Novinky
0
Tato pasaz: "...dosud zanedbatelný podíl vznětových motorů se rok od roku zvětšuje řádově o desítky procent." muze taky vyznit, jakoby diesely mely mit do par let v US pickupech hlavni podil. Mozna by bylo dobre uvest nejaka konkretni cisla, aby bylo jasne, ze zakladem pro popisovane procentualni zvysovani je mnozstvi aut predstavujici onen podil (navic desitky procent je zajimavy, ale dost mlhavy termin) a ne celkove mnozstvi aut.
0
Rád bych posloužil konkrétními čísly, ale neznám je. Vycházel jsem z formulace v originální TZ. Jediné zpřesnění, kterým mohu posloužit - prodeje velkých pick-upů od roku 2001 rostou zhruba o 25 % každý rok. Už je to lepší?
0
A letos (spolu s full-size SUV) klesají ještě rychleji 😉
0
Velkých pick-upů s diesely, samozřejmě :yes:
0
Tak to je jiná 😉 :yes:
Konečně si Amerika všimla na jakou úroveň posunala diesely Evropa. Američani si totiž všímají jen až když musí. Jinak nevidí a neslyší. Akorát, že 6,4 l i když diesel mi jako úsporné opatření moc nepřipadá >😁 Ten motor bude i tak brát kolem 10l/100km kombinované. Já bych to spíš viděl na ty oje a valachy. Ať už se amíci proberou a uvědomí si, že Ford F-serie, který tam má největší prodejnost je blbost 8-s :no:
To sice bude brát 10L ale ne 25 třeba jako nějaký 8 litry OHV a když to něco potáhne tak........ to čísloraději nebudu psát. Dneska jsem na magistrále viděl OBROVSKE karavany a hledam sem co je táhne za kamion >😁 a byl to DODGE RAM SRT >😁
Jasně... :yes: 😉 prodávat něco co se skvěle prodává je blbost... >😁 >😁 ty asi nebudeš rozenej obchodník.. >😁 co..?!? >😁
Akorat ze on psal neco trochu jinyho 😉 Neco jako kupovat neco na ten zpusob je blbost .....kupovat - ne prodavat 😉
jo jo.. vy se chyťe za ruce a jděte se projít.. To je jedno z jakýho konce to vezmeš.. jestli od výrobce.. nebo od kupujících.. To je jakoby jsi říkal přestaňte vyrábět a prodávat Octavii... protože se skvěle prodává... 😄 :no:
jasne - Amici jsou blbci a ze maj stavu za polovic je detail; kdyby Evropan nemusel, tak taky do dieselu nejde, jenze Evropan proste MUSI a diky cenam benzinu a mensi kupni sile musel driv
Zajímal by mě tvůj argument proč sou amíci blbci ...
rekl bych, ze je zrejme, ze to minim jako ironii (zvlast teda z toho "a ze maj stavu za polovic je detail")
Oni mají šťávu? Jakým právem? Protože jsou ropná pole v Texasu na zrovna na jejich území? Jakým právem mají ropu z blízského východu? Potřebujou i tu, protože jejich vlastní produkce s těží uspokojí polovinu jejich spotřeby. A jakým právem vytěžili rusové české uranové doly Jáchymov na výrobu vodíkových bomb po roce 1946? Mají protože jsou mocní a mohou si dělat nároky. Velkooběmové pick-upy by existovaly i kdyby v Texasu nikdy ropa nebyla. A co se týče kupní síly? Myslíš si, že mají kupní sílu větší, než Finové, Angličani nebo Němci? To není o těhle věcech. To je o zvráceném americkém pojetí automobilu.
Jakym pravem maji ropu z blizkeho vychodu? Stejnym pravem jako kazdy dalsi, kdo ji odtud kupuje. Stejnym pravem, jakym ji ma napr. Cina. "Velkooběmové pick-upy by existovaly i kdyby v Texasu nikdy ropa nebyla." - pokud ma byt smyslem tohoto sdeleni tvrzeni, snadna dostupnost pohonnych hmot neni pravou pricinou oblibenosti gas-guzzlers (jak naznacuje konec tveho prispevku), pak je to tvrzeni NAPROSTY BLABOL, proste pro zasmani. Ad kupni sila: ano, presne to si myslim; kupni silu vyssi nez USA ma v Evrope AFAIR pouze Lucembursko, Lichtenstejnsko a skutecne jeden ze skandinavskych statu (ale tusim, ze to bylo Dansko). Zkusim to dohledat.
No pokud to pojede za 10 na 100 kombinovane tak to asi bude muset sofer fakt hodne lechtat. Pokud se z benzinovych 25 dostane na naftovych 14, tak je to ale taky zajimave. Todle neni Focus, aby to jezdilo za 8 litru!
Hm, tak to by mě zajímalo, jak bych musel jezdit, abych se svým Focusem TDCi jezdil za 8... Při dálničních přesunech mám okolo 6,5 a mimo dálnice hluboko pod šest... 😉 :-!
Sakra, sem to nechtel hned odentroval ;-\ Pro ne je jedno, jaky se vymysli usporny opatreni, zas z toho vyrvou tolik vykonu, ze to bude zrat jak ten benzin.. ;-\ Na youtube: [odkaz] to myslim svedci za vse. Z hovadskyho pickupu vytahnout co nejvic, aby to poradne hulilo a sly s tim burnouty....pro amiky je proste dieselu skoda :no:
Bože, co to je za ubohou zábavu? Tomuhle říkám vrchol dekadence západní kultury! Dělá se mi z toho videa blbě. Odporný auta, odporný francouzský buldoček, odporní Američani 8-s 8-s 8-s (zvracecí smajlík).
Jim bohuzel nezbyva nic jinyho, nez na prehlednych rovnych usecich palit gumy. Je to pro ne jedinej odvaz, protoze jak rika J.C.: neridil jsem americke auto, se kterym by bylo bezpecne projizdet zatacky ve vice nez 12-ti kilometrech za hodinu >😁 Jinak ty pickupy beztak krmi tema hnusnejma buldockama
Je vidět že si neřídil žádné americké auto ...
chevy camaro 79, blazer 94 a impala 95, ford mustang 96 a chrysler lhs .... voyagery a stratusy vynechavam, v tech jel kazdej.... Jde o beznou, prumernou, produkci a ani jedno (krome toho blazeru, to je truck) z tech jmenovanych me nepresvedcilo o tom, ze by vedle napriklad typickyho neprijemne houpave - nekonecne poskakujiciho perovani, mely nejakou opravdu alespon nejakou prumernou vlastnost, uplatnitelnou na, zduraznuji, evropskym trhu. Ani jedno z tech aut na me nepusobilo jako harmonicky sladenej celek a na nerozhodnost aut. prevodovek i u novejsich modelu velmi rad zapomenu. To jak se clovek pere s hmotou auta ve snaze prinutit jej k razantni zmene smeru, nebo pri zmene polomeru zataceni kdesi uprostred oblouku ..... no ja nevim, kazdy zbozi ma svyho kupce, ale ja se nenecham zabit kusem neovladatelnyho kovu. Tim samozrejme nerikam ze am. auta by mela byt spatna, ale pro evropu svazanou uzkyma silnickama, vraceckama, nutnosti neustale korigovat smer jizdy, tyhle auta nemaji vyznam, jsou to stroje spis jizdu v primce max rychlosti 105 km/h, a svym obeznim uzivatelum v tomto poskytuji sluzbu patrne vice nez dostacujici. Doufam ale, ze prijde doba, kdy si soudruzi z USA uvedomi, ze efektivita a domnela technoligicka nadvlada nespociva v nizke cene benzinu, ale naopak ve schopnosti vydolovat 180k z motoru mensiho nez V6 3L. 😄
:yes: Nj, já mám E😜lorer 98' a mám trochu jiný pohled. Auto je sice houpavé, ale zdá se mi, že je příjemně houpavé, a aspoň odfiltruje část výtluk. A nesetkal sem se se situací, kdy by se rozhoupalo tak moc, že by bylo neovladatelné. S nerozhodností automatů souhlasím, mám stejnou zkušenost. Se zatáčením ovšem nemám problém, dostanu se tam, kam o2 combi přede mnou. Taky nesouhlasím s tím neustálým korigováním volantu - po D1 když pustím volant, tak auto jede jako žehlička bez problému (nesmí ovšem vjet do výtluku). Samozřejmě, i ta efektivita jejich motorů je důvod, proč se zkrátka nadívat na am. auta z pohledu evropana plného jeho měřítek. Je to holt exotika. :-! 😉
Ta anketa je zavádějící 😄 Otázka zní, co bych chtěl jako Američan. Já se ale nemůžu vcítit do amerického vnímání. Nesnídal jsem dnes vajíčka se slaninou a pofiderní upečenou pěnou, kterou bych nazýval chlebem, ani jsem dnes neobědval žádné rychlé jídlo a nezapíjel ho tou pravou americkou chutí. Ani jsem sousedovi na otázku "Jak se máte?" neodpověděl, že se mám skvěle a ať mu Bůh žehná. Stejně tak jsem přišel ke svému zamčenému autu a po cestě jsem ho zase musel zamknout. Ale abych to shrnul. Jako amík bych diesel nechtěl ani do SUV ani nikam jinam. Jako Evropan bych nechtěl... nechtěl bych Ford F a být jako američan 😉
já bych do imaginárně "svého" F chtěl chytrej deklík...!!!! >😁 >😁 I výsledek ankety je trochu zavádějící a degraduje tak všechny předešlé, protože pochybuju, že by polovina čtenářů auto.cz především mužů (89% uživatelů) se zájmem o trendy a novinky, vzdělaných (střední a vysokoškolské vzdělání 60 % uživatelů) ve věku 20 až 49 let (67 % uživatelů)... >😁 tak že by polovina z nich chtěla mít postroj a valachy namísto aut... 😉 8-s
>😁 :yes: Já myslím, že se pleteš. Čtenáři jsou natolik uvědomělí, že když se vcítili do role obézních Američanů, tak by sami sobě přáli více pohybu na čerstvém vzduchu 😉
Zapadám do všech kategorií, které jsi tady uvedl. V současnosti studuji čtvrtým rokem na VŠB-TU Ostrava. A můj názor je takový, že američani si nic jiného, než valachy nezaslouží. Jistě, bavíme se tady v nadsázce, takže rozumně. Ford F150 je neprodávanějším modelem v USA. Základní motorizací tohoto modelu je šestiválec o objemu 4.2. Řočně se prodá těchto vozů kolem jednoho milionu. V roce 2003 to bylo 911.597 vozidel. Američané jsou suveréně největšími spotřebiteli mědi, olova, zinku, hliníku, kaučuku, ropy a zemního plynu. Je na čase, aby si tento národ uvědomil, že neobnovitelné zdroje jsou tady pro všechny a že vzduch, který dýcháme je jeden společný. Tahle země jako jedna z mála vyspělých národů nepodepsala Kiotský protokol o omezení freonů a jiných škodlivin. Jak dlouho budeme muset tolerovat jejich hýření ve stylu "spotřebuj, zahoď, po nás potopa".
Velice kvalitní názor, se kterým NAPROSTO souhlasím :yes: .Dasty, mluvíš mi z duše, fakt. :yes: :yes: :yes:
ono najvatsi vtip je v tom, ze zasoby tej medi,horciku, hliniku sa za poslednych dvadsat rokov zvysili. a s ropou to take horke tiez nie je. Ste este mlady a tam sa ten zeleny zapal da tolerovat. Mne by vadilo,keby mi nejaky Dasty prikazoval, ake auto si mam kupit a ake nie. A s Americanmi je to take iste, volia podla svojich osobnych preferencii (hovori vam nieco slovo sloboda?), a vam je do toho nic.
:yes: a to nemluvime o tom, ze Kjotsky protokol umoznuje prodavat svuj nevycerpany podil na znecisteni, ani nebere v potaz aktivity, ktere stat vyviji za ucelem snizeni dopadu znecisteni
JJ, "Ja jsem American a tak to bude, ostatni me nezajimaji", vyzraly nazor na svet 😉 :no:
Prava svoboda existovala, kdyz jsme se vsichni houpali na vetvich, ale tahle planeta ma omezenou kapacitu a obavam se, ze pro ultimativni "americkou" svobodu tady prostor proste nebude. Stojis o naprostou svobodu ve spotrebe na ukor dalsich generaci? Ja ne, kdyz mi bude nabidnut rozumny kompromis (opakuju rozumny, ne jedno auto pro vsechny), tak na nej pristoupim. A verim, ze vetsina rozumnych lidi take. Nevidim v tom problem.
Prava svoboda existovala, kdyz jsme se vsichni houpali na vetvich, ale tahle planeta ma omezenou kapacitu a obavam se, ze pro ultimativni "americkou" svobodu tady prostor proste nebude. Stojis o naprostou svobodu ve spotrebe na ukor dalsich generaci? Ja ne, kdyz mi bude nabidnut rozumny kompromis (opakuju rozumny, ne jedno auto pro vsechny), tak na nej pristoupim. A verim, ze vetsina rozumnych lidi take. Nevidim v tom problem.
no jestli si myslis, ze Evropani setri benzinem z jineho duvodu, nez diky nasobne vyssi cene, tak je mi te lito
Jo, je to presne proto, ale jako pozitivni efekt to ma obecne uspornejsi auta. Litovat nemusis 😉
pak ovsem nechapu, jak na zaklade toho muzes (v kontextu spotreby) vyvozovat "nazor na svet"
Nerozumim. Ja hodnotim vysledek, je fakt, ze tlacit na vyrobce aut zdanenim paliva (a jeste k tomu zvyhodnovat naftu), asi neni ta nejlepsi cesta. Faktem je, ze stat by mel stimulaci/regulaci ovlivnovat obcany a plnit fuknce, ktere mohou byt proti jejich vuli (vynalozene naklady) ale v dusledku pro jejich prospech - v tomhle pripade ekologie nebo treba i zahr. politika (snizeni zavislosti na importu ropy). Ale v USA maji pred globalni ekologii prednost zajmy USA - tim se USA nijak netaji a svuj postoj si vydupou ekonomickou silou. Z toho prameni muj nazor na USA.
Nevidis prostor? Ctes autoblog? V USA se zvazuji danove zyvhodneni hybridu. Ale OK - nenapsal jsi, ze ten prostor neni, napsals', ze ho nevidis. 😄 Ad stat ma jednat ku prospechu svych obcanu - souhlasim, ale to neni neco, co muze Evropa USA vycitat. (Pokud si tedy nemyslis, ze evropska vysoka nezamestnanost plynouci mimojine z omezovani trhu prace je ku prospechu obcanu.)
Resp. je naprosto jasne, ze nikdo nebude dobrovolne jezdit podstatne horsim, kdyz ho to vyjde stejne, to by byl opravdu ekofanda nebo cvok (ja bych to nebyl). Tady jde o to, aby vznikl spolecensky koncenzus, ze ekologicky setrna auta by mela byt nejak vyrazneji zvyhodnena (nebo v horsim pripade ta neek. znevyhodnena) a stat by pak upravil podle tohodle klice system. Asi budes souhlasit, ze tahle idea v principu spatna neni (samozrejme da se to v praxi zvrtat), ale v USA pro tohle narozdil od EU prostor nevidim ;-\
:yes: Samozřejmě to není o tom, že tady budeme hysterčit na tolik s ekologií a odčerpáním neobnovitelných zdrojů, že všichni budou povinně jezdit s 1.0 nebo autobusem či na kole. Ale amerika je prostě opačný extrém. Extrém spotřeby. Takže s Tebou naprosto souhlasím.
Souhlas mimo jednu věc: Jako Evropan bych chtěl F150 i E😜edition, jsou to boží kraksy, to mi věř ty jeden drzej chlápku >😒] .Jinak velice dobře a s postřehem chycené tradice američanů... :yes:
Co jiného na to říct?! Hele Lonesi, já znám tvůj názor a postoj, jestli chceš vědět jaký je ten můj na velký benzin, podívej se na můj příspěvek u Tuaregu v Americe s DPF, bylo to nedávno. Ale tady prostě rozum vítězí...a taky chápu ty tradicionalisty...jo ale musí se dělat kompromisy...Toť vše.
Model 420, který nakrátko obohatil už tak dost široké portfolio Jaguarů šedesátých let, měl vyplnit mezeru v nabídce mezi S-Type a Mark X/420G. Vznikl spojením těchto dvou typů - designu S-Typu (kromě přední části) a techniky z Mark X. Výsledkem bylo velmi elegantní auto vznešených tvarů, které dosahovalo velmi dobrých jízdních výkonů. Pod kapotou se objevil motor 4.2, který měl místo tří karburátorů dva, a proto měl nižší udávaný výkon než 420G. Existují různé spekulace, proč model 420 vlastně vznikl. Vzhledem k plánovanému uvedení XJ6, který měl nahradit všechny stávající modely, se jako nejpravděpodobnější jeví, že si u Jaguaru chtěli ověřit reakci veřejnosti. Faktem je, že ze všech modelů je XJ6 vzhledově i technicky nejpodobnější právě 420. Jiná teorie tvrdí, že toto je definitivní verze S-Type, jehož vývoj byl údajně dokončen předčasně. Každopádně 420 zasáhl cílovou skupinu, pro kterou byl 420G příliš velký, luxusní, nebo drahý. O jeho oblíbenosti hovoří počty vyrobených kusů (10 tisíc 420 za dva roky a 6 tisíc 420G za čtyři roky). 420 je také první model Jaguar, který byl bez dalších technických úprav nabízen jako Daimler.
neviem, co si pomysliet pri pohlade na novy V8 TDI od Forda - fakt, ze posledne dva 7.3 a 6.0 V8 su vyrabane subdodavatelom, co moc nevie o motoroch nie su dobrym zaciatkom...
// tatko ma 6.0 TDI Excursion; 13l/100km priemer [na 4t. auto si myslim, ze velmi slusne...] a uprimne povedane, ten motor robi lepsi dojem [aspon na mna] ako diesle od VW
Dotycny subdodavatel totiz zle vyprojektoval palivovy a elektronicky mamagement na predchadzajucich diesloch [hlavne 6.0, lebo 7.3 tazil hlavne z objemu] => ostava len dufat, ze 6.4 bude technicky vydarenejsi kusok.
// v sucasnosti, najlepsi diesel ma GM [+ ma k tomu 6at. ...]
// tatko ma 6.0 TDI Excursion; 13l/100km priemer [na 4t. auto si myslim, ze velmi slusne...] a uprimne povedane, ten motor robi lepsi dojem [aspon na mna] ako diesle od VW
Dotycny subdodavatel totiz zle vyprojektoval palivovy a elektronicky mamagement na predchadzajucich diesloch [hlavne 6.0, lebo 7.3 tazil hlavne z objemu] => ostava len dufat, ze 6.4 bude technicky vydarenejsi kusok.
// v sucasnosti, najlepsi diesel ma GM [+ ma k tomu 6at. ...]
Paánové, hlavní problém je v tom, že na každodení cesty amíků (ač nejsou krátké) se v USA používají většinou auta 4L+. V době, kdy galon benzínu stál stejně jako 0,5l zmrzliny, to bylo ok. Teď je ale čas si trochu vzít příklad v motorech z Evropy - tím ale nemyslím pouze pojízdné kouřící řehtačky (bez FAP), ale i nízkoobjemoné efektivní benzíny. Ty auta mám rád, ale proč musí mít v rodině Excoursion otec, E😜edition manželka, E😜lorer syn, Escape dcera a F-150 babka? 😉 Co se týče dieselu, je to ok, pro práci jak dělaný, prostě správná věc. A teď k Vašemu chápání amíků, milí diskutující kolegové. Je pravda že amerika je velký spotřebitel, ale za chvíli ji předběhne China+Indie. Věřte mi. Pak taky že si američané neváží benzínu. prd! Podívejte se, kolik L benzínu si mohli koupit za jeden plat v USA a kolik v ČR. Koho je to problém? Nás rozhodně ne. Měli na to, tak na to měli. A co? Závidíte že misíte jezdit s kamnama a jako první číslo v mobilu máte kominíka(servis)? Já osobně moc nejezdím, ale vím, že kdybych jezdil každý den, koupil bych si maloobjem jako druhé auto. Nyní mi však stačí má amerika 4L V6. Na její spotřebu si v pohodě vydělám, neomezuji se, a užívám si za volantem a mám radost, když zmizím v dál Octavii Turbořehtadlo. A co se týče amerického vkusu - nebojte se, Evropa je pro USA boring, old atd. ...
"Podívejte se, kolik L benzínu si mohli koupit za jeden plat v USA a kolik v ČR." - a presne to jsem mel na srdci v prispevku, ktery jsi nahore pochopil nejspis uplne obracene 😄
"Je pravda že amerika je velký spotřebitel, ale za chvíli ji předběhne China+Indie"... tak co k tomu dodat? Snad že je docela na zamyšlení, když spotřeba Číny teprv zanedlouho dožene USA, přičemž Číňanů je už teď půldruhý miliardy a Amíků "jen" čtvrt... :no:
Co k tomu dodat? Co treba treba "PROPASTNY rozdil v objemech tech dvou ekonomik"? Nebo ona se ta med ji, ze ji prepocitavas na pocet obyvatel? Takze taky jeden pro tebe: :no:
Ona se měď jí? Co je to za otázkuna úrovni čtyřletého dítěte? Člověk přece nežije jen z toho co se jí :no:
takze zvlast pro tebe - argumentovat vyssim poctem Cinanu ve srovnani k USA je proste kravina - primarne proto, ze nemala cast Cinanu zije dost nuzne a vyvozovat z toho "stridmost danou charakterem" (a vice versa) je vtip
Nj, jenomže souhlas s Yaroukh, a navíc: ekonomika Číny půjde nahoru parabolou. Navíc - myslíš že Čína bude dbát na ekologii víc než amerika? Já si myslím že ne.
Přesně tak. Esevenoo asi neví co je to poměrná spotřeba. Třeba na jednoho obyvatele :yes:
a Dasty si mysli, ze ji maji vsude na svete nizsi proto, ze jsou skromni, a ne proto, ze na vic proste nemaji :no:
Já hodnotím, reálnou situaci. Ty se posouváš na úroveň spekulací typu coby, kdyby. Téhle plané diskuse, se nehodlám účastnit. Já nevím a ani se neodvažuju hodnotit co by dělali číňani nebo jiný národ kdyby...
Vím co to je poměrná spotřeba. A vím, že u Číny poroste, a to hodně, protože i když část číňanů bude stále žít nuzně, tak daší část začne, třeba podnikat, nebo je zaměstnají cizáci. A dostanou se k penězům, vezmou si třeba hypotéku a třeba si koupí místní auto. A s přibývajícími podnikatelskými šancemi a přibývajícími dobrými (relativní pojem) pracovními místy bude růst počet aut = bude růst spotřeba Číny. Kapišto? 😄 Spotřeba USA už půjde jen pomalu dolů ...
Ze zavidim, ze projedu min benzinu? To je jako rikat, ze zavidim, ze spalim min destnych pralesu 😄 Fakt Amikum jejich 6l kary s 4st automatem nezavidim, nemam s tim nejmensi problem, posedlost velkym motorem uz me presla, velky motor s malym vykonem nebo degradovany automatem je k nicemu a velky motor s velkym vykonem uz nejak ani nepotrebuju, v zivote jsou lepsi investice nez benzin. Ze mi to "nanda" nejaka amerika, tesit ho to muze, mne je to fuk 😄 , hlavne at nejezdi jak hovado.
Spis me (ne)prekvapuje jistota tve neotresitelne pravdy - viz "rude ladena diskuze". Jestli to fakt vidis jakou souboj dvou barev a dobra a zla, tak to vidis hodne jednoduse. Tohle nema s rudou nic spolecnyho.
Spis me (ne)prekvapuje jistota tve neotresitelne pravdy - viz "rude ladena diskuze". Jestli to fakt vidis jakou souboj dvou barev a dobra a zla, tak to vidis hodne jednoduse. Tohle nema s rudou nic spolecnyho.
Debatu o deštných pralesech bych nechal na někom jiném či pro jiný topic. Černobíle to nevidím, jen mě včera večer doslova zvedlo ze židle, jak tu jeden nepsal něco proti USA a všichni šli hned za ním a vystřelili si pěkně v řadě svůj šíp do amíků. Připomělo mi to doby minulé. Jinak můžu tě ujistit, snažím se jezdit podle předpisů, a na dálnici se svou 130 km/h vypadám opět jako poslední blbec, leč - mě to neštve. Umím si jízdu užít i bez 7k otáček z fluflus motoru. A preferen ce motorů - znáš to -jede má rád holky, druhý zade vdolky. 😄 😉
To něco jsem napsal já. A nejsem rudý. Nemám rád ani amíky ani komanče. Podle mě je to jedna banda. V době studené války chtěli oba urvat největší kus pro sebe. A malé země jen přihlížely mimo hru. Dnes už to monstum zvané SSSR naštěstí šlo do pekel a tak teď kdekdo zhlíží k Americe. V 21.století se bude vzhlížet k Číně.
cituji: Já osobně moc nejezdím .... Na její spotřebu si v pohodě vydělám >😁 >😁 >😁 Myslim ze setris, a ne vydelavas, pokud prohanis 90k koktavky tak to ses opravdickej megabizon >😁 >😁
lol já nešetřím, já prostě jezdit nepotřebuju, většinu zakázek mám v Brně, a to si dojedu MHD. Proč mám jezdit po brně za 20L/100, když to můžu vzít šalinou? 😄 A ty oktávky už dnes mají větší výkon, mrkni na stránky www. skoda-auto.cz 😄 😉
Ackoliv to mozek PR oddeleni jakekoliv automobilky nerad prijima jako fakt, po silnicich jezdi i starsi modely te ktere znacky >😁
ber to jako vtip, neverim tomu, ze ten tvuj E😜. schopny zrychlit kdovijak pruzne 😉 Ale to uz se zaplitam s vlastnickou pychou >😒]
A to o tom pružném zrychlení si myslí dost lidí ... ale vůbec to není tak jak si to myslí ... samozřejmě sem ten příspěvěk předtím psal trochu s nadsázkou. Už ta akcelerace ze semaforu je pro mnoho lidí nepochopitelná ... jen se nesmí člověk bát ten plyn stlačit až na podlahu 😄 holt ten SUV je lehčí než většina němců, takže mu vákon 200/360 stačí. P.S.: Ale stejně, do kopce si podávám většinu Škoda produkce, god save (kromě) Superba 2,8/2,5D and O2 RS. >😒]
Porážíš "malooběmový" šestihrnek od Škody s čtyřlitrem >😁 V tom je jako o tom je americké auto? Tak to teda nic moc. To tady v evropě umíme taky. :no:
Ano - v Evrope to umime taky, jsem rad, ze jsi to rekl. Jenze v Evrope takove auto stoji palku, ze si ho prumerny Evropan nemuze dovolit.
Já porovnávám výkony, a to ještě přepočtené na hmotnost vozu; ne objemy. Je mi jasne, že by si me např. Allroad Quattro s 3,2FSI podal, protože ma vyšší efektivitu. Jenže - KOLIK STOJÍ?!?!? Já sem E😜la koupil z bazaru za cenu, za kterou bych v té době neměl o1 asi v základu. A nový sice stál předchozí majitelku víc než o1 full, ale míň než např. X5, ML atd.. A navíc - to auto nekupoval ekonom, to auto kupoval člověk, co si chtěl užívat každou cestu. To auto ti papírově nerozdrtí snad asi jednu srovnatelnou evropu, ale - k tomu to není ... 😉
A kdybych porovnával objemy, tak si srovnej spotřebu E😜l. 98' V6 A Audi Q7 '06 V8. Oběm podobný, kufr u E😜la jen o cca 100l menší ... A spotřeba bude stejná, ale víc si užiješ s E😜lem, protože neznám člověk co si Q7V8 kupuje na kažodenní cesty (jsou takoví, to jo).
ak chces vediet co je 150, tak to kup a maju v CR, ak nemas tak nekecaj o problemoch amikov. Co maju to maju, kolko zerie to zerie, to, nevies pochopit, lebo zijes v malom Cesku.Tu normalne platis za benzin 40 doll.,tak je to OK, .A diesel, to je menej, mozno, 2). asi si spado z ceresne.
Amici su pohodlni, chcu mt vsetko E-Zy, pohodlie, nedbajuc na spotrebu, ty si sa nenarodil vo velkom cadilacu na ceste, tak, tonevies. Ak chces davat niekomu advices, tak, len v ceku, nie USA., Si strasne maly, lebo nevies o com hovoris.