Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz: diesely Bluetec neprošly testy v pěti státech USA

Optimistická prohlášení německé části koncernu DaimlerChrysler ze začátku roku se příliš pozitivně nenaplňují.
Zpět na článek
30. 8. 2006 07:15
neregistrovaný "ml0k"
30. 8. 2006 08:11
neregistrovaný "Marťas"
30. 8. 2006 08:27
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 08:51
neregistrovaný "ZZ"
30. 8. 2006 10:25
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 08:49
neregistrovaný "Coulin"
30. 8. 2006 08:53
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 10:37
neregistrovaný "fester"
30. 8. 2006 08:53
neregistrovaný "ZZ"
30. 8. 2006 12:34
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 12:05
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 12:35
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 09:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 8. 2006 10:24
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 11:24
neregistrovaný "Ghostyx"
30. 8. 2006 12:02
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 11:16
neregistrovaný "Martin"
30. 8. 2006 11:24
neregistrovaný "ZZ"
30. 8. 2006 11:34
neregistrovaný "Ghostyx"
30. 8. 2006 12:00
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 12:59
neregistrovaný "Jirka"
30. 8. 2006 15:22
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 15:36
neregistrovaný "mari"
1. 9. 2006 16:29
neregistrovaný "mišo"
30. 8. 2006 15:52
neregistrovaný "Jirka"
30. 8. 2006 15:37
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 11:57
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 12:29
neregistrovaný "King"
30. 8. 2006 12:36
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 16:19
neregistrovaný "King"
30. 8. 2006 12:39
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 16:13
neregistrovaný "King"
30. 8. 2006 16:23
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 12:35
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 13:08
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 13:36
neregistrovaný "javi"
30. 8. 2006 15:51
neregistrovaný "anonym"
30. 8. 2006 13:49
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 14:03
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 14:16
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 14:08
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 14:16
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 14:31
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 14:39
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 15:13
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 15:30
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 15:41
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 16:01
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 16:12
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 16:23
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 17:02
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 18:25
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 17:10
neregistrovaný "Bárt"
30. 8. 2006 15:43
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 15:48
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 15:52
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 16:05
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 16:15
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 16:20
neregistrovaný "RS"
31. 8. 2006 17:13
neregistrovaný "Bárt"
30. 8. 2006 16:17
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 16:21
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 16:25
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 16:58
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 17:56
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 18:27
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 18:36
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 18:37
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 18:46
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 19:45
neregistrovaný "RS"
31. 8. 2006 05:55
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 15:56
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 16:17
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 16:27
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 16:53
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 17:41
neregistrovaný "RS"
31. 8. 2006 20:27
neregistrovaný "Jarda"
30. 8. 2006 21:04
neregistrovaný "ZZ"
31. 8. 2006 10:21
neregistrovaný "anonym"
31. 8. 2006 10:34
neregistrovaný "jazdec"
31. 8. 2006 10:37
neregistrovaný "jazdec"
31. 8. 2006 11:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 8. 2006 12:15
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:39
neregistrovaný "karelk"
31. 8. 2006 17:22
neregistrovaný "Bárt"
19. 2. 2007 20:19
neregistrovaný "palo"
neregistrovaný "ml0k"
30. 8. 2006 07:15
bez nadpisu
nojo 0,1 litru mocoviny na 100 km to je tak akorat. >:D
neni nic lepsiho nez si chcat do nadrze
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Marťas"
30. 8. 2006 08:11
Re: bez nadpisu
a na delší vzdálenosti budeš mít k sobě připlé dojné zařízení :-))
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 08:27
Re: bez nadpisu
M-B dodava do svych modelu Bluetec, mimo jinych vymozenosti take klasicke cevkovaci zarizeni. Pokud neni cevka napojena, ozyvave se akusticky signal podobny tomu, co signalizuje nezapnute bezpecnostni pasy. Cevka je samozrejme univerzalni, pro moznost uziti pany i damami. Na prani za 2kEUR jsou i zbyvajici sedadla vybavena timto systemem, tato vsak jiz akustickou signalizaci nemaji, "darcovstvi" je na nich dobrovolne...
neregistrovaný "ZZ"
30. 8. 2006 08:51
Re: bez nadpisu
>:D >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 10:25
Re: bez nadpisu
>:D >:-[] :yes: ;-) P.S. v průběhu dne pošlu potvrzující mail ;-)
neregistrovaný "Coulin"
30. 8. 2006 08:49
MB
Mercedes machry machry a natlouk si nosánek... To jsem zvědav jak se jim povede s těma dieselama v japonsku... :-!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 08:53
Re: MB
Cevky! >:-[]
neregistrovaný "fester"
30. 8. 2006 10:37
Re: MB
>:D mocovina
neregistrovaný "ZZ"
30. 8. 2006 08:53
Re: MB
Asi holt Fritzové poslali Jenkýjům málo kapříků :-) Je mi ale divný, že černí rappeři nechtějí zátah vocpodu a načipovaný turbo-diesely >:-[]
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 12:34
Re: MB
Si piš, že budou chtít.. zatim ještě nevedí vo co přicházejí, ale jakmile kolem nich pojede první čoudící Rabbit, tak do něj hned taky pudou.. woe, ať žije tuzing >:-[] ;-)
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 12:05
Re: MB
no možná, že na německém velvyslanectví by dva udat mohli. Japonec by si něco takového v konkurenci domácích značek koupil leda po lobotomii....
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 12:35
Re: MB
>:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
30. 8. 2006 09:58
Chudák medvěd
Tak zase nic. :-) Chudák medvěd, a on se táák těšil. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 10:24
Nejvíc mě na tom seRe, že..
když se snaží dostat na trh do USA, tak nabízejí k prodeji pouze "čisté" diesely, zatímco nás tady v Evropě klidně zamořují rakovinotvornými částicemi (neplatí ani tak pro MB, ale spíše a zejména pro VW a jejich příplatky za filtry pevných částic) :no: Vypadá to, že se dieselová US revoluce odkládá, holt budou muset začít nabízet hybridy..
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ghostyx"
30. 8. 2006 11:24
Re: Nejvíc mě na tom seRe, že..
Souhlas... :no:
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 12:02
Re: Nejvíc mě na tom seRe, že..
je vidět, že i ty nevypiplanější diesely jsou pořád značně špinavější než úplně obyčejné benziňáky. A co teprve diesely prodávané v Evropě, to už je úplná katastrofa........ to tě sere naprosto správně.
neregistrovaný "Martin"
30. 8. 2006 11:16
bez titulku
USA nepodepsaly kjótský protokol, takže jejich továrny můžou čoudit jak chtěj (a nikdo jim do komínů chcát nemusí), ale auta z dovozu buzerovat můžou.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "ZZ"
30. 8. 2006 11:24
Re: bez titulku
Můžou no... :-)
neregistrovaný "Ghostyx"
30. 8. 2006 11:34
Re: bez titulku
Taky se mi to nelibi... At uz konecne jdou do pr.ele s tou svoji nabubrelosti... >:-[] :no:
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 12:00
Re: bez titulku
je dost podstatný rozdíl mezi relativně neškodným CO2 a jedovatými karcinogeními emisemi dieselových motorů. Mícháš jabka s hruškama.
neregistrovaný "Jirka"
30. 8. 2006 12:59
Re: bez titulku
Jenže od karcinogenů je tu filtr pevných částic. Relativně neškodný CO2? Je to jeden z hlavních problémů spalovacích motorů, za neškodný bych ho rozhodně nepovažoval. Hlavně od amíků ta starost o ekologii fakt sedí, když produkujou okolo 1/3 CO2 na světě.
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 15:22
Re: bez titulku
Ovšem karcinogení nejsou jenom pevné částice, ale i jiné jedovaté látky ........ dále tu máme zmiňovaný jedovatý NOx atd.....

CO2 možná působí globální oteplování a to je vše.....
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 15:36
Re: bez titulku
máš pravdu, to opravdu vůbec nestojí za řeč... :no:
neregistrovaný "mišo"
1. 9. 2006 16:29
Re: bez titulku
mari, s tou ozonovou vrstvou by som to nevidel tak hrozne, akurat som dnes niekde cital clanok, ze sa sama rekonstruuje a pomerne zdarne. nieje to take zle ako pred 10 rokmi uz.
neregistrovaný "Jirka"
30. 8. 2006 15:52
Re: bez titulku
Jasně, co tě nezabije hned to není škodlivý :no:. Zkus se na to podívat z dlouhodobého hlediska. A jak obrovský investice se budou muset do budoucna vynaložit právě kvůli globálnímu oteplování a i na spousty problémů s ním spojených. Tak že nějakej CO2, to přece nic neznamená, vždyť není ani vidět.
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 15:37
Re: bez titulku
jistě, USA nám bude ukazovat jak má vypadat ekologie... >:D >:D >:D
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 11:57
některé státy jsou holt rozumné a jiné podporují smrduté kru
Je podivuhodné, že někdo kdo má dost peněz na MB, nemá dost peněz na benzin a tak kvůli nepatrně nižší spotřebě touží kupovat levnou naftu a nadměrně (ve srovnání s benzinem) otravovat ovzduší. Hloupé státy, kterých je v Evropě většina, tyto dieselové podivíny ještě podporují v jejich počínání.

Zřejmě odpojím plynový kotel a začnu topit PETlahve. - to se totiž taky vyplatí! >:D :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Esevenoo"
30. 8. 2006 12:17
Re: některé státy jsou holt rozumné a jiné podporují smrduté
Vesměs souhlas, ale nesouhlasím s výrokem "Kdo má na MB, musí mít i na spotřebu". No, jasně že má, ale MB si třeba kupují lidi jezdící každý den, a pak se každej litr projeví. Naopak já nejezdím moc, a tak bych šel do benzínu a byl bych spokojen. ;-)
neregistrovaný "King"
30. 8. 2006 12:29
Honda
Abych si nepřisypal >:-[] ... Honda vstoupí na americký trh s dieselem v roce 2008 a vsaďte se, že debakl jako v případě Mercedesu to nebude >:D :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 12:36
Re: Honda
Jakmile tam vstoupí, debakl to nebude... Ale NEŽ ji to dovolí... to bude debaklů ;-)
neregistrovaný "King"
30. 8. 2006 16:19
Re: Honda
Honda se svou image nehazarduje jako Mercedes, který jde v posledních 5 letech od průseru k průseru. V 80. letech stanovila s Civicem CVCC v Americe měřítka pro úsporný a emisně čistý motor a od té doby v tom úspěšně pokračuje. A to mluvím a běžných motorech, u hybridů, vodíkových aut a u CNG Civicu GX je to už samozřejmost. ;-)
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 12:39
Re: Honda
Kdyby raději zvýšili výkon u Accordího dieselu a přivezli Accord coupe do Evropy :yes: ;-)
neregistrovaný "King"
30. 8. 2006 16:13
Re: Honda
Accord Coupe? Brrr, to teda opravdu raději ne... 8-s
neregistrovaný "Tom"
30. 8. 2006 16:23
Re: Honda
Mě se docelí líbí, má svoje neopakovatelné kouzlo
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 12:35
KLID
nic se neděje... Jen jsme se dozvěděli, že až si zase půjdeš pro toho svýho v pořadí šestýho Meďáka... budeš i tady i v Evropě trvat na tom, aby ti tam dali naftu, jako daj do roka Arnoldovi. Jsi přece člověk s rozhledem. P.S. Jo, a pozdravuj na technický. Milujou tam pokřik - VIA AVIA :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 13:08
Co tiráky?
Mě by zajímalo jak to mají v USA s těmi přísnými pravidly ve vztahu k tirákům, jaké normy musejí splňovat všechny ty Macky atd., jestli je to podobně pokrytecké jako v Evropě, kde si na hon za filtry pevných částic vzpomenu vždy, když přes pylový filtr dostanu do nosu dávku z Tatrovky přede mnou. :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "javi"
30. 8. 2006 13:36
Re: Co tiráky?
Kamiony tady v Evropě od Medvěda už rok splňujou Euro 5, díky těmto motorům platí nižší sazby na dálnicích v Německu. Bohužel v dobách zrodu starších Tatrovek nebo Liazek tyto normy neplatily tak při každým sešlápnutí plynu dejmají jako parní lokomotivy. Nezbývá jen čekat než starý náklaďáky opustí naše silnice. :-(
neregistrovaný "anonym"
30. 8. 2006 15:51
Re: Co tiráky?
nejvetsi puch delala AVIA ... tam se snad zpaloval i olej nebo co :no:
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 13:49
DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
A zase to běží naplno. Ekologičtí aktivisti mávají nad Ground Zero praporem s duhou, a zaklínají do desátého kolena každého kdo na naftu jen pomyslí. Dnešní diesely mají tak stonásobně menší emise než ty před třiceti lety, navíc stále ještě nedosahují konce svých možností... Zdánlivý paradox typický pro USA: Chtějí div ne zakázat naftu a přitom ještě nedávno produkovali káry téměř se spotřebou \"sto na sto\". Jo, takže Evropa bude pod mrakem dieselového moru ve velkých bolestech umírat, zatímco typický \"čistý\" americký účastník dopravní zácpy na Manhattanu, či LA si bude užívat svěží vůně borovic a konvalinek- linoucí se z ekologického osmiválcového šestlitru s patnásti katyzátory... Možná snad jen že by tedy měli být opravdu důslední: Ať vyhážou všechny smradlavé naftové kombajny a traktory, které pracují kvůli jejich bachorům... Ať vyhážou všechny naftové náklaďáky, které jim rozvážejí maso a přeslazené sodovky až pod bradu. Ať vyhodí všechny dieselové popelářské vozy, které jim ty tuny sraček vyvážejí z ekologických domovů... Proč si nezapojí do opravdové práce své solární a hybridní spásy? Nejspíš proto, že ty se dovedou blýskat akorát jako hvězdy autosalonů s modelkou na kapotě... :no:
Rozbalit vlákno
42
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 14:03
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
Moje řeč :yes:
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 14:16
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
:yes: :-)
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 14:08
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
Čoveče ty ses ale rozohnil. >:-[] :yes:
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 14:16
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
>:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI"
30. 8. 2006 14:31
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
Za prapor s dzhou :-) >:D :yes:
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 14:39
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
:-) :yes:
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 15:13
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
:no:

to je teda blábol.

Argumentovat tím, že když škodí náklaďáky, můžou škodit i osobáky je teda dost mimo....... To je jako argumentovat tím, že když Krejčíř krade hodně, já můžu krást málo.......

viz. diskuze japonská města a podílem dieselů 0,2%
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 15:30
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
musím se smát :-) :yes: . Kapku jsi to nepochopil... Když se někdo hraje na takového ekologického policajta jako třeba Kalifornie, tak by měl být především důsledný... Na jedné straně chce machrovat a odpočítávat molekuly u výfuku, a druhé straně by bez těžkých kouřících dieselů pochcípala hlady do několika hodin... Takže to, že jeden z nejčisčích dieselů všech dob nepustí s velkou pompou na svůj trh je jenom divadlo pro obecenstvo. Trapná fraška která má ukázat že jsou papežštější než papež. Je to země extrémů, tak bych to nebral tak vážně... ;-)
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 15:41
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
ale houbeles. Pokud pro auta do 3,5 tuny (v USA bude dělení zřejmě jiné) platí nějaká norma, má ji plnit bez ohledu na způsob pohonu. A ne jako v evropě, kde se pro diesel v úplně stejném autě udělá norma 5x měkčí (proč teda není měkčí i pro ten benziňák, když tak bojuješ za tu spravedlnost). Pokud jde o lokální znečištění měst škodí hlavně osobní auta a dodávky. Kamiony, které ujedou většinu km po dálnicích už se na lokálním znečištění tolik nepodílejí a tak klidně mohou být dieselové - alespoň se u nich projevá efekt nižší spotřeby. Rozdělení aut na osobní a dodávky zážehové a nákladní dieselové je rozumné. Osobní diesel je stejná blbost jako zážehový kamion. ;-)
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 16:01
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
Aha, takže dieselový kamion jedoucí půl kilometru od centra už nebezpečí nepředstavuje, ale úsporný osobák s DPF v centru je hrozba... :-) Víš, ono se škodlivostí dieselů to není tak jednoznačné... Sice mají některé složky emisí vyšší než benzín, ale díky své větší účinnosti spotřebují méně paliva a především nevyzáří do prostoru tolik tepla... Tohle je velmi opomíjená vlastnost dieselů. Ono totiž tepelné emise taky moc neprospívají oné vzývané ekologii. A zvlášť v betonové džungli velkoměst se ty desetitisíce stojících benziňáků projeví... Tady se pořád předhazuje nějaká složka dieselových emisí, ale zbytek se už nechce vidět. Je to tak jednodušší. ;-)
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 16:12
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
Zbytek je ještě horší ;-)

Vůbec nejhorší vlastnost dieselů násobená levnou (rozumněj málo zdaněnou) naftou je jejich relativně levný provoz. Takže pak nikdo neinvestuje např do CNG na který by klidně mohla jezdit celá městská doprava včetně těch rozvážkových kamionů, ovšem při současných nízkých cenách nafty by to byl pro provozovatele ekonomický nesmysl.
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 16:23
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
Nedovedu si představit jak velký motor na CNG by musel ten náklaďák pohánět... :-) Nejspíš by musel být velký jak návěs :-) . Ono nejde říct: vždyť za diesel máme náhradu- když ji vlastně nemáme... Nemysli si že už to mnozí nezkoušeli- jenže většinou top dopadlo debaklem. Diesel stále nemá pro těžké soupravy, traktory, lodě i různé těžební dumpery žádnou náhradu... Navíc mě osobně se cena nafty zase tak nízká nezdá...
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 17:02
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
jakej návěs? Motor na CNG je úplně normální motor jako každý jiný. Si ještě neviděl autobusy na CNG? koukni se třeba na www.karosa.cz
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 18:25
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
to snad nemyslíš vážně :-) . Takový motor je vhodný v autobusu tak maximálně pro městskou/příměstskou dopravu- ale to snad víš sám- když máš informace o CNG. Pokles výkonu je velmi výrazný, takže jako plošná alternativa nafty to nemůže uspět. Jedině opravdu nějaké ty rozvážkové vozy, ale pochybuju že by se doho výrobci kvůli malým výrobním počtům vůbec hrnuli. Navíc chybí infrastruktura, takže to si tu můžem zrovna povídat o vodíku, ten je teď zrovna tak "reálný"...
neregistrovaný "Bárt"
31. 8. 2006 17:10
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
Tak nejdřív by ses měl podívat do tabulek, než začneš kvákat o tom, že je něco 5x nižší. Pokud jde o pevný částice, je Euro 5 stejně příšný pro benzín i pro diesel, u NOx je poměr něco málo přes tři v neprospěch dieslu, to je tedy pravda. Na druhou stranu u ostatních uhlovodíků má benzín 75g/km a diesel... nula!! A proč? Je to dáno povahou motoru. Jako benzín nemá problémy s pevnými částicemi a ani moc s NOx, diesel zas nemá problémy s HC, který taky nejsou pro živ. prostředí tak úplně neškodný. Takže ty dva druhy pohonů si nemaj zas až tak moc co vyčítat. Jestli taky víš, že i kdyby najednou začaly všechny diesly jezdit s filtrem, celková hladina částic ve městech poklesne jen asi o 20%?? A víš proč? Největší množství částic totiž nepochází od dieslů, ale od eroze půdy+vítr a pokud jde o uměle vytvořené částice, třeba prach z ošoupaných brzd je o dost nebezpečnější, protože jsou to daleko menší částice, který proniknou hlouběji do plic... Takže si nejdřív něco k tématu nastuduj, než začneš kázat... :no:
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 15:43
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
Tak tak, už vidim, jak "pravý" americký Truck, který by utáhnul dva "evropské" kamiony, má ekologický, čístý motor s citrónovou příchutí. Stejně tak by mě moc zajímalo, o co je horší spotřebovat 7litrů nafty bež 25litrů benzinu v těch jejich rodinných piánech ;-) :no:
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 15:48
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
7 & 25 to tu ještě nebylo a co rovnou 3 & 60 - to je teprve poměr....
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 15:52
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
podle jejich logiky je horší těch 7 litrů... :-)
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 16:05
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
Nebudu lhát, nafta mi vůbec nevadí, spíše naopak. Možná se pletu, ale i v našich končinách mi přijde ekologicky méně závadné spotřebovat průměrně 5,5l nafty, než 8-9 benzinu. A to nemluvim, že se dá v klidu jet (žádný Ekofil závod) za 5l nafty a současně za 11 litrů benzinu v kdejakém běžném autě. Současně, čim více člověk šlape na pedál, tím více se nůžky rozevíraj. Když srovnám nedávnou zkušenosti a brutální zacházení s AR 156 1.9JTD, při průměrné denní spotřebě 7,5 litrů nafty vs. Mitsu Carisma04 1.6 16V, při vcelku šokujících 18/100 :-O
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 16:15
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
no jasně JTD lítá 250 za 7 litrů nafty a benzinová 1,6tka žere 18 litrů. A teď ještě tu o Budulínkovi :-) >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 16:20
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
http: // brbla.net/pohadky/o-budulinkovi .php (vymaž si mezery ) ;-)
neregistrovaný "Bárt"
31. 8. 2006 17:13
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
Hele, co to je za řízka, ten performer? Buď je to provokatér, aby řeč nestála, a potom mu to jde, nebo to myslí vážně a to je pak k pláči... :'-(
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 16:17
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
samozřejmě. Nafta hraje velkou roli u velkých kilometrových proběhů, a je tak i dobře: Jestliže někdo za 5 let najede třeba 300tisíc s 6L/100 nebo s 9/100, -to už je solidní rozdíl v množství za těch pět let. Samozřejmě benzín je z uživatelského hlediska mnohem příznivější (široký rozsah, rychlé zahřátí, tichý chod), ale nafta je velice potřebná alternativa. A je dobře že jí jezdí čím dál víc, protože množství aut neustále roste a bez úspory na množství paliva by brzo nastal kolaps.
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 16:21
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
:yes: bohužel ne každý to je ochoten vnímat :no:
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 16:25
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
:yes:
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 16:58
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
jaký kolaps prosímtě? Žádný kolaps by nenastal.
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 17:56
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
Na co by se tedy jezdilo?
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 18:27
Re: DIAGNÓZA: NAFTOVÝ KARCINOM MOZKU
na performer plus... >:D >:-[]
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 18:36
Re: DIAGNÓZA: Kratkozrakost
Nedostatek ropy a jista rozezranost ve vztahu k jeji spotrebe bude za cas mit fatalni dopad na situaci ve svete...a jestlize pouzivani naftovych motoru muze vest k redukci spotreby nafty v globalu, pak nevidim jediny duvod, proc se branit! Nasledky vznikle nedostatkem tak strategicke komodity jakou ropa je by byly naprosto devastujici pro celou Zemi! Cim driv si to nabubrela americka verejnost chlacholena detroitskymi giganty uvedomi, tim lepe pro vsechny. Nejhorsi je debata s kratkozrakym pozitkarem (nemyslim performera, ten to odnekud vycetl a nazor se mu zda prijatelny, proto jej dal siri...nic proti), neschopnym hlubsiho zamysleni! Jedno stare prislovi pravi: "Na kazdou svini se v pekle vari voda!"
neregistrovaný "Paja"
30. 8. 2006 18:37
Re: DIAGNÓZA: Kratkozrakost
...Spotreby ropy... ;-)
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 18:46
Re: DIAGNÓZA: Kratkozrakost
za tohle se taky podepíšu :yes:
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 19:45
Re: DIAGNÓZA: Kratkozrakost
též :yes:
30. 8. 2006 21:10
Re: DIAGNÓZA: Kratkozrakost
Klid... nekamenuj kovboje. Zejtra se propudí pár číňanů, koupí si auta... a v mžiku bude jedno, na čem se honěj v Americe ostří hoši. Problém není, resp. nebude jiné palivo... problém bude převexlovat ty milióny lidí, které se živí celým tím ropořetězem, třeba do JZD... aby tam pěstovali obilí pro biolíh... Takže měřit někomu spotřebu a dávat ho na černou listinu u hlávkovejch salátů... na to opatrně... To by to taky mohlo skončit tak, že bys mě prásknul, že jsem to za barákem včera zkoušel s meziplynem... Fakt ovšem je, že mělká kritika naftovejch motorů moc logiky nemá... Ovšem... Pajo (teď nemířím na tebe) miluju rozbíječe vejloh u Macdonalda... co se večer ládujou řízkama u Burgerkinga... miluju greenpitschi, co se zaklínaj čistotou moří a na dovolenou jezdí lovit slony do jihoafrický republiky... tohle všechno je jen hra na uvědomělého spasitele... Důležité je, co vtělí do norem zákonodárci... jen tam nutno hledat odpověď na to, co je, když ne žádoucí, tak alespoň únosné. Jinou morálku netvořme... P.S. Sakra... abych se pomalu začínal stydět napsat, co mi to žere... ;-)
neregistrovaný "Paja"
31. 8. 2006 05:55
Re: DIAGNÓZA: Kratkozrakost
Nepochopil jsi to Ivane... ;-) Cink cink. GTI, USA se pasuji do role celosvetoveho policajta, uznas sam, ze 6l/100km je pro amiky spotreba z rise snu. A hra na spasitele? Ne tvrdim, ze cim driv dojde ropa, tim driv zacne celosvetova nervozita, agrese apod...to je realna hrozba. A jeste jednou opakuji, pokud muzeme snizit potrebu ropu uzivanim vozu s nizkou spotrebou udelejmo to a netvrdme, ze nase Chevy V6, V8 je ekologictejsi, v globale je to hrozna lez.
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 15:56
Re: DIAGNÓZA: Kratkozrakost
performer: budeš se divit, ale přesně tuto vyhybavou odpověď jsem čekal ;-) :no:
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 16:17
Re: DIAGNÓZA: Kratkozrakost
vůbec není vyhýbavá.... :yes: ;-)
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 16:27
Re: DIAGNÓZA: Kratkozrakost
Tak mi prosím vysvětli, v čem je to tak báječně ekologické mít 6litrový motor v sedanu "vyšší střední". Nepočítaje nelogickou zbytečnost pro jizdu ucpane šestiproudové dálnici, nebo svižná jízda 75MPH na prázdné okresce. Však takové popojíždění v zácpě v ulicích NY je také takový Eko závod... Seat by se měl stydět ;-)
neregistrovaný "performer"
30. 8. 2006 16:53
Re: DIAGNÓZA: Kratkozrakost
a to chceš lidem nařizovat velikost motoru? Samozřejmě, že je lepší dvolitr než šestilitr a na stání v zácpě stačí v pohodě i mnohem menší motor a nejlépe hybrid (viz Prius, který má při popojíždění v zácpě emise nulové), ale ten šestilitr prostě normy škodlivin plní. Diesel je neplní. Škodliviny nejsou o spotřebě!
neregistrovaný "RS"
30. 8. 2006 17:41
Re: DIAGNÓZA: Kratkozrakost
Aha, takže je jednoduše rallycrossove auto 100na100 je výhodnějši co do produkce škodlivin než jakýkoliv nafťák. 8-s Víš, přijde mi to stejná šaškárna jak s Daewoo Tico ... emisní normy plní, ale jen díky tomu, že do výfukového potrubí je hnán větrákem vzduch, aby se POMĚR škodlivin ve výfukovém plynu snížil. :no:
neregistrovaný "Jarda"
31. 8. 2006 20:27
Re: DIAGNÓZA: Kratkozrakost
Mari - tvuj problem je, ze to porad nechapes. Nejspis ale jen nechces pochopit. Na jedne strane argumentujes nesmyslama typu benziny se spotrebou 100 na 100 a na strane druhe odsuzujes pokusy o jedno z moznych reseni v podobe hybridu. Jsi opravdu tak mimo misu, nebo si na toho mimone jen hrajes ??
neregistrovaný "ZZ"
30. 8. 2006 21:04
Re: DIAGNÓZA: Kratkozrakost
Hmmm, mari, mari ;-) :yes: Milé překvapení :yes: fakt!
neregistrovaný "anonym"
31. 8. 2006 10:21
Re: DIAGNÓZA: Kratkozrakost
:-)
neregistrovaný "jazdec"
31. 8. 2006 10:34
Ako prisli na svet..
...obhajcovia nafty? Videl by som to takmer na sociologicku studiu. Cvilu som rozmyslal ci neoslovim jednu s mojich ex ktora sociologiu vyucuje ale zdravy rozum prevazil.Takze to skusim sám.)V rokoch 90tych (prvej polovici) sa vacsina autofandov zhodla na tom ze spravne auto je jedine benzin,,A ze ropak je pre cestne valce traktory a pod.VACSINA ludi jazdila v skodach ziguloch a ty lepsi si doviezli zo zapadu prve jazdene co..no predsa ROPAKY.Zral malo ale iba podporili nazor ze su to auta na hov.. bOD ZLOMU NASTAL KED SA o generaciu neskor OBJAVILO 1.9 TDI.. To vela majitelov 105 120 a favoritov preslo do oktavky tdi... Vtedy sa prvy krat viezli v aute co malo "odpich" malo zralo a bolo in.. To bohato stacilo k tomu aby nasa postkomunisticka spolocnost zajasala.. ZERE TO MALO A MA TO ODPICH bola ta magicka formulka.Nic zle az na to ze ludia co pred rokom 2000 pri spojeni sportove auto a ropak plieskali po cele teraz "tunilo" svoje tdi jak divy.. A ludia co tvrdili ze ropak je pre traktor - len preto aby obhajili to tdi co maju v garazi a co tak malo zere - by zrazu najradsej videli ropaka aj v porsche.Prwestalo akosi vsetkym vadit ze to kadí ako horiaca ciganska osada ze to smrdi jak tchor a ze to klepe ako traktor.. No a teraz ked v usa kde predsa len si mozu dovolit pozriet aj na nieco ine ako to "malo zere" ich zamietnu lebo sak naco si smradit tam kde netreba sa tu v nasich koncinach "spravodlivo" nad tym rozhorcujeme...ved nase tdi v garazach predsa tak malo zeru a ma to taky odpich- co to tí amici nevidia??.... :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jazdec"
31. 8. 2006 10:37
Re: Ako prisli na svet..
PS.: aj ja mam ropaka - to pre info.. bmw . ale nie som zaslepeny a vymenim ho.. poviem vam potom ako jazdi lexLS600h >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
31. 8. 2006 11:24
NEVIDÍTE ZA ROH!
Proč se tu pokaždé ta diskuse tak zvrhne? 5 států s nejfanatičtějšíma Demokratama z celého USA, kteří nosí sandále ze sojového masa, pojídají amarouny vychovaný na ekofarmě, jezdí Priusem nebo VW Beetle, Demokraté ze států, které ustanovily povinnost katalyzátoru dřív než Vy jste vůbec věděli, co to je, tak tyhle ekofanatiky, kteří by nechtěli trest smrti ani pro vraha vlastní matky a kvůli ekologii nechtějí jezdit turbodieselem ani močovinovým, který je tisíckrát ekologičtější, než ten Váš, tak tyhle lidi, Vy moralisti jste pasovali do role kovbojů, vrahů, intervencionalistů, rozežranců a kdoví čeho ještě. Gratuluji, omezenci! Je to jako přijít do israelského komunistického kibucu, kde neví, co je to plat a začít do nich šít, jací jsou židé zlí lichváři, hamouni etc. :-| :no: :no: :no: Typická zdejší malost, omezenost, zabedněnost. Kázat někomu za domnělé zlo/činy někoho úplně jiného a proto, že je taky proti, mu nadávat do pokrytců. Přitom jste pokrytci vy. Vyděsilo Vás, že někde, nedejbože v USA, žije někdo, kdo to myslí s ekologií vážněji než vy a vám by tak sebral korouhev spasitele. Je to vážně na blití.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mari"
31. 8. 2006 12:15
Re: NEVIDÍTE ZA ROH!
No, Lonesi, sjel jsem celou diskuzi ještě jednou ale nikde jsem nenarazil na náznak nějakého napadání. Až do Tvého příspěvku... Popravdě vlastně nechápu co jsi jím chtěl říct... Pasuje se tady snad někdo do role spasitele? Nevšiml jsem si... Něco Ti povím: ekologie a politika kolem ní mne příliš nezajímá, ale dobře znám tyhle "napůlekology"- mistry humbuku nad jednou přejetou ropuchou na silnici, ale mimo tisk a kamery žijící stejně neekologickým životem jako ostatní. Komedie sehraná nad momentálně nejčistějším dieselem současnosti jenom ukazuje, do jaké absurdity jsou tyhle země schopny jít. Vypadá to, že chtějí změnit svou zemi za pomoci "čistých" osmiválců v korálový útes netknutý lidskou nohou. Tohle, Lonesi, je ta největší Reality Show pod sluncem... Soustředili si středobod světa na emise NOx a pevné částice z výfuku auta, ale že stojí na území, na kterém ani jeden tovární komín nemá odsíření a odlučovač popílku a prachu- to jim nevadí... Na jaké úrovni je boj s emisema tady ve "špinavé a smradlavé dieselové evropě"- o tom se jim nebude zdát ani tak za tisíc let... Ale to asi ty, jež si nedohlídnou ani na špičku nosu nezajímá... :no:
neregistrovaný "karelk"
31. 8. 2006 12:39
Re: NEVIDÍTE ZA ROH!
Myslim, ze by bylo prima, kdyby to vsechno bylo, jak pises (doufam, ze se muj prispevek objevi pod pripsevken Lonestarstate), ale nevim, jestli tomu tak opravdu je. Osobne mi vadi nazory, ze 'protoze je to z EU a v USA to odmitli, tak Amici jasne dokazuji svoji hloupost'. Tak to neni a nemohu souhlasit. Ale opravdu je prius ekologicke auto? Opravdu jsou solarni panely ekologicke? (Ekofarma a boty ze sojoveho masa jsou asi to jedine, kde jsem si vice jist ekologickym prinosem.) Za dobu sveho zivota mozna, ale nez jsou k zivotu privedeny, tak mi jejich uzitek pro ekologii a energetickou usporu tak vyrazny neprijde. Rad bych se pletl. Par mesicu tamu nazad jsem zahledl TopGear, kde polozili otazku, ktere auto je ekologictejsi Prius nebo nova S-klasse. Myslim, ze mohli testovat i nejakou jinou limuzinu, ale zrovna tam byla S-klasse a pravili, ze vice recyklovanych a eko-materialu je pouzito prave v S-klasse. Co tim chci rict? Nejen typ motoru a jeho spotreba dava automobilu pravo pysnit se nalepkou "ekologicky vuz". Dovolil bych si tvrdit, ze takovy automobil nebyl na zemi zatim vyroben. Nejekologictejsi bude asi kolobezka/bicykl a upplne nejlip na tom bude prochazka onemi sojovymi sandaly. KK
neregistrovaný "Bárt"
31. 8. 2006 17:22
Re: NEVIDÍTE ZA ROH!
"...Vyděsilo Vás, že někde, nedejbože v USA, žije někdo, kdo to myslí s ekologií vážněji než vy..." >:D >:D >:D Nejlepší ftip týdne >:D >:D >:D
neregistrovaný "palo"
19. 2. 2007 20:19
N2O z naftaka ma 300 x horsi vliv nez stejne mnozstvi CO2
mimochodem co rikate na to ze:

Obnovitelné zdroje energie neexistují!

nemohu nechat odkaz tak si to prosim dejte vyhledat


;-\
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 2. 2007 20:29
Obnovitelné zdroje energie neexistují! - jaknatoo.blogspot
Obnovitelné zdroje energie neexistují!
;-\
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 2. 2007 20:30
Obnovitelné zdroje energie neexistují!
Obnovitelné zdroje energie neexistují! ;-\
bez www zadejte pls
jaknatoo.blogspot.com/…07/02/obnoviteln
Rozbalit vlákno
0