Za prvních 24 hodin po zveřejnění článku o nové Škodě Octavii Scout shlédlo zprávu více než 12 tisíc čtenářů. Anketa na konci článku je přitom vyzývala k hlasování o tom, jaký další derivát Octavie by rádi viděli v nabídce Škoda Auto.
čtenáři by nejraději kupovali Octavii Coupé... Nejspíš proto, že je jejich tajným přáním aby někdy opravdu vyjela... A kdyby vyjela- kupovali by raději Astru :-) . Ale PS: Taky jsem pro ni hlasoval ;-)
>:D >:-[] ...to je taky altruizmus citatelov AUTO.CZ typicky pre mravne vyspelych jedincov..... >:D Trhu (inym ludom) by dopriali tu Octaviu Coupe, ale sebe by dopriali (radsej) nieco ine... >:-[]:yes:
mari ty toho oplistu prostě v sobě nezapřeš... ;-) hele kámo, u článku ke Grande Puntu sedan jsem vzpomínal na Corsu sedana (1. generace) a Fiata Dunu (Uno-sedan). Pamatuješ je??
jo pamatuju. Nutno říct že ta hranatá Corsa sedan vypadala dokonce jako auto (narozdíl od té Duny ) :-):yes: PS: shlédl jsem to Grande sedan, ale raději bych to co nejdříve zapomněl...
mari v kolika liftech a jak dlouho se vlastně monza vyráběla?? Já našel jednou v práci tušim že auto tip, kde testovali jetou monzu (byla jak nová) z roku 1986. Měla digitální ukazatele, třílitrovej motor a plná výbava. Nádhernej auťák to byl a je. Nestyděl bych se s ním vozit dodnes ;-)
pokud vím tak Monza byla v podstatě jediné generaci- s tím že prošla jedním faceliftem zhruba kolem přelomu 82/83... Monza je klasik. Já viděl nedávno nádhernou v původním stavu asi za 180 papírů. Už je prodaná... Svezení v tom bylo královský :yes:
Jezdils jí?? Tahle fotka co jsi poslal, je přesně ta, o které psali v tom Auto-Tipu. Už si přesně nevzpomenu na výkon, ale údajně měla být schopna konkurovat i šestkovým BMW anebo kupatům éčkové řady od Mercedesu, příp. Audině 200. Vyhlašuju Monzu nejkrásnějším oplem od dob legendárního kupé GT. Ani jeden ze současných modelů na ní nemá. Tečka ;-);-);-)
Ano, coupe na bázi octavie by bylo skutečně fajn a určitě by si své příznivce našlo. Navíc by ještě více podpořilo image značky. A pak by už moc nestálo na cestě ke krásnému kabrioletu s plátěnou střechou... :-)
to je moc fajn. Coupe z Octavie... no... myslím, že by se tu pár tisíc ročně prodalo... je to sice nejméně praktická mutace... ovšem zase vzbuzuje nejsilnější emoce... Čím to je? Že by každej druhej na silnici jezdil "na zapřenou"? Jo... coupe... v něm najdeš všechno, cos cestou životem posbíral a zase poztrácel... zkus a dáš mi za pravdu.
Škodovka má s automobily kategorie kupé své (již hodně vousaté zkušenosti), to jo... ale kupci aut této kategorie jsou přeci jen poněkud náročnější a nejsem si jistý, že by zkousli Coupé, které je odvozené od kombíku TDI ;-)
Všechna kupé v této třídě jsou odvozena od původních verzí nižší střední, takže každý Megane CC, Astra CC nebo 307 CC mají v genech "svého" dieselového kombíka. Dokonce i cenou přes milionové Volvo coupé je odvozeno od S40/V50. ;-)
Ale to je přeci jen něco trochu jiného... některá tebou zmiňovaná auta mají sice s "kombíky" podobný základ, ale jsou prezentovány jako svébytné modely... např. ta Brera nebo A5... kdyby se touto cestou vydala Škoda, nic bych nenamítal... ale ufiknout Octávce dvoje zadní dveře + ty od kufru... to je prostě málo >:D
Tady asi někomu uniklo že ta fotka je pouze redakcí vytvořenej retuš v Photoshopu. Žádná oficiální studie pod kterou by byl podepsanej nějakej designer. Všeho s Mírou :-)
Toyota uprednostnila cizelovani soucasneho tvaru pred revoluci a udelala dobre (pokud snimek zobrazuje skutecnost), ten tvar dostava cim dal tim vetsi smysl...bude to nejkrasnejsi SUV. Rikam nejkrasnejsi, ne nejmohutnejsi, ani nejchlapactejsi.
asi máš pravdu.. k tomu nej se vyjadřovat nebudu.. >:-[] nicméně na tom obrázku to vypadá jakože to má 24 kola.. (nejmíň), takže tipuju, že reál rozhodně nebude tak dechberoucí jako tothle.. ale jinak souhlas.. a velká poklona.. :yes:;-)
Jsem velmi nad věcí... ten kdo zná současný model... ví, jak bude vypadat nový v roce 2009... ano... jak koukám, evoluce... v nijak revoluční současnosti. Současnost je neskutečně loďkoidní... Dokonalý posez na silnici předvádí Range Rover... a XC90... byť tedy ten Range je z jiného kapitálového těsta, je tu (aktuální)lekce v podobě XC90. Do toho X5... tudy hleďme... to jsou evropské klasy. Vyrostl tenhle "bejčí" segment a ukazuje se, že udělat to tak, aby to sedlo do voka... umí jen pár mistrů... a jak vidíme na X5... není kam jinam jít... jen se brousí démanty...
A presne to dela Lexus. ;-) Malokdo nenahlizi na soucasnou RX jako na nelibivou, vypsal jsi pouze muzneji pusobici konkurenci. Ja za sebe mohu prohlasit, ano soucasny Lex se mi libi a evolucni krok jeste vice. Muskulaturni tvary jsou mozna pusobive, ale rekneme si na rovinu, kdo chce vypadat jako Arnold Schwarzenegger? Malokdo. Jako atlet temer kazdy.
No... a právě o tom je XC90... Přece jsi u Lexe viděl záď... Hele, ten atlet... ten je dokonalej v segmentu GT... v ostrejch SUV... má Arnold své opodstatnění... ;-)
Je to parada :yes::yes::yes:;-) . Ale Mark Stehrenberger je znamy tym, ze kresli lepsie ako designery vacsiny automobiliek - a iba mzriedka sa trafi. Ale bodaj by ano :yes:
jakou octavii coupé ???!!! ... chce to zavést do výroby TUDORa .. možná až pak nějakou octavii coupé ... TUDOR předstvuje auto, které by asi čtenáří (a nejen oni) kupovali raději ;-)
Ja bych zase radsi nez normalni coupé uprednostnil samostatny model na platforme Octavie ale alá Mercedes CLS. Nizky ... sportovni ... ctyrdverovi (ale to by asi neslo protoze to je preci jen trochu mensi platforma nez Merc E) Škoda ze se to nikdy nestane :-(
No jasne. Vzit platformu a techniku O2, vymenit par dilu v interieru na palubce za blystivejsi a zvenku pozmenit(samozrejme krome kastle ve tvaru kupe) predni a zadni masku, svetla, spojlery. Celkem (az na tu kastli) upravy za par korun ;-) Samozrejme neprodavat jako O2 Coupe, ale jako napr. Tudor. Dalsi (atraktivni) model v nabidce za ne mnoho vynalozenych prostredku. (Prikladem muze byt Discovery 3 a RangeRoverSport)Tudy vede obecne cesta. Otazkou je, zda Coupe pasuje do portfolia Skody??? :-O Ja myslim, ze moc ne...spis vubec ne...ani nahodou! :no::-|
Teda tak to přestávám číst Auto.cz! To abych se nemusel stydět za to aby mi říkali čtenář Auto.cz! Oktávku bych nechtěl ani normální, natož ve verzi pro trpaslíky! Až vám trpaslíci začnou utíkat ze zahrady...Smrdí smrdí smrdí toto smrdí!
Kecy prdy beďary ... tak je to vždycky, mnoho povyku kolem něčeho, co se stejně nikdy vyrábět nebude. Chápu že pod vedením fauvéček lze jen těžko rozjet výrobu něčeho lepšího než je samotný Vw. Byla by zajímavá nabroušená Octavia Coupé T-FSi. Ale sny jsou od skutečnosti opravdu daleko.
Pro redakci a ostatní: Původně bych se neodvážil, ale když s
... tak nedávno jsem se podobným tématem sám zabýval a tohle byl je to bezpečný odkaz.
Za základ sloužila studie Tudor, ale snažil jsem se zachovat ducha současného designového směru Škodovky. Akorát omluvte mé klepavé ruce a tak... :-)
Co myslíte? A.
Tak dneska v 0:30 me hned za vezdem na dalnici D11 predjeli dve stribrne maskovany Fabie II! Nemel jsem moc sanci si je prohlidnout protoze se hned rozjely aspon na 170km/h. Jediny zajimavy info co jsem pochytil bylo ze bude vypadat stejne jako na tech Spyfotos a ze je prekvapive vysoka na zivo (ridil jsem soucasnou Fabii). Tod´ vse :-)
Já mam radši praktičtější auta, proto jsem hlasoval pro sedmimístné MPV. Jednak Škodovka takový auto jěště nevyrábí a pak si myslím, že by mělo větší teoretickou šanci na úspěch. Já osobně bych si kupé nikdy nekoupil, v tomto směru souhlasím s Markem Ebenem, který říká: "Pro mě je nepoužitelné auto do kterého se mi nevejdou golfové hole a invalidní vozík. Představa, že bych si koupil sporťáka je nemyslitelná." (Nehraji golf, ani nejezdím na invalidním vozíku, ale mám rád auta s velkou užitnou hodnotou.)
Bohuzel ankety typu "co by jste si pral, kdyz by jste za to nemusel platit" davaji vysledky znacne jine nez realne zakaznicke chovani. Vysledek je stejny jako kdyby jste se zeptali "jaky byl vas nejvetsi chlapecky sen". Nekdo chtel byt kosmonautem, nekdo zavodnikem. Nakonec by si Skodu Coupe koupilo jen o malo vice lidi, nez kolik je na svete kosmonautu. (Trochu jsem to vyhrotil, ze :-) ).
Úspech by to uričte malo. Síce nie taký ako štandardná octavia, ale ako lacnejšia alternatíva k súčasnému módnemu trendu coupe-cabrio by mohla uspieť. Technika z VW eos už je. Zaráža ma ale prívlastok "sportovní" kupé-kabriolet. Ani octavia RS nieje bohužial taká sportovná ako sme dúfali že bude. A tak že octavia CC by bola ešte ťažšia je to ešte menej pravdepodobné. Ale ako celoročné kabrio je to v poriadku. Veď vie niekto o naozaj športovnom CC s pohonom predných kôl.
To auto nakreslené na obrázku vypadá zajímavě. Nebudu psát jeslti se mi líbí, nebo nelíbí, ale k názvu coupé mi to nesedí. S pojmem kupé mám spojenou svažující se záď až k zadnímu čelu, tak jako je to na střičkém rapidu nebo stodesítce, případně vozech posrsche a pár dalších. S takouvou zadní částí, jakou grafik vytvořil, to ale moc jako coupé nevypadá, ta *je prostě moc rovná. Ideální to je dle současných trendů CC a jistě by bylo takto možné zachovat velký kufr s velkou nákladovou dírou, ale coupé si takhle nepředstavuju.