:yes: BRAVO pane Libore Zezulko, až se bude na konci roku hlasovat o NEJ článek na AUTO.CZ, s mým hlasem můžete na 100% počítat, vměstnati do článku o testu automobilu tolik poetiky, BRAVO :yes::yes::yes: A taky alespoň jeden JAGu :yes: s přáním aby se toho krasavce prodalo co nejvíc, však víme proč. Tož tak.
neservisuj v AWT bavarii ... ja som z BA .. auto som kupil v ZLINE aj ho tam servisujem ...AWT B je spraseny predajca ..a odkedy ho maju ty Kosicania... z vychodu nikdy nedoslo nic dobre....
Taky už jsem měl tu čest, při přímém srovnání Z4 s novým TT a Brerou. Rovnou můžu říct, že Brera je v této konkurenci zcela nadbytečná, a i když zvědav na nové TT, těšil jsem se hlavně na Z4. Fotit mě někdo za volantem, měl by obrázek šťastného slabomyslně se řehnícího chudáka. Z auta jsem byl nadšený, s bavoráckými šestiválci mám odježděno dost, ale řídit auto, kde mám zadek téměř nad zadní nápravou, se mi nepoštěstí každý den. Z mého pohledu naprosto skvělá ovladatelnost, perfektní hračka, která se dá řídit plynem, lineární přísun výkonu, prostě řidičská nirvána. Jediné v čem bych se neshodl s autorem zdejšího testu, je použitelnost pro delší cestování. Hladina hluku, hlavně toho mechanického tj., od kol a aerodynamického je příliš vysoká, auto je mimo dálnice i dost tvrdé, ale i to je relativní, např. 350Z je v tomto ohledu podstatně horší. Také proto bylo pro mě největším překvapením nové TT, proti starému jsem nic neměl, ale byla to prostě A3 s hezčí kastlí. Tohle je jiná dimenze, cestovní kupé dotažené k dokonalosti. Z4 jej převyšuje jen zábavností, svým kouzlem zadokolky, ale dynamickými schopnostmi se mu TT vyrovná, navíc přidá lepší komfort, víc místa, nádherný interiér. Rozhodovat se při koupi mezi těmito dvěma musí být těžké, rozhodne spíš náklonnost ke značce, ale pokud bych věděl, že nebudu každý týden dělat tisícikilometrové přesuny, stejně bych si asi koupil Z4. A ještě něco, i já se se zpožděním dvou let omlouvám p. Bangleovi..., měl pravdu, jen my jsme na to ještě nebyli připravení. ;-)
schladim ta.. 3liter je absolutne minimum na take auto.. alebo ako by si sa citil keby ta na kazdych semaforoch natrel hocaký lexus s hybridom? :-! A na okreskach by ta dostal trebars bawor 1 130i. trapas co? :-!
dalsi preklep-- tie nepojazdne baworaky nie su samozrejme priamo s tt. Ale od ludi co chodia do bawarie v ba,, takze okres ba tt.. a to asi ani nemam tusenia o vsetkych
ano ma... V trnave si asi 5 ludia kupili 7ckovy rad.. viem o 4!!!!!!!!!!! nepojazdnych koli zavaznym porucham. Jeden s nich je moj. Ak narazíš na zlatozlte bmw m3 minula generacia spz ba - coupe s malo natocenm tachacom nekupuj si ho... majitel takmer zazaloval bawariu. Viem ochlapikovy tiež s tt ores ktoremu na novej 5ke praskol blok motora. Elektronika v posledných baworoch je reminiscencia na nove formy umelej inteligencie - zije si svoj zivot mimo realitu a chapanie nielen majitelov ale ako mi po 11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! navsteve servisu povedal technik aj mimo chapania servisakov.. Tolko k tej kvalite..A onanovanie nad obrazkami a slabomyselne pokrkovanie BRAVOO nechavam pubescentalnym jedncom..
Kedže niektorí majú príliš málo zdraveho úsudku a chvália do nebies alebo zadupávajú do sra.iek niečo čo videli len na obrázku dovolím si poznámku.. Auto hodnotím len vtedy ak som ho skúsil.. nemýliť si s tým že som ho kočíroval 10min,,, ked ho budete mat v rukách 100 200 najlepsie 500km a viac potom súdte.. A ked chcete porovnávať tak to isté by ste mali mat odjazdené aj "s tým druhým".. A ked nemate odjazdene tak byt na vasom mieste súdim len dizajn.. Ale na to aby som sudil dizajn nestacia fotky. treba vidiet naživo.. Takze nejdem sudit (ako mnohí pritomní) aka to je uzasna raketa.. neviem to posudit. Ale videl som ho sedel som v nom.. Zaujimavy dizajn.. ale nic s coho by malo padnut pol sveta na *... A ked bude tak "kalitný" ako to bmw predvádza posledné roky.. nie dakujem
No nic. Je neuvěřitelné, že už za něco přes milion se dá koupit taková raketa. Krásné auto. Cayman S je moc drahý a ten druhý s pětikvaltem je ostudou automobilky s parožím ve znaku. Ale zpět k "M - power". Famózní motor, nízké auto chystající se ke skoku a výhled jako z tanku, bohužel zjevně doslova. Design stranou, ale řeči o výkonech, co tam nahoře brbláte mne nechávají klidným. Patrně hodně z vás má lepší auta. Nazdar bazar a čus Bangle bus. :-):-):yes:
hmmm.... to je jasny ze kdyz jsi s nim jednou jel jsi nadsenej kdyz urcite jinak jezdis v "normalnim" aute, kdyby jsi sedl do jineho podobneho budes taky nadsen.......tzn. nic to neresi :-)..... P.S: pro me muze byt sebelepsi ale je proste osklive takze nikdy :-(
Jo, šest hrnků a benzín, to je to pravý BMW... :yes: Třílitr je lahůdka a měl by být v základní výbavě každého bavoráčku... ;-) Design - říká se, že Bangle styl buď milujete nebo nenávidíte... Tak s tím já nemohu souhlasit, protože jsem někdy mezi těmito dvěma póly - a tomuhle Z4 kupé bych dal na soutěži krásy 6/10... Jenže tam dvoumístné kupé od BMW nepatří - není určeno k pátečnímu večernímu korzování před kavárnamy, ale k raně sobotnímu trestání opuštěných horských silniček... :yes: Ovšem na tomto místě se přiznám, že bych právě za tímto účelem dal přednost Caymanu - odměna řidiče v něm bude ještě slastnější (např. i díky tomu, že Z4 3.0 jezdí na runflatach a má elektrický posilovač řízení, který není právě nejkomunikativnější)... Řešit tady rozdíl pár desetinek času na okruhu mi přijde jako nepochopení smyslu těchto aut - podstatou radosti z řízení není přece jenom rychlost samotná... ;-) A co jsem myslel tím nadpisem, když jsem ve svém příspěvku nechal zvítězit Caymana? :-) Kdybych volil kupé od BMW, pak bych bez váhání šel do nového trojkového dvoudvéřáčku, které mi nyní přijde jako nejklasičtější BMW v nabídce - a počkal bych si, až ho budou nabízet právě s tímto sametovým (pardon, hořčíkovým) třílitrem... :yes::yes::-)
Z4 je originální až moc. Neříkám, že se mi přímo nelíbí, ale ten design je jaksi moc okatý: "Mrkni na mé boky. Takové jsi ještě neviděl." (c) mari. Co se týče Z3 versus Z4, tak Z3 v kabru se mi líbíla víc. U kupátka už to tvrdit nemůžu. Tak je Z4 lepší. Pokud bych měl ale navalit meloun do kupéčka od Bavoráku tak jdu raději rozhodně do BMW 325i než do Z4. BMW 325i je podle mě víc Bavorák a méně Bangle :-!
Podívej, mám skoro třistakoňový auto, pořád ho musím krotit, chce pekelnou jízdu, když se k němu blížím, tak vrtí vejfukama jakou má radost, ale ne, já respektuju nový pravidla, a to jezdím každý den. A zase taková buzerace to není.
Re: podepište petici proti silničnímu zákonu www.chcetezmenu
Mě to vyhovuje. Už nenadávám. Prasata se pozabíjej. Jen bych zmírnil u telefonování za volantem, ten kdo jezdí s automatem si klidně může honit péro. Zmírnit ano, ale ne zrušit! Strach maj zase jen prasata!
Rico, nikdy neříkej nikdy...Já ještě v květnu tvrdil, že Range Rover Vogue je mrcha, a dneska se v něm vozím. A líbí se mi samozřejmě moje snoubenka ;-)
OK :-) jako jo..v podstatě máš pravdu..jenže u Porsche je výkon až na druhém místě...navíc Boxter ted nedávno dostal další koně navíc, takže ted už by to mělo být vcelku vyrovnané... :-)
souhlasím že boky jsou náročné téma. Mám rád neokázalou a rafinovanou eleganci: ty kontury, ty křivky chci vnímat až mnohem později. Chci aby to provokovalo mou představivost, ne aby mi to bylo předhozeno jako hotová věc... Z4 říká: mrkni na mé boky- takové jsi ještě neviděl... Volvo má zajímavý styl, ale ne u všech modelů se to podařilo napoprvé... Původní S80 působí fakt morbidně... Nová generace je citlivější. S40/60 bez připomínek. Mám rád třeba boky všech generací XJ. Celkově je s designem v posledních letech problém: buď je to příliš unifikované a netečné, nebo to naopak přímo znásilňuje (Bangle, DeSilva...). Chybí ta zlatá střední cesta. Teda alespoň mě chybí.
Klid. Ja s nim v podstate souhlasim. F430 - pojem, naplneny sen par vyvolenych. Jen pisu, ze je to uplne jina liga. Testmani pisou, ze je lepsi nez 911 Turbo. S tim jsem si sjel - a pokud je pravda co pisou, pak slintam pokazdy, kdyz si na to vzpomenu >:D
Tohle auto jsem viděl naživo! Krásná kočka se v černém prohání po Znojmě. Jak BMW nemusím, tohle je opravdický skvost! Jak někdo posuzuje auto podle obrázku, zasloužil by taneček v Modrý ústřici. Je tady zase kupé, krásnej ledňáček mezi šedivejma vrabcema. A ta holka v něm, no páni!
Mozna jsem to spatne napsal - nemam ten styl jako .... jeden zdejsi vypravec >:D >:D C55AMG samozrejme neodepisuju, ale pokud mas moznost primeho porovnani s M3, pak mas zcela jiste rozhodnuto. Ja mel behem chvilky. A to nejsem zadnej zavodnik. C55 je pro me fantasticky rychlej sedan, nicmene M3 je pro me ....... Ikona s velkym I.
(vzdyt psal "typu") to mne se tyhle Z-mr*ky od BMW nelibily nikdy (Bangle to rozsiril i na zbytek), a u tyhle to plati taky ... ale aspon to neni tak "gay" jako SLK
No to je. A co ja s tim ??? Srovnavali 6 hrnku a 3,2 obsah. A vitez se ukazal. Prece nechces argumentovat - moment vysledek je neplatnej, protoze souperi nemeli srovnatelny podminky. To ze Porsche .... ted jsem chtel napsat neumi udelat motory, ale hned jsem se plac pred pazouru 8-s ... proste nestaci ve stavajici kategorii na BMW, je fakt, ktery ti sice nemusi jit pod fousy, nicmene s tim nic neudelas. Jinak uznavam, ze to je zabomysi valka o desetinky na okruhu, nicmene cim vys chces, tim tvrdsi lokty musis mit. A tam na vrskach se hraje na tisicinky. Ale to nejspis vis >:D
Ja se nepru. S Caymanem jsem nejel, a s kupatkem Z4 taky ne. Prohanel jsem Z4 roadster a byl jsem nadsenej. Pak vidim, jak v testu porazilo Boxstera. btw. kdyz uz jsi sem zamichal RS4 a SLK55AMG - proti famozni M3 nemely sanci. Az posledni Audina s atmosferakem 4,2 je poradny konkurent. Nevim jak SLK55, ale C55AMG je v porovnani s M3 uplne mimo.
Porsche- teda Cayman S je jedno z nejobratnějších aut na planetě- teda když neberu věci jako Ariel Atom a Caterham...při srovnávacím testu bylo na malém okruhu rychlejší pouze BMW M3 s Competetion packem které má o cca. 50 koní víc a samosvor a takové věci jako Audi RS4 a MB SLK55 AMG zůstaly pozadu...
Mari... zadky... to je moje :-) nejen tedy u BMW... ale na ty boky... prostě musíš odložit ty svářečský brejle... Boky u auta obecně je velmi náročné téma (dokonale vlastně zvládnuté dnes takřka jen Volvem, myslím tu masivnost, povýšenou na styl)... a já myslím, že právě Mistr Bé... ukázal světu, že je tu vedle Volva prostě ješte jiná alternativa... která tvůj zrak také obrátí k bokům... vždyť jinak je člověk přehlíží... Pro mne je tohle BMW možná až moc jaksi "kolorované"... příliš... šperkoidní... proto ten můj horní úvod a i mé hlasování (ano, ano)... Ale, zároveň vím... že ten mladej bejček potřebuje něco světu ukázat... vždyť pověsit se na sluchátkách od empétrojkjovýho přehrávače... to nemá styl... Zato Z4... to je vrcholný, dokonalý styl této doby (nikoliv můj), aby bylo jasno.
Ja ti to neberu. Porsche je ikona. To nezpochybnuju. Ale v kategorii, kde se pohybuje, se hraje na rychlost a obratnost. A zde se objevil novej konik - a .... vyhral. Tot vse.
:no: Tohle auto mi nic neříká, holt já jsem limuzínař. Ale sporťáky taky žeru, ale typu F430 atd....Omlouvám se všem příznivcům, ale tohle je pro mě naprosto škaredé auto.
samozřejmě. Porsche je Porsche... I taková Eva Urbanová... v levém pruhu s 911kou ve 260ti...ví kam se obrátit s potřebou sportovního kupé ;-). PS: K tomu Banglemu... Titanový brejle zatím ne. S tím bych počkal... Ale brýle na pozorování zatmění slunce- ty dávají u každýho dealera spolu s klíčkama >:-[];-)
o bavoráckých motorech jen dobré. Kdo kdy okusil jejich řadový šestiválec, zná pravou benzínovou slast :-);-):yes: K tomu designu: boční silueta nic moc, předek je no... řekněme typický Bangle ( což mluví samo za sebe..), ale ten pohled přímo ze zadu - tak ten mě teda dostává :yes: Ten kufr. ty světla, ty výfuky... podvědomně to znám... Fakt, kdyby to jezdilo bez předku a bez boků, jsem nadšený... No dobře no- automaty u BMW se taky celkem daří. Ale :-) tyhle kombinace snad většinu "zdravé" populace nebudou zajímat. Jsem rád, že si Polednice přišla pro Z3 coupé, a nástupce se alespoň trochu tváří jako auto... Cítím velice, ale opravdu velice mírnou změnu k lepšímu-co se týká designu nových Bavoráků... Snad budou tvarové excesy postupně přecházet ve stravitelnější formu, jisté náznaky naděje se objevují: např BMW 3 coupé. ;-):yes: Takže přeji BMW vítězství zdravého rozumu nad lacinou touhou šokovat za každou cenu :yes: Ostatně vynikající technika dokáže příjemně šokovat sama o sobě.
Porsche je porsche, to je tu snad jasný i slepýmu... o tom netřeba vést diskuzi. Můžeš bejt nahej... když ho miluješ... není co řešit... Ovšem velmi upřímně píši, že ostřejší, úspěšnej mladej bejček... s dokonalým tričkem (logo auto.cz v srdeční krajině podmínkou), co v pátek ve tři pověsí kravatu na věšák s nápisem - divadlo až zase v pondělí... ten jistě ocení bavorskýho pořízka... Jistě, Bangle ví, Bangle zná... chce to ještě titanový brejle... parádní chronograf na řemínku z aligátora... a solidní kopyta... pak to nemá chybu... BMW Z4 Coupe tě vykoupe ve vlastní šťávě... Bejček na grilu... to si piš. P.S. My tu už snad fakt žijem v ráji... takovýhle dělo lehce nad meloun... to je sen noci bavorácké... BRAVO BMW :yes: Jo... a věty článku... dlouhé, žadnej holovětej pokřik, a velmi dobře spasované... bravo :yes:
Jsem nadsen :yes: Mel jsem tu cest s roadsterem Z4 3.0 a byl jsem unesen. A vzhledem k faktu, ze kupatko byva z 99,9% lepsi nez otevrena verze, tusim, ze tohle bude opravdovy posusnanicko. btw. vite, ze BMW natrhlo vejfuk i Porschatku ??? >:D