Myslím že to není jen problém Oplů... ;-\ Myslím že některé auta z padesátých a šedesátých let prostě nezestárnou,jejich design je stále ceněný i po takových letech,ale teď se design dožívá tak 5-6 let...
Nesouhlasím. Co taková mazda mx-5? Včera jsem na ni koukal a přemýšlel nad tím, že to auto vypadá pořád úplně stejně dobře a ještě hodně let bude.. A těch aut by se určitě našlo víc. Stejně tak jako bys našel spoustu aut z 50. a 60. let, která vypadají jako plechovky a to kouzlo jim zůstalo jen tím, že jsou to veteráni. Podle mě je třeba právě ta zmíněná MX-5 natolik pěkná a vyvážená, že se na ni budou tvoje děti dívat jako my dnes třeba na starou Felicii cabrio. Dnes je design z velké části udáván nejrůznějšími bezpečnostními kritérii a už taky asi není tolik prostoru si s tvary karoserie pohrát. Co třeba takový Aston Martin, to je jedno jestli DB9 nebo Vantage, oba myslím budou vypadat ještě za 15 let šmrncovně. Těžko říct, chtělo by to křišťálovou kouli nebo možnost cestovat v čase :-)
Myslím si, že bude u Tebe chyba v řidiči. Agila je jediné pořádné auto, které mi vjede do garáže a nezareje se čumákem do betonu jako jiné. Výhoda Agily je velký nájezdový úhel, světlost a až se naučíš řídit, tak poznáš, že ani jízdní vlastnosti( 1.3 CDTI), nejsou špatné.
Jardo jestli máš problémy s nájezdovými úhly, měl sis pořídit nějaký malý SUV anebo třeba přizvednutou pandu. Mé řidičské umění prosím nehodnoť a nesnaž se mi tu tvrdit jak Agila dobře jezdí. Měl jsem možnost s ní jet do Mnichova a řeknu ti, byla to jedna z mých nejhorších jízd v životě. Bohužel ti musím říci, že i stará stodvacítka mého dědečka jezdila jaksi lépe. Souhlasím s tebou, že motor 1,3 CDTi je bezpochyb dobrý, ovšem ten zbytek je katastrofa. :-!
Promiň, to bylo za tu kadiboudu. Toto auto jsem si vybral a zasáhl jsi mne u srdce. Zabývám se vývojem bezpečnostních systémů automobilů a montáží, tudíž v garáži jsem měl mnoho aut a většinou je i vezl majitelům. Pro mne jsou nejhorší zážitky Škoda Octávia a jiné almary. Na Agilku zatím šetřím, protože v plné výbavě s 1.3 CDTI stojí kolem 360.000 Kč a tak zatím jezdím s rezidencí Felícia, která byla vyrobena v roce 1998, tedy v době, kdy zpráva o zinkování karoserií ještě do Boleslavi nedorazila.
Marimu jsem se včera snažil vysvětlit, že Agila určitě není hezčí než Roomster a bránil ji co to šlo :-) Prý je malá a sympatická.. Vím, každému se líbí něco jiného, ale tvrdit o Agile, že je sympatická, no nevím nevím.
Já jsem si ji(spíš drahé polovičce) teď koupil a jsem sní spokojený..Designově je pěkná sice jenom zepředu. Z boku a ze zádu je jako krabice, ale o to víc je místa uvnitř..už jste v tom někdo jeli? Je tam o sto procent víc místa jak v oktávce I. A co se mi ještě líbí je ten rozhled..Připadám si skoro jak v dodávce. A uplně suprově se do ní nasedá. Není to takové to "žuchnutí na zem", ale člověk tak jak stojí tak i nasedá - úplně přirozeně. Jinak jasně, vzhled je u tohoto auta na posledním místě, není otázkou vkusu a prestiže, ale užitné hodnoty za vložené peníze..Navíc u tohoto auta je neuvěřitelně nízký pokles ceny na trhu ojetin. Za čtyři roky starý kousek i se sto tisíci se dá požadovat 135 táců..což je nějakých 65% původní ceny..A když si vezmu že za tu cenu koupím max tak nechutného Logana, Picanto, nebo jinou smrsklou lůzu..to radši přežiju posměch za krabici, ale budu si užívat prostoru a pohodlí.. :yes::yes:
Také trošku přispěji. Agilu má má matka a je spokojená. Já bych si to kvůli designu nekoupil, ale prostě to chtěla, tak to má. Má ten základní motor 1,0, který není tak hrozný v Corse, ale v té Agile je opravdu velmi špatně odhlučněný, no prostě tříválec. Velmi pružný, Agila s ním relativně uhání. Má malý rozvor a velkou výšku, takže skáče jako koza, ale co se týká dílenského zpracování, sedaček a hlavně prostoru nemá v této třídě konkonkurenci. Pandu neberu jako konkurenci, je hezčí, ale o dost menší.
Volové - jak by pravil klasik. Vono je to asi jako s ženskejma. Někdo je vysazenej na předky, někdo na zadky a někdo se cítí nejlíp uvnitř. U ženský se říká, že to spraví kalhotky na ksichtu, u auta to spraví vrata garáže. A když si lebedíš uvnitř, tak je ti asi fuk, jak to vypadá zvenku.
Vážení motoristé,
téměř před 5 týdny jsem si pořídil zcela novou Agilu 1.0. Najel jsem již cca 1500 km. Přestože tzv. zajíždím, spotřeba je do
6 litrů. Jsem přesvědčen, že se po čase ještě určitě sníží. Zatím jsem poměrně spokojen.
Kdo z Vás tento vůz vlastníte, prosím sdělte své vlastní zkušenosti, ať už kladné, tak i záporné.
Srdečně děkuji za Vaše sdělené poznatky. Janko
Jsem uživatel Agily 2 roky a na odvoz dcery do školy mi naprosto vyhovuje,na daleké cesty ji nepoužívám.
I když jsem kdysi měla Opel Kadett,tak jsem toto auto neznala.Upozornila mě na to sestra,že to chtěl její kamarádce koupit manžel v Německu.
Reklamní slogan zněl - Erst haha,dann aha!
Já koupila toto auto velmi výhodně - 1 rok staré,najeto 12 tisíc km,za majitele jsem doplácela půjčku,takže původ jasný.
Myslím,že auto používal leda tak o víkendech,protože byl invalidní důchodce,snad bez ŘP a asi jezdila žena a málo.Jezdil s ním paradoxně snad jen do hor,kam já s tím nejezdím vůbec a používám auto jiné.
Zaplatila jsem jeho závazek a tím auto odkoupila.
Cena byla asi o 60 tisíc nižší,než nejlevnější cena na trhu a za starší modely a více najetými km chtěli lidé více.
Má jen základní výbavu,ale za tu cenu.
Každý mi říkal za tu cenu to kup.V podstatě nové auto a levně.
Jednou jsem někde četla,že od Agily se neodchází.
Hodně ho vidím v používání u firem,kde se jistě využívá velký kufr.
Posezení je oproti např.Škoda Felicia jiná.
Do Agily nastupuju nahoru,do Škody,Punta a jiných dolů.
Koupili jsme si také Agilu. Musím zdůraznit, že ke vší spokojenosti. Není to samozřejmě na dálnici a k"závodění". Ale k dennímu používání, za nízkých provozních nákladů, nečekaných jízdních vlastností na sněhu a ledu. Pro upřesnění: za 18 měsíců máme ujeto 25.000 km s průměrnou spotřebou 6,05 l/100 km :yes::-)