Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policie bude tolerovat rychlost vyšší o 10 procent

Ředitelé městských policií z 24 statutárních měst a Prahy se shodli na tom, že při měření rychlosti budou u řidičů tolerovat maximální překročení rychlostního limitu o deset procent.
Zpět na článek
28. 7. 2006 08:29
neregistrovaný "ZZ"
28. 7. 2006 08:38
neregistrovaný "dCi"
28. 7. 2006 08:41
neregistrovaný "WASIK"
28. 7. 2006 09:03
neregistrovaný "forester"
28. 7. 2006 09:11
neregistrovaný "mida"
28. 7. 2006 13:49
neregistrovaný "emylak"
28. 7. 2006 22:23
neregistrovaný "Elvis"
28. 7. 2006 09:14
neregistrovaný "ricardito"
28. 7. 2006 09:19
neregistrovaný "martin"
28. 7. 2006 09:21
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 09:44
neregistrovaný "paja"
28. 7. 2006 12:18
neregistrovaný "kkk"
28. 7. 2006 13:10
neregistrovaný "paja"
28. 7. 2006 14:01
neregistrovaný "kkk"
28. 7. 2006 14:08
neregistrovaný "paja"
28. 7. 2006 15:07
neregistrovaný "kkk"
28. 7. 2006 16:52
neregistrovaný "paja"
29. 7. 2006 03:04
neregistrovaný "kkk"
29. 7. 2006 12:18
neregistrovaný "paja"
29. 7. 2006 20:31
neregistrovaný "kkk"
29. 7. 2006 22:38
neregistrovaný "paja"
30. 7. 2006 01:04
neregistrovaný "kkk"
30. 7. 2006 18:24
neregistrovaný "paja"
28. 7. 2006 09:53
neregistrovaný "Skyline"
28. 7. 2006 10:27
neregistrovaný "pawelno"
28. 7. 2006 10:35
neregistrovaný "ricardito"
28. 7. 2006 10:59
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 11:02
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 11:36
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2006 12:09
neregistrovaný "Zase já"
28. 7. 2006 12:57
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 13:07
neregistrovaný "Zase já"
28. 7. 2006 13:16
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 7. 2006 13:24
neregistrovaný "Zase já"
28. 7. 2006 13:34
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 7. 2006 13:42
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2006 14:05
neregistrovaný "Skyline"
28. 7. 2006 19:56
neregistrovaný "ericn"
28. 7. 2006 13:42
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 13:44
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 7. 2006 14:05
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2006 14:06
neregistrovaný "Skyline"
28. 7. 2006 14:27
neregistrovaný "Alessio"
28. 7. 2006 14:31
neregistrovaný "ciello"
30. 7. 2006 10:30
neregistrovaný "ZZ"
28. 7. 2006 14:57
neregistrovaný "Ondřej P."
28. 7. 2006 15:39
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 21:20
neregistrovaný "Ondřej P."
28. 7. 2006 16:39
neregistrovaný "Zase já"
28. 7. 2006 16:51
neregistrovaný "2,7 RS"
29. 7. 2006 08:26
neregistrovaný "Zase já"
29. 7. 2006 10:06
neregistrovaný "2,7 RS"
29. 7. 2006 19:08
neregistrovaný "Zase já"
28. 7. 2006 21:32
neregistrovaný "Ondřej P."
29. 7. 2006 01:44
neregistrovaný "Integra"
30. 7. 2006 11:26
neregistrovaný "Paul"
30. 7. 2006 11:25
neregistrovaný "Paul"
28. 7. 2006 13:28
neregistrovaný "ciello"
30. 7. 2006 12:33
neregistrovaný "Paul"
28. 7. 2006 11:59
neregistrovaný "milic"
28. 7. 2006 12:23
neregistrovaný "kkk"
28. 7. 2006 12:07
neregistrovaný "Z3"
29. 7. 2006 09:41
neregistrovaný "anonym"
28. 7. 2006 12:37
neregistrovaný "impala68"
28. 7. 2006 14:58
neregistrovaný "ricardito"
28. 7. 2006 21:11
neregistrovaný "impala68"
28. 7. 2006 14:59
neregistrovaný "impnaz"
28. 7. 2006 22:11
neregistrovaný "Elvis"
29. 7. 2006 03:07
neregistrovaný "kkk"
29. 7. 2006 21:39
neregistrovaný "Alessio"
30. 7. 2006 12:34
neregistrovaný "Paul"
30. 7. 2006 21:02
neregistrovaný "jirkaf"
28. 7. 2006 09:26
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2006 12:25
neregistrovaný "kkk"
30. 7. 2006 11:26
neregistrovaný "Paul"
28. 7. 2006 09:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 7. 2006 09:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 7. 2006 10:10
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2006 10:49
neregistrovaný "AliM"
28. 7. 2006 10:50
neregistrovaný "AliM"
28. 7. 2006 11:13
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 11:45
neregistrovaný "Alessio"
28. 7. 2006 11:44
neregistrovaný "Haya"
28. 7. 2006 12:23
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2006 12:48
neregistrovaný "Haya"
28. 7. 2006 14:07
neregistrovaný "Skyline"
28. 7. 2006 14:33
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 15:31
neregistrovaný "mates"
28. 7. 2006 15:40
neregistrovaný "Skyline"
28. 7. 2006 15:44
neregistrovaný "ciello"
31. 7. 2006 18:41
neregistrovaný "Jarda"
28. 7. 2006 12:35
neregistrovaný "MilanM"
28. 7. 2006 12:44
neregistrovaný "coco"
28. 7. 2006 13:41
neregistrovaný "Urbi"
28. 7. 2006 13:38
neregistrovaný "Alessio"
28. 7. 2006 13:46
neregistrovaný "Wartburg 353W"
28. 7. 2006 21:52
neregistrovaný "Jyrki"
28. 7. 2006 22:14
neregistrovaný "Elvis"
28. 7. 2006 23:56
neregistrovaný "MilanM"
28. 7. 2006 14:21
neregistrovaný "a-c"
28. 7. 2006 22:33
neregistrovaný "Elvis"
28. 7. 2006 15:01
neregistrovaný "impnaz"
28. 7. 2006 15:29
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 7. 2006 16:00
neregistrovaný "Alessio"
28. 7. 2006 15:10
neregistrovaný "hahafa"
30. 7. 2006 10:59
neregistrovaný "AAA"
30. 7. 2006 11:15
neregistrovaný "Alessio"
30. 7. 2006 10:41
neregistrovaný "ZZ"
neregistrovaný "ZZ"
28. 7. 2006 08:29
BK (NC)
:yes: Aspoň že tak. Výjimka potvrzující pravidlo. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dCi"
28. 7. 2006 08:38
Re: BK (NC)
Pěkně o tomhle (jako vždy) píše Pavel Janda na Autorevue. :-!
neregistrovaný "WASIK"
28. 7. 2006 08:41
A co Bublan???
BY me zajimalo okolik% to bude mit Bublan a spol??? :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "forester"
28. 7. 2006 09:03
Re: A co Bublan???
Ten si začne dávat bacha a začne jezdit se zapnutým modrým majáčkem ...
neregistrovaný "mida"
28. 7. 2006 09:11
nechápu
vždyť vyhlášky a po revoluci silniční zákon, tady existovaly i před 1/7/06 a policajtů je taky +/- stejnej počet. tak proč je kolem toho najednou takovej humbuk? ano, rozšířily se pravomoce městskejch, ale mě spíš se*e to, že najednou se to začalo víc kontrolovat. proč to nikdo (téměř) nekontroloval už dřív, proč se cajti schovávali nebo když už někde byli vidět, tak buzerovali? novej zákon za současnou situaci nemůže. já jsem i před 1/7/06 jezdil v obci 60 a nikdy jsem neměl problém s rychlostí, svítím už dobře 8 let celoročně, poutám se od doby, co jsem udělal papíry, najeto mám skoro milion bez problémů, ježdění mě furt bavilo, ale teď řídit nechci. né proto, že se bojí, ale proto, že z toho nemám žádnou radost, že se tím neuklidním, že si při tom neodpočinu, já se teď na tý silnici bojím. kdykoliv je to možný, tak se nechám vézt, abych se nemusel stresovat z řízení auta. je mi z toho smutno, auta mne živí už skoro 30 let, ale je to tak. pokud můžu, řízení rád přenechám někomu jinýmu :-( :-( :-(
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "emylak"
28. 7. 2006 13:49
Re: nechápu
Jo taky jsem smutnej z toho ze se clovek proste nesveze. Pocit, kdy opravdu ridis, mas plnou kontrolu nad autem a situaci na silnici, riznes obcas prehlednou zatacku nebo s nekym trosku pozavodis, kdy ti adrenalin vykouzli spokojeny usmev na tvari, presto ze zrovna nevyhrajes (ja to casto vzdaval, kdyz mi to prislo nebezpecny, nechci se zabit), proste proto ze sis to uzil. To je ted pryc, ted je jizda autem jen popojizdeni, nuda, strach a hnus. No snad se cesky ridici trosku casem srovnaj a zlepsi se to trochu.
neregistrovaný "Elvis"
28. 7. 2006 22:23
Re: nechápu
Cítím se úplně stejně :-( Teď když nemusím, neřídím. Dokonce občas uvažuju o tom, že se na všechno vykašlu, prodám auto :no: a budu se v klidu věnovat popíjení :-! Stejně to dřív nebo pozdějc přijde - 12 bodů je *málo 8-s
neregistrovaný "ricardito"
28. 7. 2006 09:14
Češi=poserové!
To,že budou tolerovat překročení rychlosti o 10% je sice pěkné,ale stejně celý národ(až na pár výjimek ;-) )bude jezdit o 10Km/h pomaleji než je limit jen proto,aby nááááhodou nemuseli sáhnout do kapsy,nebo aby nepřišli o nějaký ten bod.Od 1.7. se ježdění stalo utrpení!V obci se místo 50kou jezdí 40tkou.Když na semaforu skočí zelená,tak se čeká,jestli náhodou neskočí zpátky červená...A když náhodou nějakéhotoho "napraveného"řidiče předjedete,tak na vás cholericky troubí,bliká,ukazuje vám mezinárodní"pozdravy...Co je komu do toho!Následky ponesu já,ne?!!Beru dodržování 50tky v obci!Tu jsem vždy dodržoval,ale jezdit mimo obec 80tkou je opravdu úlet!Jak ukazuje historie,byli jsme národem poserů a těmi bohužel zůstaneme :no: :no:
Rozbalit vlákno
68
neregistrovaný "martin"
28. 7. 2006 09:19
Re: Češi=poserové!
nedá se než souhlasit.... bohužel.. ;-\
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 09:21
Re: Češi=poserové!
hlavně mám pocit, že se nic nezměnilo... ;-\ nemám pocit, žeby statistika úmrtí apod byla výrazně lepší... Tato podělaná předělávka zákona je k ničemu... nikdo se nesnažil s tím něco udělat, tak se do toho šoupla novela o MPcích a bodech.. nejhorší kombinace.. - dej volovi funkci nebo pravomoc... :no: nesnaží se o zlepšení ale rochní se v nově získané síle a moci..!! srá či...!!
neregistrovaný "paja"
28. 7. 2006 09:44
Re: Češi=poserové!
Nevidel bych to zas tak cerne...jen malokdo jezdi v obci 40. Podle toho,co kazdej den vidim,se jezdi kolem 55... Mimo obec 80? Jen svatecni ridici a avie >:D Ja jezdim kolem stovky a drzim krok s ostatnima ;-) Mozna zijes jinde nez ja >:-[]
neregistrovaný "kkk"
28. 7. 2006 12:18
Re: Češi=poserové!
asi fakt ziju jinde nez ty...ale podivej se treba na olomouc...je to hrozny. nejmin 60 procent jede 5 az 10 kmph pod...
neregistrovaný "paja"
28. 7. 2006 13:10
Re: Češi=poserové!
to ja ziju v brne a taky okoli brna... a dnes sem se zas presvedcil,ze se jezdi po brne vic nez 50... kdyz sem jel 55,tak me temer vsichni predjizdeli ;-\
neregistrovaný "kkk"
28. 7. 2006 14:01
Re: Češi=poserové!
no, v brne to je jiny. tam mate, pokud se nepletu, na hlavnich tazich i 80...v olomouci je 50km/h i na dvouproudovce a temer denne tam meri...a to je fakt hnus, kdyz se lidi boji a vic jak 45 nejedou...
neregistrovaný "paja"
28. 7. 2006 14:08
Re: Češi=poserové!
nekde jo,to mas pravdu...ale taky jsou mista kde je nepochopitelne 50...jako v lese,kde neni nic,jen silnice,musis jet 50 ;-\ to je jak u blbcu :no:
neregistrovaný "kkk"
28. 7. 2006 15:07
Re: Češi=poserové!
to je no...chtelo by to temer uplne predelat znaceni...jsem treba pro zavedeni 40 (mozna i 30) na mistech, jako jsou skolky, hriste a podobne...tam by mohla byt i ta 50 moc. ale at proboha daj aspon na ty obchvaty 70 a v noci klidne i tech 90. jako jet po dvouproudovce v noci 50...no nic...(a to kdybys videl, kolik se v noci najedou vyroji mestaku a meri...) konec :no: :no: :no:
neregistrovaný "paja"
28. 7. 2006 16:52
Re: Češi=poserové!
souhlas :yes: ja bych dal klidne pred kazdej frekventovanej prechod 30... a s tou 50kou v noci mas jen pravdu...je to fakt hnus kdyz jedes ve dve rano po meste,vyjimecne potkas nejaky auto,ale ty jedes jak blb 50,aby si nahodou nazabodoval :no:
neregistrovaný "kkk"
29. 7. 2006 03:04
Re: Češi=poserové!
presne tak :yes: nebo je docela sileny, kdyz je napr na dalnici v levym pruhu stazenej koberec a kvuli tomu, je na dalsich 10 kilometrech 80 (priklad dalnice brno - olomouc za prostejovem) myslim, ze by nebyl vubec problem udelat znacku, ktera by omezovala rychlost jenom v jednom pruhu. a to s tema jinyma rychlostmama ve dne a v noci maj treba v srbsku, tak proc to proboha nemuze byt u nas? :no:
neregistrovaný "paja"
29. 7. 2006 12:18
Re: Češi=poserové!
Myslim,ze by se naslo spoustu dalsich chyb... S tim ale nikdo nic neudela,to by se muselo obmenit slozeni tech,co jsou nahore...kdyz sami jezdi po dalnicich 190... Kdyz si zminil to srbsko,tak co se tam prestehovat,hm? >:-[]
neregistrovaný "kkk"
29. 7. 2006 20:31
Re: Češi=poserové!
sebevrah nejsem >:-[] asi jedina vec, co tam maj lepsi jak u nas >:D
s tema nahore to mas pravdu...beztak si myslim, ze budou dal jezdit, dokud je zas nekdo nenatoci (nebo si najmou ridice za statni penize)... :no:
neregistrovaný "paja"
29. 7. 2006 22:38
Re: Češi=poserové!
presne tak...dokud jim to nekdo neukaze,delaji ze jsou svati... :no: Je to tady jeden velkej bordel,ale s tim my nic neudelame...asi nikdo ;-\
neregistrovaný "kkk"
30. 7. 2006 01:04
Re: Češi=poserové!
proc mam takovej blbej pocit, ze to tak bude vzdycky, at je u vlady kdokoliv... :no:
neregistrovaný "paja"
30. 7. 2006 18:24
Re: Češi=poserové!
Ten pocit mas proto,ze je zalozenej na pravde.... ;-\
neregistrovaný "Skyline"
28. 7. 2006 09:53
Re: Češi=poserové!
Ja uz na netu hodne cetl o tom, ze zdrzovaci, blokujici jizdu svou 70 mimo mesto pri predjeti troubi a divoce gestikuluji, ale zatim se mi to nestalo, tak nevim... Ale je to mozna tim, ze driv jsem predjizdel tak, jak bylo potreba - tj. kdyz byla volna silnice, tak i na petku, proste pohodka. Dneska, kdyz vidim takoveho dementa, jak to vali 70, podradim na 2. Mozna je ten rev desi natolik, ze se ani nestaci rozcilovat, nebo je to tim, ze jsem tak rychle pryc, ze je proste nevidim >:-[]
neregistrovaný "pawelno"
28. 7. 2006 10:27
Re: Češi=poserové!
V čem jsme národ poserů? Ale historii zde řešit nechci. A na otázku "Co je komu do toho!Následky ponesu já, ne?!! Díky těmhle blbejm názorum, se tenhle myšlenkou dobrej, provedením špatnej, zákon zaváděl. Odpovědnost poneseš, to je pravda, ale když někoho zmrzačíš, tak jak on k tomu přijde? Nebo prostě má podle tebe smůlu, a ty si tu odpovědnost poneseš?!?!

Samozřejmě, že tolerance k rychlosti musí být, rozumná je +- 10Km/h. Jenže se to nesmí zneužívat! Ale já stejně nechápu, k čemu vedou debaty o rozumnosti rychosti apod. Tím nereaguji na původní příspěvek. Jezdit se dle zákona má v obci 50, mimo 90 na dálnici 130 Km/h. Nevím, co na tom pořád někdo nechápe. Má se to dodržovat, když ne, tak sankce! Co je na tom divného a nepochopitelného?!? To je spíš problém našeho národa, nic nechtít dodržovat!! Pak to dopadá, jak to dopadá ;-\
neregistrovaný "ricardito"
28. 7. 2006 10:35
Re: Češi=poserové!
Blbejm názorům?Těmi následky jsem myslel-pokuty a body!Zabít,nebo zmrzačit můžeš v jaké koliv rychlosti!teď mi budeš kázat,že ve vyšších rychlostech je pravděpodobnost bouračky mnohonásobně vyšší...není to o ničem jiném,než o řízení hlavou;-)!Slepej dědek porazí děti na přechodu,nebo cyklistu u krajnice!Vystrašená ženská ti vjede do hřižovatky,protože nechtěně pustila spojku...
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 10:59
Re: Češi=poserové!
nevím jak to chápeš ty.. ale já jsem pro rozumný opatření a to nevidím v podobě třeba pravomocí vložených do ruk téměř nesvéprávných (některých) MP.. to rozhodně ne..! no prosím tohle je příliš... ano postih ano, nicméně buzeraci ne! a to už je v pohledu na naši politiku všechno jen k pláči.. A přijde mi to tak - dám ti příklad: Je zničená silnice třebas po zimě (ne jedné ale 10 zimách..) jsou tam díry a výtluky takové, že je ta jízda "nebezpečná" (v jakémkoliv ohledu..).. a co udělají? nespraví to, ale dají příkazovou značku z 90km/h na 50km/h..!! jaký to je opatření.. to další rok dají značku se 30km/h? a pak 15km/h a pak tu silnici zavřou značkou zákaz vjezdu?.. tohle se přesně děje v podobě nového zákona... netvoří opatření, která k něčemu jsou - neopraví tu silnici novým kobercem, ale zalijou díry (někdy) a přikážou nižší rychlost.. a postaví tam místního Jendu co se dal k Městské aby pokutoval ty, co to překročí se slovy... však my vám ukážem kdo jsme..!! :no: :no: Asi to chce vidět trochu hlouběji.. ale tipuju, žes volil to vyžraný rogantní prase, tak ti to přijde OK... :no: škoda
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 11:02
Re: Češi=poserové!
Chtěl jsem říct to VYŽRANÝ AROGANTNÍ PRASE CO SE DERE O KORYTO A SE RE NA VŠE... a tak dál.. no však to většina víte..!!! sakra jsem se zas rozčílil nad tím HOVADEM... :no: :no:
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2006 11:36
Re: Češi=poserové!
:-) :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Zase já"
28. 7. 2006 12:09
Re: Češi=poserové!
JJ, krom toho, že existuje jen jeden správný názor na auta, existuje i jen jeden správný názor na politiku, BRAVO!

Kromě toho, že sem taháte volební preference čtenářů, což sem vůbec nepatří, tak paušalizujete a nadáváte všem Čechům, je mi opět z některých zdejších jedinců na blití :-(
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 12:57
Re: Češi=poserové!
..?? 8-s :-O co??? co to plácáš? jaký volební preference čtenářů.. >:D >:D ?? víš co znamená to cos někdy zaslechl v telce? tak jen slepě nebraň když nemáš ani tušení co že to vlastně děláš..
neregistrovaný "Zase já"
28. 7. 2006 13:07
Re: Češi=poserové!
Já nejenom že mám tušení, ale vím, že mít svůj vlastní názor na politiku, auta, hudbu, ženský a cokoliv dalšího je každýho jedno z nejdůležitějších práv, který je potřeba ctít. A taky vím, že nepatří do slušnýho chování urážet kohokoliv za jeho názory, ať už je to v jakékoliv oblasti. A stydím se za každého, kdo byť jenom náznakem uvedené právo ostatním upírá (ať už urážkami či čímkoliv jiným) a popírá demokratické mechanismy, kterými se vytváří pravidla fungování naší společnosti.
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 7. 2006 13:16
Re: Češi=poserové!
Nikdo nikomu právo na politický názor (ani jiné právo) nebere... Ale zároveň já mám právo si o tom myslet své a klidně to říci - a rozhodně si nemyslím, že bych se za to měl stydět... Hotovo, šlus, nač se přetvařovat... :-) V tomto kontextu bych pouze vyjádřil své obavy, aby evropská společnost jednou na svou politickou korektnost a pseudohumanitu nedojela... :-(
neregistrovaný "Zase já"
28. 7. 2006 13:24
Re: Češi=poserové!
Bohužel upírá. 1) Máme tu vlákno s titulkem "češi=poserové," čímž je napadána určitá skupina řidičů za svoje chování na silnicích, v širším významu i celý národ za svoji historii a to je primitivismus největší kategorie. 2) Někdo tu vyjádří názor, že je v pořádku dodržovat rychlostní limity, potažmo zákony a hned je napaden, že určitě volil toho xxx (politik, který je popsán primtivními urážkami).


A to jsem pominul jednu důležitou věc, že dotýčný evidentně dává za vinu špatný stav silnic a místní dopravní značení premiérovi, což je hrubá neznalost rozdělení pravomocí a kompetencí mezi státní správu a samosprávu.
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 7. 2006 13:34
Re: Češi=poserové!
Jistě, nazvat přispěvek "češi=poserové" je hovadina... Pořád ale nemám pocit, že by se mě to mělo nějak dotknout (nebo mi to dokonce bralo má práva - trošku nadhledu), ačkoliv se za Čecha mohu s klidem považovat... ;-) Ciello napsal, že tipuje - asi ví, proč tak tipuje... ;-) Na závěr Tvého příspěvku reagovat nebudu, raději přihodím pár primitivních urážek - podle mě je Paroubek také vyžrané prase a pěknej *... :no: Obyčejně se tu takto nevyjadřuji, ale když už jsme tu to hovado zmínili, nějak jsem nemohl jinak... :-)
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2006 13:42
Re: Češi=poserové!
:-) :yes:
neregistrovaný "Skyline"
28. 7. 2006 14:05
Re: Češi=poserové!
Vidim, ze bojovniku na te (pro me) spravne strane je tu dost a nemusim se pridavat jinak, nez pochvalou :yes:
neregistrovaný "ericn"
28. 7. 2006 19:56
Re: Češi=poserové!
jo jo ;-)
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 13:42
Re: Češi=poserové!
měl jsi na mysli mě?? Co asi mám říct o člověku, kterej mě okrádá.. (jeho vládnoucí strana mě okrádá..) a ostatní taky včetně tebe, teda pokud evidentně nesedíš vedle nich... Takže tvoje moralizování si schovej pro někoho jinýho, neb to co si dovoluje vláda v čele s Paroubkem, je ponižování, zesměšňování a POHRDÁNÍ (a nejen to) celou českou společností a jejíma občanama..!!!!!!!!! Takový hovado snad nemůže veřejně působit... Je asi těžký to vysvětlovat sympatizantovi, nicméně ten člověk je pro mě jen lidskej odpad v pozici ve které se prezentuje a tato jeho strana je banda lupiču a podvodníků, kteří to přiznají ale pohrdavě to přecházejí a hlavně jim to stále prochází... :no: :no: a zrovna silniční zákon je ubastlovanej právě touto stranou a jejími lidmi kam spadá i ten hulvát.. A od toho se odvíjí všechno... stav provozu na našich silnicícha i stav těch silnic... protže Zase Já, všechno souvisí se vším..!!!
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 7. 2006 13:44
Re: Češi=poserové!
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2006 14:05
Re: Češi=poserové!
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Skyline"
28. 7. 2006 14:06
Re: Češi=poserové!
Krades nick, tohle napsal Skyline ;-) Teda nenapsal, ale napsal by, kdyby mel vic casu a dostal se k diskusi drive. Takhle to jen podepisuju :-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
28. 7. 2006 14:27
Re: Češi=poserové!
Pánové, pan Paroubek je studovaný odborník, inteligentní člověk a správný muž. nenavážejte se do ČSSD, oni jsou jediná strana, která nás může zachránit před krutovládou modré síly. pan Paroubek má mé největší sympatie a já ho velmi uznávám a ctím! Tak. A kdo dočetl až se, tak asi volil ČSSD a nebyl odrazen mým chvalozpěvem. Pro takové mám vzkaz: táhněte do háje a vemte si tam to tlusté, ignorantní prase sebou! Dík! :-)
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 14:31
Re: Češi=poserové!
:yes: >:D
neregistrovaný "ZZ"
30. 7. 2006 10:30
Re: Češi=poserové!
;-) :yes:
neregistrovaný "Ondřej P."
28. 7. 2006 14:57
Re: Češi=poserové!
Ano, to může být pravda, ale nesouvisí s tím, že jakéhokoliv svéprávného občana (myslím čtenáře této diskuze a ne jednoho nejmenovaného politika) hanlivě nařknete z něčeho, co považujete za špatné, zlé a téměř i nečestné. Vždyť o něm nic nevíte, nemáte žádný důvod a vaše argumentace se zakládá na kravinách. Musíte si uvědomit, že navážet se jen tak "pro *" do lidí, kteří řeknou, že zákony se mají ctít (což je pravda), je věc v jakékoliv demokratické diskuzi neférová a nepřípustná. A to ať jde o jakýkoliv zákon. Stejnětak ale upozorňuji, že jízda okolo 55 km/h v přehledné obci porušením zákona není a ani být nesmí - stačí si přečíst definici přestupku v zákoníku... Takže řekněme, že obhajujete dobrou věc, ale nesportovně a neférově vůči lidem, kteří ji vidí z jiného úhlu. "Politicky, Halík, myslete politicky!" bych přepsal ve vašem případě na "Demokraticky, ciello, myslete demokraticky!"... Takže bez urážek, OK?
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 15:39
Re: dost o politice!!!!!!!
jsem z těch, co ctí slušné jednání... ale pokud mě OndřejiP nabádáš abych bez urážek a demokraticky komunikoval... tak nevím, cože to po mě vlastně chceš? bez urážek chápu.. ale to demokraticky...?, Nespletl sis směr? já nejsem Paroubek! To bez urážek a demokraticky, to musíš říct panu paroubkovi.. ten mě uráží.. dnes a denně.. a nejen mě, ale všechny rozumný a pro-prosperující inteligentní spoluobčany. pro příklad už jen tím, že nyní dělá zbytečný vofuky a proti kroky a komplikuje situaci.. já jej nevolil a nechci aby on (a jeho strana) vládla, a s úspěchem nevyhrál volby a tím že to jen nyní komplikuje mě neskutečně uraží.. tady je jen vidět jak moc se chce držet koryta... a co nejdéle! Jestli se nepletu, tak chce a i nepřímo hraje nejdůležitější roli v současném politickém jednání.. ano nebo ne? a je vítěznou stranou? ano nebo ne? není..!!! tak to musí respektovat a demokraticky a bez urážek by měl přepustit "korunu" vítězi".. Takže řeči o nesportovním a nefér jednání znaší strany tu nemůže být řeč.. Protože on je tu pro mě.. a já když budu chtít.. tak by měl samozřejmě odejít.. (já beru jako občané a voliči..).. a pokud někdo udělá chybu.. musí nést zodpovědnost a né že si bude dělat co chce.. tzn. i odstoupit za nezodpopvědné chování.. viz nedávné přestupky vysokých činitelů vůči novele po 1.7. .. a ty z minula.. jsou už zapomenuty.. Prostě takovéto chování musí být bráno jako politická sebevražda.. a to se tu neděje.. a věř, že pokud by si Paroubek ty nadávky nezasloužil, tak mě ani nenapadnou..!! takže to chce trochu štábní kultůry Ondřeji... a bez urážek.. nemůžeš kázat vodu pít víno... A dost o politice!!! se jen vytočím při pomyšlení na ty hovada.. :no:
neregistrovaný "Ondřej P."
28. 7. 2006 21:20
Re: dost o politice!!!!!!!
Tak teď jste tomu nasadil korunu. Já nemluvil o Paroubkovi ani o žádném jiném politikovi (což muselo být každému jasné), ale o chudákovi učástníkovi diskuze, kterého jste se prostě a bez důvodu jen tak snažil zesměšnit. Ve vašem příspěvku jsem od "já nejsem Paroubek!" až po větu "takže to chce [...]" nenašel nic, co by se týkalo příspěvku, na který jste odpovídal (rozumějte příspěvku mého), takže se k této části nebudu vyjadřovat. Na pasáž předtím se dá velice jednoduše odpovědět. Demokraticky znamená v tomto případě s úctou a respektem.
Na pasáž na konci řeknu jen to, že cizí člověk, který si vyžaduje "štábní kultůru", mě už z principu neoslovuje druhou osobou singuláru a podotknutí "nemůžeš kázat vodu [a!] pít víno" je více než zcestné, protože v mém příspěvku stále a bez úspěchu hledám jakoukoliv urážku. A propos, já sem politiku v takovém rozmezí netahal.
28. 7. 2006 23:08
Re: dost o politice!!!!!!!
Ty budeš pěkný numero, Ondřeji Pé. Napsal jsi tu druhej příspěvek... ani jeden se nevztahuje k článku a jen tu seješ (abych byl slušnej) nějakou svou představu o morálce. Zkus to jinak - k článku. A diskuzi kolegy s kolegou přenech laskavě kolegovi s kolegou... P.S. Moralista... dokonalá póza. :no:
neregistrovaný "Zase já"
28. 7. 2006 16:39
Re: dost o politice!!!!!!!
No aspoň vím, na čem ve zdejší diskuzi jsem. Rozebírat politiku ani ekonomii zde nehodlám, protože to sem nepatří. Bohužel z tvého příspěvku je vidět, že např. o fiskální politice toho moc nevíš. Já nehájím ani jednu ani druhou stranu, ale státnici z ekonomie mám. Bohužel, lidi se rozhodoju na základě šířených lží a polopravd. Pokud ti Paroubek něco ukradl, tak na něj podej trestní oznámení. Ty ale patrně narážíš na šířenou lež o výši daní v ČR. Možná to pro tebe bude novinka, ale jak zdanění práce tak složená daňová kvóta v ČR je pod průměrem EU. No nic, jak jsem psal to sem nepatří, takže jsem chtěl jenom podotknout, že k základům slušného chování patří alespoň elementární respekt ke všem ostatním, i politickým odpůrcům. Ty si asi myslíš, že si Paroubek respekt (ne ve smyslu úcty, jak někdy někdo myslí) nezaslouží, protože si myslíš, že tě okrádá. Tvoje domněnky mají ovšem evidentně původ v neznalosti (viz. výše), což je možná o to horší. P. S.: Výroky z dílny ODS "osvětimská lež" (na tvrzení Špidly), "noc dlouhých nožů" (na státní úředníky)a např. dneska označení ČSSD za "hizballáh," to je asi v tvých očích v pořádku. Nevadí, zkoušel jsem se tu nějak zapojovat do diskuzí, ale pohrdání názory ostatních a totální absence tolerance ze strany některých "machrů" z tohoto činí můj poslední příspěvek zde.
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 7. 2006 16:51
Re: dost o politice!!!!!!!
A když je složená daňová kvóta pod průměrem EU, tak to znamená, že bychom s ní automaticky měli být spokojeni? Nebo jak jsi to myslel, ekonome?
neregistrovaný "Zase já"
29. 7. 2006 08:26
Re: dost o politice!!!!!!!
Ještě si dopřeju odpověď na ty daně. Automaticky spokojení nemáme být s ničím, ale věř, že spoustě lidí jsem tímto konstatováním vyrazil dech. Teď totiž musí přemýšlet, jak že je to ten Paroubek vlastně okrádá (oni na něco určitě přijdou), když např. v Rakousku, Belgii, Itálii, Francii, Švédsku nebo Německu tamní premiéři "okrádají" své občany daleko víc z kůže a ejhle, ti lidé dokáží i tak celkem v pohodě žít...
neregistrovaný "2,7 RS"
29. 7. 2006 10:06
Re: dost o politice!!!!!!!
To, že někomu vyrazíš dech tímto výrokem ještě nic neznamená - věci je potřeba vidět v souvislostech, což spousta lidí nedokáže, neboť jim k tomu chybí někdy rozhled, někdy vzdělání... Vývoj ekonomik Tebou zmíněných zemí byl zcela diametrálně odlišný od ekonomického vývoje v ČR a zatímco my jsme se tu 4 desetiletí plácali v komunismu, ony země tvrdě pracovaly na tom, aby se dostaly do dnešního stavu... Institucionální prostředí a právní řád v těchto zemích byl (a stále je) na mnohem vyšší úrovni než u nás (jo, čtyři desítky let kapitalismu jen tak nedoženeš), což také souvisí s efektivitou využívání veřejných prostředků, která je bezesporu vyšší než u nás (pokud máš tušení, jakým způsobem u nás např. probíhá přidělování veřejných zakázek, víš o čem mluvím)... Proto máme celkem v klidu právo se domnívat, že náš stát nenakládá s našimi daněmi dostatečně efektivně(eufemisticky řečeno), což je to okrádání (nemusí to nutně souviset s konkrétní výší daňového zatížení)... Dalším faktem je, že dnešní globální ekonomika je svým charakterem zcela odlišná od 60.-80. let, kdy západoevropské země začaly směřovat ke štědrým sociálním státům - dnes si i tyto země začínají uvědomovat, že bez reforem spočívajících v okleštění sociálního státu to v budoucnu ve světové konkurenci nepůjde... Mohl bych nyní dále pokračovat o tom, že motivací pro výběr vysokých daní je pro vládní strany především posílení svého vlivu ve společnosti atd... Nebudu, tohle na tyto stránky stačilo - jenom nemám rád argumentaci ve smyslu, abych raději přemýšlel nad tím, že v některých zemích vybírají ještě víc než u nás...To není bez dalších souvislostí argument a ani to neznamená, že ony země to dělají správně... A na závěr - sám jsi se vůči Ciellovi vyjádřil tak, že asi nezná fiskální ekonomii, aniž bys o něm cokoliv věděl (z jeho příspěvků rozhodně nešlo určit, zda zná či ne)... Sám jsi se do něj tedy navezl způsobem, který nám tu vytýkáš - takže si nejdříve zameť před vlastním prahem, než zase budeš mentorovat...
neregistrovaný "Zase já"
29. 7. 2006 19:08
Re: dost o politice!!!!!!!
Obracíš to úplně jinam. Já jsem nikde nic netvrdil o tom, jaká výše zdanění je správná nebo cokoliv jiného. Já jenom celou dobu říkám, že to chce respektovat názory ostatních. ciello tu nadává Paroubkovi do prasat a lidskýho odpadu a já se jenom snažil poukázat, že to je ubohý nadávání a zřejmě pramenicí i z neznalosti (přečti si všechny jeho příspěvky a o tý ekonomii snad mojí poznámku pochopíš). Paroubek reprezentuje myšlenkový proud, který je zcela standardní a vládne v mnoha zemích Evropy, takže nadávat mu do zlodějů za soc. dem. politiku je hloupost. Jenom jsem volal po toleranci k ostatním. Jenomže někteří všem, kteří mají jiné názory vulgárně nadávají...
neregistrovaný "Ondřej P."
28. 7. 2006 21:32
Re: dost o politice!!!!!!!
Fandím vám; stejně (přinejhorším jen "hodně podobně") to vidím i já, ale proti určitému typu lidí (našim oponentům) se prostě diskutovat nedá. Je to škoda, už dlouho sním o smysluplné, kamarádské a něco přinášející diskuzi na auto.cz. A místo toho se musím probírat tisíci urážejících příspěvků. Škoda, ale takové už to je, že do otevřené diskuze může psát každý, kdo se naučil abecedu, a stejnětak může každý k volbám, komu je 18. Tak je nechme v jejich mlze. S pozdravem
28. 7. 2006 23:13
Re: dost o politice!!!!!!!
Pískoviště, Ondřeji Pé... to je tvůj cíl... tam si kamarádsky pošprechtíš. Tady musí člověk uplatňovat myšlénky... a na ty, jak jsem zatím měl tu čest, jsi velmi, velmi nesmělý.
neregistrovaný "Integra"
29. 7. 2006 01:44
Re: dost o politice!!!!!!!
Zase zbytecne nekoho urážíš :no: vzpamatuj se chlape.. toleranci te ve skole neucili? Presne o tom psal :yes:
neregistrovaný "Paul"
30. 7. 2006 11:26
Re: dost o politice!!!!!!!
:yes:
neregistrovaný "Paul"
30. 7. 2006 11:25
Re: dost o politice!!!!!!!
:no: :no: :no:
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 13:28
Re: dost o politice!!!!!!!
to jsem rád, že na to HOVADO OBTLOUSTLÝ A AROGANTNÍ PAROUBKOVO máme stejnej názor... ;-) :no: :no: :yes:
neregistrovaný "Paul"
30. 7. 2006 12:33
Re: dost o politice!!!!!!!
Ne všichni :no:
neregistrovaný "milic"
28. 7. 2006 11:59
Re: dost o politice!!!!!!!
Jo, zdá se to šílený, ale po trojlístku Špidla, Gross, Paroubek nezbývá než nostalgicky povzdechnout ... zlatej Zeman. Nikdy bych neřekl, že toho člověka budu moci za něco pochválit, ale jednooký mezi slepými králem. :-)
neregistrovaný "kkk"
28. 7. 2006 12:23
Re: dost o politice!!!!!!!
mas recht :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Z3"
28. 7. 2006 12:07
Re: dost o politice!!!!!!!
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "anonym"
29. 7. 2006 09:41
Re: dost o politice!!!!!!!
nepochopitelný je to, že 90átka není žádná rychlost
neregistrovaný "impala68"
28. 7. 2006 12:37
Re: dost o politice!!!!!!!
s tim narodem poseru tos prehnal, zamysli se nad sebou a seznam se snasi historii.
neregistrovaný "ricardito"
28. 7. 2006 14:58
Re: dost o politice!!!!!!!
Chlapče já historii studoval, vím o čem mluvím.Jsme malý,připosraný národ,který leze do zadku tomu,kdo je mu v danou chvíli nejvýhodnější!Nikdo mi to nevyvrátí...
neregistrovaný "impala68"
28. 7. 2006 21:11
Re: dost o politice!!!!!!!
zkus tu historii docist dal nez do 1.pol. 20 stoleti :-(
neregistrovaný "impnaz"
28. 7. 2006 14:59
Re: dost o politice!!!!!!!
Tak to tu vypadá, že každý, kdo jezdí podle předpisů, je s odpuštěním de*il a levičák. Pro autory příspěvků je jen smůla, že těch je na silnicích většina, s novou vyhláškou souhlasí podle výzkumů 70 procent občanů, ten zbytek jen hodně řve >:-[]
neregistrovaný "Elvis"
28. 7. 2006 22:11
Re: dost o politice!!!!!!!
Jenže těch 70 % procent (pokud je to vůbec pravda) občanů ten paskvil ani nečetla... A samozřejmě to včetně tebe - jinak bys věděl, že to není nová vyhláška, ale novelizovaný zákon... Nevíc to chválí pitomci, co v televizi slyšeli, že bude mít obětí nehod:-O . Každej z nich velmi rychle změní názor, až se mu stane něco podobnýho jako tomu klukovi co spadnul s kola a teď bude muset zaplatit pokutu 25-50 tis. Ten zákon nevymysleli levičáci (i když to ty hovada odhlasovali), ale ten lidoveckej *Šimonovský. Kdyby někdo nevěděl - to je to neskutečný hovado, který odpovídá za to, jak vypadaj naše silnice :no:
28. 7. 2006 23:09
Re: dost o politice!!!!!!!
:-) :yes:
neregistrovaný "kkk"
29. 7. 2006 03:07
Re: dost o politice!!!!!!!
ano :yes:
neregistrovaný "Alessio"
29. 7. 2006 21:39
Re: dost o politice!!!!!!!
:yes:
neregistrovaný "Paul"
30. 7. 2006 12:34
Re: dost o politice!!!!!!!
:no:
neregistrovaný "jirkaf"
30. 7. 2006 21:02
Re: dost o politice!!!!!!!
Az do zavedeni bodoveho systemu s feudalnimi tresty jsem jezdil co se tyce rychlosti skoro tak jako jako Husak s Bublanem. Dnes jezdim casto o neco mene nez je limit, abych nebyl pristizen. Pokutu bych urcite riskoval, ale ridicak ne.
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2006 09:26
JE VŽDYCKY DOBŘE
vědět, kam až ti vrchnost dovolí zajít. Dnes to víš: 0 - 55. To je tvůj koridor života... pětapadesát... dál jsou již kulomety. Ano, ano, pojedeš-li 56 (po kolika ti ukazuje tachometr?) chytíš bodík... a pěknou nadílku do peněženky. Má to jeden háček... musíš bedlivě sledovat zpětný zrcátko... abys nevskočil do cesty nažhavený áosmě z bublanteamu... neboj, až tě předjede dá ti najevo vztyčeným prostředníčkem, jak to tu na silnicích chodí... Hlavně ho nesleduj... dostat doživotí za fotku ministra... to není žádný terno.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "kkk"
28. 7. 2006 12:25
Re: JE VŽDYCKY DOBŘE
>:D dobryyy
neregistrovaný "Paul"
30. 7. 2006 11:26
Re: JE VŽDYCKY DOBŘE
:no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 7. 2006 09:30
Tak mě napadlo
To měření Bublana mi zase připomělo, jak pěkný budíky má Chrysler 300m. :-) >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 7. 2006 09:31
Re: Tak mě napadlo
připomnělo :*)
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2006 10:10
Re: Tak mě napadlo
Nepoznal jsem, že je to 300... moc se mi to ovšem líbilo. :-)
neregistrovaný "AliM"
28. 7. 2006 10:49
Pro řidiče suverény..
Asi tyhle stránky hodně z vás zná..ale jen tak pro zklidnění hormonů na silnicích se
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AliM"
28. 7. 2006 10:50
bez titulku
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 11:13
Re: bez titulku
..jo tohle by mělo být vidět..
neregistrovaný "Alessio"
28. 7. 2006 11:45
Re: bez titulku
ty vole...budu koukat kolem sebe na všechny gazíky a splašeně jim ujíždět! To je síla! :-O
neregistrovaný "Haya"
28. 7. 2006 11:44
MP
MP nemá co měřit, ale starat se o veřejný pořádek.... :no:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "GTI"
28. 7. 2006 12:23
Re: MP
Souhlas :yes:
neregistrovaný "Haya"
28. 7. 2006 12:48
Re: MP
anebo můžou měřit, ale tak maximálně délku svých přirození... :-) 8-s
neregistrovaný "Skyline"
28. 7. 2006 14:07
Re: MP
No tam prave asi neni co merit, proto se rozhodli ten mindrak resit radarem na ostatnich...
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 14:33
Re: MP
čeče... stále častěji spolu navzájem souhlasíme >:D >:D :yes:
neregistrovaný "mates"
28. 7. 2006 15:31
Re: MP
To bude tim kde delas, kazi ti to charakter >:-[]
neregistrovaný "Skyline"
28. 7. 2006 15:40
Re: MP
Jasne, jeste chvili a budem s tim charakterem tam, kde ty ;-)
neregistrovaný "ciello"
28. 7. 2006 15:44
Re: MP
no to právě se Skylinem nejde dohromady... >:D >:D ..
neregistrovaný "Jarda"
31. 7. 2006 18:41
Re: MP
Spravne. Tak by to melo byt.
neregistrovaný "MilanM"
28. 7. 2006 12:35
odchylka tachometra
Pred par dnami vas minister dopravy(?) hovoril na CT v spravach, ze podla nariadenia EU tachometer musi ukazovat minimalne o 3 km/hod viac ako je skutocna rychlost. Neviete niekdo ake je to nariedenie (cislo?) alebo hocico kde by sa to dalo overit???? Vdaka
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "coco"
28. 7. 2006 12:44
Re: odchylka tachometra
To mi přijde jako blbost, třeba Alpina cejchuje tachometry na skutečnou rychlost...
neregistrovaný "Urbi"
28. 7. 2006 13:41
Re: odchylka tachometra
Podle předpisu, nevim který číslo, je u nás (a i jinde po evropě) zajistit, aby tachometr neukázal za žádnejch okolností (sjetej vzorek atd...) míň než je skoutečná rychlost. Přeměřovat může maximálně o 10% + 4km/h. Takže když auto pojede stovkou, tachometr může ukazovat 100 - 114, při 50 50-59.
neregistrovaný "Alessio"
28. 7. 2006 13:38
Re: odchylka tachometra
sakra, už fakt nevím kdo to byl, ale jeden známý měl na fakultě dopodrobna tohle téma zpracované - teď řeknu jen tolik, že ze zákona MUSÍ přeměřovat každý rychloměr, existuje na to norma...
neregistrovaný "Wartburg 353W"
28. 7. 2006 13:46
Re: odchylka tachometra
jak je to podle EU nevim, ale podle CSN byla predepsana tolerance rychlomeru +2 az +10%, nebo tak nejak. A evropska norma bude podobna. Rychlomery i novych aut opravdu ukazuji vzdy +.
neregistrovaný "Jyrki"
28. 7. 2006 21:52
Re: odchylka tachometra
Posledni Svet motoru prinesl test tachometru vybranych vozidel, nejpresneji ukazuje Citroen C4. Pri 50 km/h skutecne jede tusim 48,6 km/h, pri 130 km/h na tachometru byla rychlost vozidla tusim 129,7 km/h. U zadneho testovaneho vozidla nebyla skutecna rychlost vyssi nez na tachometru.
neregistrovaný "Elvis"
28. 7. 2006 22:14
Re: odchylka tachometra
Náš ministr dopravy je bohužel totální imbecil. Jeho dementní výlevy nemůžeš brát vážně...
neregistrovaný "MilanM"
28. 7. 2006 23:56
Re: odchylka tachometra
ako tak sledujem ten vas cirkus tak obidve veci budu asi pravdive :-(
neregistrovaný "a-c"
28. 7. 2006 14:21
co se vam nezda?
maji rychlost v obcich zvednout na 60 a tolerovat 66??? hmmm, to neni ve spouste mest a ulic, co jsem projel, bezpecne. takze zustaneme na padesati a budeme radi, ze toleruji tech rozumnych 10%, coz znamena, ze pokud udrzite rucicku na tachometru pod 60 (resp. mezi 50-60), tak muzete byt v klidu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Elvis"
28. 7. 2006 22:33
Re: co se vam nezda?
To je zajimavý, že dřív to bezpečný bylo a na Slovensku je to zřejmě bezpečný pořád. Nemyslím si, že Češi jsou poserové, ale český politici a úředníci určitě :no:
neregistrovaný "impnaz"
28. 7. 2006 15:01
PRO ADMINA
Některé příspěvky obsažené v diskuzi nemají s tématem ani inteligencí nic společného a na slušném serveru se mažou.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "2,7 RS"
28. 7. 2006 15:29
Re: PRO ADMINA
Nežaluj... ;-)
neregistrovaný "Alessio"
28. 7. 2006 16:00
Re: PRO ADMINA
...na slušném serveru s cenzurou? Kterýpak slušný server má cenzuru názorů? he? ;-)
neregistrovaný "hahafa"
28. 7. 2006 15:10
Měšťáci
Měšťáci mají hlídat pořádek ve městě a ne dopravu !
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "AAA"
30. 7. 2006 10:59
Re: Měšťáci
Přesně tak! S tou tolerancí MP bych to tak růžově neviděl.Protože co se asi tak stane,když Vás nějaký MP individuum bude pokutovat za rychlost, která je "v domluveném limitu 10%"??Co vy můžete?Akorát tak nezaplatit a jít do správního řízení (to taky radí nějakej *, který tuto dohodu zinicioval).A čeho se tak ve správním řízení domůžete?Ničeho,pač tam musí postupovat dle zákona = dostanete původni doby a pokutu + flastr za spravní řízení:-)Takže je to další lež a ta neskutečně zmatlaná bodová sr... platí dál.Proč prostě nemohou vzít bodovej z Německa,kde funguje řadu let výborně???
neregistrovaný "Alessio"
30. 7. 2006 11:15
Re: Měšťáci
ten limit se myslím bude ctít, neměj obavy
neregistrovaný "ZZ"
30. 7. 2006 10:41
ZÁVĚR
Policijééééééé, policijéééééééééééé, všechno tady korupcí hnije >:-[] :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0