Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Octavia GT (142 kW): rychlý Tour pro řecký trh

114 komentářů

Do háje my chceme taky GT musíme sepsat petici a poslat jí škodovce.GT :yes: GT :yes: GT :yes: GT :yes: GT :yes: GT :yes: GT :yes: GT :yes: GT :yes: GT :yes: GT :yes: GT :yes:
Nejen GT, ale i Fabii Sport Edition! :yes:
A co vám brání koupit si oba jmenované vozy v Řecku?
Chtít můžete 😄 Stejně by neměly odbyt, tak proč to sem tahat. RS je tu jen směšně málo a navíc jde o Classic a tady už všichni jdou do nové O2, takže není důvodu. Kdyby to někdo jó moc chtěl, tak si to doveze z Řecka. A to ještě může být rád, že tam jezdí na správné straně silnice >😁
Nevim, za co bojujete. Vzdyt je to jen benzinovy motor. Do slusneho auta patri diesel.
Zásadní omyl, do slušnýho auta určitě nepatří dehtovej chrochot, ten si dej do traktoru.
Pokud se bavíme o moderních dieselech, tak poznámka dehtovej chrochot není na místě. O tom se snad ani nemá cenu bavit. 😉 P.S. s těma traktorama... Asi nevíš, o čem mluvíš, pokud nemyslíš starýho zetora, co Ti jezdí pod okny. 😄
No, zrovna u TDI ve škodovkách bych si nebyl tak jistý... 😉
Jestli je starej Zetor poslední model Passatu 2.0 TDI... >😁 Zvuk ale rozhodně takový má, a při rozjezdu z něj padají brikety. :no😒br /> Prostě diesel zatím stále trpí nekulturním zetorovitým projevem, ať si majitelé chrochtáků říkají, co chtějí. Vždycky se argumentuje "že ti hlupáci s benzínem" se baví o starých dieselových motorech (což často znamená 6 měsíců starých), a že ty nové jsou "úplně jiné". A světe, div se, jedu za funglovkou nového modelu ještě s papírovou značkou, chrochtání slyším v zavřeném autě a z výfuku se hulí, jak když křupan zatápí starými škrpály. >😒]
A co když miluju otáčky, pach benzinu a nafty je pro mě asi jako vůně růže a (teď mě honem nenapadá nic smradlavýho, k čemu bych ty "kamna" přirovnal) něčeho hodně smradlavýho? Ukaž mi jedinej diesel, byť ten nejmodernější a nejtišší, který v zimě po nastartování nevydává ty zvuky, které všichni dobře známe. Ale ne, já to nikomu neberu, kamna maj supr spotřebu, tah v nízkých otáčkách.. Jo a to je ale vlastně všechno. Pro lidi, kterým nic neříká sportovní jízda, myslím naprosto ideální. Nevíte někdo, jestli filtr pevných částic potlačuje ten strašnej naftí smrad?
Pozicaj si A4 3.0 TDI quattro, pojazdi si par dni, a potom si odpovedz na svoj prispevok.
no a pak si pujč třeba 3,2V6 v benzínu. nebo třeba rovnou 2,7biturbo..😄
KRASNA ODPOVED!!!! PLNY SOUHLAS!
Co si budem povídat, 1,9 TDI zrovna mezi diesely svou "tichostí" nevyniká. Jenže to záleží také na tom, jak to posuzujete a co je pro vás důležité. Nechci a nebudu vás přesvědčovat o tom, že diesely jsou obecně lepší. Oni totiž jsou i nejsou... A k výsledku bysme se stejně nedobrali. Proti gustu žádný dišputát, ne? 😉
A co je naftovy motor? chrochot ktory smrdiii fuuuj :no:
:yes: presne tak :yes:
toto som mislel pod koment Hombre
preboha ..aj ja mam diesel .. ale toto by som nikdy nevypustil z ust ... to moze povedat len diletant :no:
myslim vyrok ADA
Souhlas... pořádný auto (pořádny je v tomto okamžiku myšleno jak sportovní), tak má mít benzín!!! 😉
Je fakt že do slušného auta patří diesel, ale zde se bavíme o sportovních verzích. Ropák je možná tak pro firemní účely, ne pro sport.
Mozna by byla zajimava statistika nove Octavie RS kolik se prodalo kousku s TDI a TFSI motorem. TDI v RS neni zase tak znamy prozatim a tak bych si pockal cca 3mesice a pak by mohla Skodovka hodit statistiku prodeje tehle dvou motorizaci. Myslim, ze vetsi ohlas bude mit O2 RS s TDI 125kW.
Je to otázka vkusu. Jestli má někdo rád vůni béňa, nebo prahne po ropě. Kdo počítá s výkonostními úpravami, jde do benzínu. Zbytek je naftovej...
Ked myslis poriadne auto tak to ma byt nieco smrncovne, luxusne a sportove ako napr. Bentley,Porsche,Lamborghini alebo aj taka M3ka vsak? Tak mi povedz preco nevyrabaju ropaky aj oni? Vie si niekto predstavit zltucke Murcielago s ocmudenym zadkom, zafarbenym do cierna a to "krasne" klklklklklklklklkl a tie otacky v takom Gallarde TDI ach to by bola moja SMRT.
Přesně tak, teď by to chtěli všichni a kdyby se to tu opravdu prodavalo, tak by si to koupil jen malý zlomek těch, co se po GT tak pachtili... 😉 Takže jim to v Řecku nechte, ať si těch pár "továrních" koní užijí. Tady se přeci kupujou čipy, ne? 😉 Mimochodem podobně by to dopadlo podle mého názoru i s novou Octavií v provedení kupé. Chce ji spousta li dí, ale pořídil by si ji málokdo.
a tak kupátko z octavie by nebylo špatné,to by si našlo zájemce i v německu... :-!
a ta benzínová fabia RS,taky dobrá a byla by levnější než naše ropucha >😁
Určitě, zájemci by byli, ale nevím, jestli v dostatečném množství. Musela by vypadat více sportovně nebo elegantně (nejlíp oboje najednou) oproti počítačové kresbě (chápu, že by to nebyla finální podoba). Je to tenkej led... Co se týká benzinové fabie RS, tak souhlas. :yes: To je něco jiného než Octávie GT!
Jenže oni to tovární koně nejsou. Jde o standartní motor a řekové si to sami čipujou za souhlasu škodovky....
:yes: :yes: :yes: .... a hlavně všimli jste si ceny? Za 590.000 (při 28,1 za EURo) by se to snad prodávalo, pěkně nás doma Škodovka po létech, venku je zpravidla levnější a jak vidno i výrazně...
No k tej nafte ja mam bavorca 530 diesel a rozhodne my nepripada ze by tam bol nejaky zetor motor
doporucuji vam vrele 420cdi nebo 335d, uvidime se v zrcatku, cau kluci
jo a jeste audi q7 v12....
No a kdo tady první napsal odkaz na řecké modely od Škoda 😉 >😁
Podepisuju petici!!! :yes: :yes: :yes:
Nevíte náhodou, do kterých dalších aut dává koncern tu 1,4 85 kW? 116k z atmosféry o tomhle objemu mi přijde jako slušná hodnota... :yes:
objem nicim nenahradis
Ale ten motor je lehoulinkej...lepší poměr/výkon ...menší povinný ručení, spotřeba atd.... americký přísloví "objem ničim nenahradíš" ne vždy platí 😉
To je Amerikánkej plk... >😒] >😁
Američani myslí asi objem mozku ... a tak dále jen sní a sní... >😒]
Do žádnýho. Je to jen marketingovej tah. Ten motor nikdy nikdo neviděl >😁 >😒] 😉
Jak mam skodovku rad, tak jsem z ni posledni dobou lehce zklaman - aspon co se jejiho patriotismu tyce. Nedavno jsem v novinach videl tabulku, kolik stoji Octavia v ruznych zemich EU a vcesku byla temer nejdrazsi! A pritom znacna cast z ceny vozu je cena za prepravu z tovarny k dealerovi. To v CR skoro odpada, tak proc tak draze?! A ted jeste GT jen pro Reky... Pritom mi pripada, ze eReSek mame dost i v cesku! A mame je tu moc radi...
No nevim, snad to neni jistym VWlivem...
titulek jsem nejak zapomnel 😉
podle me je to nejaka akce reckeho importera, ktery to dost mozna i sam upravuje za souhlasu skoda-auto
To jenom tak trošku po česky holí škoda čechy doma ( tady už máme ty blbce mediálně zmáklý ) no a hlavně za stejné ceny by škodovka byla v zahraničí naprosto neprodejná. Když k tomu přidáme zcela odlišnou kupnmí sílu ( pro nznalé jsme sotva na 50% průměru evropské unie ).
Přece sloupečky uspěšnosti prodeje musí stále vzhůru stůj co stůj že!!! :no:
No prave kvuli te nasi slabe kupni sile by u nas melo byt prece levneji! Ale bohuzel neni. Hodim priklad z jineho odvetvi - kosile Quicksilver: uprostred Sydney v jednom z nejdrazsich nakupnich center v prepoctu 530 Kc, ta sama kosile na okraji Brna v malinkatem skaredem obchudku 3500 Kc... Nejak to nechapu... :no:
Jo, Řecko... Letos jsem byl na Krétě a nevím, zdali je provoz na tamních silnicích obrázkem celého Řecka, pokud však ano - 110 koní v hatchi je minimum, kámo, jinak riskuješ, že se brzy projedeš v tom Binzu, co nám včera ukázali na auto.cz... 😉 Dvouproudou silnici, která vede podél takřka celého severního pobřeží, nazývají dálnicí, optimisti - a podle toho na ní také jezdí... Tzn. čtyři auta vedle sebe poměrně běžně(v každém směru jedno předjíždějící), občas už i páté vykukuje do středu, jestli by se tam přeci jen také nevešlo - a hele, občas se tam i na takový manévr místo najde... V turistických průvodcích najdete jednu cennou radu - jezděte pokud možno za krajnicí, aby Vás domáci borci mohli předjíždět (kdykoliv a kdekoliv, to je snad jasné)... Pravda je, že krajnice je tam většinou široká dost, ovšem nedejbože že se blíží úzký most a silnice se tím pádem zúží do klasické okresky tak, jak ji známe u nás (ne, na ní se opravdu 5 aut vedle sebe nevejde) - v tu chvíli začíná tvrdý boj o holé přežití... Prostě džungle - jak říkám, v takové chvíli se Ti koně navíc zatraceně hodí... Měl jsem dva dny půjčené auto - Citroen C2 s 1,1 benzínem... V půjčovně mi slíbili 3 deci objemu navíc, bohužel se ale asi v tom vedru vypařily - no, alespoň to byl o to větší adrenalin... Oproti té C2 se dá i nejlínější Řek označit jako pilná včelička - a to už je co říct... Vycvičen z domova, kde pod zadkem bohužel také nemám na povel koní nazbyt, jsem každý předjížděcí manévr dokonale připravil 5 minut předem a nakonec jsme se po dvou dnech ježdění vrátili celí - mé holce se v tu chvíli viditelně ulevilo... 😉 Ovšem na závěr Vám musím říci jednu věc - přes vše výše řečené jsem si to krásně užil... 😄 Nejenže to byla dovolená od práce, byla to i báječná dovolená pro motoristu, který strávil červenec na našich silnicích - však víte, co mám na mysli... 😉 Ale jak říkám - pod 110 koní tam raději nechoď... 😉 :yes:
😄 :yes: :yes:
😉
Na 110 koní už musíš něco umět...začátečníci by měli začínat hluboko pod touhle hranicí... jinak nice a sám sem toho byl svědkem..!
Tak to si děláš srandu,co s tím ohromným stádem potřebuješ umět navíc?Vlastním RS Cimbu úpravu a pokud je člověk normální,je to v pohodě.Na přední kola tak akorát.
vratil som sa vcera zo spanielska, skusenosti so soferovanim take iste ako ty. taku dzunglu som este nezazil a to som uz soferoval parkrat aj v Polsku >😒] jazdi sa stopka nestopka, na dialnici 120 idu len pretazene kamiony (doslova), prednost mas len vtedy ked prides do krizovatky skor a rychlejsie atp... mal som pozicanu fiestu 1,4 tdci na dva tyzdne, citil som sa tam doslova ako na pretekoch...jedna vec co ma celkom sokovala, NIKTO TAM CEZ DEN NESVIETI! dokonca mi blikali oproti iduci vodici, ked som svietil...za kazdym tunelom tam mali znacku, ktora odporucala zhasnut svetla...dost dobre nechapem tuto filozofiu...ale to je jedno, bolo tam okrem vyssie menovanych veci super 😄
To bude asi tim, ze ve spanelsku je pres den sviceni zakazany...
no neviem, neviem, zazil som toto leto spanielsko 2x skoro cely jun a pol jula a musim povedat ze su tam vcelku ohladuplni vodici a zdaleka sa tam nejazdi tak rychlo a hlavne bezohladne ako u nas, viac menej som pobehal cele katalansko, jediny rozdiel je ze u nas nie je zdaleka taka husta premavka. Ze sa tam nesvieti to je pravda, dokonca ani vecer 😄Minuly rok som pobehal aj Neapol, ktora je vyhlasena chaosom ale su tam ohladuplnejsi voci. Vseobecne musim povedat ze najhorsie sa mi jazdi v Prahe, Blavu neratam lebo nepatri zdaleka medzi velkomesta.
Jako to by se mi líbilo..taková užskoromožná odchodovka v podobě krále této třídy. Škoda že jen Řekové si to můžou koupi....a ta cena, wow, asi cca 590 000 KĆ...no není to pěkné? :yes:
no nevim,jen se divim ze zprava o tomhle aute prisla az dneska....tohle auto jezdi v recku uz 2 mesice..takze pohoda...jinak pravda je ta ze rs jezdi taduy pomerne hodne...je to kvalitni a dobre zpracovnane auto s dobrym motorem za fantastickou cenu....skoda ze jsem koupil auto uz pred rokem...kdyby byla nabidka uz tehdy bych to vzal...skoda
no jinak pravda je ze na silnicich je to dzungle a to doslova...kdyz jsem sem pred lety prijel tak mi trvalo dlouhou dobu nez jsem se prizpusobil tomuto systemu.dneska je ze me stejne prase jak jsou vsichni ostaatni.jak se rika..jestli chces jet tak musis byt jak ostatni jinak stojis a nejeds nikam...je to skoda..v cesku kdyz prijedu,je radost ridit.vsichni dodrzuji predpisi,na stopce se stoji atd.to tady bohuzel neexistuje... :no:
jinak 110 koni mam taky ,a je to tak akorat,to ma kolega nahore pravdu...150 az 200 by bylo idelanich.a vyslovene jen k rychlemu a bezpecnemu predjizdeni...krasny den vsem!!!Grekos
:yes:
A ať se Ti tam na jihu na silnicích daří - sice jsem to ve svém příspěvku trochu zlehčil, ale stovky malých "domečků" se zapálenou svíčkou u krajnice, které jsem tam viděl, jsou dostatečným mementem a varováním, že na silnici bohužel opravdu jde o to nejcennější... Takže good luck! 😉 :yes:
TO 2,7 rs>😁IKY 😉 ...mas samozrejmne pravdu.zivot je to nejcenejsi a na to nesmime zapominat.videl jsem uz dost smrtaku....ono chce to na silnici i trochu stesti...a jinak jak se ti libilo v recku???spokojenost??kde si byl presne??
Byl jsem jen na "klasické" dovolené na Krétě - v takové menší vesničce jménem Bali... Chtěl jsem si především prohlédnout Krétu, protože jsem nedávno četl knihu, která ji popisovala opravdu malebně... 😉 A jak se líbilo? Moc - nejlepší popis asi je "já se vrátím"... 😉
>😁 >😁 >😁 :yes: tak to je super..pravda je ta ze kreta patri mezi nejhezci recke ostrovy co jsem videl...o par clanku nahore pise jeden o situaci ve spanelsku...neco v bledemodrem..joo jih bude vsude stejny...
Před měsícem jsem sem poslal na to odkaz... ;-\
Nevrcholí ten točák náhodou při 3020???A ne při 5020??????? Teď jsem z toho zmetěný. My máme taky jednu a je to někdy kolem cca3000....
Ukaž mi jiný auto, co nestárne. Je to k neuvěření... za 20 let se na ni bude vzpomínat... jako na Mantu. BRAVO ŠKODA :yes:
:-! Ahoj , příští týden má být den otevřených dveří v Kvasinách myslím , v sobotu od 8hodin do 14 hodin 9.9.2006 Já vím , není to hlavní závod , ale aspoň něco.. :-!
Máš pravdu...a skoro celou dobu byla jednička ve spolehlivosti na Bridském trhu! Byl (teda spíš je) to super model! Bravo konstruktéři :yes:
Už dneska je v zapomění ty kluku jeden vtipnej. :no:
Octavia je, bola a bude! Je to fakt bomba auto!!!!!!!!!!!!§
K dodržování silničního zákona Vám bohatě stačí 40kW holoto, žádnejch 142 kW. Rychle tu smí jezdit jen pár "V Y V O L E N Ý C H " .
to fitipaldi:ty holoto,na dodrzovani predpisu ti staci i babeta.o tom tady nebyla rec.to myslim vi kazde male dite.prijed na pul roku do recka bud do aten ci thesaloniki a pak spolu muzeme diskutovat o 40 kw motoru jestli ti bude stacit....prejedes ateny a budes mokry az na *z toho adrenalinu ktery vyprodukujes..nerikam to abych se chlubil ci delal dojem.to je biohuzel ma spatna zkusenost s reckym systemem,se kterym nikdo nic nedela.takze nezbyva nez se prizpusobit...BOHUZEL!!!!
jo to musim souhlasit ze po recku a hlavne po atenach je to adrenalinovej zazitek, byl sem tam s felinou 1,6 s vozejkem a divim se ze sme se vrtaili bez jedinyho skrabance na aute a co vic snad ani jenu bouracku sem nevidel a to sem tam byl 3 tydny ale krizku u silnice teda u nich domecku je vic nez patniku
Hele závodníku chci vidět jak s těmi 40kW dojedeš v kopci naloženou V3Sku a začneš jí předjíždět. Natřela by ti p_del... >😁
>😁 >😁 :yes: :yes:
😉
Blbě žvaníte...s 40 kW Felicií předjíždím náklaďáky běžně...sice potřebuju v protisměru trochu více místa, ale pak z toho mám o to větší radost...se 142 kW umí předjíždět každej 😉
Máš z toho radost? Víš jakou prožnost má tvůj vůz z 60 na 9 km/h?
Sorry, myslím tím z 60 na 96 km/h
:yes: Se slabým motorem je to zbytečný stres a bezpečnosti to taky nepřidá. To Čenda: s tou radostí souhlas. 😉 Já když si občas pujčím od bráchy 125 Shadow, tak mám vůbec radost, když někoho předjedu. >😁
cnedo,nevim uz presne kolik mista mate v cesku na predjizdeni,ale tady by ti to slo ,ver mi ,jen velice tezko.mista a casu malo.takze bude silny motor a zivot nebo 40kw a jednou nohou v hrobe... 😉
No jo to mas pravdu ze to je adrenalin. Mel sem moznost se v te Feline svest. Je to fakt poradne naslaply soukar, se kterym se vyplati jezdit jen po tuning party. Na bezny jezdeni se to nehodi. Ten ryzi sportovni pocit bezprostredniho kontaktu s predni napravou (bez posilovace), ten vykonovej potencial, kdy nema cenu slapat na plyn az na podlahu (protoze se stejne temer nic nedeje), ta zvukova kulisa (kde jsem ji jen slysel, zeby sici stroj?), ty brzdy s predimenzovanyma bubnama... To je ten pravej adrenalin (ale ne pro me) :-!
>😁 :yes:
Můžu potvrdit, že 40 kw je pro ně nic, většina fabií co jsem tam viděl měla 1.4 74 kw, ale tu 85 kw verzi jsem tam nezahlíd
>😁 :yes: :yes:
...ale jen na vyjeti z garaze 😄. Ne ted vazne. Ono taky zalezi kde clovek jezdi. Jestli vymeta pravym prednim kolem jen mestske kanaly, tak tech 40 kW (+-) muze stacit, kdyz to je v nejakym malym dareboletu. Jenze buh s tim, kdo opusti mestske brany... Vim ze spousta lidi sedi za dunicim pulsestivalcem 2,4/2 l s mystickym oznacenim Hrome To Pádí. Ti sportovne zalozeni mozna maji cervene P hlasajici performance, ale na NORMALNI jezdeni je to malo. 100 klokanu na O1 je minimum, Fabie neni o moc lehci. Tot muj nazor :-!
:yes: >😁
já myslel, že HTP je Honím Tři Písty >😁 >😁 >😁
Nene. HTP je Ho_no To Pojede... >😁
nenene HTP = Ho Treba Potlacit >😒]
Nevi nahodou nekdo kolik se ORS vlastne vyrobilo, nebo obecne trosku statistiky pomer liftback vs combi, benzin vs nafta atd. kolik 4x4
diky
Co já vím, tak ORS jsou pouze dvoukolky a pouze v benzínu (Fabka je 1.9TDi 96kW). Pořád se vyrábějí (tedy pouze Octavia II), takže počet neznám. A kdybych se náhodou zmílil a chtěl oktávu, tak bych šel do liftbacku.
jasne vim ze ORS je dvojkolka, to 4x4 bylo mysleno obecne.
spis jsem chtel vedet ze treba bylo 60vs40 liftback vs combi, pak treba ze 50:50 benzin: nafta a mimo to treba 50k ORS and treba 25k 4x4 nebo nak neco.
Kia C´eed (pětidveřový hatch) si odbude premiéru na nadcházejícím pařížském autosalonu.. později přijde i třídveřová verze a kombi.. ale tím to nekončí, bude i Coupe-cabrio.. a taky bude uveden nový sportovní motor 2.0 turbo se 200 koníky
nevite nekdo co pouziva dalnicni policie ve francii za motory? jedu si takhle minulej tejden po dalnici paris lyon 250 a docela slusne me dohucel predjel a zastavil cernej megan. docela me to dostalo jak ke me prilitnul. na fotecce jsem mel 242 coz by podle gps odpovidalo
zřejmě to maj lehce poštelovaný 😄 ... kdyby se v CR tolik nepodplacelo, tak nase POLICIE ma Octavii RS s chipem za min penez a lepsim vykonem nez Mondeo ST :no:
octavia ma a bude mit vzdy daleko horsi vlastnosti nez mondeo takze zase neprehanej. a pokud vim tak mondea byly za cenu kolem 700 tisic takze asi tezko lepsi za mene. octavie ve srovnani s mondeem pusobi jako hracka pro deti a vubec nevyvolava na rozdil od mondea respekt. navic oct pri rychlostech nad 200 je dost nebezpecna sama sobe natoz okoli. kdyby jsi jezdil necim daleko rychlejsim tak by jsi mohl porovnat vykonove rozdily mezi temito vozy. ja osobne rikam ze s oct bych si delal legraci ale s mondeem bych se honit nechtel.
nicmene me opravdu prekvapil ten megan kterej musel prihulit tak 260-270
... a myslis, ze Megan je kvalitativne vys nez Octavia? ... to se mi nezda ... jakej to byl vlastne model Megana (rocnik)?
ja neresim octavii ta je mi uplne ukradena rocnik nevim ale bylo to novy. u techto verzi jsem si naprosto jist ze HH je daleko lepsi nez kratkej rozvor s dlouhejma previsama jo a bylo to gratis jen chvilka pokecani s nima a upozorneni ze tam bylo 110, predtim me staveli v paris na 50 132 a taky zadarmo. byl jsem na motorce nevim jak se chovaj k autum
takze, ty jedes po dalnici 242 a je tam 110 .. oni udelaji fotku a pak to mas zadara? a v tom jsi se probudil, ne? 😲 HH je co? hyundai kterej? >😒]
co by te potesilo vic, kdybych ti napsal ze jsem platil 2000 euro? me zajima s cim to jezdej. tebe by mozna na dva dny zavreli a je mi to jedno, ja jsem odpovidal na to jak to bylo drahy. Proste jsem nic neplatil i kdyby si se treba pos*ral.
jako vtip dobry
vtip co?
Hm, to asi něco stálo, co?
[odkaz] boku nice, ale možná až moc sportovně, zadek :yes: , ale ten předek...holt ASMA design 😲
už dávno jsem myslel na octavii s motorem 1,8T z TT se 156kw. technicky by to mohlo jít bez problémů a ta fabia s 85 kw je zbytečná 2,0 pojede určitě líp a pružněji.když už někdo chtěl lepší fabii tak měl dát do RS 2,0 96 kw jako má audi v A4.
vsak delaji Leona Cupru se 156kW v serii ... pritom to je porad 1.8T 20V
[odkaz]
jeste ze tam je napsano cartoonland ten cartoon toci pohadky pro maly deti kacera donalda, misaka mickyho a reklamu na RS >😁 >😁 >😁
ZA NEKRESTANSKE PENIZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pochopil jsem z písma, že budeš nejspíš Slovák co? Něco ti poradím: Až vy budete mít nějaké sportovnější auto, dej mi vědět jo? Vole :no:
a co K1 Attack 😉
>😁 :yes:
Som Slovák a na Rs som závislý 😄 !Ok
Pořád je to JEN Skodovka... :no: