Novinky
0
malý trh, velká ztráta při dalším prodeji, poměrně vysoká pořizovací cena - z toho důvodu je to hodně ztrátová záležitost
0
NESMYSL CABRIO NEBO CUPE MAJI O DOST VECI CENU!!! KOUKNI SE DFO JAKEHO KOLIV BAZARU...
0
´911´ netvrdí, že sú v bazáre lacnejšie ako napríklad sedany, len tvrdí, že pri opätovnom predaji na ňom tratíš viac z pôvodnej ceny ako práve u toho sedanu...a je to pravda...napriek tomu, kabriolety sú o štýle a nie o tom, koľko pri ňom človek stratí pri predaji...
Podle me jedine pokud ma pevnou skladaci strechu, ten hadr bych na aute nesnesl. A ta ztratovost ceny je fakt velka a porizovaci ani nemluvim.. Ja po tom proste netouzim a takze nevyplati..
No kabrac je super ted na leto v zime je v nem zima i kdyz topite a hlavne kdyz sveho milacka zaparkujete na noc pred barakem tak se akorat obavate abyste nenasli sve auto s rozrezanou strechou.
Obavy o střechu jsou to ano..ale v zime v nem zima rozhodne neni...kabriolety maji telepnou izolaci ve strese a take maji topeni jako kazde auto, takze je v nem teplo jako v obycejnem aute.. 😄
Potenciální zákazník pro kabriolet je převážné většině člověk který má alespoň jedno více či méně praktické auto a kabriolet si koupí pro image/zábavu/dovolenou atd. Navíc kabrio vyžaduje garáž nebo jinak zabezpečené parkování, což značně eliminuje množství potenciálních kupců. Kupcům kabrioletů často na ceně moc nezáleží, místo ojetiny si koupí nový. Cena ojetých kabrioletů strmě padá.
Atraktivní kabriolet je např. MX-5. Ale i tak bych bral raději hardtop.
Atraktivní kabriolet je např. MX-5. Ale i tak bych bral raději hardtop.
No já myslím že koupě kabria se ani vyplatit nedá. Snad jediným měřítkem "vyplacenosti" koupě by mohl býti počet ulovených slečen za pomocí toho auta bez střechy. A vo tom to je ... kabrio je auto na léto, pro radost, pro lovy, pro ten (stříbrný) vítr ve vlasech. Tož tak.
Spíše pro ten vítr ve stříbrných vlasech 😉 PS: většinou v cabriu vidím mladou slečnu nebo starýho páprdu, pardon - ne zrovna mladého řidiče 😉
Koupil jsem si Peugeot 307CC uprime - to je presne auto, u nehoz konci argumentace, pouzitelnost vs porizovaci cena. Predvadeci auto (primo od Peugeotu) poridite kolem 530 000 - coz za neco s 2.0 16V motorem, v plne palbe, vcetne barevne navigace, changeru a dalsich veci opravdu neni mnoho. Pevna skladaci strecha z toho dela auto pro vsechny rocni obdobi, uchvatny design hraje na styl, jizdni vlastnosti jsou uzasne (jen by to auto mohlo byt o neco lehci - ta vaha hodne moc ubira vykon) - ale dle meho neni co resit.
Offtopic: jediny okamzik, kdy clovek vaha je svezeni ve 407 coupe, ale to je proste jina liga 😄
Offtopic: jediny okamzik, kdy clovek vaha je svezeni ve 407 coupe, ale to je proste jina liga 😄
307 CC super auto??? Ha ha ha ha to nejde, je to obycejny odflaknuty zabozrout.
Musim tady souhlasit s eidamem. Letos jsem si taky poridil Peugeot 307CC 2.0HDI 16V. A je to nadhera. Plna vybava, silnej motor, relativne nizka spotreba. Rozhodne jsem pro cabrio. Skladaci pevna strecha je skvela pro celorocni provoz. Jen asi jedna vytka. Hlinikovou hlavu radici paky bylo v tropickych vedrech nemozne vzit do ruky. Pani inzenyri od Peugeota meli radsi volit kozenou.
je to jedno z najskaredsich aut historie .. [vizera jak pickup] ... sice vlastne ako zbytok peugeot produkcie [tej terajsej] :no: :no: :no:
neznam automobilku, ktera by vyrobila auto, ktere se libi uplne vsem. Vzdycky bude nekdo s kladnym nazorem a naopak. Jinak by to byla i docela nuda. 😄
no ja len ze 206 cc je super ... a 307 cc nema proporciu .. to nejde o libenie sa a co ne ... to auto vyzera jak postihnuty clovek ... veci co by mali mat normalny rozmer su volajake take ine a divne ....ale zas ked sa neekomu lubi ...
Když tak pliveš na 307cc, to bych rád věděl co máš doma za auto... >😒]
Germany 4motion 2,3 V5 chytraku a jeste MV6 takze take it easy ty horka zabozroutska hlavo, pamatuj ze Frankreichwagen nebude nikdy echt wagen bohuzel osud image francouskych lacinovozu :no: :no: :no:
Jste spokojen s naftovým motorem v cabriu? Nedělá moc kravál, je-li stažená střecha?
S motorem jsem vic nez spokojen. Krasnej zatah a co se hlucnosti tyce tak jsem mel moznost srovnat s 206CC ale benzinem 1.6 a mozna budete prekvapen, ale tohle HDI je v aute mene slyset. Urcite bych do toho sel znova.
Díky, uvažuji o EOSu v TDI PD - asi do něj hupnu. Nemohu narazit na předváděcí vůz s tímto motorem, abych jej vyzkoušel.
Eos vypada taky nadherne. Jen se mi zda, jestli ta strecha uz neni az moc komplikovana. 5 dilu a x servomotorku... kazdopadne je zase prosklena a to se mi libi. Jestli uvazujete o TDI PD, bude asi hlucnejsi nez HDI, ale to uz vychazi z koncepce jednotlivych motoru. I kdyz kdo vi, co udelali ve Wolfsburgu s odhlucnenim... Nikde ho nemaji jako predvadecku? Holt je to novinka... 😄
Co mají předváděčky, tak dvoulitry benzín, půjdu se asi projet passatem v naftě, a stáhnu okna. Je pravda, že komplikovanost střechy mě také zarazila, ale snad to bude šlapat.
Jestli je to ten 2.0TDI, kterej ma 103KW, tak pak je to svezeni skvely. :yes: Sice jak jsem uz psal, je hlucnejsi nez HDI, ale je uspornejsi. Ja jezdim ted v prumeru za 6,9. Kdyz se dodrzujou body tak pod 6. TDI bude jezdit pocitam za 5,5-6,5. Co se strechy tyce, nemci to maji urcite propracovany a k zadnym neprijemnostem dochazet nebude. Ted nevim, je Eos diky vsem vyztuham tezsi nez Passat?
S sím tédéíčkem tuším 1570 kg, váží to zhruba stejně. Je to ten motor, a dá se lehce načipovat na 170 koní. Asi neodolám.
tak to je porad lehci nez 307CC. S tim cipem ale nevim. Uprimne. Taky jsem o tom uvazoval, ale jen do te doby, nez jsem si ted myslim, ze to bylo v autotipu, precetl docela podrobnej clanek o cip tunningu. A musim rict, rozmyslel jsem si to a soucasnej vykon mi staci 😄
Také si o tom něco zjistím, než to zadám. Záruka pokračuje, to je důležité, snad při slušném zacházení by to nemělo škodit motoru. Nehonit to naplno v extrémních podmínkách, a pod. Již jsem četl mnoho argumentů pro i proti, čert aby se v tom vyznal. Tento čip mi nabízí sám prodejce VW, tak by snad mělo být vše OK.
Mám 4 roky starého kobíka nejmenované značky v plné výbavě, ale někdy to není ono. Kabrio bych bral - je to pro mě něco jak "FUN car". Uvažuju o 307 CC. Ať by to bylo cokoliv, tak v našich podmínkách jedině pevnou střechu. Kamarádovi nedávno prožezali přes noc střechu na MX5 😒
Kdyz kabrio, tak jedine s platenou strechou, pac kdyz uz bych si kupoval tohle "neprakticky" reseni tak at to ma styl >😁
Zkušenost mám jen s BMW 330i (rv 2004) a je to super.
Já uvažuju o Hondě S2000 nebo Porsche Boxster. I přesto, že jsou to tak krásně nepraktické přibližovadla 😄
Já uvažuju o Hondě S2000 nebo Porsche Boxster. I přesto, že jsou to tak krásně nepraktické přibližovadla 😄
Uvazoval jsem stejne jako ty Honda S2000 vs Boxster, ve finale jsem jel v obou a musim rict ze Honda S2000 mi sedla lepe. chova se to spise jako vetsi motokara. je to vetsi zabava na rizeni, nemas moc elektroniky k pomoci a musis vse ridit sam a ono ukocirovat 240 koni na mokru pri 8500 otackach uz vyzaduje alespon trochu vedet jezdit. O todle vsechno u porsche prijdes (bavim se o boxstru, ne o 911). Nemluve o tom, ze cenove jsme nekde jinde (to u mne nebyl rozhodujici faktor).
Nevyplatí. U nás na to nejsou podmínky, max. 3 měsíce v roce pak už je to na prd :no:
nejlepší jízda byla v únoru na sněhu se střechou dole... sice jsme měli zimní bundy, já kožený rukavice a kulicha ale bylo to super. hlavně ty pohledy lidí jako jsi ty... někteří nevěřícně kroutili hlavou, někteří měli otevřenou pusu a čekali až jim tam něco vlítne a někteří si neoprávněně klepali na čelo.... ale hlavní bylo že MY jsme si to naplno užili.
mel jsem zatim 4 auta a to všechny kabria. nikdy jsem nelitoval, zivot je prilis kratkej než jenom čučet do casáků a říkat, " to bych chtěl taky". pokud je to kabrio doplněný pevnou střechou, tak je to bez chyby. zdarec
Cabriolet... zajímavé... ani vlastně tak úplně přesně nevím proč... ale první, co se mi při vyslovení tohoto magického slova vybaví, není ani italská ani francouzská Riviera, nýbrž... stará dobrá Anglie... Austin... MG... Jaguar... teplá šála... vlající šátek... manšestrové kalhoty a tvídové sako. Cabrio totiž... to není o slunci na obloze... cabrio je o slunci uvnitř tebe... Cabrio je důkaz... že ty nejméně praktické věci ti mohou poskytnout ty největší rozkoše... Sakra... jistě, že má cenu mít cabrio... a to i na Islandu. Protože cabrio... to je cval plnokrevníka... s tvými stehny na tepu... to je čerstvá sůl ve vlasech tvé lásky... sesbíraná v těch stovkách zatáček... kopírujících pobřeží tam... nad "El ej" Prostě na cabrio buďto máš uvnitř sebe... nebo jezdi metrem. Dokonalý cabrio je jenom jedno - to, které má plátěnou střechu. To je klasika. A cabrio prostě tou klasikou být musí. Skládací pevnou střechu? Nikagda... nikagda... Vždyť... zatáhneš v dešti plátno nad sebe... a připadáš si rázem, jako tenkrát... na kótě 2520... jako tehdy, když tam v kopcích nad Saigonem déšť bubnoval do stanu synkopama sambu tvých snů... a tys toužil po suchý zemi... po teplý posteli... a vedle tebe M16ka, tvá jediná náděje, tvá *, nastavená na režim seriový palby... Jo, cabrio je o srdci. Osobně a bez rozmýšlení bych v cenově přístupném pásmu koupil zásadně temně modrou AUDI A4... s ledově matným kovovým rámem čelního skla... neznám jiné cabrio, které by mě vždy dokonale dostalo do kolen. Absence střechy sedanu... dělá z A4ky vůz snů... dokonalého kámoše... do veder červencovejch nocí... ovšem s nataženou střechou... i do mrazů všech prosincovejch dní... Dokonalé cabrio ovšem vyžaduje jeden statut vlastníka - statut singlisty... Šakala... lovce... Leona... to je téma pro cabrio... Tak to ještě uvaž... BRAVO CABRIO :yes:
Naprostý souhlas, v Anglii jsem viděl nejvíc kabrií, a jen co přestalo trochu pršet tak se sundala střecha, to není jako jinde kde se stáhne střecha jen před kavárnou pro machrování ale za jízdy se zase natáhne a pustí se klimoška...
GTI za to by mělo být nejmíň desetkrát :yes: Modrá A4 před i po faceliftu je král všech dostupných kabrioletů 😉 Dál už pro mě existuje jen CLK, Brera Spider a potom samozřejmě ti nejvyšší - SL, 911 a Conti GTC :yes:
G.T.I. (Gentleman Talks Interests)- prozaik klasické automobilové éry? Nechci rejpat, ale jen "maličkou poznámčičku", je to již dávno v roce 1996 vyšel v jednom britském časopisu výsledek testů ohledně bezpečnosti a právě AUDI4 se spolu s trojkovou řadou BMW zařadila na úplný konec s nejhoršími výsledky s poznámkou, že se jedná o jezdící rakve. Byl měřen posun motoru po nárazu a další souvislosti s bezpečností řidiče. To jen na okraj, protože mi je jasný, že tyto problémy jsou dnes již v cajku. Jinak mám taky spíše srdce Leona. Ale nejsem až tak konzervativní, klidně bych bral tu střechu i kovovou 😄.
někde jsem četl zajímavý názor na kabria, stálo tam něco v tomto smyslu: Aby člověk v nadupaném sporťáku (se střechou) nevypadal jak ***, tak mu musí šlapat řádně na krk aby se trochu předvedl, musí zkrátka ve sporťáku jezdit sportovně,aby to bylo ono,kdežto v kabriu může jet člověk klidně sedmdesátkou,může se nechat předjíždět od všech,ale stejně ho nebude mít nikdo za vola,protože je vidět že si tu jízdu bez střechy užívá... :-!
Myslím že na tom něco bude... 😉
Myslím že na tom něco bude... 😉
GTI, napsal jsi to krásně :yes: , to ale není nic neobvyklého, kvůli tomu bych sem nepsal. Když jsem ale viděl tohle: [odkaz] vzpoměl jsem si na ty tvoje červencový noci... >😁 >😁
Vzdyt kabriolet se kupuje pro zabavu a tim padem otazka zda se to vyplati trochu postrada smysl... Pokud chci citit jak kolem me obteka vzduch, skutecne citit ryclost a pohyb, preferuju motorku. Kabriolet je super pokud do nej nalozis 3 dobre kamarady, sunda se strecha a jede se nekam zaparit. Roadstery formatu Fiat Barchetta nebo Mazda MX5 jsou idealni na romanticke vyjizdky ve dvou a ten druhy jmenovany snese i sportovni jizdu. Pokud tedy mam do uvazovani zatahnout racionalni kalkul: Vyplati se spis normalni auto + moto nez 1 kabriolet... Kabriolet je pro ty co po nem touzi, jinak nema slysl.
Co se ti v životě vyplatí?
Kabriolet? Motorka? Rychlý člun? Bazén u domu? Letadlo? Helikoptéra? Cestování? Milenka? Chlast? Drogy?
Když to vezmeš z ekonomického hlediska, tak se ti nevyplatí nic.
Život je jen samý kompromis a člověk se musí rozhodnout, čemu dá přednost, prioritu, po čem nejvíc touží a co je pro něho nejdůležitější (kromě zdraví, pochopitelně).
Ale v životě je třeba si něčím udělat radost bez ohledu na to, zda se to vyplatí nebo ne.
Tak už se pro něco rozhodni a běž si to pořídit!!!!
Kabriolet? Motorka? Rychlý člun? Bazén u domu? Letadlo? Helikoptéra? Cestování? Milenka? Chlast? Drogy?
Když to vezmeš z ekonomického hlediska, tak se ti nevyplatí nic.
Život je jen samý kompromis a člověk se musí rozhodnout, čemu dá přednost, prioritu, po čem nejvíc touží a co je pro něho nejdůležitější (kromě zdraví, pochopitelně).
Ale v životě je třeba si něčím udělat radost bez ohledu na to, zda se to vyplatí nebo ne.
Tak už se pro něco rozhodni a běž si to pořídit!!!!
Kabriolet, to byl vždycky můj sen. Při rozhodování jde o to, jestli chceš praktický auto, kup si MPV, chceš-li kočkolap, kup si kabrio. Dnes to podle mě není problém ani v zimě, ovšem beru jen s pevnou střechou, hadr nechci. Mít dost peněz, sakra bylo by to těžký rozhodování. Ale jsem ještě mladej, asi bych to plácnul do kabria... Takovej Megane CC, to je nádherný autíčko...A pěkně drahý 😉
fuj pevna strecha 😄
Fuj prořezaná plátěná střecha 😉 >😒]
to je vec nazoru. kdyz ti nekdo proreze strechu tak to podlepis(chemopren a kuze/kozenka) a netrapi te to... kdyz ji chces peknou tak na starsi auto si nechas usit do 15t... pokud nemusis mit original od vyrobce.
Pokud ti nekdo poskrabe strechu tak muzes jezdit s poskrabanou (jako podlepeni) nebo ji nechat nalakovat... mimochodem lak neni zadna levna vec 😒
A hlavne STRECHA PATRI DO KAMEN >😒]
Pokud ti nekdo poskrabe strechu tak muzes jezdit s poskrabanou (jako podlepeni) nebo ji nechat nalakovat... mimochodem lak neni zadna levna vec 😒
A hlavne STRECHA PATRI DO KAMEN >😒]
Kabriolet se mi vzdycky libil ... a pri nejblizsi prilezitosti jsem ho koupil (naprosto spontanne, nepremyslel jsem, jestli se mi vyplati) a je s nim naprosta spokojenost ... kdyz je mi horko, sundam strechu, kdyz je mi zima, natahnu strechu a pustim topeni ... takove kiki, ze v zime je tam zima ... to muze rict nekdo kdo opravdu kabrio nemel ... ja osobne mam Forda Escorta rv.91 a to topeni mi tam prijde kvalitne silne ... dle meho se do kabrii proste davaly silnejsi topeni ... a mam dost kamaradu kabrioletaku a zatim at se snazim jak se snazim, tak si nemuzu vzpomenout na nekoho, kdo by rikal, ze mu byla v kabriu zima ... ;o) ...
a to, ze mi nekdo prorizne strechu? ... asi pred mesicem jsem zaparkoval primo vedle mamky, ma novejsi Xsaru a druhy den mela na narazniku kamenem vyryte M ... myslim, ze kdyz chce nekdo autu uskodit, nemusi jit ciste jen po strese ... a kdyz uz jde, strechy se v posledni dobe daji opravit nebo nechat udelat nove za pomerne slusne penize ... (origo Ford to sice neni, ale za ty prachy - Ford 35000,- x neorigo 7000,- )
proste mam jen jedno auto, kabrio, jezdil jsem celorocne ... a nebyl nejmensi problem...
kabrio muzu jen doporucit, ale jen tem, kteri si umeji uzivat zivota!
a hlavne VitrVeVlasech a SlunceNadHlavou!!! ;o)
a to, ze mi nekdo prorizne strechu? ... asi pred mesicem jsem zaparkoval primo vedle mamky, ma novejsi Xsaru a druhy den mela na narazniku kamenem vyryte M ... myslim, ze kdyz chce nekdo autu uskodit, nemusi jit ciste jen po strese ... a kdyz uz jde, strechy se v posledni dobe daji opravit nebo nechat udelat nove za pomerne slusne penize ... (origo Ford to sice neni, ale za ty prachy - Ford 35000,- x neorigo 7000,- )
proste mam jen jedno auto, kabrio, jezdil jsem celorocne ... a nebyl nejmensi problem...
kabrio muzu jen doporucit, ale jen tem, kteri si umeji uzivat zivota!
a hlavne VitrVeVlasech a SlunceNadHlavou!!! ;o)
myslím, že to není o tom, jestli se to "vyplatí". koupě auta se nikdy fakticky nevyplatí, pokud to není veterán. vždycky ztratí cenu. je prostě spotřební věc, nic jiného. jen poněkud dražší 😄 mám cabrio rok a už bych neměnil. v pohodě se s tím dá jezdit od května skoro do října, v zimě nepoznáte rozdíl oproti pevné střeše, i pokud máte jen plátěnou. ale hardtop je samozřejmě lepší. a kdo jednou cabriem jel, tak ví, jak je to fantastické s nebem nad hlavou. ať už někde na jihu u moře anebo klidně po praze. ta pozornost jiných samozřejmě taky není k zahození 😄 když si dám windshield a vytáhnu okna, tak můžu jet klidně po dálnici 200kmh a dá se to. cestovní rychlost kolem 150-170 je naprosto v pohodě i s muzikou. jedinou vážnější nevýhodu vidím v tom, že i když máte prestižní značku a vyloženě sportovní auto, tak torzní tuhost je samozřejmě znatelně nižší než u coupé a člověk pak musí dál investovat ještě do rozpěrných tyčí a stejně to nikdy nebude ono. a taky je bohužel pravda, že každé cabrio je po čase rozhrkané... ale jinak je to boží věc 😄
To není o tom jestli se investice do kabria vyplatí. Je to o životních prioritách. Přiznám se, že jsem nikdy v kabrioletu neměl možnost jet, ale musí to být krásný zážitek nechat se ovívat větrem a celkově prožívat jízdu intenzivněji. Je jasné, že člověk pro kterého představuje jízda autem pouze přesun z místa A do B si kabriolet nikdy nekoupí.
Kabrouše jsme měli s kámošem před lety v americe. Převáželi jsme pro agenturu auto z LA do NY (platíte jen benzin, poplatky agentuře platí ten, kdo si chce auto nechat převest a sám letí). Kámoš nás navnadil, že tam jsou jen samý nádherný nový silný káry a když nám paní v telefonu řekla, že tam jedno auto na cestu do NY mají, že je to VW kabrio, málem jsme tam ani nedošli, jak jsme měli v kalhotách těsno (to jako že jsme se těšili, ne že jsme buzíci). Pán v agentuře se nás ujal, zkontroloval řidičák a odvedl nás na střechu, kde bylo parkoviště. No, samý pěkný káry tam skutečně byly a k tomu jeden malej černěj bobek přikrčenej ve stínu. Jedničkovej rezavej Golf, plátěná střecha. Chvilku jsme váhali, ale pak do toho šli. Souhlasím se všema, kabrio je záležitost srdce a jestli vám udělá radost, vyplatí se. A je jedno, jestli bydlíte za polárním kruhem nebo u LA. Nepřepočítávejte to na peníze. Ono přejíždět ty americký pouště v černým autě, se zataženou černou plátěnou střechou (jinak by vás přímé slunce usmažilo) nebyl žádný med. Na odpočívadle pak vedle vás zastaví rodinka s klimatizovanou dodávkou, vylezou ven, na sobě rifle a svetr a řeknou "tyjo, to je ale vedro" a řeknou to vám, kteří v tom vedru, jen v trenkách, strávili už šest hodin s nemožností se osvěžit. Ale byla tam jedna důležitá věc: MY jeli v kabriu a i když jsme museli izolepou zalepit zadní okýnko zpátky do plátna abychom jej nestratili, MY si tu cestu užili. Každý kilometr. To MY na tu cestu máme ještě teď po deseti letech intenzivní vzpomínky. Ne ONI z dodávky. Projíždět se navečer po městě v kabriu je taky prima. A jestli plátno nebo pevnou střechu? Přidávám se na stranu plátna. Kabrio, to je plátno. Kabrio s pevnou střechou to je jako pohodlný HotHatch s automatickou převodovkou a velkým kufrem. A že vám ji někdo prořeže? Budete jezdit BMW natřeným základovkou, aby vám někdo nepoškrábal černou metalízu?
mám jedinou,krátkou zkušenost s CLK...a musím říct, že...kabrio je super! Sice je řidič pořád nachcípaný, ale co pro radost ze života neudělat, že 😉 :yes:
Já zase s SLK (jen 230K ale i tak pěkný zážitek). Nicméně je to spíš taková imagovka, hlavně pro milence obdarovaných majitelek. Kdo chce skutečné kabrio od MB musí jít do CLK. Takže Alessio :yes:
Určitě těch pár týdnů, které můžete jezdit s otevřenou střechou za to stojí. Věřte tomu. Nemůžete pořád jen šetřit, občas je potřeba si udělat radost 😉 Mám shodou okolností jeden z kupé/kabrioletů, které zde byly testovány (Lexus SC430) a zatím naprostá spokojenost. Možnost přeměnit stisknutím tlačítka kabriolet v kupé s pevnou střechou je obrovskou výhodou.
No, vyskúšal som si BMW 6 Cabrio, a zistil som, že ja kabriolet nemusím. Ale určite sa nájde pár ľudí, ktorí po tom túžia aj za vysokú cenu, tak nech si to užijú.
Domnívám se, že argumentovat u kabrioletu tím jestli se vyplatí je trochu zcestné. Koupě tohoto automobilu je hlavně o emocích. Kabriolet si také kupuje hodně lidí co jezdili na motorkách, a to už z nějakého důvodu nejde. Sám jsem velký zastánce "větru ve vlasech" - těžko popisovat ten rozdíl oproti standardní limuzíně někomu, kdo to nezažil.
Každopádně tedy spíše jako druhé auto pro radost - měl jsem už Mazdu MX5 starší generace - bohužel po bolestných zkušenostech s rozřezanou střechou (přece jen tohle auto vzbuzuje snad větší závist než Mercedes, nebo BMW) jsem se přiklonil k "pevným sklápěcím" střechám. Tzn. už mám teď druhým rokem 307 CC Sport - příští rok ho čeká obměna - nejraději bych nové BMW 3 se sklápěcí střechou (snad už příští rok bude) - případně asi vyhraje EOS (výrazně méně pracuje karoserie)- po cca 1200 ujetých kilometrů můžu říct, že mi sedí asi o chlup více než Peugeot
Každopádně tedy spíše jako druhé auto pro radost - měl jsem už Mazdu MX5 starší generace - bohužel po bolestných zkušenostech s rozřezanou střechou (přece jen tohle auto vzbuzuje snad větší závist než Mercedes, nebo BMW) jsem se přiklonil k "pevným sklápěcím" střechám. Tzn. už mám teď druhým rokem 307 CC Sport - příští rok ho čeká obměna - nejraději bych nové BMW 3 se sklápěcí střechou (snad už příští rok bude) - případně asi vyhraje EOS (výrazně méně pracuje karoserie)- po cca 1200 ujetých kilometrů můžu říct, že mi sedí asi o chlup více než Peugeot
Kabrioleta beru jako ostatní auta, mám už druhého a jsem s ním maximálně spokojená a to jezdím i v zimě. Příští rok by jsem si ráda koupila Peugota 206 cc - zase kabrio.Vyplatí se ho koupit u nás, já někdy stahuju střechu už v dubnu až do října -podle toho jaké je počasí. Moc se mi ted líbí kabria s pevnou střechou a jsem ráda že jich u nás jezdí čím dál víc.
Myslím si, že koupě kabrioletu se u nás moc nevyplatí, ale na druhou stranu je to rozhodně stylová záležitost (i když poněkud dražší). Kdybych měl kupovat kabriolet, tak rozhodně VW Aeos. Moc hezkej design a poctivá německá kvalita.
Asi před rokem jsem si pořídil BMW M3 cabrio z roku 96 a moje zkuenosti jsou takové, že když si to jedu v klidném provozu těch svojich pohodlných padesát, tak mi připadá, že spoustu lidí mají hroznou potřebu mě předjíždět a zevšeho nejvíc ti v polorozpadlých favoritech a feliciích pick-up. No asi z toho mají hrozné uspokojení, jak mi to nandali a takové debílky kteří po mě začnou stříkat vodu z ostřikovačů tu ani nebudu vytahovat. Asi je to tak trošku v té české nátuře 😄 Musím, ale také uznat, že je taky spoustu lidí, kterým dělá vysloveně radost vidět takové auto v provozu a už z dálky na mě blikají a mávají. Jinak s autem jsem maximálně spokojený a v jakékoliv chvíli mi dělá výborného společníka, takže pokud můžu říct za sebe jestli se cabrio vyplatí, tak říkám rozhodně ano, protože léto v takovém autě je fakt nezapomenutelné !!!!!!!
no jo...já jednou právě dojed banán a kolem projíždělo SLK s namachrovaným frajerem....tak jsem zacílil, napřáhl se, rozmáchl se a slupka mi vyletěla z ruky. letí, letí...a dopadla přesně na cíl! Do koše, samozřejmě. 😄
Z toho si nic nedělej. Závist je českému národu vlastní. Češi by neměli mít ve státním znaku lva, ale sousedovu zdechlou kozu.
www.kabriolety.com ...rádi tě uvítáme mezi sebou stejně jako každého vlastníka a fandu kabrioletů 😉
😄 Uaaaaaaa.... tak to tady tak procitam a sem rad ze zde vidim DOST znamejch tvari....
JO fakt miluju otazku jestli v kabriu je zima..... 😉
to ze zde nekdo napise ze JE tak je to max. nejakej blb kterej toho v kabriu moc nenajezdil. JOp lidi ktery VI a nebo zazili (zazivaji) tzv. celosezoni provoz kabria (jako JA) tak vam vzdycky musi odpovedet ze😒br /> V KABRIU ZIMA fakt NEEEENI....
je to prosty, ne ze by auta "bez strechy mela nejak Extra vytuneni topeni nebo tak.... ale ta strecha kvuli ktery si X lidi mysli ze je tam zima je daleko teplejsi nez ta "obycejna.... je z nekolika vrstev a mnohjech autech ma dokonce specialni tepelnou vlozku, tedy JE jeste teplejsi nez "normal plechova......
Jinak debata jestli se cabrio vyplati nebo ne....
Odpoved je ze se vyplati VIC nez se strechou... Jo teplejch mesicu neni u nas neni moc, ale vzdyt se da uuuplne v pohode jezdit tak do teploty kolem 10°C... JO jasny da se jezdit i v minusovojech teplotach ale takovejch nas je malo.... a VERTE ze neni lepsi jizda v aute, nez v cabriu treba pri desti.... JJ kdyz prsi a jedete tak nad 50Km/h tak na vas NEPRSI a verte ze pohledy lidi kolem stoji zato... Mno akorat je pak problem zastavit... no a v lete... o tom psat ani nemusim....
spis se "nevyplati mit pevnou strechu se kterou v lete nic nenadelate..
U Canria v lete strechu sundate v zime ji mate nahore...
takze spis auto s pevnou strechou se "nevyplati... :-!
Navic jizda NAHORE BEZ je daaaaleko o vetsim pozitku z jizdy... kdo nezna nazazil nepochopi..... >😁
JO fakt miluju otazku jestli v kabriu je zima..... 😉
to ze zde nekdo napise ze JE tak je to max. nejakej blb kterej toho v kabriu moc nenajezdil. JOp lidi ktery VI a nebo zazili (zazivaji) tzv. celosezoni provoz kabria (jako JA) tak vam vzdycky musi odpovedet ze😒br /> V KABRIU ZIMA fakt NEEEENI....
je to prosty, ne ze by auta "bez strechy mela nejak Extra vytuneni topeni nebo tak.... ale ta strecha kvuli ktery si X lidi mysli ze je tam zima je daleko teplejsi nez ta "obycejna.... je z nekolika vrstev a mnohjech autech ma dokonce specialni tepelnou vlozku, tedy JE jeste teplejsi nez "normal plechova......
Jinak debata jestli se cabrio vyplati nebo ne....
Odpoved je ze se vyplati VIC nez se strechou... Jo teplejch mesicu neni u nas neni moc, ale vzdyt se da uuuplne v pohode jezdit tak do teploty kolem 10°C... JO jasny da se jezdit i v minusovojech teplotach ale takovejch nas je malo.... a VERTE ze neni lepsi jizda v aute, nez v cabriu treba pri desti.... JJ kdyz prsi a jedete tak nad 50Km/h tak na vas NEPRSI a verte ze pohledy lidi kolem stoji zato... Mno akorat je pak problem zastavit... no a v lete... o tom psat ani nemusim....
spis se "nevyplati mit pevnou strechu se kterou v lete nic nenadelate..
U Canria v lete strechu sundate v zime ji mate nahore...
takze spis auto s pevnou strechou se "nevyplati... :-!
Navic jizda NAHORE BEZ je daaaaleko o vetsim pozitku z jizdy... kdo nezna nazazil nepochopi..... >😁
Po koupi kabrioleta stále řeším otázky typu: určo je v tom zima, vleze tam méně věcí, je to nepraktické, proč sis koupil cabrio a né normální auto? Odpověď: protože jsem to chtěl!!! a když člověk má nějaký sen a něco chce, má za tím jít. Zajímavé na tom všem je, že statisticky odpovídám lidem, 40% kteří maj doma Škodu 105/120/130, dále 40% kteří mají kolo, nebo nic (to se pak hlavně dobře pomlouvá) 10% závistivcům a zbytek je směs těch, kteří prostě neví. Projeďte se a uvidíte o čem to vlastně je!
Je hezké pročítat si názory a reakce některých lidí. Asi nejde o to jestli se koupě kabria vyplatí či nevyplatí, protože KABRIO je hlavně o životním stylu a o emocích. Koupě auta a jeho prodej po určité době je téměř vždy ztrátová záležitost a je jedno jestli kabrio nebo kombík, prostě ten propad ceny tam je. Kabrio stejně tak jako jiné něčím víjimečné auto má při opětovném prodeji vyšší zůstatkovou hodnotu, pravdou je i to, že pořizovací cena je vyšší. Negativem by se mohlo zdát pravděpodobně delší doba prodeje ojetého auta.
Jízda KABRIEM je úžasný zážitek (ten kdo píše, že není, tak se nejspíš nikdy nesvezl), který upřímně přeju každýmu prožít. Pak by kabrioletů jezdilo na našich silnicích určitě víc, protože buď tě to chytne nebo ti stačí, že kabrio má tvůj kámoš a občas tě sveze. Je nádherný pocit jet s otevřenou střechou, vnímat vzduch a přírodu kolem sebe, je to pocit svobody. Názory, že v kabriu je zima neberu, protože většina výrobců vybavuje kabria výkonnějším topením a díky několikavrstvé střeše je v autě stejné teplo jako v jakémkoliv jiném autě. S kamarády z kabrioklubu jsme jeli i při mínus osmi stupních i s účastí policejní felicie. Jestli plátěná nebo pevná, je to prostě otázka vkusu. Výhody plátěný jednoznačně nižší hmotnost, větší objem kufru a elegantnější design, pevná střecha je praktičtější, ale za cenu složitějšího mechanismu a menšího zavazadelníku, důležitá je vyšší bezpečnost vozidla a možná i nižší kroucení karoserie. Díky výrobě kabrií s pevnou střechou až v posledních letech, tak i vyšší cena pořizovaného vozu. Co se týká obav z proříznutí střechy, tak jsou to často předsudky (kabrio nechci - určitě by mi prořízli střechu). Ta možnost tu je, ale pravděpodobnost poničení auta stejná jako u plechovýho. Parkuju s kabriem na sídlišti pod panelákem na rušným sídlišti v Pardubicích a se střechou nikdy nic, zato dvakrát mi někdo urazil zpětný zrcátko. Nicméně pevná střecha nám toto riziko sníží.
Názor, že kabrio je jen pro bohatý nebo pro starý jednoduše vyvrátím počtem mladých lidí, často studentů, na kabriosrazech. Slušný kabrio se dá koupit za cenu starší felicie a těch je na našich silnicích dostatek. Náklady na provoz kabria shodné s běžným plechovým autem. Casto si lidi myslí, že v kabrioletech jezdí jen nafoukanci. Ano, někdy to tak bývá, hlavně u těch novějších a výrazně dražších kabrioletů, ale jak často s Vámi na benzince pokecá majitel Audi A8?
Já mám spíš opačné zkušenosti. Kabrio si kupují lidi s podobným názorem, často i povahou a dokáží se úžasně bavit a to nejen, když se pár aut potká na silnici, ale i na již zmiňovaných srazech.
Já bych kabrio nikdy za nic nevyměnil, dokážu pochopit, že si ho lidé kupují jako další auto do rodiny.
Mezi kabria, který se mi moc líbí, zařadím Audi A4, BMW 3, MERCEDES SLK, SLK, SL, Nissan 350Z, Porsche 911, Peugeot 307CC, Corvetta, z novinek se mi extrémně líbí EOS a ASTRA Twintop. Pak je spousta starejch amerik s úžasným půvabem.
Příští moje kabrio bude pravděpodobně EOS nebo ASTRA. Velmi praktický a povedený auta za přiměřenou cenu. Pokud by nezáleželo na financích, tak Mercedes SL AMG.
Na závěr chci poděkovat za server auto.cz a za tuto diskusi.
Snad pomůže při rozhodování a koupi Vašeho nového auta, KABRIO je skvělá volba..!
Jinak zdravím všechny z klubu, keří se účastnili svým příspěvkem
a všem doporučuji navštívit stránky www.kabriolety.com
Jirka Astra
Jízda KABRIEM je úžasný zážitek (ten kdo píše, že není, tak se nejspíš nikdy nesvezl), který upřímně přeju každýmu prožít. Pak by kabrioletů jezdilo na našich silnicích určitě víc, protože buď tě to chytne nebo ti stačí, že kabrio má tvůj kámoš a občas tě sveze. Je nádherný pocit jet s otevřenou střechou, vnímat vzduch a přírodu kolem sebe, je to pocit svobody. Názory, že v kabriu je zima neberu, protože většina výrobců vybavuje kabria výkonnějším topením a díky několikavrstvé střeše je v autě stejné teplo jako v jakémkoliv jiném autě. S kamarády z kabrioklubu jsme jeli i při mínus osmi stupních i s účastí policejní felicie. Jestli plátěná nebo pevná, je to prostě otázka vkusu. Výhody plátěný jednoznačně nižší hmotnost, větší objem kufru a elegantnější design, pevná střecha je praktičtější, ale za cenu složitějšího mechanismu a menšího zavazadelníku, důležitá je vyšší bezpečnost vozidla a možná i nižší kroucení karoserie. Díky výrobě kabrií s pevnou střechou až v posledních letech, tak i vyšší cena pořizovaného vozu. Co se týká obav z proříznutí střechy, tak jsou to často předsudky (kabrio nechci - určitě by mi prořízli střechu). Ta možnost tu je, ale pravděpodobnost poničení auta stejná jako u plechovýho. Parkuju s kabriem na sídlišti pod panelákem na rušným sídlišti v Pardubicích a se střechou nikdy nic, zato dvakrát mi někdo urazil zpětný zrcátko. Nicméně pevná střecha nám toto riziko sníží.
Názor, že kabrio je jen pro bohatý nebo pro starý jednoduše vyvrátím počtem mladých lidí, často studentů, na kabriosrazech. Slušný kabrio se dá koupit za cenu starší felicie a těch je na našich silnicích dostatek. Náklady na provoz kabria shodné s běžným plechovým autem. Casto si lidi myslí, že v kabrioletech jezdí jen nafoukanci. Ano, někdy to tak bývá, hlavně u těch novějších a výrazně dražších kabrioletů, ale jak často s Vámi na benzince pokecá majitel Audi A8?
Já mám spíš opačné zkušenosti. Kabrio si kupují lidi s podobným názorem, často i povahou a dokáží se úžasně bavit a to nejen, když se pár aut potká na silnici, ale i na již zmiňovaných srazech.
Já bych kabrio nikdy za nic nevyměnil, dokážu pochopit, že si ho lidé kupují jako další auto do rodiny.
Mezi kabria, který se mi moc líbí, zařadím Audi A4, BMW 3, MERCEDES SLK, SLK, SL, Nissan 350Z, Porsche 911, Peugeot 307CC, Corvetta, z novinek se mi extrémně líbí EOS a ASTRA Twintop. Pak je spousta starejch amerik s úžasným půvabem.
Příští moje kabrio bude pravděpodobně EOS nebo ASTRA. Velmi praktický a povedený auta za přiměřenou cenu. Pokud by nezáleželo na financích, tak Mercedes SL AMG.
Na závěr chci poděkovat za server auto.cz a za tuto diskusi.
Snad pomůže při rozhodování a koupi Vašeho nového auta, KABRIO je skvělá volba..!
Jinak zdravím všechny z klubu, keří se účastnili svým příspěvkem
a všem doporučuji navštívit stránky www.kabriolety.com
Jirka Astra
Tvůj příspěvek mě docela nalomil 😉 Aktuálně prodávám Mondeo kombi a už nepotřebuju velké, praktické auto. Spíš hledám nějakou pěknou stylovku, vždycky mě u věcí dokáže nadchnout nápaditý design (je to můj obor). O kabrioletu jsem ani neuvažoval, ale zamiloval jsem se do Citroen C3 Pluriel >😁 A to navíc nemám rád francouze, protože v posledních letech hodně serou na kvalitu. Jenže bydlím v paneláku, parkuju na sídlišti. S Mondeem se mi sice stalo jen jednou, že ho někdo poskákal a urval rameno stěrače, jinak kupodivu nic, ale bojím se, že plátěná střecha a takhle výrazný vůz by se stal lákavým cílem sociálně a mentálně slabších výrostků 😒 A taky si představuju, jak bych v zimě, jako byla ta loňská chodil každé ráno, i kdybych nikam nejel, shazovat kila sněhu ze střechy, aby ji to neprovalilo 😒 Ale ten famózní design, možnost mít hatch se střechou, odkrytý hatch bez střechy a klidně i spidera bez bočních oblouků, ta mě fakt bere. Dilema jak cyp 8-s
To mne těší, protože každýho novýho kabrioletáka na silnici, ale i třeba v klubu uvítáme. C3 asi plně vystihuje pojem "stylovka", na silnicích nejsou za každým druhým rohem a cenově docela příznivá. Teď jsem četl, že se u Citroenu jako nová přestává prodávat. Pokud si chceš udělat přehled o kabrioletech a na spoustu se jich podívat, tak příští víkend je mega sraz kabrioletů (něco přes 100 aut)kousek od Bratislavi. Opět odkážu na www.kabriolety.com
Podle mě se nevyplatí v Česku kupovat nový kabriolet a už vůbec ne něco jako na způsob Murcielaga roadster.Nejlepší je si koupit kabriolet ojetý.třeba takové BMW Z3 se dá sehnat docela levně a je lepší naž spousta jiných a má styl a pokud se chcete koupí kabria zviditelnit 😄 tak tak poslouží perfektně.A koneckonců na zimu se dá pořídit hardtop(tj. pevná kovová střecha, která se na automobil "nasadí").