Pod kapotou se objevuje nový čtyřválec common-rail o objemu 2,4 l, šestistupňová převodovka s novými převody, uvnitř je nová přístrojová deska a třetí řada sedadel.
Tak tohle je práda... klasika největší, projede to všude, ve městě budí respekt jako blázen a teď už má i šestku pro dálnici a alespoň průměrný interiér!!! Fakt Pecka...DEFENDER4ever
Designérský vrchol současné produkce 21. století. Vytáhni si tanga až ke krku. Tohle je auťák pro totální slečinky. Podívej na ty ladné tvary karoserie. Ten originální dech beroucí, ovšem jen pro trénované oko postřehnutelný, lom čelního skla a kapoty. V době, kdy je vrcholem obrovské střešní okno, tak Land Rover použil netradiční řešení bočního střešního okna. Úchvatná je i trojice zadních oken doplněná o skvost v podobě venkovních ocelových pantů zadních dveří. Třešničkou na dortu jsou pak rozsázené diamanty zadních světel. Pozornému oku neuniknou ani lapače nečistot (zástěrky woe) z Avie. Na předku vozu pak překvapí retro stěrače, které nejsou integrované v bočním sloupku. Rafinovanost tvaru karoserie dokazuje i promyšlený systém ochrany chodců, který evokuje myšlenku, že střet s tímto ladným býčkem musí být milejší než ranní pohlazení od Douwe Egberts. Aerodynamický tvar přední kapoty pak budí respekt i před konkurenty z řad menších: lesník, všechnocesťák nebo skautík. V interiéru si pak nelze nevšimnout kompletního entertainment vybavení, barevných TFT displejů, podpory hlasového ovládání integrované audiosoustavy, digitální klimatizace a dalších dnes již samozřejmostí. Závěrem bych smekl poklonu vedení Land Roveru za ekologické myšlení a díky za recyklaci volantů včetně ovladačů směrovek ze Škodovek 105 a 120 :yes::yes::yes:;-)
Tyden se plouzis savanou, mejes se jen tak ze na tebe prsi, zuby necistis, smrdis jak tchor, pijes z klobouku, pusku pres rameno, stale ve strehu kde te kousne do *had nebo skorpion, sedavas na skale a sledujes neskonale barevny zapad Slunce, ohen praska, opekas ulovenou gazelu. Pak prijdes ke svemu Defendru, zaschle blato z tebe opadava kadym slapnutim, hodis flintu do kufru, frajersky klepnes botama do podbehu, hodis klobouk na vedlejsi sedadlo, pro prach v ocich sotva vidis, zalovis v naprsni kapse, vytahes klicky, natocis a krovim vyrazis a doufas, ze stihnes projet brod pred tim nez se prizene bourka na obzoru. Jedes zpatky navliknout slajfku s vycistenou hlavou a pocitem opravdovyho chlapa. Jiste chapes ZZ ze na nejaky TFT displeje a mekcene plasty zvysoka se***
ještě jsi zapomněl na ladné nastavení podvozku pro pohodlné cestování a na večerní vyjížďky do miltiplexů... společně s parkovacím asistentem vyrobeným přímo na míru válcovnami železe mittal steel.. >:D:yes:
Já jsem do Defenderu nebyl nikdy udělaný, ale co to tady píšeš za kydy? Tohle auto není pro lidi co chcou výdobytky současné designové školy. To je klasika. Přesněji legenda. Něco jako v Americe Jeep Wrangler. Uff :no:
Hej Hombre! Mercedes GL je okej, ale jestli ho chseš srovnávat s Defenderem, tak se raději pověs na sluchátka MP3 přehrávače. Mercedes GL je SUV auto fajn, ale Defender, ten patří mezi tři mušketýry. Tvrdý nekompromisní teréňáky, který se neoblíkaj jak pískne moda. Tady neuděláš dojem chromovanou lištou, ale pořádným navijákem a lauchem. Takže defender je prvním z mušketýrů. Ten druhý se narodil v drsný zemi v Rumunsku a jmenuje se ARO. A tím třetím není nic jinýho, než staré dobré Géčko od Mercedesu. Tyhle auta si kupujou chlapi, kteří vědí, že správnej chlap u sebe nosí nůž a né MP3 přehrávač a papírový kapesníčky. Drsní gentlemani, kteří se postaví proti bezpráví pěstí, ale ženu by neuhodili ani květinou. Chlapi co neberou posměšky měšťáků o slámě v botách a hrdě si ji tam naschvál cpou. Můžeš se šklebit, že tu srovnávám tři cenově odlišný auta, ale tady nejsi na handlu. Za jedno Géčko si můžeš koupit dva Defendery a čtyři ARA. Tady ale není místo pro value of money a jiný ekonomický kydy. Správnej chlap můžeš být i když nejsi zrovna ve vatě. Jestli je to tak kup si ARO. Jestli se ti daří bude pro Tebe Géčko tou nejlepší limuzínou. Ale jedno je jistý. Ať už přijedeš v kterémkoliv z nich. Smeknu před Tebou a svůj širák odhodím v dál.
Jestli chceš jezdit opravdu do terénu, tak zapomeň na tyhle kecy vyčtený z časopisů. ARO je plečka, je to pracovní auto jenom pro ty, co fakt nemaj dost peněz na nic lepšího. To už si můžeš koupit rovnou Nivu. Za Géčko dáš majlant a stejně se ti bude v terénu sypat, už dávno to není to co bývalo. Zůstaly jen tři špéry, což je sice výhoda, ale v interiéru už nenajdeš ani teploměr chladící kapaliny a jak jistě víš, to je v terénu asi nejdůležitější ukazatel. Defender je spíš pro fandy, když chceš do terénu za dobrou hodnotu value for money, šáhni pro Patrola. Pokud chceš být king a máš na to (prachy), volíš jedině Land Cruiser ze staré dobré řady J7 (třeba LC71). Tyhle auta jdou pořád ještě koupit jako nová i když je Toyota oficiálně v nabídce nemá. No a jestli máš příjmy jako Jarda Jágr, stojí za úvahu LC100 nebo ještě lépe hardcore offroad verze LC105. Asi tak...
Ty jsi, chlapče, mimo >:D Až dokouříš Marlboro a sundáš kovbojskej klobouk, tak si můžeme pokecat třeba o fazolích v konzervě. Tam si budeš jistější v kramflecích.. ehm.. kopytech >:-[]
Chtěl jsme si zkusit jaké je to být filozofickým demagogem typu GTI >:D Ale vážně. Nissan Patrol je nebo Land Cruiser jsou auta do terénu stejně jako Defender. Jenomže Defender je prostě klasika, která je pro lidi co nepotřebujou dohánět designový trendy. Je to legenda, ta jako třeba Jeep Wrangler. V tomhle je ta podobnost s Géčkem. nebo s Arem. Nissan Patrol je taky ryzí tereňák, ale odpráží se v něm dnešní technika i design.
Najskor som sa zacudoval, ked som sa dozvedel, ze sa predstavil v r. 2002. Prebohaziveho!
Trochu mi chyba tych 9 sedadiel vo verzii 110. To mohli nechat. Drsny pracovny stroj si to ziadal. Sakra!
Nedávno jsem psal o spotřebě 15,6 litru. Teď jsem jel od Rožnova pod Radhoštěm do Prahy, po dálnici 140-150, silnice 90-100, obec poctivých 50, a spotřeba? Nádherných 14,7!!! Na to, že jsem s třílitrovým Avantimem jezdil za 12,7, to už takový rozdíl není. Je jasný, že se na tom podepsal hlavně bodový systém, a hlavně už mě jen tak nikdo nevyprovokuje. Akorát jsem nasadil laťku až moc vysoko, teď vážně není auto co bych chtěl. Nevím jak se posílá odkaz nebo tak něco, rád bych sem dal fotky toho auta. Má 22 kola, 3 TV, prostě pecka.
Myslim, ze nema, ABS uz ma asi 2 roky. Airbagom ti bude piesocna duna, ci blato s machom v Skotskych horach... Je to skoda, airbagy (aspon predne, bocnym by sa asi priestor na nafuknutie nedostal) by to chcelo. Ale ktovie, kolko * by ziskal v crash-teste. Ono, ked sa auto zdeformuje po 2. stlpik, airbag moc nepomoze. Mna by ten crash-test sakramentsky zaujimal. A airbagy by som tam rad! Defender je spica, kde nesiaha ani Hummer, G-ecko, Wrangler. To bude tema!
Vazne rozmyslam, ze si buduci rok kupim Defender. Ani nie kvoli jazde v terene, jednoducho sa mi to auto velmi paci. Lenze pri jazdeni po Bratislave by som sa lepsie citil aspon s prednymi airbagmi. Tak to vidim skor na novy Freelander alebo si pockam na Audi Q5.
Mám 40 na krku a splnený sen. Rok ho jazdím a nenechal ma v štychu ani raz. S navijakom sme pomohli aspoň 5 kolegom, vytiahli sme utopený čln z rieky atď. Cena - výkon - a všetky veci okolo, štymujú (aspoň pre mňa) na 100%