Novinky
Protože u aut dvojnásob platí, že prodává image. Každá (!) mainstreamová značka v podstatě permanentně prodává se slevou. Někdo to nacpe do novin, někdo si to nechává pro sebe.. Každý má své důvody a lidi, který jsou placení za výsledky. Sem tam si zkuste zajít někam do autosalonu a poptejte se, co vám nabídnou. Všude jsem získal slevy a to byste koukali, jak se snaží.
...
Pán má zájem o Vectru Caravan ? Hm, když nám přinesete potvrzení, že budete používat auto i pro služební účely, dáme Vám (ó Velký) 17% dolů a koberečky k tomu... Tak vy byste rád Passat s DSG? Nó, že máte tak hezký zelený oči, tak speciálně pro Vás tu máme 80.000 korunek z ceníčku dolů. No a kdyby to měla být limuzínka a ne kombíček, tak umíme 130tisícovek dolů vážený pane... Můžu pokračovat téměř donekonečna. Je dobrý vědět, kde co a za kolik... a ještě za to dostat zaplaceno :-!
S Citroenem je to úplně jasný a bez nějakých marketingových příkras. Prostě každej ví, co a za kolik dostane a jsou to auta s duší, tradicí a opravdovou "Value for money" v tom nejlepším smyslu slova. Hloupoidní komentáře o pochybný kvalitě patří tak do hospody po druhým pivu. Braník nebo Měšťan, víc ne.. 😉
...
Pán má zájem o Vectru Caravan ? Hm, když nám přinesete potvrzení, že budete používat auto i pro služební účely, dáme Vám (ó Velký) 17% dolů a koberečky k tomu... Tak vy byste rád Passat s DSG? Nó, že máte tak hezký zelený oči, tak speciálně pro Vás tu máme 80.000 korunek z ceníčku dolů. No a kdyby to měla být limuzínka a ne kombíček, tak umíme 130tisícovek dolů vážený pane... Můžu pokračovat téměř donekonečna. Je dobrý vědět, kde co a za kolik... a ještě za to dostat zaplaceno :-!
S Citroenem je to úplně jasný a bez nějakých marketingových příkras. Prostě každej ví, co a za kolik dostane a jsou to auta s duší, tradicí a opravdovou "Value for money" v tom nejlepším smyslu slova. Hloupoidní komentáře o pochybný kvalitě patří tak do hospody po druhým pivu. Braník nebo Měšťan, víc ne.. 😉
...a co Nektar >😒] PS: jinak s tebou naprosto souhlasím...jen, prozraď mi, kde jsi slyšel o té slevě na limo opla?
Alessio: Nebylo (B)y to (S)právný, prozrazovat takové věci. Ani v Brně, ne? >😒] Ale dají ti to všude. Podobně uspěješ s Lagunou, Mondeem a dalšími... Všude je to stejný, jen se tomu jinak říká....
Golman: Opel není v reálné ceně nijak výrazně dražší, než konkurence. Produktově srovnatelné věci stojí napříč značkami cca stejně (na konečné faktuře rozumně - jemně řečeno ekonomicky jednajícího zákazníka). Ceník je v podstatě orientační informace.
Musím ale opravit tvůj názor na "provize" dealerů Opel. I tady platí, že se +/- rovnají standardu srovnatelných značek. Většinu z poskytovaých slev vždycky hradí importér, dealerovi vždy zbyde něco na živobytí a druhotně na to navazuje individuální bonusová politka dovozce za předpokladu plnění prodejních cílů a kvalitativních standardů.. Jó, je to mnohem komplexnější, než by lid obecný měl vědět. A je to tak dobře. 😉
A propos: Logo Citroën vychází ze symbolu ozubeného soukolí, tedy prapůvodního "Métier" značky 😉 Ale tam taky platí, že to není tak úplně jasný...
Golman: Opel není v reálné ceně nijak výrazně dražší, než konkurence. Produktově srovnatelné věci stojí napříč značkami cca stejně (na konečné faktuře rozumně - jemně řečeno ekonomicky jednajícího zákazníka). Ceník je v podstatě orientační informace.
Musím ale opravit tvůj názor na "provize" dealerů Opel. I tady platí, že se +/- rovnají standardu srovnatelných značek. Většinu z poskytovaých slev vždycky hradí importér, dealerovi vždy zbyde něco na živobytí a druhotně na to navazuje individuální bonusová politka dovozce za předpokladu plnění prodejních cílů a kvalitativních standardů.. Jó, je to mnohem komplexnější, než by lid obecný měl vědět. A je to tak dobře. 😉
A propos: Logo Citroën vychází ze symbolu ozubeného soukolí, tedy prapůvodního "Métier" značky 😉 Ale tam taky platí, že to není tak úplně jasný...
U jedné nejmenoVWané značky je to ale jinak. Tam to všechno stojí víc. Mnohem víc. Marketingoví bosové halt někde na tu vilku v Portugalsku vzít musí. A když jim to někdo dá, dobře mu tak! >😒]
To soukolí :yes: Přesně tak :yes: Sám, jako velký fanda značky, jsem to dlouho považoval za dva šípy ;-\ 😉
Trvám si na tom, že Opel je nejdražší automobilka na trhu (neberte mě do slova, není z těch levnějších). Zkuste si narvat do 5 let starý (výrobě) Corsy plnou polní s lepším motorem než je ten základní a uvidíte tu cenu! Nesrovnatelmě vyšší než stejně staré, stejně velké auto jako Corsa. Co nová Astra ve srovnání s konkurencí? Nádherné auto, ale patří mezi nejdražší. Agila? Má jí má matka, nic proti ní, ale za ty prachy a ten motor je daleko více kvalitnějších vozů. Co se týká reálných cen - já jsem v Evropě tzn. koukám do ceníku, zásadně nesmlouvám jako nějaký vidřiduch. Ano, mám už několikátý vůz od stejné značky, tak tu slevu samozřejmě v rámci možností očekávám, ale rozhodně nepřijdu jako nový zákazník do firmy a řeknu: mě nezajímají vaše ceníky, já chci slevu a těď hned honem. Slevu, pokud jsi takto stavěný rozhodně dostaneš, nicméně se u Astry či Corsy nedostaneš na nižší cenu než jsou ceníkové ceny u francouzských automobilek nebo i italských.
poslední Citroen s velkým C byla Xantia, potom to už jde od desíti k 5ti. (viz humus jménem C5). 'se ani nedivím tomu podbízení. mno, a teď ještě po porodních problémech přijde (nebo už přišla..?) ta faceliftovaná CX. je to fakt bída. přitom jsem měl citróny vcelku rád. ;-\ .
Ale vždyť to není vůbec pravda, že to jde s Citroenem z kopce - kde jste to vyčetli? Citroen udělal v designu, v návratu ke své avantgardnosti a nepopiratelné originalitě obrovský pokrok, a to nemluvím jen o volantu u C4! dokázal si v rámci koncernu vydobýt osobité postavení. Měl jsem C3 - no problem... technicky jdou všechny značky nahoru Citroen nevyjímaje. Statistiky TUV - a zde hovoříme hl. o 3, 5 a 8 letých vozech - to je tak trošku pohled do historie
návrat k avantgardnosti pro mne neznamená návrat do minulosti - aspoň co se designu týče. citroen dělal krásný origo auta a vždy to bylo - Dopředu.. DS,CX,BX,XM.. pořád to někam směřovalo - a teď - se točej v kruhu jako mnozí jiní.(ta C6 ve mně fakt asociuje CX)..- ale proč..? ;-\
ano, platí zde známá teorie, že ty nejlepší auta vznikají tehdy-když se neohlížíme nazpět...Což bohužel Citroen s typem C6 dělá... A taky s C3 (2CV). Je to asi tím že mu jeho Siamské dvojče( Peugeot) tak trochu technicky svazuje ruce. Motory, platformy... C6 je nepochybně vynikající auto, ale už teď je jasné že stín génia CX nikdy nepřekročí... Už jen proto- jak moc se v něm shlédl. Já mám pocit že jediným pokračovatelem Citroenovské avantgardy je v současnosti pouze C4. C5 se mi zdá příliš uhlazený a o C6 jsem již psal.
je pochopitelné. Pokud chtějí prodat, tak se musí prodat se slevou.
Nicméně každá sleva potěší, že ano. :😉
leta +- stejné. Nejspolehlivější Toyota + další Japonci, následuje MB, BMW, VW, Škoda atd...ve 2. třetině najdeš Pegeuot a Renault a na chvostu pak Dacii Logan, možná Kia a Citróna. To, že si do něj zamilovanej a jezdíš ho je jiné téma. City, příteli, přenech ženskejm.
Jo, spolehlivost a image hledej jinde. Ovšem...je fakt, že se zase Citróny nekradou. 😉
Mimochodem pokud jde o Japonce, tak napr. Toyota ma nyni obrovske problemy se spolehlivosti! Toyota velmi rychle "vyrostla" uz letos by mohla byt celosvetovym cislem 1, ale ta kvalita, vedeni Toyoty se nechalo slyset ze je to kvuli mnoha nove otevrenym zavodum, kde pro ne pracuji lide bez vztahu ke znacce. Nicmene to neni nic noveho, vzdy kdyz se otevira novy podnik, nejakou dobu trva nez se kvalitni pracovni sila vyfiltruje...