Novinky
Chtel jsem CRVcko koupit jako druhy vuz do rodiny, na hory, na tahani privesu a tak. Budu si muset pospisit, dokud bude jeste k mani ta soucasna, mnohem lepsi varianta. Tuhle novou zrudu tedy rozhodne ne! :no:
Příteli, počkejte si na osobní setkání, nedejte pouze na fotografie. Tím víc, když Vás už CR-V jako také oslovilo. A v kombinaci s touhle výbavou? Jak říkám - počkejte si na osobní setkání. A můj soukromý tip - v černé, jedině v černé 😉
Priteli, cerne v zadnem pripade! A tento tvar noveho CRV take v zadnem pripade - ani ryba, ani rak... Nebo jeste lepe: jako chcipla ryba. Predek a zejmena podvodna elipsovita bocni linie je z meho subjektivniho pohledu vnimani naprosto odporna. Funkcne se zmensil vnitrni prostor, nekam se muselo schovat nahradni kolo, zadni dvere jsou nahore zkosene, snizila se svetla vyska, zmensila vyska vnitrniho prostoru, predni setla s fransouzskymi tvary... NE, NE, NE - vsechno se ve me prici. Dosavadni varianta byla rodinnym, praktickym vozem, tvaricim se jako SUV, Tohle je jen SUV, tvarici se jako sportak... Dosavadni varianta, zejmena ve stribrne barve a s optickymi doplnky, jako je predni ram a trubky pod prahy (i kdyz vim, ze maji spise funkci optickou, nez funkcni), to je proti tomuhle fujtajblu zkratka nebe a dudy...
Tož nabušená (rozumněj technikou) tahle Honda je, to zas jo, to se ji musí nechat. Ovšem ten "coupé profil" jest k smíchu a ta přední část k pláči - chtělo by to páni dyzajnéři při práci méně saké, spíše bych se orientoval na hroznový nehai. Stále tak IMHO z poslední produkce Hondy zůstává nejheščím počinem Civic - ale pozor! Sedan! Tož tak.
Otázkou je, jestli je SUV vůbec k něčemu. 90% jeho majitelů ho má pro dobrý pocit, a ne proto, že by ho k něčemu použilo. Pak nevím, jestli není lepší si koupit čtyřkolku (mnozí nepotřebují ani to) kombika, kde je taková výbava (a mnohdy lepší) bez problémů dosažitelná...
Výbava super, motory také, z boku pěkná, interiér podivný a předek otřesný. Připadá mi jako bouchnutá na čumec. Obecně vzato, nevidím jediný důvod, proč bych si v téhle kategorii aut měl vybryt zrovna CRV. Designově se tohle auto bohužel vůbec nepovedlo. A to se mi hondy jinak rozhodně líbí. :-!
Je úplně jedno, jestli máš adaptabilní tempomat, nebo to tam tlačíš neustále pravým kopytem. Tohle všechno využiješ, pokud v autě takřka spíš. Ovšem, pokud máš kilometrovej roční průběh asi tolik, kolik naběhal Zátopek... nenech se vyosit... je to milej luxus, ale nepotřebuješ ho. Auto má mít dobrej motor, pohodlná sedadla, cédéčko, klimačku, pořádný brzdy a pytle. Jo... a musí se ti líbit, takže z tohoto pohledu to u mě CR-V prohrála už včera.
CR-V není auto, které si kupuješ, abys mohl zajet pro rohlíky a pivko o dva bloky dál. Až s ní mvyrazíš vstříc Evropě, přijdou ty vychytávky k duhu. 😄 Mimochodem - tebe bych ve frontě před showroomem Hondy stejně nečekal 😉
Bohužel ale nezbývá mi než souhlasit :-! Jo a jedna technická brácho, jak jsi na tom dnes s křídlama??? >😒] neskáknem na chivasku k Orlovi, kde roznáší nějakej Pepa Vrabec??? 😉
podle dnešních informací má nový benzin.dvoulitr 150kW a 190Nm, ten starý měl rovněž 150kW a 192!Nm.! Akcelerace starého CR-V byla za 10,2sec do 100km/hod.
Tak v čem je nový motor lepší?
Největší ranou je pouze připojitelný Real Time 4 WD, který se připojí až tehdy, když již dojde k prokluzu. To je jasný handicap, i kupř.Santa Fé může pevně uzavřít pohon na 4x4.
Kingu, jako starý honďák jsem zklamán, krásný obal není všechno. K dokonalosti mi chybí zejména trvalý pohon 4x4 a silnější motor. I když s tvým názorem na nafťák souhlasím.
Důležitá bude i cena, za něco málo peněz navíc lze koupit Toyotu Land Cruiser, a to je proti CR-V extraliga!
Tak v čem je nový motor lepší?
Největší ranou je pouze připojitelný Real Time 4 WD, který se připojí až tehdy, když již dojde k prokluzu. To je jasný handicap, i kupř.Santa Fé může pevně uzavřít pohon na 4x4.
Kingu, jako starý honďák jsem zklamán, krásný obal není všechno. K dokonalosti mi chybí zejména trvalý pohon 4x4 a silnější motor. I když s tvým názorem na nafťák souhlasím.
Důležitá bude i cena, za něco málo peněz navíc lze koupit Toyotu Land Cruiser, a to je proti CR-V extraliga!
Myslel jsi koně, ne? 😉 V čem je nový motor lepší? Má při stejném výkonu (a téměř stejném točáku) údajně výrazně lepší spotřebu, čemuž není důvod nevěřit vzhledem k úspornosti 1.8 i-VTEC v Civicu a lepší zrychlení na stovku, z 10,8 na 10,2 s. s Tím 4x4 už jsem to psal výš, tak se nebudu opakovat 😉 .
Ten predok by mali veľmi rýchlo prerobiť, inač je to pekné auto a z osobných skuseností s o starším CRV viem , že je veľmi praktické a pohodlné až na tú spotrebu benzín. dojlitra.
Nemám nejaké véľké skúsenosti s SUV...ale poradte prosím...premýšľam nad zmenou môjho motorového parku, po uvážení že som trošku poľovník a rybár premýšľam nad niečim vhodnejším aj do lahšieho terénu....takže do úvahy pripadá HONDA CR-V, KIA SORENTO II, KIA SPORTAGE, CHEVROLET CAPTIVA, MAZDA CX7SKODA OCTAVIA COMBI 4x4 SCOUT...do coho by ste islivy????...prijmem rad pripadne osobné skúsenosti môžete písať í na môj mail nicki77@pobox.sk....DIK ZE RADU
Nazdar, uz vyse roka som jednym zo stastnych majitelov CR-V 2.2 Executive >😁 . Pred kupov som mal podobnu dilemu, preto som brusil po nete, hladal testy, porovnania... . Najlepsia stranka je www.auto.sk, kde po registracii mozes "zaparkovat" auta a nasledne ich porovnavat. Ja som vyber zuzil na X-trail a CR-v do momentu, ked som zistil, ze v Nissan pouziva FR motor 😒 . Predtym som mal KIA Rio {nic moc}, ktore som ledva predal {sakra pod cenu}.
Ak mas rodinu a vela cestujes, je to jednoznacne CR-V. Za rok mam viac ako 28000 km {jazdim cca 1300 km do zahranicia} a nedam na Hondicku dopustit. Perfekna spotreba, obrovsky priestor, vela miesta vzadu {konkuruje len nova Octavia!}... Pozri si najma technicke data, vybavu a cenu. Budes prekvapeny 😄
Ak mas rodinu a vela cestujes, je to jednoznacne CR-V. Za rok mam viac ako 28000 km {jazdim cca 1300 km do zahranicia} a nedam na Hondicku dopustit. Perfekna spotreba, obrovsky priestor, vela miesta vzadu {konkuruje len nova Octavia!}... Pozri si najma technicke data, vybavu a cenu. Budes prekvapeny 😄
Ahoj Maco...čo je to FR motor????...aký tam máš motor 2,2i-CTDi???...akú máš na tom spotrebu???..a čo 4x4 spokojnosť počul som trošku kritiku na hondácke 4x4 vraj trošku neskoro a veľmi surovo zapína visco spojka...no to je jasné to sa nedá s KIA Rio porovnávať...a čo výkon motora postačuje...na trošku dynamickú jazdu???
No hele po zkusenosti s captivou ji muzu taky klidne doporucit...ma dobrej tah dieseloveho motoru...akorat do 1700otacek netahne..pak vystreli jak sip....prekvapive, kdyz se vypne esp vyzkrabe se taky leckde...napriklad v zime se rozjela do dost prudkyho kopce, kterej byl samej led...akorat spotreba neni jak uvadej 7,4 litru ale tak zatim neoćo kolem 9litru, jenze ma najeto teprv 8-9tisic....😄
Este k tomu ze preco sa niekto rozhoduje pre LR alebo CR-V... Pozeral som tu v SK je servis na LR jedine v BA.... Honda ma v kazdom krajskom meste...takze to mam do servisu par minut... 😄