V pátek Toyota oznámila, že její vlajková loď - Lexus LS 460 - bude na domácím trhu v nabídce i s elektronickým pomocníkem, který varuje před srážkou zezadu.
Pánové věřte mi, tenhle japonskej samuraj po technický stránce překoná i tu S-klassu. Už moc se těšim na setkání s jeho císařským veličenstvem. Tušíte někdo kdy má dorazit k nám do českých luhů a hájů??? ;-)
Jsem rád, že ten mazec bereš humorně, ZZ :-) Pustil jsem ti mozkově -menstruační stopky... Dávám ti pět dní... pak se podle mě opět složíš. Tak držím palce - oba :yes::yes:
Nikdy jsem tu nikoho neurazil... a nikdo neurazil mne. Máme tu ovšem jednoho mozkového menstruátora, nějakej ZZ... no... tiká mu to... tak uvídíme, do kdy vydrží :-)
Jistě, že jsem nikoho neurazil. Musíš umět vést dialog. A to není jen mazání medu druhému... to jsou kolikrát jiskry, meče... ovšem někoho urazit... to je vážné téma, bebe. Co se týče uražení nicku GTI... no, tak především musí být člověk urážlivý... znak to slabých povah... k tomu mám opravdu daleko. Tak to ještě uvaž... a neurážej >:-[]:yes:;-)
Neboj, jsem ve střehu >:-[];-) Takovej malej prvotní test byl nedávno v AutoTipu, opravdu ho chválili a tvrdili, že S-klasse sesadí z trůnu.. hodnocení bylo nečekaně přivětivé až bombastické, ale přesto, počkáme si na ten srovnávací test Autocaru! Kdyby jsi na něj narazil dříve než já, tak mě pls nezapomeň informovat.. už se třesu >:D;-)
Samozřejmě...příště (ve Středu) bude první seznámení a další týden by už mohl být normální srovnávací. Zatím je jasné že to bude pecka. Hodně dobré auto, ale AutoTipu nevěřím- dávají velkou váhu na v téhle kategorii nepodstatné věci, takže si počkám na Autocar ;-)
AutoTip za bernou minci nepovažuji, koupil jsem ho náhodou, páč jsem se chtěl pokochat pangermánskou propagandou.. a oni ho jen chválili a vynášeli do nebes.. asi si spletli značku >:D;-)
Podle mě je nejlepší přečíst si test od nezávislých (a to Angličani kteří skoro nic nevyrábí jsou) a navíc Autocar je nejstarší automobilový časopis světa a má opravdu kruté testy (Podle toho kolik údajů u nich zveřejnují a jakých podrobností si všímají) a navíc jako jedni z mála to všechno řeknou naplno (nedávno jim tam dokonce psal chlap od chevroletu jaktože tak špatně ohodnotili Captivu a že co si to dovolujou že je to stejně dobré auto jako ty ostatní ve třídě >:D
Jsem si toho vědom, proto jsme se dohodli na Autocaru ;-) Na test se fakt těším, protože mě docela zajímá jak si na tom Lexus stojí v porovnání s dosavadním králem.. hlavně nezapomeň na podmínky!!! Remíza je výhra! ;-)
JSem zvedav, jak maji vyresene automaticke rozpoznavani chodcu. System MB je podle mne spatny, protoze bude na bazi nocniho videtni, tedy zesileni svetla. Tedy sice uvdite cloveka, ktereho byste normalne nevideli, ale kdyz zrovna pojede auto proti, tak to zesili jehop svetla a neuvideme stejne noc. Navic lezici clovek na silnici nekde u hospody je temer neviditelny. Preferuji Thermo-vision, ktere zesiluje teplo, tedy toho leziciho cloveka vidim jasne jako bily objekt na cernem pozadi. Kdyz bych ho nevidel, znamena to, ze uz je stejne tuhej... Stejne tak jsou skvele videt zvirata v lese v zornem uhliu prede mnou. Ne tak u MB, kde bude zvire mit stejnou barvu, jako treba stromy. A pak dosah, s TV jsem videl pred sebou cele mesto, teple kominy, paru, domy, lidi, tedy nekolik km u MB pisi neco o 150m, coz je vzdalenost, kam mi dosviti potkavaci ci dalkova svetla... Ale z5 k LS460. Nedokazi si predstavit system automatickeho rozeznavani lidi a jeste spouzitelnou vzdalenosti, aby auto stihlo vcas zareagovat. I na TV, kde jde o vojenskou techniku, lide nebyli uplne jasne rozeznatelni svou siluetou. spise takovi duchove. No uvidime. Pak se chci zeptat, vite nekdo, co presne udelaji operky, kdyz se auto pripravuje na naraze aby eliminivaly poraneni krcni patere? Jako ze se prudkym razem predkolni? To by ale zase ale mohlo zranit prece opreneho cloveka..
To jsou věci... které zaslouží pochvalu... přeci jen, vědět dvě vteřiny dopředu, že tě sejme tirák naloženej zlatejma cihlama... to uklidní. ;-) Ovšem... popravdě... ty varovné blikače... a aktivace opěrek... to ocenění zaslouží. V tak zahuštěném provozu, v jakém se tu pohybujeme je každé takové zařízení dobré. A registrovat v šeru chodce... za to se velmi přimlouvám... Tak Bravo Lex... koukám, že za chvíli bude mít vybavení jako evropské klasy...
no ale v našem prvozu to bude obzvlášť super,až se k takovýmu lexusu na dálnici přířídí natuněnej frajer ,ebo nenatuněnej obchoďák s úmyslem hnrnout vše před s sebou a eventuálně zpomalit auto 20cm od nárazníku lexuse před s sebou (tak jak to tito hoši uměj) a v tom se lexusu spustěj varovný blinkry a hlavová opěrka vystřelí řidiče z auta. No prostě mazec. Už se těšim.
Chtěl bych k tomu tolikráte omílanému tématu jen poznamenat, jen tak jakoby mezi řečí, že autem, které je nejvíce prodávané s přepážkou, kromě ryze užitkových verzí jako Berlingo nebo caddy, je PASSAT. Tudíž u těchto vozů hledejte na parkovištích ty "daňové prostituty, porcelánové jelenisty". A to se najdou i tací, kteří koupí toto [odkaz] Takže pindat tady něco o Jagu a přepážce a mít nezameteno před vlastním prahem, holt, Tví jeleni ti rozumějí. ;-)
No řeknu ti, nakonec jednou jsem to už tady psal. Koupit si Passata v šestiválci a plný náloži a vysázet za něj 1.450.000,- Je naprostá úchylárna. Napadá mě můj příspěvek o účetním, kterej si koupil drahej voblek a vetřel se na mejdan představenstva. Všichni vědí, že ten jeho oblek a kopyta stály hodně, všichni vědí že je to jen účetní a všichni vědí, že ten kovboj v téhle společnosti nemá co dělat.
Tak tu cenu jsem raději ani neakcentoval, protože to je opravdu nepochopitelné. Pokud hodlám utratit 1.5 Mio za kombi, pak vím naprosto jasně na která tři místa zajít - BMW3 (za ten balík to nebude holý) - Saab 9-3 Sportcombi (na ten to stačit bude určitě, včetně extras) - Volvo V50. ;-)
Máš dobrý postřeh RS, a já jen chtěl říct, že jsem to tu už jednou psal. Ne že je to z mé hlavy. Ale názor pana Černého (autor) v tomhle případě sedí jak * na hrnec ;-):-) >:D
Jo i s prepazkou jsem jich par videl;-) Jenze u Talosu to moc neleti. Oni totiz maji uzasnou schopnost narvat auto vecma az po strop. A ta prepazka jim tam prekazi:-)
Ten, kdo užívá vůz s přepážkou k účelu k němuž je určen, to jest k převážení lidí a současně věcí užívaných k výkonu podnikatelské činnosti, toho přece za to nemůžeme kritizovat. Naproti tomu klasickej přepážkovej kovboj... koupí auto... tedy využije doborodiní zákona (obejde zákon) a vůz užívá k cestám na golf... to je ta ostuda. Je úplně jedno, jestli má golfovej bágl v Passatu nebo v X-type... Jinak, pokud jsi někdy viděl detailně auto s přepážkou, pak víš, že (správně) ta přepážka je opravdu určena k převážení vrtaček a sádry... To, že to někomu nevadí a honí vodu s opřepážkovaným X-Type... to je než odraz zoufalého stavu jeho konta, nikoliv snaha po ušetření pár tisícovek... Neboť "nahoře huj, vespod fuj" ten evergreen snažičů... to je téma jen pro toho kdo neví... kdo nezná... ale vysvětluj tohle někomu, kdo nemá ani na tu přepážku...
Snad jen Lexus ruleZZ >:-[]:yes::yes::yes: P.S. pro ty, kdo nestihl 31.díl Autosalonu s testem hybridního Lexusu GS450h [odkaz] současné tažení Lexusu evropským trhem přirovnávají k vylodění spojenců v Normandii! A maj zatraceně pravdu! :yes:
Tome hlavně klid. Běž si vyměnit pemprsku, dej si mokrej hadr na hlavu a nekecej tu nesmysly. Lex bude v Evropě vždycky spíš vzácností a žádný vylodění se nekoná a ani konat nebode. A je to tak dobře, nestane se z něj tuctovka ;-):-!
Teď tome nevim jestli je větší plus jezdit si s dežem pro sociálku anebo masírovat v LS460???? >:D Chtěl jsem jen říci že lexů bude v Evropě jezdit podstatně méně než něm. konkurentů, proto budou na silnici vzácněji k vidění a bude to z nich činit zajímavou alternativu k německé trojce + jagu. ;-)
Aby bylo konečně jasno.. netvrdím, že Lexus někdy v celkové prodejnosti v EU porazí někoho z německé trojky (možné to je, ale řádově za desítky let.. naopak ve zbytku světa bude IMHO Lexus čím dál více kralovat).. naopak tvrdím, že Lexus MÁ DOSTATEČNÝ POTENCIÁL na to, dělat lepší auta než německá trojka - to je podstata toho, co tady tvrdím.. prostě, nikdo soudný už dnes nemůže tvrdit, že Lexus NIKDY nebude více než holy trinity nebo že Lexus NIKDY nebude dělat lepší auta.. že se nekoná vylodění? Jseš si opravdu jistej? Podívej, Lexus je v Evropě od roku 1990, ale ještě dva tři roky zpátky svou účast v Evropě moc "vážně" nebral, podívej se a sám sobě si přiznej, co provádí poslední dva roky, mám pocit že je to dosti zřetelné.. co se týče tuctovosti, jsem opravdu rád za současnou image Lexusu, je to jedna z věcí, která mě na něm přitahuje :yes:
Tome, Lexus, ač tu byl již ofiko v prodeji, tu před dvěma roky neprodal prakticky nic. Dnes prodává nějakých 50 aut ročně. Nevím jestli je procentuelní nárůst pro tebe takovým úspěchem ;-) ale dejme tomu. Rozhodně nepopírám potenciál a kvalitu Lexu, ta auta jsou již dnes srovnatelná s klasickou prémiovou konkurencí a v něčem ji možná i překonávají. Ale ohánět se tu počty prodaných aut v Evropě mi přijdě u Lexu jako docela úsměvné. A Amerika mne jakožto Evropana vůbec nezajímá. ;-)
Při hodnocení prodejní úspěšnosti je nutné VŽDY na paměti skutečnost na kterém trhu se nacházíme.. ano jsme v Evropě, "evropské" firmy jistě budou podporovat "evropskou" produkci (TO JE LOGICKÉ, samozřejmé)- německá firma bude pravděpodobně nak, kupovat u VW, evropská pobočka americké firmy bude pravděpodobně nakupovat u Fordu (případně u Oplu), francouzská firma budou kupovat frantíky apod.. tohle platí pro všechny segmenty.. sorry, ale dám sem pár čísel abych podpořil svůj názor - současná situace v Evropě (EU 23 + země EFTA): každé šestnácté prodané auto je Toyota či Lexus, Toyota letos udělá 1.2 mega aut, Lexus asi 50,000 vozů.. tedy když vezmeme v potaz objem firemních prodejů a skutečnost, že firmy u Toyoty zrovna moc nenakupují, co nám vyjde? Já to vidim jako brutální úspěch - v podstatě to v Evropě začíná fungovat jako v USA (proto sem pořád dávám info z USA, páč to co se děje v USA nyní, se bude +- v EU dít v horizontu 5-10 let.. USA je skvělý indikátor trendů!), Kanadě, ale třeba i v Austrálii - firmy nakupují "domácí" produkci, ale lidé -- jako soukromé osoby -- si domů kupují Toyoty. Takhle to funguje v mnoha zemích světa. A to je docela zásadní informace! U Lexusů je to obdobné (ne stejné). Vem si ten údaj 50,000.. 50,000 je docela slušný počet lidí a tenhle počet miliónářů se prostě rozhodl koupit Lexus místo holy trinity či Jagu, 50,000 lidí letos udělá takovéto rozhodnutí.. aby jsme si rozuměli - v případě Lexusu se oháním číslami z jediného důvodu - stále existuje dost lidí, kteří se bohužel neorientují (jejich škoda) a považují Lexus neprávem za nějakou exotickou značku - a pravě pro tyhle lidi uvádim, že Lexus letos udělá 50,000 aut a říkám v jakém kontextu mají na tento počet nahlížet..
No nevím, mě naopak 50.000 aut v celý Evropě vůbec neimponuje, spíš naopak. Co to je 50 tisíc? Na první pohled docela dost, ale dá se na to koukat i jinak: BMW prodalo za první pololetí jen v Německu 150.000 aut... Takže tak ;-)
Psal sem na tom o příspěvek výše, je nutné brát tohle číslo v kontextu.. navíc Německo a BMW, nelze porovnávat neporovnatelné! Ber to tak, že se minulý rok prodalo pouze 25,000.. letos to bude okolo 50,000, okolo 2010 by to mělo být 100,000.. nebo jinak, letos se prodá v Evropě tolik Lexusů jako Jaguarů :yes:
musím Ti dát za pravdu v jedné věci: že totiž ty sedmimílové boty- ve kterých Lexus započal své první kroky- budou mít zřejmě dostatečný potenciál na získání technologického náskoku v příštích letech. Osobně o tom nepochybuju. Otázkou zůstává, jestli budou zákazníci v masovém měřítku dávat přednost technologickým orgiím, nebo budou vsázet na konzervativnější strunu. To je otázka. Každopádně ten vstup na trh byl velmi razantní- zejména v USA... taky je tu další věc: co si představit pod pojmem "lepší auto"... Každý vyznává jiné hodnoty: někdo estetické, jiný technologické, někdo tu správnou kombinaci od všeho... Já myslím že ten stůl Lexusu zatím stojí výrazně jen na jedné noze- tedy minimálně z pohledu klasického evropského zákazníka této třídy.
jj :yes: Konkurence má menší (DaimlerChrysler, VW) či větší potíže (GM, Ford, Nissan) a finančně na tom nejsou zrovna nejlépe X Toyota již x let generuje neskutečné zisky, které z velké části reinvestuje - někde to prostě být vidět musí (osobně jsem přesvědčen, že to bude vidět více a více). V současné době mám pocit, že technologie a technika vládnou - MB, BMW či Audi se také celkem snaží a poměrně jedou, zatímco Jaguar, Volvo (s rezervou, možná se začne blízkat na lepší časy) či Saab jdou všude na světě ke dnu.. Máš pravdu, pojem !lepší auto" je blbost, záleží na jedinci a jeho preferencích.. celou dobu to obhajuji jednu věc a to, že Lexus se již dokázal stát plnohodnotnou alternativou zavedené konkurence. Lexus se v Evropě ještě úplně nevyprofiloval a teprve "leští" svou identitu a image.. třeba v Británii Lexus jede jak po másle.. těžší situaci má a bude mít v zemích s výrazným "německým" vlivem - zde podle mě hodně pomůže nová továrna, která by se měla do dvou let začít stavět někde v Německu (Marko potvrdil)
jeste k tem prodejum - myslim ze Lex celkem "neprodava" kvuli absenci vyberu motoru - kdyby mel takto vyborne motory v kazde kubature jako svata trojka mel by prodeje taky o trochu lepsi - hlavne silny turbodiesel...jinak myslim ze v pristich aspon deseti letech bude porad exotika, ovsem se stoupajim trendem prodeju :yes:
Jistě, že bude stoupat... nijak ovšem závratně, to mu evropská triumvirátní premie nedovolí... Někdu tu (sice humorně, leč pravdivě) paja píše o evropském konzervatismu... ano... ten bude bránit větším prodejům... a to je dobře... hergot, vždyť tady by kdejakej zbohatlík pak prodal tu dokonalou evropskou historii aut za hybridní rohlík...
ale na tom nevidim nic spatnyho - vzdyt spousta Japoncu zase ujizdi na M3 - tyto kary si ty svoje majitele uz najdou. Ovsem jde o to ze si je musi koupit protoze je proste chteji srdcem - ne tim ze je je to premium trida. Celkem se mi libil jeden clanek o borcovi z Brna co ma v garazi 4 Ferrari - s Modenou jezdi jen v noci, nekam kde neni provoz aby se mohl vyblbnout, na normalni cesty jezdi 456GT s sede barve - proste nechce upoutat. Psal ze by si mohl koupit i Enzo, ale nemel by s nim kde jezdit, takze je mu na nic...a tomu davam :yes::yes::yes:
Ale naopak, naopak.. spojenci se vylodili aby vypráskali německé ýbrsoldaty.. Lexus se vylodil, aby vypráskal německý ýbrsedany.. aneb naprosto přesná historická paraela ;-)
Napr. pri zjisteni rychle se bliziciho auta zezadu vypustit kourovou clonu. Pravda, neni to novy pristup. Nektere automobilky se o to vice ci mene uspesne pokousi uz leta.
Re: Jak ze je to u recenze Lexusu v pravem sloupku
"kadla kadla" dneska už nedělají ani dieselové čtyřválce (samozřejmě jen některé) a taková 535d nedávno vyprášila tady toho hybrida ve srovnávacím testu: "to nejlepší z benzínu, nafty a hybridu".
Panove meli byste se probudit, tady jsou Evropane! Vase vyrobky mohou byt skvele, nejlepsi, nejekologictejsi, nabite technikou o niz se evropske konkurenci ani nezda, popr. nema ji vyvinutu tak, aby se dala pouzit, ale stejne nebudete nejprodavanejsi. Ani nejoblibenejsi. My jsme hrdi Evropane a proto budeme vzdy branit to "sve"! A do zblbnuti tvrdit, ze Vase snaha je k nicemu...Nebo to snad neni tak??? ;-)
;-\ ..to je docela ostrej názor.. i když pravdivej. Lexus akceptuju a není to můj "love-mark".. takže nemám nic proti němu.. ani si nejsem jistej, že by to mohla být jedna z alternativ nákupu nového vozu.. snad.. někdy. Ale.. s technickým pokrokem uvádí na trh nové funkce. Mě by zajímal význam tady zmíněné funkce elektronického pomocníka, který varuje před srážkou zezadu.. ;-\ Jak to funguje? jakej to má přínos? jak mi to pomůže nebo jak mě to zachrání?? ;-\ To jakože se z repráku na semaforu ozve.. blíží se k vám zezadu velkou rychlostí 20ti tunový náklaďák Actros - za 3.5 vtěřiny dojde ke střetu a zníčení vašeho vozu.. a celá posádka se otočí jestli ten maník v repráku nekecal..? >:-[] >:D
ono je to docela logický, že pizza nikdy nebude japonský nebo americký národní jídlo... stejně jako bratwurst nebude sicilská specialita... >:-[] >:-[] >:D
Takhle to funguje i tam... takhle to funguje všude... a pokud se na to nenabaluje primitivní vlastenectví... je to fajn... vyznávat z pozice evropana evropská auta... navíc opravdu není potřeba šilhat jinam... doporučuji zkusit BMW 5... budeš určitě spokojenej ;-)
neni toho pipania a elektroniky uz moc .. mne osobe vadi aj to ze mi pipaju pasy .. voda do ostrekovaca .. ked to zasvieti je to fajn ..ale ked mi to v aute zvoni furt ... ja to vidim .. nejsom slepy ....
Tak už se to blíží.. zuřivej Yaris je na cestě.. píšou [odkaz] že pod kapotou bude novej motor 1.8 Dual VVT-i se 132 koníky, ale to se mi nějak nezdá.. slyšel sem info o 150 či dokonce 180 koníky, no uvidíme.. P.S. já vim, že to pár lidí nezajímá, ale přesto se těšte na příští článek ze série "Mess with the best, die like the rest".. prozradím jedinou věc - dvě novinky Toyota Camry a její sestřička Lexus ES350 se docela rekordně prosadili (konkurence nabízí slevy, nulové akontace apod., na Camry není nic, ani slevy nedávaj a přesto to nestíhaj bouchat).. Toyotě se vůbec daří, cena benzínu roste, lidi kupují úspornější motory (ať žije Dual VVT-i).. komentáře to nazývají "Toyota's summer sizzler".. tedy něco jako "toyotí letní vtip".. akorát mám pocit, že se mu v okolí Detroitu nikdo nesměje ;-)
Pánové, mám jednu kontrolí otázku - co vybrat, sametovej osmihrnek LS460 anebo futuristickou lokomotívu LS600h ?? Co vy na to?? Tome, vySer se na statistiky a dej info, tojoťáku ;-):-)
Vzhledem k tomu, že jsem moc mladej na to, abych se nechal vozit na zadním sedadle.. bral bych LS460 (sakra, proč nenabýzí hybrid i ke krátké verzi?), ale v absolutní výběru bych šel do GS 450h :-! P.S. když už, tak "lexusáku" ;-)
No já myslím, že Lexy jsou auta, která se nemusíš stydět řídit sám. Platí to jak o dlouhou, tak i kratší verzi. Takže zadní sedadla nech starším a pokročilým. Mladý a bohatý (nejen duchem) vystudovaný bejček, který se učí jazyky a maká na sobě jako čert, ten může řídit i šestistovku a nebude vypadat jako panskej kočí ;-) Ale chce to nechat doma růžový tanga, pírcingy i naušnice, vobou kopyta od Armaniho, letní oblek od Bosse a nezapomeň tome - Rolexky na prave ruce ;-)
a Lexus taky (byť LEX není zrovna šálek čaje mého). Jen aby za ty radary nedostal někdo bodíkovej flastr. Vždyť víte jak to tady u nás doma v kotlině české chodí s anti- a radary. Pár "moudrých" hlav se dá dohromady, něco si někde nějak vyloží, následně pak prezentují za svaté a jedině správné, no a máme po žížalkách. Tož bacha tak.
Lexus LS460 - první luxusní limuzína kterou může parkovat i
[odkaz] Nemohu se nerýpnout.. "Audi, náskok díky technice".. děláte si srandu? Nebo jste jen těžce zaspali dobu? Tak jsem hódně zvědavej, kdy se v Ingolstatu probudí a změní slogan >:-[] >:-[] >:-[] Lexus completely ruleZZ :yes: