cm navíc pro kolena bratru 50 000 papouchů? A verze se 4x4? Nebude pohledné, i když menší Suzuki SX-4 o desítky tisíc levnější? U Notu jsem byl nadšen autem jako kompletem, u Godzilly nechápu designéry ani okruh zákazníků. Zatím si myslím, že k jejímu zahnání zpět do kanálů nebude třeba ani Jean Reno, ani Gappa, ani King Kong. Postačí Čivava. >:-[]
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "patrik"
7. 9. 2006 07:56
Re: Godzilla
:yes: Taky jsem ocenil Note jako příspěvek k vývoji něčeho malého praktického mei hatchem-malým kombi-malým MPV, ale musím říct, že zkušební jízda mě nenadchla, vzhled mezi ostatními auty zchladil a cenová politika otrávila. Qash na mě působí rovnou negativně, jako degenerace celé myšlenky SUV. Jestli někoho v koncernu opravdu napadlo, že tímhle nahradí Almeru (ale to se říkalo i o Noteu), měl by odevzdat čipovou kartu zaměstnance a jít se léčit. Pokud jde o Nissan,patřím spíš ke staromilcům a vývoj značky po jejím převzetí Renaultem mi přijde líto.
neregistrovaný "King"
7. 9. 2006 09:25
Re: Godzilla
Přesně - doteď vzpomínám na Sunny, zvláště GTi, a na zřetelně sportovní minulou Primeru, verze GT byla fajn. Teď je z Nissanu japonský Renault, ne-li hůř. :-(
neregistrovaný "bingo"
7. 9. 2006 10:55
Re: Godzilla
Jak muze klasicka myslenka hloupeho velkeho americkeho SUV zdegenerovat tim, ze se zmensi? Proboha :no: 8-s
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2006 09:14
Re: Godzilla
ale vyprodukovali Pathfinder a ten je fakt povedenej a může se rovnat silné konkurenci.. takže když chtějí, tak uměj.. jen jestli ten Pathf. není tou výjimkou potvrzující pravidlo.. Note..?!? to ne... a ta Suzuki.. OK - povedený auto.. :yes: jo btw.. ta Čivava.. no nic... ;-) >:-[]
neregistrovaný "King"
7. 9. 2006 09:22
Re: Godzilla
Ale jo, Pathfinder - super. 350Z - super. Patrol - jde to. X-Tail - stále jeden z nejlepších ve třídě (byť je ta tvrdost podovzku otravná). Ale Micra je příliš Micra, Almera je ve hvězdách a Primera zeujme jen designem. Prostě ve třídách, které v Evropě nejvíc letí je Nissan velmi slabý.
neregistrovaný "Ford"
7. 9. 2006 09:38
Re: Godzilla
To povedené má jedno společné - konečná podoba je "totožná" s konceptem. Což u kvašky neplatí. S konceptem se vůbec nepodobá.
neregistrovaný "briza"
7. 9. 2006 10:03
Re: Godzilla
Presne. Zase jedna promarnena sance. :-(
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2006 10:03
Re: Godzilla
jo přesně.. a na Sunny jsem zapoměl... jezdil jsem chvíli v kombíku... To auto bylo perfektní! dobrej design, zpracování, variabilita kufr.. prostě :yes: . A na om cos vyjmenoval, je vidět, že auta dělat uměj, jen mi to připadá, že prostě pracují odděleně... 350Z, X-tr., Path oproti té Micra, Note atd... ;-\ jakoby to byla dvě oddělení.. bez jasnýho cíle a struktury... takle Kvaška mi přijde prázdná, že ani tvurci nevěděli co dělají.. bez jasnýho zadání, bez koncepce..
neregistrovaný "GTI"
7. 9. 2006 11:47
Re: Godzilla
Dobře jsi to vystihl... jako by tam neměli jednou za kvartál poradu, kde se všichni sejdou a řeknou si, jestli ty jejich modely maj nějakou firemní harmonii...
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2006 11:56
Re: Godzilla
co za kvartál.. za rok nebo dva... podívej na X trail.. a jemu relativně podobný pathfinder a nově připravovanej X-trail... jasná sounáležitost.. ale postav vedle sebe Pathfindera, Micru, Almeru, Note a 350Z... 5 aut a každý jiný.. (ok - možná Note+Micra) jako od jinejch lidí, oddělení, automobilek..
neregistrovaný "GTI"
7. 9. 2006 11:58
Re: Godzilla
Souhlas.
neregistrovaný "briza"
7. 9. 2006 13:04
Re: Godzilla
To me az zase tolik neprekvapuje. Pro ne je primarni japonsky a americky trh a obcas neco (zdaleka ne vsechno) z toho dovezou do Evropy. Pak ale maji modely na kterych se primo podili designove centrum v Evrope (coz je treba pripad Primery). Po pravde receno, chvala Bohu, ze treba Z350 zadne spolecne designove prvky s tim zbytkem nema.
neregistrovaný "Dinar"
7. 9. 2006 09:21
Re: Godzilla
Můžu jen souhlasit,:-) navíc dodám, že v principu vůbec nechápu smysl malých SUV, jejihž utility je na rozdíl od original size (tedy velkých SUV) spíš v teoretické rovině. Mají systém AWD srovnatelný s jakoukoliv čtyřkolkou kombi nižší střední a prostornost na úrovni B segmentu. Malá SUV jsou ryzí ukázkou do absurdna dovedené marketingové masáže, jejíž výsledkem je uměle vytvořená poptávka. :no:
neregistrovaný "bingo"
7. 9. 2006 10:43
Re: Godzilla
No pro me jsou naopak mala SUV jedina, ktera davaji smysl. Tech 4kolek v nizsi stredni je minimun. Tohle SUV (i ikdyz to asi neni ani v pravem smyslu SUV stejne jako treba forster) ma rozmery kompaktu nizsi stredni, je jen o malo (10cm) vyssi a pravdepodobne vzhledem k nasazeni 1.6 bude i vahove srovnatelne. Je to jen predizajnovana nizsi stredni s 4x4. Co je na tom absurdniho? Absurdni jsou pro me opravdu velka 2 - t SUV s vysokou svetlou vyskou na nizkoprofilech parkujici ve meste na dvou mistech (protoze to zenska lip nezaparkuje :-) ). Ale tohle je jen variace na nizsi stredni, tj. pro mnohe idealni velikost, motorizace, vaha, cena. Osobne bych zadne "prave americke SUV" urcite nechtel, ale tohle vypada uz docela rozumne :yes:
neregistrovaný "bingo"
7. 9. 2006 10:44
Re: Godzilla
* velka 2 - 3t SUV
neregistrovaný "Dinar"
7. 9. 2006 10:58
Re: Godzilla
No, není nic co by tahle jakože SUV uměla líp než kombík nižší střední se 4x4. Naopak mají menší prostornost, větší spotřebu. Pokud má něco v názvu UTILITY očekávám užitek, ten se v tomto smyslu nedostavuje. Jsou to auta pro lidi, kteří by rádi plnohodnotné SUV a nemají na něj, jak říkám dobrý marketing. Velká SUV (americká mě nezajímají) jsou auta kombinující schopnosti offroadu s prostornou limuzínou, v tom je jejich utility, velikostně jsou srovnatelné se sedany vyšší střední, argumenty o ženských a parkování jsou přesně to, co pak následující diskusi vrhne na úroveň debaty školáků u oběda. ;-\
neregistrovaný "Mirek"
7. 9. 2006 11:19
Re: Godzilla
Zase jeden co podle vlastnich potreb posuzuje ostatni. To ze Vam to nedava smysl, neznamena, ze to nekdo jiny nemuze s uspechem pouzivat. Takovyto crossover mne naopak dava velky smysl a to zejmena pro chalupare, rybare a pod. Jsou to lide, kteri bydli ve meste a potrebuji auto rozumnych rozmeru ale pritom casto vyrazeji mimo mesto a potrebuji mnohdy nekolik kilometru dojet po nezpevnene lesni ceste k chalupe. A k tomu klasicke kombi nemusi stacit.
neregistrovaný "Dinar"
7. 9. 2006 11:48
Re: Godzilla
Jak nemusí stačit, v čem? Stejný pohon, rozdíl světlé výšky do 2cm, kde je problém? Navíc díky menší čelní ploše menší spotřeba, větší kufr, pro rybáře nebo chalupáře bude užitek combi 4x4 větší než z malého SUV. Mě osobně jsou jak malá SUV, tak 4x4 combi ukradená, takže podle vlastních potřeb tohle určitě nehodnotím, z toho co píšeš, je to spíš naopak.
neregistrovaný "Mirek"
7. 9. 2006 15:51
Re: Godzilla
No prave ze ti jsou ukradena, tak to znamena, ze jejich uzitecnost hodnotis podle sebe :-). Deset lidi, 10 nazoru na uzitecnost vlastnosti auta. Zivot je pestry a "o tom to je". Ja tedy nejsem chalupar, ale parkrat jsem z beznym kombi potreboval na chalupu dojet a bylo to dobrodruzstvi. Proste bezna auta jsou kone slechtena jen na silnici. Dovoluji si tvrdit ze rozdil svetle vysky bude vice nez 2 cm, ale samozrejme pruchodnost (lehkym) terenem neni jen o svetle vysce. Vyssi vyska samozrejme neni jen nevyhoda, ale i vyssi rozhled a tim i vyssi bezpecnost. Ja proste rozumim tomu kdo a proc si to bude kupovat a myslim, ze s tim budou mit i slusny uspech. Minimalne do doby, nez podobne auto vyprodukuji jini. A ze jich na tom pracuje.
neregistrovaný "Lovap"
8. 9. 2006 07:58
Re: Godzilla
Ja si naopak myslím, že malé SUV sú najmä do mesta vynikajúca vec. Sedíš vyššie (máš väčší rozhľad), vyšší , odolnejší podvozok a väčšie kolesá sú na rozbité mestské ulice a vysoké obrubníky to pravé a 4x4 je v zime tiež fajn. samozrejme nemyslím veľké SUV - len tie malé (Suzuki Vitara - 3dv, Rav4 3dv a pod) a dobre sa s nimi parkuje.
neregistrovaný "bingo"
7. 9. 2006 11:38
Re: Godzilla
Ja se bavim o autu, nikoli o skatulce SVU, ja tomu SUV rikat nemusim, teda spis bych se tomu rad vyhnul. Stejne tak muzu psat, ze velka SUV (jak jsou dnes chapana) taky ve vetsine pripadu neumi vic nez kombi vyssi stredni 4x4 (kolik jich ma vlastnosti offroadu?). Navic je to hodne individualni, pro me ma primerene velke auto vetsi uzitek nez zbytecne obrovske. Takze nemuzu souhlasit s tvoji logikou "koupil jsem male auto, protoze na velke nemam", tak to neni. A omlouvam se za utok na uroven diskuze, nemuzu za to, ze prava SUV jsou oblibena auta zen ;-)
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2006 11:51
Re: Godzilla
kombi a SUV může mít zásadní rozdíl.. světlou výšku, kterou ty na Praze 5 nevyužiješ, ale to neznamená, že já co pojedu v zimě na chatu nezadrhnu břichem o zmrzlý podklad, nebo vinař co pojede na vinohrad nemusí řešit opatrnost při pohybu po divoké polňačce, nebo rybář, kterej to hrne 15cm blátem... tady je např, ten základní rozdíl.. Jestli je to móda nebo ne.. je věc druhá.. ale to je prostě život a takovej je svět. Zkus si zjistit jak začínaly Jeansy.. k čemu byly tenkrát určený a kde jsou teď.. ;-) dá se to vsadit i na ty offroady.. Od Defendera ke Freelanderu (LR2).. ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
7. 9. 2006 12:07
Re: Godzilla
:-) A od jeansů... k pruhovanejm teplákům :-) Jo,jo, je to tak... a aby to auto bylo životný, má tvořit styl ve své třídě, ve svém konkurenčním okolí. Pruhovaný tepláky nemusím, ale novýho Freelandera bych zkous :-) P.S. Miluju tvou polňačku... krásné slovo :-)
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2006 12:10
Re: Godzilla
ty jsi nikdy nejel po polňačce? >:D >:D bacha na to.. to není polívka... >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
7. 9. 2006 13:18
Re: Godzilla
>:D nevěřil bys... že mi to při čtení napřed vždy asociuje zelňačku >:D a až pak si teprv vybavím správný význam >:D
neregistrovaný "Dinar"
7. 9. 2006 11:58
Re: Godzilla
V pohodě, ale u velkých SUV se pleteš, rozdíl mezi běžným autem 4x4 v nižší střední a malým SUV je v terénních schopnostech zanedbatelný, u velkých SUV ve srovnání s 4x4 kombíkem vyšší střední je zásadní. S ML nebo Touaregem se můžeš pustit i do terénu pro klasické offroady, tady s pětkovým kombíkem přes 4x4 neujedeš ani metr. Pokud potřebuješ využít terénních schopností v kombinaci s pohodlím vyšší střední na silnici, pak je SUV pro tebe. Souhlasím s tím, že velká část zákazníků těchto aut se do terénu nepodívá, dělají tedy ve výběru auta stejnou chybu, jako ti v nižší střední, ale to není problém samotných velkých SUV, ta dokáží svými schopnostmi naplnit význam zkratky SUV (na rozdíl od těch malých), takže jejich existence smysl dává. ;-)
neregistrovaný "Phoebe"
7. 9. 2006 16:04
Re: Godzilla
s tímhle s Tebou nemůžu souhlasit, myslím si, že vypadá dobře není to žádne auto které by neupoutalo. Tohle auto budou vyhledávat lidi, kteří se budou chtít odlišit,a nebudou se vozit v autu s rovnoměrnými tvary kterých je na naších cestách víc než dost!!!
a co se týká výkon, tak nissan nikdy nebyl vůbec pozadu.
no raději neposuzujme, když jsme neviděli na živo!

;-) ;-)
neregistrovaný "hunter"
7. 9. 2006 07:48
bez titulku
Mne sa celkom páči, a nič mi na ňom nevadí.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Udo"
7. 9. 2006 08:34
Re: bez titulku
Mě se to taky celkem líbí-uvidíme co cena a výbava :-) Určitě víc než připravovaný Golf SUV-ten s tím divným názvem. Chtít to budou řidiči, kterým se bude zdát Scout jako velryba a moc okoukaný. Samozřejmě u obou případů soudím jen podle fotek.
neregistrovaný "well"
7. 9. 2006 10:02
Re: bez titulku
Nemůžu si pomoct, to auto mi připomíná Fiat Grande Punto. Prostě nuda, stejně jako Fiat :no:
neregistrovaný "Odborník"
7. 9. 2006 10:36
Re: bez titulku
S tim FIATem opatrně! Užs řídil?
neregistrovaný "ciello"
7. 9. 2006 10:59
Re: bez titulku
well.. tak tomu jsem teda vůbec nerozuměl... ;-\ ale well... nechme to být... ;-) :no:
neregistrovaný "bingo"
7. 9. 2006 10:50
Re: bez titulku
Souhlasim, taky se mi to libi, sice to nema zadnou vylozenou designovou finesu, ale celek je rozhodne zivejsi nez krabice CRV a RAV4. Pokud budou tlacit cenu dolu, tak to muze mit uspech.
neregistrovaný "anonym"
7. 9. 2006 11:21
Re: bez titulku
Všetci tu kritizujú a ešte to ani nevideli na živo. Mne sa to zatiaľ vidí ako bežné malé SUV ako Rav4, Sante Fe, BMW X3....BMW vyzerá na fotkách tiež hnusne, hlavne s čiernymi nárazníkmy. Nissan robil vždy hlavne technicky vyspelé auta, ktorým ste väščšinou prišli na chuť až keď ste sa v nich zviezli. Mne sa napríklad páči aj Primera P12 kombi, hneď by som ju bral. Aj zvezenie je v tom super, hlavne 2.0 s 6CVT.
neregistrovaný "Ada"
7. 9. 2006 11:34
Re: bez titulku
Neni to zas tak hrozne - urcite lepsi nez nova CRV a urcite horsi, nez soucasna CRV. Proste stred. Co je otevrenou otazkou tohodle supliku:
a) jak se na zadnich sedadlech posadi clovek s vyskou 190 cm (nejak mi podle obrazku neni jasne, kam da hlavu)?, b) jak s tim zaparkovat ve meste, kdyz to nema narazniky ? c) zdali se tomu daji sklopit zadni sedadla tak, aby vznikla rovna plocha?
neregistrovaný "Jirka HK"
20. 4. 2007 22:06
Re: bez titulku
Škoda, že do toho nedávají motor dCi 175 HP to by slušně jelo, ten motor 2,0 benzín 140 HP není nic moc a zvlášť nijaK NEJEDE A ŽERE 10 - 11 L benzínu. Navíc ta variabilita zadních sedadel je zklamání a ty vypouklé zadní reproduktory ve dveřích - to je katastrofa. Jinak je to velmi pěkné.
neregistrovaný "Mirek"
7. 9. 2006 11:28
Ne supr, ale berne
Aby tu neznely same negativni hlasy. Krome celniho pohledu, ktery vypada trochu lacine (doufejme ze tomu bude odpovidat i cena) je to celkem solidni. Konec koncu neznam auto, ktere bych vzal bez pripominek. Tento nove otevreny segment mi naopak znacne vyhovuje jako solidni kompromis mezi autem pro stisnena mesta a pozadavkem chalupare na prostornost a pruchodnost. Nicmene u aut ktera prichazeji na trh v roce 2007 uz mne zajimaji jine parametry. Ma to schopnost jezdit i na biolih ci bionaftu? Nebo bude k dispozici hybrid? Opravdu mne zarazi jak i u nejnovejsich modelu automobilky zcela ignoruji neodvolatelnou neperspektivnost ropnych aut.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "The"
7. 9. 2006 11:52
bez titulku
Velmi sa mi paci tento napad lebo Murano je krasne auto ale nie kazdy si ho moze dovolit tak spravili jak mensie auto tak s mensimi obsahmi atd. Design vnutri je naozaj na urovni,zvonku bude urcite pritazlivy...mam pocit ze vela ludi bude prekvapenych z Qashqai-a..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mirek"
7. 9. 2006 17:19
Jak se to prosím čte?
Jak se to prosím vyslovuje? "kvoškvej"?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "steve wonder"
7. 9. 2006 19:52
bez titulku
myslím že je to po dizajnerskej stránke najoriginalnejsie suv ake som ked y videl ... :-! PS: moj nick hovori za vsetko
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dan"
8. 9. 2006 15:58
bez titulku
Fakt pekný crossover, Nissan milo prekvapil.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tony"
18. 9. 2006 00:46
Re: bez titulku
:yes: Hledám již delší dobu něco pro dva lidi do každého počasí, kde budu sedět víš (bolí mne záda) a bude tam komfort. líbí se mi to, Murano bylo pro mně velké a navíc jen benzin. Nechápu negativní reakce na design, je tam čistá linie a praktičnost. Jezdil jsem VW, Volvo atd., mám cca 1 mio km po celém světě.
neregistrovaný "tatko zlatko"
16. 11. 2006 08:55
áno , áno ,ano
Presne na také auto čakám. Ani veľké , ani malé , tak akurát. Nie je veľmi nápadné, tak akurát. Bude určite spoľahlivé, veď je to Nissan. Má voliteľný pohon 4x4, čo v zime pomôže. Ešte neviem ako to bude s hviezdičkami Euro NCAP, verím že nesklame.Už sa teším. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Clipper"
19. 2. 2007 09:33
Clipper
Ja si myslim ze toto auto je presne pre mna, mal som octavku znizenu sportovu, v Bratislavských uliciach - pole neorané - som citil vsetky nerovnosti priamo na spojleroch a pod, myslim ze toto auto je pekne a aj ked nechodim na chalupu a nerybarcim je to to presne pre mna, zvyseny podvozok clovek vyuzije aj v meste ( obrubniky, diery v ceste, vyjazdene hrbolce od kamionov. Normalne SUV by som nechcel - je to prilis velke a ta spotreba ... Toto je idealne riesenie.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gabrielas"
14. 6. 2007 20:18
Nissan nebo Mitsubishi?
Vsechny zdravim, s manzelem premyslime nad koupi SUV. Vcera jsme testovali Outlander a byli jsme mooooc spokojeni, velmi prakticke SUV. Obema se nam libi Murano, ale obsah motoru by nas v CR nepotesil. Tak snad jeste pripada v uvahu Qashqai, vypada podobne jako Murano a je to 2,5L - USA. Uvidime, drzte pesti, at se dobre rozhodneme. Nakonec musim ale uznat, ze na Outlander stejne nemuzu zapomenout :o)
Rozbalit vlákno
0