Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia HPE Concept – Delta se vrací

Italská automobilka Lancia se vrací do nižší střední třídy, chystá se vzkříšení modelu Delta!
Zpět na článek
5. 9. 2006 16:56
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 17:44
neregistrovaný "Tom"
6. 9. 2006 10:18
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 17:04
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2006 17:10
neregistrovaný "Baca z Liptova"
5. 9. 2006 17:19
neregistrovaný "wuf"
5. 9. 2006 17:23
neregistrovaný "Baca z Liptova"
5. 9. 2006 17:48
neregistrovaný "Kubas"
5. 9. 2006 18:02
neregistrovaný "wuf"
5. 9. 2006 18:47
neregistrovaný "don Pedro"
6. 9. 2006 11:41
neregistrovaný "Dasty"
5. 9. 2006 17:24
neregistrovaný "Quido"
5. 9. 2006 17:12
neregistrovaný "Quido"
5. 9. 2006 17:19
neregistrovaný "wuf"
5. 9. 2006 17:22
neregistrovaný "Quido"
5. 9. 2006 17:44
neregistrovaný "Kubas"
5. 9. 2006 18:21
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 20:26
neregistrovaný "Essesant"
5. 9. 2006 20:59
neregistrovaný "anonym"
5. 9. 2006 20:59
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 18:24
neregistrovaný "OZZY"
5. 9. 2006 21:15
5. 9. 2006 21:18
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 21:38
5. 9. 2006 21:31
neregistrovaný "OZZY"
6. 9. 2006 11:52
neregistrovaný "Hermes"
5. 9. 2006 21:18
neregistrovaný "RS"
5. 9. 2006 18:41
neregistrovaný "tarkan"
5. 9. 2006 18:46
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 19:06
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2006 19:36
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 19:45
neregistrovaný "King"
5. 9. 2006 19:50
neregistrovaný "don Pedro"
6. 9. 2006 07:15
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2006 18:58
neregistrovaný "Lancer"
5. 9. 2006 20:16
neregistrovaný "wolff"
5. 9. 2006 21:29
5. 9. 2006 21:42
neregistrovaný "King"
5. 9. 2006 21:47
5. 9. 2006 21:53
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 22:25
5. 9. 2006 21:55
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 22:00
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 22:13
neregistrovaný "wolff"
5. 9. 2006 22:21
5. 9. 2006 22:14
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 22:27
5. 9. 2006 22:30
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 22:54
neregistrovaný "2,7 RS"
5. 9. 2006 22:15
5. 9. 2006 22:36
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 22:38
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 22:54
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 22:59
5. 9. 2006 22:13
5. 9. 2006 22:24
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 22:26
5. 9. 2006 22:31
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 22:32
5. 9. 2006 22:48
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 22:59
5. 9. 2006 23:05
5. 9. 2006 23:18
neregistrovaný "don Pedro"
6. 9. 2006 09:07
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2006 23:24
neregistrovaný "magic"
5. 9. 2006 23:38
neregistrovaný "don Pedro"
6. 9. 2006 09:08
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2006 23:30
neregistrovaný "dCi"
5. 9. 2006 23:41
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 23:44
neregistrovaný "wolff"
6. 9. 2006 09:12
neregistrovaný "GTI"
5. 9. 2006 23:52
neregistrovaný "Qudio"
6. 9. 2006 00:20
neregistrovaný "magic"
6. 9. 2006 00:35
neregistrovaný "Qudio"
6. 9. 2006 09:00
neregistrovaný "magic"
6. 9. 2006 09:31
neregistrovaný "Quido"
6. 9. 2006 11:06
neregistrovaný "Andrew"
6. 9. 2006 11:22
neregistrovaný "wolff"
6. 9. 2006 02:07
neregistrovaný "Essesant"
6. 9. 2006 07:33
neregistrovaný "Franke"
6. 9. 2006 08:09
neregistrovaný "wolff"
6. 9. 2006 09:21
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2006 09:46
neregistrovaný "wolff"
6. 9. 2006 10:00
neregistrovaný "Kubas"
6. 9. 2006 10:25
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2006 10:34
neregistrovaný "Quido"
6. 9. 2006 10:36
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2006 12:14
neregistrovaný "Dasty"
6. 9. 2006 12:29
neregistrovaný "Hermes"
6. 9. 2006 12:57
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2006 13:32
neregistrovaný "Hermes"
6. 9. 2006 15:04
neregistrovaný "wolff"
6. 9. 2006 16:42
neregistrovaný "Hermes"
6. 9. 2006 22:49
neregistrovaný "Hermes"
7. 9. 2006 07:55
neregistrovaný "wolff"
1. 3. 2007 21:28
anonym
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 16:56
Bomba!
Tak tohle je fakt bomba! Uzasne auto. :yes: :yes: :yes: Bravo Lancia!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
5. 9. 2006 17:44
Re: Bomba!
Používej prosím jiný nick. Díky
neregistrovaný "Tom"
6. 9. 2006 10:18
Re: Bomba!
Ja nepouzivam zadny nick. Pouzivam sve jmeno a na tom nehodlam nic menit. Nick si muzes zmenit ty.
neregistrovaný "Paja"
5. 9. 2006 17:04
Krasna
Tomu se rika inovace v nizsi stredni! Vsechny automobilky prichazeji stale s tvrzenim o revolucnich modelech...Lancia to netvrdila a mame tady prekrasnou italku (snad rozmery mohly zustat pod 4,3m ale coz...). Uz jsem myslel, ze Lancia jako znacka konci...tohle je vsak to same auto, jako pro AR model 156 a pro Fiat GP. At uz je na trhu (s cenou pod 0,5mio)! :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Baca z Liptova"
5. 9. 2006 17:10
Re: Krasna
Neviem,ale nejak mi ta *s tymi svetlami silne nieco pripomina!Ze by Nissan Murano?Holt nielen korejci a cinania kopiruju.
neregistrovaný "wuf"
5. 9. 2006 17:19
Re: Krasna
Az zacnes placat kraviny, tak se napred podivej na Lanciu Thesis a jeji zadni svetla, pak na Mutano (sorry Murano), ktery se objevilo na trhu pozdeji.
neregistrovaný "Baca z Liptova"
5. 9. 2006 17:23
Re: Krasna
Ano v Europe,ale v Amerike sa to uz predava davno.
neregistrovaný "Kubas"
5. 9. 2006 17:48
Re: Krasna
Jasně! Lancia kopíruje Nisan a topmodelky se eleganci chodí učit k paní Paroubkové... se prober... ;-)
neregistrovaný "wuf"
5. 9. 2006 18:02
Re: Krasna
Bravo! >:D
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 18:47
Re: Krasna
:yes: >:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Dasty"
6. 9. 2006 11:41
Re: Krasna
>:D >:D >:D
neregistrovaný "Quido"
5. 9. 2006 17:24
Re: Krasna
Nejen Thesis, je to celý styl, který Lancia už pěkně dlouho prosazuje, viz. Ypsilon, Musa, Phedra, Thesis a zapomenout nesmíme ani na koncept Dialogos, kterej to všechno začal, takže asi tak :-!
neregistrovaný "Quido"
5. 9. 2006 17:12
bez titulku
Po (h)různých retzüších jsem se bál, s čím Lancia přijde. Bál jsem se zbytečně, Lancia dokazuje, že je opravdu šperkovnicí evropského automobilového designu a dokáže jako jedna z mála tvořit futurodesign s mnoha retroprvky aniž by to vypadalo jako křeč. Takže ještě že tu máme evropskou homologaci a při absenci Lancie na našem trhu není problém zajet někam do EU na vejlet a vrátit se touhle noblesní kráskou :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "wuf"
5. 9. 2006 17:19
Re: bez titulku
To mas pravdu, ale ta servisni podpora tady..... hruza
neregistrovaný "Quido"
5. 9. 2006 17:22
Re: bez titulku
Když jí miluješ, není co řešit ..... :yes: :yes: >:D :-!
neregistrovaný "Kubas"
5. 9. 2006 17:44
proč ne?
Taky se mi líbí, idkyž to křidélko nad pátými dveřmi bych raději oželel... Každopádně Lancia dělá designově opravdu skvostná auta, takže určitě se je na co těšit :yes: Mimochodem v Itálii jezdí spousta Ypsilonek ve dvojbarevném provedení - a třeba krémová s vínově rudou střechou je prostě božská :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 18:21
Brávo bravisimo Lancia
AR jo, je pěkná. Ale Lancia mne brala dycky tak nějak víc u srdce, a to snad asi ponejvíce díky WRC. Stačí si jen vzpomenouti na HF Stratos, či Deltu Integrale. A pod jiným článkem jest markózní informace že by se Lancia snad i mohla s tímto modelem do WRC vrátit (i když to směřování do grand luxusu, no nevim nevim - uvidíme). Tudíž: tož ta prdélka se mně líbí docela dost, moct si ju tak pohladit... A čelní maska? To jsou rtíky svůdné až smyslné Italky našpuleny svůdně až smyslně ke svůdnému až smyslnému polibku. Bravo Lancia, dávám: :yes: :yes: :yes: Tož tak.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Essesant"
5. 9. 2006 20:26
Re: WRC
Zrejme nebude. WRC totiz asi uplne vubec nebude. Ma to nahradit S2000 a tam Fiat nasazuje Punto S2000. Lancia byla vzdy hrda, lehce namyslena znacka pro lidi jez ji dokazali ocenit. Lancia se nevnucuje, je nevtirave elegantni, vzdy nad cimkoliv co brazdi silnice... Nova Delta bude primy konkurent Audi A3,4 BMW 2,3 a koneckoncu i AR 149. Sportovni luxus v exklusivnim baleni :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "anonym"
5. 9. 2006 20:59
Re: WRC
Essesant: :yes: :yes:
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 20:59
Re: WRC
To byl já :-O
neregistrovaný "OZZY"
5. 9. 2006 18:24
bez titulku
Co k tomu dodat. Jen tak dál chlapci.
Jenže já ještě počkám na reakce kamaráda GTI a pak řeknu jasně. Apoštol je jen jeden. A tím je prassat forever že GTI?
Takže toto auto je hnus opajcovanej, dílenské zpracování tragické a ještě k tomu slabé motóry viď GTI. :yes:
Rozbalit vlákno
6
5. 9. 2006 21:15
Re: bez titulku
Jestli tě po nocích straším... zkus si mě představit jako Ferdu mravence...
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 21:18
Re: bez titulku
Nestraš, GTI >:D :yes:
neregistrovaný "OZZY"
5. 9. 2006 21:31
Re: bez titulku
Čekal jsem, že se zmůžeš na lepší reakci.
Udělej mi prosím přednášku o kvalitě, designu, nadčasovosti a dokonalosti vozů VW, včetně srdceryvného pokřiku o apoštolovi a BRAVO VW, BRAVO PORSCHE v konfrontaci s touhle lenčou. Dík kemo. :yes:
neregistrovaný "Hermes"
6. 9. 2006 11:52
Re: bez titulku
Nemel blbosti, tohle sem nepatří. ;-)
neregistrovaný "RS"
5. 9. 2006 21:18
Re: bez titulku
slabý pokus o hlubomyslný příspěvek 8-s
neregistrovaný "tarkan"
5. 9. 2006 18:41
Jak ja to vidim...
...zepredu krasny auto a zezadu zase pekne osklivy. Ale kdyz uz nic, tak davam bodik za snahu a za oziveni trhu ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 18:46
Ypsilon OT
Je tak trochen s podivem že se zde prodává kdejaký prďola na čtyřech kolech a Lancia Ypsilon jaksi nic (nebo se mýlím?). A přito má tak pěkný svěže střižený italský kabátek, a jinde v EU jich jezdí docela dost, teda na ty poměry.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2006 19:06
Re: Ypsilon OT
Podivej se, jak to u nas vypada. Fiata ridil sice kde kdo, ale jen tak nekdo ho nekoupi. S Alfou je to jeste horsi, tu nejen ze jen tak nekdo nekoupi, ale on ji jen tak nekdo ani neridil .A ted si predstav, ze by se tu prodavala Lancia!?! Komu? GTImu, Kingovi, me, Lonesovi, ZZmiji, marimu a spouste dalsich??? Je to jako s O2 coupe, chtel by ji kazdy, nekoupi jen tak nekdo. U Lancie by chtel skoro kazdy, nekoupil temer nikdo:-( Je to blby, ale je to tak. Jak Lancie obecne velmi muzu, tak prodejnost by tu byla absolutni katastrofa:-(
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 19:36
Re: Ypsilon OT
Nuž kus pravdy na tom asi bude, neznám sice ceny, takže možná to není až tak k věci, ale takových Yarisů tady jezdí docela dost, a třeba zrovna pro ně by mohl být Ypsilon protiváhou, a nejen kvůli tomu Y v názvu.
neregistrovaný "King"
5. 9. 2006 19:45
Re: Ypsilon OT
To s tím Fiatem a Alfou :yes: . No se mnou a Deltou v nižší střední nepočítej, moje srdíčko už patří jiný neméně stejně odvážné krasavici. Ale asi právě proto, že se mi líbí Civic, chytila mě i tahle lančka. Jen se bojím, že by zůstalo u líbení, auta, která slibují v první řadě luxus a komfort mě neoslovují. Zatím... ;-) Nicméně proč u nás nenabízet Lancie - upřímně nevím. Stejně jako si někteří dealeři Fiatu přibrali Alfu, stejně jednoduše a bez dalších víceníkladů by si mohli přibrat Lancii. Koupí se do republiky pár předváděček a pak už se jen čeká na objednávky. Tuhle strategii vypuštění značky nechápu :-(
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 19:50
Re: Ypsilon OT
Já taky ne.
neregistrovaný "mates"
6. 9. 2006 07:15
Re: Ypsilon OT
Tak nevim, jestli to je s tou Alfou jak rikas. Byvalo to tak, ale myslim, ze ted ma Alfa, jako premiovka, vlastni sit. Nemyslim, ze by dealeri Alfy zrali konsky vejce a PR spojeny s uvedenim Lancie by je uz asi dokonale zruinovalo. Je to skoda, treba ja Lancie opravdu muzu a vzdy kdyz jsem v IT, tak se tesim na ty auticka.
neregistrovaný "Lancer"
5. 9. 2006 18:58
Delta Integrale II
Ze predu krasavice, zadek mozna trochu tezkopadny, ale urcite vypada zajimave. Vypada to na dost slusny vozitko, jenom se trochu bojim te ceny. Skoda, ze se k nam asi nedostane. No to je ale vlastne vsechno jedno, vsechno jde stranou kdyz se na me dere fantazie a predstavuju si, jak by asi vypadala (a jezdila) nova Integrale... ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
5. 9. 2006 20:16
bez titulku
Jsem beze slov.
Být tohle holka, tak...
Hmm
Tak snad jen :yes: :yes: a doufám, že se Lančka brzo vrátí...
Je potřeba protiváhí německýmu sterilizmu...

P.S. Každý chce nikdo nekoupí je do jisté míry pravda...
Ale naštěstí o automobilovém trhu neplatí heslo co tu paltilo před 40 léty... Aneb...S ... na věčné časy... a nikdy jinak. Každý chce kvalitu...a tu u Lančky dostane :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 9. 2006 21:29
DELTAKÝČ
Tohle má být předobraz toho italského legendárního drzka, jehož přísnou tvář máme navždy vrytou to paměti? Ani náhodou... Lancia, bohužel, trvá na manýře sešpulených rtů (pro chlapa dokonale vyloučené na autě) jakož i nad zoufalým zadkem á la Y. Zapomeň na Stratos, zapomeň na Integrale... koukáš na hošana kterýho nepustili do jeho oblíbenýho podniku, protože mu pod kalhotama prosvítaj podvazky. P.S. Opravdu nemohu napsat nic jiného... moc mě to mrzí... ovšem takhle se hádat předek se zadkem jsem na autě už dlouho neviděl. Ostatně, kdo viděl kýč kýčů, totiž Y... ten ví, kam až mohla Lancia ve své bezbřehé zoufalosti dojít. Cukrkandl hadr... Až to osekaj sekerou, vymyslej pořádnou tlamu, pak mohu změnit názor... naštěstí je to koncept... tak držím palce.
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "King"
5. 9. 2006 21:42
Re: DELTAKÝČ
No, nebyl bych tak přísný, ale jinak musím říct, že občas žasnu, kam na to chodíš >:D
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 21:53
Re: DELTAKÝČ
King: že by přes ulici, do klubu ;-) :yes:
5. 9. 2006 22:25
Re: DELTAKÝČ
Dobrej tip ;-) :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 21:55
Re: DELTAKÝČ
Ale jo, Stratos, Delta Integrale, to byly stroje strojů, já si je vystřihoval ze Světa Motorů a lepil kam se dalo. Ale brácho je stolení numero 21, a my dříve narození juž to s prodejema v nižší střední nevytrhnem. No a pro ty mladý je tohle OK. Vypadat to jako stará dobá Integrale, tak na to budem zbožně koukat, možná si to někdo (nevím teda kdo) i koupí. Těm mladejm to ale neřekne nic, vůbec nic (viz naše debata pod Mini o Miníkovi a new MINI). A žádná automobilka, a tudíž ani Lancia, si nelajsne vyrobit něco co nebude mít na trhu šanci - o tomhletom si přece my dva nemusíme nic povídat. No a Yčko je na jihu asi docela populární, neb jich tam jezdí celkem dost (viděno na vlastní vočiska) a to není tak špatnej výsledek na trhu malých aut - to jen u nás zdá se vládne jiný Y, podporovaný ještě K a H. Tož tak.
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 22:00
Re: DELTAKÝČ
Pedro je vidět, že i když dříve narozenej jako já, přijímáš novou dobu tak nějak samozřejmě a opět s tebou musím souhlasit, btw. Delta HF Integrale 16V je opravdu legenda a STI i EVO (ač je mám rád)můžou dělat co chtěj, ale v mých očích nikdy takový postavení jako D HF I nezískají. Jinak já už tuhle označil GTIho jako dinousara, pro něj je evidenentně příchod nový doby trošku složitější, ale i to chápu ;-) :yes:
neregistrovaný "wolff"
5. 9. 2006 22:13
Re: DELTAKÝČ
Nebudete mi to věřit, ale fakt sem přesně čekal že to napíše (GT)...
Protože cokoliv co nemá tvar krabice alá VW, je mimo, pro hochy s podvazkama, gaye a nesmím zapomenout na bazarový kovboje...
Nedej bože, když VW přijde aspoň s něčím zdánlivě novým (viz roomster, ačkoliv Mercedes, či Toyota tohle neúspěšně vyráběla už asi před 6 lety), tak se dovíš, že jako správnej hoch, či chlap, nebo bejk máš okamžitě jít do toho...

Jestli tohle není podprahová reklama, tak už nevím >:D

P.S. Je jasné., že tohůle není stará dobrá integríále...Ale Lancie už není co byla dřív.... Lancie má dělat luxusní auta!!! GTIO chápeš co je to luxus? Luxus není Lexus... luxus je třeba právě ta Ypsilon, kterou počítáš mezi kýče... To je malé luxusní auto... Auto luxusní vyšší třídy je Thesis... Ne Phaeton, Ne Prasat, ani BMW.... THESIS.... Rozumíš...? Auto, které má dřevo (ne bakelit), které má kůži )ne umělotinu nebo bakelit) atd... za jen o málo vyšší cenu, než je tuctový GURU... Ale to asi tahle ta happy postavička nikdy nepochopí...

P.S.

JE TO TAK!!! :yes:
5. 9. 2006 22:21
Re: DELTAKÝČ
Tak především bych tě poprosil, aby ses mírnil v happy postavičkách. Pak ti napíši, že pokud se domníváš, že na svět nahlížím VW brejlema, asi mě nechceš poctivě číst. O Y ti musím napsat, že ji sledují mnoho, opravdu mnoho let... ta poslední je nejhorší. A, wolffe, neboj... vím přesně, co je luxus. Vím ovšem také přesně, co je namísto toho luxusu než zoufalá šmíra, hraná v zájmu pudu sebezáchovy...
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 22:14
Re: DELTAKÝČ
No já mám nad Deltou HF ještě jeden stroj, a to je Stratos, stroj všech strojů, kára všech kár, dělo všech děl - obzvláště správě zapráskaná po nějaké blátivé erzetě - to jsou špica fotky. A ano správně, novou dobu, resp. alespoň její část (neb ne vše se dá skousnot, třeba Porsche SUV mi nějak skrz zuby nejde), je (zdá se) nutno pochopit. Kdyby mi někdo před cca dvaceti lety řek že budu auzgerechtne 5.9.2006 do noci sedět u nějakého PC a psát si s lidmi z různých koutů republiky o autech, tož mu střízlivej budu věřit asi stěží. Tož tak.
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 22:30
Re: DELTAKÝČ
>:D :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
5. 9. 2006 22:54
Re: DELTAKÝČ
:-) :yes:
5. 9. 2006 22:15
Re: DELTAKÝČ
:-) Já už pár novejch dob zažil... abych zjistil, že žádná stejně nepřijde, že je to jen klam povrchu... důležitý je to, co je pod tím povrchem, a to se nemění. Naštěstí... :yes:
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 22:36
Re: DELTAKÝČ
GTI je nová doba a nová doba, obě se jmenujou stejně, ale jen jedna je opravdová. Perestrojka měla bejt taky nová doba, ale to byla ta falešná co nepřišla a pak je tady třeba internet, miniaturizace, elektronika, to je nová doba, která přišla a hýbe světem. A u aut je nová doba taky, dlěaj se dálnice, jezdí se převážně rovně, lidi tloustnou. Pro koho dělat pořád stejný auta jen s novejma jménama?? Pro dinosaury, pro ty kteří nechtějí, nemohou, nebo nevidí změnu, ale jak jsem říkal, těch je málo a vymřou, a ti co se přizpůsobí přežijou a budou znova hádat jestli se blíží další nová doba nebo jenom maskovaný nic :-!

P.S. jenom se modlím, aby se už Evropa probudila a nasadila tvrdý prostředky pro svou ochranu před Čínou, to čeho opravdu nechci, aby se moje dítě muselo začít učit čínsky, to opravdu ne 8-s :no:
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 22:38
Re: DELTAKÝČ
.....to čeho se opravdu nechci dožít, aby se moje dítě muselo začít učit čínsky.....

tady vypadly nějaký slova ;-)
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 22:54
Re: DELTAKÝČ
Tak tak, již není čas hrát si na hrdé Evropany, kteří budou třetí vahou na miskách tohoto světa, zvláště pak jsou-li na vahách misky jen dvě (a o tom já musím něco vědět, neb jsem v tomto znamení narozen). Ale to by již bylo na jinou, hodně dlouhou debatu, přesahují rámec tohoto serveru.
5. 9. 2006 22:59
Re: DELTAKÝČ
V tom si rozumíme... P.S. neboj... nejsem žádnej Metuzalem ;-)
5. 9. 2006 22:13
Re: DELTAKÝČ
:-) Mám obavu, že to Lancia za dobrej konec nebere už hezkejch pár let. Y je tolerovatelnej pro ženskou. Tys to nahoře s těmi rty napsal hezky... jenže... nezapopmeň, že by ses na to měl koukat zevnitř... to prostě pro chlapa není možné...
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 22:24
Re: DELTAKÝČ
Ale jo je to možný, každej má vkus jinde. Za největší drsoňe, rovnajícího se samotnému Philovi M., já mám Dodge. Uhlazenej aristokrat je taky jasnej = Aston Martin. Tož mně vysvětli proč by Lancia nemohla vypadat italsky sexy a elegantně, vždyť to její jméno tak zní: L A N C I A (smajlík se srdíčkem).
5. 9. 2006 22:26
Re: DELTAKÝČ
Mě současnost Lancie trhá srdce... jsem na její straně... ovšem chce to auto... a to nemá.
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 22:31
Re: DELTAKÝČ
To je tvůj úhel pohledu, nechme to zatím u ledu. Uvidíme co nám čas ukáže, co tenhle koncept dokáže.
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 22:48
Re: DELTAKÝČ
P.S. A pokud jsi to ještě neudělal, navštiv 3w.lancia.com (mimochodem velice sofistikovaně udělané a hezké WEBsites) - tam poznáš a snad i možná pochopíš současný Lancia svět, tak ničemu nepodobný, originální, prostě svůj. Neb šourům této značky se nám asi v kotlině české jen tak navšívit nepodaří.
5. 9. 2006 23:05
Re: DELTAKÝČ
Stránky hezké, auta nikoliv...
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 23:18
Re: DELTAKÝČ
Tož mně se líbí, tedy hlavně ty novější modely - vidím v nich odkaz do historie, konkrétně k baroku italského severu. A byť mám tedy nejraději impresionismus (OT - to mi připomíná že tady už brzo bude podzim, a tož beru foťák na rameno, goretexové boty na nohy, neb po ránu je vlhko, a budu se toulat a fotit, a pak se zahřívat nějakou dobrou skotskou whiskou, neředěnou, bez ledu, o pokojové teplotě, neb právě podzim je její pravý čas, to chutná nejlépe) tak ani baroko, obzvláše pak to italské, také není k zahození .......
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2006 09:07
Re: DELTAKÝČ
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "magic"
5. 9. 2006 23:24
Re: DELTAKÝČ
Žasnu, jak někdo dovede tlachat nad fotkou auta - a to ještě zvrchu. Lancie a Alfice byly vždycky nejhezčí zespoda, ale to do doby, než se Fiat rozhodl ukázat světu, že unifikace taky zabíjí. Až budou k dipsozici nějaký fotky agregátů, zavěšení, nějaký grafy, naměřený hodnoty a podobný nepodstatný ptákoviny, tak se možná zapojím. Ale tlachat nad tím, jak vypadá něco - teda vlstně ani nevíme co...???
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 23:38
Re: DELTAKÝČ
Ano auto je průmyslový výrobek se všemi těmi jistěže důležitými a zajímavými (původně jsem strojař) tebou jmenovanými záležitostmi. Ale je také svým způsobem uměleckým dílem (jak svým interiérem a tak hlavně pak svým exteriérem) a to dokonce právě na první pohled. Tak proč o tom nevésti debaty na serveru který nese název AUTO.CZ
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2006 09:08
Re: DELTAKÝČ
:yes: :yes:
neregistrovaný "dCi"
5. 9. 2006 23:30
037
Není svůdnější italská značka, než Lancia. :-! No dobře, ještě Maserati. Ale to je o něčem jiném. Takže. Není svůdnější italská značka, než Lancia. Proboha, co já bych dal za to, vlastnit vůz s názvem Lancia. Lancia je především všechno. I famózní Alfa je nic, když vedle stane Lancia. Nejvíce mne hněte (otřesné slovo), když vidím jak dlouhodobě chřadne. Ale vždy když na ni pomyslím, naopak se zamyslím, chřadne vůbec? Proč mi nevadí, že se tu neprodává a přitom mne to drásá, když jsem na tahu. Chci ji vůbec volit? Lancia vždycky měla co nabídnout. I kdyby to bylo jen zrcátko z tržiště. A nejzajímavější je, že všechny ony uberprémiové osamolepkované německé vrtulky, hvězdy a kroužky, všechny ty World Cars, Auto Bild cars, Zlato volant cars, všechny ty měkčené plasty, navigační digitálky, trapné rádoby sportovní podvozky, všechny ty banglo jakobynovátorské naddesigny, všechny oslavné články v časopisech na tyhle německé vnucené odvary automobilů jsou k poblití, když se Lancie ukáže. Přesto, že dělají neporovnatelně lepší vozy. Vozy možná, automobily už ne. Lancie je jako láska. A mě štve, že jsem jen zamilovaný. Co dál? P.S.: Ten nadpis ani nemusím vysvětlovat. Zadní náhon + Henri Toivonen + Martini = nejkrásnější nářadí historie.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "don Pedro"
5. 9. 2006 23:41
Re: 037
Tak jest :yes:
neregistrovaný "wolff"
5. 9. 2006 23:44
Re: 037
Jo Lancia je pojem...
Kdo nečetl slavná italská díla...neví co je Lancia...
Nechtěl sem se GTiho dotknout...
Ale Lancia enní mrtvá... Vyráběla, vyrábí a bude vyrábět skvělá auta... Jen se je musí naučit vyrábět...
P.S. S Ypsilon nesouhlasím... A myslím, že si ji na živo ani neviděl.. A už vůbec ne řídil... Jinak by sis na auto Polo ani nevzpoměl..A to mi věř... Já chlap bych se ji vůbec nebránil... Věř mi... Je to moderní klasika... Něco jako budoucí mini...
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2006 09:12
Re: 037
Klid, Wolffe. Lancia JE pojem i pro mne. Y jsem neřídil, ale viděl... hodně zblízka a vím přesně co byla a je. Výborné auto pro ženu. Zapomínáš na genrerace Y... žádná klasika... jeden z modelů... v historické řadě.
neregistrovaný "Qudio"
5. 9. 2006 23:52
Re: 037
:yes: :yes: :yes: přesně Lancia má určitou rafinovanost, ta historie, ten vývoj, tan flair, ale taky to, že se nelíbí všem, ale přitom se hodně lidem líbí. Pan Lancia vždycky chtěl, aby jeho vozy byly jinačí, technicky, vzhledově, charakterově, s technikou je to v dnešní globaloplatformounifikovaný době tří subdodavatelů těžký, ale design, šarm, rafinovanost a odlišnost od masy ve vzhledu a charakteru, to zůstává. Pro lancii byly nejtěžší roky po získání Alfy Fiatem, do té doby nesmiřitelní sopueři se dostali pod křídla jednoho koncernu a navíc ani jeden nebyl kdovíjak zdráv, navíc i s Fiatem to před chvilkou vypdalo všelijak, Fiat se rozhodl nejprve vytáhnout ze s..ček Alfu, to se mu povedlo, Alfa už stojí pevně na svých nohou, na Lancii nazbývalo moc času a tak dělala jen deriváty Alf, před nějakou dobou však nejspíš přišla i řada na Lancii a její renezanci zažíváme, výměna modelů nastává a návrat do Evropy taky. Vidím, že současný vedení koncernu Fiat to má pevně ve svých rukou, že vědí co chtějí, dělají to a výsledky přicházejí, takže Lancia, držím palce

Jinak 037, další legenda, trochu opomíjená ve stínu stratosu a delty, ale naprosto stejná
neregistrovaný "magic"
6. 9. 2006 00:20
Re: 037
Quido - upřímně - jsou 2 pohledy na Fiata, coby vlastníka. Alfu sice dostal do velké ziskovosti, ale já bych si z její současné nabídky nevybral. Lancii sebrali statut luxusně-sprtovních aut a od té doby nevím, kdo a proč by nějakou Lancii měl kupovat. I když stará Delta 831 byla stráááááášnej šmejd, na kterým se po...kazilo i to, co tam zapomněli dát, měla super podvozek a hlavně - vypadla jako S4, později jako 4WD, pak byla podobná Integrale, Integrale 16v, Integrale Evoluzione, Integrale EvoII... a pak přišla Delta 836, která nebyla podobná ničemu, byla ale zato spolehlivá, pohodlná, bezproblematická, ale nikdo ji nechtěl.
Nakonec - když to vezme popořádku - víš proč vlastně vznikla tebou opěvovaná Rally 037? No proto, že nikdo nechtěl Betu. Víš proč vznikla Delta S4, 4WD, Integrale, atd.? No proto, že už nikdo nechtěl Deltu. Ale když s tím vyhráli co se dalo, najednou zájem zase byl.
Srandovní podívaná na to divadlo zvané lidstvo!
neregistrovaný "Qudio"
6. 9. 2006 00:35
Re: 037
magic: jasně, ale to je požadavky nový doby, dálnice, dlouhý cesty, tlustý lidi, auta se musej měnit, pro někoho bohužel, pro někoho bohudík. Jako příklad udávám vždycky porovnání 156 vs. 159, 156 hravější lehčí auto, ale pokud budu chtít někam jet, volím jednoznačně 159, ve všech dobou a trhem požadovaných vlstnostech je výrazně lepší než 156, ať už se to entuziastům a příznivcům 156 líbí nebo ne. Koneckonců v porovnání s ostatní konkurenční produkcí ve střední třídě splňující stejná kritéria doby (proč se nikdo nezastavuje nad hmotností BMW 3, A4, C, IS????) je Alfa poměrně přesvědčivě lepší. Proč si kupovat Lancii? Třeba proto, že se ti líbí, to je jednoduchý ;-)

Jinak samozřejmě musíš na vývoj hledět v kontextu s trhem a konkurencí a ne jen s osobními preferencemi, mám kamaráda se 156 a u něj to došlo tak daleko, že pro něj jsou dokonce ostatní 156 (z jinýho roku a jinym motorem) absolutní nuly a nechápe je, ba dokonce se mu nelíbí, takže asi tak ;-)
neregistrovaný "magic"
6. 9. 2006 09:00
Re: 037
156 není žádnej zázrak, ale po 155 to bylo vysvobození. 159 je nejhorší Alfice všech dob. Nenašel jsem jediný důvod, proč 159 vlastnit. Jediný zajímavý díl na ní jsou přední brzdový třmeny u verze 2.4 a Q4.
Nad hmotností Audi, BMW nebo MB se nikdo nepozastavuje proto, že ani předchozím modely těchto automobilek nevynikaly nějakou super ovladatelností (poslední bylo BMW M3 E30 2.5), takže dalším nárůstem se žádná ztráta světu nepřihodila.
Na autě se mi může líbit motor, transmise, zavěšení, řízení, brzdy...ale plechy?
Alfa Romeo zemřela v rukou italského státu v roce 1987. Za projevy soustrasti předem děkujeme. Alfisti.
neregistrovaný "Quido"
6. 9. 2006 09:31
Re: 037
magic: promiň, ale svými názory jsi dinosaurus, a trochu je mi tě líto (v dobrým slova smyslu), že jsi tak zklamanej. Jinak proč by se ti na autě nemohly líbit plechy??? Podle toho by stačilo dělat rám se sedadlem a volantem a bylo to OK? ;-)
neregistrovaný "Andrew"
6. 9. 2006 11:06
Re: 037
Kdybys čet Motorcafé, tak to už dávno víš. Magic je stoprocentní technokrat. On přesně ví, jaký auto má jakej motor, převodovku, tlumiče, brzdy a jánevimcoeště, ale absolutně netuší, že auto má i duši, která se holt do tabulek napsat nedá.
neregistrovaný "wolff"
6. 9. 2006 11:22
Re: 037
Ale tuší, on to sakra tuší... Však má 155 Q4... Takovej je osud... On prostě ještě nepřekousl 159... Ale hůl neláme, to vím jistě...
Prostě se nemůže smířit s tím, že je 159 pokračovatelem 155. Podle něj je to reminiscence 166 (do jisté míry má i pravduú...
Bohužel košilatci nejezdí relý, ale jezdí po přímce po dálnici a tam je bezesporu lepší než předchůdci...
neregistrovaný "Essesant"
6. 9. 2006 02:07
Lancia neni pro VW GTIkowboye
Pokud je Maserati automobilove Houte Coutour, pak Lancia je znacka automobilove Pret a porter nejvyssi kvality a jedinecneho italskeho stylu. Nic pro zakomlexovany bejky, bazarove kovboje, happy postavicky vyznavace doutchlandu a spol. Oni proste nikdy nebudou mit koule na to jezdit v necem co ma vlastni styl. Budou mit vzdycky na sobe kecky adidas a VW nebo skodarnu v garazi. Na nekoho kdo se obleka se stylem a vkusem budou hledet jako na teplouse. Jsou to lidi, kteri kvalitni design nepoznaji, ani kdyz je prasti do nosu. Pro ne zustane sterilni deutchland "design" maximem az nadosmrti. Na to, ze se jim cim dal vic lidi smeje se prave tihle radi povznesou - vzdyt maji velkeho nemeckeho bratra,ze... Dobre jim tak >:-[] Ja pujdu vzdy radsi do dle nekoho "prihrate" Lancie Y nez do ksmrti nudneho a nevzhledneho VW poloauta :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Franke"
6. 9. 2006 07:33
Lancie není jen...
Delta Integrale, Stratos, 037, Fulvia, to je taky Beta - opomíjená krasavice s rust skandálem ve Velké Británii - jinak ta studie ideově vychází právě z tohoto auta, byť ve verzi HPE. Jeslti chcete vědět, jak to vypadá, když někoho (mě) Lancia lapí , mrkněte sem: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wolff"
6. 9. 2006 08:09
Re: Lancie není jen...
Omlouvám se, v tom mým příspěvku je dvakrát za sebou vyrábět... Nemělo tam být vyrábět, ale prodávat... Ale snad jste to pochopili... Díky >:-[]
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2006 09:21
PLAČKY ZA LANCIÍ
jsou jistě dojemné, také po večerech roním deltaslzy... leč, můžem tu vzpomínat třeba na Trabanta... důležité je, co autombilka dělá, nejen dělala. A to, co Lancia dělá dnes je zoufalé. To Combi... to snad na silnice připouští jen v nočních hodinách, aby neplašilo estéty... Jistě... Lancia... šátek na krku a zpocený čelo, pach spálenýho oleje na patře a smyky všech prašnejch cest... to je výborná museální hymna... chybí evergreen a už vůbec se nedostává hitu... P.S. Až Porsche ukončí výrobu 911ky a dá se na omašličkovaný hybridy... mějte pro mne pochopení... dál tu bude veterán psát - 911 slzí... co na tom, že všichni jak v trní nazí...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "wolff"
6. 9. 2006 09:46
Re: PLAČKY ZA LANCIÍ
No, ale teď de o to, jestli máš pravdu...
Podívej se na fotky na www.italiaspeed.com a minimálně změníš názor... To auto vypadá velmi dobře...
neregistrovaný "Kubas"
6. 9. 2006 10:00
Re: PLAČKY ZA LANCIÍ
Jo! Tyhle fotky vypadají líp než tady na auto.cz - jen mi přijde, že to má nějak nízko kliky u dveří, ovšem to je banalita ;-)
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2006 10:25
Re: PLAČKY ZA LANCIÍ
Vyčkejme finále. Pokud vskočí do nižší střední další koník, velmi jej uvítám.
neregistrovaný "Quido"
6. 9. 2006 10:34
Re: PLAČKY ZA LANCIÍ
Myslíš nějakej kompakt od Ferrari? jo už by bylo na čase, stačí osmiválec z F430 ;-) >:D
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2006 10:36
Re: PLAČKY ZA LANCIÍ
:-)
neregistrovaný "Dasty"
6. 9. 2006 12:14
Re: PLAČKY ZA LANCIÍ
Já tady teda nic neroním. Proč bych měl ronit slzy. Delta byla pojem, král závodišť, silný motor, ale to je pryč. Proč by mě po tolika letech měla nějaká krabice s čtyřmi kulatými světly ve předu dostávat do varu? Stejně tak mě do varu už nedostane Golf II. Krabicový design osmdesátých a první poloviny devadesátých let je chválabohu pryč. Oudio má pravdu: ty jsi dinosaurus. Možná kdyby tohle auto nosilo značku VW mluvil bys jinak. Ale ať se Ti líbí nebo ne, je to tvoje věc. Já si půjdu klidně obléct tepláky a pověsím se na sluchátka MP3 přehrávače a budu snít o téhle Lancii.
neregistrovaný "Hermes"
6. 9. 2006 12:29
Jen tak dál, Lancie!
Jak čtu tuhle diskuzi, tak sem přispívají většinou ti, co Lancií žili jako mladí, co lepily plakáty na všechny holé stěny pokojů... :-) Takže chci přinést pohled mladého bažanta, kterého se značka Lancie v praxi nikdy nedotýkala. Legendární Deltu nebo Stratos samozřejmě znám (do hlubší historie nepátrám). Tyhle auta byly pojem, v té době asi nejlepší sportovní náčiní, což soudím podle načtených textů. Dneska o ní není témeř slyšet, pouze snad maximálně z výstav. Vidět je jen snad v Itálii, když ji spatřím u nás, tak je to zázrak. Osobně bych ji ovšem rád viděl častěji i mimo Itálii. Myslím, že by alespoň ze začátku mohla být v prodeji u Alfy Romeo. Lancie jsou nápadná auta, přitom se nikomu nenutí. Jako luxusní sebevědomá auta z Itálie se mi líbí, je to dobrá alternativa pro německé drahé značky. Kdyby byly nejméně tak kvalitní jako nové Alfy, zachovali by si zároveň špetku sportovních genů a nabídli tak 3 řady aut, mohla by mít relativní úspěch. Teď se značka spíše soustředí na mladé bohaté lidi a těch je celkem dost. Nebo ne?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "GTI"
6. 9. 2006 12:57
Re: Jen tak dál, Lancie!
:-) Ne... a napsal jsi to moc hezky :yes:
neregistrovaný "Hermes"
6. 9. 2006 13:32
Re: Jen tak dál, Lancie!
;-) Dik. Proč myslíš, že ne?
neregistrovaný "wolff"
6. 9. 2006 15:04
Re: Jen tak dál, Lancie!
Myslím, že to tak je, ale Lancia se soustředí an všechny úspěšné lidi s vkusem... Poslechni si jak to jméno zní... LANCIA...

P.S: Moje beruška, (byli sme na malém výletě v AAA, ale ne kvůli sobě, jen jako takový odrazový můstek pro kamoše, neb aut tam mají hodně), Lancii poprvé viděla taky tam... Já k ní došel, ona, co to je...Říkám Lybra... Lančka... Cena 180 000 (tedy tolik co opodál o 3 roky starší smradlavý (rozuměj TDI) Golf bez výbavy... Lančka pravé ořechové dřevo, barevná obrazovka (standard) pomalu jak plazmnová obrazovka, perleťový lak, kůže, automatická klimatizace (rozuměj automatická, ne poloautomat jako ve VW gruppe), pořádný motor, kvalitní zpracování (i v německých testech uspěla nad německými značkami)...
Od té doby ji zná a miluje... (taky dostala trošku historický výklad)...

Lancie má víc řad modelových než škodofka...
Ypsilon, Lybra, Thesis, Mussa, Zeta...
neregistrovaný "Hermes"
6. 9. 2006 16:42
Re: Jen tak dál, Lancie!
...Phedra ;-) Mussa, Zeta... To mi moc neřiká. :-O Golf bych zrovna s Lybrou nesrovnával, ale pro nastínění, dobrá. Nemůžu si ale pomoct, Lybra mi mezi Lancie moc nezapadá... Kdyby pokračovala v tom, co načala Thesem (nebo jak se to skloňuje ;-) ) , ypsilonem a teď tímhle konceptem, bylo by to dobré. Jen tu značku dostat zpět do podvědomí řidičů. Což je jeden z důvodů, proč jim tak klesá cena.
6. 9. 2006 22:31
Re: Jen tak dál, Lancie!
No, myslím, že mladejch a bohatejch tu moc není. Hned po revoluci se daly vydělat poměrně rychle peníze... vždyť se to vše rodilo. Dnes... dnes je to pro mladého člověka mnohem težší.
neregistrovaný "Hermes"
6. 9. 2006 22:49
Re: Jen tak dál, Lancie!
Právě naopak! Takových lidí je tu dost. Dost... Relativně dost. Lancie není a nebude žádná masovka. Vlastně by tím ztratila i kus svojí "tváře". Navíc nemluvím jen o ČR, ale třeba i o Německu. Prostě si musí najít cestu k nám, zákazníkům. A Delta byla asi tak poslední auto, co se více prodávalo (mimo tu Itálii). Ale jako mladý uznávám, že jako student bych byl bez pomoci rodičů nula (i teď jsem nula, myslím tím, že si občas něco koupíma ;-) a tahle kára, ta by svítila jako hvězda na nebi... jako hvězda, na kterou bych ani ve snu nedosáhl. Chci říct, že tyhle auta by si snadno kupovali děti bohatých lidí. A vo tom to je. ;-)
neregistrovaný "wolff"
7. 9. 2006 07:55
Re: Jen tak dál, Lancie!
bacha na ten pojem... Rozlišovat bohatých a zbohatlých... >:D
anonym
1. 3. 2007 21:28
prosba o pomoc
Dobry den.Tymto mailom by som chcela oslovit vasu spolocnost a v kratkosti vas poziadat pre vas mozno malu,ale pre nas velku pomoc pre nasu rodinu.sme rodina z kosic s postihnutym dietatom a kedze nasa veronika je uz odkazana na invalidny vozicek k jej dennemu presunu je uz velmi potrebne auto.Hladame ludi ktorí by nam vedeli pomoct so zakupenim vozidla.Urad przce soc veci a rodiny nam prispel sumou 200tis SK,ale dostali sme aj podmienku-auto musi byt stare max 4roky,cize iba od rv 2003,potrebovali by sme auto velkostou octavia combi a pod,aby sme sa vedeli premiestnovat so vsetkymi potrebnymi pomockami.no a este nasa dalsia velka prosba je-ci by to auto nemohlo byt dieslove-lebo prispevok na pohonne hmoty by nam akurat pomohol pokryt naklady na diesel,lebo podla nasich informacii-dieslove auta maju nizsiu spotrebu.Je to kratky mail,lebo ludia neradi citaju dlhe clanky,ale ak by ste nasli pre nas nejake riesenie,tak by sme vam boli velmi povdacní.

Srdecne vam dakujeme za precitanie si nasho mailu. Rod Lenardova-kosice. Nie je problem ani dat na auto vasu reklamu,popripade clanok do novin a medii.Ak najdete pre nas nejake riesenie,tak nas prosim pekne kontaktujte.DAKUJEME 0915456769.- aj za maly sponzoring by sme boli vasej spolocnosti velmi povdacní.auto ktore by nam vyhovovalo sa hybe na urovni 320tis
Rozbalit vlákno
0