Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vyroben stotisící Superb

Vrcholný model boleslavské automobilky slaví kulatiny
Zpět na článek
17. 8. 2006 21:35
17. 8. 2006 23:31
neregistrovaný "rusholme"
18. 8. 2006 12:06
neregistrovaný "GTI"
18. 8. 2006 01:09
neregistrovaný "DrZak"
18. 8. 2006 10:08
neregistrovaný "GTI"
18. 8. 2006 09:08
neregistrovaný "anonym"
18. 8. 2006 18:41
neregistrovaný "OZZY"
19. 8. 2006 00:03
neregistrovaný "sk"
19. 8. 2006 09:29
neregistrovaný "OZZY"
17. 8. 2006 21:41
neregistrovaný "major"
17. 8. 2006 22:13
neregistrovaný "Mojma"
17. 8. 2006 22:16
neregistrovaný "don Pedro"
17. 8. 2006 22:50
neregistrovaný "Q7"
18. 8. 2006 00:01
neregistrovaný "don Pedro"
17. 8. 2006 22:51
neregistrovaný "BHudak"
18. 8. 2006 01:05
neregistrovaný "AliM"
18. 8. 2006 01:43
neregistrovaný "Mirek"
18. 8. 2006 09:35
neregistrovaný "AliM"
21. 8. 2006 13:26
neregistrovaný "anonym"
18. 8. 2006 04:36
neregistrovaný "Umierneny"
18. 8. 2006 07:35
neregistrovaný "M3"
18. 8. 2006 08:50
neregistrovaný "xx"
18. 8. 2006 08:59
neregistrovaný "SKAJA"
18. 8. 2006 18:47
neregistrovaný "OZZY"
18. 8. 2006 09:07
neregistrovaný "anonym"
18. 8. 2006 10:10
neregistrovaný "GTI"
18. 8. 2006 11:24
neregistrovaný "Jacobs"
18. 8. 2006 08:52
neregistrovaný "Jacobs"
18. 8. 2006 13:19
neregistrovaný "mida"
18. 8. 2006 13:34
neregistrovaný "Jacobs"
18. 8. 2006 15:44
neregistrovaný "mida"
19. 8. 2006 14:24
neregistrovaný "IT"
21. 8. 2006 01:09
neregistrovaný "VDC"
18. 8. 2006 15:19
neregistrovaný "lorenz"
19. 8. 2006 02:09
neregistrovaný "Huahau"
19. 8. 2006 09:27
neregistrovaný "OZZY"
20. 8. 2006 16:23
neregistrovaný "Huahau"
17. 8. 2006 21:35
ŽÁDNÉ BÉČKO
Superb byl ještě před zahájením prodeje vystaven na molu v Praze v pasáži Broadway... stříbrnej boleslavskej šíp... kdo ho viděl... viděl "dotaženou Octavii"... Za ty roky, co se vyrábí... takřka nezestárnul... je to stále nadprůměrně prostorný, reprezentativní vůz za vynikající cenu. A ta současná reklama v televizi... vždycky, jak ji shlédnu, jdu se podívat do peněženky, jestli na Superba budu ráno mít... BRAVO ŠKODA... velké a upřímné gratulace :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "rusholme"
17. 8. 2006 23:31
Re: ŽÁDNÉ BÉČKO
...ale EMBÉČKO :yes:
neregistrovaný "GTI"
18. 8. 2006 12:06
Re: ŽÁDNÉ BÉČKO
:-) :yes:
neregistrovaný "DrZak"
18. 8. 2006 01:09
Re: ŽÁDNÉ BÉČKO
Je na nej vidno vek, je to proste stare. Cena je nenormalne predrazena, na to ake nekvalitne auto to je. Miesto je uplne na ... Mam 198 cm a miesta je tam dost akorat v predu. Vzadu je miesta na nohy, na sirku sa sice dvaja zmestia, traja ale ani omylom. Hlavu si vzdy trieskam o strop. Odhlucnenie je zly zart, a pokial je tam traktordiesel, tak je to uz uplna katastrofa. Uz je treba novu verziu, avsak ten kto ma viac penazi, chce tento typ auta a je zatazeni na VW si kupi prasata. Ten kto nema vela penazi, kupi korejca, ich kvalita zavratne stupa kazdym modelom. Myslim ze to bude obdobna situacia ako v toyote, ich prve auta boli tiez kazive sunky a teraz su na vrchole. O chvilu europske automobilky nebudu zvladat drzat krok, a prvi kto budu mat problemy, budu lacne automobilky.
neregistrovaný "GTI"
18. 8. 2006 10:08
Re: ŽÁDNÉ BÉČKO
Připadá mi, jako bys líčil zkušenosti se Škodou 100 :-) Klid, držáku... :yes:
neregistrovaný "anonym"
18. 8. 2006 09:08
Re: ŽÁDNÉ BÉČKO
Nevím jestli autor tohoto článku si nespletl rubriku?
neregistrovaný "OZZY"
18. 8. 2006 18:41
Re: ŽÁDNÉ BÉČKO
Kup si hned 2, ať nemusíš jezdit pořád do servisu.Tak ty teda patříš mezi úspěšné podnikatele s fialovým kvádrem a bílíma ponožkama. Bravo. Tak si reprezentuj. :no: :no: :no:
neregistrovaný "sk"
19. 8. 2006 00:03
Re: ŽÁDNÉ BÉČKO
Na superbe bol vek vidiet uz pri prvom predstaveni... 8-s
neregistrovaný "OZZY"
19. 8. 2006 09:29
Re: ŽÁDNÉ BÉČKO
:yes: jak je starej prasat? Tak starej byl úplně nový zkurvberp!
neregistrovaný "major"
17. 8. 2006 21:41
bezpečnosť
Škvrnou na kráse je ale fakt, že v teste čelného nárazu EuroNCAP, dopadol Superb horšie ako stará Octavia...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mojma"
17. 8. 2006 22:13
Re: bezpečnosť
No jo, kara ktera vychazi z 10 let staryho PASSAKA nemuze bejt zadnej lovec hvezdicek, je to proste takovej vychodni mercedes a taxi, mozna by ho ocenili v USA, jako merces pro socky a mohlo by se dal vyrabet v mexiku, jen by to chtelo zapracovat trochu na marketingu. BTW 100 000 aut, to se vyplati vyrabet???Asi jo, vyvoj byl za 0, vyrobni naklady sou tak max. 300 mega, to pak mozna i jo, ale takovyho dinosaura kupovat v dnesni dobe, ja nevim, muj bejvalej sef si ho koupil v socialni verzi na plechacich k jaguarum fTDIcku, aby mel cim jezdit nakupovat do hypersuper,tak prestizni kara to je, ze mu stoji v garazi vedle jaga >:-[]
neregistrovaný "don Pedro"
17. 8. 2006 22:16
Přípojuji se ke gratulací
BRÁVO ŠKÓDA :yes: :yes: :yes: Tož to poďme zítra večer řádně oslavit, nechť pivo teče proudem a vepřová kolena nechť jsou správě ugrilována . . . . . . .
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Q7"
17. 8. 2006 22:50
Re: Přípojuji se ke gratulací
.. ti co kritizují , jistě ráno v socce - třeba linka číslo 14 - zavzpomínají na své výlevy . Superb ať má chyby je jistě pokrok v krátkém čase. A to že využívá platformu koncernu ? .... co na tom , takový je dnes trend . Já říkám ... jen tak dále.
neregistrovaný "don Pedro"
18. 8. 2006 00:01
Re: Přípojuji se ke gratulací
Tož šak to znáš: psi štěkají ale karavana táhne dál. A komu jinému úspěch přáti než naší automobilce (byť pod křídly Vlkohradskými)?
neregistrovaný "BHudak"
17. 8. 2006 22:51
Proražení
Bohuzel to bude mit Skoda tezky, prorazit s autama vyssi tridy i kdyz potencial by na to urcite mela... Je taky skoda, ze koncern ji toho moc nepovoli... treba to, ze se nevyrabi Fabie 4x4 ala wrc, nebo chabejch 147kw v oct2 RS. Motory v Roomstru taky nic moc... ale i s tim, co Škoda ma, tak se ji dari dobre... Ja Škode preju... furt si myslim, ze lepsi Škoda než nějakej žabožrout... (ted mi to citrenaci a peugotaci omluvte :-) )
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AliM"
18. 8. 2006 01:05
Oslava mrtvého krále
Když jsem poprvé spatřil studii Montreaux, dnešní superb, napadlo mě tehdy že si snad škoda dělá srandu..Zcela věrná kopie passatu jde konkurovat..no passatu? Byl to snad zlý sen? Ne..Škoda začala prodávat apoštola s okřídleným šípem na mřížce chladiče..bylo mi líto toho svalnatého krasavce, který se vydádal za Škodu..Nechápal jsem tehdejší strategii škodovky..teď už to ale vím..ano,potřebovali se probít do luxusní třídy, aby nezakrněl vývoj a rozvoj "pobočky" vw..nakonec to byla dobrá strategie..studií Tudor dali světu vědět že mají ještě vyšší ambice, které bohužel schladilo vedení vw nepovolením výroby..je fakt škoda, že naše škoda :-) má tak přistřihlé křídla..na druhou stranu, kde by dnes byla naše milá škodověnka bez vw..ale to už jsou jenom spekulace..
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Mirek"
18. 8. 2006 01:43
Re: Oslava mrtvého krále
Ta křídla má přistřihlá, ne přistřihlé.
neregistrovaný "AliM"
18. 8. 2006 09:35
Re: Oslava mrtvého krále
Jo, sory, už jsem u toho usínal.. ;-)
neregistrovaný "anonym"
21. 8. 2006 13:26
Re: Oslava mrtvého krále
Kdyby nebylo komousu mohla skoda bej tam kde je bez podpory vw
neregistrovaný "Umierneny"
18. 8. 2006 04:36
Gratulujem celkovemu vitazovi v sutazi tahacov karavanov rok
[odkaz] :-) Ale vazne, pekna zbierka oceneni. Myslim ze to auto ponuka dobry pomer vykon / cena a v tej velkostnej kategorii nema vela konkurentov za podobnu cenu. Ale ja by som isiel do Hyundai Sonata keby som vyberal v tej velkosti. A k tomu "mimoradnymu prostoru" tak Sonata je v niektorych parametroch dokonca lepsia ako Superb, napr. vyska operadla 650 oproti Superbu 600, vyska nad sedadlom vzadu 940 oproti Superbu 930. Minimalny pozdlzny priestor vzadu ma Sonata 700 a Superb 710 cize rovnaky, to je to ospevovane miesto na nohy vzadu.
Superb (VYSSIA stredna trieda) ma dokonca sirku 1765, co je menej ako jeho o dve triedy nizsia sestra Octavia II (NIZSIA stredna trieda) ktora ma 1769! To je dost zaujimavy fakt vzhladom na tvrdenie o mimoriadnom vnutornom priestore...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "M3"
18. 8. 2006 07:35
peknej PR clanek...
No, tak myslim, ze byste se, vazena redakce, mohli zabyvat psanim clanku objektivnich a vypovidajicich a nikoliv reklamnich. Chapu, ze Skodovka asi dobre plati, ale penize od nich uz stejne bere GTI, jakozto i od zblytku (to neni preklep) koncernu. Minule jste moji kritiku nenapadne vymazali, tak doufam, ze tentokrat se postavite pravde celem, podivate se do zrcadla a budete zpytovat svedomi, proc tady delate reklamu misto svoji prace. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "xx"
18. 8. 2006 08:50
Re: peknej PR clanek...
ty zas viš nějakej chytrej, ne?
neregistrovaný "SKAJA"
18. 8. 2006 08:59
Re: peknej PR clanek...
Nevím, kdo ti za tyhle žvásty platí, ale asi to nebude málo, když to tu vypouštíš. Tenhle článek vůbec nepsala redakce, jen pro tvoji informaci, ale je to oficiální tisková zpráva Škody Auto. Ten kdo to psal je za to opravdu dobře placený a já myslím, že si to zaslouží. Takové krásné tiskovky jako od Škody jsem dlouho neviděl. Vždycky před spaním si pročítám novinářský server Škody a vždy najdu něco fascinujícího. >:D >:D >:D
neregistrovaný "OZZY"
18. 8. 2006 18:47
Re: peknej PR clanek...
Brkni jim, pro takový maj určitě místo. Ovšem za předpokladu, že už za tento příspěvek nemáš vatu v kapse. :no:
neregistrovaný "anonym"
18. 8. 2006 09:07
Re: peknej PR clanek...
Nezbývá než souhlasit. Hlavně ten Klaus s ním jezdí úplně všude, nemúže bez něj být.
neregistrovaný "GTI"
18. 8. 2006 10:10
Re: peknej PR clanek...
Mokrý hadry, M3,na hlavu, můžeš vyfasovat hned vedle vrátnice...
neregistrovaný "Jacobs"
18. 8. 2006 11:24
Re: peknej PR clanek...
Obvykle s tebou nesouhlasim ;-) . Ale tentokrat ano- i kdyz bych to napsal jinak
neregistrovaný "Jacobs"
18. 8. 2006 08:52
Gratulace
Neni co dodat. Mimochodem podle mne jsou i na trhu horsi auta za tu cenu tak co. :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mida"
18. 8. 2006 13:19
Re: Gratulace
Jacobsi, máš naprostou pravdu. Jsou i horší, jsou i lepší (naštěstí). Výroba tohoto českýho lexusu nikdy nedosáhla 100% kapacity, v současnosti jede na necelých 56% a konečně dosáhli strategického čísla 100000 vyrobených kusů. To auto bylo mrtvý už v době, kdy šlo do sériový výroby. Každej dealer škodofky ti potvrdí, jakej to je pro ně průser, jak jim škodofka podmiňuje počty nedostatkovejch modelů a motorů odběrem mninimálního množství těhle výrobků. Každý prodaný auto (superb)je továrnou dotovaný v řádech mnoha desítek tisíc Kč, aby se toho zbavili. Když se (cca 3 roky zpátky skoro zastavila výroba (necelých 60 ks denně), tak udělali taxiverzi za 549000,-. Slavte, máte-li co.
neregistrovaný "Jacobs"
18. 8. 2006 13:34
Re: Gratulace
Ja bych rekl ze Skodovka rozhodne neni charita. A navic i vzdor spatne motorizaci se podivej po silnici- jezdni jich spousta- samozrejmne vetsina jako firemni vozy- ale to u nas i Jarnich Vanku a nikdo nebreci nad tim ze je to neuspesny vuz. Ja samozrejmne netvrdim ze je to nejaky extra uspesne auto- ale rekl bych ze sve splnilo- skodovka ma zastupce v dalsi tride, automobilce to vydelava penize a ziskava nove zakzniky z rad firem- to je vse.
neregistrovaný "mida"
18. 8. 2006 15:44
Re: Gratulace
souhlasím, až na tu ziskovost. Zisk z toho auta továrna přerozděluje zpět do dealerské sítě, aby tím podpořila skomírající prodej. Touto dotací zpětně podpoří prodej. Hromada vozů (jak píšeš) jsou vozy firemní tedy flotilové, tedy vozy prodané za úplně jiných podmínek, než vozy koncové. Tímto autem se škodofka dostala někam, kam chtěla (ale skutečně to v tu chvíli potřebovala?), ale za jakou cenu? První signály cca 1,5 roku po zahájení výroby se v koncernu rozhodlo Superb necháme doběhnout, aby se zaplatila investice (celkem malá, protože auto bylo vyvinuté už dávno - Passat, jen se postavila linka a takové to nutné zlo okolo) a končíme - nástupce nebude. Na Vllčím hrádku se ovšem změnilo vedení a už víme, že česká lobby byla úspěšná. Obrázek si udělej sám, slav, máš-li co.
neregistrovaný "IT"
19. 8. 2006 14:24
Re: Gratulace
Vzhledem k tomu,že Česko Škodu nevlastní,může být každému fuk,jestli je něco ziskové nebo ztrátové.Daň.prázdniny na počátku se už dávno česku zaplatily,takže zbytek je problém akcionářů VW.Jeden zaměstnanec od nás si koupil Superba a je s tím spokojen.Kdo to nechce,asi to nekoupí a kdo koupí,je to čistě jeho privátní problém,tak nevím,co se tu řeší.Jsou zde stovky privátních firem,které dodávají pro automobilový půmysl a nějak jsem nepostřehl,že by se tím někdo zabýval,myslím jejich ekonomickou bilancí.Tak proč zrovna Škoda?.Čím to bude,čím? :-)Pokud Škoda někomu vadí,tak ať napíše:Škoda mne sere,vadí mi,chce se mi z ni zvaracet,chci,aby 23 tis lidí bylo bez práce,zaplatím jim ekvivalentí podporu atd...proč to stále kamuflovat do Superba,Roomstera,Fabie Koktávky(pro ty koktající ko***y,teda kovboje).Pohoda. >:-[]
neregistrovaný "VDC"
21. 8. 2006 01:09
Re: Gratulace
Škoda mne sere,vadí mi,chce se mi z ni zvaracet,chci,aby 23 tis lidí bylo bez práce. >:D >:-[]
neregistrovaný "lorenz"
18. 8. 2006 15:19
Superb dalsej generacie
Je cas na novodoby Superb II!
Pani designery, pridte do prace triezvy a urobte auto pekne z kazdeho uhlu pohladu. Ak to bude znovu dvojca Passatu, nevadi, znovu ho vsak predlzte, dajte mu pekne Skodovacke zadne svetla "C", maskou nech je nie menej dostojnym kolegom a tentokrat urcite znovu prerobte C-stlpik a zadne dvere. Pani hore, prosim Vas, doprajte mu techniku nie o chlp horsiu, nez ma jeho brat, ako to bolo doteraz, a nezabudnite na orignalne detaily v interiery, ktore robia Superb Superb. Lud si ziada aj 4x4, Combi, Laurin and Klement a RS. Chce to Superb, ktory v porovnani s konkurenciou bude aspon taky, ako to bolo v pripade Fabie v 99-om. Podakovanim Vam budu vyssie cisla produkcie po kratsom obdobi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Huahau"
19. 8. 2006 02:09
WOW
WOW, gratulace 100.000 superblbů koupilo tohohle předraženýho šmejda :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "OZZY"
19. 8. 2006 09:27
Re: WOW
Promiň Huahau. To není šmejd, ale předraženej *-přelakovanej prasat a ještě hnusnější než samotný hnus prasatový!
neregistrovaný "Huahau"
20. 8. 2006 16:23
Re: WOW
Já se omlouvám. Máš samozřejmě pravdu ;-)