Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Land Cruiser je o 15 % levnější

Český dovozce vozů Toyota upravil tento týden ceny u modelu Land Cruiser. Snížily se v průměru o 15 %.
Zpět na článek
8. 8. 2006 08:42
neregistrovaný "LS"
8. 8. 2006 09:09
neregistrovaný "mates"
8. 8. 2006 09:59
neregistrovaný "LS"
8. 8. 2006 10:08
neregistrovaný "mates"
8. 8. 2006 10:17
neregistrovaný "Ondore"
8. 8. 2006 10:19
neregistrovaný "loleQ"
8. 8. 2006 10:26
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2006 04:43
neregistrovaný "rasto"
9. 8. 2006 10:24
neregistrovaný "mates"
8. 8. 2006 10:43
neregistrovaný "Radek"
8. 8. 2006 11:12
neregistrovaný "petr_s"
8. 8. 2006 11:39
neregistrovaný "Clayton"
8. 8. 2006 12:09
neregistrovaný "petr_s"
8. 8. 2006 12:35
neregistrovaný "Petr T."
8. 8. 2006 12:46
neregistrovaný "petr_s"
8. 8. 2006 12:51
neregistrovaný "STAVROS"
8. 8. 2006 13:53
neregistrovaný "STAVROS"
8. 8. 2006 14:16
neregistrovaný "Radek"
8. 8. 2006 14:18
neregistrovaný "Clayton"
8. 8. 2006 14:29
neregistrovaný "petr_s"
8. 8. 2006 17:36
neregistrovaný "Petr"
8. 8. 2006 18:06
neregistrovaný "petr_s"
8. 8. 2006 19:43
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 15:43
neregistrovaný "Clayton"
8. 8. 2006 19:40
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 10:29
neregistrovaný "petr_s"
9. 8. 2006 14:52
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 15:23
neregistrovaný "petr_s"
9. 8. 2006 16:24
neregistrovaný "skdd"
8. 8. 2006 19:39
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 08:36
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2006 09:07
neregistrovaný "Petr"
9. 8. 2006 09:15
neregistrovaný "STAVROS"
9. 8. 2006 13:31
neregistrovaný "Petr"
9. 8. 2006 16:25
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 17:34
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 14:53
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 14:53
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 15:40
neregistrovaný "Clayton"
9. 8. 2006 16:36
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 16:53
neregistrovaný "petr_s"
9. 8. 2006 17:15
neregistrovaný "Petr"
9. 8. 2006 17:25
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 19:42
neregistrovaný "petr_s"
9. 8. 2006 17:14
neregistrovaný "Clayton"
9. 8. 2006 17:30
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 17:32
neregistrovaný "Clayton"
9. 8. 2006 17:45
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 17:53
neregistrovaný "Clayton"
9. 8. 2006 20:06
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 17:49
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 17:52
neregistrovaný "skdd"
8. 8. 2006 14:41
neregistrovaný "dute"
9. 8. 2006 19:57
neregistrovaný "petr_s"
10. 8. 2006 09:57
neregistrovaný "skdd"
10. 8. 2006 10:25
neregistrovaný "Petr"
neregistrovaný "LS"
8. 8. 2006 08:42
KRÁL SEGMENTU
se stává dostupnějším. Jen houšť a větší kapky :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "mates"
8. 8. 2006 09:09
Re: KRÁL SEGMENTU
LC je jiste klasika, bohuzel je ten soucasnej model opravdu osklivej:-(
neregistrovaný "LS"
8. 8. 2006 09:59
Re: KRÁL SEGMENTU
Ošklivej jste vy. LC je krásný.
neregistrovaný "mates"
8. 8. 2006 10:08
Re: KRÁL SEGMENTU
S prvni vetou by mohl leckdo souhlasit, s druhou snad ne;-)
neregistrovaný "Ondore"
8. 8. 2006 10:17
Re: KRÁL SEGMENTU
;-)
neregistrovaný "loleQ"
8. 8. 2006 10:19
Re: KRÁL SEGMENTU
Skoda mohli udělat víc změn.
neregistrovaný "mates"
8. 8. 2006 10:26
Re: KRÁL SEGMENTU
Na kom? Na LC nebo na me? Nevim, jestli bych si nechal udelat facelift >:-[]
neregistrovaný "rasto"
9. 8. 2006 04:43
Re: KRÁL SEGMENTU
ozaj, mates, a co hovoris na landa s prepazkou???? >:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
9. 8. 2006 10:24
Re: KRÁL SEGMENTU
Bez problemu :yes: Co bys ode me taky cekal, ne?;-)
neregistrovaný "Radek"
8. 8. 2006 10:43
Aktuální ceník
Dívam se do ceníku na www.toyota.cz a nic se tam nezměnilo. Ale určitě na tom zapracují :-)
Rozbalit vlákno
42
neregistrovaný "petr_s"
8. 8. 2006 11:12
Re: Aktuální ceník
Patřím ke šťastlivcům, kteří tohle auto mají:-!, konkrétně už vylepšenou verzi z konce roku 2004 s větším krouťákem dieselu a 6-rychlostním manuálem. Je pravda, že starší verze ze 70 let jsou třeba do terénu lepší, ale i tohle je klasika a oproti SUVům typu Tuareg, Q7, X5 a XC90 jde o prakticky nezničitelné auto. V terénu toho zvládne kupu a na silnici jde o velice pohodlné svezení a výkonostně zcela dostačující. Nedám na tohle auto dopustit, jediná alternativa je LC100, ale ta skončila (a navíc byla dost dražší). Je-li teď ještě cena lepší, snad se najde více kupců. Lidem bohužel něco jako solidní auto moc neříká, většina zákazníků v tomto segmentu jde s davem jako vopice, takže člověk na 200km trase potká sotva jeden LC, ale 10 Tuaregů.
neregistrovaný "Clayton"
8. 8. 2006 11:39
Re: Aktuální ceník
Jsem na tom podobně, mám benzínovou verzi z doby, kdy se LC120 začal prodávat. Za 3,5 roku zcela bez problémů. Vynikající auto, za tyhle peníze s ním nemůžete udělat chybu. Jediné, za co bych současného LC vyměnil by byla nová LC100. Doufám, že se potvrdí fámy, které tvrdí, že nová stovka bude a to už brzo, tj. někdy příští rok.
neregistrovaný "petr_s"
8. 8. 2006 12:09
Re: Aktuální ceník
Asi tak. Kdybych měl shrnout moje automobilové touhy, byla by to do budoucna stará a případně nová LC100 (nebo jak se to pak bude jmenovat) a kdyby bylo moc dříví nazbyt, nechal bych se asi nalámat do A8 s malým dieselem jako doplněk. Že bude nová LC100 je jistý, někde už kolují i docela důvěryhodné parametry motoru (alespoň dieselu), ale žádné rozumné fotky. Snad se to brzy změní. Také vyčkávám...
neregistrovaný "Petr T."
8. 8. 2006 12:35
Re: Parametry 4,2D4D?
Kde kolují, kámo? Rád bych se pokochal...
neregistrovaný "petr_s"
8. 8. 2006 12:46
Re: Parametry 4,2D4D?
už ani nevím, ale před časem jsem si stáhnul tohle (doufám, že mi to auto.cz nezkrátí) :

Toyota's next-generation Land Cruiser 130-series will be here shortly. As this is the company's top-of-the-range flagship 4x4 model, the new arrival has been a much-kept secret, but now information has been leaked and revealed.
As most of us should already know, the styling is going to be more aggressive and even more robust. Styling clues from the FTX concept vehicle (shown at the Detroit Auto Show) will heavily influence the new design. The Land Cruiser will also grow significantly in every dimension. The 4x4 is said to be longer, wider and sit lower. The height of the body will remain largely unchanged, but it is said that the SUV will sit lower than normal to give a more stable ride and brilliant on-road manners. This system is also a part of Gen-2 active height control and TEMS suspension system, which give the suspension even more travel for off-road usage.

The Land Cruiser 130-series will also be available with a new line-up of engines. There will be 4.5L V8 32v Twin Turbo D-4D common-rail diesel that develops 306hp and turns out almost a whopping 600nm of torque. This engine will replace the six-cylinder diesel available in the current Cruiser. The current gasoline engine will be replaced with a 5.0L V8 VVT-I that develops 335bhp. Torque figures are not yet confirmed for the gas engine, but should be similar to the diesel. To tune things down a bit Toyota is going to also give the 2007 Cruiser the same VVT-I 4.0L V6 240hp gasoline engine used in both the Prado and FJ Cruiser. The engines will also be mated to either a six-speed manual gearbox or a silky-smooth 6-speed Tiptronic gearbox borrowed from the Phaeton and Touareg. The Tiptronic box will be standard on diesel and V8 gasoline engines, and optional on the V6 model.

It has been rumored that Toyota is going to launch it 2007 LX550 in the US with a 5.5 liter V8 engine. This is not true! Toyota was going to introduce the new LX500 in the US, which has the same engine as the Land Cruiser 130. The last minute decision by Toyota Motor Company was that after 2007 they will discontinue the LX range from North America and sell the LX500 in Japan with a new Name: Cygnus 500 and the Land Cruiser will remain as the only Japanese-built full-sized SUV in the US.

A head spokesmen, Akio Lya, at Toyota Motor Company said, "This is a bold decision that Toyota and Lexus are taking but we just couldn't keep both of them together in North America. We have been forced to drop the LX as we are planning to create completely different designs for upcoming Toyota and Lexus models. Following the year 2007 the new Land Cruiser 130 will also be available in Japan in its twin Lexus form. The Japanese market is completely different from the US and Europe and having two virtually-identical models are acceptable. The Toyota brand is known globally and has built up such as strong reputation that the name Land Cruiser is a legend and will live on. The Land Cruiser offered to the North American Market is going to be more luxurious and so much more desirable to those customers. We at Toyota Motor Company have made the right decision and will offer the Lexus LX again 2009 with a different design and totally different looks, which will stand apart from the Land Cruiser range"
neregistrovaný "STAVROS"
8. 8. 2006 12:51
Re: Parametry 4,2D4D?
Zkus
neregistrovaný "STAVROS"
8. 8. 2006 13:53
Re: Parametry 4,2D4D?
[odkaz]%5BFrom%20www…
neregistrovaný "Radek"
8. 8. 2006 14:16
Re: Parametry 4,2D4D?
6-stupňový automat od VW? to se mi nechce věřit, ale jinak se už těším :yes:
neregistrovaný "Clayton"
8. 8. 2006 14:18
Re: Parametry 4,2D4D?
Díky moc za informaci, vypadá to opravdu zajímavě. Doufejme, že Toyota zvládne ten diesel odhlučnit lépe než u LC120, pak by to byla naprosto jedinečná motorizace. U LC120 jsem volil benzín právě z důvodu hluku (jako druhé auto mám Lexus, takže jsem trochu zhýčkaný :-) )
neregistrovaný "petr_s"
8. 8. 2006 14:29
Re: Parametry 4,2D4D?
Aisin znám, snad to tak hrozné nebude. Ale jinak už ta moje verze (od konce 2004) je dost dobře odhlučněná (projel jsem se s původní verzí, objednal ji a dostal už tu novou). Tichý je hlavně automat, ten ale nemám. Jako Lexus to asi není, ale nestěžuju si (měl jsem předtím Terrano 2 a to bylo hlučnější)
neregistrovaný "Petr"
8. 8. 2006 17:36
Re: Parametry 4,2D4D?
ahoj ja mam lc 120 D4D s automat zari 2005 a rozhodne neni hlucny a navic jezdi za 8.6 je super auto..

uvital bych jen pamet a el. sedadla (mam latku) parkovaci kameru (kamery) a ostatni moderni blbosti co jsou v lexusu :-)
neregistrovaný "petr_s"
8. 8. 2006 18:06
Re: Parametry 4,2D4D?
automat je tišší, to jsem si všiml již dříve. dle palubního pc mám průměrnou spotřebu 8,5, ale jelikož to u toyoty trochu fixluje (počítají to jako průměr z hodnot aktualizovaných cca každé 2 vteřiny), lze připočítat cca 1 litr (vw prý počítá průměrnou spotřebu na chlup přesně, ale zase ta kvalita :no:-), takže v reálu něco pod 9,5 litru, což je na auto tohoto formátu úctyhodné (terrano jezdilo se stejnou spotřebou, ale bylo lehčí a slabší). i s dost ráznějším stylem jízdy je průměr okolo 10-10,5 litru, což také jde. u té novější verze to určitě ještě trochu klesne.
neregistrovaný "skdd"
8. 8. 2006 19:43
Re: Parametry 4,2D4D?
ja mám 3.0D4 s AT4 a priemerka (60% mesto, 20% mimo, 20% terén) zúrivých 14. Obutie tak pol na pol Dunlop AT20 alebo GY Wrangler MTR
Ak to obujem na dunlop a idem v kľude mimo mesto (priemerka podľa navigačného 80kmh tak okolo 9.5)
neregistrovaný "Clayton"
9. 8. 2006 15:43
Re: Parametry 4,2D4D?
Ve městě je to asi odpovídající spotřeba. Já s benzínem jezdím mezi 14 - 18 l (podle toho jak moc chvátám...). Při dodržování všech rychlostních limitů se při jízdě převážně mimo město dá jezdit s benzínem za těch 14 - to ale moc často nezkouším :-)
neregistrovaný "skdd"
8. 8. 2006 19:40
Re: Parametry 4,2D4D?
Tu sa zhodneme, mám prvú 3.0D4 s AT4 a ten hluk to je vážne skoro ako MB 123 (piáno) 300D :-)
neregistrovaný "petr_s"
9. 8. 2006 10:29
Re: Parametry 4,2D4D?
nevím, jak to děláte, ale taková spotřeba je i přes automat a starší motor dost vysoká. to jste furt jenom ve městě?

jinak, jaký doporučujete letní gumy? mám zatím dunlop at2 z fabriky a na zimu jsem pořídil dunlop sj5. se zimními jsem na 200% spokojený, ale budu potřebovat něco na léto. jaké máte zkušenosti? moc toho v našem rozměru 265/65/r17 není, někdo doporučoval conti, někdo nokian (akorát nevím, jestli zimní nebo letní)
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 14:52
Re: Parametry 4,2D4D?
Ja mám na leto striedavo AT20 alebo BFG AT (to keď idem niekam aj na cestu aj trochu mimo neja aj na zimu, keď treba reťaze (a MT sú už moc tvrdé)). Na zimu nokiany (keď som ja kupoval auto tak dunlop nebol k sehnání :-)) a s tými som spokojný.
Čo sa týka leta, pre typické jazdenie na ceste a prípadné naozaj občasné vybehnutie mimo cesty chalni používajú pirelli scorpion ST alebo AT (predpokladám, že podobný rozmer ako "náš" existuje).
Skúste aj 265/70R17 to sa tam vôjde v pohode...
neregistrovaný "petr_s"
9. 8. 2006 15:23
Re: Parametry 4,2D4D?
Na léto potřebuji pouze silniční, to mimo silnice a polní cesty nikde nejezdím. Na zimu potřebuji zimní a ještě k tomu drapáky, takže vzorek dunlopu mně oslovil (a byl už dostupný). Jezdím s tím terén a ještě k tomu ve sněhu, takže občas jsou závěje jako kapota a s dunlopy je to ok (pokud není sníh mokrý a mazlavý, což je spíše koncem zimy). V pneu se až tak moc neorientuji, ale půjde 265/70/R17 na originál disk pro 265/65/R17?
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 16:24
Re: Parametry 4,2D4D?
ja mám GY MTR na originál disku a majú tento rozmer, takže vôjdu.
Akurát som bol v meste a videl som bridgestone dueler na J120, vozor je arci podobný dunlopu, rozmer bol rovnaký skúste.
A od tankovania čisto po meste 60km, po resete ukazuje palubák 16.0
neregistrovaný "skdd"
8. 8. 2006 19:39
Re: Parametry 4,2D4D?
no ja ju mám tiež (ale to Clayton vie) a že by som s ňou nemal problémy, to sa nedá tvrdiť. Odvážne tvrdím, že horšie auto som ešte nemal :-) A to som už mal všeličo.
Posledná pikoška je ložisko, ktoré sa odporúčalo na druhý svet. Servis usúdil, že sa to môže stať a ako vinníka označil podvozok OME. Netreba byť veľkým lúmenom aby som zistil, že podvozok OME s tým nič nemá a že sa jedná o vadu.
Ak by niekto chcel povedať, že nemám štastie na kus, doporučujem mu skúsenosti kolegu, ktorý má o rok a pol novšie auto a už sa mu stihlo zlomiť zadné rameno, pokaziť homokinetický a podobné športy.
A servis toyota na slovensku, to je krása... Aj ked v servise sa naozaj snažia všetko pokazí importér a čakacie doby na náhradné diely (napr. poloos viac ako mesiac)...
neregistrovaný "anonym"
9. 8. 2006 08:36
Re: Parametry 4,2D4D?
to skdd: je to tezky, dnesni moderni auta proste problemy mit budou. co bys teda za podobny peniz radil? LR Disco III, Nissan Patrol, Toy FJ Cruiser - pozor na osmnactilitrovou spotrebu.
neregistrovaný "Petr"
9. 8. 2006 09:07
Re: Parametry 4,2D4D?
DIsco III jedine v pripade ze se chces do servisu nastehovat...

to skdd: ze by na slovensko chodili jine dodavky?? neb neznam nikovo v CR kdo by mel podobne problemy....
neregistrovaný "STAVROS"
9. 8. 2006 09:15
Re: Parametry 4,2D4D?
mam Disco II a problemy vetsinou nijake, musim to zatukat. Ale jak koukam, tak skdd ty problemy docela ma. ted se mi opravdu moc libi FJ Cruiser, ale ta benzinova V6-ka me z hlediska spotreby opravdu desi. Nevi nekdo, zda tam neplanujou dat naftu?
neregistrovaný "Petr"
9. 8. 2006 13:31
Re: Parametry 4,2D4D?
jenze disco II neni disco III ;-)
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 16:25
Re: Parametry 4,2D4D?
naftu nie ale na www.pradopoint.com riešia austrálsky mládenci plyn a niekto si to tam celkom pochvaloval. Takže možno plyn je cesta ako šetriť.
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 17:34
Re: Parametry 4,2D4D?
plyn pre 4.0
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 14:53
Re: Parametry 4,2D4D?
môžem doložiť, normálna udalosť...
A v prípade dobrje nálady pridám zážitok s českým hotline (eurocare čí ako sa to volá)...
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 14:53
Re: Parametry 4,2D4D?
základná otázka znie, kde sa s tým bude jazdiť. Potom sa dá povedať s čím sa tam bude dať jazdiť :-)
neregistrovaný "Clayton"
9. 8. 2006 15:40
Re: Parametry 4,2D4D?
Přiznám se, že měsíční čekací doba na tak základní součástku u teréního auta, jako je poloosa, by mě vytočila na maximum... Tohle je věc, kterou v servisu prostě musí mít skladem, stejně jako všechny další věci, které v terénu prostě odchází - u každého auta, nejen u Toyoty (kardan, všechny poloosy, diferáky...).
Nedokážu posoudit, jak moc je právě tvoje LC nepovedené. Jezdit v terénu prostě stojí peníze a odchází i sebelepší auto. Není pravdou, že by teréňáky ze staré školy jezdily v terénu bez poruch, pouze se snáze a levněji opravují. Pokud potřebuješ pracovně jezdit v terénu s dobrým poměrem cena výkon, zkus Patrola a doufej, že se ti nerozsype motor...
Můj LC120 určitě není používaný jako městské vozítko, nicméně ho šetřím jak můžu a na blbnutí v těžším terénu mám jiné auto. Pokud se pustíš do úprav auta, vyměníš tlumiče za Oldmeny, asi jezdíš v takovém terénu, kde prostě s tím, že občas praskne poloosa nebo odejde ložisko musíš počítat... Já se taky nedívím, že můj Suzuki Jimny, závodní speciál s kterým jezdím seriál offroad maratónů, se sype a sype. A to je samozřejmě auto do terénu upravené včetně tlumičů HP Sporting (zdvojené), zesílené a upravené všechno co jde a co se upravit smí. Stejně mě těch pár hodin jízdy v terénu (šetřím to jak se dá) stojí jen na údržbě víc než 50 000 Kč na závod...
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 16:36
Re: Parametry 4,2D4D?
to mi je jasné, len nechápem prečo mi niekto tvrdí somariny ohľadom ložiska. A prečo denne posúvali termín dodávky poloosi. Jednoducho servis sa dá zniesť (oproti VW je to zázračne dobré) ale presne ako si povedal, diely musia byť skladom aspoň v európe.
Čo sa týka patrola, patrol je leňochod a ťažká krava (v poslednej iterácii).
Mne na toyote vadí absolútna arogantnosť a nezáujem predajcov (chcel som kúpiť GS450h a nebol som práve v obleku takže bobek. A keď zistili, že si môžem kúpiť aj iné auto a netajím sa tým tak opäť na mňa hodili bobek). Ďalej nedostatok dielov skladom a absolútna neznalosť servisu pri oprave auta, ktoré jazdí v teréne (reči ako OME tam ísť nemôže, to ničí auto, padá vám záruka, tento krycí plech (taubíci) je zlý, to nepoužíva nikto, vy ste s tým bol vo vode a podobne) a ako čerešníčka na torte ignoranstvo služby eurocare (keď som bol v rumunsku urvali sa mi štifty (odvtedy už všetkých 6+6 vpredu (dal som to na defektoskopiu a mám posudok, že nekvalitný materiál) a nevedeli mi odservisovať auto v .ro, poslali ma do maďarska kde sa nevedeli dovolať do servisu nakoniec som skončil v BA, pretože v KE kde mali mať štifty mechnaik odišiel domov, samozrejme náhradné vozidlo yaris ale len na území SR - nebyť anuálnej zručnosti tak tam asi čakám dodnes). Jednoducho prístup predám a mám v trubke sa mi u auta za 2mil nezdá ako dobrý nápad.
Opakujem, že mi je jasné, že auto jazdené v teréne potrebuje zvýšenú starostlivosť (a aj ju toyota dostáva) ale viem, že u toyoty si už nekúpim pokiaľ nedostanem do zmluvy podmienky, ktoré mi zaručia že pri prípadnej poruche bude o mňa postarané.
neregistrovaný "petr_s"
9. 8. 2006 16:53
Re: Parametry 4,2D4D?
Mám auto od ofic.prodejce z čech, servis a díly jsou ok. Prodejce se snaží, auto není poruchové, jedině se měnil brzdový válec a ten trval týden (ofic.svolávačka). ale co jsem slyšel, i tady v čechách jsou značné rozdíly mezi servisy. někdo umí a někdo ne, navíc se pár prodejců na offroady zaměřuje a zná je (např. můj prodejce:-) co se týká dílů, situace se bude asi dost zlepšovat, bude se tady stavět sklad dílů pro naše země. jinak štift už jsem také měnil, zatím jen 1, ale zlom byl už od oka vidět na vadu v materiálu
neregistrovaný "Petr"
9. 8. 2006 17:15
Re: Parametry 4,2D4D?
napis kam chodis do servisu ja do NJ a zadny problem..

co je to štift ??
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 17:25
Re: Parametry 4,2D4D?
štift je ten "šrób" na ktorý sa dávajú matky keď meníš kolesá. Dúfam, že som to vysvetlil dosť polopatisticky. :-)
neregistrovaný "petr_s"
9. 8. 2006 19:42
Re: Parametry 4,2D4D?
štift viz níže, jinak na prodej a servis jezdím do sokolova. nevím čím to je, ale k rodinným firmám mám obecně větší důvěru než k nějakým neprůhledným obchodním společnostem ;-)
neregistrovaný "Clayton"
9. 8. 2006 17:14
Re: Parametry 4,2D4D?
To co píšeš jě děsivé a vůbec se ti nedivím, že se ti už do Toyoty nechce. Já mám naštěstí přesně opačné zkušenosti a právě díky ochotě prodejců a servisu bude určitě mé příští auto Toyota nebo Lexus. Abych byl konkrétní, dobré zkušenosti mám s Dubou, Dolákem i Dajbychem. LC120 jsem kupoval u Duby a prodejci i později v servise se ke mě chovali velmi slušně, přestože nejsem ani celebrita (na ty si Duba potrpí :-) ) a také tam nechodím v saku, ale většinou ve špinavých džínách a triku (nejsem top manažér ale programátor...) Tedy naprosto opačné zkušenosti než máš ty. GS450h se mi taky líbila, ale přeci jen, není tam moc místa v kufru a není to čtyřkolka :-) Osobně přemýšlím, zda si nepočkat na nový LS600L. Vypadá jedinečně a pokud vím, elektromotor by tam měl pohánět předek, takže aspoň se s tím v zimě dostanu domů. Teď jsem si koupil na léto kupé/kabrio SC430 (roční předváděčka za rozumný peníze) a stal se ze mě docela fanda Lexusu. Kromě toho, že je to docela zábavný a atraktivní kabriolet, tak po vytažení střechy je to i nesmírně pohodlné auto na tisícikilometrové cesty po Evropě.
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 17:30
Re: Parametry 4,2D4D?
ja som chcel 450h ako druhé auto na jazdenie mimo mesta. Predsa len J120 s ARB/OME/Safari. šuplíkmi, engelom a dvoma navijákmi nie je práve autíčko na rýchle presuny po diaľnici :-)
Nevadil mi ani tak ten kufor (skoro nič nevozím a keď niekam idem napakujem J120) ale dodacia lehota 4 mesiace, nemožnosť predvádzacej jazdy (auto bolo niekam požičané na dva týždne) a ako som povedal absolútne mašv***sta predajca.
Terazky pokukujem po outbacku v kombíku ale na to zase fešáci nemajú odpočet DPH. Nuž má to človek ťažké :-))
Čo sa týka servisu, skončil som tak, že som si kúpil príručku za 200EUR, mám katalóg dielov (takže viem objednávať podľa čísla) a zháňam si priestor kde si môžem dať zdvihák. Podobné problémy má aj kolega, ktorého som na J120 nahovoril takže budeme dvaja čo si to odservisujeme sami (až na tú elektriku to nie je tak zložité auto)...
neregistrovaný "Clayton"
9. 8. 2006 17:32
Re: Parametry 4,2D4D?
Tenhle příběh by si měl sepsat a poslat do Toyoty do Japonska, třeba se chytěj za nos :-)
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 17:45
Re: Parametry 4,2D4D?
vieš, že som už rezignoval? Písal som importérovi na slovensku, písal som do čiech keď som mal problém s eurocare. Suchá odpoveď z čiech ma totálne uzemnila a pochopil som, že týmto nič nedosiahnem. Ale aspoň praha odpovedala, slovenský importér ani nereagoval.
Keď som s SK importom hovoril o tom, že ložisko, ktoré sa pokazí (a nič iné) pri 70tkm asi bude výrobná vada, resp. nekvalita. Chcel po mne papier o tom, že toyota nemá problém s OME. Ja ako majiteľ som mal naháňať ARB/OME a čakať od nich vyjadrenie. Kvôli 15 tisícom som mal mailovať, volať a písať do austrálie a tam mal niekto dávať záväzné stanovisko pre panáčika od slovenského importéra. :-) Ja tomu nerozumiem... A to je iba jedna príhoda. Ani sa mi nechce spomínať na to ako sa mi zošúpal volant a v prahe podľa fotiek!!! zisťovali, či som to neurobil ja a na nový som čakal mesiac.
A vybíjam si zlosť iným spôsobom. Toť minule som dával posudok na nákup niekoľko desiatok takýchto áut. Ver, že toyota to nebola. A ani toyotu nekúpili.
Aby to nevyzeralo, že večne frflem. Pre niekoho kto nie je v teréne v kuse je to najlepšia voľba cena/výkon. Dobré auto na ceste, dobré v teréne.
Keby niekto slušne prišiel a zaručil sa mi, že v prípade takýchto problémov mi vráti pri novej J130 (ak sa tak bude volať) peniaze porozmýšľam a skúsil by som to. Síce rovno by som si kúpil servisnú príručku a nejaké diely ale keď sa dnes pozriem na trh veľa možností nemám.
neregistrovaný "Clayton"
9. 8. 2006 17:53
Re: Parametry 4,2D4D?
Ošoupaná kůže na volantu - problém všech LC120 z prvních dvou let výroby. Jen jsem se o tom zmínil (nebyla to ale taková hrůza) a u Duby mi objednali nový volant, do týdne jsem jej měl namontovaný. Čtrnáct dnů před koncem záruky jsem si nechal vyměnit v záruce všechny čtyři disky kol - sůl na silnicích jim nedělala dobře, bylo na nich znát opotřebení. Nafotili je, poslali do Toyoty ke schválení a do 14 dnů jsem je měl vyměněné... Je to evidentně o lidském přístupu...
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 20:06
Re: Parametry 4,2D4D?
óóó tie disky, to je nápad, moje tiež vyzerajú otrasne... Nechcem ale predikovať čo sa stane...
Vidím, že pri najbližšej návšteve prahy tam zájdem, teda ak si mal na mysli to autocentrum duba :-)
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 17:49
Re: Parametry 4,2D4D?
len pre zábavu, aj tadeto ide to tam pekne rozryté a ja som už sedel na bruchu, preto tie maévre vľavo a vpravo.
neregistrovaný "skdd"
9. 8. 2006 17:52
Re: Parametry 4,2D4D?
hm link zmizol sa mi to nepodarí naštudujem príručku :-)
neregistrovaný "dute"
8. 8. 2006 14:41
OT: hybridy v F1?
Ak som dobre pochopil zaver clanku v sekcii F1 s nazvom "GPMA a FIA: Shoda v otázce motorů" [odkaz] tak to zacina v F1 zavanat hybridmi. Inak si v sucasnej dobe "vyuziti systémů s recyklací energie, založených například na akumulaci energie jinak ztrácenou při brždění a využitou následně k posílení výkonu závodního vozu" neviem predstavit. Tak to je gol >:D Ale mam z toho celkom radost, doba sa meni, jedna etapa a nech bola akokolvek krasna konci. Kto sa neprisposobi skonci ako dinosauri ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "petr_s"
9. 8. 2006 19:57
nová diskuze???
pánové, když tak koukám na naše zájmy, navrhuji založit si novou diskuzi. tenhle článek brzy zmizí mezi neaktuálními, ale docela se hodí věnovat se našim 4-kolým miláčkům. téma landcruiser j12, co tomu říkáte? nechcete to někdo založit v motorcafé? jsem jen guest, takže to založit nemohu a registrovat se zatím nechci
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "skdd"
10. 8. 2006 09:57
Re: nová diskuze???
na forum.offroad.sk máme toyoťácku sekciu ale aj tu sa treba registrovať (čo ale nie je problém) a môžeme to založiť aj tu, len či to nezmizne vo večných lovištiach :-)
neregistrovaný "Petr"
10. 8. 2006 10:25
Re: nová diskuze???
zalozeno zde v motorcafe [odkaz]