Pekne. Moc pekne. Ono to hned inak vyzera, ked sa na uprave podiela samotna automobilka. Drave a vkusne. Decentne a agresivne. Originalne a distingvovane. Spojler brutalny a ladny. Disky ohromne a jednoduche. Tu odporca vsetkych tych trapnych tuningov hovori SUPER. :yes::yes::yes:
Nejen ten odraz. Barva je taková pofidérní, modrá metalíza se takhle neleskne, tohle je totiž výsledek přebarvování stříbrný. Je to vidět na zrcátkách, který sou stříbrný ještě teď. A mimo to během přebarvování zapoměl grafik odznačit přední sklo, tak má napravo ten modrej odlesk. Na předním kole je vidět pokus grafika ho sám vytvořit, proto ten límec tak září. A na pneu zapoměl úplně. Zadní kolo je 2D. A co nejvíc bije do očí, je ten žlutej pruh, kterej je hodně šejdrem, grafik netrefil prostředek >:D A taky je na něm vidět, že je dělanej ze stříbrný. Pár chybek by se tam ještě našlo, ale to by bylo na dýl. :yes:
Kamo v pohode, ale s tou farbou spatnych zrkadiel si mimo. Sportove Volva maju strieborne spataky. Vid S40 Sport limited edition, ktora sa da objednavat od septembra. Na strankach Volva som nenasiel, ale S40 Sport si objednavam buduci tyzden.
Každá ze tří spolupracujících firem tak na výstavě představí vlastní koncept.
ipd
Specialista na Volva, firma ipd, na SEMA představí atraktivní C30 s karoserií na motivy švédské vlajky, obrovskými koly, plně nastavitelným odpružením a přeplňovaným motorem, posíleným z 220 na téměř 400 koní. Interiér pak bude nabitý špičkovou elektronikou firem Alpine a Apple.
Evolve
Firma Evolve uvede bližší podrobnosti o svém konceptu až později, zatím pouze naznačuje mimořádnou pozornost, věnovanou estetice a závodním technologiím. Koncept Evolve má být mixem Formule 1 s C30...
Heico Sportiv
Úpravce Heico Sportiv naopak nemyslel na závodní ambice, ale ve spolupráci s výrobcem snowboardů Burton vyvinul koncept C30, který má potěšit vyznavače outdoorových sportů. Stylové Heico C30 se díky pohonu všech kol hodí jak do hor, tak na pláž ;-)
Velká změna se odehraje i pod podlahou vozu. Přibude kardan a diferenciály a Heico C30 tak ostane trvalý náhon na všechna kola. Tím bude zajištěna dobrá trakce nejen při sprintu s pevným startem, ale také v zatáčkách.
C30 je auto. Dokonalej střih, dokonalá kvalita, dokonalá cena. Odmítat v nižší střední premiovky ať už se jedná o A3, či A-klasse, nebo BMW1... to jde jednoduše, vždyť přece ti "náckové" neumí kloudný auto. Tak teď jsi ji chytil rovnou na komoru... jen zírat, jen si přát. Ano, C30 není pro každého... neb kdekdo zakopne už někde kolem 400 tyček. Ten, kdo může jít dál, dál také půjde... nůžky se rozvírají... ulice upí, diamantovej kovboj jede... a tak to má být. BRAVOLVO :yes:
:yes::yes: Volva sem měl vždycky rád..Maximální bezpečnost..a pohodlí..Ještě teď vzpomínám když jsem jel před šesti lety s manikem v Skovém MB po D1 nějakých 235km/h a předjeli jsme chlápka ve volvu. Zřejmě jsme ho naštvali a dohnal nás..a předjel..nic by na tom nebylo divného, kdyby jsme nejeli v docela "ostré" pravotočivé zatáčce a týpek nás nepředjížděl z prava..jenom jsme v němém úžasu pozorovali jak nádherně auťák seděl..Opravdu klobouk dolů před volvem.. :yes::yes: