Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda na pařížském autosalonu - nový CR-V a Civic Type R

Hlavními událostmi bude mezinárodní premiéra třetí generace modelu CR-V, světová premiéra sériového modelu Civic Type R a FR-V pro rok 2007 vybavený novým benzínovým motorem 1,8 l.
Zpět na článek
28. 8. 2006 09:34
neregistrovaný "Pierro"
28. 8. 2006 09:41
neregistrovaný "george"
28. 8. 2006 11:42
neregistrovaný "R32"
28. 8. 2006 09:59
neregistrovaný "Dinar"
28. 8. 2006 10:38
neregistrovaný "Pierro"
28. 8. 2006 10:43
neregistrovaný "free"
28. 8. 2006 10:14
neregistrovaný "Paja"
28. 8. 2006 10:42
neregistrovaný "mates"
28. 8. 2006 10:57
neregistrovaný "ciello"
28. 8. 2006 16:58
neregistrovaný "lowkick"
28. 8. 2006 10:42
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 8. 2006 10:54
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 11:03
neregistrovaný "ciello"
28. 8. 2006 11:34
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 11:38
neregistrovaný "ZZ"
28. 8. 2006 11:59
neregistrovaný "Dinar"
28. 8. 2006 12:02
neregistrovaný "ZZ"
28. 8. 2006 12:02
neregistrovaný "ZZ"
28. 8. 2006 13:55
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 20:54
neregistrovaný "Dinar"
28. 8. 2006 22:32
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 08:15
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 10:23
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 10:31
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 11:58
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 13:50
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 13:57
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 11:42
neregistrovaný "Marko"
28. 8. 2006 11:55
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 11:47
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 11:50
neregistrovaný "Paja"
28. 8. 2006 14:55
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 11:59
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 15:50
neregistrovaný "R32"
28. 8. 2006 16:55
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 17:28
neregistrovaný "R32"
28. 8. 2006 17:35
neregistrovaný "Skyline"
28. 8. 2006 20:59
neregistrovaný "R32"
28. 8. 2006 22:35
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 23:47
neregistrovaný "R32"
29. 8. 2006 01:24
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 07:44
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 07:56
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 11:02
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 22:42
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 01:22
neregistrovaný "JardaBar"
28. 8. 2006 17:43
neregistrovaný "mari"
28. 8. 2006 21:19
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 17:37
neregistrovaný "mari"
28. 8. 2006 19:02
neregistrovaný "mates"
28. 8. 2006 22:15
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 23:20
neregistrovaný "147GTA"
28. 8. 2006 23:56
neregistrovaný "R32"
29. 8. 2006 01:31
neregistrovaný "JardaBar"
29. 8. 2006 01:32
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 02:23
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 07:53
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 10:37
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 12:41
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 14:11
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 15:12
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 19:38
neregistrovaný "147GTA"
29. 8. 2006 19:50
neregistrovaný "147GTA"
29. 8. 2006 20:13
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 21:29
neregistrovaný "147GTA"
30. 8. 2006 11:57
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 20:14
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 20:19
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 22:28
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 07:54
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 10:28
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 10:38
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 11:15
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 12:31
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 13:56
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 15:08
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 15:32
neregistrovaný "King"
30. 8. 2006 08:34
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 11:46
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 12:08
neregistrovaný "Johny.Rico"
28. 8. 2006 13:16
neregistrovaný "RS"
28. 8. 2006 14:41
neregistrovaný "Dasty"
28. 8. 2006 15:03
neregistrovaný "Ada"
28. 8. 2006 16:19
neregistrovaný "impnaz"
28. 8. 2006 17:30
neregistrovaný "R32"
28. 8. 2006 21:11
29. 8. 2006 01:36
neregistrovaný "JardaBar"
28. 8. 2006 21:33
neregistrovaný "VDC"
neregistrovaný "Pierro"
28. 8. 2006 09:34
bez titulku
Bože velebnosti, ten předek je hnusnej až se mi z toho dělá nevolno 8-s Jak mohli z boku tak pěkný auto, takhle zohavit na předek?? Vždyť ta hauptna vypadá jak po bouračce.... :-! 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "george"
28. 8. 2006 09:41
bez titulku
dizajneri civicu asi dostali volno...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R32"
28. 8. 2006 11:42
Re: bez titulku
Hondu uznávam po stránke techniky no po stránke designu je každé jej auto výkrikom do tmy no zakaždým do inej strany... Mali by konečne použiť osvedčený recept ako Toyota, Hyunday, Kia - otvoriť niekde v EU design centrum nech im nakreslia čo je v EU in :-)
neregistrovaný "Dinar"
28. 8. 2006 09:59
Co pořád máte?
Nevím co se vám furt nelíbí, jenom počkejte až z toho to maskování sundají. >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Pierro"
28. 8. 2006 10:38
Re: Co pořád máte?
>:-[] >:-[] >:-[] >:D :yes:
neregistrovaný "free"
28. 8. 2006 10:43
Re: Co pořád máte?
;-) sundali a nic kdyby ho radši dali zpátky
neregistrovaný "Paja"
28. 8. 2006 10:14
Doporuceni
Vite sami jak to je, co na obrazku pusobi divne in natura dava smysl a naopak...Vyckejme nazivo... ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mates"
28. 8. 2006 10:42
Re: Doporuceni
Ja to znam jinak. Co spatne zacalo, jeste hur skonci:-) Tak si na to teda pockejme;-)
neregistrovaný "ciello"
28. 8. 2006 10:57
Re: Doporuceni
aneb jak Captivu vojela Q7... >:D tak počkáme..
neregistrovaný "lowkick"
28. 8. 2006 16:58
Re: Doporuceni
...a jeste je to vepredu riznuty Rodiusem od SnadJednouYongu...
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 8. 2006 10:42
Tak to se mi líbí...
...čím více podobných "krasavců" se objeví v kategorii SUV, tím méně jich uvidíme na silnici... Takže za to Hondě - :yes: ;-) Na Type-R se ovšem pochopitelně těším - o víkendu jsme si v Mimoni poslechl pár vytočených dvoulitrů minulé generace a ten zvuk je prostě báječná symfonie... :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 10:54
WOW
To auto je prostě super :-) . Líbí se mi čím dál víc :yes: . Mimochodem - na té fotce je verze pro Severní Ameriku, evropská verze je o pár příspěvků níž >:-[] .
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ciello"
28. 8. 2006 11:03
Re: WOW
musím uznat, že to auto nevypadá zle.. v podstatě docela dobře... snad se mi i líbí... ;-) Je tam cítit méně asijského designu... (nevím jestli napsat evropského, amerického, nebo prostě západního.. takže méně asijského).. což je pro mé oko bližší.. Jsem zvědav naživo, protože laťka v tomto segmentu je velice vysoko.. a design u této Hondy by z ní nemusel dělat jen průměrnou přišláplou žabku s oblibou jen u žen..
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 11:34
Re: WOW
:-)
neregistrovaný "ZZ"
28. 8. 2006 11:38
Interiér CR-V
Honda nastolila směr vesmírných palubek. Ač nejsem fandou Star Treku ani Star Wars, tak se mi ty palubky zamlouvají. Interiér celkově je hodně povedený. Oku lahodící kůže samozřejmě dojem ještě zlepšuje. K hodnocení "kamenožrouta" z venku jsem zdrženlivý. První dojem se mu ale nepovedl...
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Dinar"
28. 8. 2006 11:59
Re: Interiér CR-V
Palubka CR-V je naprosto konvenční (chválabohu), celkově interier převyšuje exterier o 100%. Mě nesourodý blikající panel v civicu nebere, naopak dokonalý interier ve třídě, designově (ne zpracováním) převyšující i A6, má Legend, a jak vidět čerpá z něj i Acura (viz. odkazy). ;-)
neregistrovaný "ZZ"
28. 8. 2006 12:02
Re: Interiér CR-V
Ta Acura :yes:
neregistrovaný "ZZ"
28. 8. 2006 12:02
Re: Interiér CR-V
Jako interiér...
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 13:55
Re: Interiér CR-V
To sis popletl palubku Civicu s autorádii Sony před 10 lety, ne? Před očima digitální tacho, vedle něj grafy indikace otáček (vhodnosti řazení) a ekonomické jízdy, pod ním otáčkoměr s integrovaným palubním počítačem. Co přesně je na tom nesourodé a blikající? A v čem převyšuje zpracováním A6 interiér Legendu?
neregistrovaný "Dinar"
28. 8. 2006 20:54
Re: Interiér CR-V
Nesourodost uspořádání jsi hezky vystihl svými výrazy "vedle něj", "před" "pod" to je trefné, že se ti to líbí je tvoje věc. Rozdíly ve zpracování interieru A6 a Legendu ti vysvětlovat nebudu, běž si to osahat sám, tvůj názor byl beztak hotov s prvními obrázky, a i kdyby byl vnitřek A6 vyveden ve zlatě, nic se na něm nezmění. Od poslední debaty už na tebe odmítám mrhat slovy. ;-)
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 22:32
Re: Interiér CR-V
Když je tohle pro tebe nesourodost, doporučoval bych ti raději nepoužívat mobilní telefon, mohl by ses z toho zbláznit... A6 má svým zpracováním můj respekt, ale to platí o 5 a E také. Vážně bych si netroufal hodnotit, jestli je v tomhle lepší 5, A6 nebo Legend. Asi budeš holt lepší pozorovatel, což tedy předvedl svou "analýzou" Irocu. >:D
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 08:15
Re: Interiér CR-V
No to máš pravdu, rozhodně jsem pozorovatel, který nemá jen jeden úhel pohledu a nebere nic, co se mu NEHO"N"DÍ. :-! Srovnávat interiéry zmíněných aut si klidně troufnu, pětku jsem si koupil, A6kou občas jezdím a Legend jsem si projel i prolezl. Rozdíly jsou v použitých materiálech, tady je jednoznačný vítěz A6, na pohled, na omak, poklep, otěr, atd. Nejhorší je BMW, levné plasty na tunelu, hrozná imitace dřeva, v horní části palubky mi to trochu připomíná gumu. Legend je lepší, ale také s velmi levně vypadající imitací dřeva. Co se zpracování týká, zvuky, spáry, slícování, pak A6 je neprůstřelná u zbylých dvou najdeš chybky, některé spáry v BMW (tam kde se Bangleho tužka rozmáchla do tvaru příliš složitého pro lisovací formy) jsou na vyšší střední nepřijatelně široké, u Legendu byly různě široké spáry mezi přechodem palubky do dveří a plast kolem klimy neseděl na obou stranách přesně. Největším nedostatkem bylo ale to, že když jsi pravou nohu důrazněji opřel o tunel, tak se plasty kolem konzoly klimy a rádia mírně pohly, též nepřijatelné. ;-)
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 10:23
Re: Interiér CR-V
>:D ta levně vypadající imitace dřeva v Legendu je shodou okolností dřevo >:D :yes: :yes: . Takže se fakt vyznáš >:-[] . Slícování Audi je bez debat, ale s těmi materiály asi záleží na vkusu, mě se třeba materiál na horní části palubky u BMW celkem líbí, minimálně líp "žere" světlo. Na přechody palubky do dveří se zaměřím, plasty kolem klimy se mi nahýbaly.
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 10:31
Re: Interiér CR-V
Nevím v čems seděl ty, ale já, jak jsem psal v US verzi a mohu tě ujistit, že ta imitace měla k javorovému dřevu (o tom píší na Auto.cz) stejně daleko jako plastová lžička soudruhů z NDR k nerezu. :-!
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 11:58
Re: Interiér CR-V
Nevím co píše auto.cz, ale oficiální zpráva hovoří pravém dřevu. Proto je taky ve všech interiérech pouze jeden odstín, žádné černé, žluté, modré, růžové a zelené, jak bývá u "dřev" obvyklé. Na druhou stranu - je mi to fuk, protože všechny dřeva mají takovou lesklou povrchovou úpravu, že stejně vypadají jako plast. Hliník v interiéru uznávám, jestli je dřevo dřevo nebo plast je mi celkem putna, jen mě teda překvapuje, co to Honda zvolila za laciný druh dřeva ;-) že tě to tak pohoršilo >:D
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 13:50
Re: Interiér CR-V
Znova říkám, byla to US verze, tedy Acura, vnitřek byl v šedé!!! barvě, komplet, s "dřevěným" dekorem odstínem zhruba odpovídajícím tomu, který je v EU verzi. To by ještě šlo, ale ta imitace dřeva byla i uprostřed, tj. plocha kolem čudlíků rádia a klimatizace byla v "dřevěném dekoru", pochopitelně plast, o tomhle píšu, s jakýmkoliv interierem A6 co do volby materiálu nesrovnatelné. Tvarově, opakuji po x-té se mi palubka legedu velmi líbí, jestli bude evropská verze udělána bytelněji z lepších materiálů, klidně, až budu mít možnost si auto osahat, svůj soud přehodnotím. :-!
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 13:57
Re: Interiér CR-V
:-)
neregistrovaný "Marko"
28. 8. 2006 11:42
OT: Acura MDX
Honde USA zas unikli snimky noveho auta este pred uvedenim. Teraz je to seriova Acura MDX: [odkaz] resp. [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 11:55
Re: OT: Acura MDX
Díky :-) . Žádné překvapení, identické s konceptem. A dlužno dodat, že velmi, velmi vydařené :yes: . Acura je na vzestupu :-!
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 11:47
Jooo, tajpár...
Tak už se to blíží. Golfy GTI pod sebou dělají v garážích stále větší olejové loužičky, Focusům ST se hrůzou třesou písty ve válcích a lyod zvyšujícího se třasu uvolňují šrouby a Astrám OPC se zapekly turba, jak se snažily tu informaci rozdejchat. Jo jo, Honda Civic Type-R se vrací. Jediná poctivá maloobjemová vysokootáčková atmosféra s okamžitými reakcemi na povely plynového pedálu. Očekávat se dá řízení jako břitva, dokonalé řazení a brilantní šasi. K tomu rozumná váha a máme tu Kinga hot-hatchů. Tak vypnout počítače a fofrem do fronty! >:-[]
Rozbalit vlákno
49
neregistrovaný "Paja"
28. 8. 2006 11:50
Re: Jooo, tajpár...
Tak schvalne, kolik uz je zavaznych objednavek jen v CR? Bude zase MR v Rally vypadat ve skupine N2000 jako Civic Cup?
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 14:55
Re: Jooo, tajpár...
Jasná věc >:D
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 11:59
Re: Jooo, tajpár...
Kterej Tatar to psal? 8-s
neregistrovaný "R32"
28. 8. 2006 15:50
Re: Jooo, tajpár...
;-\ milujem subjektívne hodnotenia auta ktoré niekto anilen nevidel (schválne nehovorím o testovaní), genialita niektorých jednotlivcov nepozná hraníc... Prečíta si tri články a označí auto za "kinga hot-hotchú". A stavil by som sa kľudne, že si netestol ani GTI, STI OPC, ale winer je jasný... >:D >:D
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 16:55
Re: Jooo, tajpár...
Sice nevím, co je "stavit se", ale pokud to znamená vsadit, tak se k tomu postav čelem - O CO, případně O KOLIK? Vzhledem k tomu, že jsem jezdil se starým CTR a znám dobře GTA, ST, GTI, GT, OPC, S3, 130i, VTS, RS a TS a chybí mi pouze zkušenost s R32 (po níž jsem ani extra netoužil), mám trochu přehled a umím si představit, co se dá od nového CTR čekat. Popravdě řečeno - i starý CTR by si minimálně polovinu těchto aut dal bez větších obtíží. S novým jsem pochopitelně nejel (to ještě nikdo), ale má vrozené předpoklady být nejlepší. >:-[]
neregistrovaný "R32"
28. 8. 2006 17:28
Re: Jooo, tajpár...
Ojha... Vysvetli mi pls čo znamená "znám dobře GTA, ST..." lebo si neviem predstaviť kde a za akých okolností sa dá testnúť toľko áut a hlavne testnúť tak aby sa dalo jednoznačne prehlásiť ktoré je aké... Zhodou okolností so starým CTR som mal tú česť, nebola to dlhá jazda cca 80km no okrem chudobnej výbavy mi vadil strašne tvdrý podvozok ktorý je v podstate na každodenné používanie nevhodný. Týmto ale to auto nezatracujem, uznávam jeho kvality no za kinga by som ho nepasoval. ;-\
neregistrovaný "Skyline"
28. 8. 2006 17:35
Re: Jooo, tajpár...
No tak jestli podle tebe "hot hatch" znamena, ze je auto pohodlne, pak nebude problem v CTR, ale spis v tobe. Jinak by me docela zajimalo, kterak te chuda vybava omezovala na te strasne dlouhe strece, ja jel taky 80 km s leccim ale krome chybejici klimy ve stare Sierre v tropickem vedru jsem zatim na vybavu pri takove jizde opravdu nenadaval. >:D PS: na Kinga bacha, nesmis soudit podle sebe, ne kazdy hodnoti jen podle papirovych udaju ;-)
neregistrovaný "R32"
28. 8. 2006 20:59
Re: Jooo, tajpár...
Ach jaj, vidím že ma chcete ukamenovať zaživa... :-( Niesom * aby som tvrdil že hot hatch má byť pohodlné nebodaj komfortné auto, len tvrdím že starý CTR bol dobrý tak na Hockenheim resp. iné veľmi kvalitné cesty čo rozhodne my (a ani vy v CZ) nemáte. Jazdil som v Evo VIII, Impreze STi no ani tie nemali tak tvdrý podvozok. A keď sme pri tej výbave, mne na tých 80km určite ESP ani bočné airbagy nechýbali ale keby som si to auto kupoval tak by som to za tie prachy v aute chcel, no v Honde smola - ani za príplatok... :no: PS: voz sa radšej v Sierre bez klímy a nelez Kingovi do *! >:-[] Ja podľa papierov nesúdim... Dík
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 22:35
Re: Jooo, tajpár...
Jasně. Vůbec ti nezáleží na komfortu, ale argumentuješ jen ním. Fakt jsi nás tu všechny rozcupoval argumenty :yes:
neregistrovaný "R32"
28. 8. 2006 23:47
Re: Jooo, tajpár...
čo tak zobrať opäť do ruky šlabikár a zopakovať si čítanie... Píšem aj o slabej výbave, ale vidím že kto raz nechce vidieť neuvidí. Si zaslepený a nepripustíš žiaden iný názor ako ten TVOJ.. ;-\ Hmm, koľko rozruchu pre starý CTR, hihi >:D
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 01:24
Re: Jooo, tajpár...
Slabikář? To si ještě pamatuju, hele: My máme Hondu. Honda má motor... To, že posuzuješ HH podle výbavy a pohodlí jasně vypovídá o tom, že vůbec netušíš, k čemu vlastně HH jsou. Ale vzhledem k tomu, že asi nebudeš tak tupý, abys to pochopil, patrně jen provokuješ, budiž ti to tedy přáno... Zrovna to, cos vyjmenoval je u HH skutečně to poslední, co by mělo kupce zajímat. Abych ti to ulehčil - jde především o sedadla, volant, řazení, řízení, kvality motoru, jízdní vlastnosti a brzdy. Máš proavdu, v tomto pohledu na HH jsem skutečně zaslepený, vyhřívání sedadel a zrcátko s osvětlením mě vážně moc nerajcujou... 8-s
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 07:44
Re: Jooo, tajpár...
Kingu, opravdu je vidět, že v tvém případě, být Hondistou, je diagnóza.8-sPři hodnocení CTR si budeš muset oddělit pojmy, jako nejlepší, nejrychlejší nebo s největším charakterem hothatche, protože jen něco z toho CTR splňuje. Pokud jde o rychlost (na okruhu) dobře si pamatuju na testování s B&B po příchodu GTI na trh, kde jsme ke srovnání měli i CTR, ten měl problém na cca dvouminutovém okruhu porazit už jen sériový (o 200kg) těžší Golf GTI, který se rozhodně nedá nazvat ultimativním hothatchem (stejný řidič). CTR je vzýván a opěvován ne proto že je nejrychlejší nebo pro jeho dokonalé jízdní vlastnosti, ale pro to že nejvíce naplňuje svým charakterem původní myšlenku hothatche. (K jízdním vlastnostem - na limitu je nedotáčivější než kterýkoliv z jeho modernějších konkurentů, přestože má podvozek nastaven hodně tvrdě, jen trochu horší povrch schopnosti podvozku velmi degraduje, podobný problém má např. i GTA). Kombinace atmosferického točivého motoru, perfektního řízení, přesného řazení, minimální výbavy až extrémní tvrdosti podvozku, je pro puristy (hlavně ty s méně naditou peněženkou) tím pravým ořechovým, ale nedělá ze současného CTR ani nejrychlejší ani nejlepší hothatch. To první se dá změřit, to druhé záleží na preferencích vlastností auta a přestože je obecná snaha vyhlásit nějakého vítěze, vzhledem k rozdílnosti povah aut, která je dnes mezi ostrými hatchbacky možno koupit, to bez akcentace některých vlastností podle mě ani není možné. Pokud bych měl být puristou a tedy akcentovat rychlost a nekompromisnost, pak v nižší střední musím uznat jako vítěze astru OPC. :-!
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 07:56
Re: Jooo, tajpár...
vidím, že jsem se unáhlil, v podstatě jsi to sám napsal o kus níž. ;-)
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 11:02
Re: Jooo, tajpár...
Nejprve k tématu HotHatch. A neměl by být HH co nejvíce HOT, nekompromisní, puristický, s točivým motorem, perfektním řazením a řízením ap? Bohužel i chystaný CTR už bude mít více výbavy, než by správně měl mít, tak doufám, že nevyměkne příliš... A teď ke GTI vs CTR na okruhu - myslím, že jsem to psal o něco níž - jízda s vysokootáčkovou atmosférou vyžaduje trochu jiný přístup než turbo. GTI ti opomenutí podřazení odpustí, CTR nikoli. Pokud měl CTR problém porazit GTI, nebyl s ním řidič sžitý tak, jak bylo třeba. A teď je tu otázka - byl by R32 na tom samém okruhu výrazně rychlejší než GTI? ... Mám rád auta, s nimiž musíš souznít, které tě vtáhnou do děje. Chápu ale, že tohle může být pro řadu lidí odrazující, je přece jen lepší za sebe nechat makat turbo ;-) . Že je nedotáčivější než kterýkoliv z jeho modernějších konkurentů ovšem ostře nesouhlasím. 8-s Mám ale pocit, žes úplně přesně nečetl, co jsem o CTR psal. Neříkal jsem, že JE dnes už nevyráběný CTR nejlepší HH. Jen jsem vyjmenoval současnou elitu HH a řekl jsem, že by si dokázal poradit s jejich dobrou polovinou, a že nový CTR tudíž nemusí být o mnoho lepší než předchůdce, aby se stal špičkou. Je ovšem otázka, co je pro tebe špička. :-!
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 22:42
Re: Jooo, tajpár...
Znát dobře GTA, ST... znamená "znát dobře" GTA, ST. Že si to neumíš představit kde a kdy se dají otestovat tahle auta a zhodnotit je ještě neznamená, že to nelze. Já si zase neumím představit, že bych dokázal napsat počítačový program, nebo vystudovat matfyz.
neregistrovaný "JardaBar"
29. 8. 2006 01:22
Re: Jooo, tajpár...
Je vidět, že lidi jezdící CTRko uznávají "trochu" jiné priority než ty :o). Pak chápu, že bez automatické klimy tě hothatch neosloví ;-).
neregistrovaný "mari"
28. 8. 2006 17:43
Re: Jooo, tajpár...
To snad ne :-) . Těmi vrozenými předpoklady máš asi na mysli šestilitrový dvanáctiválec vytočený k devíti tisícům? PS: Kingu, realita bude asi o "něco" klidnější :-) :-) :-)
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 21:19
Re: Jooo, tajpár...
Kdepak, V12 6.0 by byl k ničemu, auto by bylo těžké na čumák ještě víc než GTA a ST. Ty vrozené předpoklady jsou právě atmosféra 2.0 i-VTEC s omezovačem v 8250 rpm. :-)
neregistrovaný "mari"
28. 8. 2006 17:37
Re: Jooo, tajpár...
kingu :-) , jediný čím se můžeš zaklínat je ta známá oddrhovačka flašinetářů- že linearita a okamžitá reakce atmosféry je nejlepší :-) :-) . Jenže na silnici :-) tam bude horší ustát tu přeplňovanou válcovnu, přibližující se kosmickou rychlostí k zadnímu nárazníku "tajpÁru" :-) ;-) . PS: o OPC nemám obavy ani v nejmenším, to by opravdu za moc nestála, kdyby si nedovedla poradit s Civicem :-) :-) ;-)
neregistrovaný "mates"
28. 8. 2006 19:02
Re: Jooo, tajpár...
Co furt resite? Kinga chapu, nez vyjede CTR tak nam tu muze povidat o svych snech, ale ty snad uz vis ze king (jako kral) HH je ST;-) Mimochodem, King (jako pisatel) je sice Hondista, ale uzvanenej neni;-)
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 22:15
Re: Jooo, tajpár...
Jasně, sny, v těch to právě vězí. Vzpomínáš?... slogan Hondy... THE POWER OF DREAMS. Když má Honda sen postavit nejlepšího humanoidního robota na světě, udělá Asima. Když chce být rychlá na vodě a v jedné stopě, vyhraje šampionát vodních člunů a Moto GP. Když chce šetřit životní prostření, vyvine hybrida, vodíkové auto, nebo výrobně laciné solární panely. Když má sen, že bude létat, postaví vlastní letadlo... Titul v F1? Přijde, neboj... Když hondamaník na pláži najde zahrabanou petku, vymyslí jednoduchý plážový sběrač odpadků a jen tak mimochodem se věnuje genetice. The Power of Dreams - když má sen postavit nejlepší hot-hatch, prostě udělá Civic Type-R. Není to oproti tomu výše uvedenému hračka? ;-) Upřímně - ať se ti to líbí, nebo ne, minulý CTR byl zcela srovnatelný s nově příchozím GTI, což není na výběhový model ve srovnání s novinkou vůbec zlé, rozdíl je jen v tom, že GTI dokáže to samé s výrazně komfortnějším šasi. Z toho vyplývá, že by snesl srovnání i s OPC a ST. Takže nový CTR nemusí být o mnoho lepší než předchůdce, aby se dostal na výsluní. Ok, je to teorie, ale teorie relativity je taky teorie a zdá se, že reálná >:D . Mimochodem s tím králem HH je trochu problém. Korunní princové jsou tři - OPC, ST a GTI. Ale kdo je King (kromě mě)? Ani jedno auto nemá potřebný náskok. ... GTI je fantasticky neutrální a precizní, výkon tak akorát, prodleva turba téměř nulová a navíc má skvělou trakci. Řízení ale není úplně top a problém je nastavení nedotáčivost, nebo nedotáčivost. A okruhu ti nezbude nic jiného, než se nedotáčivě žvejkat ven a čekat, až to samo přejde. Navíc je svým projevem trochu bez šťávy. ... ST je trochu jiné - řízení je mnohem lepší, ale málo strmé. Navíc se v něm sedí ze všech tří aut nejvýš a má úzká sedadla. Problém je těžkej čumák - v zatáčce cítíš, jak auto moc chce po tečně ven, klika je, že se přitažením volantu ochotně rovná. Ale škraloup zůstává. Výhoda motoru 2.5 je, že má dost síly už sám od sebe, takže si ani nevšimneš, jak si dává turbo načas (no jo, Volvo...). Oproti GTI je ST lepší v tom, že na limitu lze ubráním plynu vyvolat přetáčivost a něco tak vyvést s tou děsnou nedotáčivostí. Ale jak kde - na okruhu v Brně byl nedotáčivý až běda a nepomohlo nic. Fantastické je, jak při těch schopnostech umí být komfortní ... A OPC? Z trojice nejvíc hardcore model. Pokud je hardcore totéž co "převýkonovaný". Řízení se smrtící kombinace velké strmosti a mizerné přesnosti, po pár stovkách km si zvykneš, ale nikdy nevíš, jestli tě někdy na limitu nevyšplouchne. Bez kontroly trakce (Hot hatch a nevypínatelné ESP? Z principu docela ostuda) by ses snad ani nerozjel, koleje na silnici a "torque steer" tě dokáží hodit na silnici o půl metru do strany. Na druhou stranu nejlépe zrychluje a má nejneutrálnější jízdní vlastnosti. Svojí divokostí nejvíc útočí na emoce. A to se počítá. A má nejhezčí design >:D . A kapitolou sama pro sebe jsou převodovky. Ani jedna není skvělá. V GTI klasicky zadrhává na neutrálu, v ST klade odpory snad ještě větší a OPC řadí nejhladšeji, ale zase gumově. Vyzkoušej někdy, jak má vypadat řazení HH - v CTR... >:-[] Takže když si vezmem teoretické charakterové rysy nového CTR - Neutralita daná lehkým čumákem, strmé a precizní řízení verze 5D, dokonalá (bez nadsázky) převodovka, dobře dimenzovaná sedadla, atmosféricky plněný dvoulitr nez prodlev a s návykovou akcelerací nad 6000 rpm, podvozek vybalancovaný tak, aby se dal rozhodit. Takově auto prostě ty tři šmudlíky musí zadupat do asfaltu, no né? ;-) Proto jsem zatím optimista. :yes:
neregistrovaný "147GTA"
28. 8. 2006 23:20
Re: Jooo, tajpár...
Mne by celkem zajimalo srovnani na okruhu, kdybychom zkusili CTR a GTA... myslim, ze takovym jasnym kralem bys mozna nebyl ;-) nicmene je to jedno z mala aut, pred kterym mam jiste respekt a pravem zaslouzeny :yes: ale na rovinkach budu s GTA jiste rychlejsi, do zatacek urcite pomalejsi nebudu, takze by to byl zajimavy souboj :-)
neregistrovaný "R32"
28. 8. 2006 23:56
Re: Jooo, tajpár...
GTA by som zrovnával skôr s R32... ;-\ Ale King je zrelý na návštevu psychológa - diagnóza jasná TypeR >:D >:D
neregistrovaný "JardaBar"
29. 8. 2006 01:31
Re: Jooo, tajpár...
Hmm, tak z GTA leda upečeč přední gumy, jak je nedotáčivá. :no:
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 01:32
Re: Jooo, tajpár...
Tohle už za nás prakticky vyřešil Best Motoring. V okruhovém testu se utkaly tuším Integra Type R (de facto překarosovaný CTR), GTA, R32, a už nevím co ještě. Vítězem se stala ITR, druhé GTA, které v závěru předjelo snad 130i, R32 skončil myslím úplně poslední. Dá se to najít v seznamech google video. Máš pravdu, že bys byl v přímce rychlejší. Ale ty zatáčky... ;-) . Vřele doporučuji i R32, ať si dotyčné video vyhledal, pokud tedy má nervy na to, vidět tu nakládačku. >:D
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 02:23
Re: Jooo, tajpár...
Okruhový test, který jsem měl na mysli, jsem bohužel nenašel, tak alespoň tohle: [odkaz] . I úplná trubka musí poznat, jak ty těžké nosy táhnou GTA a R32 ven ze zatáčky, i když GTA o poznání méně. Stejně tak je vidět, jak R32 v zatáčkách ITR brzdí a využívá pouze své rychlosti v přímém směru. Prostě charakteristické chování hot-hatche >:D . A na argument, že jde o předchozí model R32 předem dodávám, že současná R32 ještě o pěkných pár kilo ztloustla, což jí rozodně přidá na neutralitě v zatáčkách ;-)
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 07:53
Re: Jooo, tajpár...
Odsudky šmahem, velmi Kingózní,:-( tak se milý Kingu s novým R32 svez a změníš názor. Podle toho, cos napsal nahoře, jsi některými těmi auty i jel, takže to poznáš sám. S GTA naprostý souhlas, nový R32 je ale úplně jinde, nový podvozek dělá své a pokud nebude mít 130i jistotu čistého suchého povrchu, bude R32 v reálu vždy rychlejší. Nic rychlejšího (nejen v přímce) momentálně mezi seriovými hatchbacky není.
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 10:37
Re: Jooo, tajpár...
Jak dopadl okruhový test výše už jsi asi viděl a o něčem napovídá. Ad nový R32 - už jsem se tu přiznal, že jsem R32 nejel, nicméně ho jezdili lidé, kteří mají mojí důvěru a jejich závěrům (řečeným mimo protokol)věřím, jako bych s tím jel sám. Podle nich je z trojice ST, OPC a R32 co se jízdních vlastností týče nejhorší. Jak jsem koupil, tak prodávám. Srovnávák R32 a 130i v silně provolkswagenovském AB jsem četl taky ;-). Takže vzhledem k dojmům, které se mi donesly, mohu souhlasit, že je R32 rychlý v přímce. Se zbytkem za momentálního stavu nikoli.
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 12:41
Re: Jooo, tajpár...
Jel jsem jak se 130i i s novým R32, a přestože bych si (pokud bych měl kupovat auto této kategorie) koupil 130i, protože je to zadokolka a protože mám pro BMW slabost, musím říct, že co do dynamických schopností podvozku jsou to s R32 naprosto srovnatelná auta. Každé se řídí pochopitelně trochu jinak, ale ovladatelnost R32 není horší, a to mluvím o okruhových podmínkách v reálu to funguje tak, že si se 130i nikdy netroufneš tolik co s R32. Rozdíl v přilnavosti je znát i přesto, že 130i na tak přemotorovanou zadokolku drží až neuvěřitelně. Negativem perfektní přilnavosti u R32 je pak to, že nevaruje, pokud přejdeš přes limit přilnavosti už s tím většinou nejde nic dělat, 130i "zdvihá prst" o dost dřív. A jen poznámku, pokud bys chtěl opírat své argumenty o to úsměvné japonské video, co máš nahoře, pak diskuse opravdu raději necháme. ;-)
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 14:11
Re: Jooo, tajpár...
Na to, že jsem chtěl jen popíchout pár diskutérů se nám to tady docela rozjelo >:D . Kvalifikovaný názor na 130i ti nenabídnu, jsem (bohužel) odkojen předokolkami a s převýkonovaným RWD si bez stabilizace na silnici na limit netroufnu (ostatně patrně stejně jako všichni ti machři, co v diskuzích zatáčky jezdí výhradně dveřmi napřed). A právě nejistota "co bude" handicapuje rychlost 130i a nebál bych se ho s CTR poškádlit. ;-) Mimochodem - umělecké ztvárnění dotyčného videa ti sice může přijít úsměvné, nicméně ta auta tam honí šikomoočky z redakce Best Motoring, kteří nedělají snad ani nic jiného, než že honí všechno kompaktními HH počínaje a supersporty konče na čtyřech japonských okruzích. Takže je neber na lehkou váhu - kdo se může něčím podobným pochlubit v Evropě nebo v Americe? Jsou to profíci a přestože mezi nimi nepochybně rozdíly jsou, tyhle testy mají docela velkou vypovídací schopnost.
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 15:12
Re: Jooo, tajpár...
Nezpochybňuju umění těch řidičů, ale v tomhle "závodě" prostě nemůžou jet stopu, pořadí nevypovídá o ničem.
neregistrovaný "147GTA"
29. 8. 2006 19:38
Re: Jooo, tajpár...
V japonskem testu nepredpokladam jienho viteze :-) Zajimave by bylo, kdyby podobny test udelali Italove...nebo Nemci... nepochybuji, ze poradi muze byt v kazdem pripade jine s naprosto stejnymi auty >:-[]
neregistrovaný "147GTA"
29. 8. 2006 19:50
Re: Jooo, tajpár...
Jinak s Integrou TypeR mam natocene pekne video jak blbnem na letisti ITR proti GTA, protoze ho mel kamarad a jezdi krasne, ale to video je fakt celkem usmevne, kdyz koukam jeste jednou. Myslim, ze objektivne viteze nikdy nepozname, kazde auto ma svoje a proto si asi najde kazde toho sveho kupce... at teda test provedou ted Nemci a pak treba Italove a kazdy budem spokojeny :yes: P.S: at vam to dobre jezdi a pozor na body, protoze ted je stejne asi jedno komu to jede nejvic :no:
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 20:13
Re: Jooo, tajpár...
Visí ti někde na webu?
neregistrovaný "147GTA"
29. 8. 2006 21:29
Re: Jooo, tajpár...
Na webu to nemam, ale muzu poslat mailem ;-) jinak prubeh sprintu napriklad probihal tak, ze 0-100 zalezelo kdo odstartoval lepe, bylo to prakticky na stejno...pak do 140ti jsem lehce zacal ujizdet a nad 140 to bylo hodne markantni jak ujizdim. Co se tyka zatacek atd. to nemuzu hodnotit, protoze nejsme jiste srovnatelni jezdci a nebylo by to objektivni, ale podle casu jsem rychlejsi byl ja...nicmene to nic nedokazuje. Ani ten test mi opravdu jak rikam nepripada zcela objektivni, ale kazdy si budem hajit preci svoji znacku, ze? >:D Proste stejny test kdyz udelaji Italove, zcela "objektivne" vyhraje GTA...v nasich casopisech je take skoda to nej co na svete muzem ziskat >:D (jeji kvality nechci timto nijak zpochybnovat) Tak at CTR jezdi! P.S: jinak mam srovnani jeste s Accord Type R, ale tam byl rozdil mnohem vyraznejsi, jak na okruhu(mezi kuzely na letisti) tak na sprintech...jinak v cem urcite CTR vyhraje, bude v nizsi spotrebe, to uznavam bez muceni >:D
neregistrovaný "King"
30. 8. 2006 11:57
Re: Jooo, tajpár...
Tak jestli to proleze a jestli to má méně než 20 MB, tak pls mike77@volny.cz. :-)
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 20:14
Re: Jooo, tajpár...
Mám od nich několik DVD a rozhodně tohle tvé podezření nemůžu potvrdit ;-)
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 20:19
Re: Jooo, tajpár...
Funguje to tak, že každé auto jede čisté kolo a na základě "kvalifikace" stojí na startovním roštu. V některých případech, kdy jde třeba o papírového favorita, ho odsouvají na konec roštu, aby předvedl, co v něm vězí. Stopu jedou všichni, mění se pouze při pokusech o předjížděcí manévry, při neschopnosti auta udržet se v ní a pochopitelně při řidičských chybách ;-)
neregistrovaný "King"
28. 8. 2006 22:28
Re: Jooo, tajpár...
Jo,chlapče, když neumíš řadit, atmosféra není pro tebe... >:-[] Astra OPC? Její řidič mě co dělat s tím, aby zkrotil auto pod vlastním zadkem, natož aby se hnal za CTR ;-) . Ne vážně - výhodou turba je, že má sílu v širším spektru otáček, což je dobré pro běžného řidiče. Ovšem běžný řidič nebude s CTR tak rychlý, "tajpár" potřebuje dobrého řidiče, aby předvedl svůj potenciál. To mám rád - není výkon, který si nezasloužíš souzněním s autema vlastním umem, trochu lacině získaný? Turbo je pohodlná cesta pro stádní konzumáky, sorry. Proto s nadějemi vzhlížím i k Cliu Renaultsport. Po CTR druhé auto, které mělo odvahu nepomoct si turbem. Pokud tedy něco udělají s tím příšerným řízením sériovky.
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 07:54
Re: Jooo, tajpár...
To o řidiči platí stejně pro OPC, pokud bude umět, nemá CTR šanci.
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 10:28
Re: Jooo, tajpár...
OPC není o "umět řídit", jeho podvozek prostě pod náporem točáku a falešných signálů řízení za asistence divně naměklých pružin necítíš. Abys ho cítil a ovládal, nesmíš jet plný plyn a vtom okamžiku je ti 240 koní na nic...
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 10:38
Re: Jooo, tajpár...
Tohle už je blábol, "naměklé pružiny", proboha 8-s Problém, který OPC má s podvozkem je sice to co píšeš, tj. že nedokáže efektivně přenést všech 240ps na silnici, ale ve chvíli, kdy se s těmito problémy potýká, zmizela CTR dávno v dálce za ním. Pár předokolek s tímto výkonem mám najeto, neexistuje žádné takové, které by bylo schopné sílu motoru přes cca 230ps dostat na silnici tak, aby auto netahalo za volant a nezhoršovalo přesnost řízení při výjezdu ze zatáčky pod plynem. Podvozek OPC je nastaven přesně jak má, jediné s čím bych ve srovnání s CTR souhlasil je, že civic má přesnější řízení.
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 11:15
Re: Jooo, tajpár...
Že bys nezaznamenal nežádoucí pohyby karoserie při zaklekávání? :-O Ale no tak... tu trakci nemá už při rozjezdu a nebýt ESP, tak se rychle ani neodlepíš z místa. Na to, aby se OPC dostalo před CTR by potřebovalo pořádně dlouhou rovinku a rychlost CTR v zatáčce prostě nemá. Ne že by na to neměl podvozek, je neuvěřitelný, jak u OPC ta torzka funguje, ale prostě to s tím volantem a točákem neuřídíš. Ale pokud tvrdíš že jo, chci tě v ní na silnici vidět. Vážně.
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 12:31
Re: Jooo, tajpár...
No otázka je právě, kde chceš (nejen CTR vs OPC, ale i ostatní hothatche) srovnávat, protože na okruhu, byl jak profi jezdec, tak já sám výrazně rychlejší s OPC než CTR. Mmch. ještě větší překvapení pro mě byla na okruhu GTA, auto dle mého nepoužitelné na normálních silnicích, držela s OPC krok nejlépe. Ale zpět k OPC a CTR, na silnici jsem je nesrovnával, ale nectnosti OPC s neurvalou reakcí na plyn v kombinaci s krouťákem na předních kolech se na nedokonalém povrchu při výjezdu ze zatáčky projeví v násobcích, ale u CTR neumím posoudit o kolik lépe by byla ovladatelnější v silničních podmínkách. A ještě k nedotáčivosti, ta mě u CTR překvapila nejvíc, vzhledem k relat. lehkému předku, nájezd je o.k. ale pokud dál tlačíš a jdeš až na limit, je to zprvu pořád krásně neutrální ale pak celkem nečekaně buch auto se začne rvát ven bez varování, u ostatních hatchů je ten přechod mnohem avizovanější, ale hlavně jednoduše řešitelný, jen zlehka ubereš a auto se přehoupne, u CTR toto nepomáhá jak jednou zalehne, tlačí se ven a ubrání ji pomůže až se zpožděním, tohle ji stojí čas. Ale znova říkám tohle je okruh a limit na silnici s ní zkušenost nemám.
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 13:56
Re: Jooo, tajpár...
Neříkal jsi, že jsi jezdil na okruhu s CTR a GTI v době příchodu GTI na trh? Tak kde se ti tam vzalo OPC, které přišlo skoro o rok později? To jen tak úvodem... ;-) Nevypadá to, že bys to měl jen načtený, ale trochu ti hapruje časová posloupnost... Mám rád, když lidi vědí o čem píšou, což je evidentně tvůj případ. :yes: To není na ACZ úplně běžné ;-) . Chování toho kterého auta může být na různých okruzích úplně jiné, krásně je to vidět třeba v testech časopisu Sport auto. Kdybych mohl každé auto, do kterého sednu, projet po masarykáči, bylo by to fajn, člověk by si udělal obrázek, ale v Mostě bys mohl začít nanovo. Bohužel mi nezbývá, než většinu aut vyzkoušet na normálních silnicích na trase, kde znám každý metr. A na nich jsem získal zkušenosti, které tu prezentuju. Když vyzkouším GTI na Hockenheimu, OPC na Sachsenringu a ST na Hungaroringu, tak sice zjistím, jak se chovají, ale nemůžu je navzájem srovnávat. GTI i ST jsou na okruhu na limitu nedotáčivé až běda, čitelně, postupně, ale prakticky stále (ST dřív). S CTR jsem na okruhu bohužel zatím neměl možnost :-( , ale silnici na rozdíl od R32 a ST nedotáčivý není. Ovšem pokud jsi měl na CTR obuté prvomontážní Potenzy 040 případně Dunlopy SP 9000, ani se té nedotáčivosti nedivím ;-)
neregistrovaný "Dinar"
29. 8. 2006 15:08
Re: Jooo, tajpár...
Většina mých zkušeností s porovnávačkami je z účastí na testech hochů od B&B, což je většinou na Hockenheimu. Vzhledem k tomu, že jsou to zapálení řidiči a srovnávat s konkurencí potřebují buď si auta půjčují od tunerů jiných značek nebo je sami vlastní. V případě hondy mají vlastní CTR (a dokonce i jednu Integru), takže ta je v případě srovnávání hatchů k dispozici vždycky. OPC pokud vím nevlastní byla půjčená při testech výkonových verzí TFSI Atrojek. Já osobně jsem CTR v den kdy jsem jezdil s OPC neporovnával, ale své časy si vedu, takže srovnání mám. Jaké gumy na CTR obouvají jsem si nevšímal, až pojedu příště, podívám se. A s tím novým R32 a jeho nedotáčivostí opravdu opatrně, cítit určitě je, ale R32 to má skvěle řešeno pomocí přesunu krouťáku na zadní kola, takže v zatáčce, kdy se blížíš na hranu mírňounce ubereš a hned naopak přišlápneš tak, že tě zadní kola ze zatáčky vystrčí ven, opravdu, cítíš sice hmotu, ale nedotáčivost není problém podvozku nového R32. ;-)
neregistrovaný "King"
29. 8. 2006 15:32
Re: Jooo, tajpár...
Prima, hlásim se do další testovací party :-) . Ok, až se mi příště naskytne možnost vyzkoušet R32, udělám si čas a uvidím. Zatím u mě ale staroušek CTR stále patří mezí HH špičku. :-! Nemá ale R32 náhodou Haldex? Ten přerozděluje točák na kola podle adheze, nebo se pletu? A když v zatáčce adhezi ztratíš, už tě 4x4 nespasí. Když s haldexem uděláš v zatáčce to, co popsal, mělo by se stát následující - nedotáčivost, na předku 85 %....(ubrání plynu).... méně výrazná nedotáčivost, možná i neutralita, na předku stále 85 %....(přidání plynu).... nedotáčivost, na předku 85 %. Žádné vystrkování zadními koly ven... Takže to, co píšeš mi hlava nebere, nedává to totiž fyzikálně smysl :-O
neregistrovaný "Dinar"
30. 8. 2006 08:34
Re: Jooo, tajpár...
Ne ne, je to trochu jinak, samozřejmě, že R32 má Haldex, funguje to následovně: vjíždíš do zatáčky, čumák nasměruješ k apexu, jedeš rychleji než bys (pokud by to byla jen předokolka) měl, takže nastupuje nedotáčivost, auto se tlačí ven a ve chvíli kdy přední kola naznačí elektronice, že začínají ztrácet adhezi, připojí se zadní kola, tj. to co jsem psal, při prvním pocitu posuvu po tečně noha jen jemně z plynu, elektronika připojuje zadní kola, brutálně to přišlápneš a zadek tě vystrčí ze zatáčky ven. Je to velmi působivé, i když EVO z toho ten haldex neudělá, zjednodušeně řečeno, přeháníš nájezdové rychlosti abys přišel o adhezi na předku a připojil se ti zadek, jde jen o to natrénovat si rozpoznávání hranice kdy se toto děje, pak je efektivita průjezdy zatáček maximální, na druhou stranu, takto jet, si můžeš dovolit na okruhu, na cestě bych to neriskoval, ono to připojení zadku je výrazné, na silnici by to v kombinaci s neideálním povrchem mohlo auto třeba i rozhodit a pak už není místo ke srovnání. Na okruhu je to ovšem very impressive ale taky velmi rychlé. ;-)
neregistrovaný "King"
30. 8. 2006 11:46
Re: Jooo, tajpár...
Tak to může být na okruhu zajímavé, ale jak říkáš, ne pro everyday use ;-)
neregistrovaný "Johny.Rico"
28. 8. 2006 12:08
Zepředu jako...zezadu jako...
...SangYong Kyron...XC90...(???) 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RS"
28. 8. 2006 13:16
Kamenožrout
:yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dasty"
28. 8. 2006 14:41
Moje dojmy
Ta tlamatá přední část je maras, ale jinak se mi to auto líbí. Takže známkováni by vypadalo asi takto: interiér 1, boční linie 2, zadek 3, předek 5. Celkové hodnocení: 2,75 :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ada"
28. 8. 2006 15:03
Re: Moje dojmy
Ta soucasna je mnohem hezci!
neregistrovaný "impnaz"
28. 8. 2006 16:19
bez titulku
Toto neni fotomontáž? 8-s
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "R32"
28. 8. 2006 17:30
Re: bez titulku
>:D :yes:
28. 8. 2006 21:11
Re: bez titulku
>:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "JardaBar"
29. 8. 2006 01:36
Re: bez titulku
No je pravda, že do SS uniformy to má dost daleko ;-)
neregistrovaný "VDC"
28. 8. 2006 21:33
rozpaky kuchare Svatopluka
Mne se to moc nelibi a s hruzou spatruji prvky ze SsangYongu - predek trosku Kyron, zadni sloupek z Rodiusu... a zadni lampy a la Volvo... Nic moc. Navic z toho ani nekouka "novost". Stavajici generace je IMHO hezci.
Rozbalit vlákno
0