Sice je trochu víc uskákaná, ale podle mě poslední mrštná alfa, podvozek ze 147 je dobrý základ pro malé ostré auto, jen nesmí mít vepředu moc těžký motor. Brera vypadá jako opuchlý brouk s nadváhou a přesně tak i jezdí. ;-)
Přiznám se, že když sem poprvé asi před měsícem slyšel o tomto paketu, tak mi na mysli nevytanulo nic jiného než chabé pokusy koncernu o zvýšení svých prodejů... (Škoda forman Blck line, nebo například Golf Roling Stones, nebo Pink Floyd). Takže souhlasím, ač tohle auto je skutečně poklad a je nádherné, tohle není úplně ta správná cesta... Tou by byl například motor 3,8 V6 od Autodelty... Mňam...
3,8 V6 >:-[]8-s >:-[] a co 5,5 V8? Svez se současnou V6 a pochopíš, že to je pro podvozek GT na hraně, jak váhově, tak schopností přenést výkon. Ideální pro tohle auto by byl 1,8 nebo 2,0 s turbem.
cemu se divis, business se dela kvuli prodejum, resp vydelku. navic 3,2 V6 v GT je uplne idealni a dostacujici kombinace. cerna metal zvenku, cervena kuze vevnitr a neni co resit
Do GT jsem se z nejakych zahadnych duvodu zamiloval az letos na jare, ale stalo to za to. GT je pro me jedno z nejhezcich soucasnych aut a je skoda, ze ted zije ve stinu Brery (ta me osobne vubec nebere, ale kazdy ma jiny vkus). Black Line vypada pekne, ale muj nazor je takovy, ze krasna zenska sperky nepotrebuje (ikdyz, slusi ji) ;-)
Je velký rozdíl mezi Brerou na obrázku a ve skutečnosti, uvidíte. Nyní dělá Alfa těžká masivní auta kvůli image o kvalitě. Další generace snad
již budou OK.
To zase pozor, ja uz jsem jich na silnici videl pozehnane. Prvni Breru na zivo uz jsem videl snad pred rokem a pul na nejakym autosalonu. A od te doby na silnicich aspon 15. V cerne, stribrne, cervene i modre. A ani v te klasicke cervene na priplatkovych 18" me neoslovila. Je to proste jenom predrazeny hatchback. Doufam, ze s tim casem neco udelaji.