Kedze sa na tomto portaly neda reagovat na testy dovolim si osobny postreh.V teste lexu450H autor pise: Jenže elita nerovnosti nejen eliminuje, elita vyšší střední třídy se přes ně přenáší jako na vzduchovém polštáři a vůbec přitom nemusí stát na vzduchovém podvozku. Ať už Mercedes-Benz třídy E ale hlavně pětkový bavorák si na standardním podvozku bez elektronicky řízených tlumičů poradí s nerovnostmi tak, že to až bere dech. V pětkovém BMW střiháte jednu zatáčku za druhou a absolutně netušíte, že se podvozek zrovna pere s výtluky... Vazeny autor.. Toto mozete pisat niekomu kto v baworoch nejazdí.. Ja jazdim. A vacsiu hluipost som necital. Bawory su tvrde jako svina. A verte ze KAZDY opakujem K A Z D Y vytlk je citit az strach. To su take pecky ze ked veziem niekoho kto ma obycajnu feldu tak sa mu nechce verit. Ano moja sukromna sedma je na tom podstatne lepsie ale 5ka je O T R A S NA.. TAk neviem co si mam mysliet o "nestrannosti" vasich testov. tot vsio
to máš tak: jestliže si tam nějaký dobrák nechá namontovat M paket a "devatenástky", pak se nemůže divit že auto skáče jak koza a je tvrdé... V základním nastavení je BMW 5 komfortní. A to tak- že hodně... ;-)
jistě. Není se potřeba posmívat... Chápej- na dvacítkách jezdí akorát tunning párty... Takže jestli požaduješ maximum komfortu v sérii, nemáš jinou možnost. Mimochodem i menší ráfek může dobře vypadat- záleží na designu. Nechápu lidi kteří si koupí komfortní limuzínu a pak z ní dobrovolně udělají kostitřas... Zřejmě mají nějaké osobní nevyřešené problémy... :-):-)
Je pravda, že BMW 5 není vrcholem komfortu, ale to A6 také ne. V tom vede MB-E, ovšem v BMW 5 sice nerovnosti cítit jsou (všechny), ale příjemně filtrovaně. Ovšem jestli je v testu Lexusu GS 450h vyčítána neschopnost tlumit nerovnosti, je to bohužel naprostá pravda. Lexus je v tomto ohledu opravdu mizerný, troufám si říci nejhorší ve třídě. I "spodina" E segmentu - Peugeot 607 a Renault Vel Satis jsou na tom lépe, o Legendu, A6, E a 5 nemluvě. A dost možná i minulé Volvo S80 bralo krátké příčné nerovnosti lépe.
vyčítána neschopnost tlumit nerovnosti.... Nechapete pani ze o tom pisem??? neviem ake schopnosti ma ci nema lex ale bmw ich NEMA, pre vase info 18 a ziadny M pacet
Anonyme, pokud pomineme vzduch, pak na pérech je schopnost tlumení (kombinace vjemu zadkem i sluchem) nejlépe zvládnuta v dané třídě Mercedesem E, za ním BMW5, ještě o kousek horší A6 a pak ostatní, mezi nimi i Lex, který se v tomto ohledu chová jako auto o třídu níže. Pokud jde o BMW5 rozdíl je cítit spíše mezi předchozím modelem a současným na vině není podvozek ale jednoznačně runflaty. Vzhledem k tomu, že u nás nesmí jezdit auto bez rezervy, tudíž každá pětka rezervu má, není nic jednoduššího než vyměnit gumy. Na normálních 17" je komfort jízdy BMW5 téměř srovnatelný s MB-E. ;-)
Souhlasím, Ledx je opravdu o třídu horší. Nevím, jestli anonym přesně chápe význam slova tlumit. U MB-E je tato schopnost zkombinovaná zároveň s plavností, BMW, jak jsem psal výš, tlumí rázy dobře (posádka nedostává rány přímo, je znát, že jsou filtrované.
Pani ten anonym som ja. invektivy si odpustte. nebudem na ne reagovat. to necham na inych. odkial mate istotu v tom co tvrdite neviem.. mam najazdených vysoko cez 500tis km. S toho podstatnu cast na autach kategorie bmw a spol. Sedma bawor je ok. Medvede vo vseobecnosti su ok.. Ale nova 5ka je otrasna. To priznali aj chlapici v bavarii. Jednoducho nema idealne doladeny podvozok na kombinaciu dojazdova guma(ma podstatne tvrdsiu bocnicu ako klasica) a vychodoeuropske cesty. Priklad. Porsche boxter je prijemnejsie ako 5ka. Opakujem 18rafy .. A ci v cechach nemoze mat rezervu netusim. Ja mam tie runflety zapisane v technicaku a ziadny policajt to neriesil. A jedna poznamka. Zvalovat to na gumy je sice logicke ale vies ze vsetky baworaky su vyvyjane primarne na pouzitie run fletov??? sranda co. Takze ked to vedeli dopredu tak sa im ten vyvoj moc nepodaril(teda vobec nepodaril)Co sa týka filtrovania nerovnosti je lepsie ako moja sedma ten novi citroen(neviem ako sa pise)-Previezol ma nim jeden znamy.. som myslel ze letime.. sice sa pohupoval ale vymole doslova zehlil..A na zaver - piste len k autam co mate naozaj odjazdene.
Hele, nevim, jak někdo může psát o nepohodlí a jedním dechem dodá, že 18 palců. To jsou dost velký kola a nemůžeš čekat plavnou jízdu, pořiď si menší... A nebo nový tlumiče :-) Já jezdim trojku a o vyklepání se nedá mluvit, to auto je komfortní, sice maličko poskakuje, ale rázy jsou perfektně tlumeny. Bouchalo to při vyklepanejch tlumičích, po výměně je to jako nový auto...
Hoši, o čem se tu hádáte? Jazdec má v tomhle případě pravdu - podvozek nové pětky vznikal pro normální gumy, až v poslední chvíli na ně šoupli run-flaty a teď se hoši diví (navíc to zmiňuje prakticky každý test, který jsem četl). Až trojka byla vyvíjena přímo pro run-flat gumy. A nerozumím proč se divíte, že pán jezdí na 18" kolech - kdo pětku viděl alespoň na fotkách, musí uznat, že cokoliv menšího auto totálně hyzdí, to dělá ten příšerný vysoký ponton karoserie vzadu. Když si tam dáte menší kola, tak vypadají jako dojezdovky.
Dobře, ale co mu brání dát tam normální gumy? Se vzhledem máš jistě pravdu, ale není důležitější jak auto jezdí než jak vypadá? Osobně budu radši jezdit na menších kolech a komfortně, než na krásných 18' nebo 19' vytřásán v ČR prakticky na všech silnicích. U hračky na víkend to nevadí, ale jezdit kostitřasem každej den... Imidž je nanic, poslouchej zadek >:D
Mně to neříkej, já bych bral raději C6 a měl image i kofort ;-) Ale faktem je, že se pětkový báwo vážně v tomto ohledu nepovedlo.
A dobře to říkal Chris Harris - nejde o to, jak velká jsou kola, ale jak dobře jsou vyplněné podběhy - takže proč nemít průměrně velká a kola a gumy s vysokým profilem? Zabijou se dvě mouchy jednou ranou...
no pre moju obhajobu.. Ked sedma zvlada 19ky s prehladom(nie vsak dokonale) tak ma zaraza preco je 5ka taka mizerna na 18kach.. A ta trojka je na tom naozaj lepsie, to mi ver.Jednoducho 5ka je najhorsia filtrujucim autom ake bmw vypustili za poslednych xx rokov. Pointa tejto diskusie je v inom, Autor testu na lexusa (a znovu pouzijem citatt)....hlavně pětkový bavorák si na standardním podvozku bez elektronicky řízených tlumičů poradí s nerovnostmi tak, že to až bere dech. V pětkovém BMW střiháte jednu zatáčku za druhou a absolutně netušíte, že se podvozek zrovna pere s výtluky...To je jednucho loz najhrubsieho zrna. Lebo presne s tym ma bawor kur.a velke problemy. A stojim si za nazorom o mierne pochybnej "nestrannosti" tohoto testu.. Lebo vyzdvihnut bawora v tom v com je kur.a slabý..hmm. Keby napisali aky je ovladatelny ake ma reakcie ako sa s nim da vyblbnut.. to je ok.. ale nech tu nepisu somariny ako filtruje jamy..
Nějak jsem nezmínil, že jezdím e46, ne e90... Novou pětku jsem nejel, ale trojku jo a ta byla taky komfortní, proto se mi nezdálo, že by měla bejt pětka vyklepaná. e39 byla podle mě velmi pohodlná a na ní by určitě seděl ten popis z testu. Ikdyž třeba jel autor s novou pětkou na norm. gumách, osobně znám 2 lidi s novou pětkou a oba dva runflaty vyměnili za rezervu v kufru, takže na tom asi něco bude... V Německu tohle asi majitelé neřeší, ale u nás je to docela pakárna... Jinak :yes: za volbu značky :-)
po pocte poruch ktore som mal tu znacku opustam..ja mam auto ako pracovny nastroj a nie na to aby som sa zoznamoval s hosteskam v bawarii zakazdym ked cakam na serwis
Ja nevim jak jsou na tom poslední modely, ale s e46 jsem najezdil přes 200KKm (2 auta) a měnil jsem jen spotřebku, nic co by se dalo označit za poruchu...
stara 5ka je ok.. moj otec ju ma uz 5ty rok a iba jazdi a jazdi.. Sedma: vymena klimy prevodovky zaseknute stierace(uchvatna vec v noci na dialnici)a poruchy elektroniky som po 2Oke prestal ratat.. 5ka podobne.. Jeden znamy (okolie trnavy) na 5ke menil motor - pritom to neni ziadne hovado klimu zhorela mu sedacka!!!!!!!!!!!!!!!! zamrzla komplet elektrika ked telefonoval cez bluetooth a tak rozne... A uz som to pisal.. Ak narazis v inzerate na bmwM3 zlatozltej farby s spz BA coupe nekupuj ju.. Nepoznam majitela ale doteraz sa sudi s bawariou.. staci ako malý dokaz ?? MNe dost na to aby som na bmw s vysky nie ze sral ale vykydol rovno vlecku hnoja
vidim tak jednou za mesic a to jeste poslednich par minut, ale zacinam se bat, ze neohrozeny Simir prestane nicit padouchy jezdici vyhradne v Jagu a zacne likvidovat padouchy v Lexu >:-[] TTTome boj se!:-) Nemecky auto prumysl se musi branit. Jag se trapi, tak se typicky Nemec Simir, prestal bat ostrovni klasiky a dostane vitr z Japonskeho vichru >:-[] Stejne je ale jasny, ze tak za 3 roky bude Simir Cinan a bude jezdit Jagem a prohanet lumpy v GTI a Passsatu >:-[]
Co máte proti pozitivní diskriminaci? V amerických filmech zase hrají černoši a portorikánci, my měli roma v hlavním zpravodajství... Nemohlo by to být okatější, ledaže by nosili velkou ceduli na krku "Mějte nás rádi, jsme vaši kamarádi."
lexusy jsou pro anglii kde se jezdi max. 110 dobre, ale na nemecke dalnici si tuto rozzurenou tramvajku se slabym podvozkem a brzdami neumim predstavit :-) nemecka dalnicni policie ma hlavne silne bmw i m5 a par kusu porsche.
Vsadím se, že je Lexus a Honda britské policii DAROVALI. Nedovedu si představit lepší marketingový krok jak prosazovat zbytečné a nedokonalé hybridy. Zatím zlaté diesely...
Nebuď drzý!
Faktem je, že mám k hybridům averzi - podle mě by bylo vhodnější se víc soustředit na vodík a spol, než jít cestou kontrolovaného a výrazně pomalého vývoje. Chápu některé důvody které je k tomu vedou, nicméně se obávám, že je to víc o naftových šejcích, než pomalému přivykání prostých plebejců.
Koukám, že jsi zjevně spolkl všechnu moudrost světa i se svým báwem, pane psychologu. A já blbec jsem ti ještě pomáhal obhajovat tvůj názor (pravda, správný).
Jenze bacha, 450h byl srovnavan s porsche boxster a porsche to projelo, vyletelo ze zatacky a LEXUS drzel. Pochybuju ze je mezi vama nekdo kdo uz v 450h sedel. Osobne si myslim ze nema cenu nekomu vysvetlovat ze je LEXUS davno pred evropou, kdyz jste tu vsichni po....i z nemcouru.