Novinky
white label
0
Ty jsi vlastně (pro zdejší diskese) takový Cyril a Metoděj v jedné osobě... 8-s >😁
Přejít do diskuze
No oni to asi časem dají do standardu, aby snížili průměrné měrné emise. Jinak u většiny automobilek stojí Start stop pár tisíc, u Volva tuším 7. Je to jen větší baterka, silnější startér a čudlík na palubovce.
No jo, to je "BMW Vision EfficientDynamics Concept", česky "BMW koncept s polomotorem"..- (neplést prosím s "BMW koncept s motorem z POLA")... 😉
dokud nebude ten automat spolupracovat s prvotřídním navigačním systémem, který rozezná třeba blížící se převýšení, kvalitu silnice atd... tak asi nikdy nebude úspornější než manuál...
to: vecernicek2: pokud budete využívat systém start a stop pouze tímto způsobem, tak chápu jeho smysl, otázka je kolik to bude u BMW stát a jestli se ta investice vůbec někdy vrátí zpět?
to: vecernicek2: pokud budete využívat systém start a stop pouze tímto způsobem, tak chápu jeho smysl, otázka je kolik to bude u BMW stát a jestli se ta investice vůbec někdy vrátí zpět?
myslím, že podobná kritika tady vždycky prospěje, alespoň si tady uvědomíme, že podobné kecy nikam nevedou 😉
No, tak když ti to bude vadit, tak je tam takový tlačítko, kterym to vypneš. Navíc Start stop je určen na popojíždění do ucpaného města, kde asi normální člověk nebude motor vytáčet do 7 tisíc a naopak uvítá, že mu to nesežere 20 na 100. Takže nechápu, proč se nad tím rozčiluješ, ty "eko-mozku".
To si nech patentovat. Mohlo by se na rovině, nebo se svahu šlapat proti pružině a do kopce bys jen to "auto" otočil a vyjel na dříve "najetou" energii... 😉 😄
Přesně to samé mě taky napadlo... 😄
Počítač toho evidentně moc o "německých" autech neví, ale jejich případná kritika, od něj zní velmi "kompetentně"... 😉 >😒]
Počítač toho evidentně moc o "německých" autech neví, ale jejich případná kritika, od něj zní velmi "kompetentně"... 😉 >😒]
A tata Nano setrvačník, protože v Indii jsou větší vzdálenosti. Přes noc si našlapeš pružinu a ráno můžeš s občasným přišlápnutím do kopců vyrazit do města >😁
Jasně, nově "Vierecke Motorisierung", česky tzv. "štyrvingl", totiž nadále se budou auta dělit ne podle počtu válců motoru, ale počtu motorů v rozích kastle, premie pochopitelně čtyři, supermainstream tři, subpremie sice čtyři, ale z toho jeden nefunkční, mainstream dva a nástupce loganu bude mít šlapátka. 😄 😉
Taky to spíš vidím na tu elektriku, BMW do toho jde celkem s velkým nasazením... a výsledky nejsou špatné. I když si myslím, že hlavní slovo v elektromobilech budou mít kdo jiný než Francouzi. 😉 Nic to nemění na tom, že M3 systém start stop vůbec nepřeji, a omlouvám se za nepřesnosti. 😉
E30 byla zase čtyřválcová a čtyřválce mají budoucnost určitě pestřejší 😄 třeba se jich jednou zase dočkáme i v M3 >😒]
Je to robot, ale v reálu nižší spotřebu nemá, ty uváděné spotřeby jsou v normovaném cyklu, kdy se prostě výhoda "strojového" řazení projeví v menších ztrátách způsobených lidským faktorem.
myslím, že je to automat, který spojuje výhody manuálu a automatu, robotizovaná dvojspojková převodovka.
... a také V8 to budou mít těžké 😄 už jsem asi dlouho v žádné M3 neseděl, naposledy tuším E30 >😁
To není automat, ale dvouspojková převodovka. Takže konstrukčně spíš manuál, když už to musíme takto zjednodušovat
Tak tohle už je opravdu síla, do M3 dát systém start stop??? Teď už jsou na řadě snad jen supersporty 😉 Bohužel i BMW musí poslouchat diktát z EU a jeho velkoobjemové šestiválce budou mít asi hodně obtížnou budoucnost 😒 A s tím odezněním "zelené mánie" to bohužel bude spíš obráceně :no:
Tady je krasne videt, kam nas zelene eko-mozky dotlacily. Je prece proti filozofii sportovniho vysokootackoveho motoru, aby si s nim nekdo hral tak, ze ho bude neustale zapinat a vypinat. spocital nekdo, jestli se usetri neco na tom, ze se zapina a vypina studeny motor? nebo ze se naopak rozehraty motor nestihne dochladit(tohle smeruje spise k preplnovanym agregatum). Vzdyt to prece snizuje zivotnost a tim padem zvysuje naklady na vyrobu nahradnich dilu nebo rovnou celeho motoru, coz v pripade M3 neni zrovna levna zalezitost. A naklady v dnesni dobe znamenaji z velke casti i energeticke pozadavky. takze to je o5 dousecna zbran. Divim se, ze i BMW ztraci soudnost. Doufam, ze tahle zelena manie co nejdrive odezni a zase se budeme siroce usmivat nad vykony, ktere budou omezeny jen rozumnymi regulacemi.