Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus IS500: nové informace

Japonská media postupně odhalují nový vysocevýkonný sedan Lexus IS500. Podle posledních informací se má pod kapotu dostat osmiválec o výkonu 309 kW, s točivým momentem 550 Nm.
Zpět na článek
10. 8. 2006 11:21
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 12:35
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2006 12:45
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 13:09
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2006 16:47
neregistrovaný "ZZ"
28. 8. 2006 23:50
neregistrovaný "anonym"
10. 8. 2006 11:21
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 11:26
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 11:36
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 12:22
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 12:42
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 21:39
neregistrovaný "Lovap"
11. 8. 2006 13:27
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 11:29
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 11:30
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 11:34
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 11:37
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 11:44
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 11:49
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 11:57
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 12:33
neregistrovaný "LS"
10. 8. 2006 12:38
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 12:29
neregistrovaný "LS"
10. 8. 2006 12:40
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 11:24
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 11:25
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 11:35
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 11:45
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 12:04
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 12:09
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 12:19
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 12:23
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 12:29
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 12:35
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 14:34
neregistrovaný "Skyline"
10. 8. 2006 15:02
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 15:11
neregistrovaný "Skyline"
10. 8. 2006 15:22
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 16:24
neregistrovaný "Skyline"
10. 8. 2006 16:46
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 17:03
neregistrovaný "Skyline"
11. 8. 2006 07:53
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 10:05
neregistrovaný "Skyline"
11. 8. 2006 12:49
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 12:45
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 16:32
neregistrovaný "Jan"
11. 8. 2006 00:05
neregistrovaný "Tom"
11. 8. 2006 16:22
neregistrovaný "Jan z ny"
10. 8. 2006 12:37
neregistrovaný "LS"
10. 8. 2006 12:39
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 13:37
neregistrovaný "Dinar"
10. 8. 2006 13:53
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 14:22
neregistrovaný "Dinar"
10. 8. 2006 14:34
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 14:47
neregistrovaný "Dinar"
10. 8. 2006 15:11
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 15:13
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 15:19
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 16:10
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 21:28
neregistrovaný "Alessio"
11. 8. 2006 00:07
neregistrovaný "Tom"
11. 8. 2006 18:05
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 17:57
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 09:45
neregistrovaný "Umierneny"
10. 8. 2006 11:38
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 11:55
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 11:59
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 12:08
neregistrovaný "kkbo"
10. 8. 2006 12:29
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 12:09
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 12:35
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 12:41
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 12:59
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 13:27
neregistrovaný "milion"
10. 8. 2006 14:03
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 13:40
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 13:42
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 14:06
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 14:14
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 15:05
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 15:15
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 16:14
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 14:10
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 14:15
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 15:06
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 16:23
neregistrovaný "petr"
26. 9. 2006 08:43
neregistrovaný "racajda"
10. 8. 2006 22:57
neregistrovaný "VDC"
11. 8. 2006 00:09
neregistrovaný "Tom"
15. 9. 2006 15:03
neregistrovaný "vago"
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 11:21
Lexus ruleZZ ;-)
Hihi, dneska sem první ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mates"
10. 8. 2006 12:35
Re: Lexus ruleZZ ;-)
Nevim, nevim, jestli je to na pochvalu;-)
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 12:45
Re: Lexus ruleZZ ;-)
>:D ;-)
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2006 13:09
Re: Lexus ruleZZ ;-)
>:D
neregistrovaný "ZZ"
10. 8. 2006 16:47
Re: Lexus ruleZZ ;-)
Mrkni na tvůj TTT mejl ;-)
neregistrovaný "anonym"
28. 8. 2006 23:50
Re: Lexus ruleZZ ;-)
hhjg
dfdf
dfsiusdf
:yes:
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 11:21
EHM...
no tak ten výkon...No musím dát ten palec nahororu no :yes: Přiznám se že IS mě totálně nebere. Nejhorší je ten nepoměr plechu a skla z boku... Okýnka jak v tanku... Taky ten rádoby sportovní vzhled je trochu přitažený za vlasy. Známé pravidlo říká: čím více o něco usilujeme, tím dále od cíle jsme... IS je důkaz. Takže technologicky je super (hybrid GS a LS ignoruju), ale po stránce stylu je IS úplně propadák... Opirus je proti tomu osobnost...
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 11:26
Re: EHM...
ale neeee. lexusy jsou pěkní
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 11:36
Re: EHM...
líbil se mi úplně první LS400. Celkem mu to seklo. Od té doby se to ale zhoršovalo. A jak praví Murphy: Věci se můžou zhoršovat donekonečna... ;-)
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 12:22
Re: EHM...
mari, připusť (narozdíl od zdejšího demagoga) že můžeš mít jiný pohled než někteří jiní diskutéři, a přitom každý z vás má pravdu ;-)
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 12:42
Re: EHM...
připouštím, nejspíš proto že jsem mari... ;-)
neregistrovaný "Lovap"
10. 8. 2006 21:39
Re: EHM...
Mne sa Lexus páči. V podstate všetky typy okrem GS - ten kupéoidný zadok mi tam nesedí. IS je krásne, nie úplne uhladené, také trochu kontroverzné - taký má byť správny dizajn (moc uhladené línie sú po čase nudné). LS je super najmä zpredu a zboku - zadné svetlá tam trocha nezapásli. Ale aj tak je to lepšie ako BMW 7 s Bangle-dizajnom a Merc s maybachoidným S-kom (podľa mnňa tam nemali dávať tvary ako na Maybach - to je iná liga). Toť môj názor.
neregistrovaný "mari"
11. 8. 2006 13:27
Re: EHM...
Než BMW 7 je lepší cokoliv. Vzhledově je to obrovský Bangleho nádor. PS: lepší nějaký názor než žádný názor, zakže :yes:
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 11:29
Re: EHM...
Počkej se soudy, až uvidíš sériový model ;-) Poměr plechu a skla se mi naopak velice líbí :yes:
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 11:30
Re: EHM...
BTW s tím Opirusem si trochu ujel, že? :no:
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 11:34
Re: EHM...
neujel Tome, cítím z něj větší charisma než s IS
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 11:37
Re: EHM...
Vzhledem k tomu, že je půlka auta zabalená, tak je to celkem odvážný soud o finální podobě ;-) Jinak, samo je to tvůj názor a vyvracet Ti ho nebudu
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 11:44
Re: EHM...
přece to bude stejný model jako aktuální IS, jenom se silnějším motorem. Jak to čtu, tak bude mít jenom jiné otvory pro vstup vzduchu.
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 11:49
Re: EHM...
Sice bude vycházet z IS, ale přepracovaná příď a kapota (podle mě bude více vystouplá jako u nové M3), širší rozchod kol, nižší posazení auta, nová kola, sada spojlerů apod... ve finále to může být auto s úplně jiným charismatem.. počkáme na sériovou podobu ;-)
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 11:57
Re: EHM...
tak jo. PS: stejně se nic nezmění >:-[] :yes:
neregistrovaný "LS"
10. 8. 2006 12:33
Re: EHM...
Tak pokud uvažujete takhle, pak v podstatě říkáte, že M3 je stejný model jako aktuální 3er coupe jenom se silnějším motorem a jinými otvory pro přívod vzduchu a to je dosti krátkozraký pohled, odhalující velké mezery ve vašich znalostech :no:
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 12:38
Re: EHM...
Velmi rád se nechám Vašimi znalostmi poučit o M3... Jo, a zapomněl jste ještě na přizpůsobený podvozek a diferenciál M-lock...
neregistrovaný "LS"
10. 8. 2006 12:29
Re: EHM...
Opirus je pouze obšlehnutý MBE.
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 12:40
Re: EHM...
aha... To mě nenapadlo... Jenom si nemůžu vzpomenout na ten model- který mu stál vzorem... :-)
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 11:24
bez titulku
tady nelze než :yes:
Ale! Včera jsem prošvihnul honzu železnejch!!!!! jak házel? jak to probíhalo? vím akorát, že má bronz :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 11:25
bez titulku
No mari to snad nemyslíš vážně srovnávat tohodle lexe s opirusem... 8-s já jsem docela zvědav, jak to pětikilo bude jezdit. Stejně ale trochu nechápu kam se to lexus hrne a pro koho ta pětistovka vlastně bude. Připadá mi to jako docela zbytečný počin. A prodeje budou podle toho i vypadat. Ale nechme se překvapit. ;-)
Rozbalit vlákno
59
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 11:35
Re: bez titulku
IS500 bude kupovat klientela podobná té, která kupuje BMW M-kové řady.. kdyby to neměli dost dobře spočítané, že se jim to vyplatí a že trh takovéto auto chce, tak by ho neprodávali.. navíc je třeba si uvědomit (i když je to třeba pro někoho nepochopitelné), že existují země, kde má Lexus podobnou nebo i lepší image než Holy Trinity.. BTW IMHO výkoná řáda všech modelů je to poslední, co mi u Lexusu (jako prémové značky) chybí/chybělo
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 11:45
Re: bez titulku
Tome, tadys to brachu trošku neodhadl ty. Klientela kupující BMW M3, Audi RS4 anebo Mercedes C 55 AMG na tenhle Lexus jen se soucitným úsměvem kývne a zůstane u svého. Nevím, kde má Lexus vyšší prestiž než německé trio, ale tady v Evropě se tyhle auta prodávají ve velmi malých počtech a tenhle přemotorovanej sedan to rozhodně nezmění. Jinak chovám k lexu sympatie, ale vždy bude na evropských silnicích spíše exotem, stejně jako infinity. Ostatně IS500 není vyráběno proto, aby se vyplatilo. Tenhle model se nikdy nezaplatí, ale to ani není jeho účelem. Zaplatí jej ostatní (civilnější) verze IS. ;-)
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 12:04
Re: bez titulku
Opravdu jsi seš jistý tím, že klientela kupující M, RS či AMG bude kupovat zase jen M, RS či AMG? Ja teda ne.. pokud se to auto povede (mám na mysli celkové nastavení a vyvážení) a Lexus udělá opravdu pořádné auto, tak nevidím důvod.. podívej - Mercedes v úpravě AMG je prostě Mercedes v úpravě AMG (btw každý dvacátý Mergl prodaný v USA je od AMG :yes: ), na něj prestiží nemá ani BMW, natož Audi.. ale jsou tu i "bežné" třídy, kde věřím tomu, že je Lexus kolikrát více než Audi.. Lexus a Evropa - to je téma na dlouho dobu - vždyt v podstatě až do minulého roku, Lexus na Evropu téměř "dlabal", sice tu auta prodával, ale jen tak to "šolichal".. teprve nedávno se časy změnili - letos prodaj v Evropě dvakrát více aut než loni.. zatím jsou Lexusy exotičtí (a mě to opravdu vyhovuje!), ale nikdy neříkej nikdy (vždy) ;-) navíc, v celkovém kontextu, Evropa je až třetí nejdůležitější trh! S tím IS500 máš možná pravdu, účetně se možná nevyplatí (ale jistej si tím nejsem), ovšem v oblasti image se vyplatí mnohokrát.. Ještě jedna poznámka (a to nejenom k tobě) - docela mi vadí, že si spousta lidí myslí, že je Lexus na tom podobně jako Infiniti (případně i Acura).. ale to není vůbec pravda! Lexus je někdě trochu jinde ve srovnání s Infiniti (v současné době nabízí portfólio se kterým by si v Evropě neškrtli - FX je výjimka, navíc nemají takové finanční možnosti jako poskytuje Lexusu Toyota) a ještě o trochu dále ve srovnání s Acurou! Infiniti (natož Acura) se nemohou celosvětově měřit s Holy Trinity, za to Lexus může ;-)
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 12:09
Re: bez titulku
:yes:
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 12:19
Re: bez titulku
Nevím, kde jsi přišel na to, že z trojišky je zrovna Mercedes tím nejlepším. Já jsem jiného názoru. C 55 AMG je mezi svými konkurenty nejslabší. To na úvod. Bavit se o prestiži Audi a Lexu je úsměvné. Audi je kvalitou, prestiží i cenou někde jinde. Ostatně jsou za tím roky budování a tradice. Tady Lex nemůže konkurovat, ale je na dobré cestě.
A nakonec nevěř tomu, že klientela kupující třídu vozů M3, C55AMG a RS4 bude kupovat IS500. Nebude. Ono totiž každé ze tří německých aut je už teď legendou. A to lex asi nebude nikdy. A pak ta prestiž. Lidé sedlající sportovní subsegment prémiové střední třídy (holly trinity) si na prestiži velmi zakládají. Ostatně co se ti nezdá na Infinity?? Zatím si v Evropě neškrtá, protože tu není ofiko nabízena. Podívej se na nejnovější sedan Infinity G35 mod.r. 2007 a srovnej s lexem IS!
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 12:23
Re: bez titulku
jakže dlouho je Audi prémiovka? Hmmm, tradice,jo? ;-)
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 12:29
Re: bez titulku
Alessio, Audi je prémiovkou od poloviny osmdesátých let, toť fakt. Ale jako značka tu už existuje více jak 70 roků. ;-) Lexus to bouchá od roku 1989, toť také fakt ;-) Navíc jsme v čechách, v evropě, ne ve státech. Tady skutečně (ať se to líbí, nebo ne) má audi co do prestiže navrch nad Lexem.
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 12:35
Re: bez titulku
Ale chlapi nechme toho, řešíme tu nesmyslnou debatu. Lex je Lex, většinou si jej kupují lidé co nechtějí holly trinity a němce zas lidi, co by nešli do Lexe. A je to tak dobře, stejně jako fakt že Lexus v Evropě byl, je a asi i zůstane exotickým zpestřením prémiového autoparku. Jsou to auta, která se mi rozhodně líbí a tím že je nepovažuju za rovné soupeře pro holly trinity nechci tvrdit, že by se jim snad nevyrovnaly. Vyrovnají a v něčem možní i předčí. Ale chybí jim ten punc exkluzivity. Ten se buduje dlouho a časem toho jak Lexus tak i Infinity dosáhnou. Acuru bych sem netahal, v jejím případě se jedná pouze o luxusněji vybavené ekvivalenty Hond. Takže počkejme za deset let se uvidí ;-)
neregistrovaný "Skyline"
10. 8. 2006 14:34
Re: bez titulku
Ehm, Lexus, Infiniti i Acura maji v portfoliu auta, ktera jsou "jen" prejmenovane Toyoty, Nissany a Hondy, takze tohle je trefa dost vedle. Hlavni rozdil je v tom, ze za Lexusem je Toyota, ktera si muze dovolit rozjet masivni kampan v Evrope i za cenu, ze se to jen tak nezaplati. Jinak budu rad, kdyz mi najdes ekvivalenty k modelum Acura TL, MDX a RDX. Lexus ma naopak v nabidce treba SC430 nebo RX, ktere jsou taky "jen luxusneji vybavene ekvivalenty Toyot". Chce to jeste chvili studovat portfolia, nez zacnes vynaset ukvapene soudy. Jinak by me zajimalo, pro koho je Audi RS4 legendou, kdyz se na silnicich vozi sotva par let. A tvrdit, ze je Audi kvalitou jinde, nez Lexus, ehm... Audi neni ani tak dobre, jako Toyota nebo Honda, natoz potom Lexus. Marketing je jedna vec, skutecnost je vec druha. A ja myslim, ze tady nejsme na Esquire abysme auta hodnotili podle nejake image, jejiz vnimani je individualni a marketingem zmenitelne (u vetsiny).
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 15:02
Re: bez titulku
RS4 je pojmem pro mě. A nejen pro mě. IS500 je něco, co zatím existuje leda v prototypu. O kvalitě Audi tě nebudu přesvědčovat. To je prostě fakt. A teď k těm ekvivalentům - ano Lexus i Infinity jsou auta která mají svůj svébytný design. Acura je skutečně jen americkou hondou. Hlavním rozdílem je znáček na masce. Tvrdit, že Toyota nebo Honda jsou kvalitnější potažmo lepší vozy jak Audi je opět pouze a jen tvůj názor, se kterým tě většina spokojených audistů pošle do háje ;-)
neregistrovaný "Skyline"
10. 8. 2006 15:11
Re: bez titulku
Stejne jako tam tebe poslou spokojeni majitele zminenych znacek ;-) Tvuj nazor na Acuru, Lexus a Infiniti je bohuzel dost mimo (staci se podivat na stranky a trochu hledat), ale tobe to zrejme staci. No nic, az uvidis jednu z tech mnou zminenych Acur se znakem Hondy, dej vedet, koupim to jako raritu. A nebud prekvapeny, kdyz narazis na Infiniti G35/G35coupe a bude to Nissan Skyline sedan/coupe, ty svebytny designe ;-\
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 15:22
Re: bez titulku
Já myslím že ani ne. Oni totiž zákazníci Hondy, potažmo Toyoty nesrovnávají kvalitu svých aut zrovna s Audinou. Ach jo kámo, měl jsem tě za rozumnějšího a jak vidim mám tu GTího po japonsku. Nechme téhle debaty. Ty máš svou pravdu a já tu svou. Nehodlám se s tebou dohadovat. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
10. 8. 2006 16:24
Re: bez titulku
Tak to me fakt zajima, s cim zakaznici Hondy (jsem jeden z nich) tu kvalitu srovnavaji? O tvem rozhledu a prehledu nad nabidkou japonskych automobilek pak zrejme opravdu nema smysl se dal bavit.
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 16:46
Re: bez titulku
No snad bys nechtěl svého civica srovnávat s audinou (dejme tomu A3) tos mě hochu vážně ale pobavil.. >:D >:-[] >:-[] :yes: :yes: dobrej fór >:-[] přeju hezké odpoledne. P.S. a nědělej ze mně nepřítele japon. aut. Já se tu lexe zastával jakožto ne nudného auta a ty se do mě navážíš. Sakra nebuď jako GTI!
neregistrovaný "Skyline"
10. 8. 2006 17:03
Re: bez titulku
Ja z tebe nedelam nepritele japonskych, ja z tebe dokonce nedelam nic - jen konstatuju, ze tvuj prehled o nabidce Acury/Infiniti/Lexusu je mizerny, coz je na zaklade tvych prispevku fakt. Jestli mas dojem, ze kvalitativne je Audi na Hondou, tak by me dost zajimalo, odkud ty informace mas a na zaklade ceho soudis? Reklamnich prospektu? >:D >:-[]
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 07:53
Re: bez titulku
Odkud mám ty informace?? Z vlastní zkušenosti. Používám auta dvě. Služební a svoje. A to moje je A4. Tak vím o čem mluvím ;-) Accorda (r.v. 1999) měl táta. Nebyl problém si obě auta srovnat. Honda měla navrch pouze motoricky. V ničem jiném. Mé znalosti Lexu a Infi prosím nekomentuj. Acuru zas tak neznám, přiznávám. Takže Hondisto, dej osvětu, rád se nechám poučit, který model Acura má svého ekvivalenta u hondy ;-)
neregistrovaný "Skyline"
11. 8. 2006 10:05
Re: bez titulku
Aha, takze ty mas A4 a z toho plyne, ze je lepsi, nez Honda. Huh. Nema cenu dal to resit, je jasne, ze budes branit to svoje. /// Tve znalosti Lexe a Infiniti komentovat musim, protoze dle tvych prispevku jsou bidne. Psals, ze zatimco Lex a Infiniti jsou svebytne znacky, Acura jsou jen prevlecene Hondy a lisi se znakem. V tom pripade je A4 jen prevlecena Ochcavka a lisi se jen znakem. A ted ta osveta: Acura ma v nabidce 6 modelu. TSX je Accord. RSX je Integra. RL je Legend. MDX, RDX, TL = pouze Acura, pouze USA. A jak jsou na tom ostatni? /// Lexus - 8 modelu. IS je nyni svebytny model, ale jen proto, ze Toyota Altezza s prichodem Lexusu do Japonska vypadla z nabidky. GS - zalozen na Toyote Mark X (rozdil asi jako mezi Prasatem a A4). LS - stejny osud jako IS, drive Toyota. ES - Camry. SC - Toyota. RX - Toyota Harrier. GX- Toyota Landcruiser. /// Infiniti 6 modelu - GS coupe/sedan - Nissan Skyline/Skyline Coupe. Q45 - Nissan Cima. M - Nissan Fuga. FX - USA-only. QX - Nissan Armada. Takze vysledky? /// Acura: 3x Honda, 3x samostatny model. Lexus: 6x Toyota, 2x Lexus. Infiniti: 5x Nissan, 1x Infiniti. Ale jasne Pierro, Acura jsou jen prevlecene Hondy, zatimco Infiniti a Lexus svebytne znacky. Takze chapu, ze nechces, abych tve znalosti komentoval, ale aspon ses neco priucil (doufam).
neregistrovaný "Pierro"
11. 8. 2006 12:49
Re: bez titulku
Dík za info pane chytrej ;-)
neregistrovaný "Tom"
10. 8. 2006 12:45
Re: bez titulku
Nenapsal jsem to dost jasně - tím Mercedesem v úpravě AMG jsem neměl na mysli C55AMG, ale myslel sem to spíš vzhledem k vyšším třídám - Mercedes S-klasse AMG je prostě víc než konkurence od BMW či Audi. CL AMG je vrchol, BMW ani Audi nemá konkurenci (OK, je tu Bentley, ale asi víš jak to myslim). Co se týče C55AMG, tak to s Tebou souhlasim. Porovnání Audi a Lexusu - tohle téma mě baví. Audi vs Lexus (kvalita) - nevěřím tomu, co jsi napsal.. takovéto tvrzení, to si v současné době moc lidí nedovolí.. vlatně máš pravdu, Audi je kvalitativně někde jinde - o hodně doleji! Audi vs Lexus (prestiž) - v Evropě bez pochyby, ale co třeba v USA či Austrálii? Audi vs Lexus (cena) - Audi je opravdu jinde >:-[] ;-) Roky budování a tradice - teďka si mě fakt pobavil.. od kdypak je vlastně Audi prémiová značka? Mám pocit, že Lexus je prémiový déle než je tomu u Audi.. A je Audi vůbec prémiová značka? Toť otázka.. Proč by Lexus nemohl být nikdy legendou? To už vůbec nechápu! Mám pocit, že tomu bude přesně naopak.. IS500 bude prvním opravdu sportovním modelem Lexusu, který IMHO založí tradici.. Osobně si myslím, že Lexus už je prestižní záležitostí a že jeho prstiž dále poroste. Infiniti je jedna ze značek, která mám docela oblíbené - jejich současné modely se mi libí, ale v Evropě by čanci neměli (jsou příliš "americké"). Schválně zkoukni největší model Infiniti - tohle by v Evropě neprošlo. Infiniti to moc dobře ví, a proto do Evropy přiveze až nové generace svých modelů a teprve ty začně oficiálně nabízet. Dalším problémem je zázemí - Nissan ani Renault si zas tak moc ekonomicky vyskakovat nemohou, navíc mají dost problémů sami se sebou.. naproti tomu Toyota je bezprecendentně za vodou a může si dovolit pořádně podpořit Lexus. IMHO se Infiniti v Evropě chytí, ale bude to mít dost těžké a na Lexus minimálně pár let mít nebude
neregistrovaný "Jan"
10. 8. 2006 16:32
Re: bez titulku
minuly tyden byli v USA vyhlasene nejcenejsi znacky na svete, Audi skoncilo nekde na 60miste Lexus na 90. Audi je premiova znacka nebo celosvetove proda v luxusnim sortinemntu po bmw a benz nejvice aut.
komentar od uznavaneho ekon. casopisu z usa na audi:
Eye-catching design, hot technology, and a new American-size SUV called the Q7 are transforming Audi into a serious global rival to BMW and Mercedes. (kde je tu lexus?)
na bmw: BMW continues to churn out hot models that buyers love to drive and Japanese automakers can't seem to replicate.
neregistrovaný "Tom"
11. 8. 2006 00:05
Re: bez titulku
To je sice pěkně, ale když se pak koukneš na prodeje v USA, tak zjistiš, že posledních 10 let prodává nejvíce vozů Lexus :-! Ani MB, ani BMW, ani Audi, ani Cadillac se nechytá :-! :-)
neregistrovaný "Jan z ny"
11. 8. 2006 16:22
Re: bez titulku
nebo ma super cenu a je v kompletni vybave. Lide, kteri tyto veci nezajimaji jako napr. Hollywoodske hvezdy nebo poradni milionari jezdi z cadillacem, benz, porsche atd.. Lexus je v USA neco jak unas SuperB a nema ani nahodou premiovy status
neregistrovaný "LS"
10. 8. 2006 12:37
Re: bez titulku
Snad nechcete srovnávat M3 a MBC55AMG ? To, že jsou si podobni výkonem, ještě neznamená, že se dají srovnávat. Jel jste s nimi někdy ?? Pokud ano, a pokud tomu trošku hovíte, pak vám jistě neuniklo, že je mezi nimi diametrální rozdíl. Skoro si troufnu říci, že téměř rozdíl třídy. Z toho si dovolím usuzovat, že IS500 lze považovat za soupeře MBC55AMG, ale nikoli M3.
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 12:39
Re: bez titulku
Tak tak. M3 a RS4 jsou skutečně o něčem jiném než C 55 AMG. IS500 zatím nikdo z nás neřídil ba ani neviděl a techn. parametry také nejsou známy...
neregistrovaný "Dinar"
10. 8. 2006 13:37
Re: bez titulku
No, novou s RS4 jsem ještě neměl tu čest, ale M3 mám projetou také v přímém srovnání s C55 AMG na okruhu i cestě a klidně si je troufnu srovnávat, nevidím důvod, proč by to nešlo. Tím neříkám, které to auto je z mého pohledu lepší.
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 13:53
Re: bez titulku
Tak jsi sám nejlépe zjistil, v čem jsou tihle konkurenti tolik odlišní jeden od druhého... ;-) Ale to ti celkem závidím. Takovouhle srovnávačku bych si dal říct. ;-)
neregistrovaný "Dinar"
10. 8. 2006 14:22
Re: bez titulku
Odlišní, pod to schováš cokoliv, např. rozdíl dvou válců, tím pádem i různý způsob jakým ti motory nabízejí svůj výkon, ale pokud dáš do jednoho pytle RS4 a M3 s tím, že C55 AMG je něco jiného pak já říkám, že ten rozdíl je menší, než by sis myslel. A pokud někdo napíše, že mezi M3 a C55 je rozdíl třídy, pak v těch autech nejel. Mají trochu odlišný charakter, ale srovnatelné schopnosti. ;-)
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 14:34
Re: bez titulku
O rozdílu třídy nepadlo v mém případě ani slovo. Spíš jsem to myslel tak jak ty říkáš. Charakterem se liší.
neregistrovaný "Dinar"
10. 8. 2006 14:47
Re: bez titulku
To o rozdílu třídy bylo k příspěvku LS. Charakter je opravdu jiný a věřím, že člověku zvyklému na M3 se C55 AMG nemusí líbit. Podstatou M3 je úžasná tuhost karoserie, která umožňuje vyniknout agilitě podvozku, naproti tomu se céčko se závažím na předku citelně kroutí. Ale pokud se toho nelekneš a začneš na ni tlačit, zjistíš, že je dynamicky skoro stejně schopná. Říkám, skoro, a hlavně trochu jinak, protože každá zatáčka začne lehkou nedotáčivostí, která u M3 prostě není, takže si to chce více pomáhat plynem, aby auto sklouzlo do mírné přetáčivosti, trochu kontra a dup na to, ten motor tě vytáhne ze všeho, na jakýkoliv kvalt. Zjednodušeně řečeno, v čem C55 ztrácí na M3 v agilitě podvozku, z toho ji vytáhne motor, ten je fakt brutální, výsledkem je srovnatelná rychlost i zábava dosažená ale trochu jinou technikou jízdy. Moc se těším na RS4, všichni na ni pějou ódy, podobně brutální motor jako C55 a podvozek stejně schopný jako u M3, to musí být kombinace. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 15:11
Re: OT lokomotiva
jen mě tady při debatě o M3 napadá...víte,že "lokomotiva" v hybridu GS má o půl vteřiny lepší pružné zrychlení z 80 na 120? to musí být hukot...když už je to článek o lexusu, tak jsem si dovolil malý OT... ;-)
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 15:13
Re: OT lokomotiva
jaký je teda ten čas?
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 15:19
Re: OT lokomotiva
jaký čas má nová M3? možná že klamu... :-|
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 16:10
Re: OT lokomotiva
no to já právě nevím... On ten čas bývá většinou uváděný na 5stupeň... Takže Lexus-který je vlastně jako automat/variátor to zkresluje. U automatu se přece aktivuje "kick Down" takže se to dost dobře srovnávat nedá. Ta pružnost se většinou uvádí 60-100(4ka), 80-120(5ka) ale jsou i vyjímky, resp jiné rozsahy, jiné stupně atd.
neregistrovaný "Alessio"
10. 8. 2006 21:28
Re: OT lokomotiva
já myslím, že u sporťáku se říkají zrychlení na optim. přev. stupeň,ne? A mohla by M3 mít automat? Tak za kolik to M3 má? a M5? Schválně, o kolik lokomotiva zaostává ;-)
neregistrovaný "Tom"
11. 8. 2006 00:07
Re: OT lokomotiva
Mám pocit, že s lokomotivou by mělo problém i Porsche 911 Turbo (je tam snad půl sekundy rozdílu) :yes:
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 18:05
Re: OT lokomotiva
Tak nejak to je >:D :yes:
neregistrovaný "Jarda"
11. 8. 2006 17:57
Re: OT lokomotiva
Promin, ale "srovnatelna zabava" ??? To prece nemuzes myslet vazne. To, ze C55AMG dokaze brutalne zrychlovat v primem smeru, z ne jeste nedela ani zabavnou "hracku" a ani sportovni nacini. Sam pises ve svem prispevku nekolikrat "SKORO" a ono to "SKORO" ma neco do sebe. Nebudu si hrat na ucitele, ale dam k dobru jednu radu myho matikare. Rekni si "preskocil jsem potok" a "skoro jsem preskocil potok". Je tu diametralni rozdil. A stejnej rozdil vnimam mezi M3 a C55AMG, ktere jsem mel taky moznost srovnat naprimo. A ver mi, vybral jsem si po chvilce >:-[] A to nejsem zadnej zavodnik.
neregistrovaný "Umierneny"
11. 8. 2006 09:45
Re: OT lokomotiva
Odpoved, celkom iste v Gulf states ma vyssiu prestiz/predaje. Napr. v Bahraine je Lexus asi 50% trhu. A to tam vidis auta aj europske, aj azijske aj americke (US), co asi nikde inde na svete nevidno.
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 11:38
Re: OT lokomotiva
Pierro, já mluvím o charismatu, ne o technice... IS je nejméně charismatické auto segmentu (pro mě). Jezdit to bude určitě solidně...
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 11:55
Re: OT lokomotiva
vidíš mari a mě se docela líbí.. ale že by snad bylo nejhorším autem své třídy?? to jsou tu nudnější kousky.
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 11:59
Re: OT lokomotiva
Je to možné...Ale přesto, jmenuj...
neregistrovaný "kkbo"
10. 8. 2006 12:08
Re: OT lokomotiva
Novy trojkovy bavorak napriklad.

Prikladov je vela, vkus sa totiz chvalabohu lizi od cloveka ku cloveku.
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 12:29
Re: OT lokomotiva
souhlas i nesouhlas zároveň: Bavorák 3 prošel neuvěřitelným designovým Bangleho prznitelstvím. Přesto si jaksi zachovává své charisma, sice už výrazně kulhající na obě nohy. Z Bangleho destruktivní činnosti mě celkem oslovuje 3er coupé... Mám-li říct pravdu- do nynějšího bavoráku bych už nešel. Už jsou to úplně jiná auta...
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 12:09
Re: OT lokomotiva
Dobrá berme střední tř. jako takovou a nechme dělení na mainstreem a prémiovku. Takže popořádku: KIA Magentis, Daewoo Nubira, Toyota Avensis, Opel Vectra, VW Passat, Renault Laguna, Fiat Croma, to jsou dle mého názoru auta, o kterých mohu říci že jsou nudná... ;-)
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 12:35
Re: OT lokomotiva
Tak popořadě: Magentis-souhlas, nevděčná role nevlastního bratra Sonaty. Avensis: mladé vnitřnosti zakleté do těla starce. Vectra: :-! :-! v podstatě souhlas. Hruškový odvar z bývalého Opelova mistrovství. Passat: zajímavý rádoby dynamický vzhled, image podnikatelského komissbrotu... Laguna- nesouhlas, výrazný styl. Croma: souhlas: dobré vlastnosti zabalené do špatného balíčku. Já přidávám: IS- křečovitě sportovní variace
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 12:41
Re: OT lokomotiva
mari a teď naopak - zkus mi říci, co se ti ve střední líbí!
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 12:59
Re: OT lokomotiva
dobře, tu jsou auta- která podle mne nemají problém s identitou. PS: bavme se jenom o designu: Alfa 159- provokující, Laguna- výraznost, MB C- ladnost linií, Mondeo- nadčasovost, S40- severská chladnost, Primera- ostré linie/ avantgarda, Lybra (už se asi nevyrábí)-renesance, A4- dokonalá vyváženost... Samozřejmě je toho víc
neregistrovaný "milion"
10. 8. 2006 13:27
Re: OT lokomotiva
Pouze Primeru bych nahradil 407. Jinak naprostý souhlas. Lybra - :yes:
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 14:03
Re: OT lokomotiva
:yes:
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 13:40
Re: OT lokomotiva
přidávám 407 - francouzský šarm, C5 k tomu šarmu přidává technokratický vzhled, Jaguar X-Type a Rover 75 - angličtí gentlemani, Saab 93 sport po seversku, Mazda 6 a Honda Accord šmrncovní japíci, Subaru Legacy japonská kvalita, Škodovka Octavia - česká klasika. Co se mi moc nelíbí je BMW 3 a Cadillac BLS. A pak jsou auta která jsou líbivá, ale nijak zvlášť stylová. A mezi prémiovkami to jsou právě Lexus IS a Infinity G35 mezi ostatními třeba Hyundai Sonata.
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 13:42
Re: OT lokomotiva
Apropos, chlapi, jak je to s tou Lybrou?? Dělá se anebu už ne?? Mě se to auto moooc líbilo, krásná stylovka!
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 14:06
Re: OT lokomotiva
Lybra se už nedělá. Jestli bede nástupce , tak to nemám informace. Zatím je to bez náhrady. Musím trochu sepsut Thesis... Po nádherné a vyvážené Kappě je to krok totálně mimo... Touha po originalitě byla tak velká, až zabila auto...
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 14:14
Re: OT lokomotiva
Pro mě má Thesis svoje kouzlo. Ale Kappy je škoda. Byla krásná jak jako sedan, tak i kombík. A jednoznačně nejkrásnější bylo Coupé. Thesis je jiná. Svá. Jako žádný jiný auto na světě. Mám jí rád. Jen škoda že v Čechách se neprodává a ani o ní není moc známo. Chtěl bych jí zkusit a zblízka si prohlédnout.
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 15:05
Re: OT lokomotiva
S Kappou souhlas. Mě se líbil sedan. Nejlíp tak 20v turbo... Ten Thesis jsem si prohlížel zblízka. Bylo to JTD. Myslím že bys byl zklamaný... Je to taková křeč. Technika je nepochybně dost dobrá- jako vždy. :yes:
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 15:15
Re: OT lokomotiva
Lancie je škoda vůbec jako takové. Když vzpomenu na časy včerejší - Lancia Delta, Lancia Delta II, Lancia Dedra, Lancia Kappa.. to byly překrásný auta. Z těch dnešních je celkem hezká malá Ypsilonka, koukat se dá i Mussu (byť se jedná o dámská auta) a krásná byla Lybra, jak sedan tak i kombík. Thesis je pro mne jedním z nejzvláštnějších aut současnosti. Buďto se líbí anebo ne. Co mě ale chybí, je kvalitní hatchback v nižší střední (nástupce Delty) a pokud už Lybra odešla do věčných parkovišť, pak také pěkný sedan ve střední.
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 16:14
Re: OT lokomotiva
já myslím že Lancia už mele z posledního. Snad to někdy bude lepší. Delta I- to byl pojem... Dvojka už jaksi no...no dobře byla ok. Kappa :yes: Dedra byla vlastně převlečená Tempra, tudíž přebrala hromadu nectností. Tvrdý podvozek, mizerná kvalita a motory Fiatu. Lybra-ta tu chybí. Jo souhlas že Lancia u nás vůbec chybí. No ale s touto aktuální paletou by toho moc neprodala...
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 14:10
Re: OT lokomotiva
S C5 bych mohl souhlasit, ale P 407 byl vytvořen příliš násilně. Má sice dobrou siluetu, ale ten předek je prostě přehnaný... Když jsem ji viděl na živo, musel jsem se zasmát. Podle těch nozder bych očekával šestnáctiválec Twin Turbo... To auto má tlamu jak Mick Jagger >:D
neregistrovaný "Pierro"
10. 8. 2006 14:15
Re: OT lokomotiva
U 407 mi spíš vadí malý kufr a minimum místa vzadu. Tlama se mi zamlouvá a na dlouhý přední převis jsem si zvykl rychle. ;-)
neregistrovaný "mari"
10. 8. 2006 15:06
Re: OT lokomotiva
jo, to místo vzadu je nebohý... Zlatá 406...
neregistrovaný "petr"
10. 8. 2006 16:23
..
co tam na strese dela ta zraloci ploutev od BMW? ti japonci se neserou a vsechno ukradou :-( od M6 nebo M3 je to vzdalene asi jak Skoda RS
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "racajda"
26. 9. 2006 08:43
Re: ..
Ta ploutev jak si myslíš od BMW je čidlo GPS. To nemá se zachcanejma baworama nic společnýho!!
neregistrovaný "VDC"
10. 8. 2006 22:57
vejfuky
Ty laufy ale nemyslej vazne, doufam? :-O :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
11. 8. 2006 00:09
Že by finální podoba Lexusu IS500?
[odkaz] respektive [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vago"
15. 9. 2006 15:03
vtipne
chapem, ze technologicky pokrok a ludska jesitnost zenie vyrobcov k produkcii stale rychlejsich, vykonnejsich, technicky dokonalejsich aut... ale pravdu povediac zacina to byt trosku vtipne... zvlast, ked m3ky,rs4ky, amgcka sa najlepsie predavaju na americkom trhu - v krajine, kde sa ani neda ist rychlo, bez toho aby ste mali policajta za zadkom...o com to je? asi iba o tej ludskej jesitnosti....
ja som fanda rychlych aut, ale je mi trosku luto, ked vidim sediet v m3ke clsku krasavicu v dochodkovom veku s poctom vrasok na tvary v zhode s poctom koni pod kapotou...
Rozbalit vlákno
0