Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Světová premiéra: Studie VW IROC

Stylistický jazyk Volkswagenu se asi brzy změní. Místo konzervativních a nadčasových linií se dočkáme tvarů plných emocí, rychlosti a síly. Přinejmenším se to bude týkat nových sportovních modelů. Iroc je prvním z nich.
Zpět na článek
25. 8. 2006 08:45
neregistrovaný "wolff"
25. 8. 2006 08:51
neregistrovaný "jozef77"
25. 8. 2006 09:43
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:13
neregistrovaný "OZZY"
25. 8. 2006 09:48
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 10:15
neregistrovaný "sk"
25. 8. 2006 08:50
neregistrovaný "sr"
25. 8. 2006 08:54
neregistrovaný "WildWave"
25. 8. 2006 08:57
neregistrovaný "GP"
25. 8. 2006 19:31
neregistrovaný "nielblack"
25. 8. 2006 18:56
neregistrovaný "Bárt"
25. 8. 2006 09:04
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 09:09
neregistrovaný "GP"
25. 8. 2006 09:05
neregistrovaný "Gougy"
25. 8. 2006 09:36
neregistrovaný "Charger"
25. 8. 2006 09:08
neregistrovaný "5thelement"
25. 8. 2006 09:09
neregistrovaný "blue.sun"
25. 8. 2006 09:11
neregistrovaný "Leftie"
25. 8. 2006 09:12
neregistrovaný "ing. 665+1"
25. 8. 2006 09:13
neregistrovaný "Paja"
25. 8. 2006 09:14
neregistrovaný "formy"
25. 8. 2006 09:18
neregistrovaný "Paja"
25. 8. 2006 09:26
neregistrovaný "ing. 665 1"
25. 8. 2006 09:30
neregistrovaný "Paja"
25. 8. 2006 15:51
neregistrovaný "formy"
25. 8. 2006 09:16
neregistrovaný "Paja"
25. 8. 2006 09:47
neregistrovaný "ciello"
25. 8. 2006 09:18
neregistrovaný "Leftie"
25. 8. 2006 09:45
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 09:47
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 09:48
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 10:05
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:16
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 10:22
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:54
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 11:01
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:12
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 11:30
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:34
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 12:06
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:36
neregistrovaný "kus"
25. 8. 2006 12:44
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:55
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 15:01
neregistrovaný "fester"
25. 8. 2006 12:39
neregistrovaný "max"
25. 8. 2006 11:16
neregistrovaný "Misha"
25. 8. 2006 10:01
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:13
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 10:17
neregistrovaný "Radek m"
25. 8. 2006 10:18
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:27
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 10:47
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:01
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:33
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:56
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 11:33
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:39
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 11:45
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 12:47
neregistrovaný "max"
25. 8. 2006 15:14
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 23:06
neregistrovaný "jozef77"
25. 8. 2006 20:14
neregistrovaný "Ales"
25. 8. 2006 11:05
neregistrovaný "manitou"
25. 8. 2006 11:26
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 12:14
neregistrovaný "manitou"
25. 8. 2006 12:14
neregistrovaný "anonym"
25. 8. 2006 12:31
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 12:45
neregistrovaný "Mack"
25. 8. 2006 10:17
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 10:27
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:31
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 10:41
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:50
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 10:55
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:49
neregistrovaný "max"
25. 8. 2006 10:42
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 10:52
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:00
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 11:09
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 11:22
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:28
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 13:44
neregistrovaný "Dasty"
25. 8. 2006 12:21
neregistrovaný "OZZY"
25. 8. 2006 15:08
neregistrovaný "lock"
25. 8. 2006 10:49
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 10:54
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:54
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 11:00
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 11:03
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 11:10
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 11:40
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 12:14
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 12:53
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 14:09
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 15:25
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:17
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 12:16
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 12:19
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 15:30
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 10:01
neregistrovaný "Martin"
25. 8. 2006 10:06
neregistrovaný "Skyline"
25. 8. 2006 10:17
neregistrovaný "GTI"
27. 8. 2006 19:34
neregistrovaný "H"
25. 8. 2006 10:04
neregistrovaný "Kowik"
25. 8. 2006 10:08
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:06
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 10:15
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:29
neregistrovaný "sk"
25. 8. 2006 10:20
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 10:23
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:58
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 11:16
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:16
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 11:23
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:26
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 11:32
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:26
neregistrovaný "RS"
25. 8. 2006 10:27
neregistrovaný "RS"
25. 8. 2006 10:29
neregistrovaný "prekladys"
25. 8. 2006 10:54
neregistrovaný "ciello"
25. 8. 2006 11:00
neregistrovaný "Cjoctavian"
25. 8. 2006 11:07
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 23:31
neregistrovaný "jozef77"
25. 8. 2006 11:06
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 11:09
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:14
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 11:19
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:21
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 12:03
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 12:07
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 15:41
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 10:54
neregistrovaný "misoo"
25. 8. 2006 10:59
neregistrovaný "manitou"
25. 8. 2006 11:10
neregistrovaný "Paja"
25. 8. 2006 11:07
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:11
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:16
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:30
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 12:40
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:50
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 12:57
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 13:06
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 13:16
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 13:20
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 13:22
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:42
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 12:52
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 12:59
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 14:16
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 15:35
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 14:40
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 13:11
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 12:42
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 12:50
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 13:02
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 13:12
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 13:19
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 13:22
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 13:08
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 13:12
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 23:36
neregistrovaný "jozef77"
25. 8. 2006 11:39
neregistrovaný "sepo"
25. 8. 2006 11:39
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 8. 2006 11:41
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:53
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 8. 2006 13:35
neregistrovaný "Paja"
25. 8. 2006 14:48
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 8. 2006 11:42
neregistrovaný "Jason"
25. 8. 2006 11:59
neregistrovaný "Emmel"
25. 8. 2006 12:07
neregistrovaný "cyrus smith"
25. 8. 2006 12:26
neregistrovaný "Hermes"
25. 8. 2006 12:32
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 12:47
neregistrovaný "cyrus smith"
25. 8. 2006 13:12
neregistrovaný "Hermes"
25. 8. 2006 13:02
neregistrovaný "sr"
25. 8. 2006 14:22
neregistrovaný "Dasty"
28. 8. 2006 10:39
neregistrovaný "sr"
25. 8. 2006 13:10
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 13:37
neregistrovaný "Paja"
25. 8. 2006 13:46
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 13:53
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 15:34
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 15:47
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 16:02
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 17:06
neregistrovaný "MitsuX"
25. 8. 2006 13:41
neregistrovaný "Alex"
25. 8. 2006 14:37
neregistrovaný "Dasty"
25. 8. 2006 15:02
neregistrovaný "misoo"
25. 8. 2006 15:14
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 15:33
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 15:43
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 16:01
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 19:11
neregistrovaný "Drsoň"
26. 8. 2006 00:56
neregistrovaný "O.J."
25. 8. 2006 15:33
neregistrovaný "Kermit"
25. 8. 2006 15:59
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 8. 2006 16:22
neregistrovaný "Johny.Rico"
25. 8. 2006 17:04
neregistrovaný "MitsuX"
26. 8. 2006 00:51
neregistrovaný "O.J."
28. 8. 2006 09:48
neregistrovaný "MitsuX"
25. 8. 2006 17:12
neregistrovaný "cyrus smith"
25. 8. 2006 17:15
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 17:37
neregistrovaný "Bart 13"
25. 8. 2006 22:11
25. 8. 2006 22:40
neregistrovaný "kysliq"
25. 8. 2006 23:45
neregistrovaný "zanzi"
26. 8. 2006 08:03
neregistrovaný "švihák"
26. 8. 2006 10:06
neregistrovaný "Tead"
26. 8. 2006 17:24
neregistrovaný "mmeridian"
26. 8. 2006 17:52
neregistrovaný "evo"
26. 8. 2006 18:48
neregistrovaný "VDC"
27. 8. 2006 09:03
neregistrovaný "evo"
27. 8. 2006 19:13
neregistrovaný "evo"
27. 8. 2006 19:28
neregistrovaný "evo"
27. 8. 2006 19:30
neregistrovaný "evo"
28. 8. 2006 12:06
neregistrovaný "donald"
8. 9. 2006 09:02
neregistrovaný "Lubo"
neregistrovaný "wolff"
25. 8. 2006 08:45
bez titulku
No dobře...První trochu rozumě vypadající VW po 25 letech. Sice trochu přeplácané, ale dávám 5 bodů za snahu.
A propo GTI... Nemůžu si odpustit poznámku, ale jsem zvědavý opět na tvé orgasmy... A pak si s chutí přečtu, co jsi tady psal o Breře...
Chytrému napověz hloupého trkni... >:-[]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "jozef77"
25. 8. 2006 08:51
Re: bez titulku
>:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 09:43
Re: bez titulku
Nechci tě přece trkat... ;-) Něco napíšu.
neregistrovaný "OZZY"
25. 8. 2006 12:13
Re: bez titulku
Jen trkej, je to jenom golfik s rohama.
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 09:48
Re: bez titulku
>:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "sk"
25. 8. 2006 10:15
Re: bez titulku
Suhlas, ze je to to konecne nieco co sa vymyka z nudy VW produkcie. Ale len tym, ze sa to snazi byt odvazne, pri tom to je stale nevyrazne a anonymne. Malo skutocnych napadov a vlastneho charakteru... Chce to dotiahnut, inak to zapadne.
neregistrovaný "sr"
25. 8. 2006 08:50
asi jsem moc konzervativní
těmhle futuristickým budíkům nemůžu přijít na chuť. Sice to krásně svítí, ale není to nic pro mě. Já raději klasiku. Mimochodem, nepřipomínají vám zadní světla trochu světla z Peugeuotu 206?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "WildWave"
25. 8. 2006 08:54
Re: asi jsem moc konzervativní
Pripomina mi to vela veci. Ale mlademu bejckovi to bude jedno ;-)
neregistrovaný "GP"
25. 8. 2006 08:57
Re: asi jsem moc konzervativní
ale i jo, trochu to tam vidím ... jinak iteriér chladný, celkový vzhled agrese jako když amerika spatří bin ládina, naco tak agresivní pohled? ... ty přední světla zamračené a lá bmw ... boky třídveřového stila ... a ten fosforový jas vnitř no dyť mě z toho vlastně bolí oči už teď ... a ta zelená, ten minulý koncept se mi líbil ale tohle nic moc.
neregistrovaný "nielblack"
25. 8. 2006 19:31
Re: asi jsem moc konzervativní
Nevim jak vam, ale me se taky zda, ze to az moc pripomina mix z aut ruznych znacek. Predek nove Mitsubishi Lancer do toho trochu strihnute svetla z BMW. Zadek, jak uz tu nekdo psal Peugeot 206 a taky strihnuta starou tridverovou Hondou Civic. No asi ve vlkohradku dosly napady... >:-[]
neregistrovaný "Bárt"
25. 8. 2006 18:56
Re: asi jsem moc konzervativní
Tak mě ta zadní světla na první pohled připomněla Mitsubishi Colt, tu generaci někdy z druhý půlky 90. let. Parkuje nám před barákem, takže ho mám dobře v oku ;-) Ten předek mi zase dost připomíná tu studii Lanceru, nebo Galantu, nebo co to bylo. Neboli že by se nám VW rozhlíželo v kuchyni a v archivu Mitsubishi???
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 09:04
bez titulku
Tak teda nevim, co si o tomhle autu (konceptu) myslet. Je pravdou, že se ve Vlkohradu pěkně vodvázali. Ten design je jednoznačně zajímavej. Ale ta maska... no co mi jen připomíná?? Je tam vidět inspirace u Audiho a taky u té nové Miciny Evo X. Ano tu mě to připomíná nejvíc >:-[] Jinak interiér je super a zmijí zelenou bych spíš nazval "žabím hlenem" 8-s Ta je otřesná... 8-s :no: :no: Ale budu držet palce VW ať konečně začne vyrábět auta, která budou konečně designově na úrovni ;-) :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GP"
25. 8. 2006 09:09
Re: bez titulku
jo Evo X a já pořád co mi to tak připomíná a je to o pár odkazů níž ...
neregistrovaný "Gougy"
25. 8. 2006 09:05
trochu jinde
Tak tenhle slepenec 206, Coltu, Stilla a starého Civiku považují u VW za vrchol tvořivosti? Mno, budiž, ale doufám, že se před uvedením na trh doladí - kompletně předělá ;-) Jen si tak vzpomenu na Saab Aero, a vidím, jak má vypadat odvážný koncept..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Charger"
25. 8. 2006 09:36
Re: trochu jinde
jo..Aero- pro mě jeden z nejlepších konceptů nedávné minulosti :yes:
neregistrovaný "5thelement"
25. 8. 2006 09:08
Golf Sport
Na nové Scirocco jsem se docela tesil, ale tenhle maly hatchback, ac vypada zajimave, si to pojmenovani nezaslouzi. V porovnani s prvni generaci, kterou zde pripomina pouze barva, volant a nektere dalsi detaily v interieru je to prilis golfoidni. Ale i tak, VW :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "blue.sun"
25. 8. 2006 09:09
Líbí
Mám sice radši spíš praktičtější auta, ale tohle se mi líbí. Akorát by mě zajímalo, kdo tomu bude jako konkurence... Volvo V30 a Audi A3?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Leftie"
25. 8. 2006 09:11
MIMO TÉMU....
[odkaz] asi mercedesy zdražejú... >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ing. 665+1"
25. 8. 2006 09:12
bez titulku
honda ukázala, že cesta futuristickýho designu neni slepá ;-) btw. mi to pripada jako taková dynamičtější a3 :-) Každopadně tahle dražší škodovka nevypadá zle, mnohem líp než gofy, passaty pro důchodce :-! Cena ? milion >:-[] no nekup to...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
25. 8. 2006 09:13
Re: bez titulku
Cena bude o 2k EUR drazsi nez srovnatelny Golf...
neregistrovaný "formy"
25. 8. 2006 09:14
alfohonda
Nic průlomového na té studii nepozoruju, zjevná inspirace u Alfy a Hondy C3D 5g! Navíc do sériové výroby se z tohoto vzhledu dostane podle mě tak 20%
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Paja"
25. 8. 2006 09:18
Re: alfohonda
Zakladni forma zustane, zmeni se detaily (viz. EOS), podobnost bych hledal u V30, nez u Vami vypsanych, tam zadnou paralelu nevidim, zkuste byt konkretnejsi a otevrete ostanim oci! ;-)
neregistrovaný "ing. 665 1"
25. 8. 2006 09:26
Re: alfohonda
EOS vypada "dobře" akorát na fotkách, jinak je to malý cabrio pro blondýnky. Až jsem tomu nemoh uvěřit.... :-!
neregistrovaný "Paja"
25. 8. 2006 09:30
Re: alfohonda
Psal jsem o tom, jak se zmenil koncept oproti serii, ne zda se mi libi...
neregistrovaný "formy"
25. 8. 2006 15:51
Re: alfohonda
takže podle mě 3foto druhá řada jasná linka Hondy civic vč.zadních světlometů, dokonce ikdyž to není zjevné by se dalo přirovnat otevírání patých dveří. Samozřejmě je to uhlazenější linie a proto i přirovnání k novějším alfám. To že do série půjde minimum je jasné protože jde o masovku a cenově od 400tis to si to začnete skládat od motoru 1.4 at si píší o čem chtějí. O podvozku nebudu ani spekulovat na co to postaví, určitě půjde o převzatou platformu z Passatu néli Golfu ale rozvor spíš tíhne k tomu Pašíkovi-interiér jasný koncept-bez komentře.
neregistrovaný "Paja"
25. 8. 2006 09:16
VW zbroji
Tohle je opravdu slusny pocinek. VW si dovoluje, ve tridach az po stredni ma tak silnou pozici, ze muze experimentovat a IROC je vazne fesak. Navic se da cekat, ze i G VI. bude odvazne. Tohle se mi vazne libi! P.S.: Pierro celni maska a la Evo X...skvely postreh! :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
25. 8. 2006 09:47
Re: VW zbroji
musím s tebou souhlasit.. a taky si myslím, že u tohoto auta se budou více držet konceptu... U Eose taky každej předpokládal, že to bude jen golf cabrio.. takže jsem docela zvědav, kam s tím hnou.. Nebude to Golf, takže ty odvážnější linie předpokládám zůstanou.. ;-)
neregistrovaný "Leftie"
25. 8. 2006 09:18
VW?!?
Som si myslel, že je to Audina... Ten predok by som skôr čakal u AUDI. Zboku (hlavne na jednej fotke) to mi pripomínalo Fiat Bravo... Zelená nie je zlá farba. Ale modré podsvietenie by som do interiéru rozhodne nedal. Strašne ťahá oči... ;-\ Hvezdári vedia, o čom hovorím... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 09:45
Tuning.
Proč se teď stávají moderní ty neóny v interiéru? Tam přece budu sedět já a já osobně netoužím po tom, aby to na mě svítilo jako řídící pult Entrprajs. Vepředu vidím kus Volva a ten zadek mi vadí stejně jako na Breře. Vypadá to jako *kubánky. Prostě velkej a opticky těžkej.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 09:47
Re: Tuning.
Aha * :-) Omlouvám se, tak tedy zadnice kubánky
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 09:48
Plagiátorství by VW
1. předek Lancer, 2. palubka Civic, 3. profil C30 Tak až tu zase někdo bude psát o kopírování asijských výrobců, nechť si zamete před německým prahem :no:
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:05
Re: Plagiátorství by VW
Ještě jsi zapomněl napsat, že je to podobný tobě, zejména tou žraločí tlamou... sakra co to píšu... já si to poplet s tím zaječím pyskem... promiň. ale neklesej... řekl bych neimpotentni... jsou žraloci... jsou dravci... jsou ovšem i zaječí pysky. Svět je barevnej... prostě... někdo miluje biftek, někdo jihočeskej zrající... nesoudím... moje zásada ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 10:16
Re: Plagiátorství by VW
Raději nám zase napiš, že v Německu jezdí nejvíc německých aut >:D
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:22
Re: Plagiátorství by VW
Jo, dobře, žes mi to, pysku, připomenul. Tys to nějak pokrouceně pochopil... Já akcentoval to, že tam jezdí mnoho německých premiovek v porovnání k mainstreamu v nižší střední... rozumíš... záplava A3, BMW1, MB-A... nikoliv záplava Golfů, Aster a Focusů... Ti jezdí ve východním Německu... A protože je Německo nejvyspělejší evropskou zemí... je tamní trh inspirativní možná i pro tvé touhy... pár lexíků (píši pár) jsem tam registroval... asi tolik jako Citroenů C5 >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 10:54
Re: Plagiátorství by VW
Měl by ses krotit ve svých výkřicích směrem k druhým :no:
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:01
Re: Plagiátorství by VW
Pokud toho druhého myslíš sebe... pak dovol abych ti vyjádřil upřímnou soustrast.
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 11:12
Re: Plagiátorství by VW
Nechápu, proč mě oslovuješ "pysku".. Pokud v tom chceš pokračovat, tak tě taky můžu oslovovat "předkožkou" nebo "vejcovodem" ;-\ Laskavě se uklidni, běž si pro mokrej hadr na hlavu, sám víš, kde se fasujou a přestaň tu zase zaplevwelovat diskuzi tvejma chytrejma řečma o druhých diskutérech. Zajímavé, že tu nejsou žádný dohady, když nepíšeš... ;-\ ale chytrému napověz... avšak tobě by nepomohlo ani žhavení lebky zvané budík >:-[]
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:30
Re: Plagiátorství by VW
Ty mozkové menstruace ti dávaj na frak. Tak se přes víkend vybreč a něco už s tím udělej. Jsi směšný.
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 11:34
Re: Plagiátorství by VW
Poslední větu si opakuj před zrcadlem >:D :yes: >:D
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:06
Re: Plagiátorství by VW
Jo, dnes večer to hned zkusím >:-[] a ty zase prosím tě na sobě zapracuj s tou mozkovou menstruací... působí to tu opravdu směšně... vždyť sledovat tě... co týden to na tebe vleze. Člověka až mrazí jak přesnou máš periodu...
neregistrovaný "kus"
25. 8. 2006 12:36
Re: Plagiátorství by VW
GTI, zz je blb, to vsichni vidime, ale nemusis se navazet do
Jihu, protoze az na to, ze zde ziji ignoranti typu zz, je tady opravdu krasne ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:44
Re: Plagiátorství by VW
:-) Neboj... miluji "jih"... Jestli tam máte takovejch jako je ZZ víc... tak s tím něco udělejte :-) :yes: Jinak souhlas ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 12:55
Re: Plagiátorství by VW
Ty jsi ale kus :-) Ještě mi řekni, jak jsi přišel na to, že jsem z jihu >:-[]
neregistrovaný "fester"
25. 8. 2006 15:01
Re: Plagiátorství by VW
gti sucks as fuq.dostanes pres pitchu hodne brzy
neregistrovaný "max"
25. 8. 2006 12:39
Re: Plagiátorství by VW
trošku od veci, ale dokáže tu niekto definovať prečo je A3 prémiovka, čiže športové emocie na podvozku a s motormy s Oktávie a Golfu, ostatné Audi určite prémiové samozrejme je...A3 tak akurát cenou.. >:-[]
neregistrovaný "Misha"
25. 8. 2006 11:16
Re: Plagiátorství by VW
Presne to same me taky napadlo :yes:
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:01
ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Hlavně přečti článek... co vidíš, to je důležité jen zčásti. Důležité je ovšem to, co si přečteš - sportovní modely VW budou emočně inspirativní... a to je podle mne zpráva roku... protože ne každý souzní s aktuální designérskou tendencí VW... Vždyť empétrojkovej kovboj... zoufalej, že ještě nesehnal tu novou pecku od svý oblíbený superskupiny na baterky... od toho VW těžko může očekávat nadhled, estetickou vyzrálost a schopnost najít sama sebe a pak teprve své místo na světě i v garáži... je tedy třeba sestoupit do světa stínů empétři... do světa baterek bez paměťového efektu... do světa multifunkčních sponek na papíry, do světa barevnejch displejů, do světa perořízků, kterejma se dovoláš i svýmu psychiatrovi... ano... svět neví, jaký chce být... ovšem chce být jiný... neboť, touha být jiným dává naději na lepší zítřek. To, že ten zítřek tě roztrha žraločí tlamou... tím se nezabejvej... jesli někde... tak na vlně jsi stejně nebyl, nejsi a nikdy ani nebudeš... zbejvá jen touha být jiný... VW ti ji naplní. P.S. Zadní světla... pozor na ně... a přední maska... sice zjemní, ale bude se ti o ní často zdát. Tak zapamatuj. BRAVO VW-PORSCHE... za odvahu. :yes:
Rozbalit vlákno
52
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 10:13
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
To vypadá skoro jako gtirehabilitace Hondy Civic 5D a 3D >:D . Hmmm, svět chce být jiný, touha být jiný - WOW! Co to čtu? :-)
neregistrovaný "Radek m"
25. 8. 2006 10:17
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Jo kroutí se z toho jak had
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:18
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Svět... já ne :-)
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 10:27
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Nicméně jsi byl nucen uznat, že i konzervativní Evropa chce být jiná a ať chceš, nebo ne, tohle torpédo inovací odpálila Honda s Civicem. Jen tě k tomu donutila až zrada designérů ve vlastních wolfsburských řadách. Jsem zvědavý, kdy se utrhne lavina změny designu u SUV ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:47
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Jistě... i Evropa bude jiná... to je snad přirozené Civic ukázal odvahu (chválím) Hondy... a myslím, že hlavně vyrazil dech u TTT... Ukázala ji ale i Astra, ukáže ji nepochybně i GOLF VI.
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:01
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Úplně se chvěju blahem >:D
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:33
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
>:D
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 10:56
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Kingu, tím torpédem inovací, které Honda civicem odpálila máš na mysli přesně co? Ten soubor nesourodých displayů uvnitř, problematickou ergonomii (k nastartování potřebuješ obě ruce) nebo ten "kosmický" design, který už po půl roce působí fádně? Pokud by šlo o design (o něm nejvíc je tahle debata o Scirocu), pak znovu narazíš na problém stylu, tedy designového stylu, tomu o kterém jsme mluvili u X3ky, tomu co tak zoufale Hondě chybí. Design se mění, styl zůstává, jednotí různé modely, dává výrobci tvář, tohle VW umí, stejně jako většina evropských výrobců, tím, že Honda udělá jedno průměrné auto s přístrojovkou ze Star Wars nemá vývoj designu automobilů žádný vliv. Můžu tě ujistit, že digitální palubka v Kadettu byla v 88 roce možná větší bombou než dnes Civic, přesto z průměrného kadetta lepší auto neudělala. ;-)
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:33
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Obávám se, že vůbec nezáleží na tvém názoru, to, že příchod Civicu zacvičil s C segmentem je neoddiskutovatelné, donutilo to k reakci VW (a kreaci zcela mimo své zaběhlé mantinely) a podle kuloárů i Toyotu. A další budou následovat. Mimochodem - to průměrné auto co po půl roce už působí fádně je i přes plné vytížení swindonské fabriky stále na 4 měsíce vyprodané.
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 11:39
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
>:D >:D >:D konečně vím jak to funguje v autoprůmyslu. Jo Kingu Sciroco je reakcí na Civica. 8-s
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:45
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Ale trvalo to...
neregistrovaný "max"
25. 8. 2006 12:47
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Civic ten dizajn je hrozný, ukáž sa s tým autom za takých 5 rokov na ulici a budeš na smiech >:-[] Honda vie, prečo tak rýchlo obmiena modely...a o technickej dokonalosti podvozku v dobe viacprvkového zavesenia už nemá cenu ani diskutovať..proste velmi drahý modny výstrelok...
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 15:14
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Taaak, utřít nudli do rukávu, zapnout kšandy a šupky dupky zpátky do pokojíčku a otevři si zase nějaký pěkný omalovánky, ano?
neregistrovaný "jozef77"
25. 8. 2006 23:06
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
:yes:
neregistrovaný "Ales"
25. 8. 2006 20:14
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Na Kadetta prosím nesahat :-)
neregistrovaný "manitou"
25. 8. 2006 11:05
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
A ještě k tomu inovací ? No já bych řekl, že to bylo evoluční dotahnutí nápadu [odkaz] ;-)
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:26
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Co mají ta auta společného? Řešení a umístění C sloupku a předních světlometů. Jasně, evoluce tam je, ale od Australopitheca rovnou k Homo Sapiens. :-)
neregistrovaný "manitou"
25. 8. 2006 12:14
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Přání otcem myšlenky ;-) Kingu, chválím tě, hájíš své názory, ale nejseš tak agresivní a dogmatický jako Ikona. S tebou se dobře diskutuje, dík. PS: CR-V - už jsem našel tu podobnou linku zadního bočního a střechy - Infinity. Takže Honda nepřichází s něčím extra novým. ;-)
neregistrovaný "anonym"
25. 8. 2006 12:14
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
linky a INFINITI ;-)
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 12:31
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Máš recht, FX. Kupéprofil má i RX, to měl napadlo přece jen rychleji než FX. Jde o jasnou snahu vzhledově se přiblížit kategorii SUV o čtvrt mega dražších. Takže z profilu tu podobnost máme, teď vyhlašuju soutěž - Kdo najde podobnost přední partie? ;-) >:D . To jsem zvědafff :-)
neregistrovaný "Mack"
25. 8. 2006 12:45
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Tohle auto se mi libi ale revoluce to urcite neni .... a srovnavat Civica kterej se uz nekolik mesicu prodava s nejakym conceptem kterej se budu vyrabet az nekdy v roce 2008 neni uplne fér rek bych. A taky nezapomen ze to je zatim jen concept, takze asi nebude vypadat takhle az se bude vyrabet. Ale jinak samozrejmne super !! dostava tri z peti palcu nahoru :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 10:17
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Bravo za odvahu ? >:D
Smiř už se s tím, že VW nikdy nebude průkopníkem designu. VW zaujímá až zbabělej postoj k novému. Používají "nové" prvky, který už má na sériovým autě konkurence a jsou vyzkoušený z předmětu líbivost. Některý VW potom můžou vypadat celkem obstojně, ale první nikdy nejsou. První jsou totiž vždycky ti co na to maj koule, a to marketingový oddělení VW nemá.
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:27
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Co blázníš? VW přece nejde o koule >:D ... Ownere... ty snad neznáš padesát let VW? Ty nevíš, jakou roli tu sehrál Brouk, Golf či Passat? Ty nevíš, že VW je evropskou automobilkou č.1? Na emoce tu máme Porsche Ferrari a Aston... něktewří možná i Alfu a Lambo... ale VW jde úplně jinudy... naštěstí.
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 10:31
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Evropskou automobilkou No.1 je Renault ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:41
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
A VW je?
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 10:50
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
2.
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:55
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
No... tak to není na pláč... :-) ;-)
neregistrovaný "max"
25. 8. 2006 12:49
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Europskou automobilkou No1. z najväčším prepadom je Renault >:-[] pozri predaje od začiatku roka....
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 10:42
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Měl jsem to napsat rovnou. Ano Brouk A Golf před padesáti lety. Passat k nim už nepatří. Ale co teď? No. 1 v čem? V prodejích. Na poli technologií a designu ovšem o takovém umístění nemůžeme ani uvažovat. A znovu ty emoce. Ty ti vyvolá mnohem víc aut než ferrari a spol. Vw je nevyvolá jen díky tomu, že prostě nepřekvapí. Všechno už jsi na ulici viděl a ty tvary který byly před rokem zajímavý a rád ses ně díval, už máš jednoduše okoukaný. V týhle době s nima přijde VW, ale ty už se díváš stejně jinam, rozumíš? VW je prostě za ostatníma pozadu. Věřím, že designerské oddělení má potenciál, ale o všem rozhoduje marketingové, které mu nepovolí ani jedno očko řetězu v zájmu co největšího prodeje. Co si budeme povídat, drtivá většina lidí se nedívá na auta jako my. prostě jdou a vezmou to první na co narazej, protože je zajímá jen dopravit se z bodu A do bodu B. V tomhle horizontu jsou všechny auta stejný a rozlišujou se jen cenou. Pro tyhle zákazníky tu je koncern VW, a ten si jim nedovolí předložit něco tak netradičního, jako to udělal třeba Bangle.
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:52
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Právě, že styl VW je dokonale dotažený mainstream... Technicky, není problém... vlez do 200 koní a máš motor světa roků 2005 i 2006, vem k tomu DSG a jsi král silnic... Co tě oslovuje v mainstreamu? Vectra? C5? nebo snad 307?
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 11:00
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Teď jsi mě skoro urazil :-! Opel nebo francouzi? :no: Taky sláva že se probrali. Do příchodu 1,2 HTP nevyvinul deset let pořádnej benzínovej motor. A když přišli frantíci s HDI, tak se museli pánové se svým pumpendýzlem chytit za hlavu TSFI tleskám. Ale musím tě opravit, že motory roku jsou to jen ve své kategorii. Napříč kategoriema to vede BMW. :-)
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 11:09
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Vlastně k věci. Právě, že mainstream. Už to samotný slovo vylučuje nějakou přehnanou invenci. Formulka "dokonale vyváženej mainstream" může být synonymem "nenadchne, ale neurazí". Možná stojíme na prahu ReVWoluce, ale ne Revoluce. To díky tomu, že VW je tak strašně předvídatelnej, že tohle byť drobné vybočení nás šokuje. ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:22
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Jistě... ale ta skutečnost... že v snad nejinspirativnější kubatůře - 2 litry... to je už porce pro bejka... obsadí první místo dva roky po sobě produkt z mainstreamu... tedy ten "konzervativní" VW ,to je dobré, ne?
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 12:28
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Jen nesmíme zaměňovat pojmy "nejlepší dvoulitr" a "nejlepší auto s dvoulitrem". Jenom motor ti auto neprodá. Hezká holka oblečená jako ťuňťa tě za oči nechytne a samozřejmě i naopak.
neregistrovaný "Dasty"
25. 8. 2006 13:44
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
1.2 HTP navrhli konstruktéři z Mladé Boleslavi. Takže a ni tento motor nejde zcela připisovat ke "skostům VW".
neregistrovaný "OZZY"
25. 8. 2006 12:21
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Nejvíc mne oslovuješ ty kámo. Máš tak skvěle objektivní názory VW versus zbytek automobilového světa. Jsi hrdina. :yes:
neregistrovaný "lock"
25. 8. 2006 15:08
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
jo brouk byl zase krásně inspirován jistou tatrou(typ si nepamatuju) >:-[]
prostě se smiř s tím že vw jen přejímá průkopnictví jiných. >:D
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 10:49
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Přijdu si tu nyní jako ten, co zapaluje kostel, když tu kopu za VW, ale myslím, že úplně nepochopil význam Irocu. Nemusí být průkopníkem (a není) designu, ale říká nahlas - v době, kdy Renault otrávil evropské silnice MPVčky a kdy všichni přemýšlí, jestli paleta modelů Modus, Scénic, Grand Scénic, Espace a Grand Espace je dostatečná a jestli neudělat ještě Grand Twingo, Grand Modus a Grand Grand Scénic, vo době, kdy automobilky škudlí každou korunu a sportovní modely dělají ze sériových, přijde jeden z evropský leaderů s něčím naprosto neskutečným - s kupé s na ničem nezávislým designem. Je tedy velmi nadějné, že tohoto chvályhodného příkladu budou následovat další. Ale třeba nebudou - Tigře a Pumě se to nepovedlo... Jako problém ale vidím to, že jde o auto velikosti golfu, takže lze čekat u výkonnějších motorů venu někde kolem GTI, což je moc. Ideální by byly malý kupátka vycházející z B segementu.
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:54
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Velmi dobrá úvaha :yes:
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 10:54
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Škoda že přišel s Brerou po Breře :-) Mě to nijak nevadí a fandím takovým projektům, ale myslím že pochvala za "něco nového" tu není na místě.
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 11:00
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
To není Brera po Breře je to auto o segment níže.
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 11:03
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Já se na to dívám po stránce designu, o kterém ten článek je. Brera je sice cenou ve vyšším segmentu, ale...
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 11:10
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
V segmentu brery se kupátka vycházející víceméně z konfekčních modelů dělala vždycky, v nižší střední to takové pravidlo není, občas se něco objeví, ale počin VW je nový právě v tom, že Sciroco je konfekční modely VW v nižší střední navázán velmi málo, jak designem, tak technikou. ;-)
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:40
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
V nižší střední dělá třeba zrovna čirou náhodou Honda kupátka už 4 generace a Opel 3. Iroc je málo vázán technikou? 8-s ... >:D
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 12:14
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Používej minulý čas, pokud jde o Hondu a modely kupé prodávané v Evropě, nebo že by mi nějaké současné uniklo? Opel měl coupe z Astry G a má z H, to jsou dvě generace, ale já jsem nepsal, že kromě VW je nikdo nemá, jen to, že je to řídký počin, navíc v případě Sciroca auto NEvychází ze současného seriového hatchbacku, to je ten rozdíl. Proto i poznámka o technice, je jasné, že použije stávající motory, ale jeho podvozek nemá zatím žádný sourozenec. :-!
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 12:53
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Co víš o jeho podvozku víc než já? Patrně jde o golfí platformu, pouze prodlouženou. Použije stejné zavěšení motory, převodovky, okénko palubního systému ( >:D ). Toliko k technice. Honda dělá kupé nižší střední 4 generace. Evropa neevropa. Fakt, tečka. Nicméně řídký počin to je, sorracz, v tvém minulém příspěvku jsem tu poznámku nezaregistroval. ;-)
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 14:09
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
O podvozku vím to, co každý (chápu, že se svými preferencemi dění u VW nesleduješ) tj. to, že systém společných platforem skončil a VW přechází na systém skupin sdílených konstrukčních prvků, v případě podvozků např. náprav, což umožní větší variabilitu (u podvozků např. různé délky rozvorů) Sciroco jako nový model s uvedením po r.2007 bude už takto postaven, takže proto moje poznámka o nesdílení techniky. Pokud jde o Hondu, mě je opravdu jedno jestli má v Japonsku nebo jinde v nabídce kupé, v Evropě si ho nekoupím. ;-)
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 15:25
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Sleduji toho víc, než si můžeš myslet... Systém sdílených konstrukčích prvků >:D . Jasně. A platforma je co? Sdílený konstrukční prvek... Nevím,co víš o automobilové technice, ale prodloužit platformu je velmi jednoduché. Ale i kdyby byla platforma diametrálně odlišná - ty nápravy, pomocný rámy a podobně bude mít Iroc asi samostatně vyvinuté, že? Nebo že by je sdálel s rodinkou zbytku C segmentu koncernu VW? Tipni si... Takže proto moje poznámka o sdílení techniky... :-!
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:17
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Promiň, ale Brera je děs. 159 s hnusným oteklým zadkem. proti ní je Iroc labůž ;-\ Ale nemusíš na mě hned jít s kudlou, vím že je můj názor poměrně vzácný, ale beru Breru jako nástupce GTV a v tomto světle je to velká bída. To nemluvím o řidičsky nulových zážitcích za volantem. Ze sportovního busu je auto pro důchodce :-(
neregistrovaný "owner26"
25. 8. 2006 12:16
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Neomlouvej se. Brera je skutečně krok vedle. Není to ta Alfa, tak jak jí známe. Cuore sportivo, kde jsi! Ale už jse psal výš, že má zadnici jako kubánka, rozuměj pivovarskej valach, a podobně těžkej se mi jeví zadek i tady.
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 12:19
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Myslíš, jak má Brera půlmetrový zadní převis a tady jsou kola v rozích. V názoru na Breru se schodnem, ale srovnání s tímhle moc nerozumím.
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 15:30
Re: ŽRALOKEM DO ŽÍTKŘKA
Nevím, tady se mi zdá zadek velmi lehký, to se spíš bojím pohledu zčistého boku, jestli nebude přední převis moc dlouhý, z toho skoroboku se to trochu zdá...
neregistrovaný "Martin"
25. 8. 2006 10:01
KOPIE NOVEHO VOLVA
Tohle je kopie nového VOLVA C30, nemůžu si pomoci... ;-\
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Skyline"
25. 8. 2006 10:06
Re: KOPIE NOVEHO VOLVA
Neni, je to kopie Evo X. Jeste pred chvili byl jako hlavni clanek a kdyz jsem klinul ted, rikal jsem si, ze v te zelene to vypada trochu jinak - a ono je to jine auto... Holt chlapci z Vlcimlhy konecne pochopili, odkud fouka ten spravny vitr >:-[]
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:17
Re: KOPIE NOVEHO VOLVA
jenom, aby to nebylo obráceně... ;-) Ale popravdě... Mitsu je v takovejch problémech, že mu podobnost s maskou VW může jedině pomoci... Bůh ví, jestli se nakonec nedohodli... když byl Mitsu na návštěvě u VW a probírali výhodnost převodovek DSG...
neregistrovaný "H"
27. 8. 2006 19:34
Re: KOPIE NOVEHO VOLVA
Ne, ta znacna podobnost s Volvem C30 tam je.
neregistrovaný "Kowik"
25. 8. 2006 10:04
No konečně
Už bylo načase aby Vw vychrlil něco více emotivního. Bohužel mám pocit, že až to vychrlí do seriové výroby tak doba tohohle stylu bude dávno pryč. Jo a ještě dotaz: v úvodu článku se píše "Místo konzervativních a nadčasových linií" o které značce se to vlastně mluví? U VW jsem totiž nikdy žádné nadčasové linie neviděl - jsou to totiž spolu s Renaultem nejrychleji stárnoucí auta :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:08
Re: No konečně
No... pozor na to... to stárnutí je relatívní pojem... tuším, že budeš poměrně mladý a tak všechno, co je starší než tři dny je v tomto věku vlastne již nenávratnou historií... Až časem člověk zjistí... že jsou (v autech) produkty, a to i v mainstreamu... které nadčasové jsou... Podívej se například na Golf II... to auto dodnes neztratilo nic, ze svého kouzla... a podívej se na Renault 5... to JE legenda... legenda v čase.
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 10:06
ReVWoluce
Docela mě překvapuje celkem pesimistický tón v této diskuzi, ale asi už to patří k bontonu auta.cz. Kritizuje se všechno nové - že Civic a CR-V bych na tomto čtenářsky značněproněmeckém serveru čekal. Ale Iroc? Dost možná teď GTImu zaskočí panák skotský, ale před tímhle autem musí i King smeknout. :yes: Hned v úvodu tedy musím poznamenat, že by to auto bylo ještě lepší, kdyby tohle řešení masky chladiče a světlometů před rokem a něco už nepoužilo Mitsubishi u chystaného nástupce Lanceru a kdyby se zadní partie tak moc nepodobala Volvu C30 (kde vidíte Civic 5G vážně netuším). Ale vem to čert. Je tu po dlouhé době zase malé kupé a to je dobře, třeba zase přijdou do módy a neprodá se tolik nesmyslných MPV. Navíc je Iroc velmi dramaticky střižený, na předobočních i zadobočních pohledech rozhazuje emoce lopatou. Kdo by to do VW řekl? Za invenci (byť zjevně inspirovanou jinde) dávám :yes: hned 2x :yes: :yes: Už předem vidím GTIho verbální orgasmus a zdůraznění směřování na mladý evropský voly ;-) (zvláštní, tak malý fyzický rozdíl mezi býkem a volem a tak velký významový rozdíl... >:-[] ) Ale oprášil bych tu už několikrát oprašované téma identity značky. Mojí Hondě se tu tvrdým proevropským BMW a VW jádrem vyčítá, že nemá jasné stylistické směřování, že auta nemají jednotný stylistický jazyk, že nebýt loga, těžko by někdo identifikoval, že nové CR-V, Accord a Civic jsou jeden brand. A teď tu máme VW Iroc - auto, které nemá se současnou linií VW společný ani blinkr. To jsem zvědav, jak se to shoduje se stádní modelovou politikou VW. Pro bejčky s evropsky směřovanou identitou a mělo být Polo GTI, Golf GT a GTI. To yb mě zajímalo, kdo si koupí tenhle s hlediska kupců VW designový paskvil >:D .
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:15
Re: ReVWoluce
>:D >:D Tak dnes jsi mě opravdu dokonale pobavil :yes: ještě se směju :yes: Fakt dobrý. jen bych lehce akcentoval ten rozdíl mezi bejčkem a volem... ;-) Já to nahoře považuju za zprávu roku - VW jde směrem k emocím. souhlasím s tebou, je to fajn a... asi i zapotřebí. Myslím, že k tomuhle si můžem gratulovat všichni. A kdo si koupí IROCa? No... myslím právě nová, nastupující generace... generace, jejichž otcové tu drásaj třicet let asfalt v těch geteičkách... viděl bych to dokonce jako velmi milé - Táta hýčká svoje GTIčko... a vedle v garáži syn šteluje empétrojku v Irocu... Myslím, že tak nějak to má VW vykoumané... P.S. dobrej nadpis, Kingu. :yes:
neregistrovaný "sk"
25. 8. 2006 11:29
Re: ReVWoluce
Emocie.. Fajn. VW bol vzdy mainstream, sedivy priemer aut pre ludi so sedivym priemernym vkusom. Ak chce z tejto nudy vycnievat, tak sa to bude musiet najprv naucit. Trebars aj u tej Hondy. Inak pride o zakaznikov a novych neziska. Auta tohto druhu musia mat predovsetkym originalitu. Ale kazdy pokus sa ceni...
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 10:20
Re: ReVWoluce
"tak malý fyzický rozdíl mezi býkem a volem a tak velký významový rozdíl..." >:D >:D >:D :yes: Tak teď už chápu, k čemu je VW ten individual program >:-[] Když ho nemáš, tak ho dokoupíš ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 10:23
Re: ReVWoluce
Pozor, nezaměňuj mé myšlénky s politikou VW... to by ses dostal na tenký led... a protože seš slabej i na lůedě silném... nerad bych ti tu dával první pomoc. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 10:58
Re: ReVWoluce
Jaké tvé myšlenky??? Reaguju na Kinga. 8-s Běž se projet, abys letos stihnul svejch padesát tisíc, předkožko.
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:16
Re: ReVWoluce
Letos bude asi víc... počítám, že bych mohl najet i kolem 60... Nemrač se, pysku a už koukeju udělat něco se těma svejma mozkovejma menstruacema... ve společnosti mužů (teda, seš chlap?) ty změny nálad působí směšně...
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 11:16
Re: ReVWoluce
To víš že jo...
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:23
Re: ReVWoluce
Díky. :yes:
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 11:26
Re: ReVWoluce
Hlavně mi dej zase nějakou tvrdou lekci, abys pomohl mému mrzzkému charakteru, taťko :yes:
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:32
Re: ReVWoluce
:-) :yes: :yes:
neregistrovaný "RS"
25. 8. 2006 10:26
Re: ReVWoluce
Vidim to podobně, chtě nechtě ta studie vypadá parádně (samozřejmě do případné série neony opadnou)
neregistrovaný "RS"
25. 8. 2006 10:27
Re: ReVWoluce
eeeh, chybi mi tam nejaky ty optimisticke palce ;-) takze :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "prekladys"
25. 8. 2006 10:29
Re: ReVWoluce
je to jenom zelené
neregistrovaný "ciello"
25. 8. 2006 10:54
Re: ReVWoluce
:yes:
neregistrovaný "Cjoctavian"
25. 8. 2006 11:00
Re: ReVWoluce
Hmmm, noo zober, ze kazdy co i len trosku dobre vidiaci clovek okamzite spozna z dialky ktorukolvek generaciu Golfa a len podla hocakeho detailu aj automobilovy laik spozna, ze ide o VW. O dokonalu evoluciu VW...;-) Keby nemala Honda "H" a napis Civic kto by ich poznal??? >:-[]
Inak Iroc beriem ako prijemnu designovu zmenu, ale stale je to VW, najme ten zadok je seeexxxy... :yes:
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:07
Re: ReVWoluce
Ty jsi bláááázen - co je na tom autě od VW? >:D
neregistrovaný "jozef77"
25. 8. 2006 23:31
Re: ReVWoluce
>:-[] :yes:
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 11:06
Re: ReVWoluce
Pořád si pleteš designový styl, identitu značky s použitím stejných prvků na různých modelech. Vezmi svůj oblíbený případ, audi, designový jednotící styl různých modelů není dán tím, že mají všechny stejnou masku..., copak to nevidíš? :-O
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:09
Re: ReVWoluce
Audi sem netahej (všechny Audi nejsou stejné jen stejnou maskou, všechny jsou zvětšeným faceliftem první A4), to není jednotící styl ,ale bezradnost. Věnuj se irocu - co je na něm součástí identity VW?
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 11:14
Re: ReVWoluce
Problém je v tom, že pokud napíšeš, že všechna audi jsou nafouklá A4, těžko se mi může podařit, ti cokoliv o stylu a identitě vysvětlit. Jsi na jiné myšlenkové vlně, kup si Civic. :-!
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:19
Re: ReVWoluce
To mám v úmyslu :yes:
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:21
Re: ReVWoluce
Nějak jsi mi zapomněl vysvětlit toho Iroca...
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 12:03
Re: ReVWoluce
Mě se fakt nechce, pro tebe zbytečné, tvůj názor je hotov, není co vysvětlovat.:-! Pokud bys přece jen chtěl zkusit na chvíli odloži "H"ologram z čela, začni tím, že si na stůl položíš obrázek starého sciroca. V novém je na něj zřetelný odkaz (proporce, vyvážení, rozvor). Ale i tak je to současný VW, nech působit celek, je to u všech VW stejné, způsob jakým stojí na silnici, VW buclatost tvarů v tomto případě v dynamických linkách. Identita, pro tebe zjevená v prvcích, přední kapota kombinace prolisů Golfu s krajní zalomenou hranou kapoty z passatu, zdvihající se linie zadního okna končící negativním zalomením passatu variant. Tvar zadních dveří odkazuje na současný Golf, vůbec při pohledu zezadu, změň optiku světel na kruhové a máš přikrčený Golf, stejně jako při bočním pohledu, opět mírně snížené protažené linky třídveřového Golfu. Tohle auto velmi napovídá o tom, jaký bude G6. A předek, tvar masky je nový, tohle je jistě experiment k ověření reakcí publika, ale pokud by v podobné formě zůstal, nebudu proti, to co na designu souč. VW vidím jako problematické je právě maska. ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:07
Re: ReVWoluce
Hezké :yes: :yes:
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 15:41
Re: ReVWoluce
Ale prdlajs. Za použití takovýhle konstrukcí ti v Irocu najdu Chevrolet Lacetti. To sis to fakt mohl odpustit... Tohle vidíš patrně pouze ty a myslí si to moooožná i šéfdesignér VW. A nově i GTI ;-). Chceš stejně "vysvětlit" stylistickou ideu CV 8G? >:D
neregistrovaný "misoo"
25. 8. 2006 10:54
novy golf ??
podla mna len testuju verejnu mienku aby vedeli co maju do noveho golfa zapracovat niektore nove extravagantne prvky, alebo radsej zostanu konzervativni... ak by aj nahodou nejaky iroc vysiel na svetlo sveta, tak ten interier bude uplne iny, maximalne len s naznakmi toho co vidime teraz tu... tot moj nazor... ale inac tento navrh je pekny dablik ! mnam ! ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "manitou"
25. 8. 2006 10:59
Dr. WOLFGANG BERNHARD a IROC
Tak jeho slovo bude nejdůležitější. Nový designerský směr, konec impotence návrhářů z Wolfsburgu, první hezké VW ? Pravděpodobně houby a ještě s octem. Série bude opět kompromisem mezi konfekční možností výroby, snahou minimalizace nákladů, maximalizace zisku, snahou upotřebit koncernové díly a velkými sny designerů. Nechme se překvapit, nečekejme ale zázraky :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
25. 8. 2006 11:10
Re: Dr. WOLFGANG BERNHARD a IROC
Myslim, ze hlavni modely budou o neco odvaznejsi nez nyni, ale hlavne, ze tyto okrajove doplnky bude VW tlacit s agresivnim designem. Jak pises, nechame se prekvapit.
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:07
PRVNÍ DISKUZE
o VW za posledních 18 let... v níž přispěvatel GTI vyjadřuje zdrženlivé postoje k Irocu, resp. tedy k pravděpodobně nastupující modelové politice VW (pouze u sportmodelů, připomínám) a ostatní diskutující spíše chválí :-) To je fakt dokonalé... Činím z toho závěr... jaké je očekávání mladé generace - vycházím z věkové křivky přispěvatelů... Nakonec... ten VW... vás, hoši, dostane do kolen... P.S. Jdu na panáka... fakt... King tu lehce pochvaluje VW :-) dám si nejspíš dva :yes: toho druhýho na Civica >:-[]
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:11
Re: PRVNÍ DISKUZE
Prima. :-) No nic, jdu se chvíli věnovat vydělávání peněz. Ale vrátím se >:-[]
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 11:16
Re: PRVNÍ DISKUZE
>:D
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 12:30
Re: PRVNÍ DISKUZE
Víš co brácho mě na tobě tak trochu mrzí?? To tvoje VW-pokrytectví. Vím, že jsi už přeci jen stárnoucí kovboj, kterej v životě něco dokázal, hodně studoval, učil se jazyky a makal na sobě. A jako takovej jsi i konzervativní úměrně tvému věku. ;-) Takže proč nám tu namlouváš jak tě posílá do kolen tohle designové cvičení?? Proč si nalháváš i sám sobě něco, co není pravda?? Brácho, už tě sleduju dost dlouho na to, abych znal tvůj vkus a náhled starýho mazáka. Kdyby tohle auto bylo vyrobeno dejme tomu Mazdou anebo Mickou, nedejbože některým z korejců, psal bys o jeho designu uplně jinak. A to sám sobě nepopřeš. Takže brácho, trošičku objektivity a méně vymýšlení ve tvých příspěvcích by to chtělo. ;-) A tu chivasku si dej jednu i za mně ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:40
Re: PRVNÍ DISKUZE
Nějak sis to popletl. Tak ještě jednou - přečti si nahoře můj příspěvek Žralokem do zítřka... a pak příspěvek První diskuze... možná ti dojde žes napsal pěknou pitominu.
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 12:50
Re: PRVNÍ DISKUZE
Dobrá upřesním to, proč nám tu vnucuješ něco za čím si ani nestojíš?? Možná jsem tě u tvého příspěvku tedy špatně pochopil, ale mluvím tak nějak všeobecně k tématu VW. A tady mohu jen zopakovat co jsem napsal výše. Nějak nám stárneš bráško, kdysi jsi psával příspěvky za které jsem si tě docela vážil, teď jsi se dostal na úroveň všeználka, anebo se tu s oblibou s někým hádáš. Neni to škoda??
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:57
Re: PRVNÍ DISKUZE
Co to plácáš? Běž na oběd a pokus se uvažovat o svejch větách... píšeš nesmysly o tom co jsem napsal o Irocu, vubec ses nezorientoval v dnešní diskuzi a mysl ti asi zatemnil i zzoufalec se svou menstruační periodou. Nahoře ho držím jen tak tak na řetězu. Přitom by potřeboval velkej klistýr. Do uší. P.S. Jestli hodláš zahájit se mnou diskuzi o VW... tak piš smysluplné věty a né bláboly o tom, jestli se tu s někým hádám. Evidentně ti teď, Pierro, touha přerůstá přes klávesnici.
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 13:06
Re: PRVNÍ DISKUZE
Brácho přestaň kolem sebe kopat, vyměň si pemprsku a nech už ty menstzruační periody. Máš s tím snad nějaký problém, že se tohle tvoje nesmyslné slovní spojení vyskytuje snad v každém tvém příspěvku?? Apropos s tím oběděm je to dobrý nápad ;-) Hlad mi opravdu přerůstá přes klávesnici. :-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 13:16
Re: PRVNÍ DISKUZE
Nesmyslné slovní spojení by to bylo, kdybych to psal někomu jinému než našemu zzoufalečkovi ZZ... Takže klid. ZZ má pravidelné týdenní menstruačně mozkové periody... Mimo tebe, to tu ví snad každej... P.S. Přeji ti dobrou chuť. Dej se jednoho Iroca na grilu. :-)
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 13:20
Re: PRVNÍ DISKUZE
Dík ty jeden picante... ;-) :-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 13:22
Re: PRVNÍ DISKUZE
>:-[]
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 12:42
Re: PRVNÍ DISKUZE
Chivas? :-O No nevim... Nebuďte za socky a pošlete tam rovnou Glenfiddich :yes: :-!
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 12:52
Re: PRVNÍ DISKUZE
Glenfiddich nebo Glenlivet jsou komerce, když už tak Glenkeith je to, co chuťové buňky znalce dokážou ocenit. ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:59
Re: PRVNÍ DISKUZE
Vypadá to, že si v Chivasu koupete nohy, hoši :-) ;-) Ale jinak, obecnej souhlas - když piju, pak jen kvalitu... :yes:
neregistrovaný "Dinar"
25. 8. 2006 14:16
Re: PRVNÍ DISKUZE
Je málo věcí, ve kterých si dovolím považovat se za fajnšmekra, u Skotské, vzhledem ke svým každoročním "Tours of Scotland" ano.:-) Chivas není nic nekvalitního, mě jen chuťově nezaujal, jde spíš o to najít si tu "svou" Distillery, jejíž malt taste tak nějak nejvíc vyhovuje vkusu dotyčného soudruha. ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 15:35
Re: PRVNÍ DISKUZE
:-) tak tohle cením :-) :yes:
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 14:40
Re: PRVNÍ DISKUZE
Nicméně nesrovnatelně lepší než Chivas ;-)
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 13:11
Re: PRVNÍ DISKUZE
Mám rád jednosladovou Paddy ;-)
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 12:42
Re: PRVNÍ DISKUZE
A taky mi vadí když tady urážíš a shazuješ některé jiné diskutující (však ty bys věděl o kom mluvím). Tohle přece není důstojné chování férového bejka, nebo snad jo?? Zmiňovals tu kdysi životní nadhled, duševní kvality, jistou noblesu chování, distingovanost vyjadřování a namísto to tady někoho, s kým se navíc osobně neznáš nazýváš pyskem. Jistě ani tobě není příjemné, když tě někdo uráží :-!
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 12:50
Re: PRVNÍ DISKUZE
Pokud tě menstruační zzoufalec poprosil, abys tu za něho orodoval... tak mu vyřiď, že až přestane mozkově menstruovat (u chlapa opravdu vyjímečné)... vezmu ho na zřetel. Zatím je to pro mne jen týdenní periodický hlup, kterej se tu musí vybít, aby přežil svůj mozek o další tejden :-!
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 13:02
Re: PRVNÍ DISKUZE
Brácho nech už těch infantilních plků alá "menstruační zzoufalec" prosím. To je tak úroveň zamindrákovaného pubescenta. Začni se chovat jako dospělej chlap, buď trochu frajer a povznes se nad určité věci. Takhle se pořádnej bejk nechová ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 13:12
Re: PRVNÍ DISKUZE
Vím co mám dělat. A pokud nevíš, co je menstruační zzoufalec?... pak čti... čti diskuze na auto.cz. Poctivě, Pierro. ;-) :yes:
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 13:19
Re: PRVNÍ DISKUZE
Tak to je dobře. Necháme teda zzoufalce, pemprsky, menstruace a vrátíme se k autům souhlas?? ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 13:22
Re: PRVNÍ DISKUZE
To nezáleží jenom na mně :-) jinak souhlas :yes:
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 13:08
Re: PRVNÍ DISKUZE
ale jinak vše v dobrém, nebudem se tu dohadovat, souhlas?? ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 13:12
Re: PRVNÍ DISKUZE
To nezáleží jenom na mně :-) jinak souhlas :yes:
neregistrovaný "jozef77"
25. 8. 2006 23:36
Re: PRVNÍ DISKUZE
:-) :yes:
neregistrovaný "sepo"
25. 8. 2006 11:39
no teda
.. no keby to takto vyzeralo ... uf dost dobre ... ale bojim sa final verzie .. ale keby to bolo taketo :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 8. 2006 11:39
Das sieht gut aus...
Jo, nevypadá to špatně... Pravda je, že má člověk pocit, že většinu z toho už někde viděl - jenže pěkný holce přece taky nebudu vyčítat, že se podobá bejvalce... ;-) Ani si nemyslím, že by se VW nějak snažil kopírovat od ostatních - interiér je prostě klasický koncept, s obdobným předkem přišel VW u Audi už dávno, boční linie dává autu dynamiku, záď vcelku konzervativní (a tudíž potenciálně hodné blízko sérii)... Já dávám VW za design - :yes: Teď ještě jak to bude jezdit... :-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 11:41
Re: Das sieht gut aus...
Jako golf ;-)
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 8. 2006 11:53
Re: Das sieht gut aus...
Já bych raději, kdyby jako nové TT (první recenze jsou zatím velmi pozitivní v hodnocení jízdních vlastností)... TT přitom vychází z A3, A3 z Golfu - a TT přesto jako Golf nejezdí... ;-)
neregistrovaný "Paja"
25. 8. 2006 13:35
Re: Das sieht gut aus...
;-) :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
25. 8. 2006 14:48
Re: Das sieht gut aus...
;-)
neregistrovaný "Jason"
25. 8. 2006 11:42
Že by si impotent pořídil Viagru?
Z venku už se na to dá skoro dívat. Uvnitř dost velká křeč, ale ono to asi nejde všechno hned... >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Emmel"
25. 8. 2006 11:59
Emoce na splátky
Auto vypadá zajímavě, ale zase takový odvaz to není - když to porovnám třeba se sportovní Astrou, vyjde to dost podobně - velká kola, velmi VELMI agresivní tvary, jinak víceméně normální hatch. Maska se mi líbí, co na tom, že na Mitsubishi vypadá ještě o něco lépe.

Zajímavé to bude, pokud se cenově bude pohybovat mírně nad úrovní Golfa - pak to může být stylové auto pro mladé (nejen) Němce. Jinak se to ale dostane z mého pohledu do stejného prolbému jako 406 Coupé - za drasticky vyšší peníze oproti technicky obdobnému Golfu (406) nabízí navíc "jen" líbivý kabát. A sorry hoši od VW, ale na 406 Coupé to alespoň pro mě zdaleka nemá.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cyrus smith"
25. 8. 2006 12:07
nelíbí
nelíbí se mi to celý, ale hlavně ten předek, kterej k tomu ostatnímu nepasuje. je to takový VWorgasmus, jen aby něco.. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hermes"
25. 8. 2006 12:26
Vedle jak ta jedle
Nedá mi to, ale musím říct, že kromě GTIho tady VW spousta lidí peskuje za to, že dělá nudný auta a když se trochu odváže, tak mu daj na frak ještě víc... >:D Já ho nepeskuju, ale stejně dodám, že podle mě VW prostě nikdy nebude udávat tón v designu. Každopádně do tohoto konceptu jsem nemohl říct, že by to byly auta hnusná. Jen ne moc odvážná, ale víceméně nadčasová a v tom je jejich síla! Takový auta mají dělat! Ale tohle, to je opravdu směs křivek z různých aut, který jsou hezký na autech, z nichž se vyjmuly. Na tomle konceptu to vypadá jako výsměch autorům "původních křivek". Jako nástupce Scirocca to stejnak nevypadá. Toť můj názor.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pierro"
25. 8. 2006 12:32
Re: Vedle jak ta jedle
No v podstatě jsi vyjádřil můj názor... :-!
neregistrovaný "cyrus smith"
25. 8. 2006 12:47
Re: Vedle jak ta jedle
a taky můj :-)
neregistrovaný "Hermes"
25. 8. 2006 13:12
Re: Vedle jak ta jedle
;-)
neregistrovaný "sr"
25. 8. 2006 13:02
inžynýring
jestli někoho zajímá, jak se dělají auta, tak koukněte na pár animací a obrázků na tomhle linku: [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Dasty"
25. 8. 2006 14:22
Re: inžynýring
Wow! Dobrý. Akorát mi nejdou otevřít ty obrázky :-(
neregistrovaný "sr"
28. 8. 2006 10:39
Re: inžynýring
obrázky mi taky nešly, pak jsem si všiml, že mi prohlížeč blokuje pop-up okna.
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 13:10
VW EMOCE
žádné poluce... VW emoce... to je, oč tu běží... a poběží. Dnes pánové... dnes nastal ten velkej generační zlom... Veterání s logem VW na levým rameni pomalu odjíždí ve svejch GTIčkách k horizontu dějin... a tam v dáli... tam svítá nová epocha... emoční kláda... IROC... jo, chytrej mladej ví, že mu VW přiveze vynikající káru za parádní peníz... A už se to tu začíná parcelovat - jedni Iroca berou, druzí kříčí ne ne ne... Jistě... protože ten nejlepší... VW... ten nekřičí... ten jede. Dnes po dvouletých těžkých diskuzních bojích "GTI proti všem" nastal obrat... a nadále to bude - "VW pro všechny". Kapiš? Irocu? Jo... tys stmelil tuhle armádů dnů i armádu nocí, tys donutil složit zbroj... vždyť všichni jsme zbrojnoši králoVWi... BRAVO IROC :yes: ...jsem dojatý... takřka pláči... leč připraven k dolším bojům proti bezvěrcům. Jsou-li vůbec ještě nějací... :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Paja"
25. 8. 2006 13:37
Re: VW EMOCE
Dej si k obedu nasup, bezvercu je dost...jo a priostri spicky kulu! Nikdo neni proti VW, temer vsichni proti sterilnimu designu...ale tatdy jde o pekne auto...neni se oc hadat.
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 13:46
Re: VW EMOCE
:-) ... sterilní design... musím si teď odskočit... něco o tom napíši... nabrousím okazováčky a... :-) sterilní, sterilní... nechápu. :yes:
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 13:53
Re: VW EMOCE
To fakt - Pájo, sterilní není, sterilní se nemůže rozmnožovat. Ale VW se množí. Nechápu... Asi klonujou >:-[]
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 15:34
Re: VW EMOCE
Nepřehnal jsi to s těma panákama? :-)
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 15:47
Re: VW EMOCE
Dnes jen sklenička bílého. Nebylo nic moc... Ale nechápu. Jen jsem napsal, že nemůže být sterilní, pokud neklonují a nedělají genetické mutace :-)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 16:02
Re: VW EMOCE
:-) :yes:
neregistrovaný "MitsuX"
25. 8. 2006 17:06
Re: VW EMOCE
Nebuď trapnej..vokopírovat předek nového Mitsu..pche >:D
neregistrovaný "Alex"
25. 8. 2006 13:41
Označení
Jakpak se označení IROC bude líbit Chevroletu, respektive GM? (Chevrolet Camaro IROC-Z)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dasty"
25. 8. 2006 14:37
Všechno už bylo řečeno
Za sebe musím říct, že tohle auto se mi vcelku líbí. je to něco, co jsem od VW nečekla a přesto v jeho designu jsou prvky VW. Pravda ovšem je, že tahle studie okopírovala spousty líbivých a osvěčených designerských prvků od jiných aut a mám pocit, že tahle praxe je u Vlkohradských poměrně častá. Chtěl bych se ještě vyjádřit k diskusi samotné. Padlo tady spousty kvalitních názorů jak od obhájců Iroca, tak od jeho oponentů. Ovšem taky spousty urážek. Uvědomte si, že nás všechny spojuje zálibení v autech. Proto taky věnujeme čas těmhle diskusím. Tohle není potupný urážlivý souboj Paroubek versus Topolánek. Tady nejde o moc ani o peníze. Jen o to podělit se o dojmy své s ostatními a vyslechnout jejich názor ;-) Ok. konec moralýzy :-)
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "misoo"
25. 8. 2006 15:02
Re: Všechno už bylo řečeno
:yes:
neregistrovaný "ZZ"
25. 8. 2006 15:14
Re: Všechno už bylo řečeno
:yes: Bylo by fajn se podívat, kdo tu vždy začne napadat a urážet druhé... Pak to klidně piš adresně ;-) Ale většina stejně ví, komu bys to psal >:-[]
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 15:33
Re: Všechno už bylo řečeno
:-) Dasty... dnešní... krásná diskuze o VW... navíc jaksi opravdu zlomová (zlomila kdejakého odpůrce ;-) ) vejde do dějin diskuzí... Pokud jsi registroval nějaké ostřejší výměny... myslím, že je dobré si napsat, že třeba já to vidím trochu jinak... ostatně, abych si tu já připíjel s Kingem, nebo aby Ciello pozvedl Kingovi palec... to je opravdu věc nevídaná... No, mozzkovej menstruant... toho registruj a jeho projevy nepřeceňuj... Nahoře mu kolega napsal, že je to blb... no... sice ostřejší hodnocení, leč... s odkazem na praxi ZZ zde, poměrně obtížně vyvratitelné. Já osobně jsem velmi rád, že jsem dnes ZZ jakž takž dokázal udržet na řetězu... Takže dnešní vítěz je... IROC... ;-) :yes: :yes:
neregistrovaný "King"
25. 8. 2006 15:43
Re: Všechno už bylo řečeno
Náhodou, s ciellem už jsme se někde shodli :*)
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 16:01
Re: Všechno už bylo řečeno
:-) Tak to je fajn...
neregistrovaný "Drsoň"
25. 8. 2006 19:11
Re: Všechno už bylo řečeno
Jen bych chtěl pro jistotu (aby nedošlo k nedorozumění) dodat, že já jako odpůrce zlomen nejsem. Je to sice slibné, ale když dostane impotent Viagru, tak ho nevyléčí - prostě má jen chvílkový záchvat potence. Aby svět přesvědčil, že něco umí, musí se snažit mnohem více. ;-)
25. 8. 2006 22:14
Re: Všechno už bylo řečeno
Jak snažit?.. nahoře mi někdo vysvětlil, že VW je evropskou dvojkou... myslíš, že je to špatné postavení? Drsone, ty se opravdu domníváš, že VW by měl svět přesvědčit, že vůbec něco umí? Opravdu to myslíš vážně? Nebo to je jen Drsoňův páteční bonmot?.. :-)
neregistrovaný "O.J."
26. 8. 2006 00:56
Re: Všechno už bylo řečeno
VW je dvojka ako samostatna automobilka...inac ako koncern je jasnou jednotkou v EU ;-) (ci tak nejak) :-)
neregistrovaný "Kermit"
25. 8. 2006 15:33
Re: Všechno už bylo řečeno
:yes:
neregistrovaný "Pucmeloud"
25. 8. 2006 15:59
Tohle je revolucni den
prvni VW o kterem po dlouhem rozvazovanim rikam ze se mi vcelku libi. Jen kurna pro my oci statheno tricatnika dejte tam normalni displeje a ne equalizer z karavanu technarske dodavky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
25. 8. 2006 16:22
Nic moc.
:no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MitsuX"
25. 8. 2006 17:04
Vykrádačka nového Lancera
VW asi neumí nic jiného než okopírovat...v tomto případě studii Mitsu Lancer EVO X. A to hlavně předek. >:D Hanbaaaaa! :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
25. 8. 2006 22:49
Re: Vykrádačka nového Lancera
No... a jsi si jistej, že to není naopak? jestli tedy vycházíš z časové posloupnosti článků... pak bys měl nepochybně pravdu, ale MitsuX... ono to bude trochu složitější... viď. Nebo, že by Mitsu obšlehlo předek Irocu, když škemralo ve Vlčákově o DSG?... ;-)
neregistrovaný "O.J."
26. 8. 2006 00:51
Re: Vykrádačka nového Lancera
dobra uvaha ;-)
neregistrovaný "MitsuX"
28. 8. 2006 09:48
Re: Vykrádačka nového Lancera
Ty asi "experte" nevis, jak vypadal Mitsu Galant, kdyz jeste Golf byl ve stylu krychle >:D >:D >:D
neregistrovaný "cyrus smith"
25. 8. 2006 17:12
zase já, sorry..
navíc mi připadá, že to auto jakoby nemá držku. prostě mu uřízli rty a nasadili tam jakousi umělou náhražku. VW jako takovej mě nebere (poslední krásný auto byl golf III, že..), ale vcelku chápu jejich umírněnou politiku (vivat škoda). jenže tohle je z extrému do extrému.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
25. 8. 2006 17:15
Re: zase já, sorry..
Klid... copak tohle má vyjet na silnici?... Podívej se na to s velkou redukcí... a uvidíš poměrně slušnej sporťák... o vic dnes nejde... jen ti vplout do hlavy s odvážnější křivkou.
neregistrovaný "Bart 13"
25. 8. 2006 17:37
IROC
Nejhorší na tom je,že i když VW vyrobí takový * jako je IROC,vždycky se najde 1000000 blbečků,ktěří jsi ho koupí. :no:
Rozbalit vlákno
1
25. 8. 2006 22:11
Re: IROC
Jak tě čtu, tak ty by sis toho Iroca nezasloužil ani zadarmo :no:
neregistrovaný "kysliq"
25. 8. 2006 22:40
bez titulku
je to pekne asi ako Golf :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zanzi"
25. 8. 2006 23:45
bmw
nechte to na Porsche nebo BMW,toto je k smichu...delejte Golf a Passat a cau...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "švihák"
26. 8. 2006 08:03
GTI-VW-ZZ
Tenhle krok VW mě mile překvapuje. Mě se to auto líbí, jasně že nebude veliký, ale jestli i ostatní kategorie dostanou oživení, tak paráda. Jako bylo na čase! Jinak diskuse je zase bitvou ZZ a GTI, dvou virtuálních postaviček. To už ani nečtu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tead"
26. 8. 2006 10:06
VW?
Já vám nevim...mam z toho konceptu divný pocitu..VW mi bylo sympatický právě tim,že se nesnaží být za každou cenu originální...ale jejich jak tu ostatní říkaj ,,nudný" auta se mi líbily mnohem víc,než seat,honda,škoda(Roomster,kdovíjak dopadne Fabča) a jiné automobilky který za každou cenu chtěj být originální ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mmeridian"
26. 8. 2006 17:24
Audi A1 ?
nezdá se vám to nějak podobný chystané Audi A1 ?

čumák to má trochu jinej, ale základní linie je hooodně podobná...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "evo"
26. 8. 2006 17:52
Toto neni VW "!
hned ako som sa pozrel na prvi obrazok tak som zistil ze volkswagen by nieco take nedokazal vyrobyt je to kopia dvoch roznych aut a to s predu Mitsu Concept X maska,svetla a zo zadu je to Alfa Romeo 147 maska,svetla mno vyzera to schopne no ale je to okopirovane :no:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "VDC"
26. 8. 2006 18:48
Re: Toto neni VW "!
Presne tak. Zrovna to jdu psat. ;-) Akorat ze to Mitsubishi je mnohem vkusnejsi.
neregistrovaný "evo"
27. 8. 2006 09:03
Re: Toto neni VW "!
no to je jasna vec ze mitsu je vkusnejsi :yes:
27. 8. 2006 18:59
Re: Toto neni VW "!
No... a jsi si jistej, že to není naopak? jestli tedy vycházíš z časové posloupnosti článků... pak bys měl nepochybně pravdu, ale MitsuX... ono to bude trochu složitější... viď. Nebo, že by Mitsu obšlehlo předek Irocu, když škemralo ve Vlčákově o DSG?...
neregistrovaný "evo"
27. 8. 2006 19:13
Re: Toto neni VW "!
no ono ide oto ze neviem neviem zeby niekto chcel alebo dokonca mitsu chcelo kopirovat hh auta od volkswagenu ked skoro vsetky auta su rovnake stare ci nove aj keby im nedali znacku tak by som vedel ze je to od volkswagenu podla dizajnu a napad na ten predek bude asi scela jiste pochadzet od Galantu . ... :yes: a ne od zadne jine znacky ..
neregistrovaný "evo"
27. 8. 2006 19:28
Re: Toto neni VW "!
noo ono ked tak pozeram na interier Iroc hh tak sa mi zda ze je tak dost podobny styl ako u Concept X [odkaz] Volkswagenu sa aj interier Conceptu x zapacil hh .
neregistrovaný "evo"
27. 8. 2006 19:30
Re: Toto neni VW "!
este raz : [odkaz] :a [odkaz]
neregistrovaný "donald"
28. 8. 2006 12:06
VW evoluce/emoce
Tak hlavně předem bych dal rád najevo,že studie IROC se mi vcelku líbí.Nejsem příznivcem VW,ale tohle ujde.Nejvíc mě asi oslovil předek (ač je tady podoba s EVO X) a uvítal bych zadek ve stylu původního šíra a ne variaci na hot-hatch.Spíš mám největší obavu z toho,jak to vyjede z linky,aby nám to moc neořezali.Byl tady názor ve stylu,že je to sh*t,ale protože je to VW,tak se najde X blbečků,kteří si to koupí.Jestli to tak bude,tak bych rád všem těm blbečkům poděkoval,protože to bude impuls pro další automobilky,že vyrábět taková auta má smysl a je mi jedno,jestli na základě úspěchu IROCu vyjede sportovní opel,ford,honda,mitsu.... Až nebudou zákazníci,kteří si budou chtít koupit výrazné auto pro zábavu,tak budem jezdit jen SUV a MPV a bůh ví čím ještě a za 4l nafty.Pak teprve můžem brečet,že auta nemaj emoce.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lubo"
8. 9. 2006 09:02
no neviem
Napodobenina Mitsubishi evoX
Rozbalit vlákno
0