Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Superb 2007: ceny se nemění

103 komentářů

Motor 2.0 benzin tady nikoho nezajima, ten maji urceny hlavne na vyvoz mimo Evropu a hlavne v euro2. 1.9TDI/77 kW je spis pro taxikare, kterej s nim popojizdi od jedny cerveny ke druhy v Praze. Co vim od prodejcu skodovky tak drtiva vetsina Superbu jsou Elegance, driv 1.9TDI/96 kW, dneska 2.0TDI/103 kW.
máme tu takový nešvar... rozšiřuje se jako infekce.. ;-\ Stalo se tu velmi oblíbeným okamžitě zpochybnit příspěvek jiného kolegy.. proč? neschopnost akceptovat jiný názor? jen proto že máme rozdílný názory není nutné okamžitě zpochybnit příspěvek jiného čtenáře, nebo dokonce jeho samotného a to jakoukoliv formou.. Myslím, že je to skvělý server, ten server si takhle kvalitní děláme my pač sem "nosíme" peníze a ty jsou potom použity pro nás.. Tak si prosím nekažme tyto diskuze zesměšňováním, nadáváním, zpochybňováním nebo úplným deklasováním jiných příspěvků nebo uživatelů.. nikam to nevede.. jen to způsobuje davovou psychózu a bude se to množit, což věřím že mluvím za většinu, když řeknu, že si to nepřejem nikdo.. ani redakce!! 😉 Většinou víme co máme rádi a co se nám zas až tak nelíbí.. tak to berme tak jak to je.. 😉 :yes: a ať se trochu třeba i zasmějeme.. 😉
ciello, tenhle článek nejde než zpochybnit....ééé...pochválit 😄 :yes:
nepochyboval jsem, že bys to nezpochybnil, když ten příspěvek byl o tobě... >😒] >😁 >😒] :yes: 😉 Už mi to pomalu totiž začíná vadit.. tak jsem to sem šupl.. jinak OK.. 😉 :yes:
já nejsem hlavní zpochybňovač...nebo mě usvědč důkazy >😁
>😁 :yes: >😁
Kam tim miris? (kockovita enjednicka?) >😒]
Somarina !! blbost ... uz tu nebude ziadna poriadna hadka. Aaaaale no dobre no :-! pravdu mas. 😉 >😁
Musím trochu zpochybnit tvůj příspěvek... 😉 :yes: Myslím, že nejde ani tak o to "zpochybnění", jako napadání pro "osobu přispěvatele". Obsah příspěvků mnohdy vybízí k reakci... která může být i protipólem příspěvku kolegy. Myslím, že je nutné rozlišovat mezi výkřiky typu - ten a ten je blázen... od fundovaných kontrareakci v pozitivním slova smyslu. P.S. Jinak samozřejmě velmi cením tvůj příspěvek... co já si tu už o sobě přečet >😒] ´... to by bylo na gotickej román... >😒] :yes:
ano aj ja si myslim, ze sa tu deju veci, kt. by sa nemali. Plny suhlas s Tvojim prispevkom :yes: :yes:
do Superbu měl jít 3.2 FSI... Ten 2.0 bych vyměnil za 2.0FSI. 1.8 T za TFSI, Diesely bych nechal tak jak jsou, beztak by chatrná přední náprava z Passatu B5 nevydržela větší váhu. Jinak je to příjemné auto. Jenom díky tomu obrovskému rozvoru mám vždycky na nerovnostech pocit, že se to kapku kroutí... Možná je to jenom pocit. Překvapuje ale hlučnost motoru PD, je dokonce větší než v Octavii. Prý je to uložením motoru podélně. No nevím BMW ani MB s tím problém nemají... PS: doporučuju standartní 16"ky... Jinak každý rigól a spára bude na páteři. Ta se pak bude muset zase ohnout k proražené pneumatice... Dost nešťastná kombinace...
no to s tou "pateri" plati o celej VW grupe. Bohuzial ani takym autam ako A6 sa to nevyhne (aj ked osobne si myslim, ze Audi nestoji za to za co sa ponuka a hlavna konkurencia je uplne inde).
Aj ked na dobrych napr. nemeckych cestach to nemusi byt az taka pritaz.
jo, v pohlcování nerovností má Superb ještě co dohánět... Jinak pérování je s těmi 16" solidní. Stačí ale přezout na větší a je konec. Chtělo by to nějak zapracovat. Tohle bývá většinou kombinace měkčích pružin a tužších tlumičů. Ideálem bývá přesný opak. Nebo vzduchové , nebo HP pružení... Např Laguna II dostala přesně tak nešťastnou kombinaci jako Superb. U Francouzů to mrzí o to více...
Ty motory, které bys chtěl, jsou už pro stávající Superb mimo, MR 2007 je jen poslední pokus (za min. nákladů) o oživení modelu, + systém slev a jen přečkat dobu než přijde nový. Všechno, co se týká vlastností podvozku, je poplatné době vzniku passatu B5, v roce 95 to znamenalo kvalitní podvozek, dnes už je střední třída o kus jinde.
já vím
Jestli ovšem nějaký nový model vůbec bude :-!
[odkaz]
Pájo, zač nás trestáš? předchozí byla mnohem hezčí, tahle vypadá jako po náletu tuzérů 8-s
Dobra, uz sem nic noveho nepridam... ;-\ >😁
Nevím, mě se to naopak líbí čím dál víc, velmi povedená evoluce. :yes:
jsi včelař? že máš rád nateklé věci >😁
Vsiml sis tech obrovskych zadnich dveri? Ze by nejlepsi nastupovani do 3. rady sedadel ve tride?
>😁
Děkuji redakci (a vůbec to nemyslím ironicky), že se dočkáme stejných fotek a informací 08/08/2006 v 16:00 MESZ prostě na červenou se také jezdit nemá 😉 ....
Nová X5 "narvaná" technologiemi o kterých se např ".... >😁 .... durch Technik" ani nezdá je fakt nádherná.... Nepřerostlá 4854mm a stejně 3 řady sedaček, head up, automat....
VIVAT BMW :yes: :yes: :yes: :yes:
PS. Opět auto o tři kroky před ostatní konkurencí....
No o tři kroky... 😄 ... možná jo, ale někde do mlhy na blatech...
Ano i v mlze a blatech (tam Ti pomůže aktivní tempomat a Night Vision :yes: 😄 ).....
>😁 😉
Motory 2.0 a 1.9TDi pryč! Auto vyšší střední třídy s motorem pod 100 kW je chromý kůň 😄 Jinak ankety který motor by se ještě hodil do Superbu jsem se nezúčastnil, protože by se tam hodily všechny (i ten bioethanolový) místo těch co tam teď jsou :-!
chromý kůň :yes: . Jinak takovou motorovou defenestraci by asi superb nerozchodil... To mi chceš říct, že se ti nezamlouvá ani 2.8? To už je tedy pesimismus... 😄
Osrať Superb, za takú istú cenu mám 100 krát novší, modernejší, tichší, vybavenejší, krajší a spoľahlivejší Lexus IS 220d a ne Škodofku.
Skutocne hodnotny prispevok... Ty si kamo asi v Lexuse IS 200 asi nikdy nesedel, ze? Potom by si vedel, ze Superb je skutocne o triedu vyssie.
8-s 8-s Lexus IS je auto pro trpajzlíky. Sedni dozadu a kolena máš na bradě... Asi jako v minulé BMW 3. Superb je komfortní limuzína. Pochop to... IS má sice moderní technologie a "zvučnější" značku, ale kromě ceny to jsou naprosto nesrovnatelná auta... Superb je lepší 😉 >😒]
to Mari: opat suhlas. So svojimi 193 cm mi "prestizne" auta strednej triedy (A4, 3er) vzadu pripadaju ako vysmech spotrebitela...
😄 :yes: jasné, to jsou auta tak pro Semira Gerchána (cobra 11) >😒]
Ano je to mänšie, ale kedy vodič sedí vzadu?? Nikdy. V takých autách aj tak väčšina ľudí jazdí sama. A technicky sa to fakt nedá zrovnať. Išiel som v Superbe TDi 96 Kw. Ano má to veľa miesta vzadu, ale! je to oproti Lexusu hlučné a to fest. Prístrojovka v Lexuse je tiež omnoho modernejšia. O jazdných vlastnostiach ani nehovorím. Superb plave jak sviňa. Faceliftovaný starý Passat, to je Superb nič iné. Nechápem ako to niekto môže ešte v roku 2006 kúpiť. Luxusná Škodofka ešte to tu nebolo. Nástupcu Superb aj tak nedostane....
no jo jenze skus se posadit do nove c6 od francouzu...a to je auto o hodne vys nez a4 nebo bmw3.prostor neni vse 😉
2.8 pryč a místo něj 2.0 TFSI 147 kW. To by potom ovšem v nabídce Superbu nebyl žádný benzínový šestiválec, což je trestuhodné. Takže bych tam plácnul ten 3.2 FSI z Passatu 😄
3.2 FSI 😄 vidím to podobně. Akorát že... můžeme...jít na Lampárnu 😉
To jo! Do Kvasin určitě ne. Kdyby jsme jim tam řekli ať u čtyři roky starého modelu provedou kompletní obměnu nabítky motorů, tak se nám vysmějou 8-s
proto si to necháme radši pro sebe >😒]
Suhlas... Vyssia stredna by mala zacinat s cca. 150 k dvojlitrom. Superb by mohla vykonovo zvladnut vzhladom na podvozkovu techniku max. 3,0 V6 162 kW.
Chces novy, moderny motor, technologicky na spicke? Tak sa priprav zaplatit spickovu cenu. Je to o tom, co chces. Najmodernejsiu techniku (v ramci koncernu Audi), alebo vybornu cenu. Potom treba ratat i s tym, ze v cene mas vybehove motory. Samozrejme, kazdy by chcel v Superbe 3,0 V6 TDI, ale to uz bude cenovo niekde inde (a otazka je, ci to ten podvozok i zvladne, skor nie).
Ak chces v ramci koncernu spravit spickovu Skodovku s modernou technikou, vyjde z toho Audi.
A nebo můžeš zaplatit normální cenu za špičkové technologie...jde o to si vybrat a rozhlédnout se po ostatních automobilkách 😄
To Alessio: Rad si precitam priklad...
příklad? Volvo,Lexus,BMW... všechny tyto automobilky ti dávají víc value for money než koncern. A to jsem nenapsal zdaleka všechny. i ten Opirius, či jak se to jmenuje, ti dá za tvé peníze víc než dosluhující Superb, kupříkladu
Dovolim si nesuhlasit. Ak za cenu holeho auta strednej triedy (napr. 3er, S60)v ktorom si sam za seba nesadnem, dostanem auto vyssej strednej triedy s komplet vybavou (park. senzory, dig. klima, el. sedadla...)a vzadu si prekrizim nohy bez problemov, tomu ja hovorim value for money.
¨dobře. Podívej se na podvozek, morální stáří,motory,materiály (třeba na volant)...já to prostě vidím úúúplně jinak
Jaké modely mají Volvo, Lexus, BMW za 829 tisíc? Prosím, napiš mi alespoň jeden, který by velikostí, motorem (za těch 829tis. je V6) odpovídal superbu. 😲 Pořád matláte dohromady hrušky s jabkama. Superb je inkarnací luxusně pojatého velkého sedanu pro východní trhy, což předpokládá nižší cenu, a tomu odpovídá také starší platforma a výběhové motory. Nechápu co je na tom těžkého pochopit, je to více plechu za méně peněz pro ty co nemají (nebo o ně nestojí) na špičkové technologie např. prémiových značek, o kterých píšeš. :-!
ježiši o prostoru jsem snad nepsal,ne? to je jasné!!!!
Paks nepochopil o čem je Superb, tak nehodnoť. A pokud by měla být debata o Value for Money, pak bych velmi rád zkusil třeba tu o Volvu, moc by mě zajímala argumentace ve prospěch takové S50, ta je pro debatu, V for M jak dělaná, tedy ve smyslu looser roku. 😉
já tady nehodnotím superba jako auto s dostatkem prostoru, ale jako auto v roce 2006. když ho srovnám s konkurencí, tak jak podvozkově tak motoricky tak interiérem zaostává! za ty peníze...já nevím, ale pokud nemám dva metry nebo nemusím machrovat velkým autem, tak si ho prostě nekoupím. ty to vidíš jinak, ok, já ti svoje názory přece necpu. A snažím se být korektní. Superb válcuje konkurenci ve své třídě cenou. Ano. prostorem.Ano. Ale to je všechno. V dalších aspektech logicky zaostává a pak je otázkou osobních priorit, zda je to málo nebo dost. OK? Dohodneme se na tom?
Dohodnem, jen bych doplnil, že on konkurenci neválcuje, tedy ne tu kterou ty zmiňuješ (premiovky), jeho zaměření je jinam, v tom bylo podle mě jádro pudla naší debaty. 😉
on válcuje kohokoliv, co se týče prostoru. Otázka joé, zda to fakt potřebuješ 😉
Není to jen otázka prostoru, "více plechu" je ve smyslu větší tudíž reprezentativnější auto. Mluvíme tu o východních trzích, tohle funguje, v Rumunsku, Srbsku apod. je superb brán jako luxusní velké auto, prostě není to éčko, ale jeho majiteli i tak stačí dostatečně k reprezentaci, prostě na západě taxík, na východě limo.
více plechu...to jo. Ale reprezentativnější...nevím, nevím. ten, co něco ví o autech se nenechá velikostí zmást 😉
Člověk, jehož preference při výběru auta jsou jízdní vlastnosti si Superb nekoupí, to je jasné, s reprezentativností to nemá co dělat.
jenže pak příjde člověk, který chce dobrý motor...ten si ho taky nekoupí (sakra, tak proč tam nedají pořádný motor?). Pak příjde člověk, co chce moderni design...ten si ho taky nekoupí (možná příští generaci),pak je tu člověk, co vyžaduje moderní technologie...a ten ho taky nekoupí (myšleno keyless start,kolenní airbagy...blablabla)...já mám prostě jiné priority, co se týče automobilu 😉
Máš pravdu..., jen většina těch vymožeností, o kterých píšeš přišla už za života Superbu, a pak je zpravidla problém, novou technologii naroubovat na starý základ (třeba kolenní airbagy, to je konstrukčně nemožné), podobně je to s motory, které se tu pořád přetřásají, je to problém zástavby, převodovek, např. TFSI je primárně určeno pro zástavbu napříč, cpát ho do superbu by jistě znamenalo velké dodatečné náklady atp. atd. Ty máš jiné priority, než to co nabízí Superb, tzn. nejsi jeho cílovou skupinou, o.k. ale netvař se, že nedokážeš pochopit, že a proč svou cílovou skupinu má. :-!
jasně...taxislužba forever >😁 😉
Co je to za nesmysl. Když v roce 2002 rozjížděli v Kvasinách výrobu Superba, tak určitě motory, které tam osazovali (a které tam z větší části jsou i dnes) nebyly výběhové. To samé se týká techniky. A co se týká designu? Viděl jsi asi dva roky starou studii představenou na Pařížském autosalonu Škoda Tudor? Parádní kupé vycházející ze Superba, které by klidně obstálo v konkurenci dnešního Volva C70. Tak tady něco nepovídej o tom, že Superb je auto pro východní trhy. To je blbost!
Když v roce 2002 rozjížděli výrobu superba, věděli, že jej staví na 7 let starý podvozek, a motory, které do něj půjdou, už nebudou v žádném novém modelu napříč VW. Jeho zaměření na východní trhy prezentovala sama automobilka, není na tom nic divného ani nelogického, zcela to zapadá do koncernové strategie. Tudor byla studie, o které se jistě vědělo pouze to, že se nebude vyrábět. Designově by jistě uspěl, i dnes, ale tak byl také zamýšlen, jako pouhé designové cvičení. 😉
To co tvrdíš je značně zkreslené. Superb sice stojí na podvozku VW B5 páté generace Passatu vyráběné od roku 1996, ale na stejném podvozku stál Passat přece až do loňského roku! Nejde o to, že záměrem bylo dát do Superbu apriory zastaralou levnější techniku. Pouze Superb přišel na trh v době kdy žádný nový podvozek nebyl. Vždyť například Fabie jezdila na nové koncernové platformě dřív než nové Polo.
To, že předchozí Passat vydržel tak dlouho (skoro 10 let, pouze s jedním faceliftem) je určitě poklona VW konstruktérům, nic to ale nemění na faktu, že v posledních letech už na nově přicházející konkurenty podvozkem nestačil, a že Superb má tento podvozek používat ještě o tři roky déle. Že to je záměr, tj. vymezení postavení modelů v rámci koncernu, by ti asi lépe vysvětlili ve Škodovce, ber to tak, že Superb první generace měl ukázat, z hlediska marketingu, že další "velký" model s přesahem do vyšší třídy, má i přes své logo na kapotě právo na život. To jak se zdá prokázal, proto bude Superb nový, osazený novou technikou, už odpovídající době svého vzniku. Já doufám, že u příštího modelu, nebude důvod podobnou debatu vést a Superb bude opravdovou vlajkovou lodí Škodovky. :yes:
:😉 myslíš to, co myslím že myslíš?
SOrry, neviem citat Tvoje myslienky, be more specific...
to bylo na Alessia. PS: očekával jsem vzdechy nad Legacy 😄
no, zmínil jsi jí ty >😒] . Jinak, zapoměl jsem třeba na Toyotu a renaulta... prostě (dle mého názoru!) koncern nabízí průměrná auta s průměrnou technikou za nadprůměrnou cenu (neplatí paušálně, Octavia nebo Audi jsou na tom o něco líp...ale stejně nemužeme koncern dávat za vzor "value for money", to je snad jasné)
s tímto názorem vcelku nemám problé, vidím to podobně.Jediné auto které tak trochu vyčnívá z této řady je Octavia (value for money). Jmenoval bych k tomu Renaultu taky Citroen... Toyotu hodnotím jako poměrně drahou.
Podívej se kolik stojí Laguna s nejsilnějším benzínovým motorem a kolik superb.
já nevím...laguna s 2.0T (170k) stojí v základu (střední stupeň výbavy) 637.962 s DPH 19%. Je to moc? málo?
Jen jsem nahlédl, výbava Laguny aspoň trochu odpovídající Superbu V6 je Dynamique, zákl. cena 817tis., 170hp vs 190hp, menší auto.
já tam teda čet 637 tis....tak jsem se asi špatně podíval 8-s
Superb je jenom špička ledovce. Srovnej celou paletu Škodovky. Fabia je nehorázně předražená vzhledem k mizeriu výbavy...
O tom se nepřu, tady je řeč o Superbu a Value for Money, tohle auto je jedním z nejlepších příkladů modelu, který má na trhu prezentovat právě tento princip.
jo...už vím v čem je zakopaný hafan 😄 . Já měl na mysli jako Value i technologie a ostatní věci, ne jen prostornost.
Trochu schopný Superb se i s menšími motory vždy vyšplhá k melounu... Doporučuju ceník příplatkové výbavy. Takže Value for money jeno zdánlivě příznivá. Mimochodem Saab 9-5 2.0LPT máš za 900. Tak si vyber 😉
Taky spíš rozumím tomu, koupit superba v nižších cenových hladinách, řekněme do 800tis., tam mi dává smysl. Namašlit technologicky zastaralý model na 1,2 mil. je out, tady už je výběr jiný. Se Saabem souhlas:yes: , jen ty brejle ;-\
to je ono...Ty brejle jsou super(b) 😄
vím, že se ti líbí, ale já radši čočky. 😉
:-!
hlavně, na mě reaguj podle příspěvku od Ciella... to jest slušně. Takže SUPERB... auto... kterému není co vytknout. Vlastně je... nemá odpich jako 911ka, nemá křídlo jako lambo a nemá nákladovej prostor jako opřepážkovanej jaguar... Je mi jasný, že tahle negativa deklasujou Superb na nejspodnější příčku hodnocení toho... kterej tomu vůbec, ale vůbec nerozumí. Na čem šmajdáš, brácho, když se tu zaklínáš astrálníma technologiema?... Jedeš dokonalý kopyta od Beltissima, nebo protáčíš palce u nohou palce třetí sezónu v tretrách ze supráče? Písně dokonalejch kovbojů... nesmí znít falší... brácho. Tak si napřeď zameť pod svou postelí (mimochodem, jakej máš rošt pod slamníkem?) a když jede kolem Superb... salutuj. Abys pochopil... žije tu hodně lidí, co si chtěl v autě protáhnout haxny, co chtěj dokonale klouzat po dálnici... co nepotřebujou driftem parkovat před Delvitou... a co závoreň nemusí počítat jestli maj na plnou nádrž... Tohle auto většinou řídí moudří lidé... kteří umí naložit s korunou... a umí i druhým ukázat krásu stylu. BRAVO SUPERB :yes: Cena úchvatná... 600tyček... P.S. chtělo by to ale pustit z řetězu už novej model... našlápnuto je výborně.
:yes: Za tu cenu nemůžeme čekat zázraky. Souhlasím až na pasáž s tou krásou stylu...to je trochu mimo 😉
Jo,jo...tohle jsem asi přehnal 😉 trošíčku... 😄
můžu napsat,jak mě prezident potěšil? (když byl u nás v klubu na návštěvě)
Podle toho o jakého presidenta jde... jestli jde o Klause... piš, piš.
No. tak to jednou k nám do klubu přijel Václav Klaus otevírat naší novou halu. Přicházel jsem a vidím dvě fungl nové A8, motory 4.2 v quattru. říkám si...dědek plesnivá, on si vozí zadek v audinách a Miloš Zemanů mohl jezdit v Superbu. No, akce proběhla, podali jsme si ruce, vyfotili se, já mu vysvětlil, o co v tom sportu vlastně jde a takový sumář pravidel v pár větách, on se na nás podíval dal si nějaký pivko v restauraci v hale a odjel. Pocity z něj jako člověka při osobním setkání a rozhovoru výborné. jen ty audiny mě ležely v žaludku. Ale pak jsem se od kamaráda dozvěděl, že ten černý superb vedle audin nebyl ochranky...TEN byl jeho! Sice v úpravě převyšující cenu těch A8, ale...tak to má být. Je to prostě auto s českou tradicí a naši zástupci by v nich měli jezdit! :yes:
Hezké... :yes:
ano, kupci Superbu požadují zejména prostor... Jenom akorát dvě věci: za těch 600 je to tak oškubané jako Brojler, a ta nevýraznost designu... Jinak je to solidní auto i na evropské poměry :yes:
Ukaž mi auto ve vyšší střední třídě, které není za 600 tisíc oškubané jak brojler. Nebo ještě lépe. Ukaž mi auto ve vyšší střední třídě za 600 tisíc. A co se týče designu. Možná je nevýrazný, ale né nehezký. A pak: na designové excesy se v téhle třídě nehraje. :-!
právěže to je vyšší střední třída...lidé od něj očekávají věci, které jsou ve vyšší střední standardem.
Ano, ano.
Konečně rozumný příspěvek :yes: :yes: :yes:
:yes:
3.2V6, 2.0TFSI/200 HP, 2.0TDI/170 HP, 4kolka... vsechno bude v novym superbu 2008.... jen ty dva roky budou asi pro skodarnu dlouhy roky, superb neni nejmladsi a kazdymu je to jasny...
jenomže v roce 2008 bude 200bhp z 2.0TFSI trochu vtipná záležitost do nového auta...a situace se bude opakovat. Dneska dělají dobré motory 2.0 bez turba kolem 160 koní...jejich další generace okolo roku 2008 bude ještě lepší a turbomotory budou zase o krok dál...mno...uvidíme
Do super becka bych sel, pokud by melo vyztuzenou karoserii, zvednuty podvozek, 4motion a karoserii variant (kombi).
Nekde sem cetl ye skodovka hodne bojuje u taticka VW v nemecku aby mohli v nove generaci superbu nasadit 4 kolku a model kombi vite o tom nekdo neco ?
ctyrkolka bude, kombik ne...
jak můžeš vědět že kombik nebude to nikdo nikde oficiálně nepodložil tak nevim co tady meleš!!!
segment ma sveho logana.
A jak jsi ty se svým loganem spokojený?
seš divnej nebo co??? ty nemáš rád českou značku??? tak co seš to sakra za člověka??? takový jako ty akorát rozkrádaj naší zemi!!! nemám k tobě slov!!! seš nikdo a jednoduchej
odkaz na hoře je pro "cosworth"