Novinky
těmhle futuristickým budíkům nemůžu přijít na chuť. Sice to krásně svítí, ale není to nic pro mě. Já raději klasiku. Mimochodem, nepřipomínají vám zadní světla trochu světla z Peugeuotu 206?
ale i jo, trochu to tam vidím ... jinak iteriér chladný, celkový vzhled agrese jako když amerika spatří bin ládina, naco tak agresivní pohled? ... ty přední světla zamračené a lá bmw ... boky třídveřového stila ... a ten fosforový jas vnitř no dyť mě z toho vlastně bolí oči už teď ... a ta zelená, ten minulý koncept se mi líbil ale tohle nic moc.
Tak mě ta zadní světla na první pohled připomněla Mitsubishi Colt, tu generaci někdy z druhý půlky 90. let. Parkuje nám před barákem, takže ho mám dobře v oku 😉 Ten předek mi zase dost připomíná tu studii Lanceru, nebo Galantu, nebo co to bylo. Neboli že by se nám VW rozhlíželo v kuchyni a v archivu Mitsubishi???
Tak teda nevim, co si o tomhle autu (konceptu) myslet. Je pravdou, že se ve Vlkohradu pěkně vodvázali. Ten design je jednoznačně zajímavej. Ale ta maska... no co mi jen připomíná?? Je tam vidět inspirace u Audiho a taky u té nové Miciny Evo X. Ano tu mě to připomíná nejvíc >😒] Jinak interiér je super a zmijí zelenou bych spíš nazval "žabím hlenem" 8-s Ta je otřesná... 8-s :no: :no: Ale budu držet palce VW ať konečně začne vyrábět auta, která budou konečně designově na úrovni 😉 😄
Tak tenhle slepenec 206, Coltu, Stilla a starého Civiku považují u VW za vrchol tvořivosti? Mno, budiž, ale doufám, že se před uvedením na trh doladí - kompletně předělá 😉 Jen si tak vzpomenu na Saab Aero, a vidím, jak má vypadat odvážný koncept..
Na nové Scirocco jsem se docela tesil, ale tenhle maly hatchback, ac vypada zajimave, si to pojmenovani nezaslouzi. V porovnani s prvni generaci, kterou zde pripomina pouze barva, volant a nektere dalsi detaily v interieru je to prilis golfoidni. Ale i tak, VW :yes:
Mám sice radši spíš praktičtější auta, ale tohle se mi líbí. Akorát by mě zajímalo, kdo tomu bude jako konkurence... Volvo V30 a Audi A3?
honda ukázala, že cesta futuristickýho designu neni slepá 😉 btw. mi to pripada jako taková dynamičtější a3 😄 Každopadně tahle dražší škodovka nevypadá zle, mnohem líp než gofy, passaty pro důchodce :-! Cena ? milion >😒] no nekup to...
Nic průlomového na té studii nepozoruju, zjevná inspirace u Alfy a Hondy C3D 5g! Navíc do sériové výroby se z tohoto vzhledu dostane podle mě tak 20%
Zakladni forma zustane, zmeni se detaily (viz. EOS), podobnost bych hledal u V30, nez u Vami vypsanych, tam zadnou paralelu nevidim, zkuste byt konkretnejsi a otevrete ostanim oci! 😉
EOS vypada "dobře" akorát na fotkách, jinak je to malý cabrio pro blondýnky. Až jsem tomu nemoh uvěřit.... :-!
takže podle mě 3foto druhá řada jasná linka Hondy civic vč.zadních světlometů, dokonce ikdyž to není zjevné by se dalo přirovnat otevírání patých dveří. Samozřejmě je to uhlazenější linie a proto i přirovnání k novějším alfám. To že do série půjde minimum je jasné protože jde o masovku a cenově od 400tis to si to začnete skládat od motoru 1.4 at si píší o čem chtějí. O podvozku nebudu ani spekulovat na co to postaví, určitě půjde o převzatou platformu z Passatu néli Golfu ale rozvor spíš tíhne k tomu Pašíkovi-interiér jasný koncept-bez komentře.
Tohle je opravdu slusny pocinek. VW si dovoluje, ve tridach az po stredni ma tak silnou pozici, ze muze e😜erimentovat a IROC je vazne fesak. Navic se da cekat, ze i G VI. bude odvazne. Tohle se mi vazne libi! P.S.: Pierro celni maska a la Evo X...skvely postreh! :yes:
Som si myslel, že je to Audina... Ten predok by som skôr čakal u AUDI. Zboku (hlavne na jednej fotke) to mi pripomínalo Fiat Bravo... Zelená nie je zlá farba. Ale modré podsvietenie by som do interiéru rozhodne nedal. Strašne ťahá oči... ;-\ Hvezdári vedia, o čom hovorím... 😉
Proč se teď stávají moderní ty neóny v interiéru? Tam přece budu sedět já a já osobně netoužím po tom, aby to na mě svítilo jako řídící pult Entrprajs. Vepředu vidím kus Volva a ten zadek mi vadí stejně jako na Breře. Vypadá to jako *kubánky. Prostě velkej a opticky těžkej.
1. předek Lancer, 2. palubka Civic, 3. profil C30 Tak až tu zase někdo bude psát o kopírování asijských výrobců, nechť si zamete před německým prahem :no:
Ještě jsi zapomněl napsat, že je to podobný tobě, zejména tou žraločí tlamou... sakra co to píšu... já si to poplet s tím zaječím pyskem... promiň. ale neklesej... řekl bych neimpotentni... jsou žraloci... jsou dravci... jsou ovšem i zaječí pysky. Svět je barevnej... prostě... někdo miluje biftek, někdo jihočeskej zrající... nesoudím... moje zásada 😉 :yes:
Raději nám zase napiš, že v Německu jezdí nejvíc německých aut >😁
Jo, dobře, žes mi to, pysku, připomenul. Tys to nějak pokrouceně pochopil... Já akcentoval to, že tam jezdí mnoho německých premiovek v porovnání k mainstreamu v nižší střední... rozumíš... záplava A3, BMW1, MB-A... nikoliv záplava Golfů, Aster a Focusů... Ti jezdí ve východním Německu... A protože je Německo nejvyspělejší evropskou zemí... je tamní trh inspirativní možná i pro tvé touhy... pár lexíků (píši pár) jsem tam registroval... asi tolik jako Citroenů C5 >😒]
Měl by ses krotit ve svých výkřicích směrem k druhým :no:
Pokud toho druhého myslíš sebe... pak dovol abych ti vyjádřil upřímnou soustrast.
Nechápu, proč mě oslovuješ "pysku".. Pokud v tom chceš pokračovat, tak tě taky můžu oslovovat "předkožkou" nebo "vejcovodem" ;-\ Laskavě se uklidni, běž si pro mokrej hadr na hlavu, sám víš, kde se fasujou a přestaň tu zase zaplevwelovat diskuzi tvejma chytrejma řečma o druhých diskutérech. Zajímavé, že tu nejsou žádný dohady, když nepíšeš... ;-\ ale chytrému napověz... avšak tobě by nepomohlo ani žhavení lebky zvané budík >😒]
Ty mozkové menstruace ti dávaj na frak. Tak se přes víkend vybreč a něco už s tím udělej. Jsi směšný.
Poslední větu si opakuj před zrcadlem >😁 :yes: >😁
Jo, dnes večer to hned zkusím >😒] a ty zase prosím tě na sobě zapracuj s tou mozkovou menstruací... působí to tu opravdu směšně... vždyť sledovat tě... co týden to na tebe vleze. Člověka až mrazí jak přesnou máš periodu...
GTI, zz je blb, to vsichni vidime, ale nemusis se navazet do
Jihu, protoze az na to, ze zde ziji ignoranti typu zz, je tady opravdu krasne 😉
Jihu, protoze az na to, ze zde ziji ignoranti typu zz, je tady opravdu krasne 😉
Hlavně přečti článek... co vidíš, to je důležité jen zčásti. Důležité je ovšem to, co si přečteš - sportovní modely VW budou emočně inspirativní... a to je podle mne zpráva roku... protože ne každý souzní s aktuální designérskou tendencí VW... Vždyť empétrojkovej kovboj... zoufalej, že ještě nesehnal tu novou pecku od svý oblíbený superskupiny na baterky... od toho VW těžko může očekávat nadhled, estetickou vyzrálost a schopnost najít sama sebe a pak teprve své místo na světě i v garáži... je tedy třeba sestoupit do světa stínů empétři... do světa baterek bez paměťového efektu... do světa multifunkčních sponek na papíry, do světa barevnejch displejů, do světa perořízků, kterejma se dovoláš i svýmu psychiatrovi... ano... svět neví, jaký chce být... ovšem chce být jiný... neboť, touha být jiným dává naději na lepší zítřek. To, že ten zítřek tě roztrha žraločí tlamou... tím se nezabejvej... jesli někde... tak na vlně jsi stejně nebyl, nejsi a nikdy ani nebudeš... zbejvá jen touha být jiný... VW ti ji naplní. P.S. Zadní světla... pozor na ně... a přední maska... sice zjemní, ale bude se ti o ní často zdát. Tak zapamatuj. BRAVO VW-PORSCHE... za odvahu. :yes:
To vypadá skoro jako gtirehabilitace Hondy Civic 5D a 3D >😁 . Hmmm, svět chce být jiný, touha být jiný - WOW! Co to čtu? 😄
Svět... já ne 😄
Nicméně jsi byl nucen uznat, že i konzervativní Evropa chce být jiná a ať chceš, nebo ne, tohle torpédo inovací odpálila Honda s Civicem. Jen tě k tomu donutila až zrada designérů ve vlastních wolfsburských řadách. Jsem zvědavý, kdy se utrhne lavina změny designu u SUV 😉
Jistě... i Evropa bude jiná... to je snad přirozené Civic ukázal odvahu (chválím) Hondy... a myslím, že hlavně vyrazil dech u TTT... Ukázala ji ale i Astra, ukáže ji nepochybně i GOLF VI.
Kingu, tím torpédem inovací, které Honda civicem odpálila máš na mysli přesně co? Ten soubor nesourodých displayů uvnitř, problematickou ergonomii (k nastartování potřebuješ obě ruce) nebo ten "kosmický" design, který už po půl roce působí fádně? Pokud by šlo o design (o něm nejvíc je tahle debata o Scirocu), pak znovu narazíš na problém stylu, tedy designového stylu, tomu o kterém jsme mluvili u X3ky, tomu co tak zoufale Hondě chybí. Design se mění, styl zůstává, jednotí různé modely, dává výrobci tvář, tohle VW umí, stejně jako většina evropských výrobců, tím, že Honda udělá jedno průměrné auto s přístrojovkou ze Star Wars nemá vývoj designu automobilů žádný vliv. Můžu tě ujistit, že digitální palubka v Kadettu byla v 88 roce možná větší bombou než dnes Civic, přesto z průměrného kadetta lepší auto neudělala. 😉
Obávám se, že vůbec nezáleží na tvém názoru, to, že příchod Civicu zacvičil s C segmentem je neoddiskutovatelné, donutilo to k reakci VW (a kreaci zcela mimo své zaběhlé mantinely) a podle kuloárů i Toyotu. A další budou následovat. Mimochodem - to průměrné auto co po půl roce už působí fádně je i přes plné vytížení swindonské fabriky stále na 4 měsíce vyprodané.
>😁 >😁 >😁 konečně vím jak to funguje v autoprůmyslu. Jo Kingu Sciroco je reakcí na Civica. 8-s
Civic ten dizajn je hrozný, ukáž sa s tým autom za takých 5 rokov na ulici a budeš na smiech >😒] Honda vie, prečo tak rýchlo obmiena modely...a o technickej dokonalosti podvozku v dobe viacprvkového zavesenia už nemá cenu ani diskutovať..proste velmi drahý modny výstrelok...
A ještě k tomu inovací ? No já bych řekl, že to bylo evoluční dotahnutí nápadu [odkaz] 😉
Co mají ta auta společného? Řešení a umístění C sloupku a předních světlometů. Jasně, evoluce tam je, ale od Australopitheca rovnou k Homo Sapiens. 😄
Přání otcem myšlenky 😉 Kingu, chválím tě, hájíš své názory, ale nejseš tak agresivní a dogmatický jako Ikona. S tebou se dobře diskutuje, dík. PS: CR-V - už jsem našel tu podobnou linku zadního bočního a střechy - Infinity. Takže Honda nepřichází s něčím extra novým. 😉
Tohle auto se mi libi ale revoluce to urcite neni .... a srovnavat Civica kterej se uz nekolik mesicu prodava s nejakym conceptem kterej se budu vyrabet az nekdy v roce 2008 neni uplne fér rek bych. A taky nezapomen ze to je zatim jen concept, takze asi nebude vypadat takhle az se bude vyrabet. Ale jinak samozrejmne super !! dostava tri z peti palcu nahoru :yes: :yes: :yes:
Bravo za odvahu ? >😁
Smiř už se s tím, že VW nikdy nebude průkopníkem designu. VW zaujímá až zbabělej postoj k novému. Používají "nové" prvky, který už má na sériovým autě konkurence a jsou vyzkoušený z předmětu líbivost. Některý VW potom můžou vypadat celkem obstojně, ale první nikdy nejsou. První jsou totiž vždycky ti co na to maj koule, a to marketingový oddělení VW nemá.
Smiř už se s tím, že VW nikdy nebude průkopníkem designu. VW zaujímá až zbabělej postoj k novému. Používají "nové" prvky, který už má na sériovým autě konkurence a jsou vyzkoušený z předmětu líbivost. Některý VW potom můžou vypadat celkem obstojně, ale první nikdy nejsou. První jsou totiž vždycky ti co na to maj koule, a to marketingový oddělení VW nemá.
Co blázníš? VW přece nejde o koule >😁 ... Ownere... ty snad neznáš padesát let VW? Ty nevíš, jakou roli tu sehrál Brouk, Golf či Passat? Ty nevíš, že VW je evropskou automobilkou č.1? Na emoce tu máme Porsche Ferrari a Aston... něktewří možná i Alfu a Lambo... ale VW jde úplně jinudy... naštěstí.
Evropskou automobilkou No.1 je Renault 😉
Měl jsem to napsat rovnou. Ano Brouk A Golf před padesáti lety. Passat k nim už nepatří. Ale co teď? No. 1 v čem? V prodejích. Na poli technologií a designu ovšem o takovém umístění nemůžeme ani uvažovat. A znovu ty emoce. Ty ti vyvolá mnohem víc aut než ferrari a spol. Vw je nevyvolá jen díky tomu, že prostě nepřekvapí. Všechno už jsi na ulici viděl a ty tvary který byly před rokem zajímavý a rád ses ně díval, už máš jednoduše okoukaný. V týhle době s nima přijde VW, ale ty už se díváš stejně jinam, rozumíš? VW je prostě za ostatníma pozadu. Věřím, že designerské oddělení má potenciál, ale o všem rozhoduje marketingové, které mu nepovolí ani jedno očko řetězu v zájmu co největšího prodeje. Co si budeme povídat, drtivá většina lidí se nedívá na auta jako my. prostě jdou a vezmou to první na co narazej, protože je zajímá jen dopravit se z bodu A do bodu B. V tomhle horizontu jsou všechny auta stejný a rozlišujou se jen cenou. Pro tyhle zákazníky tu je koncern VW, a ten si jim nedovolí předložit něco tak netradičního, jako to udělal třeba Bangle.
Právě, že styl VW je dokonale dotažený mainstream... Technicky, není problém... vlez do 200 koní a máš motor světa roků 2005 i 2006, vem k tomu DSG a jsi král silnic... Co tě oslovuje v mainstreamu? Vectra? C5? nebo snad 307?
Teď jsi mě skoro urazil :-! Opel nebo francouzi? :no: Taky sláva že se probrali. Do příchodu 1,2 HTP nevyvinul deset let pořádnej benzínovej motor. A když přišli frantíci s HDI, tak se museli pánové se svým pumpendýzlem chytit za hlavu TSFI tleskám. Ale musím tě opravit, že motory roku jsou to jen ve své kategorii. Napříč kategoriema to vede BMW. 😄
Vlastně k věci. Právě, že mainstream. Už to samotný slovo vylučuje nějakou přehnanou invenci. Formulka "dokonale vyváženej mainstream" může být synonymem "nenadchne, ale neurazí". Možná stojíme na prahu ReVWoluce, ale ne Revoluce. To díky tomu, že VW je tak strašně předvídatelnej, že tohle byť drobné vybočení nás šokuje. 😉
Jistě... ale ta skutečnost... že v snad nejinspirativnější kubatůře - 2 litry... to je už porce pro bejka... obsadí první místo dva roky po sobě produkt z mainstreamu... tedy ten "konzervativní" VW ,to je dobré, ne?
Přijdu si tu nyní jako ten, co zapaluje kostel, když tu kopu za VW, ale myslím, že úplně nepochopil význam Irocu. Nemusí být průkopníkem (a není) designu, ale říká nahlas - v době, kdy Renault otrávil evropské silnice MPVčky a kdy všichni přemýšlí, jestli paleta modelů Modus, Scénic, Grand Scénic, Espace a Grand Espace je dostatečná a jestli neudělat ještě Grand Twingo, Grand Modus a Grand Grand Scénic, vo době, kdy automobilky škudlí každou korunu a sportovní modely dělají ze sériových, přijde jeden z evropský leaderů s něčím naprosto neskutečným - s kupé s na ničem nezávislým designem. Je tedy velmi nadějné, že tohoto chvályhodného příkladu budou následovat další. Ale třeba nebudou - Tigře a Pumě se to nepovedlo... Jako problém ale vidím to, že jde o auto velikosti golfu, takže lze čekat u výkonnějších motorů venu někde kolem GTI, což je moc. Ideální by byly malý kupátka vycházející z B segementu.
Škoda že přišel s Brerou po Breře 😄 Mě to nijak nevadí a fandím takovým projektům, ale myslím že pochvala za "něco nového" tu není na místě.
To není Brera po Breře je to auto o segment níže.
Já se na to dívám po stránce designu, o kterém ten článek je. Brera je sice cenou ve vyšším segmentu, ale...
V segmentu brery se kupátka vycházející víceméně z konfekčních modelů dělala vždycky, v nižší střední to takové pravidlo není, občas se něco objeví, ale počin VW je nový právě v tom, že Sciroco je konfekční modely VW v nižší střední navázán velmi málo, jak designem, tak technikou. 😉
V nižší střední dělá třeba zrovna čirou náhodou Honda kupátka už 4 generace a Opel 3. Iroc je málo vázán technikou? 8-s ... >😁
Používej minulý čas, pokud jde o Hondu a modely kupé prodávané v Evropě, nebo že by mi nějaké současné uniklo? Opel měl coupe z Astry G a má z H, to jsou dvě generace, ale já jsem nepsal, že kromě VW je nikdo nemá, jen to, že je to řídký počin, navíc v případě Sciroca auto NEvychází ze současného seriového hatchbacku, to je ten rozdíl. Proto i poznámka o technice, je jasné, že použije stávající motory, ale jeho podvozek nemá zatím žádný sourozenec. :-!
Co víš o jeho podvozku víc než já? Patrně jde o golfí platformu, pouze prodlouženou. Použije stejné zavěšení motory, převodovky, okénko palubního systému ( >😁 ). Toliko k technice. Honda dělá kupé nižší střední 4 generace. Evropa neevropa. Fakt, tečka. Nicméně řídký počin to je, sorracz, v tvém minulém příspěvku jsem tu poznámku nezaregistroval. 😉
O podvozku vím to, co každý (chápu, že se svými preferencemi dění u VW nesleduješ) tj. to, že systém společných platforem skončil a VW přechází na systém skupin sdílených konstrukčních prvků, v případě podvozků např. náprav, což umožní větší variabilitu (u podvozků např. různé délky rozvorů) Sciroco jako nový model s uvedením po r.2007 bude už takto postaven, takže proto moje poznámka o nesdílení techniky. Pokud jde o Hondu, mě je opravdu jedno jestli má v Japonsku nebo jinde v nabídce kupé, v Evropě si ho nekoupím. 😉
Sleduji toho víc, než si můžeš myslet... Systém sdílených konstrukčích prvků >😁 . Jasně. A platforma je co? Sdílený konstrukční prvek... Nevím,co víš o automobilové technice, ale prodloužit platformu je velmi jednoduché. Ale i kdyby byla platforma diametrálně odlišná - ty nápravy, pomocný rámy a podobně bude mít Iroc asi samostatně vyvinuté, že? Nebo že by je sdálel s rodinkou zbytku C segmentu koncernu VW? Tipni si... Takže proto moje poznámka o sdílení techniky... :-!
Promiň, ale Brera je děs. 159 s hnusným oteklým zadkem. proti ní je Iroc labůž ;-\ Ale nemusíš na mě hned jít s kudlou, vím že je můj názor poměrně vzácný, ale beru Breru jako nástupce GTV a v tomto světle je to velká bída. To nemluvím o řidičsky nulových zážitcích za volantem. Ze sportovního busu je auto pro důchodce 😒
Neomlouvej se. Brera je skutečně krok vedle. Není to ta Alfa, tak jak jí známe. Cuore sportivo, kde jsi! Ale už jse psal výš, že má zadnici jako kubánka, rozuměj pivovarskej valach, a podobně těžkej se mi jeví zadek i tady.
Myslíš, jak má Brera půlmetrový zadní převis a tady jsou kola v rozích. V názoru na Breru se schodnem, ale srovnání s tímhle moc nerozumím.
Tohle je kopie nového VOLVA C30, nemůžu si pomoci... ;-\
Neni, je to kopie Evo X. Jeste pred chvili byl jako hlavni clanek a kdyz jsem klinul ted, rikal jsem si, ze v te zelene to vypada trochu jinak - a ono je to jine auto... Holt chlapci z Vlcimlhy konecne pochopili, odkud fouka ten spravny vitr >😒]
Už bylo načase aby Vw vychrlil něco více emotivního. Bohužel mám pocit, že až to vychrlí do seriové výroby tak doba tohohle stylu bude dávno pryč. Jo a ještě dotaz: v úvodu článku se píše "Místo konzervativních a nadčasových linií" o které značce se to vlastně mluví? U VW jsem totiž nikdy žádné nadčasové linie neviděl - jsou to totiž spolu s Renaultem nejrychleji stárnoucí auta 😄
No... pozor na to... to stárnutí je relatívní pojem... tuším, že budeš poměrně mladý a tak všechno, co je starší než tři dny je v tomto věku vlastne již nenávratnou historií... Až časem člověk zjistí... že jsou (v autech) produkty, a to i v mainstreamu... které nadčasové jsou... Podívej se například na Golf II... to auto dodnes neztratilo nic, ze svého kouzla... a podívej se na Renault 5... to JE legenda... legenda v čase.
Docela mě překvapuje celkem pesimistický tón v této diskuzi, ale asi už to patří k bontonu auta.cz. Kritizuje se všechno nové - že Civic a CR-V bych na tomto čtenářsky značněproněmeckém serveru čekal. Ale Iroc? Dost možná teď GTImu zaskočí panák skotský, ale před tímhle autem musí i King smeknout. :yes: Hned v úvodu tedy musím poznamenat, že by to auto bylo ještě lepší, kdyby tohle řešení masky chladiče a světlometů před rokem a něco už nepoužilo Mitsubishi u chystaného nástupce Lanceru a kdyby se zadní partie tak moc nepodobala Volvu C30 (kde vidíte Civic 5G vážně netuším). Ale vem to čert. Je tu po dlouhé době zase malé kupé a to je dobře, třeba zase přijdou do módy a neprodá se tolik nesmyslných MPV. Navíc je Iroc velmi dramaticky střižený, na předobočních i zadobočních pohledech rozhazuje emoce lopatou. Kdo by to do VW řekl? Za invenci (byť zjevně inspirovanou jinde) dávám :yes: hned 2x :yes: :yes: Už předem vidím GTIho verbální orgasmus a zdůraznění směřování na mladý evropský voly 😉 (zvláštní, tak malý fyzický rozdíl mezi býkem a volem a tak velký významový rozdíl... >😒] ) Ale oprášil bych tu už několikrát oprašované téma identity značky. Mojí Hondě se tu tvrdým proevropským BMW a VW jádrem vyčítá, že nemá jasné stylistické směřování, že auta nemají jednotný stylistický jazyk, že nebýt loga, těžko by někdo identifikoval, že nové CR-V, Accord a Civic jsou jeden brand. A teď tu máme VW Iroc - auto, které nemá se současnou linií VW společný ani blinkr. To jsem zvědav, jak se to shoduje se stádní modelovou politikou VW. Pro bejčky s evropsky směřovanou identitou a mělo být Polo GTI, Golf GT a GTI. To yb mě zajímalo, kdo si koupí tenhle s hlediska kupců VW designový paskvil >😁 .
>😁 >😁 Tak dnes jsi mě opravdu dokonale pobavil :yes: ještě se směju :yes: Fakt dobrý. jen bych lehce akcentoval ten rozdíl mezi bejčkem a volem... 😉 Já to nahoře považuju za zprávu roku - VW jde směrem k emocím. souhlasím s tebou, je to fajn a... asi i zapotřebí. Myslím, že k tomuhle si můžem gratulovat všichni. A kdo si koupí IROCa? No... myslím právě nová, nastupující generace... generace, jejichž otcové tu drásaj třicet let asfalt v těch geteičkách... viděl bych to dokonce jako velmi milé - Táta hýčká svoje GTIčko... a vedle v garáži syn šteluje empétrojku v Irocu... Myslím, že tak nějak to má VW vykoumané... P.S. dobrej nadpis, Kingu. :yes:
Emocie.. Fajn. VW bol vzdy mainstream, sedivy priemer aut pre ludi so sedivym priemernym vkusom. Ak chce z tejto nudy vycnievat, tak sa to bude musiet najprv naucit. Trebars aj u tej Hondy. Inak pride o zakaznikov a novych neziska. Auta tohto druhu musia mat predovsetkym originalitu. Ale kazdy pokus sa ceni...
"tak malý fyzický rozdíl mezi býkem a volem a tak velký významový rozdíl..." >😁 >😁 >😁 :yes: Tak teď už chápu, k čemu je VW ten individual program >😒] Když ho nemáš, tak ho dokoupíš 😉
Pozor, nezaměňuj mé myšlénky s politikou VW... to by ses dostal na tenký led... a protože seš slabej i na lůedě silném... nerad bych ti tu dával první pomoc. 😉
Jaké tvé myšlenky??? Reaguju na Kinga. 8-s Běž se projet, abys letos stihnul svejch padesát tisíc, předkožko.
Letos bude asi víc... počítám, že bych mohl najet i kolem 60... Nemrač se, pysku a už koukeju udělat něco se těma svejma mozkovejma menstruacema... ve společnosti mužů (teda, seš chlap?) ty změny nálad působí směšně...
Vidim to podobně, chtě nechtě ta studie vypadá parádně (samozřejmě do případné série neony opadnou)
Hmmm, noo zober, ze kazdy co i len trosku dobre vidiaci clovek okamzite spozna z dialky ktorukolvek generaciu Golfa a len podla hocakeho detailu aj automobilovy laik spozna, ze ide o VW. O dokonalu evoluciu VW...😉 Keby nemala Honda "H" a napis Civic kto by ich poznal??? >😒]
Inak Iroc beriem ako prijemnu designovu zmenu, ale stale je to VW, najme ten zadok je seeexxxy... :yes:
Inak Iroc beriem ako prijemnu designovu zmenu, ale stale je to VW, najme ten zadok je seeexxxy... :yes:
Pořád si pleteš designový styl, identitu značky s použitím stejných prvků na různých modelech. Vezmi svůj oblíbený případ, audi, designový jednotící styl různých modelů není dán tím, že mají všechny stejnou masku..., copak to nevidíš? 😲
Audi sem netahej (všechny Audi nejsou stejné jen stejnou maskou, všechny jsou zvětšeným faceliftem první A4), to není jednotící styl ,ale bezradnost. Věnuj se irocu - co je na něm součástí identity VW?
Problém je v tom, že pokud napíšeš, že všechna audi jsou nafouklá A4, těžko se mi může podařit, ti cokoliv o stylu a identitě vysvětlit. Jsi na jiné myšlenkové vlně, kup si Civic. :-!
Nějak jsi mi zapomněl vysvětlit toho Iroca...
Mě se fakt nechce, pro tebe zbytečné, tvůj názor je hotov, není co vysvětlovat.:-! Pokud bys přece jen chtěl zkusit na chvíli odloži "H"ologram z čela, začni tím, že si na stůl položíš obrázek starého sciroca. V novém je na něj zřetelný odkaz (proporce, vyvážení, rozvor). Ale i tak je to současný VW, nech působit celek, je to u všech VW stejné, způsob jakým stojí na silnici, VW buclatost tvarů v tomto případě v dynamických linkách. Identita, pro tebe zjevená v prvcích, přední kapota kombinace prolisů Golfu s krajní zalomenou hranou kapoty z passatu, zdvihající se linie zadního okna končící negativním zalomením passatu variant. Tvar zadních dveří odkazuje na současný Golf, vůbec při pohledu zezadu, změň optiku světel na kruhové a máš přikrčený Golf, stejně jako při bočním pohledu, opět mírně snížené protažené linky třídveřového Golfu. Tohle auto velmi napovídá o tom, jaký bude G6. A předek, tvar masky je nový, tohle je jistě e😜eriment k ověření reakcí publika, ale pokud by v podobné formě zůstal, nebudu proti, to co na designu souč. VW vidím jako problematické je právě maska. 😉
podla mna len testuju verejnu mienku aby vedeli co maju do noveho golfa zapracovat niektore nove extravagantne prvky, alebo radsej zostanu konzervativni... ak by aj nahodou nejaky iroc vysiel na svetlo sveta, tak ten interier bude uplne iny, maximalne len s naznakmi toho co vidime teraz tu... tot moj nazor... ale inac tento navrh je pekny dablik ! mnam ! 😉 :yes:
Tak jeho slovo bude nejdůležitější. Nový designerský směr, konec impotence návrhářů z Wolfsburgu, první hezké VW ? Pravděpodobně houby a ještě s octem. Série bude opět kompromisem mezi konfekční možností výroby, snahou minimalizace nákladů, maximalizace zisku, snahou upotřebit koncernové díly a velkými sny designerů. Nechme se překvapit, nečekejme ale zázraky 😄
o VW za posledních 18 let... v níž přispěvatel GTI vyjadřuje zdrženlivé postoje k Irocu, resp. tedy k pravděpodobně nastupující modelové politice VW (pouze u sportmodelů, připomínám) a ostatní diskutující spíše chválí 😄 To je fakt dokonalé... Činím z toho závěr... jaké je očekávání mladé generace - vycházím z věkové křivky přispěvatelů... Nakonec... ten VW... vás, hoši, dostane do kolen... P.S. Jdu na panáka... fakt... King tu lehce pochvaluje VW 😄 dám si nejspíš dva :yes: toho druhýho na Civica >😒]
Prima. 😄 No nic, jdu se chvíli věnovat vydělávání peněz. Ale vrátím se >😒]
>😁
Víš co brácho mě na tobě tak trochu mrzí?? To tvoje VW-pokrytectví. Vím, že jsi už přeci jen stárnoucí kovboj, kterej v životě něco dokázal, hodně studoval, učil se jazyky a makal na sobě. A jako takovej jsi i konzervativní úměrně tvému věku. 😉 Takže proč nám tu namlouváš jak tě posílá do kolen tohle designové cvičení?? Proč si nalháváš i sám sobě něco, co není pravda?? Brácho, už tě sleduju dost dlouho na to, abych znal tvůj vkus a náhled starýho mazáka. Kdyby tohle auto bylo vyrobeno dejme tomu Mazdou anebo Mickou, nedejbože některým z korejců, psal bys o jeho designu uplně jinak. A to sám sobě nepopřeš. Takže brácho, trošičku objektivity a méně vymýšlení ve tvých příspěvcích by to chtělo. 😉 A tu chivasku si dej jednu i za mně 😉
Nějak sis to popletl. Tak ještě jednou - přečti si nahoře můj příspěvek Žralokem do zítřka... a pak příspěvek První diskuze... možná ti dojde žes napsal pěknou pitominu.
Dobrá upřesním to, proč nám tu vnucuješ něco za čím si ani nestojíš?? Možná jsem tě u tvého příspěvku tedy špatně pochopil, ale mluvím tak nějak všeobecně k tématu VW. A tady mohu jen zopakovat co jsem napsal výše. Nějak nám stárneš bráško, kdysi jsi psával příspěvky za které jsem si tě docela vážil, teď jsi se dostal na úroveň všeználka, anebo se tu s oblibou s někým hádáš. Neni to škoda??
Co to plácáš? Běž na oběd a pokus se uvažovat o svejch větách... píšeš nesmysly o tom co jsem napsal o Irocu, vubec ses nezorientoval v dnešní diskuzi a mysl ti asi zatemnil i zzoufalec se svou menstruační periodou. Nahoře ho držím jen tak tak na řetězu. Přitom by potřeboval velkej klistýr. Do uší. P.S. Jestli hodláš zahájit se mnou diskuzi o VW... tak piš smysluplné věty a né bláboly o tom, jestli se tu s někým hádám. Evidentně ti teď, Pierro, touha přerůstá přes klávesnici.
Brácho přestaň kolem sebe kopat, vyměň si pemprsku a nech už ty menstzruační periody. Máš s tím snad nějaký problém, že se tohle tvoje nesmyslné slovní spojení vyskytuje snad v každém tvém příspěvku?? Apropos s tím oběděm je to dobrý nápad 😉 Hlad mi opravdu přerůstá přes klávesnici. 😄
Chivas? 😲 No nevim... Nebuďte za socky a pošlete tam rovnou Glenfiddich :yes: :-!
Glenfiddich nebo Glenlivet jsou komerce, když už tak Glenkeith je to, co chuťové buňky znalce dokážou ocenit. 😉
Vypadá to, že si v Chivasu koupete nohy, hoši 😄 😉 Ale jinak, obecnej souhlas - když piju, pak jen kvalitu... :yes:
Je málo věcí, ve kterých si dovolím považovat se za fajnšmekra, u Skotské, vzhledem ke svým každoročním "Tours of Scotland" ano.😄 Chivas není nic nekvalitního, mě jen chuťově nezaujal, jde spíš o to najít si tu "svou" Distillery, jejíž malt taste tak nějak nejvíc vyhovuje vkusu dotyčného soudruha. 😉
A taky mi vadí když tady urážíš a shazuješ některé jiné diskutující (však ty bys věděl o kom mluvím). Tohle přece není důstojné chování férového bejka, nebo snad jo?? Zmiňovals tu kdysi životní nadhled, duševní kvality, jistou noblesu chování, distingovanost vyjadřování a namísto to tady někoho, s kým se navíc osobně neznáš nazýváš pyskem. Jistě ani tobě není příjemné, když tě někdo uráží :-!
Pokud tě menstruační zzoufalec poprosil, abys tu za něho orodoval... tak mu vyřiď, že až přestane mozkově menstruovat (u chlapa opravdu vyjímečné)... vezmu ho na zřetel. Zatím je to pro mne jen týdenní periodický hlup, kterej se tu musí vybít, aby přežil svůj mozek o další tejden :-!
Brácho nech už těch infantilních plků alá "menstruační zzoufalec" prosím. To je tak úroveň zamindrákovaného pubescenta. Začni se chovat jako dospělej chlap, buď trochu frajer a povznes se nad určité věci. Takhle se pořádnej bejk nechová 😉
Vím co mám dělat. A pokud nevíš, co je menstruační zzoufalec?... pak čti... čti diskuze na auto.cz. Poctivě, Pierro. 😉 :yes:
.. no keby to takto vyzeralo ... uf dost dobre ... ale bojim sa final verzie .. ale keby to bolo taketo :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Jo, nevypadá to špatně... Pravda je, že má člověk pocit, že většinu z toho už někde viděl - jenže pěkný holce přece taky nebudu vyčítat, že se podobá bejvalce... 😉 Ani si nemyslím, že by se VW nějak snažil kopírovat od ostatních - interiér je prostě klasický koncept, s obdobným předkem přišel VW u Audi už dávno, boční linie dává autu dynamiku, záď vcelku konzervativní (a tudíž potenciálně hodné blízko sérii)... Já dávám VW za design - :yes: Teď ještě jak to bude jezdit... 😄
Z venku už se na to dá skoro dívat. Uvnitř dost velká křeč, ale ono to asi nejde všechno hned... >😒] :yes:
Auto vypadá zajímavě, ale zase takový odvaz to není - když to porovnám třeba se sportovní Astrou, vyjde to dost podobně - velká kola, velmi VELMI agresivní tvary, jinak víceméně normální hatch. Maska se mi líbí, co na tom, že na Mitsubishi vypadá ještě o něco lépe.
Zajímavé to bude, pokud se cenově bude pohybovat mírně nad úrovní Golfa - pak to může být stylové auto pro mladé (nejen) Němce. Jinak se to ale dostane z mého pohledu do stejného prolbému jako 406 Coupé - za drasticky vyšší peníze oproti technicky obdobnému Golfu (406) nabízí navíc "jen" líbivý kabát. A sorry hoši od VW, ale na 406 Coupé to alespoň pro mě zdaleka nemá.
Zajímavé to bude, pokud se cenově bude pohybovat mírně nad úrovní Golfa - pak to může být stylové auto pro mladé (nejen) Němce. Jinak se to ale dostane z mého pohledu do stejného prolbému jako 406 Coupé - za drasticky vyšší peníze oproti technicky obdobnému Golfu (406) nabízí navíc "jen" líbivý kabát. A sorry hoši od VW, ale na 406 Coupé to alespoň pro mě zdaleka nemá.
nelíbí se mi to celý, ale hlavně ten předek, kterej k tomu ostatnímu nepasuje. je to takový VWorgasmus, jen aby něco.. ;-\
Nedá mi to, ale musím říct, že kromě GTIho tady VW spousta lidí peskuje za to, že dělá nudný auta a když se trochu odváže, tak mu daj na frak ještě víc... >😁 Já ho nepeskuju, ale stejně dodám, že podle mě VW prostě nikdy nebude udávat tón v designu. Každopádně do tohoto konceptu jsem nemohl říct, že by to byly auta hnusná. Jen ne moc odvážná, ale víceméně nadčasová a v tom je jejich síla! Takový auta mají dělat! Ale tohle, to je opravdu směs křivek z různých aut, který jsou hezký na autech, z nichž se vyjmuly. Na tomle konceptu to vypadá jako výsměch autorům "původních křivek". Jako nástupce Scirocca to stejnak nevypadá. Toť můj názor.
jestli někoho zajímá, jak se dělají auta, tak koukněte na pár animací a obrázků na tomhle linku: [odkaz]
žádné poluce... VW emoce... to je, oč tu běží... a poběží. Dnes pánové... dnes nastal ten velkej generační zlom... Veterání s logem VW na levým rameni pomalu odjíždí ve svejch GTIčkách k horizontu dějin... a tam v dáli... tam svítá nová epocha... emoční kláda... IROC... jo, chytrej mladej ví, že mu VW přiveze vynikající káru za parádní peníz... A už se to tu začíná parcelovat - jedni Iroca berou, druzí kříčí ne ne ne... Jistě... protože ten nejlepší... VW... ten nekřičí... ten jede. Dnes po dvouletých těžkých diskuzních bojích "GTI proti všem" nastal obrat... a nadále to bude - "VW pro všechny". Kapiš? Irocu? Jo... tys stmelil tuhle armádů dnů i armádu nocí, tys donutil složit zbroj... vždyť všichni jsme zbrojnoši králoVWi... BRAVO IROC :yes: ...jsem dojatý... takřka pláči... leč připraven k dolším bojům proti bezvěrcům. Jsou-li vůbec ještě nějací... :yes:
Dej si k obedu nasup, bezvercu je dost...jo a priostri spicky kulu! Nikdo neni proti VW, temer vsichni proti sterilnimu designu...ale tatdy jde o pekne auto...neni se oc hadat.
😄 ... sterilní design... musím si teď odskočit... něco o tom napíši... nabrousím okazováčky a... 😄 sterilní, sterilní... nechápu. :yes:
To fakt - Pájo, sterilní není, sterilní se nemůže rozmnožovat. Ale VW se množí. Nechápu... Asi klonujou >😒]
Za sebe musím říct, že tohle auto se mi vcelku líbí. je to něco, co jsem od VW nečekla a přesto v jeho designu jsou prvky VW. Pravda ovšem je, že tahle studie okopírovala spousty líbivých a osvěčených designerských prvků od jiných aut a mám pocit, že tahle praxe je u Vlkohradských poměrně častá. Chtěl bych se ještě vyjádřit k diskusi samotné. Padlo tady spousty kvalitních názorů jak od obhájců Iroca, tak od jeho oponentů. Ovšem taky spousty urážek. Uvědomte si, že nás všechny spojuje zálibení v autech. Proto taky věnujeme čas těmhle diskusím. Tohle není potupný urážlivý souboj Paroubek versus Topolánek. Tady nejde o moc ani o peníze. Jen o to podělit se o dojmy své s ostatními a vyslechnout jejich názor 😉 Ok. konec moralýzy 😄
:yes: Bylo by fajn se podívat, kdo tu vždy začne napadat a urážet druhé... Pak to klidně piš adresně 😉 Ale většina stejně ví, komu bys to psal >😒]
😄 Dasty... dnešní... krásná diskuze o VW... navíc jaksi opravdu zlomová (zlomila kdejakého odpůrce 😉 ) vejde do dějin diskuzí... Pokud jsi registroval nějaké ostřejší výměny... myslím, že je dobré si napsat, že třeba já to vidím trochu jinak... ostatně, abych si tu já připíjel s Kingem, nebo aby Ciello pozvedl Kingovi palec... to je opravdu věc nevídaná... No, mozzkovej menstruant... toho registruj a jeho projevy nepřeceňuj... Nahoře mu kolega napsal, že je to blb... no... sice ostřejší hodnocení, leč... s odkazem na praxi ZZ zde, poměrně obtížně vyvratitelné. Já osobně jsem velmi rád, že jsem dnes ZZ jakž takž dokázal udržet na řetězu... Takže dnešní vítěz je... IROC... 😉 :yes: :yes:
Jen bych chtěl pro jistotu (aby nedošlo k nedorozumění) dodat, že já jako odpůrce zlomen nejsem. Je to sice slibné, ale když dostane impotent Viagru, tak ho nevyléčí - prostě má jen chvílkový záchvat potence. Aby svět přesvědčil, že něco umí, musí se snažit mnohem více. 😉
Jak snažit?.. nahoře mi někdo vysvětlil, že VW je evropskou dvojkou... myslíš, že je to špatné postavení? Drsone, ty se opravdu domníváš, že VW by měl svět přesvědčit, že vůbec něco umí? Opravdu to myslíš vážně? Nebo to je jen Drsoňův páteční bonmot?.. 😄
prvni VW o kterem po dlouhem rozvazovanim rikam ze se mi vcelku libi. Jen kurna pro my oci statheno tricatnika dejte tam normalni displeje a ne equalizer z karavanu technarske dodavky.
VW asi neumí nic jiného než okopírovat...v tomto případě studii Mitsu Lancer EVO X. A to hlavně předek. >😁 Hanbaaaaa! :no: :no:
No... a jsi si jistej, že to není naopak? jestli tedy vycházíš z časové posloupnosti článků... pak bys měl nepochybně pravdu, ale MitsuX... ono to bude trochu složitější... viď. Nebo, že by Mitsu obšlehlo předek Irocu, když škemralo ve Vlčákově o DSG?... 😉
navíc mi připadá, že to auto jakoby nemá držku. prostě mu uřízli rty a nasadili tam jakousi umělou náhražku. VW jako takovej mě nebere (poslední krásný auto byl golf III, že..), ale vcelku chápu jejich umírněnou politiku (vivat škoda). jenže tohle je z extrému do extrému.
Nejhorší na tom je,že i když VW vyrobí takový * jako je IROC,vždycky se najde 1000000 blbečků,ktěří jsi ho koupí. :no:
Tenhle krok VW mě mile překvapuje. Mě se to auto líbí, jasně že nebude veliký, ale jestli i ostatní kategorie dostanou oživení, tak paráda. Jako bylo na čase! Jinak diskuse je zase bitvou ZZ a GTI, dvou virtuálních postaviček. To už ani nečtu.
Já vám nevim...mam z toho konceptu divný pocitu..VW mi bylo sympatický právě tim,že se nesnaží být za každou cenu originální...ale jejich jak tu ostatní říkaj ,,nudný" auta se mi líbily mnohem víc,než seat,honda,škoda(Roomster,kdovíjak dopadne Fabča) a jiné automobilky který za každou cenu chtěj být originální ;-\
nezdá se vám to nějak podobný chystané Audi A1 ?
čumák to má trochu jinej, ale základní linie je hooodně podobná...
čumák to má trochu jinej, ale základní linie je hooodně podobná...
hned ako som sa pozrel na prvi obrazok tak som zistil ze volkswagen by nieco take nedokazal vyrobyt je to kopia dvoch roznych aut a to s predu Mitsu Concept X maska,svetla a zo zadu je to Alfa Romeo 147 maska,svetla mno vyzera to schopne no ale je to okopirovane :no:
Presne tak. Zrovna to jdu psat. 😉 Akorat ze to Mitsubishi je mnohem vkusnejsi.
No... a jsi si jistej, že to není naopak? jestli tedy vycházíš z časové posloupnosti článků... pak bys měl nepochybně pravdu, ale MitsuX... ono to bude trochu složitější... viď. Nebo, že by Mitsu obšlehlo předek Irocu, když škemralo ve Vlčákově o DSG?...
no ono ide oto ze neviem neviem zeby niekto chcel alebo dokonca mitsu chcelo kopirovat hh auta od volkswagenu ked skoro vsetky auta su rovnake stare ci nove aj keby im nedali znacku tak by som vedel ze je to od volkswagenu podla dizajnu a napad na ten predek bude asi scela jiste pochadzet od Galantu . ... :yes: a ne od zadne jine znacky ..
Tak hlavně předem bych dal rád najevo,že studie IROC se mi vcelku líbí.Nejsem příznivcem VW,ale tohle ujde.Nejvíc mě asi oslovil předek (ač je tady podoba s EVO X) a uvítal bych zadek ve stylu původního šíra a ne variaci na hot-hatch.Spíš mám největší obavu z toho,jak to vyjede z linky,aby nám to moc neořezali.Byl tady názor ve stylu,že je to sh*t,ale protože je to VW,tak se najde X blbečků,kteří si to koupí.Jestli to tak bude,tak bych rád všem těm blbečkům poděkoval,protože to bude impuls pro další automobilky,že vyrábět taková auta má smysl a je mi jedno,jestli na základě úspěchu IROCu vyjede sportovní opel,ford,honda,mitsu.... Až nebudou zákazníci,kteří si budou chtít koupit výrazné auto pro zábavu,tak budem jezdit jen SUV a MPV a bůh ví čím ještě a za 4l nafty.Pak teprve můžem brečet,že auta nemaj emoce.
A propo GTI... Nemůžu si odpustit poznámku, ale jsem zvědavý opět na tvé orgasmy... A pak si s chutí přečtu, co jsi tady psal o Breře...
Chytrému napověz hloupého trkni... >😒]