Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: AMG ještě ostřejší

Mercedes-Benz představil „Performance Packages“ pro modely CLS 63 AMG, SLK 55 AMG a SL 55 AMG.
Zpět na článek
31. 8. 2006 15:16
neregistrovaný "U4"
31. 8. 2006 15:37
neregistrovaný "emylak"
31. 8. 2006 15:49
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 16:13
neregistrovaný "Charger"
31. 8. 2006 17:34
neregistrovaný "xxx"
31. 8. 2006 18:41
neregistrovaný "Lancer"
31. 8. 2006 20:31
neregistrovaný "xxx"
31. 8. 2006 21:32
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 22:27
neregistrovaný "xxx"
31. 8. 2006 23:22
neregistrovaný "Marko"
1. 9. 2006 06:41
neregistrovaný "xxx"
1. 9. 2006 09:40
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 23:02
neregistrovaný "Lancer"
31. 8. 2006 23:32
neregistrovaný "Lancer"
1. 9. 2006 06:43
neregistrovaný "xxx"
3. 9. 2006 21:06
neregistrovaný "Xavier"
31. 8. 2006 16:39
neregistrovaný "Charger"
1. 9. 2006 08:44
neregistrovaný "Charger"
31. 8. 2006 18:40
neregistrovaný "U4"
1. 9. 2006 13:01
neregistrovaný "U4"
31. 8. 2006 21:52
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 22:03
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 23:28
neregistrovaný "Marko"
1. 9. 2006 11:36
neregistrovaný "GTI"
1. 9. 2006 13:14
neregistrovaný "U4"
31. 8. 2006 16:48
neregistrovaný "CARL"
31. 8. 2006 17:00
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 17:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 8. 2006 17:11
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 17:18
neregistrovaný "Paja"
31. 8. 2006 17:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 8. 2006 17:17
neregistrovaný "Paja"
31. 8. 2006 19:04
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 19:23
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 19:32
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 22:12
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 22:28
neregistrovaný "Yaroukh"
1. 9. 2006 10:15
neregistrovaný "Marko"
1. 9. 2006 05:32
neregistrovaný "Paja"
1. 9. 2006 10:18
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 19:24
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 19:42
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 19:51
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 20:47
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 21:13
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 21:53
31. 8. 2006 22:08
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 22:14
31. 8. 2006 22:19
neregistrovaný "Marko"
1. 9. 2006 05:34
neregistrovaný "Paja"
1. 9. 2006 09:21
neregistrovaný "anonym"
1. 9. 2006 09:29
neregistrovaný "Tom"
1. 9. 2006 10:01
neregistrovaný "Marko"
1. 9. 2006 09:51
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 22:06
neregistrovaný "Yaroukh"
31. 8. 2006 22:38
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 17:25
neregistrovaný "Paja"
31. 8. 2006 17:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 8. 2006 18:56
neregistrovaný "Paja"
31. 8. 2006 20:55
neregistrovaný "Saman"
31. 8. 2006 21:34
neregistrovaný "Jirka"
31. 8. 2006 21:57
neregistrovaný "GTR"
31. 8. 2006 21:50
31. 8. 2006 22:41
neregistrovaný "jurgen"
1. 9. 2006 05:37
neregistrovaný "Paja"
1. 9. 2006 08:48
neregistrovaný "Charger"
1. 9. 2006 12:18
neregistrovaný "jurgen"
1. 9. 2006 13:48
neregistrovaný "U4"
1. 9. 2006 09:28
neregistrovaný "Tom"
2. 9. 2006 15:33
neregistrovaný "tommik"
3. 9. 2006 21:59
neregistrovaný "Ozzy"
neregistrovaný "U4"
31. 8. 2006 15:16
samosvor
To je ale podle mě docela trapný, že AMGéčka nemaj v "základu" samosvory... Je vidět jak na tom s tou "sportovností" jsou... IMHO přemotorovaný pekáče... BMW Power Forever!!!
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "emylak"
31. 8. 2006 15:37
Re: samosvor
taky me to dost prekvapilo, i moje scorpio cosworth ma samosvor, bez nej by to bylo zrejme dost neovladatelny (soude podle zkusenosti s granadou V6 2.3)
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 15:49
Re: samosvor
Ty máš kosu ve škopku? To jsem už dlouho neviděl. Jak jsi spokojený? Co automat, nezlobí?
neregistrovaný "Charger"
31. 8. 2006 16:13
Re: samosvor
přesně. je to přemotorované a nemá to ani samosvor :no: BMW rulez :yes:
neregistrovaný "xxx"
31. 8. 2006 17:34
Re: samosvor
zjevně nechápeš filosofii značky AMG a požadavky jejích zákazníků, pak bys nepsal takový nesmysly... AMG není sportovní auto za každou cenu...
neregistrovaný "Lancer"
31. 8. 2006 18:41
Re: samosvor
Neni, jenom si na nej hraje... >:D
neregistrovaný "xxx"
31. 8. 2006 20:31
Re: samosvor
ehm, vtipné... v kolika si jel, že to tak dobře víš... myslím, že bys sis uchcával i po jízdě v "obyč" C55 s 270 kW ;-)
a kdo nezažil 500 koní a 700 Nm třeba v E55... škoda slov
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 21:32
Re: samosvor
xxx, vcera som Ti na tie Tvoje otazky odpovedal.... ;-)
neregistrovaný "xxx"
31. 8. 2006 22:27
Re: samosvor
registroval jsem to... na Maybach názor nezměním, doufám že ho p. Zetsche smete ze stolu, prostě tahle značka je šlápnutí vedle... nový Áčko prostě nemůže být a nebude v roce 2008 a stejně tak nevidím důvod, proč opouštět vynikající sendvičovou koncepci, která skýtá možnosti použití např. palivových článků...
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 23:22
Re: samosvor
Maybach nebudem hodnotit...neoslovil ani mna (tak ako je koncipovany doteraz), ale nemyslim, ze by to zmetenie zo stola bolo najlepsim riesenim. To uz skor potom Smart. /// To Acko: mne bolo povedane tak, ze sa pokusia ho dokoncit aby malo premieru v Parizi 2008, predaj by zacal od r. 2009. K opusteniu sendvicovej koncepcie som sice namietol to, ze jej projekt bol pomerne zasadny aj v tom aby ponukol iny koncept vozidla (pretoze podla marketingovych prieskumov zo zaciatku 90. rokov zakaznici Mercedesu odmietli v kompaktnej triede prave myslienku "obycajneho" hatchbacku a chceli nieco "s pridanou hodnotou"). Bolo mi ale povedane, ze aj napriek niektorym vyhodam takehoto usporiadania powertrains je tu v sucasnosti problem s tym, ze Mercedes potrebuje mat k dispozicii klasickejsiu platformu kvoli Dodge / Chrysleru /Jeepu. Tym ze s Mitsubishi sa "rozviedli" neplanuju v dalsej generacii (ob-generaciu) vozidiel technicku spolupracu a potrebuju mat nieco zdielatelne a lepsie modifikovatelne "in-house".
neregistrovaný "xxx"
1. 9. 2006 06:41
Re: samosvor
ad W169 - auta mají běžně 7letý životní cyklus, 2008 je prostě brzo...
neregistrovaný "Marko"
1. 9. 2006 09:40
Re: samosvor
No...W168 bolo na trhu 6 rokov. Ak by W169 skoncila v 2009 (kedy zacne "fyzicky" predaj novej generacie), tak by mala odsluzenych 5 rokov. Co je iba o rok menej - a to nie je nijak dramaticky posun. Hlavne, ak v rovnkom case dokaze zchytit nastup novej generacie Golfu. Kazdopadne ale uvidime...
neregistrovaný "Lancer"
31. 8. 2006 23:02
Re: samosvor
A proc bych si teda "uchcaval", kdyz to neni sportovni auto? >:D
neregistrovaný "Lancer"
31. 8. 2006 23:32
Re: samosvor
A 5OO koni nezazil v E55 nikdo... je jich tam pouze 476... >:D
neregistrovaný "xxx"
1. 9. 2006 06:43
Re: samosvor
no vidíš, aspoň něco víš ;-) proš by sis uchcával? kdo nabízí ve střední třídě silnej osmiválec? zvuk, zátah motoru, prostě skvělej zážitek za 2 mil Kč :-)
neregistrovaný "Xavier"
3. 9. 2006 21:06
Re: samosvor
Nech mě hádat...emmmmm...Audi? A BMW co nevidět :-!
31. 8. 2006 16:30
SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
Klid, hoši... u Mercedesu v tomhle výkonu hlavně sleduj, jestli máš v pořádku vlastní svěrač... aby ti na sedadlo nemuseli u AMG instalovat igelitovou plenu. Lehce odbočím - svět je krásnej... sháněl jsem informace o součástkách k RC modelu (911, jistě, uhádls) a někam mě to na netu hodilo ke stránkám o modelech a... já se začet do tamních diskuzí... :-) Pánové... řeže na auto.cz o tom, jestli má lepší sedačky Logan nebo Fabia... to není nic proti tomu, když se řežou jezdci 1:10 o to, jestli jsou na předku výhodnější tlumiče Tamyia nebo Graupner >:D Já fakt to čet a žasnul jsem... fanatici jako mi zde.... krásné, opravdu krásné. Tak abych to vrátil... hele, pokud ti povolil, myslím svěrač... vrať se do Loganu, tam se můžeš sice taky po*rat, ale z úplně něčeho jinýho ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Charger"
31. 8. 2006 16:39
Re: SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
hele když má něco přes 500 koní a je to bez samosvoru tak je to ostuda...
31. 8. 2006 16:53
Re: SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
Chargere... já bych v této souvislosti věřil spíš té... pleně :-) To vypadá, jakoby elektronika byla dobrá fakt leda tak na ty RC modely... ale není tomu tak.
neregistrovaný "Charger"
1. 9. 2006 08:44
Re: SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
OK, jsou ale i lidi co nechcou jezdit na podpoře elektroniky
neregistrovaný "U4"
31. 8. 2006 18:40
Re: SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
hh, RC Cars rullezzz... Už 13 let nedělám každej víkend nic jiného, než jezdím po závodech... Holt když není na "velký", tak si hraju alespoň s "malym" autem pochopitelně... Je to adrenalin jak kráva... Jenom škoda, že se o tom tak málo ví... Když někomu řeknu, že jezdím závody s autama na dálkový, tak si poťuká na hlavu... Ale když mu řeknu, že mi to fičí 8 pětek, že to na těch 80 je do 4 sekund, že dráhu co má 150m profrčíme za 10s, že ten podvozek je akorát z titanu, hliníku, uhlíku,,že na každejch závodech na každý dráze ladíme směsi gum, geometrii, tvrdosti tlumičů, aerodinamiku karoserií atd atd atd... tak to většinou pochopí a uzná že to asi není *pro děti... No prostě RC Cars rulleeeez pánové...
31. 8. 2006 21:32
Re: SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
:-) To je ono. Bravo U4 :-) :yes: :yes: Já jsem jen amatér s 911 od Tamyi... ale když ho zatnu a přimhouřím oči... skoro... jako doopravdy :-) Prosím tě... jak je to s těmi krystaly resp se syntézou? Já potřebuju pro děti koupit 2 auta, chci koupit sestavené komplety a jak jsem koukal, dnes se to dá pořídit kolem 6 - 10 tisíc za kus, ale nevím, zda mohu koupit libovolné dvě krabice... mám obavu, aby se pak vysílačky nehádaly. A prosím tě, co doporučuješ za výrobce? Chci elektrický pohon.
neregistrovaný "U4"
1. 9. 2006 13:01
Re: SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
Ta Tamiya není pro začátek špatná, taky sem na ní začínal.Kdyby jsi chtěl nějakej "DRIFŤÁK", tak se poohlídni po "Yokomo". K těm krystalům - až půjdeš koupit ty dva kousky, tak je hlavně důležitý vědět jakej máš ve svý 911 a prodejci prostě řekni,že chceš jezdit dohromady, tak ať si dá pozor na jakou krabici šahá:-) Já jezdím Xray, vyrábí je kámoš ze Slovenska (takže v Čechách nikdo skoro nic jinýho nejezdí). Je to profesionální podvozek, naprosto na špici kvalitou, ale nejdůležitější pro mě je, že mám rychlej a kvalitní přístup k know-how a nejnovějším tunningům, což se hodí hlavně na mezinárodních závodech:-)
1. 9. 2006 22:51
Re: SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
Díky :yes:
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 21:52
Re: SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
:yes: :yes: ...ked som bol dieta, tak na ulici v dome naproti byvali bratia, ktori sa tomu venovali tak ako Ty! (Boli na to organizovani v Zvazarme.) Mali asi tak 6-8 autakov. Od "placiek" po nadherne BMW 635CSi... Za komancov to bolo, akoby som mal cez ulicu Nebo. A zavody byvali super...spalena guma, a spaleny benzin...takze ja napriklad viem, ze to s cim jazdis nie je Tamyia z obchodaku. Btw. s cim to jazdis? ;-)
31. 8. 2006 21:55
Re: SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
Klid, jo, mě ta Tamyia přišla celkem na 20 tisíc :-) Nakonec, 911ka za dvacet... to je dobrej kauf.
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 22:03
Re: SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
To rozhodne je! Ja netvrdim, ze ako zabava tie Tamyiacke auta nie su kvalitne (...sam som jedno mal, kym som nezistil, ze s tym nedokazem "jazdit". Proste mi to neslo :-( , tak ako mi nejdu ani pocitacove hry :-( ). Akurat si myslim, ze zavodne sa s tym moc jazdit neda. To BMW vtedy vyzeralo sakramensky inak nez neskor to moje Mitsu od Tamyia... ;-)
31. 8. 2006 22:22
Re: SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
:-) Jo, také jsem se otřel kolem závodů... dokonalej svět... olejové tlumiče, motory... Já umím dobře, když jede ode mně. Jak ho otočím a míří mi na nohy... tam dost plavu v driftech :-) Jednou jsem (inspirován filmem Drsný Harry) postavil 911 na silnici a jel jsem s kámošem autem za ní, anténu od vysílačky z bočního okénka, a tvrdě jsme ji tavili :-)
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 23:28
Re: SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
:-) :yes: ....Mne to neslo ani odomna. Mozno keby som mal vysielacku s volantom, ale na tej packovej som nevedel skoordinovat pohyby. Takze problem! Ani som nedokazal odhadnut rychlost, uhol zakruty, atd.. Proste chybali pocity plynuce z fyzikalnych sil...a iba "na oci" som to nezvladal. ;-\ Bolo to nejak moc sterilne...
neregistrovaný "GTI"
1. 9. 2006 11:36
Re: SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
:-) Musí být volant, a servo na postupné zatáčení i na akceleraci...
neregistrovaný "U4"
1. 9. 2006 13:14
Re: SAMOSVORNÍ SVĚRAČI
jj, hehe, chce to trénink... Samo od sebe to nejde nikomu... Moc dobře vím, když to někomu půjčím, že od sebe OK, ale když jede k sobě tak většinou KO :-) Vysílačka s volantem je taky bonus a plně proporcionální serva a regulátor jsou naprostá nutnost...
neregistrovaný "CARL"
31. 8. 2006 16:48
superhustý
Mercedes samozdrejme pouzival samosvorný dif. uz v roce 1979 ve W 129 a spousty jinych modelu s manualní prevodovkou v dnesní dobe se používa spiše elektronika jako je kombinace ESP ,ASR ,BAS ,ktera vlastne splní to samé akorat je bezpecnejsi ,protoze te nenecha zajít do takoveho extremu coz je u vozu od AMG na míste ,kdyz maj kolikrat az dvojnasobný kroutící moment než např. BMW ,takže ted to bude se samosvorem asi nenormalní masakr fakt SUPER !!! >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 17:00
OT: Špatné zprávy!!!
Ford zvažuje možnosti prodeje značky Aston Martin ;-\ :'-( :no:
Rozbalit vlákno
30
31. 8. 2006 17:03
Re: OT: Špatné zprávy!!!
Jen jestli to není obráceně ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 8. 2006 17:06
Re: OT: Špatné zprávy!!!
My víme, že by ho Toyota ráda koupila, ale není to od ní fér šířit tyhle pomluvy, aby si nachystala půdu pod kola. >:D Nicméně, když vidím ty palce dolů, znamená to, že nejlepší Astony vyrábí A-M pod Fordem? >:-[] Jj, Ford umí a každej by chtěl být pod ním. Aspoň já to tak chápu.
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 17:11
Re: OT: Špatné zprávy!!!
Pořád lepší Ford, než jangjing, zhongua nebo jak se ty bastardi vlastně jmenují ;-)
neregistrovaný "Paja"
31. 8. 2006 17:18
Re: OT: Špatné zprávy!!!
A prachy na to bohuzel maji! ;-\
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 8. 2006 17:25
Re: OT: Špatné zprávy!!!
OK OK, to bylo jen malé popíchnutí. ;-)
neregistrovaný "Paja"
31. 8. 2006 17:17
Re: OT: Špatné zprávy!!!
Byt pod Fordem, je to byti, nebo biti? ;-) Tom chtel zrejme naznacit, ze v posledni dobe se prilis prodeju nepovedlo...
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 19:04
Re: OT: Špatné zprávy!!!
V BusinessWeeku som asi pred dvoma tyzdnami cital rozhovor s Billom Fordom okolo vsetkych tych veci, kt. sa teraz deju a ohladom predaja niektorych znaciek dostal par otazok. Jedna z otazok bola ci zvazuju predaj problemovych znaciek ako Lincoln a Jaguar. Odpovedal, ze zatial nebolo nic rozhodnute...ale vylucit to nemoze. Dalsia otazka padla na verziu, ze ci uvazuju aj o moznosti ze FoMoCo bude koncernom s troma znackami: Ford, Volvo, LR. Odpovedal, ze sice nemoze povedat nic presne, ale ze ano, zvazuju radikalne zmeny (!). A dalsiu otazku dostal na to ci on alebo jeho rodina ma nejake emocionalne vazby na ich luxusne znacky. Odpovedal velmi "tvrdo" a kratko: Ze nie, a ze jeho jedinym zaujmom je stabilizovat Ford.
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 19:23
Re: OT: Špatné zprávy!!!
Uf, tak to sem teda fakt nečekal, že by vůbec uvažovali o takhle radikálních změnách.. IMHO: Ford-Volvo-LR, jasnej základ.. nechal bych si Mazdu, jako sportvní značku a jednoho z dvojice Jaguar-Lincoln jako luxusní značku.. Mercury, zbytečná značka.. btw vypráskal bych celej emerickej (dle lokace) management a dosadil tam lidi z Evropy ;-)
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 19:32
Re: OT: Špatné zprávy!!!
Problem je, ze ludia z EU maju tendeciu rozmyslat "europsky" a obavam sa, ze to by v EU nefungovalo. Podobne ako to nefunguje naopak. /// Mercury - tiez myslim. Pripada mi absurdne, ze Ford tu par tyzdnov(mesiacov) robi/zvazuje radikalne zmeny so svojim klucovymi znackami, ale prakticky mrtve Mercury to preziva na dialyze spokojne dalej ;-\ /// Ja mat v rukach Ford, tak by som si nechal vsetko. Mat "korunu v ktorej su vsadene take klenoty" je nieco vynimocne. Btw. o Aston Martin vraj maju eminentny zaujem Louis Vuitton a Cartier. Ja len dufam, ze ak ho naozaj predaju, tak ho nedostane do ruk nikto mimo automotive biznis. "Hentamti vyrobcovia handier a ligotavych cetiek by taku automobilovu znacku neutiahli."
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 22:12
Re: OT: Špatné zprávy!!!
sakra..som si nevsimol...spravne tam ma byt: "a obavam sa, ze to by v USA nefungovalo."
neregistrovaný "Yaroukh"
31. 8. 2006 22:28
Re: OT: Špatné zprávy!!!
leckdo by mohl namitnout, ze US vedeni svou neschopnost v US jiz prokazalo (o nekom z Evropy to zatim rict nemuzeme :o) ... ja doufam, ze se zmatorej 1) bez aliance s Renaultem (Nissan by me tolik ne$ral) 2) bez toho, aby museli prodat Jaguar ... a pokud je pravda, ze AM v minulosti tezil napr. z designu puvodne urceneho pro Jag, mohlo by se Jagu prodejem AM zlepsit zdravi (teda pokud pred nej misto AM nepostavej napr. Lincoln) ... trochu optimismu (ve zalezitosti Ford-jako-celek) do me nalejva to vedomi, ze Ford je ze 40% ve vlastnictvi rodiny Fordu (tusim, ze drtivou vetsinu drzi William Clay Ford sr.)
neregistrovaný "Marko"
1. 9. 2006 10:15
Re: OT: Špatné zprávy!!!
Ad. 1.) mne by v tejto chvili nevadil ani ten Renault (aj ked tie koncerny sa k sebe moc nehodia). Ak by to dokazal zachranit...je to lepsie ako rozpredaj znaciek kde-komu 2.) predaj Jaguaru vs. predaj Astonu je pre mna ako vybrat si, ci dostanem po hube zprava alebo zlava. :-( Co si ale myslim, je, ze ak by predali jaguar...dostal by sncu posobit pod inym koncernom, ktory by ho rozvijal. U Astonu mam neodbytny strach, ze ta znacka sa dotane do ruk nejakemu fondu typu Phoenix Investments (alebo nejakej firme mimo automotive biznis), ktory bude tazit s aktualnej ponuky a ked pride cas na nieco nove bude slubovat, bude mat giganticke plany...ale znacka sa zacne prepadat medzi malovyrobcov, na pokraj financnej priepasti, ...az nakoniec :-( :'-( V UK tak ziju prakticky vsetci malovyrobcovia. Pre mna je priechodne riesenie, ked uz o takto musi byt, zlikvidovat Mercury a predat Mazdu. Ale v Dearborne to asi vidia inak...
neregistrovaný "Paja"
1. 9. 2006 05:32
Re: OT: Špatné zprávy!!!
Vyrobce kabelek vlastnikem AM? Kam ten svet speje.... :-( Jeste v tom vypisu zajemcu chybi Sly Stallone, Madonna a Michael Jackson...pak to bude dokonale. :-!
neregistrovaný "Marko"
1. 9. 2006 10:18
Re: OT: Špatné zprávy!!!
Sukromny fond bez krytia automobilky, vyrobca stavebnych strojov, modny dom, a vyrobca sperkov....ja myslim, ze uz ani netreba nijaku "celebritu". Ta zoologicka zahrada je uz "dokonala" teraz... ;-\
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 19:24
Re: OT: Špatné zprávy!!!
Jací jsou případní zájemci o jednotlivé značky (tedy mimo čínských automobilek)? Jaguar, Aston, Lincoln, Mazda, Mercury?
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 19:42
Re: Komu predat?
O Mercury sa zaujima ona [odkaz] Uz par rokov!!! Ja by som jej to dal, aby bola spokojna...a nechala ostatne na pokoji ("v klidu"). //// Mazdu? Teoreticky by ju za istych okolnosti chceli VW a DCX...ale ti maju teraz dost problemov sami so sebou. Lincoln? Tiez obaja menovany...ale nikto iny ma nenapada. Jaguar, Aston, a LR tam je tych moznosti viac: O Aston maju zaujem ti handrari, o celu skupinu troch by mal zaujem byvaly CEO Fordu Jacques Nasser (ma na to specialnu investicnu "skupinu"), resp. o Jaguar ma zaujem JCB. Potom je este jedna teoria, ktora je v tejto situacii pre mna najpriechodnejsia: neajaky typ fuzie Renault-Nissan-FOrd vymenou za to, ze Renault si zoberie pod kridla Aston, LR a Jag. // A este by mali peniaze aj Toyota, Hyundai (aj Honda) ale vsetci vylucili nakup akejkolvek znacky (pretoze zasadane nenakupuju, resp. by to bola blba investicia).
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 19:51
Re: Komu predat?
btw. co sa tyka americkych znaciek...tak si myslim, ze Ford by ich nepredal, ale umrtvil a nechal si na ne prava...
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 20:47
Re: Komu predat?
Odkaz sice nefunguje, nicméně jsem si našel jejich stránky.. to jsou fakt hustý maníci, Mercury by si zasloužili >:-[] P.S. Jaká je vlastně pravděpodobnost (nebo za jakých podmínek je možné), že dá aliance Renault-Nissan přednost Fordu před GM?
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 21:13
Re: Komu predat?
Na tu otazku nedokazem vobec odpovedat. Nemam dost informacii. Ani nepoznam "politicke" pozadie v jednotlivych koncernoch. Kazdopadne ma karty v rukach Ghosn (Renault) - oni su v papierovo najsilnejsej pozici. Ak si vyriesia otazku ci vobec chcu vytvorit tak velku globalnu alianciu - az potom si mozu zacat klast otazku ci je lepsie pomahat sanovat Ford, alebo GM. Ci chcu prevziat zodpovednost za luxusne znacky (vhodnejsi je Ford aj s venom), alebo chcu iba partnera (vyhodnejsie je GM). Na opacnej strane si zas GM a Ford musia vyriesit to, ci naozaj chcu taku alianciu. U GM je problem v tom, ze tam cast akcionarov a takmer cele vedenie bolo do tohto jednania z Ghosnom namocene Kerkorianom viac-menej "nasilu". U Fordu je zas problem v tom, ze je tu moznost, ze by rodina Fordovcov vykupila akcie a ziskala v koncerne majoritu (teda by to bol zas prevazne rodinny podnik, tak ako je napr. BMW). A to je iba par vstupnych info....dalsich 1000 nam chyba. ;-)
31. 8. 2006 21:53
Re: Komu predat?
:-) Máme čas... auta nám neujedou ;-)
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 22:08
Re: Komu predat?
Len aby.... :-) (...lebo ak by nam usiel Aston, to by bolo blbe...) ;-)
31. 8. 2006 22:14
Re: Komu predat?
Aston neujede... nesmí.
neregistrovaný "Marko"
31. 8. 2006 22:19
Re: Komu predat?
:-) :yes:
neregistrovaný "Paja"
1. 9. 2006 05:34
Re: Komu predat?
Myslel jsem si, ze Mazda je zdrava...Volvo take neni spatny obchodni artikl, na ten by urcite slysel Renault...
neregistrovaný "anonym"
1. 9. 2006 09:21
Re: Komu predat?
Mazda je snad už delší dobu OK, navíc se jí daí růst po celém světě.. Volvo je snad z nejhoršího taky venku.. ale stále více to vypadá, že emerická divize Fordu je ve větších problémech než se píše, možná budou potřebovat prachy..
neregistrovaný "Tom"
1. 9. 2006 09:29
Re: Komu predat?
To sem byl já ;-)
neregistrovaný "Marko"
1. 9. 2006 10:01
Re: Komu predat?
Ja nemyslim, ze Ford je vovacsich problemoch ako sa zda: On ten problem definoval, zmeral a nie je to maly problem. Pes je zakopany podla mna skor v tom, ze ten plan Way Forward nema okamzity dopad...jeho vysledky sa zacnu dostavovat az po rokoch. A zrejme je tam tlak od akcionarov (a B.Ford podla mna tiez reaguje na veci dost impulzivne - v zmysle tvrdosti) a uctoveho oddelenia koncernu (co je vraj velmi silna skupina, ktora ma obrovske slovo) na nejake "akcie" ktore budu mat okamzity efekt a hlavne budu niecim ako silnou "verejnou demonstraciou" ze vedenie problem riesi.
neregistrovaný "Marko"
1. 9. 2006 09:51
Re: Komu predat?
Tom ma pravdu..Ford asi potrebuje peniaze a hlavne nema peniaze na to, aby tahal niektore znacky. LR ma minimalny, operativny, zisk. Aston je v minulom roku prvykrat v zsku. Ale este mensom nez operativnom. Myslim, ze to staci tak na chod firmy, co je dost vratke... Vyvoj dalsich aut by sa z toho financovat nedal. Jaguar je v neustalej strate. Mazda zdrava je...ale moze byt problem s tym, ze ona v USA nijak zvlast velky hrac nie je... Volvo tym ze tvori zisk a ide ho vyhladovo posunut az do premioveho segmentu je pre Ford zaujimave. Toho sa asi zbavit nechce... Inak, keby som uz MUSEL, tak ja by som sa rozhodoval prave medzi predajom Mazdy a Volva...nehovoriac teda o Mercury, kt. by som bol uz davno zrusil a peniaze presmeroval do lincolnu.
neregistrovaný "Yaroukh"
31. 8. 2006 22:06
Re: Komu predat?
mozna to je dobra zprava pro ty, kdo si preji zdravy Jaguar pod zdravym Fordem (memu srdci je Jaguar precijenom blizsi nez AM, i kdyz respekt z "Aston Martin" je KU*EVSKY)
neregistrovaný "Tom"
31. 8. 2006 22:38
Re: Komu predat?
[odkaz] [odkaz]
neregistrovaný "Paja"
31. 8. 2006 17:25
OT: Drobny facelift Touaregu
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 8. 2006 17:28
Re: OT: Drobny facelift Touaregu
A sákryš, taky máte podobný pocit, když řeknu, že v Chrysleru a VW poslední dobou řádí nějaký světlometový úchyl? Jeden a ten samý. >:D :-(
31. 8. 2006 18:00
Re: OT: Drobny facelift Touaregu
:-) Klid... bude to ok.
neregistrovaný "Paja"
31. 8. 2006 18:56
Re: OT: Drobny facelift Touaregu
Kruhy pod ocima jsou v mode...sleduji to na sobe! >:D
31. 8. 2006 21:33
Re: OT: Drobny facelift Touaregu
>:D
31. 8. 2006 17:59
Re: OT: Drobny facelift Touaregu
Potřebuje to jako sůl. Já to vnímám dobře.
neregistrovaný "Saman"
31. 8. 2006 20:55
kolesa made in CzechRepublic
A nejlepsi na tom fsem je ze ty kovany koleska se jakosto fsechny koleska pro AMG vyrabej v Ceskem Ronalu :-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jirka"
31. 8. 2006 21:34
Re: kolesa made in CzechRepublic
Fakt :yes: :yes:
neregistrovaný "GTR"
31. 8. 2006 21:57
Re: hmmm......
a proč to teda není všechno u AMG ve standardu??? kdo chce komfort tak mu stačí "obyč" 388 koníků z V8 5,5 a kdo chce sport tak AMG se sport. brzdami podvozkem a karbonovejma serepetičkama.
31. 8. 2006 21:50
Re: hmmm......
Fakt? Tak to třikrát BRAVO :yes:
neregistrovaný "jurgen"
31. 8. 2006 22:41
nieco pre "tmw rulezakov"
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Paja"
1. 9. 2006 05:37
Re: nieco pre "tmw rulezakov"
To je dukaz sportovniho ducha? Panove, je tu nova definice...kdo je v primce rychlejsi je i sportovnejsi...Jestli tomu spravne rozumim Maybach je treba sportovnejsi nez Focus ST...to je super! ;-)
neregistrovaný "Charger"
1. 9. 2006 08:48
Re: nieco pre "tmw rulezakov"
>:D a to jako znamená že M5 je šrot jo?:no: No ona M5 taky není přemotorovaná... >:-[]
neregistrovaný "jurgen"
1. 9. 2006 12:18
Re: ani m6 nestoji zamoc..
[odkaz]
neregistrovaný "U4"
1. 9. 2006 13:48
Re: ani m6 nestoji zamoc..
Muhah... Ty typani z TopGearu sou fakt hrubci... Dělaj neuvěřitelnou SHOW!!! Trošku si myslím, že kdyby jel s M6 jako s poslední, že by to třeba bylo kapičku jinak... Ale určitě neměřili jenom jeden průjezd, takže spíš ne...
neregistrovaný "Tom"
1. 9. 2006 09:28
OT: Špatné zprávy 2
TAk nevim nevim, furt čtu jak je na tom GM špatně, jak už brzy zbankrotuje apod.. myslel jsem si, že je na tom Ford výrazně lépe (= nemá problém s přežitím), ale stále více se mi zdá, že to s ním tak růžové nebude.. nová zpráva: emerickej Ford mnulej rok vyrobil 3.5 mega aut, ale z toho 600,000 aut "rezne" u dealerů ;-\ :-( Což je pěknej průšvih, páč Ford nemá prachy a v těhlech 600,000 je vázanej pěknej balík peněz.. řešení - výprodej, bezúročné splátky na 3 roky, prodej bez potvrzení příjmu zákazníka, prodej firmám s nulovou marží nebo rovnou za cenu pod výrobními náklady
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tommik"
2. 9. 2006 15:33
Re: OT: Špatné zprávy 2
Kazdy majitel osobniho auta s motorem o objemu vetsim nez 2,5l, by mel platit zvlastni ekologickou dan, aspon 200000kc rocne
neregistrovaný "Ozzy"
3. 9. 2006 21:59
ESP
Má to už vypínatelné ESP???
Rozbalit vlákno
0