, ktery by touto zpravou byl prekvapen?:-) Ford jasne ukazuje, ze je v mainstreamu absolutni spicka. Ted uz nemuze byt nejmensich pochyb. Vlcaci neplacte, i vy se casem proberete >:-[]
Rozloucil se u BMW a vypadnul. Doufam, ze ho jeho jmenovec nalozil do talire a ted uz jsou nekde u Saturnu (jako planety ne auta) a za chvili opusti slunecni soustavu;-) Jo on a Paul jsou jedini, kteri se mohli na moji vyzvu ozvat:-) Japak se nam jezdi v S-Maxu? Jezdis i tam, kam bys normalne nejel nebo dosel?;-)
, protože jinak bychom si asi nekupovali MPV proto, abchom s ním jezdili jako s ostrým hatchbackem (viz. všechny dosavadní novinářské reakce), ještě když je to auto poměrně ošklivé :-| To je taková schizofrenní snaha skloubit všechno dohromady, za cenu nepohodlné jízdy a vysokých nákladů za rychle se opotřebovávající drahé nízkoprofilové pneumatiky (asi v 19 letech jsem měl podobné sny o "specielním sportovním" Meganu Scenic ve stylu tehdejšího Megane Coupe ..... prostě hloupost. Když má auto vysoké těžiště, tak má být hlavně pohodlné a praktické a hezké. Takový konvenční sportovní sedan je něco podobného, ale narozdíl od MPV má aspoň nízkou stavbu karoserie, to by se teoreticky dalo okecat. A neumím si představit plně obsazené 7-místné auto ve "sportovním" nasazení na našich silnicích, aniž by si posádka neťukala na čelo ;-) Moje zkušenost je spíše taková, že spolujezdce nezajímá nic jiného než jejich pohodlí, což znamená minimalizaci podélného a bočního přetížení, otřesů a hluku působícího na posádku. Což pochopitelně rychlou jízdu vylučuje. A dokazovat si něco rychlou jízdou v MPV, když jsem sám, mi přijde vyloženě směšné. Beru v potaz věkovou kategorii 99% kupců takového auta, kterými budou otcové rodin a ne dvacetiletí soutěživí singlové. Na druhou stranu, nová Galaxy je super ošklivé auto, takže žádný div, že jede S-Max :-) Tím nechci zlehčovat nepochybný komerční úspěch Fordu a souhlasím s výše uvedeným na adresu US Ford, jejich nabídka je až na F series vyloženě ubohá.
To Jan Ackermann : keď sa ti nepáči ani S-Max ani Galaxy, tak máš podľa mňa divný vkus, ale je to tvoj názor, ale "Galaxy je super ošklivé auto, takže žádný div, že jede S-Max" tak to je čo za absurdita, keď sú to viac ako podobné autá ??
tech ne-ubohych tam je precijen o neco vic: Fusion (+Zephyr/MKZ a Milan) si vede take velice dobre; a dokonce i Mustangu dle poslednich udaju, ktere jsem videl, o5 stoply mezirocni prodeje
Máš pravdu ze honit triko by se melo v jinych vozech a MPV by melo byt pohodlne atd. Ale zeptám se JEL SI V S-MAX . Az si to vyskousis tak zjistíš že i toto "spotovní MPV" na 18" kolech je velice pohodlné a i "ostřejší" jízda ho nerozhází. ;-)
Souhlas :yes:
Jezdim S-MAXem na 17" a je to pohodicka i na CZ silnicich. Rozmer pneu je 225/50 R17 a to uz je rozmer, kteremu nizkoprofilovy nerikam. Ty 235/45 R18 jsou nizsi, ale jeste porad to neni zadna tragedie. Ford schvalne udelal 2 velmi podobna auta, ale ta jsou duchem a vlastnostma uplne jinde. Galaxy se mi libi, ale S-MAX mi sedi vic.
ono je to asi tím, že se mi S-max moc nelíbí vzhledově. Tak nechám kritik, nejsem konstruktér. Jinak ještě jsem s tím autem nejel. Taky je asi pravda, že je fajn mít auto, které je stabilní a pevné ve stopě, ať už je velké nebo malé. A k těm gumám - taky máte pravdu, že asi Ford umí podvozek naladit (viz. Mondeo). Takže závěr - docela jste mě zatloukli, ale je fajn si to občas vyjasnit :-) díky Fordu za konečně dobře ovladatelné vajíčko.... Ale fakt se mi nelíbí ten čumák, při pohledu zezadu zase ruší opticky malé zadní čelo proti celkovému průřezu, to je divné (stejně C-max). No a Galaxy se mi opravdu nelíbí, protože má stejný čumák a je divně hranatá. Takový Espace je celkově alespoň originální a nesnaží se vypadat důležitě.
Není to o tom honit triko...co takhle bezpečné předjíždění? Fascinuje mě, když se kochám krajinou a začne mě předjíždět např. Fabie Junior...a dlouho, dlouho jedeme vedle sebe...prostě jí chybí výkon...nehledě na to, že konstrukce S-MAX je velice dobrá...v měření split brake...měla dokonce kratší vzdálenost než BMW 530D...a to jsem příznivec bavorských sedanů...S-MAX prostě není moje krevní skupina, ale musím uznat, že design je velmi povedený a obecně FORD EUROPE se vydal velmi dobrou cestou...a US FORD? Byla to prostě časovaná bomba...naddimenzovanost ale hlavně...típci v USA nenabízej úsporný motory...a to je i pro tak hrdej národ dost špatný...všichni amicí hledaj na netu jak koupit levnej benzín...a US FORD není připravenej...má těžký ocelový auta...tak tam nemůže nacpat...2.0 TDCi...takže proto je tam na každém roho PRIUS...co se týče designu, tak amíkům se jejich design líbí...to není hlavní problém
Bum bác prásk, to je rána ... jak z kanónu ... jest to jak 100 a sedma v červených ... juž slyším z Wlkohradu smutné Vlčí vytí, z východu pak Toyotu Teskně Troubit, ve Francii se Francouzi ve svých francouzských automobilkách na truc přejídají mlži, plži a žabými stehénky ... co k tomu tak ešče dodat ... snad jen BRAVO FORD :yes::yes::yes: ... želbohu kaňka na kráse se jmenuje přístup Fordu k JAGu :no: Tož tak. P.S. Von ten GTI to snad věděl napřed že se zdekoval kamsi do D.
Vypada to podezřele na komerční info Fordu. Ford má takové praktiky už od prvního mondea, kdy se všude objevila zpráva že 90% řidičů je naprosto spokojeno. Je fakt že následné kulatější mondeo je dnes vidět všude jako oblíbené ojeté auto,asi proto že si cenu dlouho nedrží. Jestli se tohle ale podaří i novým módním výstřelkům jako G/S-m a odvozené nové Mondeo, které snad už brzy uvidíme, tak bude Ford dobrá volba.