Automatická převodovka nepatří v Evropě mezi populární položky příplatkové výbavy, ale přesto je zejména v kombinaci s výkonnějšími motorizacemi a dražšími verzemi automobilky do výrobních programů zařazují.
Tak nevím, ale nekupují se malé vozy proto, že na větší prostě kupec nemá to, co ho dělá kupcem? Proč do Pola rvát dalších 82 kg (už tak je to trochu bumbrlíček) a další čtyři desítky tisícovek, když to zákazníci ani nechtějí? :no: Menší, levnější automat smysl má, protože madam není zvyklá řadit, udělá to procesor, žeano. Ale toto. Rómstr bych byl ochoten pochopit, je sice malý, ale aspoň pekelně drahý, takže to třeba někdo skousne >:-[] Jako pikantní perlička mi docvakla informace, že na stejné převodovce jezdí i PSA. Globalizace každým coulem :-!
nemůžeš k váze Pola připočítávat 82 kg, protože ta manuální převodovka má taky nějakou váhu,takže rozdíl nebude zas tak nějak moc velke, těch 40 kilo, možná.....
Těhle aut se u nás asi moc neprodá. Řidiči kupující si auto v tomhle segmentu jsou zvyklí na kvedlačku. Umí s ním obratně zacházet a nebudou si prostě za tenhle "luxus" připlácet. Takže cílová skupina budou manželky zbohatlíků, které tohle auto budou používat jako nákupní tašku. Druhé nebo spíš třetí auto do rodiny, ale rozhodně pro nikoho, kdo na nové auto dává celoživotní úspory. :no:
No neviem. Ja kupovat take auto by som nad tym premyslal. Mozno aj na ukor nejakej inej vybavy. Cenove navysenie je sice dost velke, ale podla mna je to do mesta ako stvorene. A nielen do mesta. To pohodlie nemusiet stale radit rychlosti a striehnut, ci mam zaradenu spravnu ma nieco do seba. A ak chces radit, tak ti to ta prevodovka tiez dovoli.Kazdemu vyhovuje nieco ine. A mne by vyhovovala ta automatika...
Myslim ze je to od VW celkom logicky tah. Automaty sa zacinaju zo spanku preberat aj v europe. Ak vyslovene netuzis po sportovej jazde tak nevidim dovod kupovat manual. 90% ludi, ktori tvrdia ze automat by si nikdy nekupili s automatomnikdy nejazdili. A poznam vela ludi ktori si automat vyskusali a teraz si ho nevedia vynacvalit.
A to najma v meste (kam je polo predovsetkym urcene)
Takze novy automat pre polo je uplne pochopitelny. Ten 4-st. automat ktory tam je teraz uz zdaleka nemoze konkurovat. A kedze vw podcenil vyvoj robotizovanej prevodovky ktoru ste stale nema nemal co ine do POLA namontovat. DSG, hodci super automat sa predsa len do tak maleho auta nehodi.
Takze ja sa tomu celkom tesim aj ked neocakavam ze na nasich trhoch nieco predaju. CORSA s easytronicom, PSA so sensodrive a novym 6-st. robotom, Toyota s MMT budu urcite daleko v predu. Skoda, mozno buduca generacia pola.
No a ten roomster... to uz snad bude stat s nejakou vybavou poriadny majland . Simply never, sorry
F90 to není, to je na zakázku dělaný Ferrari. Vyrobily se jen 2 kusy... (musel jsem se podívat, ani jsem nevěděl, že to F90 existuje). Ale jinak já vím, proč nemá to Enzo! Už totiž na něj nemá v garáži místo! ;-)
Pokud se Galante domníváš, že ty a Brunejskej sultán střádáte na stejnou káru od TTT >:-[] pak bys měl vědět, že se jedná o dary automobilky pro akcionáře...
Až se pořežeš o 207 hran... až tě pokouše muréna (lic. mari)... až obletíš s Kliem půl vesmíru... uzříš možná na obloze POLOdémant... To souhvězdí Tiptronic ti osvětluje tvou další cestu... v POLU. P.S. Je to k neuvěření... ale tomuhle démantu zbývá již jen 24 měsíců... Stále krásný, stále nedostižný...
při pohledu na to polo :no: Brutálně nalepenný nehomogenní čumák s minikabinkou. Neforemné, nehezké auto. Toptronic je pohodlí, proti tomu nic, ale to polo je prostě ohavný. Ohavný auto. A to jsem folcvagenář, ach yo 8-s
manželce jsem koupil to předešlý, to vokatý "éčko" a páni, ten komfort, to pružení :yes::yes::yes: kam se se*ou frantíci a fóbie??? chacha, ten škodováckej žebřiňák se nedá s tímhle malým luxusním Autem vůbec porovnat a cena - cha necelejch třista kolíků za plnou výbavu včetně klimy (dálka, alarm, plná elektrika, 2xABG, ABS, mlhovky, atd....) super auto, kterým rád jezdím i já
Plná výbava... Čili kůže, navigace, hliníková kola, ESP? Chápu to správně? Nebo je to standardní výbava tohoto segmentu v uvedené cenové kategorii? >:-[] A jinak mám vcelku zásadní pochybnost o těch 7mi kilowatech navíc. Myslím (jsem si tím skoro jist), že to je 40 kW trhač asfaltu. Tři válce do skla :no:
47 kW marketingově je ve skutečnosti 52 kW na brzdě, ale to je moc blízko 1.4 55 kW a proto se všude uvádí 47 kW. Ten slabší 40 kW má ve skutečnosti 44 kW. Kůži mám ve svým autě, manželka to nechtěla a navigaci jsem řešil blaupunktem místo originálního šeptadla. Litý 15 na léto, zima na orig. plechu. Stačí? Manželce ano ;-)