Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf s bohatou výbavou za 454.900,-Kč

Letní cenová akce Volkswagenu znamená úsporu v řádu desítek tisíc. V současné době je prodáván základní model Golfu (Trendline) za 439.900,-Kč, ale za dalších 15.000,-Kč dostanete velký balík příplatkové výbavy.
Zpět na článek
22. 8. 2006 14:20
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 14:23
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:25
neregistrovaný "Šumící tráva"
22. 8. 2006 14:35
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:31
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 14:39
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 15:33
neregistrovaný "Dave"
22. 8. 2006 16:09
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:19
neregistrovaný "RIMA"
22. 8. 2006 16:54
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 19:07
neregistrovaný "sword"
22. 8. 2006 20:47
neregistrovaný "Rima"
22. 8. 2006 20:56
22. 8. 2006 21:47
neregistrovaný "Rima"
23. 8. 2006 09:23
neregistrovaný "max"
22. 8. 2006 21:20
neregistrovaný "Míra"
22. 8. 2006 21:46
neregistrovaný "Míra"
22. 8. 2006 21:39
neregistrovaný "Dasty"
22. 8. 2006 21:50
neregistrovaný "Míra"
22. 8. 2006 21:53
neregistrovaný "RIMA"
22. 8. 2006 14:35
neregistrovaný "eleron"
22. 8. 2006 14:45
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:48
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 14:59
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 19:14
neregistrovaný "Drsoň"
22. 8. 2006 22:37
neregistrovaný "Drsoň"
22. 8. 2006 21:41
neregistrovaný "Dasty"
22. 8. 2006 21:34
neregistrovaný "Dasty"
23. 8. 2006 10:45
neregistrovaný "smudliky budliky"
22. 8. 2006 22:42
neregistrovaný "dCi"
22. 8. 2006 22:56
neregistrovaný "manitou"
23. 8. 2006 08:58
neregistrovaný "IT"
23. 8. 2006 09:01
neregistrovaný "IT"
23. 8. 2006 09:03
neregistrovaný "IT"
22. 8. 2006 14:25
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 14:34
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:39
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 14:43
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:47
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 14:59
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:48
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 14:54
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 14:57
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 15:18
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 14:55
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 15:00
neregistrovaný "misoo"
22. 8. 2006 15:09
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 15:09
neregistrovaný "sepo"
23. 8. 2006 09:32
neregistrovaný "max"
22. 8. 2006 15:19
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:06
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:11
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:12
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2006 08:34
neregistrovaný "Vaclavka"
23. 8. 2006 10:47
neregistrovaný "smudliky budliky"
22. 8. 2006 14:43
neregistrovaný "mida"
22. 8. 2006 17:47
neregistrovaný "Práša"
22. 8. 2006 19:51
neregistrovaný "jozef77"
24. 8. 2006 09:20
neregistrovaný "mida"
22. 8. 2006 14:49
neregistrovaný "ciello"
22. 8. 2006 14:56
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 15:15
neregistrovaný "Rumcajs"
22. 8. 2006 15:20
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 15:21
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 15:22
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 15:30
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 15:36
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 15:44
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 15:48
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 15:52
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 15:58
neregistrovaný "Rumcajs"
22. 8. 2006 16:01
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:03
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 16:04
neregistrovaný "Rumcajs"
22. 8. 2006 16:03
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:04
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 16:06
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 19:54
neregistrovaný "jozef77"
22. 8. 2006 16:09
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:13
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 16:17
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:05
neregistrovaný "Pierro"
23. 8. 2006 10:52
neregistrovaný "smudliky budliky"
22. 8. 2006 16:03
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:07
neregistrovaný "Rumcajs"
22. 8. 2006 16:11
neregistrovaný "GTI"
23. 8. 2006 15:10
neregistrovaný "LS"
22. 8. 2006 15:36
neregistrovaný "wolff"
22. 8. 2006 15:59
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:02
neregistrovaný "ciello"
22. 8. 2006 16:10
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:23
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:23
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:38
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:41
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:55
neregistrovaný "assasin"
22. 8. 2006 16:24
neregistrovaný "ciello"
22. 8. 2006 16:34
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 22:16
neregistrovaný "Bárt"
22. 8. 2006 19:57
neregistrovaný "jozef77"
22. 8. 2006 21:43
neregistrovaný "Dasty"
22. 8. 2006 16:20
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:37
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:41
neregistrovaný "Pierro"
23. 8. 2006 10:57
neregistrovaný "smudliky budliky"
22. 8. 2006 17:34
neregistrovaný "Michal"
22. 8. 2006 18:24
neregistrovaný "mari"
23. 8. 2006 13:36
neregistrovaný "Michal"
22. 8. 2006 17:56
neregistrovaný "mari"
22. 8. 2006 18:22
neregistrovaný "wolff"
22. 8. 2006 21:16
22. 8. 2006 19:15
neregistrovaný "Lovap"
23. 8. 2006 09:21
neregistrovaný "mari"
22. 8. 2006 21:16
22. 8. 2006 22:20
neregistrovaný "Bárt"
23. 8. 2006 09:18
neregistrovaný "mari"
22. 8. 2006 21:46
neregistrovaný "Dasty"
23. 8. 2006 09:20
neregistrovaný "mari"
23. 8. 2006 19:44
neregistrovaný "Jarda"
22. 8. 2006 19:28
neregistrovaný "Šumící tráva"
22. 8. 2006 20:31
neregistrovaný "Géčko"
22. 8. 2006 22:09
neregistrovaný "Dasty"
22. 8. 2006 22:14
neregistrovaný "wolff"
22. 8. 2006 23:01
neregistrovaný "manitou"
23. 8. 2006 09:37
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 09:50
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2006 09:57
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 10:01
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 10:18
neregistrovaný "Dinar"
23. 8. 2006 10:35
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 10:53
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2006 11:06
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 11:21
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2006 11:27
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 11:51
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2006 11:01
neregistrovaný "smudliky budliky"
23. 8. 2006 11:08
neregistrovaný "Dinar"
23. 8. 2006 11:13
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 11:39
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 12:15
neregistrovaný "cyrus"
23. 8. 2006 14:01
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 14:56
neregistrovaný "Dinar"
23. 8. 2006 10:45
neregistrovaný "manitou"
23. 8. 2006 11:19
neregistrovaný "Dasty"
23. 8. 2006 11:43
neregistrovaný "manitou"
23. 8. 2006 13:05
neregistrovaný "Dasty"
23. 8. 2006 14:45
neregistrovaný "max"
23. 8. 2006 18:40
neregistrovaný "manitou"
24. 8. 2006 09:43
neregistrovaný "max"
23. 8. 2006 19:28
neregistrovaný "bruno"
24. 8. 2006 09:35
neregistrovaný "max"
24. 8. 2006 13:38
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 19:29
neregistrovaný "Lovap"
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 14:20
bez titulku
No výbava dobrá a cena s ohledem na cen. politiku VW taky. Jen ten motor je v dnešní době na tohle auto trochu málo. Ty parametry jsou dost mizerné. Anebo mám napsat něco oslavnějšího??? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:23
GURU TANČÍ
Pořádně se na něho podívej... jestli nevidíš tu vyváženost, tu jistou ruku designéra, ten šmrnc... nemáš na to. Za cca 450 tyček získáš premianta třídy. Ale hlavně získáš dokonalé, ve všech vlastnostech vyvážené auto. Vím, že to víš... tak sakra mi neříkej, že je taková fuška dát do kupy 450 tyček... četl jsem v tisku, že ti VW dá u Klokočky leasing bez navýšení... To je sen - zaplatíš 135 tisíc... a zbytek doházíš v měsíčních splátkách po cca 9 tisících... BRAVO GURU :yes:
Rozbalit vlákno
34
neregistrovaný "Šumící tráva"
22. 8. 2006 14:25
Re: GURU TANČÍ
a jak tě vyhodí z práce tak hodíš tyč >:-[]
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:35
Re: GURU TANČÍ
:-) No... může to bejt napínák... ale aspoň nebudeš sekat Áčka :-) ;-)
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 14:31
Re: GURU TANČÍ
Bože brácho myslím že tvoje úvaha je nadnesená ;-) Golfy jsem vždy měl a mám rád. Jsou ale jistá ALE. Současná tvář Golfa rozhodně není žádným designovým klenotem. V podstatě rozvíjí myšlenku Golfa III z roku 1992. A tudíž je již jaksi okoukaná a zastaralá. Další věcí jsou mohutné proporce Golfa. Je dost těžkopádný a postrádá určitou lehkost. Nicméně je to poměrně sympatické a kvalitní auto. Šmrnc však postrádá a jistotu ruky designéra jsem také jaksi neobjevil. Za premianta třídy bych jej také neoznačil, srovnatelných "premiantů" je v dnešní době více. (což je dobře, konkurence nikdy neuškodí, že??) ;-) Pokud bych uvažoval o jeho koupi, přihodím ještě pár tyček a rozhodně sáhnu po jiné motorizaci. Takže tak. ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:39
Re: GURU TANČÍ
Ta těžkopádnost je programem... GURU sedí na silnici pohledově jako přikovanej. Přední světla a vůbec celá přední kapota je designový skvost nižší střední. Vedle Golfu se může postavit jen Focus... Nikdo jiný nemá šanci. Golf je celkově dotaženější... vyzrálejší, ale hlavně - pohlednější. Je stylem. Focus ne. P.S. Ježišmariá... já bych se také nechtěl hledat pod 200 koňmi od GTIčka... to ale neznamená, že nebudou jiní spokojení ve slabší motorizaci... Podle mého je nutné mít nad 100 koní... pak už se dá v tomto segmentu hovořit o jízdě....
neregistrovaný "Dave"
22. 8. 2006 15:33
Re: GURU TANČÍ
nad sto koní se dá hovořit o jízdě když jde o Golf, ale u božské AR 147 ti 104koní nestačí 8-s
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:09
Re: GURU TANČÍ
Jízdou myslím běžnou jízdu. 147ka má ambice na sportovní vozejk... tam bych to viděl v benzínu na těch 150... pak to nemá chybu. Nad 150 už se musíš při téhle váze auta trochu hlídat. Sen je těch 200 v GTI... ale jak známo... koní a ženskejch... naní nikdy dost. ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "RIMA"
22. 8. 2006 16:19
Re: GURU TANČÍ
GTI, obavam se, ze ta ruka co to kreslila patri telu, ktere nema fantazii. Golf je docela nudne auto. Navic bych rekl, ze VW nestiha dorovnat naskok konkurence. Ani vzhledem, ani technikou, ani inovacemi.
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:54
Re: GURU TANČÍ
Musíš znát očekávání od mainstreamu... nečekej od Golfa emoce Caymana. Golf nemá co dohánět, protože je technikou na vrcholu doby. Vytýkat mu lze jen větší tvrdost chodu TDI, nikoliv však motor jako takový, jeho vlastnosti. Navíc za rok a kousek si budeš moci koupit přelomového (ano, opravdu) Golfa, G-VI. Tehdy ze sebe VW vykřeše to, co musí... udržet laťku toho nejlepšího. A tím on v mainstreamu bude. Neboj.
neregistrovaný "sword"
22. 8. 2006 19:07
Re: GURU TANČÍ
ale to príde aj nové A2 a tým asi Golf skončil... ;-)
neregistrovaný "Rima"
22. 8. 2006 20:47
Re: GURU TANČÍ
To by ale museli Francouzi prestat vyrabet auta, aby se Golf mohl dostat na vrchol, jak pises :-) Kdyby Nemci nebyli nacionalisti, tak by se jich prodalo pet a pul. Ostatne my jsme taky nacionalisti a proto se tady tak prodava Skodovka. Ta tu "zastaralost" dohani aspon obcas dobrymi napady, jako jsou otvory ve dverich na 1,5l PET lahve. Ale jak pises, treba to VW dozene, ale asi nikdy nepredezene.
22. 8. 2006 20:56
Re: GURU TANČÍ
Už jsi se zkoušel napít v Octavii z 1.5 litrové pet lahve? :-) Na posledního loka by sis musel udělat lůžkovou úpravu... klid. jestli něco na Octavii cením, pak otvor na lahve to nebude... Golf se nemusí dostávat na žádný vrchol, on na tom vrcholu je bez ohledu na to, jestli se ve Francii vyrábí auta nebo ne. To je obecně známá věc... Jsou tu v nižším středním mainstreamu jed dva soupeři - GOLF a Focus... Fe francii se dělá 307, C4 a Megane... ani jeden z nich nedosáhne na kvalitu Golfu... ostatně Golf je v Evropě nejprodávanější vůz v nižší střední. Tak jako jsou patrioti v Německu, jsou patrioti všude... kde tedy vyrábí auta.
neregistrovaný "Rima"
22. 8. 2006 21:47
Re: GURU TANČÍ
hm... skoda ze to nevidim tak jako ty. VW nedela spatna auta, ale ja to vidim tak, ze bych si nic z jejich produkce nekoupil. (snad jde mezi radky vycitit co jsem chtel rici, aniz bych to musel napsat)
neregistrovaný "max"
23. 8. 2006 09:23
Re: GURU TANČÍ
chyba, najpredávanejší je aj ked škaredý a ťažkopádno-krabicovitý Ford Focus..:-)
neregistrovaný "Míra"
22. 8. 2006 21:20
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
... zase nás tady jistý koncern očkuje neviditelným morem, respektive slovem mainstream - tím hlavním proudem se myslí Golf s mizerným výkonem ? Co nestačí na pořádné předjetí ? Nebuď k smíchu !
22. 8. 2006 21:24
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
K smíchu jsi tu ty... Nikdo ti ho přece nenutí. Máš na výběr motorizaci až do 200 koní. Tak vybírej. Ten mainstream není výmysl Koncernu... koneckonců, kam jinam bys chtěl VW řadit?
neregistrovaný "Míra"
22. 8. 2006 21:46
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
Řadím mezi drahý odpad ...v základu by jsi měl mít něco výkonu pro případné předjetí, ne pedál v podlaze ... kdy se spustí první žaloby pozůstalých kvůli 59 kW ? Tohle je auto, to snad ne ?!
neregistrovaný "Dasty"
22. 8. 2006 21:39
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
1.6 77kW vrchol techniky! >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Míra"
22. 8. 2006 21:50
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
Přidávám se ... :yes: + >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "RIMA"
22. 8. 2006 21:53
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
jiste, a naftove motory jsou jako sici stroj :-)
neregistrovaný "eleron"
22. 8. 2006 14:35
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
Hehe, komerce a její přisluhovači.. :-!
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:45
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
Na čem jedeš, Aston? Nebo střídáš barvy 911 podle počasí?
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 14:48
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
brácho já jezdim lambo... od Maista ;-) :-) >:D
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:59
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
>:-[]
neregistrovaný "Drsoň"
22. 8. 2006 19:14
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
Asi neznáš význam slova Guru co? Guru není to samé, co impotent... ;-) 8-s >:-[]
22. 8. 2006 21:28
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
No, možná bys nám mohl toho impotenta podrobně intimně přiblížit... :-) P.S. GOLF... Gé GOLF, Gé, jako - GURU.... kapiš?
neregistrovaný "Drsoň"
22. 8. 2006 22:37
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
Jo jo... to je takový ten, co se o něco snaží... ale prostě to nejde a nejde... a přesně to je Golf... To, že neznáš pojem "guru" chápu, ale že ti budu muset vysvětlovat, co je "impotent"? Hm hm hm. 8-s >:-[]
neregistrovaný "Dasty"
22. 8. 2006 21:41
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Dasty"
22. 8. 2006 21:34
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
Super! Akorát ses zapoměl podívat pod kapotu. Tam totiž trůní zastaralá 1.6 77 kW :no: No, ale já vím, že nad tímto "drobným nedostatkem" lehce přivřeš oči. Stejně jako ostatní milovníci germánských automobilů. Světe třes se! Evropou táhnou německá auta v čele s GTI! Automobilová prémiová rasa! Japonské auto jsou podauta. Kia, Hyunday, Daewoo: ty sprostá slova před GTI nevyslovuj! Henry Forde! Zapomeň na americký sen a strč si ten svůj Ford do pr... Tady táhne GTI a jeho vyvolená německá rasa >:-[] >:-[] >:-[] :no:
neregistrovaný "smudliky budliky"
23. 8. 2006 10:45
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
Doufam, ze je to nizkym vekem a ze se to casem samo spravi.
neregistrovaný "dCi"
22. 8. 2006 22:42
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
Dívám se pořádně, nevidím jistou ruku designéra a už vůbec ne šmrnc. Vidím prostě Golfa. Golfa, který mne nikdy neoslovil, nezaujal. Prostě Golf. Pravdou je, že ho člověk pozná (pokud už se na něj podívá), uvidí ho, nepřemýšlí a řekne si... Golf. Tečka. Něco jako cesta pro cement do Berouna :-! Otázka je, co člověka napadne dál. Já si představím zrzavou, tlustou Gertrudu, jak odjíždí se šunkovým salámem z Lidlu ve Weidenu o tři bloky dál, domů. Golf, subjektivně synonymum něčeho hodně levného, obyčejného. Jasně, že Golf není levný, je to jeden z výrobně nejdražších vozíků kompaktního mainstreamu. Na mě ale tak působí. :-! Golf pro mne nikdy nebyl snem. Ani v době, kdy jsem na něho nemohl ani pomyslet. My měli svou stopětku, němci Golfa. Golf za to samozřejmě nemůže, ale mě je úplně volný, neúmyslně jej přehlížím. Není to póza, mě jednoduše Golf nebaví.
neregistrovaný "manitou"
22. 8. 2006 22:56
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
Já ti děkuji, že jsem to nemusel psát já ;-) Souhlas ;-) :yes:
neregistrovaný "IT"
23. 8. 2006 08:58
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
Tak je fakt,že ze 6 mld. lidí Golf každého oslovit nemůže,nicméně prapůvodní návrh Ital Desinu z roku 1974 a následné "facelifty" oslovily nějakých přes 23 mil. lidí,takže pan Giugiaro,kterého odborníci,ne my laici, nazvali designérem 20.století snad kanálama chodit nemusí.K motorům:v pátek jsem byl u prodejce Škoda+Hyundai a VW+Audi,je to ve dvou sousedních budovách, stále patří mezi největší v ČR a zaznělo,že lidé už před 1.7. začali a teď ještě víc mít zájem a kupují auta se slabšími motory.Docela dobře se prodává ironizovaný 1,6 75kW..prý na sebrání papírů to stačí,tvrdí zákazníci.Abych nebyl osočen z fandovství k VW,mám Lagunu2 a Swifta.Dcera Fabii a je spokojená.Ono je to toiž jenom auto,nic víc. ;-) Zde jsou stránečky autora...já vím,spousta lidí by to udělala líp.Stačí sednout ke compu,teda nejprve to chce tužku a papír,pak ten comp a na tom celkem nic není....docela rutinní práce to póza, mně Golf nevadí.
neregistrovaný "IT"
23. 8. 2006 09:01
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
á,stránečky se nezobrazily,nějak se po cestě vypařily,tak že by
neregistrovaný "IT"
23. 8. 2006 09:03
Re: ... zase "mainstream: .... :-)
aha,asi to sem nepatří,kašleme na to :-!
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 14:25
bez titulku
golfa najnovsej generacie by som si nikdy nekupil .... :no: .. premiant triedy GTI na to si kde dosiel ... to skoncilo GOLFOM 3
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:34
Re: bez titulku
Celá Evropa ví, že jsou tu dva vrcholní reprezentantí nižší střední - Focus a GOLF. Focus má oproti Golfu možná o kousíček lepší podvozek... v komplexu vlastností však vede GOLF. GOLF je jedničkou segmentu. Vizualita Golfu je geniální... o Focusu v téhle souvislosti nepíši... ten se nechal převálcovat i svou předchozí generací... Takže ano, premiant je GURU, GOLF. :yes:
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 14:39
Re: bez titulku
Brácho premiant a etalon seš tu tak leda ty - VW kovboji. Ale s tou kvalitou Focusu a Golfa s tebou souhlasim. Jen na design se díván střízlivějšíma očima ;-) :-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:43
Re: bez titulku
Vím opřesně, Pierro, v čem je GOLF vizuálně tahoun Evropy v nižší střední... Jednou to tu napíšu. Vezmi si G-IV... to je přece nádherný vůz... ten zadek, zadní světla... vše sedí jak "prnahr". A G-V? Dokonalé, neokázalé, jisté, přehledné... s logickou VW dávkou šmrncu... nijak přeslazené... auto pro chlapa.
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 14:47
Re: bez titulku
V pohledu na Golf vs. ostatní ve třídě s tebou naprosto souhlasím, Golf je pořád leader, můžeme proti tomu něco mít, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se s tím dá dělat. ;-) Golf :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:59
Re: bez titulku
Jasně... :-) ;-) :yes: P.S. Ten slogan... když to dávali za komoušů v kinech, tak se při tom vždycky tleskalo... :-) :yes:
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 14:48
Re: bez titulku
Brácho ale to je ono. V podstatě jsi to řekl za mě - Golf IV - to byl designérský skvost. Dle mého názoru nejpovedenější Golf. Vyvážený, líbivý, nechyběl mu ten šmrnc. Nová generace je tak trochu obézní macek. Konkrétně ten zadek se mi nelíbí. A 200 koní jsem neměl na mysli. Ale minimálně 1,6/77kW to chce. Golf s 1,4, jezdící 168 km/h je ostudou své modelové řady. :-!
neregistrovaný "Dinar"
22. 8. 2006 14:54
Re: bez titulku
Asi nikdo ze zde diskutujících si nekoupí auto s 59 kW, ale na světě je spousta lidí, kterým takový výkon naprosto stačí, pro ně je tahle motorizace určená, ostudou je spíš okázalá ignorace takovéhoto jednoduchého faktu. :-O
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:57
Re: bez titulku
Máš pravdu.
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 15:18
Re: bez titulku
Já neignoruju, já pouze konstatuju. Za bezmála půl milionu si představuju trochu jinou čtrnáctistovku, než dýchavičných 1,4 59kW... kapišto?? ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:55
Re: bez titulku
Jistě, auto musí trochu jezdit... souhlas. No, já bych G-V tolik nezatracoval... velmi odvážné zadní lampy... a pak - opět zadní pohled - dokonalý posez na silnici.
neregistrovaný "misoo"
22. 8. 2006 15:00
Re: bez titulku
tak tak, golf V doslova objima asfalt, opticky nepoznam auto z danej triedy (okrem bmw1) ktore by opticky tak sedelo na ceste. mozno este civic, ale ten ma prilis lahky zadok... bravo golf, bravo focus !! ;-) :yes:
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 15:09
Re: bez titulku
:yes: :yes:
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 15:09
Re: bez titulku
ja len proste pisem ze by som si GOLF 5 nekupil ani zadarmo ... tlstosko na kolieskach .. GTI to je celkom pekne ale ten plastovy spodok narazniku .. grc .. spredu dobre .. zozadu otras zboku cojaviem .. interier hnus .... znacka VW hm .... golf 1...2...3 ... a konec 4 ma tak zly podvozok ze sa to az neda ... 5 sa zlepsila [teda aspon GTI] ... ale design spuchnuteho morcate je podivny ... a to ze sa predava nieje argument .. lebo ludia kupia kadejaku blbost .. inac by sa nepredavali katalogove domi .... Tesco vyrobky .... atd ... GOLF "BOL" najlepsi v triede .. vlastne ju tvoril ... ale to cele "BOLO"
neregistrovaný "max"
23. 8. 2006 09:32
Re: bez titulku
...nepoznáš? Tak si pozri zo zadu na facelifovanú 147 na Supersportoch..a ešte lepšie sadni si do nej a všimni si ten interiér, prejdi si s nou zákruty a potom si sadni do týchto "premiantov" pre mna to bol šok asi ako prestúpiť aj napr. z toho Golfa V do takého Loganu...:-)) a ten Civic? to je niečo tak odporné..ako bude to auto vyzerať za 3-4 roky s tým sa nebudeš môcť ukázať ani na ulici..jednoducho rýchlo starnúci modny výstrelok, v Honde asi vedia prečo obmienajú modeli každých 4-5 rokov... a o športovosto tohto "ufa" sa naozaj hovoriť nedá, má obyčajný podvozok, čiže žiadne viacprvkové zavesenie..čiže príliš drahý kabát na módnom šrote..:-)
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 15:19
Re: bez titulku
Ne ne brácho, z toho se nevykroutíš... ;-) I tobě se více líbila čtyřka a nelži že ne? ;-) :-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:06
Re: bez titulku
Možná bych to zkombinoval - Golv V. se zádí (světla) z G-V. Ale opravdu se mi moc líbí zadní pohled na G-V. , to usazení na vozovce.
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:11
Re: bez titulku
U pětky Golfa se mi zamlouvají zadky GTI a R32 :-) ty jsou jinak řešeny a nepůsobí dojmem dámské krinolíny ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:12
Re: bez titulku
:-)
neregistrovaný "Vaclavka"
23. 8. 2006 08:34
Re: bez titulku
Je to prostě přesně tak jako píšete... :yes:
neregistrovaný "smudliky budliky"
23. 8. 2006 10:47
Re: bez titulku
Muzu se zeptat, kdo je u vas premiant tridy? PS Golfa nemam a jsem nestranny, jen me to zajima. Mam zkusenosti asi se vsemi novymi vozy teto tridy a rad s vami budu diskutovat.
neregistrovaný "mida"
22. 8. 2006 14:43
Guru tančí
(promiň GTI) na špatný noty. "Climatronic" je automatická klima u VW už jen dvouzónová. Ta zmiňovaná poloautomatická se jmenuje "Climatic".
Neznám jiný auto v této třídě, které je takto (kompletně) vybavené. Prohlídni ceník, porovnej výbavy a pak kydej hnůj :yes:
To GTI - teď je Golf už i výbavovej etalon ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Práša"
22. 8. 2006 17:47
Re: Guru tančí
[odkaz] ;-)
neregistrovaný "jozef77"
22. 8. 2006 19:51
Re: Guru tančí
:-) :yes:
neregistrovaný "mida"
24. 8. 2006 09:20
Re: Guru tančí
pár věcí mi tam chybí, pár přebývá a konečný rozdíl je 15000 ve prospěch guru ;-)
neregistrovaný "ciello"
22. 8. 2006 14:49
dobrý zprávy
ještěže sem redakce hodila tento článek, abych věděl cose děje u VW.. >:D >:D >:D ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 14:56
Re: dobrý zprávy
>:D Ááááá už se ti začíná stýskat... viděl bych to na podzim... to nám bude VWedro... :-)
neregistrovaný "Rumcajs"
22. 8. 2006 15:15
bez titulku
když jsi to teď přečítám...tak máš pravdu GTI golf je nebo mám říct byl v nižší střídě nejlepší, podle golfa seřídili všechny výrobci světa v nižší střední třídě ,, ale pozor dokud jsem nepřišlo bmw řady1...tak byl golf nejlepší...todle je ta pravá konkurence pro golfa a néé ňajaký focus...bmw řady1 dokázal postavit auto vnižší střední třídě aniž by potřeboval opisovat.. jako to dělaj všichni :-) ;-) ta, že BRAVO :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 15:20
Re: bez titulku
... amen :yes:
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 15:21
Re: bez titulku
Rumcajsi, dej si to kakao a vrať se do Řáholce ;-)
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 15:22
Re: bez titulku
myslis ze keca
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 15:30
Re: bez titulku
Sepo ty přece jednoho bavoráčka, tušim že 118d sedláš, pokial si dobre pametám??? ;-) No a mě by na tvém místě docela pobavilo, kdyby někdo BMW 1 chtěl srovnávat s Golfem ;-) :-) >:D
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 15:36
Re: bez titulku
... ale tu sme sa bavili o strednej triede ... inac mam .. a preto som nezacinal stym ... lebo by som mohol byt obvineny zo zaujatosti :*)
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 15:44
Re: bez titulku
čo stě rozoberali v strednej triedě??
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 15:48
Re: bez titulku
ze golf je premiantem nizsi stredni tridy .... ale tam patri i BMW 1 .. ci ne .... takze ma to pobavilo jak hovoris
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 15:52
Re: bez titulku
Sepo veď o tom hovorím. BMW1 aj Golf sú nižšia stredná. Ale myslíš si že Golf je natolko dobrý aby sa mohol rovnať tvojmu Bavorákovi?? Rumcajs si to asi myslí. No budě to tím, že obidve autá jazdí doma pod postělou na koberci. A potom něviem něvie, či je lepší Golf od Maista alebo BMW od BBuraga??? >:-[]
neregistrovaný "Rumcajs"
22. 8. 2006 15:58
Re: bez titulku
právě že ne, takhle jsem to vůbec nemyslel bavíte se o golfovi jako by byl bůh v nižší střední třídě a přitom BMW1 tam taky patří, chtěl jsem tim jenom říct že to co má bmw1 na sobě nebude mít golf ani za 10 let ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:01
Re: bez titulku
Chce to se orientovat. V nižší střední jede jak mainstream tak premiovej segment. Težko tedy můžeš porovnávat zástupce těchto skupin mezi sebou... Ano... Golf je ikona maintreamu v nižší střední.
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 16:03
Re: bez titulku
takze si vlastne rozumieme ;-)
neregistrovaný "Rumcajs"
22. 8. 2006 16:04
Re: bez titulku
;-) :yes:
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:03
Re: bez titulku
Pak se kámo dodatečně omlouvám ;-)
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 16:04
Re: bez titulku
sa mi paci jak kpises slovensky .. tie mekcene na e ... >:D >:D :yes:
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 16:06
Re: bez titulku
ne v zlom ;-)
neregistrovaný "jozef77"
22. 8. 2006 19:54
Re: bez titulku
sepo, ja si myslim, ze jeho slovencina je lepsia ako tvoja :-(
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:09
Re: bez titulku
Viš čo sepo, ja som polovičný slovák, vlastně taký čechoslovák. Ale na slovensku so nikdy něžil, len ma babka zo starkým naučili rozprávať po slovensky. Takže tie mekčeně volajako němám vychytané... Ináš s tou známkou, jak som sa pýtal - na hraniciach som musel kúpiť týžděnnů. Ale v Kováčovej a aj vo Zvoleně a Bystrici bolo fajn.
neregistrovaný "sepo"
22. 8. 2006 16:13
Re: bez titulku
ja som tez polovicny cehun .... a nemas ich tak uplne zmaknute ... ale je to take ftipne to citat :-) :yes: .. hm a kovacova je fajn .. inac do zvolena som mchvilu chodil do skoly ... a v bystrici som kazdu chvilu lebo tade jazdim na donovaly ... je tam fajn a ta nova cesta je cool ked ides od NITRI .. sama rchla zatacka .. uuuuu
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:17
Re: bez titulku
Tak to kámo vidíš. Ja už teraz keď starký s babkou něžijů moc na slováč nějazdím. Občas sa stavím v ich dome v Kováčke, vykůpať sa v kůpeloch, pozrieť starých známych, pochlastať. Častějšie som za bratrancom v Košiciach. A Donovaly?? Bol som tam pred dvoma rokmi na lyžiach.. ;-)
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:05
Re: bez titulku
Rumcajsi omluva patřila tobě ;-) :-)
neregistrovaný "smudliky budliky"
23. 8. 2006 10:52
Re: bez titulku
Problem BMW 1 je, ze ja tak male, ze ma smysl jen pro dva lidi. Odmitli jsme ho prave proto, ze si tehotna manzelka ani netroufla sednout dozadu... Je to tak titerny vuz, ze si ho treba triclenna rodina ani nemuze koupit, coz se napr. o Golfu rict neda. V tom bychom minimalne mohli jezdit, i kdyz samozrejme pozitek z jizdy je pro ridice nizsi.
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:03
Re: bez titulku
Odlišuj premiovej segment od mainstreamu. Premiovky v nižší střední (BMW1, A3, C30, MB-A) tvoří samostatnou skupinu, tak jako reprezentanti mainstreamu (GOLF, Megane, 307, C4, Astra, Focus, 147...)
neregistrovaný "Rumcajs"
22. 8. 2006 16:07
Re: bez titulku
díky.. :-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:11
Re: bez titulku
:yes:
neregistrovaný "LS"
23. 8. 2006 15:10
Re: bez titulku
C30 řadíte do premiového segmentu? Jak jste k tomu dospěl?
neregistrovaný "wolff"
22. 8. 2006 15:36
bez titulku
To bylo orgasmů... Nepochopím. To co ej tady, dyť to je scestné... Výbavu to nemá, motor to nemá, karosérie líbivá enní ani náhodou - ne že by to vypadalo na silnici jak přikovaný,ale spíš těžkopádný, malý to je ve vnitř... Podvozek byť multilink taky žádnej zázrak...Tak nevím čeho by to jako měl být ten etalon...
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 15:59
Re: bez titulku
Wolffe, nesplet´sis to? Tady píšem o Golfu a ne o Puntu ;-)
neregistrovaný "ciello"
22. 8. 2006 16:02
Re: bez titulku
ehm.. ehm... nesplet sis ten příspěvek..?? tam se zdaleka Puntu nic nepodobalo.. ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:10
Re: bez titulku
Znám Wolffa... ;-) Bylo by to od něho sice sebemrskačství... leč... já bych ho za to nepranýřoval ;-) :-)
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:23
Re: bez titulku
A speciální dotaz na tebe kovboji, zkus říci deset ikon, které podle tebe ovlivnili vývoj aut (berme ikony, který se ti líbí ;-) )
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:23
Re: bez titulku
opr. ovlivnily... ;-)
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:38
Re: bez titulku
Hele... jindy... jsem už utahanej.
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:41
Re: bez titulku
no hlavně pohodově zvládni dlouhej táhlej... a ne že si cvakneš chivasky... ;-)
neregistrovaný "assasin"
22. 8. 2006 16:55
Re: bez titulku
5,Wrangler,Golf,Enzo,Ram,Seville
neregistrovaný "ciello"
22. 8. 2006 16:24
Re: bez titulku
ne ne... >:D tebe bych pranýřoval za to, že jsi na jeho příspěvek napsoval Punto...
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:34
Re: bez titulku
Ale vždyť ta slova Wolffova... to je dokonalá charakteristika... Punta :-)
neregistrovaný "Bárt"
22. 8. 2006 22:16
Re: bez titulku
Hele brzdi, jo? Punto I jsem sedlal dlouhých 6 let, takže vím, že karoserie zůstala líbivá i po těch letech a vnitřním prostorem v době vzniku utekla konkurenci o půl třídy. Sedni si do stejně starý Fiesty a hlavně vzadu si budeš muset odšroubovat nohy a hlavu... :no: A na silnici to s dobrýma gumama sedělo taky víc než slušně! Ono nebylo nadarmo autem roku 95'...
neregistrovaný "jozef77"
22. 8. 2006 19:57
Re: bez titulku
:-) :yes:
neregistrovaný "Dasty"
22. 8. 2006 21:43
Re: bez titulku
:yes: Akorát, že orgasmy tady prožívá jenom GTI >:-[]
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:20
bez titulku
přátelé, pojďme si říci co je pro koho králem nižší střední (a berme jak prémii tak i maistreem)!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GTI"
22. 8. 2006 16:37
Re: bez titulku
Mainstream - GOLF. Premie - BMW 1. (V premii je to ovšem dokonale obsazené... takže je těžké vypustit A3 i C30...)
neregistrovaný "Pierro"
22. 8. 2006 16:41
Re: bez titulku
Focus x Audi A3/S3 ;-)
neregistrovaný "smudliky budliky"
23. 8. 2006 10:57
Re: bez titulku
Pro me je to v mainstreamu nerozlisitelne: o prvni misto se deli Golf/Focus/Octavia podle priorit kazdeho ridice (vyvazenost/jizdni vlastnosti/prostor). Z premiovek pak BMW 1, pokud vam nevadi, ze je to v zasade dvousedadlovy vuz.
neregistrovaný "Michal"
22. 8. 2006 17:34
uplne od veci
Pekne prosim,jaky mate nazor na Jaguar X-type,2,5,190 k,4x4,automat,rok vyroby 2001??Diky moc,nejak nemohu najit nezaujate info,spise se pise o tech druhych.Diky moc.M
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mari"
22. 8. 2006 18:24
Re: uplne od veci
chceš to koupit jako ojetinu? Konkrétně tento motor v Xtype docela znám. Od silnějšího třílitru se liší v podstatě jen menším vrtáním, jinak je konstrukce stejná. Po motorické stránce je to spíše takový tichošlápek, ale má poměrně výhodný průběh točivého momentu. Spotřeba je prakticky totožná se silnějším 3.0, výhoda menšího objemu se zde neprojevila... Konkrétně pro Xtype se dodávala automatika Jatco FPD JF506E a v té bych viděl potencionální zdroj potíží- záleží kolik toho má za sebou, nicméně jako příliš velký "držák" se tato automatika nejeví... Svezení s ním není špatné, ale překvapí minimální nabídka prostoru. Je to takový malý pokojíček... Xtype je podvozkově prakticky shodný (až na zadní nápravu) s Mondeem což by mohlo být jenom ku prospěchu věci, protože Mondeo jako takové má nejbytelnější ocelový podvozek ve své třídě. Celkově by to neměla být nijak zvlášť riziková koupě.
neregistrovaný "Michal"
23. 8. 2006 13:36
Re: uplne od veci
Diky za odpoved,ano,chtel bych to koupit jako ojetinu,vzdy se mi to auto libilo,trochu me prekvapilo,ze spotreba neni nijak zvlast odlisna od 3,0 litru.Uz jsem v tom sedel,je fakt,ze vzadu moc mista neni,ale nemuze byt kazdy den posviceni.Jeste jednou dekuji za nazor,hezky den.Michal
neregistrovaný "mari"
22. 8. 2006 17:56
BUDÍČEK...
:-) :-) tak, a je čas vstávat milé děti :-) . Je zajímavé, že čím míň emotivní auto- tím více emocí vyvolává v diskuzích... Hergot, neříkejte mi že tečete nad touto rachomejtlí za půl melounu... Doporučuju tu chladnou sprchu technických údajů jednačtyřky... Popravdě v Golfu se nejede špatně, nevypadá nejhůř a síla jeho jména spočívá v tom že je ve všech disciplínách někde uprostřed... Prostě v ničem nevyniká, ani nepropadá... Neurazí ani nenadchne. Ovšem všichni bez vyjímek(doufám ;-) ) se shodneme na tom- že ten dnešní Golf je výsledkem tisíckrát vyluhovaného sáčku čaje z tehdejšího Golfu... Místo výrazné chuti jenom hrušková voda. Takže počkáme na Golf VI a ujistíme se, jestli VW nastoupí cestu k emotivnějšímu designu nastoupenou Passatem, nebo bude luhovat po tisícé první... Osobní tip je ten, že bychom se (konečně!) mohli dočkat příjemného překvapení.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "wolff"
22. 8. 2006 18:22
Re: BUDÍČEK...
Já psal o Golfu, speciálně jeho pátém vydání!!! Nerad bych se dotkl I...
GTI, ty šprýmaři...
Ford T, VW Brouk, F 500, Golf I a? FERRARI obecně :yes:
neregistrovaný "Lovap"
22. 8. 2006 19:15
Re: BUDÍČEK...
Presne. Golf 1 bola fajn - ostré tvary. Golf 2 - myslím, že dizajnovo najlepší golf - trochu zmäkčené tvary 1 gen. Golf 3 - otras - napuchnuté, moc mohutné. Golf 4 - síce mohutné, ale tiež s náznakmi ostrosti, jednoduché geom. tvary. Golf 5 - napuchnuté a také akoby roztečené tvary - viď svetlá.
neregistrovaný "mari"
23. 8. 2006 09:21
Re: BUDÍČEK...
Golf V opravdu připomíná něco napuchlého- to není moc dobrá vizitka...
22. 8. 2006 21:16
Re: BUDÍČEK...
Já ti dám hrušková voda :-) to by pak soupeři byli než šaraticí >:D Předek Golfu je dokonalá harmonie stylu v nižší střední. Záď je mírně diskutabilní... ale to všechno je do roka pryč... jo, souhlas, přijde EPOCHA G - VI. :yes: Tedy aby bylo jasno... Golf bude i nadále Golfem... já jen, aby někdo nečekal nějaké levné východní větry... ;-) bude to stále ten držák, pořez, dokonalele usazenej na silnici... a ovšem... jaksi... omládne... což bude fajn.
neregistrovaný "Bárt"
22. 8. 2006 22:20
Re: BUDÍČEK...
Neodpustím si malý rejpnutí: kdyby G5 byl takový zázrak, tak by VW neposlal G6 na trh o víc jak rok dřív, než bylo plánováno... 8-s Ale jinak proti němu nic nemám, i když bych si ho nekoupil. Hlavně zadek považuju za jeden z nejhezčích ze současný nižší střední...
neregistrovaný "mari"
23. 8. 2006 09:18
Re: BUDÍČEK...
Golf V vnímám ze souvislé řady Golfů jako nejméně zdařilý. Je cítit že prostě po představení Golfu III postupně docházel potenciál. Ano, já taky věřím v přelom že Golf zůstane Golfem, ale doufám že kvalita jeho designu se posune někam k plusovým hodnotám. Typické znaky jako např masivní sloupek C zůstane. V této třídě nastavila metu Astra a snad i Mégane. Obávám se že Focus s velkým zpožděním bude kopírovat cestu Golfu- tedy postupné "šednutí"... Jak píšu: podle Passatu si myslím že nový Golf by měl zabrat více šponu. Potřeboval by to jako sůl...
neregistrovaný "Dasty"
22. 8. 2006 21:46
Re: BUDÍČEK...
:yes: :yes: :yes: Nenapsal bych to lépe.
neregistrovaný "mari"
23. 8. 2006 09:20
Re: BUDÍČEK...
;-) :yes:
neregistrovaný "Jarda"
23. 8. 2006 19:44
Re: BUDÍČEK...
Tak nejak to vnimam taky Mari
neregistrovaný "Šumící tráva"
22. 8. 2006 19:28
??
na co jsou v Golfu ty debilní "vzpěry" od tunelu k přístrojovce... :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Géčko"
22. 8. 2006 20:31
Re: ??
Ty jsou v A3, nebo ne?
neregistrovaný "Dasty"
22. 8. 2006 22:09
Ups, co to tu píšu za hovadiny!
Už jsem nějak unavený a popletla se mi čísílka. Nevím, kde jsem vysosal těch 1.6 77kW, ale i tak" Golf V je hrůza a motor v nižší střední s 59 kW je ubohý. Takže milý GTI i tak se směju >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "wolff"
22. 8. 2006 22:14
Re: Ups, co to tu píšu za hovadiny!
>:-[] >:-[] >:-[] :no: GOLF V. Nevím na co se GTI dívá, když o tom autě píše. Ale V Golf to nebude... >:D
neregistrovaný "manitou"
22. 8. 2006 23:01
OT: TEST MINI COOPER S vs IBIZA CUPRA
Pěknej testík, popsání techniky, zážitků a pocitů - za 1 s * ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 09:37
bez titulku
Tak Golf ma problemy s predajom!?Ked uz musi siahat k takymto akciam,aby vypredali plne sklady!A to tu bolo minule reci ked to spravil Lexus a Subaru!Ze by sa sudruhovia z NDR konecne zobudili a zistili,ze ten predrazeny kram bez vybavy uz asi nepredaju!?Bravo Golf,konecne sa prebral,zistil,ze nie je ziadna ikona ani modla a snazi sa priblizit k ludu!Lud chce totiz na autach jazdit a nie sa k nim modlit,hlavne nie v tejto triede kde sa jedna o obycajny spotrebny tovar!
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2006 09:50
Re: bez titulku
tobě ten Golf a VW musí hodně ležet v žaludku.. >:D Co se stalo...? utekla ti holka s maníkem v golfu..? >:D >:D
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 09:57
Re: bez titulku
Nelezi,len ma vytaca ked tu niekto basni otejto plechovej skatuli ako o zazraku sveta!Golf bol ikona ,ale I!A s dalsimi cislami akurat isieldo obycajnej sede!To uz sa nevyjadrujem k tym skvostom ktore priniesol ako napt. v III-ke predne smerove svetla vo vnutri prednych svetiel,ci v V-ke zadne smerove svetla vo vnutri koncovych a brzdovych svetiel!Ako toto mohlo prejst,ved je to nebezpecne jak svona,za bieleho dna ked svietis popritom brzdis a davass smerovku tak to vobec nie je vidno!A to iste ma aj Passat,no holt vo VW uprednostnili designove hracicky pred bezpecnostou!
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 10:01
Re: bez titulku
A zabudol som Ti odpisat,moje baby mali vzdy lepsi vkus ako Golf!
neregistrovaný "Dinar"
23. 8. 2006 10:18
Re: bez titulku
Máš v tom trochu hokej bačo. Blinkry jsou součástí předních světel až u G IV a je to jedna z věcí, kterou velmi ochotně převzali další výrobci. Obecně mi přijdou ty zlostné výžblebty na adresu Golfu úsměvné, většinou se v nich nepíše, kterýže ten konkurent je vlastně to pravé ořechové, jen čtu o plechových škatulích, hnusu apod. GTI už vám to tu vysvěltoval možná stokrát, v nižší střední je podstatný mainstream, tahle auta mají automobilkám vydělávat peníze. Proto, nejdůležitějším pro úspěch auta v tomto segmentu je co nejlepší vyváženost jeho vlastností. Mezi současnými konkurenty tato kriteria nejlépe splňují Focus a Golf, ostatní musejí být levnější, aby převaha nebyla tolik vidět. Ale pokud mi napíšeš, které auto je podle tebe v dané třídě lepší než Golf, rád s tebou podiskutuju. ;-)
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 10:35
Re: bez titulku
Peugeot 307,C4,Mazda 3,Toyota Corolla,Honda Civic....
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2006 10:53
Re: bez titulku
a přesto dá mnoho lidí přednost klasice než výstřelku v podobě C4.. (např) A asi jde o to, že neradi experimentují, tak se drží osvědčeného.. A mimo jiné, nezmínil jsi ty který se prodávají nejvíce.. Golf, Megane, Dacia, Focus.. i Accent.. :-) .. což mi tak přijde, že se ti to tvoje tvrzení bortí jako domeček z karet.. Chce to chladnější hlavu Bačo... protože každýmu sedí něco jinýho.. ;-)
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 11:06
Re: bez titulku
Tym,ze sa nieco predava najviac neznamena to automaticky,ze to je najlepsie!Vela zavisi od marketingu a vela ludi sa sprava ako stado oviec!Osobne som sa v V-ke nevozil,dufam ze je lepsia ako IV-ka,lebo z nej som po polhodine jazdy vystupil ako dolamany!Maximalne nepohodlne a male auto!To sa moze pacit maximalne pubertakom v siltovkach co sa hraju na Schumiho.
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2006 11:21
Re: bez titulku
hmm.. tak raději nic... je to spíš jen klukovskej šprajc ne..?!? když si v tom nejel a hned ho šmahem pasuješ do role kraksny.. to mi přijde že je to sparvanie ako stado oviec... (těch co golfa odsuzují)... ;-) nemít zkušenosti ale Jožo odvedla rátal.. že je to vraj kraksna.. tak hej.. bo Jožo je chalan zo zkůšenostma... :-) >:D bo viděl raz riadit tého Alonsa... >:D ale v telke u súsedů... ;-)
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 11:27
Re: bez titulku
Asi preto lebo pochybujem o tom,zeby VW u V uplne zmenil koncept auta oproti IV,z ktorj vychadza!
neregistrovaný "ciello"
23. 8. 2006 11:51
Re: bez titulku
to nemůžu pochopitelně posoudit, neb jsem ve IV nejel.. ;-\ Taky to není moje oblíbený auto, ale nechávám jej v klidu tak jako Golf mě.. ;-)
neregistrovaný "smudliky budliky"
23. 8. 2006 11:01
Re: bez titulku
307 lepsi nez golf? Tak to mi Bacu z Liptova zarazuje opravdu presne... :-) Zkus o tom presvedcit zbytek sveta. Nebo se o obe auta dva roky starej a myslim, ze pak budes mluvit jinak... :-)
neregistrovaný "Dinar"
23. 8. 2006 11:08
Re: bez titulku
No bačo, ta diskuse by asi neměla cenu vzhledem k tvému výběru. Jestli se ti 307 na parkovišti líbí víc než Golf, pak jo, lidi, kteří v těch autech seděli nebo se jimi, nedej bože, svezli budeš o převaze 307čky nebo C4 nad Golfem přesvědčovat těžko. :-!
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 11:13
Re: bez titulku
Viezol som sa v oboch aj 307-ke a IV-ke v diesloch a teda ten Golf sa na 307 nechyta!Hlucny nepohodlny!
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 11:39
Re: bez titulku
A este sa musim ospravedlnit,ze som zabudol na Octavku II!Kto chce koncernove auto tak tu nie je co riesit!Krasne to vidiet napr.v Rakusku ako ide predajnost Golfa do *na ukor Octavky!
neregistrovaný "cyrus"
23. 8. 2006 12:15
Re: OT-Re: bez titulku
nechápu, proč za každou větou ve všech příspěvcích dáváš vykřičník. vypadá to dost infantilně.. :no: ..jo, já bych jistě dal přednost golfu před jakýmkoli francouzem, a to se mi ho (možná nejen mě) bejk GTI stále snaží znechutit. ;-)
neregistrovaný "Baca z Liptova"
23. 8. 2006 14:01
Re: OT-Re: bez titulku
Sorry,nechal som sa vyprovokovat GTI,ktory tu spieva ody na spotrebny tovar.Golf je urcite dobre auto,ale tych je v tejto triede este minimalne desat.Jeden je lepsi v tom,druhy v inom,ale ani o jednom by som netvrdil,ze je uplne super a ostatni su o triedu horsi.Ide o to ,ze minule ked neviem uz ktora automobilka znizila cenu tak sa tu uchectaval,ze to nie su schopni predat a presne to iste teraz robi VW s Golfom,ktory sa asi tiez nepredava tak ako si predstavovali,inac by na tu cenu nesiahli.To sa robi iba ked ma prist nova generacia.
neregistrovaný "Dinar"
23. 8. 2006 14:56
Re: OT-Re: bez titulku
Cenové akce a stahování cen základních modelů se v posledních letech stalo (ku prospěchu zákazníka) takřka pravidelností a už to vůbec nesouvisí s koncem cyklu daného modelu. Není výrobce na evropském trhu, který by v nižší střední neprodával systémem stálých slev, různě nazývaných stále se opakujících cenových akcí, které nejsou ničím jiným než potvrzením faktu, že základní cena je už pouze orientační. VW byl v tomto ohledu, těžíc z popularity Golfu, nejméně aktivní, teď došlo i na Golf, buďme rádi, jen ať hoši ve Wolfsburgu vydělávají raději snižováním nákladů. ;-)
neregistrovaný "manitou"
23. 8. 2006 10:45
Re: OT-Re: bez titulku
Tak podívjte se ;-) já bych řekl, že je tam silná trojka - Focus, Astra a Golf. Tahle trojka se pere v těch jednotlivejch vlastnostech o první příčky. Focus je etalonem jízdních vlastností, Astra je krásná a Golf je tím průměrem, ani nejlepší jízdní vlastnosti, ani krásnej, ale neztrácí, průměr. A v každým sledovaným parametru se to pořadí opakuje nebo lehce mění, tu zvítězí o bod Golf, tu o dva Focus. Mé priority a zkušenosti mi určují pořadí - 1. Focus 2. Astra 3. Golf - a to netvrdím, že jsou tam rozdíly třídy. Za nimi je takzvaná druhá liga 307, Megane, C4, nedoceněné Stilo, Mazda 3, Civic, Corolla a docela pohledné CéeD
neregistrovaný "Dasty"
23. 8. 2006 11:19
Re: OT-Re: bez titulku
Tohle tvoje rozdělení je jen tvůj osobní pohled nikoliv obecné dogma. V podstatě souhlasím s Bacou. Do teď byl Golf V 1.4 59 kW předražený. Slevit je nejspíš pravděpodobně donutilo to kruté poznání, že za ty prachy tohle bude kupovat jen málokdo. VW totíž není ani prémiovka a co se dílenského zpacování týče, tak spousty těch, které jsi zařadil do II. ligy jsou na tom lépe a navíc jsou osazeny i v základu výkonějšími motory. Motor pod 65 kW v nižší střední je na ostudu :no:
neregistrovaný "manitou"
23. 8. 2006 11:43
Re: OT-Re: bez titulku
Však jsem taky napsal "Mé priority a zkušenosti mi určují pořadí". Nikomu to netlačím a nevydávám to za obecné dogma ve stylu "VI bude klasa klas, to vím jistě" ;-)
neregistrovaný "Dasty"
23. 8. 2006 13:05
Re: OT-Re: bez titulku
Golf VI klasa? Ať je. Já to Vlkohradským přeju.
neregistrovaný "max"
23. 8. 2006 14:45
Re: OT-Re: bez titulku
..stále tu nerozumiem tom "etalonu" v jazdných vlastnostiach v nižšej strednej? Vidím, že tolko omielaná fráza tunajších novinárov sa stala skoro pravdou..:-)dotyčnému doporučujem presadnúť s "etalona" čiže Focusu či Mazdy3 /totožná platforma/ a potom si sadnúť do takej 147ky bol som prekvapený týmto "etalonom" jednoducho sa nechytal... a to je všetko čo sa dalo k tomu napisať, kludne tu papagájujte frázy z našich "nezávislých" automobilových testov...ale realita je uplne inde..:-)) a o dizajne Focusa sa ani neoplatí písať, jedna nafúknutá krabica..to Golf V je oproti tomu úplny aj ked už trošku okukaný krásavec... a Astra ...? čo už dodať naozaj krásavica za ktorou sa každý obzrie...
neregistrovaný "manitou"
23. 8. 2006 18:40
Re: OT-Re: bez titulku
Alfu jsem nebral v potaz, jelikož ji spíše řadím už k prémiovému segmentu, čiže k BMW1, A3, MB A,B, C30 (to je teprve krasavec :-)
neregistrovaný "max"
24. 8. 2006 09:43
Re: OT-Re: bez titulku
..tak by to malo byť, stačí si do nej sadnúť...ale nerozumiem napr. zaradeniu A3 do prémiového segmentu, možno cenou..platforma-Oktavia,Golf..atd motory- Oktavia, Golf..atd /dokonca ta "podarená" 8v 1.6/ >:-[] dielenské spracovanie síce excelentné, ale po nasadnutí žiadna prémiová atmosféra, ako napr, u tej zatracovanej Alfy...a športový zážitok z jazdy na podvozku a s motormi z Oktávie...? Audi je prémiový segment, ale A3 tam rozhodne nepatrí...
neregistrovaný "bruno"
23. 8. 2006 19:28
Re: OT-Re: bez titulku
V Golfe V som jazdil...slusne dielenske spracovanie,nicim neprekvapujuci design.Nic co by ma zaujalo.Ziadny dovod aby som ho kupil.Ale dovod preco si nekupit:Neviem preco ale toto auto si kupuje ista cielova skupina :-! Hlavne v cernej farbe s foliami a na poriadnych balonoch.Začalo to už pri IV rade.Akesi vozitko "coolerov".Mozno je to blbost ale odvtedy ma pre mna toto auto nalepku auta vekslakov a chlapcov co sa hraju na Cosa Nostru.Proste je mi nesympaticke a tym duplom ked z neho tupe stado robi to čim nie je.
Ano Golf bol pojem ale meno mu spravila I.rada a tam sme niekde inde.
PS:Jazdim na chrobaku ;-)
neregistrovaný "max"
24. 8. 2006 09:35
Re: OT-Re: bez titulku
..presne tak..a vieš prečo si ho kupujú? Lebo je na každom rohu čiže je v podstatne nenápadný...:-)predsa si nekúpia nejaké "nápadné" auto a hned ich identikujú..
neregistrovaný "Baca z Liptova"
24. 8. 2006 13:38
Re: OT-Re: bez titulku
Skor kvoli tomu,ze ked aj napriek ESP,ABS,TCS....naperu niekde do stromu tak nie je problem zohnat lacne nahradne diely.Staci povedat,ze to potrebujes rychlo,mas prazdnu penazenku,tak na parkovisku v Blave sa urcite nejaky teplakovo-modry firemny Golf najde(jedno aka generacia!) a si do tyzdna vybaveny!!!Pech ked si si to kupil ako sukromne vozitko a na leasing!
neregistrovaný "Lovap"
23. 8. 2006 19:29
Re: OT-Re: bez titulku
Golf krásavec? Mne skôr pripadá, že Golf bol pôvodne o dosť menšie auto a to chúdatko dostalo riadnu nakladačku až s toho napuchlo >:D Je ale pravda, že je to veľmi solídne auto (čo sa týka všetkých vlastností). A pravda je tiež, že dizajn Focusu nie je bohviečo. To predchádzajúca generácia bola krajšia ako zvnútra, tak zvonku.