Novinky
0
Fabia HTP ma 40 a 47 kW...ci tak nejak 8-s >😒]
Přejít do diskuze
Proboha italský auta stojí za how*no stejne jako francouzký (vyjímam Pažouty) o Oplech ani nemluve - japonské vozy jsou propracované,i když zase trochu jiné než evropské to je pravda. Myslím,že evropa vs japonsko se mají navzájem od sebe co učit ....
a este na 0,660L = 50KW to je fajn :yes: "!! hh kto vie kolko ma taka vysavacova fuciaca Fabia HTP 1.2 hh :no:
:yes: no toto auticko ako aj kazde od mitsu ktore sledujem uz dlksiu dobu a toto mikroauto vyzera velmi zaujimavo aj interierovo :_) :yes: ja by som mu prednost pred smartom :yes: 😉
Moc bych se netěšil. Trend laminátových prcků do města už je jasný, vývoj řídících systémů nezávislých na vůli řidiče (= svobody pohybu zbaveného) taky. Velký EUbratr si toho už určitě všimnul a brzy se dočkáme z některého pod- nebo nadvýboru úžasného návrhu směrnice, která nám to všem velkoevropanům jednoduše nařídí a šmytec. Pánové, pokud máte pár peněz v matraci, dejte je na hromádku a začněte skupovat soukromé polygony. Co třeba takové Ralsko...(pardon, dnes mám trochu depku, to bude tím datem)
no tak to jsem rád že žiju tady... Popravdě poslední dobou přibývá věcí neslučitelných se zdravým rozumem... Nejhorší je ale to, že to téměř vždy odse-rou motoristé :no:
Reálně uvažují o podstatném zpřísnění zdanění automobilů dle produkce škodlivin, zákaz SUV a Off-roadů ve městech, brutální parkovací poplatky pro "velká" auta či rovnou zákaz vjezdu do centra apod.
No vzhedem k tomu, co všechno plánují provést v Londýně s dopravou, se uvedení takovéhoto auta na britský trh zas tak nesmyslné nezdá 😉
Japončíci se poučej, z těch bambusových řečí dole nemám obavy... jen nevim jestli sis všimnul, ale cena je dána na v přepočtu 360k což není za mikroauto málo... a jak bývá v čechách zvykem, u nás to bude ještě o něco víc ;-\
ta první věta byla fakt dobrá 😉 :yes: PS: díky mé anatomii to nemůže být můj směr ani kdybych tisíckrát chtěl... 😉 >😒]
😄 Nikdy... nikdy bych na tom nechtěl bejt tak špatně... abych tohle musel považovat za auto... P.S. Přesně jak píšeš... nemám problém zaparkovat v podzemních gáražích... Příčný stání na hraně chodníku je možná efektní... ale jezdit s bradou mezi koleny... to není můj směr.
jako designérské cvičení to není špatné, ale tady nejsme v Tokiu- kde spí v kotcích nad sebou (kabinkové hotely) 32 milionu lidí... Takže bych se absolutně nevzrušoval 😉 . Nechtěl bych v tom bourat, nechtěl bych v tom jet po dálnici, při bočním větru, nechtěl bych v tom prožít aquaplaning ani první sex v autě... Ale přeju si, aby až vjedu do nějakýho města, všude parkovala tahle auta a ušetřila tak místo pro pořádný poctivý bourák 😄 😉
Tak do tohohle vysavače (tvar a výkon odpovídá) na kolcách mě nikdo nedostane. Zajímaly by mě výsledky crash testů, protože ta tenká přepážka z bambusů mezi motorem a pasažéry toho asi moc neudrží. Vypadá to strašně. Pokud to bude stát jako Smrad forTwo tak to nikdo nekoupí :no:
No řídil jsem: Fiata 600, Uno, Punto, Grande Punto, Bravo, Stillo a starou Cromu. Jo a taky žigulíka >😁 Proč se ptáš???
myslíš tu miniaturní lavici obžalovaných???? >😒] která je menší než verpánek v pikantu, pandě anebo v tomhle pikaču???
Jenže Smart je z Evropy. Z tý Evropy, kde bouchaj automobilový ikony. Kde se tvoří historie aut. Za Smartem stojí německá preciznost, dokonalost dokonalostí a švýcarská kvalita.. nutno dodat že i za švýcarskou cenu 😉 Proti tomu chceš stavět podměrečný pytlík rejže???
Já si naopak myslím, že japončíci se poučej a rozhodně nebudou tohodle pikaču nabízet za tak nesmyslnou cenu jako smart svůj fortwo. Náhodou je to celkem sympatický a moderní autíčko, na rozdíl od třeba toho nemožnýho retro-Daihatsu. 😉