Jistě... vždyť se na to auto podívej... překrásnej hatch back. Všechno je na něm premiové - vizáž, motory, vybavení... nemůžeš šlápnout vedle. tohle je to pravý evropský trochu přidrzlý malý auto... na který fakt nikdo nemá. V nižší střední je dnes dokonalá nabídka... jak pro chudší vrstvy, tak pro ty, co nepočítaj drobný... Když tedy nemusíš počítat... vlez do A3... nestárne, má šmrnc a na 250koních dohoníš i svý dávný sny.
Nekaž GTImu radost,každý má jiný názor a je to tak dobře... Ty jako technik to vidíš jinak a GTI to vidí většinou pokaždé jinak >:D ,protože on na to kouká VW brýlemi přes EUrofiltr >:-[] >:D . Ale tentokrát s ním musím souhlasit-A3 se mi vždy líbila,jel jsem s ní z r.97-98 a 1.8T..Docela by se mi líbila,jen ta stať o lidových cenách je GTI trochu scestná >:D >:-[] A3 :yes::yes::yes:
Tak čím začít? Poruchovost asi nemá smysl řešit, to je problém všech koncernových aut. Velká paráda je A3 2.0TDI...na neutrál je díky úžasně nevyrovnanému chodu motoru občas problém udržet ruce na volantu a když otevřeš kapotu, tak máš pocit, že se ti motor chystá skočit do náruče ( a to nemluvím o tom, že výrobní závod neuzná reklamaci, pokud není spotřeba oleje vyšší, než 1l na tisíc km!!!!) Jízdní vlastnosti vcelku slušné, pokud ti teda nevadí, že kdekoliv jinde, než na absolutně perfektním povrchu klepeš hlavičkou jak raper. Ceny naprosto šílený. Mimo jiné mi příjde přinejmenším tristní, že u auta za 1.127.000,- (A3 Sportback, 3.2) připlácíš za klimatizaci, xenony, loketní opěrku, tempomat....atd.atd.atd.
Jenom zajdi....u předchozí A4 se připlácelo i za to, aby vzadu nebyly švihadla:-) Jenom prozajímavost, když si srovnáš ceny MB a Audi, tak překvapivě MB není ta dražší značka....a to nemluvím o cenách servisu. Přední destičky na Allroad 7.000,- bez práce?!?!?!?
Klidně zůstaň sedět, dneska je hrozdný teplo ;-) zkoukni www.audi.de a pusť si konfigurátor, asi nebudeš věřit vlastním očím za co všechno musíš připlacet (a hlavně kolik).. hrozdně sem se divil, ale Mercedes zas tak drahá značka opravdu není ;-\
Poruchovost? Asi máš nějakej mindrák, málo ti tam platěj?
Mám A3 2 roky, jezdí naprosto špičkově, málo které auto se mnou udrží v ostrých zatáčkách krok, nikdy žádná závada!!!
Nedavno sem se v ústí bavil s chlápkem má ji 5 let nalítáno 200 tis bez závady!!!
Platí mi velmi dobře, dělám na servisu, takže jsem z toho rád:-) Samozřejmě to co jsem napsal neplatí paušálně na všechny vyrobené vozy, taky jsem měl A3 (předchozí model) a byl jsem spokojený. Jenom pro zajímavost domá mám nového Yarise a Avensis kombi, mistr na dílně teď koupil Corollu....nejsem fanatický zaslepenec a je mi jasný, že v žádné Toyotě se nemůžu "masírovat" jako v Audi....ale holt jsem chudý a nemůžu si dovolit něco tak nákladného...
A co je divného na tom, že stojím nohama na zemi a přiznám si realitu??? Jo a pro tvoji informaci, za loňský rok jsem byl vyhlášen jako druhý nejlepší přijímací technik v ČR:-)
První A3 byla přesná. Superdrahý vozík na superlevných základech. Vzhled, který byl tak nějak neumětelsky poslepovaný ze čtyřkruhových znaků. Vcelku průměrné auto a to především i mezi mnohem levnější mainstreamovou konkurencí. Aktuální A3 je zcela jiná, je prostě dokonale propočítaná. Výborný podvozek, výborná kvalita, pevný vzhled. Vůz, který si už dokáže s přimhouřenýma očima obhájit nadstandartní cenu. No a to je právě to nejhorší na celém voze. Vím že to zní strašně, nicméně ta otřesně chladná propočítanost, s ní související nuda na pětset metrů čtverečních, ta "dokonalost" a z ní vyplývající image je právě to, co mě nejvíce irituje. Irituje, ale nepřekvapuje, Audi je na tento způsob prezentace specialista. A3 je určitě skvělý vůz, ale já se za ní neohlédnu, nenadchne mě a až tohle dopíšu, bez problému na ni zase zapomenu. Subjektivně je to obyčejný hatchback pro manželky. :-!
Mám takovou hnidopišskou otázku: jak je možné, že každé jubilejní auto koncernových značek je vždy model v téměř maximální výbavě a s jedním z nejsilnějších motorů? Ať si nikdo netvrdí, že se např. většina A3 prodává s motorem 3.2, ani náhodou.. a přitom to zrovna vyšlo. Nedávno měla jubileum Škoda Octavia.. samozřejmě 2.0 TDi, výbava elegance.. Opravdu je to náhoda? Nebo jen další PR bullshit?
Jasně že to není náhoda - štěstíčku se musí jít občas naproti... ;-) Ale co Ti na tom vadí? Je to prostě prezentace automobilky a jednoho prodeji úspěšného auta, tak proč ho neukázat ve vrcholné verzi... Jo, mohli by tam ukázat nějakou 1,6, ale proč by to proboha dělali? :-)
Tome Tomu >:D se nediv,Němci měli vždy dobrou propagandu a uměli si věršinou vše upravit k obrazu svému... :-! V poho :yes: Jinak A3 se mi opravdu líbí,GT se bude smát,ale některé linky,hlavně zádě předch gen A3 mi pripomínají linky na současné Corolle... :-!
Nevim, o co ti jde. Delaji to tak vsechny automobilky, Toyotu nevyjimaje. Jedna se proste o vyrocni model, ktery je dopredu naplanovan a ktery je stejne vetsinou darovan na dobrocine ucely nebo konci v muzeu automobilky - z tohoto pohledu je pak urcite lepsi, ze se nejedna o 1.6 na plechacich. Ja vim, ty jsi z tech, co si rikaji, ze cim min na dobrocinost, tim lepe, a stve te, ze si nemuzes v muzeu prohlednout 1.6 ;-).
Nejde mi o nic, jen mě to tak napadlo.. Co se týče dobročinosti, tak náhodou přizpívám pomeřně často a ne zrovna málo, ale pouze na konkrétní účely :-! Technický muzeum mám rád, třeba v Sinsheimu je fakt dobrý, vždycky když jedu kolem, tak se tam zastavim.. muzeální kousky mám opravdu rád, třeba Golfa jsem si i vyfotil >:D >:-[];-)
A co je na tom divného, že si firma rozhodne, co zrovna teď vyrobí ?
Když budu vědět, že mám zítra narozeniny, nebo nějaké výročí, tak si to můžu oslavit třeba tím, že si dám k obědu něco dražšího a neobvyklého. To by byli hodně hloupí kdyby neudělali to, co udělali.
to opět dozvěděli... zlatá Korea >:-[] ... jo,jo, volant ti rachtá v A3 v rukách, motor se třese jak sulc... prostě... šunka za meloun >:-[] Klid, pánové. Tak především... Lidé si kupují premiovku v nižší střední aby dostali klenot. A ten dostanou. Musíš vědět, že pokud jezdíš mainstream v nižší střední, pak premiovky (A3, BMW1, MB A-klasse, a určitě i C30) ti nabídnou řádově všechno lepší, především jízdu a materiály. O to jde. Můžeš jezdit ještě v nižší střední low-end... a ten ti zase nabídne o řád nižší zážitky oproti mainstreamu. Takže ta A3 boduje ve vizáži především originálním pontonem karoserie - vysoké boky, nízký profil bočních skel, vysoko posazená zadní světla... Neskonalá krása. Oproti BMW1 jde o uhlazený, klidný styl, který přetrvává, jak vidíš roky stále na špici. Pokud vyzkoušíš jízdu, pak třeba v porovnání s Golfem jede A3 lépe za volantem. Velmi inspirativní je nabídka výbavy... jistě... jde o premiový segment. Tak mrkni večer na stránky AUDI, sedni si a sestav si A3 tak, jak by se ti líbila. Ten komu vadí, že si připlácí za kde co, to není ten správnej zákazník. Na premiovku musíš mít vatu. Takže, chceš-li v nižší střední klenot, a líbí se ti A3... nemusíš se rozpakovat... budou ti, co pozvednou palec, ti jezdí v obdobných premiovkách... Zoufalci v low-endu, ti budou tisíckrát vysvětlovat, že to jejich je lepší. Není. Tak se nenech zmást...
Máš naprostou pravdu a nemyslím to ironicky. Stejně tak existují lidi, kteří si koupí džíny za šestku a jsou spokojení, můžou si to dovolit, tak proč ne...a nakonec většinu majitelů ty ceny těší. Když mi někdo zaplatí za instalaci tažného zařízení 80.000,- bez mrknutí oka a ještě na něm je vidět, jak se těší, až se večer na golfu pochlubí, tak jsme spokojení oba. A o tom to je.
Chtěl bych vidět frajera, co se na golfu chlubí s tažným zařízením namontovaným na svém prémiovém Audi >:D:no: . Se ti divím GTI, že se snažíš vysvětlit automekánikovi premium rulezzz. Někdo nikdy nepochopí proč si koupit (mimochodem nádhernou :-) ) drahou a "nepraktickou" A3 místo Octávky nebo nějakého low-endu nižší střední. No a to s tím motorem 2.0 TDI... Ten tam podle mě nepatří do toho auta. ;-) (můj názor)
"Zoufalci v low-endu, ti budou tisíckrát vysvětlovat, že to jejich je lepší." :yes:
Hele joudínku, nejsem automechanik (nemyslím si, že by na té práci bylo něco špatného, to ani náhodou). Pro tvoji informaci jsem se poměrně dlouho živil prodejem vozů AMG, první SLR v republice jsem prodal já, první S65 AMG taktéž. Díky své práci jsem měl a pořád mám možnost si zajezdit v takových autech, o kterých většina z nás jenom sní. A to jak v běžném provozu, tak na okruhu. Myslím, že mám poměrně zdravé uvažování a neházím špínu na něco jenom pro to, že na to nemám. Nicméně mi nepříjde normální u auta za milion měnit deset žárovek ročně a když se fabrika rozhodne, že bude dělat automatické zavírání kufru, tak to má udělat tak, aby se to neopravovalo dvakrát ročně. Jsem naprosto loajální firmě, ve které pracuji, ale nejsem zaměstnanec Audi!!! Audi mi výplatu neposílá a když mám profesní problém, tak mi rozhodně nepomůže. Líbí se ti Q7? A líbí se ti, že na to auto bylo sedm svolávacích akcí ještě před zahájením oficiálního prodeje? Příjde ti to normální?
Jo sorry, jsem si to přečetl znovu... technik, ne machanik, ok. Taky myslím, že na práci automechanika by nebylo nic špatného, jen jak vidím (a slyším) ty kluky u BMW v servise tak mi přijde, že tohle fakt nemůžou pochopit... Ale to asi není tvůj problém jak píšeš. Q7 se mi nelíbí, nemám rád tyhle (vysoké >:D ) auta... Líbí se mi A8, co se kazí na ní? :-)
Na A8? Tak jak už jsem psal elektrické zavírání kufru (u každé bez vyjímky), parkovací senzory, při výměně zadních kotoučů je tak 60-ti procentní nadějě, že se budou muset vyměnit i servomotory parkovací brzdy, čidla zrychlení a světlé výšky (takže z toho máš motorovej člun, v zadu na zemi a vpředu půl metru vysoko:-),pokud máš 3.0TDI tak až letos tam nejsou výtečné keramické svíčky, které se při výměně vydrolí přímo do motoru, poměrně často se mění převodovky....atd.atd. Osmička je bezkonkurenčně a s obrovským náskokem nejporuchovější koncernový vůz.Nepočítám Phaeton, ten je neporazitelný:-)))))))))
generále, je radost číst něco od člověka, který tomu rozumí a jen nesepisuje básnické ódy :yes: . PS: aby to nevyznělo, jako že mám radost z toho, že generál "pomlouvá" koncernová auta, tak vězte, že třeba na legacy se prý dost kroutí kotouče ;-)
Jo na kotouče jsem zapomněl:-))))))))) Na naší předvádečce nám odešli po osmi tisících a na garanci to neuznali, protože byly modrý a to znamená, že jsme brzdili moc prudce a v moc velký rychlosti!?!?!?!?!?! Nejvíc žalob na import chodí kvůli brzdovým segmentům, ty nám moc nejdou:-)
No znám člověka co dělá v konstrukci u MB a ten říkal, že když vidí, jak se ty auta dělají, tak že MB by si nekoupil. Ty máš zase zkušenosti se servisem Audi a jezdíš v Toyotě... Člověk, který dělá paštiky v masokombinátu (nebo kde dělají :-) ) paštiky nejí, protože ví, co se do toho mele... >:D Tak nevím, možná raději nevědět! :-/ Ale taky znám člověka co dělal pro BMW, pak si koupil BMW a je s ním spokojený :-)))
Já teda viděl fabriku MB i Audi a byl jsem nadšený. Ale podle mé zkušenosti je Audi výrazně poruchovější. Co se týká BMW tak o těch vím akorát to, že se mi v nich super jezdí a že se mi nelíbí:-)))
Nemám A3, ale koupil jsem si A4 Avant 1,9 Tdi Quatro. Za dva a půl roku jsem najezdil 170 000 km. 4x mi praskla obrysová žárovka v předním světlometu (to je slabina A4). Jinak je vše O.K., naprosto bez závad. Jízdní vlastnosti v létě jsou slušné (i když ne mimořádné), ale na sněhu či ledu fantastické. Kde ostatní hrabou a stojí,já jedu. Nejsem Gronholm, stačí mi když rozumně jezdím i v zimě. Nyní A4 prodávám, kupuji opět AUDI. Není levná, také mi vadí příplatky za běžné příslušenství,ale to je prostě minus AUDI. Levná auta prostě prodávají jinde.