Novinky
0
neni to uplne spatny (radsi bach ho videl v nejaky jiny barve ... treba v ty zeleny metalize jako ma Pathfinder) ale mohlo to byt o kus lepsi rek bych. Doufam ze bude mit aspon zajimavou cenu ...
0
Na fotce přímo zepředu to vypadá příšerně :no:
0
Taky sem se lekl. Jinak bych řekl, že se docela dá. A interiér bych řekl, že je celkem povedený...
0
No, zvenčí guláš od Mercedesu po Hyundai a zevnitř trochu napulírovaný Note. A ti býval Nissan naprosto svá, kultovní značka :no:
0
Snad to bude levnější než Forester, Outlander nebo Grand Vitara a bude to mít 4x4 a ESP v základu. Pak o tom vážně uvažuji.
0
4x4 to v zakladu bude mit stopro [odkaz] nebo [odkaz]
Po rozpacích nad e😜erimentální tlamou CRVéčka zase tohle. Segment jupáckých čtyřkolek má trochu potíže - chtěl by změnu, ale neví, kudy na to.
prezeram si tie fotky uz druhykrat za sebou a stale mu neviem prist na chut. pripada mi tak....tak..divne, alebo skorej nedorobene. nieco mi tam chyba....Designeri sa asi moc zapozerali do toho londyna a quaisianuiai ci jak sa to auto vola, krelili s lavou rukou pri pohlade von oknom na big ben.
jj, je to divné, mně tam chybí nějaká celková myšlenka, která by tohle auto odůvodnila. Místo toho vidím bezradný slepenec z prvků jiných značek. A navrch to jméno, co ho nikdy nikdo nebude umět správně napsat. No, třeba to zas dostane v Anglii cenu za design jako Primera. Krom toho mi není jasné, jak to chtějí prodávat - to budou muset jít s cenou pod Tucson a Sportage, protože kultovní auto z tohohle těžko udělají.
Jestli to bude mit zajimavou cenu, tak to vidim jako nas treti vuz do rodiny. Hledal jsem neco pro kazdodenni jezdeni po Praze, hlavne pro manzelku. Ale i pro mne. Mame Santa Fe /new/ a A8. S obouma se obtizneji parkuje v precpane metropoli. Tohle ma na delku 4,3 m, automat /neocenitelny v Praze/ a 4x4, coz rovnez neni k zahozeni. I kdyz nekdo muze namitat, ze v Praze je to uplne k nicemu, jsem mozna jeden z mala, kteri maji na to opacny nazor. Dizajn v tomto pripade neresim, na ucely ktere potrebuji, t. zn. spotrebni vec na kazdodenni uzivani po Praze to vidim jako idealni.
Oldo... přání sice bývá často otcem myšlénky, ale... hele... ta Praha... vem Cayenne v Turbu... rozměrově to je podobný a budeš moct u svatýho Václava při roštování střílet kostky rovnou až na Můstek... Co? >😁 :yes: P.S. Co ta osma... kope?
Osmu mam uz druhou, predtim A100/1991/, pak A6/1996/, pote A8/2001/, ted A8/2005/. Navzdory subjektivnim nazorum zarytych nepritelu Audi, ja audiny muzu 😄 . Santice me dostala, puvodne jsem ji bral pro manzelku, ale ted to vypada v praxi tak, ze se o ni perem, kdo bude ridit 😄 . Cayenne nemusim. Jel jsem s tim, ale vnitrne me neoslovilo ;-\
No... tak já pomalu nestíhám... koukám, ža na auta začínám mít úplně jiné požadavky, než-li někteří výrobci na vkus šoférů... je to zvláštní... před dvaceti léty nebylo na světě snad jediný auto, který bych nechtěl... dnes by mě museli na mnoho aut přemlouvat... a na některá bych byl i nepřemluvitelný.
To protože je tolik modelů. Těžko můžou být všechny zajímavý nebo snad dokonce atraktivní. Před dvaceti lety měla každá automobilka dva tři modely a všechny byly perfekt. Teď jednu myšlenku rozmělňujou donekonečna. Myslim, že tenhle Nissan spadá do kategorie tzv. ženských aut jako třeba Antara, proto je z něho většina z nás na rozpacích.
tohle je zepredu tak vosklivy, ze jestli to na mne vybafne nekde v prujezdu...tak utecu ;-\ Jsem zvedav na cenu, protoze za tenhle priserny low-endovy design by si meli rict min nez korejci, ale to si asi nereknou >😒] ...i kdyz me to muze byt uplne jedno...Nissan je pro me jiny automobilovy vesmir...asi tak nekde 10 na -27 po velkem tresku >😒] V tom mem zari souhvezdi Holy Trinity nekdy take nazyvane D3 a v dalce matne sviti mlhovina Zeleny oval. :yes: :yes: 😉
Ač už týden bývalý majitel Murana musím říct, že mě fotky Qashqaie nijak nenadchly. Ty stejnojmený projekty byly zajímavější. No, uvidíme ve skutečnosti!
Líbí se mi to - to nemohu říci... 8-s Zdá se, že i 60 let po shození atomovek na japonské souostroví se stále rodí Godzilly. Jedna věc je jistá a netají se s ní ani Nissan sám - tahle značka nemá na to se postavit silné konkurenci v jednotlivých segmentech, proto se vrhla na mutanty (říká se jim i vzletně crossover) ve snaze oslovit ty, kteří nevědí, jestli chtějí spíš malý hatchback, nebo popelářský auto. Nissan Note? Hezky zabalené cosi nezi MiniMPV a klasickým Béčkem. Bohužel toho má z B segmentu víc než MPV a přidaná hodnota navíc neodpovídá cenovému navýšení. Myslím, že housky Fabia nebo Clio půjdou na krámě sakra líp. ...Voní hezky... A Kvakvakvaš? Z fotek těžko soudit o tom, co nabídne, šušká se ale, že nahradí Almaru, Nissan Tiida je totiž pro Evropany stejně vzrušující jako pro gurmána BigMac. Nahradí Almaru? Jde o to za kolik... Kolik lidí si připlatí za Almaru se zvýšenou světlostí, standardním kufrem a s 3 cm navíc pro kolena bratru 50 000 papouchů? A verze se 4x4? Nebude pohledné, i když menší Suzuki SX-4 o desítky tisíc levnější? U Notu jsem byl nadšen autem jako kompletem, u Godzilly nechápu designéry ani okruh zákazníků. Zatím si myslím, že k jejímu zahnání zpět do kanálů nebude třeba ani Jean Reno, ani Gappa, ani King Kong. Postačí Čivava. >😒]
:yes: Taky jsem ocenil Note jako příspěvek k vývoji něčeho malého praktického mei hatchem-malým kombi-malým MPV, ale musím říct, že zkušební jízda mě nenadchla, vzhled mezi ostatními auty zchladil a cenová politika otrávila. Qash na mě působí rovnou negativně, jako degenerace celé myšlenky SUV. Jestli někoho v koncernu opravdu napadlo, že tímhle nahradí Almeru (ale to se říkalo i o Noteu), měl by odevzdat čipovou kartu zaměstnance a jít se léčit. Pokud jde o Nissan,patřím spíš ke staromilcům a vývoj značky po jejím převzetí Renaultem mi přijde líto.
ale vyprodukovali Pathfinder a ten je fakt povedenej a může se rovnat silné konkurenci.. takže když chtějí, tak uměj.. jen jestli ten Pathf. není tou výjimkou potvrzující pravidlo.. Note..?!? to ne... a ta Suzuki.. OK - povedený auto.. :yes: jo btw.. ta Čivava.. no nic... 😉 >😒]
Ale jo, Pathfinder - super. 350Z - super. Patrol - jde to. X-Tail - stále jeden z nejlepších ve třídě (byť je ta tvrdost podovzku otravná). Ale Micra je příliš Micra, Almera je ve hvězdách a Primera zeujme jen designem. Prostě ve třídách, které v Evropě nejvíc letí je Nissan velmi slabý.
To povedené má jedno společné - konečná podoba je "totožná" s konceptem. Což u kvašky neplatí. S konceptem se vůbec nepodobá.
jo přesně.. a na Sunny jsem zapoměl... jezdil jsem chvíli v kombíku... To auto bylo perfektní! dobrej design, zpracování, variabilita kufr.. prostě :yes: . A na om cos vyjmenoval, je vidět, že auta dělat uměj, jen mi to připadá, že prostě pracují odděleně... 350Z, X-tr., Path oproti té Micra, Note atd... ;-\ jakoby to byla dvě oddělení.. bez jasnýho cíle a struktury... takle Kvaška mi přijde prázdná, že ani tvurci nevěděli co dělají.. bez jasnýho zadání, bez koncepce..
Dobře jsi to vystihl... jako by tam neměli jednou za kvartál poradu, kde se všichni sejdou a řeknou si, jestli ty jejich modely maj nějakou firemní harmonii...
co za kvartál.. za rok nebo dva... podívej na X trail.. a jemu relativně podobný pathfinder a nově připravovanej X-trail... jasná sounáležitost.. ale postav vedle sebe Pathfindera, Micru, Almeru, Note a 350Z... 5 aut a každý jiný.. (ok - možná Note+Micra) jako od jinejch lidí, oddělení, automobilek..
To me az zase tolik neprekvapuje. Pro ne je primarni japonsky a americky trh a obcas neco (zdaleka ne vsechno) z toho dovezou do Evropy. Pak ale maji modely na kterych se primo podili designove centrum v Evrope (coz je treba pripad Primery). Po pravde receno, chvala Bohu, ze treba Z350 zadne spolecne designove prvky s tim zbytkem nema.
Můžu jen souhlasit,😄 navíc dodám, že v principu vůbec nechápu smysl malých SUV, jejihž utility je na rozdíl od original size (tedy velkých SUV) spíš v teoretické rovině. Mají systém AWD srovnatelný s jakoukoliv čtyřkolkou kombi nižší střední a prostornost na úrovni B segmentu. Malá SUV jsou ryzí ukázkou do absurdna dovedené marketingové masáže, jejíž výsledkem je uměle vytvořená poptávka. :no:
No pro me jsou naopak mala SUV jedina, ktera davaji smysl. Tech 4kolek v nizsi stredni je minimun. Tohle SUV (i ikdyz to asi neni ani v pravem smyslu SUV stejne jako treba forster) ma rozmery kompaktu nizsi stredni, je jen o malo (10cm) vyssi a pravdepodobne vzhledem k nasazeni 1.6 bude i vahove srovnatelne. Je to jen predizajnovana nizsi stredni s 4x4. Co je na tom absurdniho? Absurdni jsou pro me opravdu velka 2 - t SUV s vysokou svetlou vyskou na nizkoprofilech parkujici ve meste na dvou mistech (protoze to zenska lip nezaparkuje 😄 ). Ale tohle je jen variace na nizsi stredni, tj. pro mnohe idealni velikost, motorizace, vaha, cena. Osobne bych zadne "prave americke SUV" urcite nechtel, ale tohle vypada uz docela rozumne :yes:
* velka 2 - 3t SUV
No, není nic co by tahle jakože SUV uměla líp než kombík nižší střední se 4x4. Naopak mají menší prostornost, větší spotřebu. Pokud má něco v názvu UTILITY očekávám užitek, ten se v tomto smyslu nedostavuje. Jsou to auta pro lidi, kteří by rádi plnohodnotné SUV a nemají na něj, jak říkám dobrý marketing. Velká SUV (americká mě nezajímají) jsou auta kombinující schopnosti offroadu s prostornou limuzínou, v tom je jejich utility, velikostně jsou srovnatelné se sedany vyšší střední, argumenty o ženských a parkování jsou přesně to, co pak následující diskusi vrhne na úroveň debaty školáků u oběda. ;-\
Zase jeden co podle vlastnich potreb posuzuje ostatni. To ze Vam to nedava smysl, neznamena, ze to nekdo jiny nemuze s uspechem pouzivat. Takovyto crossover mne naopak dava velky smysl a to zejmena pro chalupare, rybare a pod. Jsou to lide, kteri bydli ve meste a potrebuji auto rozumnych rozmeru ale pritom casto vyrazeji mimo mesto a potrebuji mnohdy nekolik kilometru dojet po nezpevnene lesni ceste k chalupe. A k tomu klasicke kombi nemusi stacit.
Jak nemusí stačit, v čem? Stejný pohon, rozdíl světlé výšky do 2cm, kde je problém? Navíc díky menší čelní ploše menší spotřeba, větší kufr, pro rybáře nebo chalupáře bude užitek combi 4x4 větší než z malého SUV. Mě osobně jsou jak malá SUV, tak 4x4 combi ukradená, takže podle vlastních potřeb tohle určitě nehodnotím, z toho co píšeš, je to spíš naopak.
No prave ze ti jsou ukradena, tak to znamena, ze jejich uzitecnost hodnotis podle sebe 😄. Deset lidi, 10 nazoru na uzitecnost vlastnosti auta. Zivot je pestry a "o tom to je". Ja tedy nejsem chalupar, ale parkrat jsem z beznym kombi potreboval na chalupu dojet a bylo to dobrodruzstvi. Proste bezna auta jsou kone slechtena jen na silnici. Dovoluji si tvrdit ze rozdil svetle vysky bude vice nez 2 cm, ale samozrejme pruchodnost (lehkym) terenem neni jen o svetle vysce. Vyssi vyska samozrejme neni jen nevyhoda, ale i vyssi rozhled a tim i vyssi bezpecnost. Ja proste rozumim tomu kdo a proc si to bude kupovat a myslim, ze s tim budou mit i slusny uspech. Minimalne do doby, nez podobne auto vyprodukuji jini. A ze jich na tom pracuje.
Ja si naopak myslím, že malé SUV sú najmä do mesta vynikajúca vec. Sedíš vyššie (máš väčší rozhľad), vyšší , odolnejší podvozok a väčšie kolesá sú na rozbité mestské ulice a vysoké obrubníky to pravé a 4x4 je v zime tiež fajn. samozrejme nemyslím veľké SUV - len tie malé (Suzuki Vitara - 3dv, Rav4 3dv a pod) a dobre sa s nimi parkuje.
Ja se bavim o autu, nikoli o skatulce SVU, ja tomu SUV rikat nemusim, teda spis bych se tomu rad vyhnul. Stejne tak muzu psat, ze velka SUV (jak jsou dnes chapana) taky ve vetsine pripadu neumi vic nez kombi vyssi stredni 4x4 (kolik jich ma vlastnosti offroadu?). Navic je to hodne individualni, pro me ma primerene velke auto vetsi uzitek nez zbytecne obrovske. Takze nemuzu souhlasit s tvoji logikou "koupil jsem male auto, protoze na velke nemam", tak to neni. A omlouvam se za utok na uroven diskuze, nemuzu za to, ze prava SUV jsou oblibena auta zen 😉
kombi a SUV může mít zásadní rozdíl.. světlou výšku, kterou ty na Praze 5 nevyužiješ, ale to neznamená, že já co pojedu v zimě na chatu nezadrhnu břichem o zmrzlý podklad, nebo vinař co pojede na vinohrad nemusí řešit opatrnost při pohybu po divoké polňačce, nebo rybář, kterej to hrne 15cm blátem... tady je např, ten základní rozdíl.. Jestli je to móda nebo ne.. je věc druhá.. ale to je prostě život a takovej je svět. Zkus si zjistit jak začínaly Jeansy.. k čemu byly tenkrát určený a kde jsou teď.. 😉 dá se to vsadit i na ty offroady.. Od Defendera ke Freelanderu (LR2).. 😉 :yes:
😄 A od jeansů... k pruhovanejm teplákům 😄 Jo,jo, je to tak... a aby to auto bylo životný, má tvořit styl ve své třídě, ve svém konkurenčním okolí. Pruhovaný tepláky nemusím, ale novýho Freelandera bych zkous 😄 P.S. Miluju tvou polňačku... krásné slovo 😄
V pohodě, ale u velkých SUV se pleteš, rozdíl mezi běžným autem 4x4 v nižší střední a malým SUV je v terénních schopnostech zanedbatelný, u velkých SUV ve srovnání s 4x4 kombíkem vyšší střední je zásadní. S ML nebo Touaregem se můžeš pustit i do terénu pro klasické offroady, tady s pětkovým kombíkem přes 4x4 neujedeš ani metr. Pokud potřebuješ využít terénních schopností v kombinaci s pohodlím vyšší střední na silnici, pak je SUV pro tebe. Souhlasím s tím, že velká část zákazníků těchto aut se do terénu nepodívá, dělají tedy ve výběru auta stejnou chybu, jako ti v nižší střední, ale to není problém samotných velkých SUV, ta dokáží svými schopnostmi naplnit význam zkratky SUV (na rozdíl od těch malých), takže jejich existence smysl dává. 😉
s tímhle s Tebou nemůžu souhlasit, myslím si, že vypadá dobře není to žádne auto které by neupoutalo. Tohle auto budou vyhledávat lidi, kteří se budou chtít odlišit,a nebudou se vozit v autu s rovnoměrnými tvary kterých je na naších cestách víc než dost!!!
a co se týká výkon, tak nissan nikdy nebyl vůbec pozadu.
no raději neposuzujme, když jsme neviděli na živo!
😉 😉
a co se týká výkon, tak nissan nikdy nebyl vůbec pozadu.
no raději neposuzujme, když jsme neviděli na živo!
😉 😉
Mne sa celkom páči, a nič mi na ňom nevadí.
Mě se to taky celkem líbí-uvidíme co cena a výbava 😄 Určitě víc než připravovaný Golf SUV-ten s tím divným názvem. Chtít to budou řidiči, kterým se bude zdát Scout jako velryba a moc okoukaný. Samozřejmě u obou případů soudím jen podle fotek.
Souhlasim, taky se mi to libi, sice to nema zadnou vylozenou designovou finesu, ale celek je rozhodne zivejsi nez krabice CRV a RAV4. Pokud budou tlacit cenu dolu, tak to muze mit uspech.
Všetci tu kritizujú a ešte to ani nevideli na živo. Mne sa to zatiaľ vidí ako bežné malé SUV ako Rav4, Sante Fe, BMW X3....BMW vyzerá na fotkách tiež hnusne, hlavne s čiernymi nárazníkmy. Nissan robil vždy hlavne technicky vyspelé auta, ktorým ste väščšinou prišli na chuť až keď ste sa v nich zviezli. Mne sa napríklad páči aj Primera P12 kombi, hneď by som ju bral. Aj zvezenie je v tom super, hlavne 2.0 s 6CVT.
Neni to zas tak hrozne - urcite lepsi nez nova CRV a urcite horsi, nez soucasna CRV. Proste stred. Co je otevrenou otazkou tohodle supliku😒br />
a) jak se na zadnich sedadlech posadi clovek s vyskou 190 cm (nejak mi podle obrazku neni jasne, kam da hlavu)?, b) jak s tim zaparkovat ve meste, kdyz to nema narazniky ? c) zdali se tomu daji sklopit zadni sedadla tak, aby vznikla rovna plocha?
Aby tu neznely same negativni hlasy. Krome celniho pohledu, ktery vypada trochu lacine (doufejme ze tomu bude odpovidat i cena) je to celkem solidni. Konec koncu neznam auto, ktere bych vzal bez pripominek. Tento nove otevreny segment mi naopak znacne vyhovuje jako solidni kompromis mezi autem pro stisnena mesta a pozadavkem chalupare na prostornost a pruchodnost. Nicmene u aut ktera prichazeji na trh v roce 2007 uz mne zajimaji jine parametry. Ma to schopnost jezdit i na biolih ci bionaftu? Nebo bude k dispozici hybrid? Opravdu mne zarazi jak i u nejnovejsich modelu automobilky zcela ignoruji neodvolatelnou neperspektivnost ropnych aut.
Velmi sa mi paci tento napad lebo Murano je krasne auto ale nie kazdy si ho moze dovolit tak spravili jak mensie auto tak s mensimi obsahmi atd. Design vnutri je naozaj na urovni,zvonku bude urcite pritazlivy...mam pocit ze vela ludi bude prekvapenych z Qashqai-a..
myslím že je to po dizajnerskej stránke najoriginalnejsie suv ake som ked y videl ... :-! PS: moj nick hovori za vsetko
Fakt pekný crossover, Nissan milo prekvapil.
:yes: Hledám již delší dobu něco pro dva lidi do každého počasí, kde budu sedět víš (bolí mne záda) a bude tam komfort. líbí se mi to, Murano bylo pro mně velké a navíc jen benzin. Nechápu negativní reakce na design, je tam čistá linie a praktičnost. Jezdil jsem VW, Volvo atd., mám cca 1 mio km po celém světě.
Presne na také auto čakám. Ani veľké , ani malé , tak akurát. Nie je veľmi nápadné, tak akurát. Bude určite spoľahlivé, veď je to Nissan. Má voliteľný pohon 4x4, čo v zime pomôže. Ešte neviem ako to bude s hviezdičkami Euro NCAP, verím že nesklame.Už sa teším. :yes: :yes: :yes:
Ja si myslim ze toto auto je presne pre mna, mal som octavku znizenu sportovu, v Bratislavských uliciach - pole neorané - som citil vsetky nerovnosti priamo na spojleroch a pod, myslim ze toto auto je pekne a aj ked nechodim na chalupu a nerybarcim je to to presne pre mna, zvyseny podvozok clovek vyuzije aj v meste ( obrubniky, diery v ceste, vyjazdene hrbolce od kamionov. Normalne SUV by som nechcel - je to prilis velke a ta spotreba ... Toto je idealne riesenie.
Vsechny zdravim, s manzelem premyslime nad koupi SUV. Vcera jsme testovali Outlander a byli jsme mooooc spokojeni, velmi prakticke SUV. Obema se nam libi Murano, ale obsah motoru by nas v CR nepotesil. Tak snad jeste pripada v uvahu Qashqai, vypada podobne jako Murano a je to 2,5L - USA. Uvidime, drzte pesti, at se dobre rozhodneme. Nakonec musim ale uznat, ze na Outlander stejne nemuzu zapomenout 😄