Báječný auto, bohužel s dost nepěkným designem a poměrně vysokou cenou. Což je škoda. Lift mu maličko pomohl, ale puncu auta pro bohaté důchodce se asi nezbaví... ;-\
Uplny suhlas. Aj ked si akokolvek zdovodnujem nesporne kvality tohto auta, technika OK, kvalita super, komfort OK, design... no, slusne povedane nie putavy. Anviac si ho Japonci nechaju slusne zaplatit. Takze az splatim hypoteku a pojdem do dochodku, moze byt >:D >:D
Jacobsi já taky netvrdím, že je jedním ze tří nej japonců. Pro mě je pouze nej v nabídce Toyoty (bavíme se o modelu 2007). Pro mne byl jistou dobo živou sekačkou na chatě i soused :-) dostal pětistovku a zahradu mi posekal ;-) Jacobsi pověz kámo, který tři japonský auta jsou ty tvý nej??
Jsem zanmy mym dobrym vkusem ;-) . Netvrdim ze bych si nektereho z nich koupil ale jdou fajn a libi se mi+ navic v Cechach to nejsou masovky a ja jsem individualista ;-)
Hmmm tak u mě jsou to Lex IS200, Infinity G35 a Infinity FX35/45. Legenda si ještě musím pořádně prohlédnout na živo. Ostatně v sobotu se s ním svezu. Budu ho mít zapůjčený na dopoledne ;-)
Stopro, už se na něj moc těším. Chlapi doporučte nějakou dobrou trasu z Prahy. Budu mít na "testování čas od 8.00 do cca. 14.00, tak ať to stojí za to! ;-)
Minulej rok jsem i celkem užil na silnici Praha-Mělník-Dubá-Česká lípa a zpět ;-) Škoda, že nemáš o pár hodin víc času, taky by nebylo špatný zajet přes Rozvadov do Německa a trochu tomu protáhnout pérka ;-) Každopádně pozor na body ;-\
To by šlo Tome. Každopádně díky. Původně jsem se chtěl stavit na otočku u tchánových v Hostinném ale na Hradec a dál v Podkrkonoší stojej silnice za *. Zkusím ty tvé severní čechy.
Pozor pravidelne tam stoji SNB ve vesnicich a navic jsou tam nesmyslne dane plne cary na mistech, kde se da predjizdet a naopak...jinak jedna z nejlepsich cest na projeti auta. Dale doporucuji cestu z Oder na Rymarov a dale na Jesenik.
Ono by se to ale dalo říci i úplně jinak. Mezi japonskými auty (myslím teď evropskou nabídku + Infinity) se jen těžko hledá ošklivé auto. Ať si říká kdo chce co chce, japonci maj něco do sebe. Není to sice o tradicích jako u evropských vozů, ale nadávat na jap. design (GTI) je pokrytectví. Ty auta jsou jaká jsou a dle prodejů se asi líbí. I tady v Evropě. Pokud bych měl jmenovat naopak ty které se mi nelíbí pak to jsou: Mitsubishi Grandis, Nissan Pathfinder, Honda HR-V (nevím jestli se ještě dělá), Subaru Tribeca (asi vůbec nejošklivější), Infinity QX56 a Lexus LX (které se tu neprodávají. Ostatně taková Toyota Previa byl taky dobrý paskvil...
Tak to ja MHD neberu ;-) . Tu A4- tuhle generaci ( nebo pred plastikou?). Momochodem pry C30 bude od 550- 1,6 zaklad manual. klima, el. okna, ocel. 15" - palubni PC, př. mlhovky, vyhrivane sedacky, nebo vyskova nastav sedadlo spolujezdce, koz. volant, el. sklop. zrcatka, nebo zapalovac s popelnikem jsou extra :-(
Dík za info kamaráde. Audinu mám ještě tu z dob před liftem. Nicméně v poměrně slušné výbavě. MHD beru, když už, ze dvou důvodů - na Smíchově kde pracuju se špatně parkuje, takže jsem nucen nechávat auto pod centrem Anděl a stejně využít 2 stanice MHD. Takže služebákem jezdím, když mám jednání mimo firmu, což je ale hodně často. Svou Audinu užívám pro víkendová ježdění. Jo a pak taky jedu MHD pokud po práci jdu někam sednout (hospoda, nohejbal, squash, tenis s kámošema + hospoda atd.) A to Volvo, no měls pravdu. Za 650 tisíc to nebude nic moc extra. Ach jo připadám si jako socka... :-(
My mame ve firme podzemni garaze takze pohoda. Kdyz jdu na pivo pouzivam bud tago nebo manzelku. Mam se u nej v pondeli stavit aby mi dal to co oni zatim maji tak ti to pak ve stredu soupnu. Bohuzel zatim nevim odkud vsechny tyhle infa mas ;-) . Mel by jsi na sobe zacit makat aby sis ji mohl koupit v T5 ;-):yes:
Jaká všechna infa máš na mysli??? Jestli k té C30 něco budou mít vezmi mě nějaké info (ceník). O tom že bych měl na sobě začít makat a být konečně bohatší finančně jak duchem (ostatně v obojím jsem chudý >:-[] ) jsem už někde slyšel. Kdo mi to tenkrát povídal.....??? že by GÉ TÉ ÍÍÍÍÍÍÍ???? ;-):-) >:D
Jen se mi nesměj ty jeden bejku! Mám čtyři kruhy vyšitý na tangách! >:D Ale teď vážně, já mám skutečně červený TéDéÍ teda přesněji 1,9 TDI 96kW. A nestydim se za to 8-s Pravda v tom služebáku je motor o něčem jiném ;-) A která infa jsi myslel???
Tak a teď jsem uraženej 8-s No nic asi se půjdu najíst. Byls už na obědě?? Jestli ne, nechej si chutnat a koukej se po O ještě na kus řeči zastavit. ;-):-)
čoveče kovboji, jakej máš názor na německou prémiovku?? vzhledem k tomu v čem jezdíš, neuvažovals někdy o S-klasse, 7-er BMW nebo Audi A8??? anobo jakékoliv německé prémiovce od vyšší střední nahoru?? Anebo nějaké luxusnější SUV???
Proč je Previa paskvil? Když někdo dokáže udělat jinak než ostatní, tak to neznamená že špatně. Previa se tak povedla, že se bez viditelného faceliftu vyráběla 11 let. Navíc díky motoru uprostřed a pohonu zadní nápravy má skvělé jízdní vlastnosti.
Radku dík, pěknyý auta ty Avalony. To je vlastně levnější Lexus GS300 že jo?? No zajímavě vypadala i ta Solara, ale zkus jí najít v mod. ročníku 2007. Těch zajímavých je tam víc - Matrix, Yaris Sedan atd..
Jo je to levnější GS, Camry je zase levnějsší LEXUS ES. Ty americké stránky stojí za prohlédnutí (třeba FJ cruiser), ale ještě větší pecka jsou japonské... těch modelů:-). Jenže je nemůžu nikde najít v angličtině. Pouze japonsky
No i když... kouknul jsem se na detaily toho předku a ta Avensiska není zas tak špatná... chtělo by to naživo. Ale myslím, že designéři se stejně mohli trochu odvázat! ;-)
Avensis se mi vždy docela líbil, navíc je nadprůměrně spolehlivý, má špičkové motory a technologie, nabízí komfortní cestování, motory jsou velice tiché (žádný traktor), taky mám pocit že člověk za své peníze dostane odpovídající výbavu.. akorát mi přišel moc usedlý a příliš zaměřený na komfort.. faceliftovaná verze se mi líbí ještě víc, fakt na mě udělala dojem.. nejvíc mě oslovuje Avensis kombi, k tomu ten diesel se 180 koníky (možná by stačil i ten slabší) = dokonalá kára pro lidi, kteří vědí co chtějí, mají na to a přitom nechtěj zbytečně machrovat a dělat pozéry.. jak už pár lidí psalo - decentní, nadčasové fáro pro pohodový jedince.. bejt mi o 10 let víc, asi bych do něj šel
Camry se mi vždycky líbila a měla pro mě své osobní kouzlo. Některá generace se mi líbila více, některá méně. Ta současná - když přišla, tak mě to moc nebralo, zejména zadní světla. Ale s postupem času se mi líbí více a více - současný stav je takový, že se mi opravdu hodně líbí - kdybych měl volit mezi Avensisem a Camry, tak by to bylo velice jednoduché :-) U Camry je důležité zvolit "správnou" barvu a pak je to přesně ono. Hodně se mi líbí v temně šedé metalíze (Magnetic Gray Metallic) a temně modré metalíze (Blue Ribbon Metallic). Zvláštní kouzlo pro mě má jemně namodralá metalíza (Sky Blue Pearl), nevim jestli bych ji bral, ale dělá na mě dojem ;-) Abych to shrnul - Camry v nabídce zásadně postrádám, kdyby do ní dali ten diesel se 180 koníky.. to by bylo ono, skvělá nabídky pro mě. Jen se bojim, kde by se pohybovala cenově ;-\ Evropani jsou trumpety a naprostý pozéři - když velký auto, tak jedině "značku", velkou Toyotu za 1.2-1.4 mega by asi moc kupova nechtěli :-( A přitom - Amíkům to nevadí, Australanům to nevadí, Asiatům to nevadí, dokonce ani Rusům to nevadí.. prostě je to problém výhradně EU, tedy sféry vlivu německé PR propagandy :no:
bejt ti o deset let víc.. přesně.. je to bohužel "nudný" auto.. nevýrazný.. málo ostrý (vzhled).. takže spadá do kategorie páprdoidních aut... ;-\ Palubka je jak z roku 95, což je škoda.. ani v tom nevidím náznak manažerskýho auta.. Prostě kromě té spolehlivosti nic co by oslovilo průměrnýho jedince do 40 let... (dle mého).. jen ta poruchovost je magnetem.. Předchozí generace měla alespoň trochu šmrnc.. ale tohle bohužel nic.. nula.. fine.. the end... Na to že jezděj Formuli1.. hmm.. žádnej ostrej odvar.. už vidím nějakýho páprdu jak má na okně nálepku Toyota F1 a jejich barvy a s Ralfovou čepicí na hlavě.. ;-\ no a o corolle ani nemluvím..
teda ciello, tys to avensisce nandal... :-| já bych to zas tak tragicky neviděl hlavně s tím interierem, kterej se třeba mě líbí. Zvnějšku je jak jsem psal. I když ten lift, no podívej se o jeden článek nahoru... řekl bych že už to trošičku prokouklo. Ale jak říkám, tý nálepky nudnýho, důchodeckýho vozu se už asi nezbaví. :-(
..vůbec nešlo o to někomu něco nandát.. já to tak cítím.. jezdil jsem jak mazdu tak toyotu a ten japonskej styl tam je vidět.. +/- stejnej iteriér spousty let.. možná nez 95.. ale z 98 >:D;-) .. a můj dojem z toho auta nezměnil ani lift kterej byl samozřejmě k lepšímu.. Ani nevím, jestli jsem vlastně cílová skupina tohodle auta.. nebo vůbec celé toyoty..
si dělám srandu s tím nandaváním, ale jen k těm interierům, když jsi jezdil japíky tak cca před deseti lety, určitě si vzpomínáš co to bylo za plasťáky, bez jakýchkoliv nápadů. U dnešních toyot těch nápadů taky moc není, ale z té přístrojovky dýchá kvalita. Ostatně když se mrknu na interiéry třeba škodovek, VW anebo fordů, taky v nich nevidím zrovna vize budoucnosti ;-)
Hezký nebo ošklivý vzhled čehokoli na svetě je jen otazkou subjektivního posouzení a vkusu.Takže debata typu mě se líbí a mě ne je ůplně stupidní(Avensis combi je krasavice)Kdyby se všem líbily stejné samičky-ženy tak jsme v *,protože se mezi sebou povraždíme a tak je to se vším(naštěstí)
Možná, že od Toyoty chceš něco, co není. Toyota je mainstream (se vším, co k tomu patří), špičkovej mainstream, ale furt jen mainstream. Na rozdí od VW si nehraje na to, že je něco víc, netvrdí že její produkce jsou nějaké sportovní ýbrvágny, něco extra. Mainstreamový zákazník je většinový zákazník (platí všude na světě) a od toho se vše odvíjí. Když chceš něco extra, tak tu máš Lexus. Ovšem u Avensise to s tou nudností opravdu trochu přehnali (teda na můj vkus), nová generace asi bude vypadat trochu jinak.. i když současný Avensis není žádný propadák, tak nevim nevim. Taky je pravda, že pro mladé lidi toho až tolik nabídce nemají (ale na druhou stranu, kolik mladejch lidí si může koupit nové auto střední třídy..). Podle toho, co psal Marko, se můžeme těšit na nástupce Corolly, to by mělo být trochu něco jiného. Taky mě trochu mrzí absence sportovních modelů, ovšem chápu že na ně není ten správný čas: málé sporťáky teďka moc neletí (MR2, Celica); sportovní verze Corolly či Avensisu zatim nebudou, asi čekaj na úspěch v F1. To samé zřejmě platí i pro supersport LF-A a IS500. BTW chceš ostrej odvaz od Toyoty? Tak přeci můžeš zajít k Subaru >:D;-)
mainstream je všechno.. pokud vynecháš Lexus, MB, Jaguar atd.. ale to není důvod ani omluva nudnejm modelům.. Honda je taky mainstream a Civic rozhodně není nudnej.. Punto jakbysmet.. a třeba auto pro dědky.. Mercedes, tak ten má střih.. to Toyota nemá.. a s tím jde ruku v ruce to, že z MB snadněji udělám něco sportovního, kdežto jakejkoliv pokus o tohle na Avensisu bude směšnej až trapnej.. (bohužel).. a že si to nedovolej mladí.. možná ano, ale neoslovuje je to.. a já psal jedinec (rodina) do 40 let... což je 20-40 let, manažeři, podnikatelé zaměstnanci.. tito všichni jsou v hledáčku Avensise.. ale nabídka Tome.. to co dostaneš od Toyoty na stříbrným podnose, je v podání Avensise plytké.. to musíš cítit sám.. Toyota musí nabízet celej balík.. nejen spolehlivost.. a pokud bude sebespolehlivější ve škaredým kabátě.. tak to nikdo nekoupí.. protože obal, je natolik silná čát tohoto balíku, že se dá říct, že obal prodává.. ;-\ Bohužel v tomto to má Toyota u nás hodně těžký..
Honda je prostě více sportovněji orientovaná X Toyota je spíš o komfortu, pohodlý a tichu - sportovní Avensis není třeba. Ale jo, u toho Avensise to prostě přehnali/netrefili se do vkusu. I když, chtělo by to prodejní statistiky za celou EU, třeba by jsme se nestačili divit. Jako škaredý bych Avensis rozhodně neoznačil, je prostě usedlý, nadčasvý, trochu nudný - mě svým pojetím také zatím nevyhovuje. Jsem přesvědčen, že nová generace bude více "emotivní a sportovní", stejně tak jako Corolla/nástupce Corolly. Ad ČR: u nás rozhoduje hlavně cena - kdyby Toyota praktikovala stejnou cenovou politiku jako francouzské značky nebo jako Hyundai/Kia, tak by prodeje byly o nečem jiném - design nedesign.. ale jinak souhlas, nestačí technika a spolehlivost, pěkný "obal" je také potřeba
:yes: jo.. s tou evropou... hmm.. prodeje v celý evropě by nás asi dost možná překvapili... ;-) Ale pochybuju, že kromě automobilek samotných má někdo (nebo někde je) kompletní statistika tak jako u nás SDA... takže asi jen jednotlivé země a dát to dohromady...
jj, ale to už by bylo opravdu dost časově náročné, navíc u některých zemí by to asi byl docela oříšek.. mám pocit, že to je přesně oblast, kde by se mohla realizovat zdejší redakce ;-)
OK, zapoměl sem, výjimka potvrzující pravidlo (pak také ještě Yaris T-sport), ale není o ní mnoho slyšet a s nejlepšími (= Focus ST, připravovaná M3 MPS) se měřit bohužel nemůže.. Toyota má poměrně velké zkušenosti z motorsportu, byl bych rád, kdyby těch sportovních modelů bylo v budoucnu více.. třeba mi dost chybí něco "sportovnějšího" od Avensisu
Dneska jsem ji prohnal po dalnici a po okreskach.vyborný zažitek.Ten motor a řazení jsou jedinečné(d-4d 150).Ten borec v passatu TDI co se snažil mi ujet nejak blbě čucel když jsem ho předjíždel.Parádní interier a super provedení.
Dizajn toyote nikdy podla mna nesiel (az na svetle vynimky rav4, corola verso) ale ten 4stupnovy automat je dost zahanbujuci?? To ma byt modrena technologia. U toyoty by sa mohli snazit pretvarovat trochu viac ze mim zalezi aj na niecom inom ako su naklady, marza a zisk. Na ich autach to citit stale viac. smutne :no:
V podstatě máš pravdu, mě to taky docela sere. Evropani zatím moc nekupují automaty, tak na to prostě dlabaj :no: Třeba Lexus IS220d - o automat si říká jako málo které auto, jenže není v nabídce. Prostě se jim zatím nevyplatí ho tam dávat ;-\ Přitom Toyota a Lexus mají v nabídce mnoho hodně dobrejch automatů
No ona to není jen Toyota, např. u Hondy není také možnost nakombinovat diesel a automatickou převodovku, což je škoda (především u Accordu a CRV)a zajisté to několik potencionálních kupců odradí.
ved prave, accord je uplne super a ten diesel fakt spicka. Ja som na automaty takze mi je to dost luto.
Paradoxne ale prave europania sa prebudzaju a uz v tejto triede montuju celkom slusne automaty dokonca aj k dieselom. Vectra 6-aut, mondeo, passat, dokonca uz aj frantici.
Toyota ma v portfoliu prevodovky ktore by avensisu urcite sedeli viac. Predovsetkym k charakteru a dizajnu avensisu si myslim ze automat mu sedi viac ako takej Vectre. ...a tu vectra ponukne viac. Snad novy avensis dostane nieco modernejsie.
OT for TOM- co si myslis o corrole 1,4 v nafte s MMT. Mam o nu zaujem, ale predajca mi odporucal viac 1,6 benzin s automatom.
dik
Bohužel nemám osobní zkušenosti s robotizovanou převodovkou MMT ani neznám nikoho, kdo by ji měl, tak že nemohu podat relevantní informace. Našel jsem pár redakčních testů MMT: [odkaz] /// [odkaz] /// Pokud není člověk vyloženě "závodník" a spíš preferuje poklidnější jízdu, tak to s tou MMT vypadá docela dobře. Možná bych doporučil kontaktovat např. pana Čermáka z redakce , třeba by dodal ještě další podrobnější informace. Pokud bych byl na Tvém místě, tak bych se půjčil auto s MMT a projel si trasu, kterou obvykle jezdim.. pokud by mi chování MMT vyhovovalo, tak bych do ní určitě šel. 1.6 benzin A/T je za 539,900 a 1.4 diesel MMT je za 554,900, když vidím ten brutální rozdíl ve spotřebě (v podstatě rozdíl koruny na kilometr ve prospěch dieselu), neváhal bych a rozhodl se pro diesel.
Toyota měla dvě docela zábavné reklamy. Jedna je někdy z poloviny 90tých let s těma zvířátkama (toyóóta), a ta druhá běžela ještě poměrně nedávno na Corollu: Jak tam stopuje ta kočka s porouchanou Toyotou. No nevím jestli ta poslední neudělala majitelům Toyot tak trochu medvědí službu, protože v případě noiuze budou muset sehrát fakt hodně dobré divadlo, aby někoho přesvědčili k zastavení a odtažení nepojízdného auta >:D Snad zabere epileptický záchvat u dělící čáry... :-);-) Co teda s tím Avensisem... Ten vzhled, pánové, přiznejme si :-) to je tedy tragédie. Takový elefant... A ty zadní světla :-):-) no :-) připomíná to červenou opičí ***ku přehrnutou přes hřbet... ;-) Holt člověk ji musí milovat pro jiné kvality: Solidní diesely, dobrá bezpečnost... už mě nic nenapadá... Hodně slabá je nabídka benzínů, to je tedy neštěstí. Snad jedině ten 2.4... Nechápu proč Toyota z toho auta udělala takovou vzhledovou stařešinu... Vlastně on to může být docela solidní marketingový tah (viď Tome ;-) ), zvláště když prognózy hovoří o prudkém stárnutí populace... Takže před takovou prozíravostí smekám :-);-):yes:
řekl bych že mě asi provokuješ Alessio :-) , ale no dobře no... V Avensisu se dobře jezdí, je tichý a komfortní. Ale popravdě: které auto v této třídě to neumí taky... Ten vzhled- já když vidím Avensis- chce se mi usnout. Toyota má docela vážný problém s designem... Předchozí model pro mě vypadal rozhodně přitažlivěji...
tobě se chce usnout, mě se chce projet :-). PS: Dovolím si tvrdit, že avensis je v mainstreamu střední třídy nejtišším a nejkomfortnějším vozem( podle mého sluchu a zadnice ;-) )
je nuda vozit pasazery na zadnich sedadlech napr. dve deti, ktere ihned usinaji protoze auto s nima netrepe
je nuda jezdit po D1 Praha - Ov a neznat cislo na asistencni sluzbu
je nuda jezdit jen na garancky resp. predat klicky automechanikovi, ktery auto rano odveze a odpoledne (prohlidnute a ciste) zase priveze
a konecne je nuda nechat zaparkovany Avensis bez obavy, ze ho nekdo pres noc corne nebo si pujci ND >:-[]
Ale vazne. Design je hooodne diskutabilni. Zejmena u sedanu vyniknou zprasene partie zadnich svetel. U kombiku to trochu zanika. Podle vyskytu odhaduji, ze kombiku se u nas nebo Nemecku proda nejvic. Je to ale auto, ktere si na nic nehraje. Neni to sportak a ani jim nechce byt. To posledni generace u nas prodavane Camry mi prisla jako vic nudnejsi a usedlejsi. Myslim, ze prednosti Avensisu perfektne vystihl p. redaktor Lanik v druhem dnesnim clanku;-\"Toyota Avensis je především komfortním vozem na krátké i dlouhé cesty, který poskytuje dostatek místa i nadprůměrnou kulturu cestování". :yes: Pokud budu jezdit prevazne sam Avensisu se obloukem vyhnu a pujdu napr. pro Accord nebo Lexe IS. Pokud mam rodinu a jezdim casto dlouhe trasy, Avensis je zhavy kandidat. Otazka je kam jit po Avensisu. Ja rikam Lexus, Subaru s velkymi vyhradami i Volvo.
tichý je, ale znám i tišší. Třeba C5 nebo 9-5... Pérování je solidní ale pokud budeme brát v potaz jen klasické pérování (ne HP atd) tak na Mondeo nemá... Avensis má podobně laděný podvozek jako Vectra. Co se pohodlí týká, tak ten C5 fakt v této třídě nemá konkurenci. Ale projet se Avensisem taky může pro někoho znamenat vrcholný zážitek. PS: to není kritika ;-)
No, zrovna C5 taky moc krásy nepobral (osobní názor) >:-[] V kombíku to vypadá jako žehlička, zadní světla u sedanu - ó díjó :no: Navíc je to Citroen.. (a to sem poměrně dlouho jezdil v Citroenu BX, tak že ne, že bych něco programově měl proti této značce ;-) ). 9-5 je cenově někde jinde, to nelze srovnávat. Mondeo je super (na M6 samo nemá), ale o dieselech TDCI sem moc chvály neslyšel, spíš naopak
jo TDCI to je kapitola sama pro sebe (věř že vím o čem mluvím ;-) ) Jinak 9-5 máš už za 900... To není zas takový ranec. C5 a Avensis si co se vzhledu týče nemusejí nic vyčítat... Ale svezení je v C5 dokonalé, to asi nezpochybníš ;-)
S C5 jsem nejel, ale před hodně lety bylo pěkné povozeníčko v BXku, tak že věřim, že současná C5 je zase ještě o mnoho dál. Ale jak řikám, design bych nepřekousl, to už spíš ten Avensis. Když ´k tomu přidám tu spolehlivost, má volba by byla jasná (C5 vs Avensis) ;-)
K té C5... její pérování je tvrdší, než bývalo u BX nebo u Xantií ;-\ Údajně je teď ale nejlepší C6 (nemohu ale posoudit - nejel jsem). Nicméně i C5 překonává drtivou většinu automobilové produkce, co se pohodlí týče, měkkosti a filtrování našich cest. :yes:;-)
C5 měl ještě před faceliftem trochu tvrdší nastavení, modernizovaná verze už je měkčí. Jinak co se týká pohlcování nerovností- tam opravdu nemá konkurenci. ;-):yes:
Potkal jsem v cervenci dve C5-ky, ktere byly jednoznacne tissi nez Avensis. Prvni C5 jela potupne na lane v Orlove. Druha stala na D1 v odstavnem pruhu a cekala na odtah >:-[];-)
já bych řekl, že to byl zakamlufovaný Avensis :-) To víš že Toyota se nemůže pokazit, ne? Tak co má její majitel dělat když to potřebuje odtáhnout do rajzu... >:D U toyoty Ti dávají takoví SOS kit... V případě poruchy to oblepíš tapetou Citroena >:D >:D >:-[]
Tohle by mel videt GTI. Accord v kategorii BMW3. Ja se mu snazim uz hodne dlouho vysvetlit, ze Accord na to ma. Sice ne uplne na krale - BMW3, ale v poklidu na A4. Mari tu druhou vetu nezapomen >:D .
Nabídka benzínů je podle mě dostačující pro naprostou většinu zákazníků, třílitr by tam sice být mohl, ale moc lidí by to stejně nekoupilo.. design už sem probral nahoře, jen bych ještě dodal, že na trhu je určitě dost konzervativních zákazníků a někdo jim prostě naproti jít musí (respektive měl by jít)
vždyť to píšu: Avensis rozhodil sítě na ty (jak to nazvat)pokročilejšího věku... ;-) Jinak jo. Chybí šestiválec... Moc lidí by si ho nekoupilo možná tak u nás... To víš: Cibulový rozpočet je prevít... ;-) Venku by ale mohl mít úspěch. Ke komfortnímu charakteru auta by se hodil
V tomhle ohledu si myslím, že to Toyota má hodně dobře spočítaný - IMHO kdyby viděla dobrej business v prodeji Avensisu s třílitrem, tak si piš, že je v nabídce.. Evropa je holt dízloidní, ten 2.2 (177 koní, 400 Nm) trochu (s přivřením obou očí) absenci třílitru supluje. Jinak souhlas, vymazlený tichý trojlitr by se k Avensisu náramně hodil :yes:
OT: Breaking new!!! Nová dohoda mezi Toyotou a Subaru je na
Toyota bude poskytovat část vyrobených Aygo a Yarisů Subaru, které je bude prodávat pod svou značkou [odkaz] no nevim nevim, důvodem je prej fakt, že poroste poptávka po malých úsporných autech a Subaru jich moc nemá.. co vy na to?
Dovolim si skromne predpovedat, ze tych Avensisov T180 vela nepredaju. Rychle porovnanie cennikovych cien na britskych strankach: T180 Ł21515 a IS220d Ł22243. Kvoli Ł700 libram by siel niekto do Toyoty? A co strata hodnoty, aka bude asi zostatkova hodnota u Avensisu po 3 rokoch v porovnani s Lexom? Tu je myslim volba jasna - Lexus. Toyotu kupuju hlavne firmy a pozicovne do svojich firemnych flotil s obrovskymi zlavami, tam vidim sancu aj pre tento silny diesel. Inak teda cenovu politiku Toyoty nechapem.
Pánové, pánové, rozhodně nejsem důchodového věku, ale tahle generace Avensisu se mi líbí od jejího uvedení. Vyvážený design, který neprovokuje a přitom působí velmi solidním dojmem. Dá se říct, že je nad věcí. Nepodléhá módním trendům. Sedan je důstojným manažerským vozem, kombi pak volbou rodinnou. Poněkud vyšší cena je bezesporu negativem. Na druhou stranu výhodou je neokoukanost. Toyoty se kupují více než na 3 roky. Myslím, že Avensis plní svou roli dokonale. PS: Znám člověka, co vybíral služebáka. Měl na výběr z C5, P407 a Avensise. Avensis nevybral, protože se mu zdál příliš luxusní :-)
Konečně to správné slovo... :yes::-! Nevím oč je Ave důchodovitější než Prasat a co se týká zůstatkové hodnoty jsou Toyoty jedny z nejdržších ojetin... :-!
Zdravim. astros se mě včera ptal na porovnání Corolly 1.6 benzin A/T (539,900) a 1.4 diesel MMT (554,900). Jaké jsou Tvoje zkušenosti s převodovkou MMT v kombinaci s dieselem (ale i s benzínem)?
Z těchto dvou kombinací bych šel jednoznačně do 1.4D-4D MMT-Ten diesel s jezdí fakt dobře a u MMT si můžeš i šiftovat sám ,když chceš. Tady nejčastěji prodáváme 1.4 benzín a když tu máme 1.6 není skoro poznat co je co.Tak dobrá ta 1.4 je... >:-[] ne ta 1.6 se pozná ,až když to auto naložíš,proto ji doporučuji do WG-combi. Automatem jsem v Corolle jezdil jen krátce-nemohu zhodnotit. Všechno je možný... EHm chtěl jsem říct "Nic není nemožné Olé toyota- >:-[] >:D . Konečně volnej víkend :yes: >:D a dovolená-bohužel pracovní... :no: