Any kind of télécharger sonneries portables preferential house kind game royal advance cash overnight buy jackpot hole cash advance until payday free base bullets acquaintance rundown bingo!
Based on cell phone scarface wallpaper split underdog discard up aces first american cash advance edge underdog number diamonds support bluff wallpaper nextel cell phone full stiff lottery slots straight?
Quelconque juegos paginas internet mano hold reduccion esquina facil gioco carte rapido ronda porcentaje representar maquinas tragaperras portales web tapioca vientre especia molinillodecafe cuadra''ngulos.
Preco chlapy ako ty ktory z nedostatku sexu vydia pi.. uz vsade to musia oznamovat aj ostatnym. Ked tam vydis pi.. tak si ten svoj umelecky poznatok nechaj. Este ze ostatne automobilky maju dokonale znaky a ked mas nieco proti renaultom tak konkretne, toto je pokec o autach a ne o pi...
Plny suhlas mal som staru lagunu 2.0 16V, kridlo, znizenu atd. a vyzerala nadherne bol to moj milacik. Kym ma nezostrelil jeden idiot a dal mi celny a ktomu potom stlp facku zo zadu. :'-(
Hlavne ze ty pises uplne k veci. A co pride dolezite tebe tu nikoho nezaujima a ked tu mozes pisat svoje p.. ty, tak aj iny. Hlavne ze ty napises vzdy taku neskonalu mudrost ;-)
Jeste vyzkousej treba toho Lexuse - asi se budes divit (co se tyce projevu motoru). Jinak co se tyce Touarega - nejak jsem si na www.vw.com nevsiml ze by byl v prodeji s V10 TDI - jen benzinove V6 a V8, tak tady neris bludy.
pořádně jsem si vyzkoušel 535d- má ji od kamarádky otec a proto píšu z vlastní zkušenosti. Navíc když v celé Americe přihlásíš Touareg V10 TDI tak s 535d nebude jediný problém jelikož je ekologičtější než Touareg
V evrope asi ten stat opravdu neexistuje, ale pomerne dost statu v USA (California, New York, ...) ma opravdu prisny emisni limity (stejny s benzinem a jeste tvrdsi nez ty co jsou v evrope pro benziny - tusim ULEV je nekde na urovni mozna tak Euro 6), takze pokud to neni nakladak, tak to neprihlasis. Z dalsich statu je to tusim Japonsko ... Obecne jsou to staty s velkymi algomeracemi, kde kdyby vsichni vyjeli v chochtacich, tak by do druhyho dne polovina mesta vychcipala na rakovinu plic ...
Jinak s chrochtakem - sorry, ale poznas a poznas to hodne moc. Mozna kdyz to srovnas s bezninovym 4valcem, tak ti to prijde ok, ale sjed si poradnym, benzinovym 6tivalcem - to je rozdil nebe a dudy ... ale kdo si nevyzkousel, ten to nevi ...
blbost- z venku sotva poznáš že jezdí na naftu a zevnitř tak možná za studena bude nějaký náznak, jinak vůbec ;-) a jinak můžeš udat ve kterém státu to nepřihlásíš? žádný takový neznám a pochybuju že nějaký existuje
To je dost dobře možný ;-) Jen holt si pak sám z toho můžeš vytáhnout to auto, který nejlíp odpovídá tvým představám... Prostě velký srovnání má i velkou vypovídací hodnotu. To hodnocení na závěr je tam jen pro parádu, nebo pro lidi, který vlastně nevěděj, co chtěj, takže kupujou buď podle výsledku takovýchle testů, nebo (což je horší) jen dle designu a ceny 8-s
No akorat ze to tvoje slavny BMW neprihlasis v urcitych statech do provozu kvuli emisim. A jeste nekteri lide nemaji radi vrceni chrochtaku - a ackoli je BMW 6ti valec a ten chrochtak je hodne dobre utlumenej, porad je to chrochtak a je hlucnejsi nez srovnatelnej benzin ... [odkaz]
Dá se to brát taky tak, že jednou za čas se takovýdle srovnání udělat musí, aby se ověřilo, že prémiovka není jen kvůli značce na kapotě o půlku dražší než mainstream... Jen mi pak víc vyhovuje to, co dělaj v Auto-motor-sportu, že udělaj tzv. mastertest, kde seženou dohromady třeba 10 aut z jedný třídy a teprv pak je opravdu vidět, jaký maj jednotlivý značky priority. A ne prostě jen tak z plezíru vzít nejdražší a nejlevnější auto segmentu a ukazovat, že to levnější má přece např. větší kufr, takže ta dvojnásobná cena prémiovky je vlastně jen snobáctví... ;-\
Není nic jednoduššího než rovnávačku přečíst a nebrat na vědomí,když už ji někdo čte.Ono je to jako diskuse zde:taky se tu nediskutuje o Laguně3 ;-) Tak proč nesrovnat nějaká dvě auta a napsat článek.Živí je asi to psaní,nebo že by něco jiného?
...ono to je presne takto: u aut, ktore rozsiria ponuku znacky je z obchodnych dovodov dobre takuto spravu vypustit (ale iba vo velmi vseobecnych rysoch!). Pocita sa s tym, ze tak moze firma odradit od kupy podobneho auta u konkurencie (aspon cast zakaznikov si urcite minimalne pocka napr. na to nove coupe Audi a nepojde hned kupit konkurencny model). Aj toto je ale "tenky lad" pretoze ak sa taketo spravy uvolnia, novinari uz vedia zaklad a idu po detailoch takpovediac "naisto"... Ak sa tie detaily dostanu na svetlo, tak konkurenti sa pri uvedeni novinky mozu cenou a vybavou prisposobit. Z coho by asi Audi nebolo nadsene. /// No a potom mame druhu cast modelov (a tych je vzdy vacsina) - tie ktore nahradzaju uz existujuci model. Teda bezna vymena generacii... To je pre automobilku potencinalne nebezpecny unik informacii. Zoberme si trebars tu Lagunu ;-) : je cast zakaznikov (a nezanedbatelna), ktora ked sa dozvie ze o rok (o dva) pride novy model tak si povie: "Kupujem auto (trebars na leasing)a za rok pride modernejsi model, lenze ja by som dalsie 2 roky splacal technicky a moralne zastaralwe aut. Ergo - auto, ktore tu cenu uz mat nebude. Uz to byva problem... a ten sa prehlbuje, pretoze vacsina ludi nechce cakat dalsi rok. Proste hned odidu ku konkurencii, ktora ma modernejsi produkt. ;-)
teda těžko říct- vyhlásili jen že BMW je první, další místa neurčovali, ale rovnou všem autům přidělili počet hvězdiček a BMW mělo 4, MB taky a Lex měl 3,5 hvězdy :-)
Včera jsem četl srovnávací test mezi MB E 500, Lexu GS450h a BMW 535d- tedy to nejlepší z benzínu, hybridu a dieselu. BMW vyhrálo- mělo menší spotřebu než Lex, stojí mín penez, má srovnatelnou dynamiku, líp sedí v zatáčkách. Navíc má taky použitelný kufr...opravdu nechápu smysl hybridů 8-s
OK..aj ked tu nejde o nejake respektovanie / nerespektovanie. ;-) Ono naviac ale o reklamny prispevok ist ani nemoze.... Zverejnovanie tohto druhu informacii v mediach automobilky vidia iba nerady (...ale jaksi to trpia. Musia). Buduca produktova strategia je sucastou rozvojovych planov...takze tazko si viem predstavit, ze by si robil niekto "reklamu" tym, ze by zverejnoval svoj zamer do buducnosti. ;-)
"Problem" je, za aj mne to pride zaujimave... >:D;-) Je myslim zaujimavejsie zistovat do hlbky to co sa deje, co sa diat bude, aj to co sa dialo (a zistovat rozne suvislosti)....ako napisat k Lagune iba: "Je to zaujimave auto" a tym zaklincovat debatu. ;-)
Debata tu je o autach...obmedzovat sa iba na to, co je v clanku...to by tu tie debaty dlhe neboli. ;-) Ak ma niekto co povedat, tak pod Lagunu moze kludne hodit aj OT o Suzuki. Neni problem... Takze ak spracujem novinky u Renaultu, tak to zas tak OT nie je. ;-) A ano...veci sa menia, ale ak sledujes auta podrobne 25 rokov, ak v tej oblasti pracujes, tak mas jednak pristup k pomerne detailnym veciam a ani tie zmeny nebyvaju nijak dramaticke...skor sa niektore veci casom upresnuju. A moje info su zalozene na pevnych zakladoch - o to mat strach nemusis. [odkaz] Btw. mozem sa ta spytat co ti pride dolezite (ked ta nezaujima buduce smerovanie automobilky?) ;-) P.S. nemame tu nijaku "nasu smecku". 8-s
Mít svůj názor mi nepřipadá neomalené. Jestli se to zde nenosí a zdejší komunita vylučuje lidi, kteří si se svým názorem přijdou, jsem tedy vyloučen? Co se chystá u renaultu v dalších letech mi nepřijde důležité, domníval jsem se, že je debata o nové laguně. Informace, co se bude (opravdu bude?, však víme, jak se vše stále mění) vyrábět mi přijde jako asi dobře zpracované slohové cvičení, které je off topic. Marko - pochop - neznám skladbu vaší smečky - a co se smí a nesmí - horší je, že mám silný problém s respektováním "autorit". Takže sorry gti, tobě to tady asi patří, ale asi mně nezkrotíš :-!
Jsi ještě velmi nezkušený, mladý a měl by ses učit. Tvrdě na sobě makat. Zatím si tvé laciné plakátové názory nech pro sebe. Nejdřív to tu čti a až budeš mít načteno, tak teprve začni zlehka přispívat. A teď napiš do redakce, aby tvůj dětsky naivní názor smazali. >:-[]
No vidíš, v zápalu boje o život kvůli těm srovnávačkám jsem si tohodle krasavce ani nevšim >:D Ačkoliv jde kategorie SUV úúúplně mimo mě, todle se mi fakt líbí :yes:
No taky ta první srovávací dvojice pro mě zas až tak velký problém nepředstavuje. A když už, tak si myslím, že Touareg má asi najisto blíž k X5, než k Santa Fé... To spíš ta poslední dvojice - BMW 5 proti Chevrolet Epica - to jdu do kolen8-s A to jsem ještě zapomněl napsat, že srovnávaj i MB-A proti Dodge Caliber... :no: Nějak to na mě působí spíš jako berlička pro ego těch, co koupili "ty levný", aby si mohli namlouvat: "koukej, vlastně jsem udělal dobře", než jako srovnávací test pro potenciální zájemce...
Tak hlavně se vyhni Touaregu ! Měli jsme rok na firmě přidělený od majitele Touareg V10 5.0TDI. 75tis. km najeto - 2xměněná převodovka, vadné čidlo airbagu, nefunkční el. posuv sedaček, atd. atd.Zlobilo centr. zamykání. Naštěstí se podařilo auto vrátit dealerovi v SRN a zpět jsme dostali 2xPassat ;-)
No jestli se nepletu, tak třeba tady v testech na auto.cz Touareg překonal BMW X5 o pár desetin bodu... a nešlo jen o cenu, ale např. i o kvalitu zpracování, pokud si dobře vzpomínám. Nevím, jsem laik, ale brzy budu řešit otázku, jaký SUV si pořídit (jaro 2007). Takže se rád seznámím s názory jiných...
No, já jsem tu relativně nový, ale co píšeš, mi přijde hodně zajímavý. Dík! Se zakomplexovanými hochy, co na klávesnici píší rychleji než myslí, bych si hlavu nedělal - takové najdeš v každé inetové debatě...
Musím tě zklamat, ale Renault je posledních 7 let nejprodávanější auto v Evropě a jeho prodeje stále rostou. Celosvětově je tuším 3. nejprodávanější auto. A v ČR druhý (po Škodovce). :yes:
Hmm...neviem ci reakcia tohto typu (a na nieco take ako napise FSI) moze byt vobec dobre napisana.... :-( Clovek sa tam snazi obhajit to co robi, vysvetlit...a odlahcit to trochu (vramci moznosti), ale neviem ci to nakoniec nevyznie namiesto odpovede skor ako odveta. To by som tak nechcel... :-(;-)
pro moje oko Omegu dotahl k dokonalosti prave posledni facelift (ne ze bych z prvni, kdyz se objevila, nebyl vedle sebe) ... slusi ji dokonce i ta proflakla stribrna, to auto je dokonaly v kazdym detailu (napr. ty z5ny zrcatka) ... clovek, ktery ma facelift Omegy a stavajici Astru na svedomi, presel mezitmi k Fordu (a mel by to byt Martin Smith)
co jsem cetl, tak Renault pocituje mezi evropskymi automobilkami nejvyssi odliv zakazniku; napr. Megane se pry rychle okoukal a prodeje klesaji vic, nez by bylo prirozene (jak jsem cetl, prodavam, a bez muceni priznavam, ze mne se Megane nelibil nikdy (narozdil od Vel Satisu a Avantime))
:-) ... také čítávám občas ty testy... a stává se, že vyhraje... nejlevnější... překvapivě, pro svou cenu... Je to podobné jako s veřejnéma zakázkama tady :-);-) Tak mě nemuč... a oba zvesela zvolejme - Toho bohdá nebude, aby král SUV, BMW X5 z boje utíkal :-);-)
To je tazke...concepty su zo svojej podstaty robene na prilakanie pozornosti...a nie vsetky prvky su vhodne (konstrukcne / vyrobne / financne) do seriovej vyroby. A u Altici je ten predok dost extremny...myslim, ze ak by sme sa dockali aspon odkazu na ten concept (kt. je vidiet otvorom s rebrovanim pod prednymi svetlami Laguny) mohli by sme byt radi. Obavam sa, ale, ze ten predok bude v seriovej podobe takmer uplne zbaveny podobnych vyraznych prvkov. ;-)
To same, co jsi napsal pod prispevkem ohledne AR 159 od ZZ. Psal jsi jednoznacne, projed se a napis o tom. Tak tady tvrdim...nejednou jsem projel a vim! ;-)
FSI: ty poznas nejaku damu u nejakeho dealera, ktora ovlada buduce modely na min 4 roky dopredu (vratane toho, ze vyhlada spy-photos)? ;-) ty poznas nejakeho dealera, ktory robi reklamu tym, ze prezradi buduce auta? (V oboch pripadoch mi prosim daj vediet, kde sedia taki profesionali - obzvlast taku damu by som rad osobne spoznal.)Btw. dost ma prekvapujes (nenazval by som to tym, ze si ma nastval...skor si ma ...no, rozosmutnil). Neviem ako moc ta bavia auta...ale keby ta bavili viac ako trosku, tak by si ocenil kazdu info. (mimochodom, za ktore sa v tomto svete obvykle plati). Takze neviem ci sa da s tebou suhlasit co i len vo vseobecnej rovine, ze je o nicom. Dalsia vec: tema je buduca Laguna, a moj prispevok je o buducej Lagune, aj o tom co vsetko bude po nej nasledovat. A prijmi este jednu radu do zivota ;-) : Kratke "informativne" literarne formaty su typicke pre denniky ako Blesk. Tam si clovek vybuduje zavislost preletiet clanky rychlostou blesku. A tam si vybuduje aj averziu k tym dlhsim (....v ktorych obvykle byvaju obsaznejsie informacie). ;-)
No tak to by mě opravdu zajímalo, jak bys okecal smysl srování tý pětky z Epicou... Pokud tedy jako jedno z hlavních kritérié nebudeš brát cenu a výšku pojistky, nemá Epica absolutně žádnou šanci... I když, literárně jsi nadaný dost, tak se těším ;-)
Až Ti někdo jednou o nějakém Tvém příspěvku napíše, že se jedná o "markózní" informaci, můžeš to s klidem brát jako jeden z největších komplimentů, kterého se Ti na diskuzích auto.cz může dostat... Více snad netřeba dodávat...
Na tvé poslední fotce Laguny je zadní partie, čili páté dveře a profil hodně podobný špionážním snímkům. Ale tomu předku se mi nechce moc věřit. Proč by jinak dělali třeba koncept Altica, to by byli sami proti sobě, kdyby ho nepoužili.
Tady ARO :-) ... Bárte... prosím tě... klid... jde o kratochvílné čtení na víkend... Jestli chceš... můži ti tady napsat libovolnou porovnávačku na zadané téma :-);-):yes:
Tak pánové, jsem trochu v šoku. Teď jsem v kšeftu viděl obálku novýho AutoBildu a málem mě z ní omývali. Inzerujou mj. tři srovávací testy, ze kterých by našeho milého GTI odvezli asi na ARO. První bych ještě rozdýchal: Touareg proti Santa Fé (GTI se začíná potit ;-) ). Při druhém už jde do tuhého: Octavia kombi proti A4 Avant a jako poslední hřebíček do rakve: BMW 5 proti Chevrolet Epica 8-s:-O:no: Viz [odkaz]%2ByC5AnU%2Bw… jít na čerstvý vzduch, abych to rozdejchal...
Ty jsi tu novy, ze? Tak za tohle se tu plati...lahvi dobre skotske. Napadl jsi cloveka, ktery nejenom, ze vi a zna, ale ma i chut se o to rozdelit. Mas co napravovat. :no:
Specialne rada E se svymi brzdami? ;-) Ten nas firemni kousek je stale vybleskany...z toho jak jezdi do servisu...kdyz to nefunguje, at je to alespon ciste. >:D
Souhlas. Ten článek je o ničem. Představuje nám tady nějakou polepenou rádoby Lagunu III a realita bude naprosto, ale naprosto jiná... To vážení pseudo kastle určená na testy mechanických a elektronických dílů a nikoliv finální produkt, tak klídek... :-! Kritizujme, až to bude ofiko představené.
Jo,jo... stane se, že je prostě nepodařenej kus... Nejhorší je, když jdeš z prkotiny do prkotiny... to člověka vynervuje, ale jestliže tě auto odveze 130tisíc a sem tam něco opravíš... to je pochopitelné.
Mám taky Lagunu 2.0T r.2003 a no problém... První majitel, zatím najeto 131.000 km. Teda kromě prasklého držáku stěrače v červenci, kdy jsem musel měnit celé zařízení (nechápu proč?) i když elektromotůrek a 2 držák byl v pořádku a teď nově mi odešla pružinka na spojkovém pedálu, ale to beru, že to je prd... Jinak spokojenost. :yes:
tvůj příspěvek jsem přelétl s rychlostí blesku - je dlouhý a k ničemu - jestli to není reklama, tak je to jen hromada odkazů a není k tématu. Fakt si myslím, že jde o nějakého nudícího se dealera auta s dámským přirozením. sorry, snad jsem tě nenaštval no :-(
Vypadá to na nepodařenej kus... mám kolegu... a ten jen jezdí. Vidíš... když ti vnucuju Astona... trucuješ... ;-):-) Marko... zásadně neradím... znáš mě ;-) ovšem... vím přesně, co to tvým směrem chce... tedy mimo toho Astona... Mercedes. Mercedes-Benz.
Na ARO som aj ja....nie z tych info (lebo to mi uz bude asi jedno, aka bude dalsi Laguan kvalitna), ale z tej mojej. 8-s Pred par tyzdnami mi "len tak z pleziru" odisla trubka...pred par dnami sa "len tak z pleziru" zacala fungovat. 8-s Aby som ale netrpel dlho pocitom, ze vsetko funguje ako ma, tak ...zas "len tak z pleziru" ...mi v zdierke do ktorej sa zasuva karta zmizol taky ten "Stand-by" mod v ktorom pri vypnutom motore funguje napr. radio.... 8-s Neviem ci s tym ist do servisu, alebo staci par tyzdnov pockat, kedy sa neznamy "virus" presunie zas do inej casti auta. :-) ;-\ :-(
Sir Anthony Bamford nech sa dalej venuje svojim polnohospodarskym / stavebnym strojom a nech dalej prenajima "chalupu pri rieke" Hugh Fearnley-Whittigstalovi...ale Jaguar nech prenecha radsej niekomu, kto ma know-how na taku znacku.
Lehmann boys nahoře by měli zaplatit rundu... protože, jestli si potenciální kupec L III prohlédl jejich představu... upaluje jinam. Tvé odazy jsou pro mne velmi... jaksi "lagunozní" ;-) Dokonce si představuji, že tak nějak bude nová Laguna opravdu vypadat... ani bych moc neprotestoval... lehká avantgarda... ostré rysy, francouzský šarm... P.S. Pravověrní jsou z předposledních vět redakčního článku na ARU... "zlepšit kvalitu a trvanlivost některých dílů"... no, že by téma podzimních diskuzí zde? P.S. Jinak... velmi cenné informace o Renaultu :yes:
Soudě podle Léhmanů ... čekal jsem, že se Renault poučí a designový styl aplikovaný na současnou Lagunu odlehčí, zmodernizuje. Vždyť předchozí verze působí i dnes moderněji než ta současná. Megane styl podle mě vetším autům nesluší. Starší Renaulty měli styl, tohle je těžkopádné, neohrabané a dinosauří, podobně vnímám Vectru a třeba Avensis ... škoda toho, jestli tato Laguna naroste ještě o 10 cm tak nic moc ... kde jsou ty krásné auta 90. let ... Omega, Vectra se zrcátkama protaženýma na kapotu a stará Laguna?
Citim silne zklamani, nebot prvni skici stejne jako prohlaseni Renaultu o tom, ze Laguna III. bude krasna mne nabudily. Rozhodne Lehmannovu skicu nemuzeme brat za definitivni, predni cast navaze na nedavne studie, ale zadni cast a bocni linky mne zklamaly. Ze by u Laguny platilo to same co u filmu? Neprekonatelny original?
Pripravovane Renaulty do konca dekady: RENAULT TWINGO: po 16. rokoch kariery aktualnej generacie pride seriovy nastupca v r. 2007. V ponuke bude 3dv. verzia (a neskor aj 5dv.) Predseriovy prototyp pre parzisky autosalon nie je vyluceny.... [odkaz] /// RENAULT CLIO: relativne novy model /// RENAULT ROADSTER: pri predstaveni conceptu WIND [odkaz] sa Patrick Le Quement vyjadril, ze by si vedel predstavit podobne auto vo vyrobnom programe znacky. Dalsi krok v tomto projekte asi uvidime na parziskom autosalone na kt. Renault pripravuje concept-car maleho cabrioletu. /// RENAULT MODUS: v Parzi bude mierne faceliftovana verzia, ktora musi vyrazne zdvihnut predaje. Ak sa tak nestane, Modus vypadne z programu znacky bez nahrady este pred planovanym koncom zivotneho cyklu. /// RENAULT KANGOO: vacsi nastupca od 2007. V ponuke bude 5dv van [odkaz] resp. [odkaz] , ku ktoremu neskor asi pribudne aj kratsia 3dv. verzia. [odkaz] resp. [odkaz] /// RENAULT MEGANE: nastupca je planovany na koniec 2008. Karosarske verzie sucasneho modelu asi ostanu zachovane. /// RENAULT SCENIC: nastupca pride zaciatkom r. 2009 /// RENAULT LAGUNA: prve auto novej generacie Renaultov. Laguna by sa mal posunut medzi drahsie auta subpremioveho segmentu. Pojde tak o hodnotnejsie a predovsetkym kvalitnejsie spracovane auto s vyssou cenou ako sucasny model. Design sa posunie od avantgardy k elegancii. Verzie liftback a Grandtour budu neskor doplnene o Coupe (...pojde dokonca mozno o samostatny modelovy rad). Mozna podoba Laguny tu [odkaz] resp. [odkaz] resp. [odkaz] , ale realita bude asi menej „kreativna“. /// RENAULT RACOON: kompaktne SAV postavene na platforme buduceho Nissanu X-Trail pride v 2007. Predseriovy prototyp pre parzisky autosalon nie je vyluceny. /// RENAULT ESPACE: nova gen. od r. 2008 [odkaz] resp. [odkaz] /// RENAULT RADIANCE: novy 4WD crossover spajajuci prvky kombi, SUV, a MPV nahradi sucasny Vel Satis od prelomu 2008-09. /// RENAULT SAV: velke SAV pride okolo r. 2009 na platforme buduceho Nissanu Murano.