Novinky
No ja nevim. Dat do neceho motor o objemu pet litru a pak pridat elektriku, aby to tolik nezralo je trochu divny postup.
No mozna se to musi nejdrive rozvinout u drahych stroju, kde je to jen modni zalezitost a pak se to dostane i do normalnich aut, kde to bude davat smysl.
No mozna se to musi nejdrive rozvinout u drahych stroju, kde je to jen modni zalezitost a pak se to dostane i do normalnich aut, kde to bude davat smysl.
Hybrid... v Česku zoufalý význam... leč... v autosvětě respektovaný pojem s rostoucí frekvencí. Někde ve pověstech o dávných mečích samurajů jsem četl, že snad TTT vyrábí Priuse už asi sto let, takže to zas taková technologická novinka nebude abych si před Lexem dnes stahoval tanga, a registroval jsem tu i článek o hybridní Čivavě... Tohle bych ostatně uměl pochopit... Praktická auta v nižší střední, co maj od zelenejch mozků diplom za ochranu životního prostředí. Jasně... malá spotřeba benzínu... k tomu elektromotor... auto odveze 4 či pět lidí... a ve městě je na sebe pyšné. Může mi ovšem někdo vysvětlit, k čemu je dobrý, aby ve formuli jedna jezdili hybridama? Může mi někdo vysvětlit, k čemu je dobrý mít skoro 500 hybridních koní? Tomuhle nějak nerozumím. Přece... jestliže budu toužit po dokonalé limuzíně, na jejíž stádo koní mi nebude stačit sokolovna... koupím to nejlepší co nabídne trh... a je mi jedno, jestli pojedu za 19 litrů poctivého naturalu nebo za 17 monočlánků... a už vůbec si nebudu chtít komplikovat život tou neskutečně složitou hybridní technikou... P.S. Klid, klid... ta másážní sedadla... ti masírujou cemr... tak zase rychle zhasni, sprosťáku...
GTI a vo tom toje. Pak je jeste trida lidi, co chtej kobyl vic nez maj vsechny JZD na Hane, ale i stim ze se muzou naparovat jak jsou zelene "IN". Navic v mnoha zemich je dan z auta a ta je v pripade hybridu nasobne nizsi. Z vlatni zkusenosti by to v pripade Svedska byl benzin asi na 10 tisic km u takovehleho pekace.
😄 Aha. TTTak vo vo vo TTTom to je >😁 No dobře... jenže ta daň... to má zase jen logiku u těch maloobjemovejch aut... když tedy jde o tu ekologii ne? Myslíš, že když někdo kupuje káru za tři melouny, že ho zajímá kolik ujede kilometrů na daňového fóra?..
Pro srovnání existuíciho LEXUS GS 300 emise 232 g/km, GS 450h 186. Takže si rychlý jako prase a k tomu ještě ekolog no ne? :-!
GTI, brano ceskym prostredim, tak tam mas pravdu. U auta za 3 mega te asi spotreba nepali a tak si ho poridi nejspise jen ten kdo se chce nejak odlisit a nebo je cakly do zelena. Preci jen, kdyz prijede na mejdan kde bude v kazdym aute vic valcu nez kolik vypyje Fanda lahvacu behem sichty ve slevarne, tak muze prihodit tech svych pet tuzkovych baterek navic >😁 . Treba tady ve Skandinavii, krome dani, na takove auto dosahne i vyssi stredni trida a divil by jsi se kolik lidi mezi nima ma eko uvazovani a 330 kW (byt na placaty baterky) za 10 l jinde nedostanes
A GTI, teď mi odpověz na otázku k čemu je dobrý mít 500 benzínovejch koní?? 😉
Hele, prase, na to neexistuje žádná rozumná odpověď... to buďto cejtíš... nebo děláš do něčeho jinýho, než jsou auta... třeba do štrůdlů... 😄 😉 :yes:
máš něco proti štrůdlu??? >😒] >😁 no já že při současných rychlostních limitech v evropě, usa atd. je 500PS v benzínu stejnej přežitek jako 500PS v hybridu... tím neřikam, že bych je nebral...ale rozum a peněženka říká, že 200PS je plně dostačujících :yes: P.S. peču moc dobrej štrůdl >😁
Jako takhle. Na velkoobjemové benziny jsem moc nebyl...až doposud. Jestli ta spotřeba bude taková, no to se pak bude na co těšit. Jo a ještě něco: S převodovkou to není bůhvíjaké. Jel jsem s tím a než to přehodilo převod, asi 3 vteřiny to bylo v obrovských otáčkách, pak to přehodilo. Jindy se mi zase stalo, že jsem se rozjel, přidal plyn, ručička otáčkoměru se vyhoupla mezi 5-6 tisíc ot. a stále se to tam drželo, nechtělo vůbec přeřadit. Není to zas tak chytrý automat...třeba BMW automaty jsou MNOHEM lepší...třeba ten v sedmičce, ten je bomba...nebo X5 iS...No snad to tady vychytaj.
Je to jasný: Chceš boty z krokodýlí kůže, ale ten krokodýl musí být vychován na ekologické farmě a živit se jenom kukuřičnýma lupínkama 😄 Proč ne... Boty z krokodýla, ale jen s ohledem na životní prostředí... 😄 Chceš na konzole poctivé dřevo které zbylo na posledním stromě v tropickém deštném pralesu, ale potřebuješ si zachovat statut ekologa... Hybridní uvažování se skvěle doplňuje s hybridním autem. Buď se na ekologa budeš hrát, nebo jím budeš. Ale nikdy se na něj nehraj u auta luxusní třídy, protože to je ta nejtrapnější póza pod sluncem 😉
jo.. ta myšlenka tam je hodně silná.. :yes: :yes: takže souhlas
No, je to chytře napsané 😉 a vlastně se mi chce i souhlasit, ale nemůžu - tímto černobílým přístupem by jsi mohl shodit v podstatě jakoukoliv snahu o alespoň trochu šetrnější chování... Když kupuju vodu v PET láhvích, asi to není právě nejšetrnější přístup k životnímu prostředí - vypadá pak ode mě třídění odpadu jako póza? Vždyť bych ji mohl kupovat ve skle, ale nedělám to... Zrovna tak mohu chtít silné auto - když to jinak nepůjde, budu klidně jezdit za 20... Ale co když jde mít silné auto, které zároveň bude jezdit za 10? Je jeho koupě ihned póza? Myslím, že to tak nutně není (primárním cílem bylo mít silné auto, nízká spotřeba je jen určitý "bonus")... Mimochodem - já bych osobně volil raději tu 20l spotřebu... 😉
víš, snaha o "ekologično" má význam jen u výrobků- které budou masově šiřitelné... Pak by se mohlo jednat o nějaký efekt. Jenže LS600 je obrácená strana té zeměkoule: Uvažování nad spotřebou končí někde u hranice dvou melounů... Pak už je to úplně jedno... Nad touto hranicí už auto víc dotváří image, tak ten kdo brousí za touto hranici dává přednost osvědčeným "lamačům srdcí" jak BMW 7, J XJ, MB S nebo A8 - a udělají to tak i v případě že budou mít i o 10L větší spotřebu než ten Lexus. Samozřejmě ten LS bude určitě zajímavý z hlediska suverenity výkonu, ale já osobně bych raději vsadil na osvědčenou techniku. A taky myslím že to tak udělá i většina...
Lenže o tom je práve Lexus. Špička v nových technológiách. LED napríklad. A k tomu samozrejme patrí aj špičkový hybridný pohon. Dotvára to značku. 😉
já to chápu. Lexus prostě musí něco nabídnout, když myslí na vrchol... PS: Pozor, nezaměňovat s být na vrcholu...
No tak s těmi LED světly to není o technologickém náskoku, ale o podpásovce Evropské komise, která dala Lexu vyjímku, ačkoli "normálně" povoleno to má být snad až od r. 2008. Třeba AUDI má tudle technologii zvládnutou už víc jak dva roky, přeci na IAA v roce 2003 to už dali do tý supersportovní studie, ne?
Dovolil bych si nesouhlasit. Kdyby opravdu byla pravda, že lidi, co kupujou auta za víc jak 2 melouny, nekoukaj na spotřebu, neměl bys tak velký podíl dieslů v luxusní třídě. Ono při velkých ročních průbězích i ty líp situovaný zajímá, jestli jezdí za 18 Naturalu 98 nebo za 13 nafty... Takže dle mého názoru bude v Evropě o dost větší roli hrát chybějící image Lexu.
Já myslím že to tak není. Nafta v této třídě nabízí zejména "jiný" zážitek z jízdy... Mnoha lidem vyhovuje diesel ne kvůli spotřebě, ale kvůli svým dynamickým vlastnostem. A právě tyto vlastnosti jsou tím hlavním argumentem pro nákup nafty v tomto segmentu. PS: ale opravdový aristokrat volí vždy benzín 😉
Keď máš peniaze tak to predsa automaticky neznamená, že ich bezmyšlienkovito musíš rozhádzať. Dobre, ak by si vyhral v športke 30 melónov beriem, príp. ak vytuneluješ fabriku (ono je to vlastne ako tá športka). Ale ak ti tie prachy nespadli na hlavu ako Newtonovi jablko a chceš len pohodlné cestovanie, tak nechápem prečo by si nemohol zvoliť auto s nižšou spotrebou.
Souhlas! Já třeba, i kdybych byl nevím jak bohatý, bych luxusní třídu nekoupil. Rád řídím sám, takže by moje volba padla asi na 535d a nebo možná rovnou na M5 >😒] Do sedmy bych ale nešel. A ne proto, že se mi nelíbí, ale je prostě už moc velká a tolik srandy s ní asi nebude...
Pozor na ní... 😄
No tak je jasný, že taková 760 na rovince ukáže záda skoro všem. Ale jsem pevně přesvědčen o tom, že se 130i jí to někde v horskejch silničkách natřeš tak, že už budeš sedět na lanovce s lyžema na nohou, když ten s tou sedmou akorát dorazí... :-! Prostě dvě tuny živý váhy nerady mění směr 😄
Máš recht, na druhou stranu, kde je psáno, že čím lepší auto, tím větší spotřeba? Proč nejezdit v tomto mastodontu "za levno" ? :yes:
odpověď je jednodušší než by sis myslel: protože se to nehodí... Nebo si snad "naléváš" drahé víno pipetou? Lexus se snaží stát na vrcholu automobilového potravního řetězce, ale chybí mu k tomu ten žaludek 😄 😉 PS: jinak samozřejmě snižování spotřeby je dobrým trendem- ale kolik lidí si koupí LS600 kvůli té nižší spotřebě? Nikdo... Protože těch pár co na něj budou mít by si jej koupili i kdyby to žralo 25 😉
:yes: BRAVO... jo... protože se to nehodí... 😄 :yes:
😄 :yes:
proc by se to nehodilo ? Tak podle vas je americka kara co zere 25l lepsi, protoze se to "hodi" aby tolik zrala ? Ted tu vysel clanek o 330i co zere do 10l (190kW) - tomu davam :yes: :yes: :yes: ale podle vas bych mel rict ze je to sunt a ze se to nehodi ? 😲
tady nejde o honbu za co největší spotřebou 😄 . To se už dávno nenosí... Mimochodem, jsem zvědavý jak dalece bude reálná spotřeba LS600 vzdálena tabulkovým hodnotám 😉 Za deset to jezdit nebude- na to dám krk 😉
Haha, zjednodušující pohled malého čecháčka 😄 Mari, palec dolů :no: 😉
samozřejmě. Někdy je potřeba věci hodně zjednodušit- aby bylo vidět podstatu... 😄 PS: jinak samozřejmě Lexus drží prvenství za nejsložitější auto světa, takže :yes: 😉
Voľakedy bol najzložitejší autobomil ten s viac ako jedným valcom. K novým technológiám bol vždy istý odpor. Či už to bol oheň, koleso alebo internet. Nakoniec sa ale rozšírili a stali samozrejmosťou. To isté sa stane aj s hybridmi. Hybrid nie je len o znížení spotreby, je aj o zvýšenom výkone "zadarmo". Ide o to, z ktorej strany sa na to pozrieš. Priame vstrekovanie, variabilné lopatky turba. Pomáha to znižovaniu spotreby a napriek tomu je to aj v tých najluxusnejších limuzínach. Je to len hranie sa na niečo? Nemyslím.
jsem trochu skeptik, ale je jasné že hybridy jsou teprve na začátku (slepé uličky 😉 ). Svým způsobem ta myšlenka není špatná, záležet bude ovšem na praxi v ulicích. Létech praxe. A jak to dopadne- to je ve hvězdách... Podle mě by se to nemělo komplikovat a v klidu se připravovat na nové palivo. Kolem hybridů bude ještě marketingový humbuk- samozřejmě...
Vtip je v tom, že hybrid využiješ pri akomkoľvek pohone. Brzdiť zahrievaním brzdových kotúčov je bohapusté mrhanie energiou. Lepšie je časť z nej (resp. koľko sa dá) uložiť a použiť pri ďalšom šliapnutí na plynový pedál. 😉
slepa ulicka ? Jsem rad ze tu mame mezi sebou odbornika co tomu rozumi vic nez inzenyri vsech automilek co vyviji hybridy dohromady >😁 Anebo jsi Vedma ! :yes:
Galant keby si nebol pako tak by si rešpektoval iný pohľad.
Ale keď chceš byť navrchu tak buď.Možno ti inžinieri budú tlieskať.
Ale keď chceš byť navrchu tak buď.Možno ti inžinieri budú tlieskať.
všichni očekávají příchod paliva budoucnosti. Ty ne?
jasne :yes: otazka je kdy to bude - do te doby si myslim ze maji hybridy budoucnost - nemyslim jen benzin-elektro, ale jakekoliv. To ze vyuzijes brzden na prijem energie - to je snad nejjednodussi jak energii dostat...nedavno jsem cetl clanek ze BMW vyviji zajimavou vec - akumulator se udrzuje nabity na cca 80% kapacity, dobije se pri brzdeni na 100% a kdyz je potreba pri akceleraci tak z tohoto "prebytku" zasobuji veskere el.prislusenstvi, ktere potom nebere vykon motoru - zajimavy ne ? Ma to u vsech rad uz pristi rok :yes: :yes:
Myslim že na to palivo je to dosť ďaleká budúcnosť ktorej neôžeme odtiaľto porozumieť.Skôr budeme spomaľovať a odľachčovať auta a viac e😜erimentovať s LPG,zemný plyn,lieh,vodík a elektrina.Podľa mňa sme súčasnej dobe prirýcjhli a nenažraný.
Pánové, asi před 14 dny sem zastavil u benzínky.. načepuji plnou, umyji okna a jdu platit.. fronta u pokladny, začínam se nudit, koukám po časopisech.. najednou to spatřim - test Lexusu LS460.. kouknu co je to za časopis - ha, jedná se o jeden z těch "provařených" germanofilních časáků vydáváných Fritzem z Dojčlandu.. říkám, tak to sem teda zvědavej, jak zase Lexus zprznili a pomluvili.. koukám dál.. vždyť je to první srovnávací test LS460 a nové S-klasse!!! Kupuju časopis, dojedu domu, začínám číst tenhle germánský plátek a.. neveřím svým očím!!! Už nadpis mě mírně zaskočil: "2006: Dobytí ráje". Začínám číst.. Až do odvolání cituji: "Sedan Lexus LS 460 je ztělesnění automobilové dokonalosti.", "Lexus LS 460 se neohroženě chystá sesadit Mercedes-Benz S z královského trůnu.", Po technické stránce soupeře Audi A8, BMW 7 a Mercedes-Benz S výrazně překonává". Konec citací. Proč to píšu? Protože to napsal progermánskej časopis a když to napsal tenhle časopis.. když napsat to, co napsal.. tak to může znamenat pouze jedno! Nový LS je tak dobrej, že ho prostě nemaj jak kritizovat. Uwe, Fritzi, Udo.. šup zpátky do konstrukční kanceláře, máte co dělat, páč to vypadá, že.. Lexus ruleZZ :yes:
neverim!!!!prosim meno a adresu konkretneho vydavatelstva...ideme na sud!!
:-! >😁 :no: :yes: :no: :yes: :no: 8-s 😄 😉
:-! >😁 :no: :yes: :no: :yes: :no: 8-s 😄 😉
AutoTip - byla tam jeste jedna zajimava informace - od doby zahajeni prodeju LS bylo prodano cca 1,04mil S-classe a 970 tis. LS - rekl bych ze prevaha Nemcu neni az tak velka :yes: - na to ze podle vas nema zadnou image :-! >😒] LS :yes: S-Class :yes: rada 7 :yes:
Jo, vypada dobre, na nasich cestach bych se trosku bal o trakci v zimnich podminkach, ale cestovani po Evrope...747 first class...
A co ten stálý pohon všech kol? 😉
to ma? asi jsem to nejak prehlid, tak potom je mi tech spatne slicovanejch image cars lito...Lexus v USA prorazil, v Evrope to bude otazka par let...2, 3?
Pánové, je tady další evoluční krok u nejvyšší třídy a vy se bavíte o "benzínových staromilních aristokratech" a spotřebě😄 No to je vážně k popukání. Kupujeme si image a spolehlivost, kdo chce zůstat s benzínem, zůstane (a S8 na hraní..😃, kdo chce silný koráb-S600, kdo chce HI TECH, je tady Lexus :yes:
:yes:
Britové jsou nejspokojenější s vozy Lexus, Škoda je hned druhá
Britští motoristé jsou nejspokojenější s vozy značky Lexus, které vyrábí
japonská firma Toyota Motor. O druhé místo se dělí česká Škoda s japonskou
Hondou. Vyplývá to ze studie výzkumné společnosti J.D. Power and Associates.
ekonomika.ihned.cz
Britští motoristé jsou nejspokojenější s vozy značky Lexus, které vyrábí
japonská firma Toyota Motor. O druhé místo se dělí česká Škoda s japonskou
Hondou. Vyplývá to ze studie výzkumné společnosti J.D. Power and Associates.
ekonomika.ihned.cz
TTTom s třesoucí se rukou čte kratchvilné čtení na víkend a zaklíná se verdiktem, že snad Lex je lepší než Apollo 11. Tak především... Lexus dokázal světu jednu věc - vyrobil, resp. vyrábí technicky vynikající auto. Tohle se samozřejmě v luxsegmentu předpokládá. Problém je jinde. Ve třídě premiových značek jsi v Evropě nic... pokud nemáš image... Tak proto se tu mohou Lexem zaklínat jen jezdci echtmainstreamu... protože jezdec premie... ten je velmi háklivý na pojem image... Ostatně problém Lexe je tu přesně stejný jako problém Phaetonu. Phaeton... jak technikou, tak karoserií je nepochybně vynikající stroj... jenže má na kapotě logo mainstreamu... a to je hřebík takřka do rakve... proč to tak je? Tomu se diví jen člověk neznalý světa, neznalý lidí, neznalý života. Lexu fanděme, každá nová dobrá značka je pro nás jistě přínosem... akorát mu musíme poskytnout čas... asi tak 20 let... aby se vepsal do srdcí diamantovejch kovbojů, prototže ti, nikoliv TTTom, o koupích Lexe rozhodují skrzevá svá konta. Pamatuj... vždy cti styl... nelítej v tom jak hadr na holi, znej mravy, buď jak ryba ve vodě... pak ti bude zcela jasné... že v lux segmentu v Evropě se kupují ikony - Mercedes-Benz S- Klasse, BMW 7. Pokud máš voko... zůstaneš uchvácen tichou krásou A8... a pokud máš v sobě špetku modré krve... proháníš po déjedna Jaguara... a pokud miluješ špagety, možná Maserati... jiné řešení, zatím (zatím) nevidím.
Tohle auto je zásadní přelom.. důležitý historický mezník.. memento pro celý automobilový svět.. tohle auto je důkaz nesporné technologické vyspělosti, která se promítla do využití té nejmodernější techniky a těch nejmodernejších technologií, které jsou v roce 2006 k dispozici.. tohle auto je zároveň důkazem nesrovnatelného finančního zázemí koncernu Toyota Motors, které se promítlo do možnosti použít ty nejlepší a nejluxusnější materiály.. nbudu to stále dokola omýlat, je to zbytečné, většina lidí to stejně ví.. jen Ti sdělím jednu věc - tohle auto je podle všeho tak dobré, že si ho ani pangermánský tisk nedovolí kritizovat.. to jsem ještě u japonského auta nezažil - vidím to jako nezvratný důkaz toho, že to Lexus dokázal :yes:
Lenže Toyota to pridobre pochopila a už veľmi dávno. Pochopila to, že diamantový kovboj si nekúpi "ľudovývoz". Preto tomu dala nálepku luxusu, nálepku Lexusu! A o tom to je. Nie je to Toyota LS600h, ale Lexus LS600h. Myslím, že to celých 20 rokov trvať nebude...
uvidime...zatial cakam kedy budu klesat predaje TTToyoty... >😒] >😒]
TTTome?nevis o tom nic? >😁 >😒] 😉
Nikdo nemůže růst do nekonečna, dřív nebo později se každý dostane k hranici, která se bude jen těžko překonávat.. ber to takhle - (kromě několika málo let) kncern Toyota posledních 50 let každý rok pravidelně zvyšuje své prodeje, třeba v USA roste již 25 let za sebou.. v současné době je na tom tak, že si může dovolit investovat, testovat, podporovat prodej a navíc má spoustu fakt dobrých aut v nabídce.. pokud se nestane něco opravdu mimořádného, tak můžes být klidný ( 😉 ) Toyota a Lexus ještě pár let porostou
O tom to právě není... nálepkou se to vyřešit nedá. Jen soustavnou prací s potenciálními zákazníky. Viz např. nové prodejní centrum Lexe v Brně... to je správný směr.
ano, image ještě chvíli bude narážet na předsudky...A ak ta chvíle bude dlouhá... 😄 😄 . Že technická dokonalost nemusí být klíčem k zákazníkům dokazuje duel RR vs Maybach... Zatím vítězí klasické hodnoty...
mari, mari, mari.. nerad, ale budu Tě muset uvést do reality.. ano, souboj RR vs Maybach probíhá tak, jak píšeš.. ovšem je to boj v superluxusním segmentu, kde platí ještě trochu jiná pravidla než v segmentu luxusním.. abych podpořil svůj názor, tak Ti prozradím, že od roku 1990 bylo prodáno 1,040,000 Mercedesů S-klasse a 970,000 Lexusů LS - předpokládám, že si tato dvě čísla dokážeš interpretovat sám :-! 😉 Předsudky ano, ale pouze v té části Evropy, kde převládá vliv germánských médií - je to tak, doporučuji navštívit třeba Anglii, tam s Lexusy zas takové problémy nemají
No tam celkovo s ničím problém nemajú. V TopGeare svojho času vyhlásili, že by radšej kúpili Phaetom než nejaký Jag a to je už čo povedať...
Souhlas. Proto taky nekupuji žádné pangérmánské plátky (ten AutoTip byl naprostá výjimka a připouštím, že mě nečekaně mile překvapil.. že by blýskání na lepší časy???) a když už si mám něco koupit, tak preferuji anglické časopisy. Neříkám, že jsou vrcholom objektivnosti, ale na druhou stranu z nich většinou úplně nekouká tendenčnost
to je v této debatě asi nejrozumější názor (Tom). Mimochodem, jezdím Lexusy již 13. rokem, což asi po zkušenostech i s mnoha jinými předchozími vozy včetně Mercedesů a BMW samo leccos dokazuje. Všechny podobné stejně nic neřešící debaty však soustavně pomíjejí tu nejzásadnější věc = prakticky nulovou poruchovost Lexusů. Je mi tedy úplně lhostejné, zda je značkový servis v Praze nebo ve Vídni, protože jsem do něj stejně NIKDY nemusel s žádným z Lexusů jet. A běžnou údržbu udělá kdykoliv Toyota. A o tom to především u Lexusu je. Jinak jsou vozy této třídy samozřejmě srovnatelné, nepříliš se od sebe lišící v některých extra vymoženostech (kromě ceny, která je vesměs výrazně ve prospěch Lexusu, tedy aspoň v USA)
To, že práve LEXUS je již dlouho špičkou mezi sériovou produkcí, je snad každému jasné už i v Evropě. S těmito vozy jezdím již řadu let a nemá to chybu. Nové LSo je dál, než cokoli jiného, ale v kombinaci s hybridem jde už o víc. Tvrdím, že do pěti let to bude i v Evropě věc "životního stylu". Už se těším, jak si v Audi, BMW A Mercedesu budou rvát vlasy. Brzy bude společensky neúnosné, aby vrcholný manažer, nebo podnikatel přijel na jednání s benzínem o "pekelné" spotřebě, nebo ve smrdutém chrochtajícím nafťáky. VIVA LEXUS!!!
Ja si teda pod pojmem ekologie nepredstavuju nahrazeni V12 za V8 se spostou baterii. To je mozna na rovine toho moderniho "zivotniho stylu". Koupit si luxusni sedan s V8 a tvarit se cool ekologicky, hmm 😄 Hybrid vitam v kombinaci s cenove dostupnym 4valcem, to verim, ze muze neco hlavne v mestskem provozu zmenit, ale ze si par firem koupi tohle, tak pro radoby image (mozna i jizdni vykony, ale to neumim posoudit), urcite ne pro 3 litry na sto.
S s plnohodnotnými hybridy (neplést s jinými typy hybridních pohonů) to bude podobné jako s jinými špičkovými technologiemi.. budou se šířit "shora", tedy od nejdražších modelů směrem k masové produkci.. ano, tím že začnou jezdit luxusní hybridní limuzíny a SUV udělají hybridům neuvěřitelnou reklamu.. P.S. opakuji to stále dokola - zásadní výhoda není v nižší spotřebě (i když na to většina lidí přirozeně slyší nejvíce), ale v nesrovnatelně nižších emisích! A to je to, o co jde zejména v konurbacích typu L.A., N.Y. a Londýnu 😉
Oproti M-B S 600 je to nie 3 litre ale takmer 5, t.j. viac ako o tretinu nižšia spotreba. Možno sa ti to zdá málo, možno na tom naozaj nezáleží. Ale ak by niekto ponúkal vo svojom luxusnom aute 6 litrový motor s kombinovanou spotrebou 21 litrov, s rovnakým výkonom ako konkurenčné 5,5 l motory, tak by bol výsledok jednoznačný: zaspal dobu.
No a porovnanie s BMW 760Li je ešte jednoznačnejšie, keďže M-B ponúka aspoň tých 50 kW navyše oproti Lexusu. BMW naopak o zanedbateľné 3 kW dokonca menej. Oproti tomu spotrebu na úrovni 13,6 l/100 km. Prirodzene, priebeh krútiaceho momentu hovorí opäť jednoznačne pre Lexus.
kazda cinnost jakekoliv automobilky snizujici emise zasluhuje potlesk (napr. Bluetec od MB), takze panove - urcite jste pri diskuzi Bluetec meli jen slova chvaly, takze me prekvapuji spis negativni reakce. :-! Navic rozdil 3-5l na konkurenci pri probehu cca 200tis km znamenaji usporu primejmensim 6000l benzinu a to si myslim ze je na jedno auto dost 😄 :yes:
Naprosto s Tebou souhlasim. V USA, v Kanadě, v Austrálii už i v Británii to tak funguje - hybridy se rychle staly prestižní záležitostí a věcí "životního stylu".. společenská neúnostnost a tlak různých organizací bude hrát určitě taky velmi zásadní roli, zejména ve vyspělých státech..
Cele je to pokrytectvi, spicky vymeni pod tlakem okoli svoje V12 za V8H a pritom vsichni vsude letame spolecensky nezavadnymi letadly, ktera zahrivaji atmosferu jak nic jineho 😉 Proste krasna ekologicka iluze, nic vic 😄 Ale zase na druhou stranu diky bohu aspon za ty H, i mala zmena je dobra, ovsem punc racionality bych tomu teda nedaval 😉
OK, v týhle fázi jde spíše o image, i když rozdíl v emisích je opravdu závratný.. pokrok jde rychle dopředu, kapacita baterií bude růst, jejich hmotnost klesat - se IMHO se to bude zlepšovat podobným tempem jako u mobilů a notebooků.. přijdou plug-in hybridy (možnost nabíjet baterie ze sítě)..
Lexus zhmotňuje mé automobilové sny. Krásné auto, super výbava se dá očekávat, bezpečnost, rychlost, navíc úspora paliva s hybridní technologií...Hmmmm co víc si přát? Levnější povinný ručení a pojištění? Pokud na něj máte, tohle vám vrásky nedělá 😉
Když si někdo koupí dieslovou 7 nebo S-ko, tak proč ne 600h. V tejhle třídě nenakupujou jenom šejkové...
Tak k tomuto autu len jedno :yes: Maju sa nemcury co to od japoncikov ucit.... parada
to těžko..spíš naopak
Koukam že tady je nakdo zfanatizovanej do nemeckejch aut.Vid (Chargere) Podle meho je u nas tech limuzin od nemecke trojky uz dost a takova konkurence neuskodi.A mimo jine,nikdo,kdo se nesvezl alespon nekolika auty od kazde znacky MB,Audi,BMV,LEXUS nemuze doopravdy posoudit kdo se ma od koho co ucit.To si pamatuj a nech to laskave na posouzeni tem co se tim zabejvaj jo? :-! :no:
Jsem zvědavej jak tam pojede ten 8mi stupňovej automat. v jednom časopisu už je dokonce i srovnávací test Sklasse a Ls600h.