Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šestistupňový Tiptronic pro Polo i Roomster

Automatická převodovka nepatří v Evropě mezi populární položky příplatkové výbavy, ale přesto je zejména v kombinaci s výkonnějšími motorizacemi a dražšími verzemi automobilky do výrobních programů zařazují.
Zpět na článek
27. 8. 2006 09:19
neregistrovaný "Perun"
27. 8. 2006 10:33
neregistrovaný "Breakthru"
27. 8. 2006 11:21
neregistrovaný "sepo"
27. 8. 2006 12:54
neregistrovaný "jurajos"
27. 8. 2006 11:40
neregistrovaný "Dasty"
27. 8. 2006 17:14
neregistrovaný "RS"
27. 8. 2006 12:05
neregistrovaný "peter"
28. 8. 2006 09:03
neregistrovaný "anonym"
28. 8. 2006 09:06
neregistrovaný "astros"
27. 8. 2006 13:34
neregistrovaný "Jirka"
27. 8. 2006 15:59
neregistrovaný "Charger"
27. 8. 2006 17:27
neregistrovaný "Jirka"
27. 8. 2006 19:05
neregistrovaný "Charger"
27. 8. 2006 21:50
neregistrovaný "Hermes"
27. 8. 2006 18:22
neregistrovaný "Galant"
27. 8. 2006 18:30
neregistrovaný "Tom"
27. 8. 2006 22:50
neregistrovaný "Tom"
27. 8. 2006 18:52
27. 8. 2006 19:09
neregistrovaný "prase"
27. 8. 2006 19:58
28. 8. 2006 09:01
neregistrovaný "FSI"
28. 8. 2006 12:48
neregistrovaný "mida"
28. 8. 2006 22:09
neregistrovaný "VDC"
29. 8. 2006 08:47
neregistrovaný "mida"
29. 8. 2006 09:47
neregistrovaný "Perun"
29. 8. 2006 12:58
neregistrovaný "mida"
5. 7. 2007 21:53
anonym
neregistrovaný "Perun"
27. 8. 2006 09:19
(Ne)smysl
Tak nevím, ale nekupují se malé vozy proto, že na větší prostě kupec nemá to, co ho dělá kupcem? Proč do Pola rvát dalších 82 kg (už tak je to trochu bumbrlíček) a další čtyři desítky tisícovek, když to zákazníci ani nechtějí? :no: Menší, levnější automat smysl má, protože madam není zvyklá řadit, udělá to procesor, žeano. Ale toto. Rómstr bych byl ochoten pochopit, je sice malý, ale aspoň pekelně drahý, takže to třeba někdo skousne >:-[] Jako pikantní perlička mi docvakla informace, že na stejné převodovce jezdí i PSA. Globalizace každým coulem :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Breakthru"
27. 8. 2006 10:33
Re: (Ne)smysl
nemůžeš k váze Pola připočítávat 82 kg, protože ta manuální převodovka má taky nějakou váhu,takže rozdíl nebude zas tak nějak moc velke, těch 40 kilo, možná.....
neregistrovaný "sepo"
27. 8. 2006 11:21
bez titulku
NACO DO POLA ....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jurajos"
27. 8. 2006 12:54
Re: ...nazdar Sepiak
...a coby nie do POLA....ked si to nejaky blbecek kupi...a popravde ked vidim svoju mamu radit tak mi to pride ako ta najlogickejsia vec!!! 8-s
neregistrovaný "Dasty"
27. 8. 2006 11:40
Na tohle je v české kotlině brzy
Těhle aut se u nás asi moc neprodá. Řidiči kupující si auto v tomhle segmentu jsou zvyklí na kvedlačku. Umí s ním obratně zacházet a nebudou si prostě za tenhle "luxus" připlácet. Takže cílová skupina budou manželky zbohatlíků, které tohle auto budou používat jako nákupní tašku. Druhé nebo spíš třetí auto do rodiny, ale rozhodně pro nikoho, kdo na nové auto dává celoživotní úspory. :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS"
27. 8. 2006 17:14
Re: Na tohle je v české kotlině brzy
Je to možnost, nikoliv příkaz. Kup si co chceš a nestěžuj si ;-) PS: nikde není psáno, že je automat pro ČR
neregistrovaný "peter"
27. 8. 2006 12:05
Ako pre koho...
No neviem. Ja kupovat take auto by som nad tym premyslal. Mozno aj na ukor nejakej inej vybavy. Cenove navysenie je sice dost velke, ale podla mna je to do mesta ako stvorene. A nielen do mesta. To pohodlie nemusiet stale radit rychlosti a striehnut, ci mam zaradenu spravnu ma nieco do seba. A ak chces radit, tak ti to ta prevodovka tiez dovoli.Kazdemu vyhovuje nieco ine. A mne by vyhovovala ta automatika...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
28. 8. 2006 09:03
Re: Ako pre koho...
Myslim ze je to od VW celkom logicky tah. Automaty sa zacinaju zo spanku preberat aj v europe. Ak vyslovene netuzis po sportovej jazde tak nevidim dovod kupovat manual. 90% ludi, ktori tvrdia ze automat by si nikdy nekupili s automatomnikdy nejazdili. A poznam vela ludi ktori si automat vyskusali a teraz si ho nevedia vynacvalit.
A to najma v meste (kam je polo predovsetkym urcene)
Takze novy automat pre polo je uplne pochopitelny. Ten 4-st. automat ktory tam je teraz uz zdaleka nemoze konkurovat. A kedze vw podcenil vyvoj robotizovanej prevodovky ktoru ste stale nema nemal co ine do POLA namontovat. DSG, hodci super automat sa predsa len do tak maleho auta nehodi.
Takze ja sa tomu celkom tesim aj ked neocakavam ze na nasich trhoch nieco predaju. CORSA s easytronicom, PSA so sensodrive a novym 6-st. robotom, Toyota s MMT budu urcite daleko v predu. Skoda, mozno buduca generacia pola.
No a ten roomster... to uz snad bude stat s nejakou vybavou poriadny majland . Simply never, sorry
neregistrovaný "astros"
28. 8. 2006 09:06
Re: Ako pre koho...
sorry to hore je odomna
neregistrovaný "Jirka"
27. 8. 2006 13:34
OT: Proč nemít 959 11krát
[odkaz] , a těch Mclarenů.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Charger"
27. 8. 2006 15:59
Re: OT: Proč nemít 959 11krát
>:D Jeden Fiat Cinqucento a 9 Ferrari F40 >:D trochu jinak než v Itálii
neregistrovaný "Jirka"
27. 8. 2006 17:27
Re: OT: Proč nemít 959 11krát
Podmínkou k získání Enza bylo vlastnit F40 nebo F50, on jich má hned několik, ale Enzo prostě nevidím. Asi už se na něj nedostalo >:D .
neregistrovaný "Charger"
27. 8. 2006 19:05
Re: OT: Proč nemít 959 11krát
to bude pod nějakým kodem, ne? co třeba F90...?
neregistrovaný "Hermes"
27. 8. 2006 21:50
Re: OT: Proč nemít 959 11krát
F90 to není, to je na zakázku dělaný Ferrari. Vyrobily se jen 2 kusy... (musel jsem se podívat, ani jsem nevěděl, že to F90 existuje). Ale jinak já vím, proč nemá to Enzo! Už totiž na něj nemá v garáži místo! ;-)
neregistrovaný "Galant"
27. 8. 2006 18:22
Re: OT: Proč nemít 959 11krát
vsimnete si pomer Toyota vs VW - ten clovek vi co kupovat >:-[] Dokoce i mysaku ma vic :yes:
neregistrovaný "Tom"
27. 8. 2006 18:30
Re: OT: Proč nemít 959 11krát
>:D >:-[] :yes: To víš, v Bruneji panují extrémní klimatické podmínky, tak že to chce kupovat kvalitu :yes: ;-)
27. 8. 2006 19:07
Re: OT: Proč nemít 959 11krát
Pokud se Galante domníváš, že ty a Brunejskej sultán střádáte na stejnou káru od TTT >:-[] pak bys měl vědět, že se jedná o dary automobilky pro akcionáře...
neregistrovaný "Tom"
27. 8. 2006 22:50
Re: OT: Proč nemít 959 11krát
A to sis vycucal ze kterého prstu? >:-[]
28. 8. 2006 20:16
Re: OT: Proč nemít 959 11krát
To jsem si nevycucal... to je obecně známá informace. Ostatně myslím, že i zde byl článek o tom, že vlastní také Getze...
27. 8. 2006 18:52
POLONÉZA
Až se pořežeš o 207 hran... až tě pokouše muréna (lic. mari)... až obletíš s Kliem půl vesmíru... uzříš možná na obloze POLOdémant... To souhvězdí Tiptronic ti osvětluje tvou další cestu... v POLU. P.S. Je to k neuvěření... ale tomuhle démantu zbývá již jen 24 měsíců... Stále krásný, stále nedostižný...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "prase"
27. 8. 2006 19:09
Re: POLONÉZA
Tak teď nevim co opěvuješ... polo nebo polonez? >:-[]
27. 8. 2006 19:58
Re: POLONÉZA
>:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "FSI"
28. 8. 2006 09:01
Obluda
při pohledu na to polo :no: Brutálně nalepenný nehomogenní čumák s minikabinkou. Neforemné, nehezké auto. Toptronic je pohodlí, proti tomu nic, ale to polo je prostě ohavný. Ohavný auto. A to jsem folcvagenář, ach yo 8-s
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mida"
28. 8. 2006 12:48
Re: Obluda
manželce jsem koupil to předešlý, to vokatý "éčko" a páni, ten komfort, to pružení :yes: :yes: :yes: kam se se*ou frantíci a fóbie??? chacha, ten škodováckej žebřiňák se nedá s tímhle malým luxusním Autem vůbec porovnat a cena - cha necelejch třista kolíků za plnou výbavu včetně klimy (dálka, alarm, plná elektrika, 2xABG, ABS, mlhovky, atd....) super auto, kterým rád jezdím i já
neregistrovaný "VDC"
28. 8. 2006 22:09
Re: Obluda
...a motorizace? >:-[]
neregistrovaný "mida"
29. 8. 2006 08:47
Re: Obluda
47 kW
neregistrovaný "Perun"
29. 8. 2006 09:47
Re: Obluda
Plná výbava... Čili kůže, navigace, hliníková kola, ESP? Chápu to správně? Nebo je to standardní výbava tohoto segmentu v uvedené cenové kategorii? >:-[] A jinak mám vcelku zásadní pochybnost o těch 7mi kilowatech navíc. Myslím (jsem si tím skoro jist), že to je 40 kW trhač asfaltu. Tři válce do skla :no:
neregistrovaný "mida"
29. 8. 2006 12:58
Re: Obluda
47 kW marketingově je ve skutečnosti 52 kW na brzdě, ale to je moc blízko 1.4 55 kW a proto se všude uvádí 47 kW. Ten slabší 40 kW má ve skutečnosti 44 kW. Kůži mám ve svým autě, manželka to nechtěla a navigaci jsem řešil blaupunktem místo originálního šeptadla. Litý 15 na léto, zima na orig. plechu. Stačí? Manželce ano ;-)
anonym
5. 7. 2007 21:53
nová fábia
no je taková hranatá ale, mně se teda nelíbí :'-(
Rozbalit vlákno
0