Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spy Photos: Nový Bentley do terénu bude drahý

220 komentářů

No, koncem týdne jsem diskuze nestíhal, tak nevím, zda tenhle můj ještě někdo bude číst, ale napsat se musím 😄 Debatu Skylina s Lonesem si pamatuji. NIKDE nenapsal nic o TIR. Stejně tak si pamatuji, že už kdysi GTI tuhle "TIR-story" vytáhl :no: Absolutní lež a blábol - asi se spletl a něco špatně zapamatoval. Ano, může se to stát každému, ale mělo by být výsadou velkých dokázat uznat svou chybu. No, někdo je holt posera a nedokáže se omluvit. O Accordu nevím - to si neuvědomuji. Ale ono je spousta věcí, kde si GTI vydedukoval nějaký svůj názor a pak ho tu předkládá... :no: Např. já jsem nikdy nevlastnil Citroën C5 a on mě do několikrát pasoval do role jeho majitele. :no: Tudíž si oprávněně myslím, že pravda je na straně Skylina :yes:
I já se připojuji...
vidim to podobne
GTI, mam tvé příspěky rád a vím, že normálně vystupuješ mnohem dospěleji než většina fóra. Tentokrát bych ale řekl, že Skyline si opravdu nikde nehonil triko s accordem. Je to asi omyl na tvé straně, GTI, což se stane každýmu. Normálně bych to přiznal a řekl sorry. Když bude mít Skyline rozum, tak to vezme a diskuse může zase normálně pokračovat.
Locku, sorry, ale s timhle souhlasim. Kdyby ted Kia postavila neuveritelnou karu, tak bych si ji stejne nekoupil. A se mnou spousta dalsich lidi. Protoze ta znacka mi zatim nedava tu radost, jakou by mi dal (trebas i objektivne nepatrne horsi) Aston Martin nebo Bentley. Az bude Kia stavet ty neuveritelne kary 30 let, tak ji zvazim. Ale zaplatpambu si muzu dovolit luxus nekupovat vsechno racionalne a nejit automaticky po krabici s nejlepsim pomerem cena/vykon. A ty bud taky rad, ze vsichni nejsou takovi poctari, protoze jinak by na silnicich jezdila jen korejska auta.
No a to je prave to, co jsem napsal - co te k tomu autu tahne. Ja jsem proste "technicky typ" a kdyby Honda davala do Accordu nejakou osmiventilovou plecku, ktera je v kde cem, uz by to bylo "jen" krasne auto, ovsem bez "duse". 6.75 Turbo v Continental T neni zadny zazrak techniky, ale je to proste kus motoru. Nove kupecko s nejakym motorem z Audi, byt treba dobrym, u me design nezachrani. /// Vsak prave ten konzum nemam rad, proto bych si nikdy nekoupil A3, ani kdyby se mi libila - nevidim nic zajimaveho na aute, ktere se lisi jen znakem na kapote, ale jinak si to muzes koupit v 10 dalsich variantach. Problemy se specifickymi znaky muzou podle me mit jen dve EU automobilky - BMW a MB, je ale jen jejich problem, ze se cpou tam, kam nepatri (mel jsem moznost jezdit s B-klasse 150 a byla to tragedie). Vse ostatni je mainstreamova konfekce (Opel, VW, Ford, Renault, PSA...), stejne jako Korea - tady zadna specifika nevidim, jen v designu (doba "ruzneho urceni" u techto automobilek skoncila tak pred 15-20 lety).
Puvodne jsem se tyhle diskuse vubec nechtel zucastnit. Ale ty me vzdycky motivujes😉 K tomu co jsi napsal mam jen :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Jasne, ze jsem Accorda ridil - '93 2.0, '97 2.2 VTEC, '04 2.0 i-VTEC a '05 2.4 i-VTEC. Jestli jsem to sem psal ale netusim. Proc, zajimaji te zkusenosti?
Zle si ma pochopil 😉 . Nech v tych autach jazdi ktokolvek, kto na ne ma - ale pocuvat kohokolvek je velmi nebezpecne. Zbohatlik bude chciet dnes Bentley SUV , zajtra Ferrari SUV, a pozajtra supersport Range Rover... Nakoniec bude zabity povodny charakter znacky, ktory je vynimocny. Ja urcite nechcem dosiahnut stav, kedy budu vsetky znacky vyrabat vsetky kategorie aut.../// popularita SUV je docasna. Bohuzial sa mylis, ak si myslis , ze o bude na dlhsie. V USA uz zakaznikov klasicke SUV prestavaju bavit a pozornost US vyrobcov sa v aktualnom vyvoji presuva na crossovery. A ta moda zas dorazi (s oneskorenim) aj sem... (Btw. nie je velkym a priestrannym autom aj MPV? Je, ze ano... 😉 Ale predavat sa v EU moc nepredavaju. Aj to je ale o (ne)mode). /// Teraz k tym legendam a vynimocnemu duchu: keby si robil v marketingu, tak by si vedel, ze to PR-kecy nie su. Su to marketingove nastroje (ktore je velmi vyhodne vlastnit pri praci so znackou na trhu). Potom treba rozlisovat medzi tym aka je kvalita a marketing konkretneho auta, a aka je kvalita a marketing znacky ako-takej. To su dve rozdielne veci. 😉 Kia moze postavit neuveritelne dobre auto, kt. sa stane hitom a bude na spici (to mas pravdu). Ale take auto, este nedokaze prepozicionovat hodnotu znacky. 😉 (Dokaze ju trosku posunut, ale nic viac...). Myslim, ze nikto sa nebude v pripade dobrej Kia odvolavat na tradicie. Kto bude chciet si ju kupi, kto bude chciet si kupi tradicnu znacku (pretoze nebude doverovat znacke Kia vseobecne)... tak to na svete bezi.. ///Tvoja posledna veta je zvlastna. Nerozumiem jej....alebo neviem ako to myslis. Daewoo ma napr. 50. rocnu historiu, ale tradicie chybaju... Ak to beries tak, ze by si si kupil perfektne Daewoo (Chevy) a kasles na tradiciu - a ide Ti o realitu "tu a teraz", tak OK. TO chapem. Patris k vacsinovej populacii. Ale pochop aj Ty, ze su aj ludia, pre ktorych su auta dajme tomu vasnou a chcu daleko viac nez "tu a teraz" (a tym su trebars urcene tie tradicie u znaciek). 😉
Mimochodem je to velmi povedený motor a řekl bych že XJ i docela sluší
:-! :yes: era porsche nezkoncila, trochu usnula, model 996 byl krokem zpet ku slave a dnesni 997 a jeji variace GT3, Turbo, Targa nam jen dokazuji, ze cayenne porsche nezabila, naopak presne naopak. Jestli se cayenne nekomu nezda jen proto ze od mala vi ze porsche je maly kupe s tema kulatejma svetlama a kachnim kridylkem je to zaprdeny nazor. Bentley a SUV proc ne ale Ferrari SUV to uz by bylo moc i na me.
Už aby to bylo...tohle čekání nesnáším >😒]
To buď v klidu. Než k něčemu takovýmu dojde, budeme rádi, že budeme mít peníze na vodu. Nějaký auta nám budou ukradený.
Tak krejčí už bere míry.... jeden z dvojice GTI-Skyline bude mít z osdtudy kabát 😄
A kdo by měl jezdit podle tebe v takových autech? Potomci Habsburků pokud mají správné vzdělání a původ? Někde výš je dokonce napsáno něco o dočasné momentální popularitě SUV. Do háje kdo se diví té popularitě velký prostorný auto který jede a prodává se co je na tom k nepochopení. Momentální móda SUV rozhodně není. Tobude na dýl. Legendární značka nějaký vyjímečný duch apod. to jsou jenom PR kecy. O úspěchu vždy rozhoduje kvalita(+ marketing) toho daného auta individuálně. Kdyby teď třeba Kia postavila neuvěřitelnou káru jak designově tak technicky na špici ať už v jakémkoliv segmentu tak se stane hitem a na tradici by se odvolával právě jen ten co nemá peníze nebo si koupil dřív jinou objektivně horší káru od nějakého "tradičního" výrobce. Tradice je prázdné slovo, historie ta ale ne.
Neviem, či je to auto, ktoré si mal na mysli : [odkaz]%20(full).jpg… Volalo sa Torrero a ako prototyp ho vyrobila kanadská spoločnosť Vehma (výrobca súčiastok) v r. 1989
ó ty první ligo >😒]
:yes: :yes:
aku mash ty karu, nex sa pobavime?
Vidis, mne zas nevadi ci je od kapotou koncernova masovka, alebo nieco vlastne. Dnes uz v tomto smere zle veci nenajdes...a ak sa ta masovka podari spravne "vyslachtit" tak nie som apriory proti (...tu je t. Obsah znacky pre mna tvori trebars ta kastla, interier, estetika, schopnost vidiet v tom vsetkom spojitost s rokom 1xxx aj v 2006, sluzby, a ...velmi vela drobych detailov okolo auta a znacky, ktore je tazke popisat. /// Ano ta doba nie je daleko. 😒 Pred 80. rokmi ale trh vyzeral inak. Vtedy neslo o to pocuvat trh...trh ako ho pozname dnes neexistoval. Tradicne znacky vznikali na zaklade myslienok autorov, a formoval sa tym ciastocne aj trh. Nebezpecenstvo pre mna je v tom, ze dnes udavaju smer ludia, kt. maju peniaze ale nie schopnost vnimat veci v sirsich suvislostiach. Povedie to k vytvoreniu plnoformatovaych znaciek a la Toyota (aby sa uspokojil kazdy, kto na to ma...) a myslim si, ze sa tym EU znacky pripravia o svoje specifikum. Je teraz ale len otazkou toho, ci to niekto povazuje za normalny vyvoj, alebo chybu vo vyvoji. Pre mna to je to druhe - posuva to znacky do konzumu na sposob Burger Kingu. Ale to je na dlhsiu debatu a na dlhsi cas... 😉
Hodil jsem Ti odpověď do mailu... 😉
Já se také domnívám že je to tam nebo tedy někde kolem - já tam našel svůj odkaz, že Skyline píše, že má Hondu... tak to muselo být někde před 20.6.
No koukl jsem se a Skyline nikde v tom článku k Pankem své vlastnictví hondy accorda nezmínil.... 😲
skyline..napisal si ze nikdy si nemal accorda..ale ridil si to nekdy? 😉
Nemám důvod si tu nas tebe cokoli vymýšlet.
Mě nemusí nic vycházet... já mám svědomí čisté. S černým Accordem jsi to přehnal...
Nejsi schopen si zapamatovat, ze jsem o osobaku psal uz kdyzs me takhle uboze napadl minule - proc si myslis, ze tva pamet ke starsim vecem je lepsi? Neni kadrovaku, neni. Proste sis to vymyslel.
teda - důvod...
😉 :yes:
Ujizdela ti nejen puda, ale i nervy, tak sis chtel pomoct podpasovkou a lhanim. Nevyslo ti to a dnes ses jen dal ztrapnil - "tenkrat jsem nepriznal ani osobak", ze? :no: :no: Accor😜 nemuzu najit neco, co neni. Je to tedy na tobe.
Co svítá? Mám stále stejné vědomí. Podzim - Tirák, kolem 20.60 černej Accord.
A díky za pochvalu :yes:
Máš pravdu. Jen mě mrzí, že jsem myslel, že GTIho příspěvky to nebudou... 😒
Hledám to. Je to někde kolem 20.6. tedy buď 20, nebo dříve.
Díky, Tobě taky. A zítra nashledanou. 😉
Peytle, já Tě rád čtu, tak žádný úprky z auto.cz... 😉 Přátelská rada - někdy tu nezbývá, než určitá vlákna diskuse ignorovat... Není to sice ideální přístup, ale na netu je občas potřeba... Bohužel... ;-\
Mě žádná půda neujížděla ani neujíždí. ano, tam jsem ti to připoměnul poprvé. najdi ještě příspěvek o černém Accordu, musí to být někde kolem 20.6. Kolem Pankeho...
Peytle čaues kámo, měj příjemnější odpoledne a zítra se na kus řeči stav. 😉
Uz ti svita?
Lzes porad dokola, klasicky kolovwratek. Kde jsem to rekl? Najdi to, spino.
Našel jsem hovor s BMWestem a tam je jen můj odkaz na to, že Skyline píše, že valí Hondu... tak to musí být někde kolem. Je to článek z 20.6. o manžerovi Panke z BMW.
Nemám důvot lhát Skyline...
dobře...keep searching 😄
Je to jeste horsi, ty spino - mas smulu, nasel jsem tu diskusi, kdes me obvinil poprve - bylo to, kdyz ti pod Almerou zacala ujizdet puda pod nohama. Tak co, ty spino, co ten osobak? Pro ostatni: je to tady, prispevek ode me z 20.6. 8:18: [odkaz]
Nic nepřekrucuji... tvrdíš tedy, žes tu nikdy nenapsal, žes jezdil v po USA tirákem a že valíš černého Accorda?
To jsem já...
To jsem já...
to jsem já...
Mě nemáš co omlátit, neb si tu na sebe nevymýšlím... já ti píši, žes někde kolem maňáskového divadla uvedl, že máš černého Accorda a předevčírem tu máváš Civicem.
Snad pro dnešek. Protože s takovou nemám moc chuť se sem vracet... Kluci, mějte se a vzpamatujte se.
Jde jen o to, že pokud chci zde solidnjě diskutovat, nemohu tě ujišťovat, že mám astona v garáži, když ve skutečnosti tahám za sebou kačera na provázku. A nepiš mi prosím tě nic o velkorysosti, jo.
Asi ses přehřál. Pročpak bych si tak asi vymýšlel? :no: Máš rozum?... Kdyby mě nazarazila nelogičnost informací co tu Skyline postupně vypustil... neodkážu snad na to, ne?
Minule jsi me obvinil uplne stejne - odpovedel jsem ti uplne stejne, jen jsem si nechal pro sebe, cim jsem jezdil (nebylo to tematem prispevku, nezpochybnovals, ze jsem tam byl - tvrdils, ze jsem jezdil Tirakem). Neprekrucuj to, spino. Zadne americke bloudeni neni a nikdy nebylo, to jsou jen tve berlicky, kterymi se snazis s tech hovwen vyhrabat. :no: :no:
Myslim, ze dal uz to rozebirat nemusim, chapu, proc to vidis, jak to vidis a nakonec kdyby Cayenne vypadal jako FX45, mozna bysme jeste jasali, jak super auto Porsche vytvorilo (aspon ja povazuju FX za jedine krasne full-size SUV). Uvidime za par (desitek) let, treba Porsche prestane SUV delat a prejde na hydroplany a tradicionalisti budou rikat "jezismarja, Porsche a hydroplan? Fuj, proc nezustali u SUV?" 😉
Na rovinu - ja bych v pripade kadrovaka velkorysy asi nebyl. Na druhou stranu, nikdy bych si nedovolil kohokoliv obvinit tak, jako on ted me. Klidne mu omlatim o hlavu jeho vlastni prispevky, pokud by k tomu byl duvod, ale nikdy bych se nesnizil k tomu, abych si takhle vymyslel. Tiraky, cernej Accord, boze to jsou kraviny. Kasat triko na netu si nepotrebuju a kdyz se nad tim zamyslis - byl bych pro tebe vetsi machr, kdybych US brazdil v tiraku misto osobaku? Byl bych vetsi machr, kdyz bych mel Accorda, nez kdyz mam Civika? Ani ne, ze? Tem obvinenim proste chybi zakladni logika...
Mě hlavně zaráží, že to prostě nemá žádnej důvod. Je to prostě zcela zbytečně a účelově vyvolaná hádka, která k ničemu nevede. To bych čekal od nějaký třináctky. Jsem vážně vyvedenej z konceptu. Nechápu, o čem se tu vlastně bavíme?! Himl, tak jsem blázen já, nebo GTI?
Ano, to je presne ta diskuse, o ktere je rec. Nic o tom, ze bych brazdil USA tirakem, jsem tam ovsem nepsal. Proc taky? Nevim, proc bych tvrdil, ze jsem jezdil tirakem, kdyz jsem jezdil osobakem... 8-s
Lzes, neni co vic dodat. Najdi to a omluvim se. Oba vime, ze to nenajdes. Neni co.
Bráško, nech už těch plků o maňáskovym divadle - opakuješ se hochu a kecáš. Nejsi schopen dokázat svou pravdu ale bohužel ani to že se pleteš. Nemám nejmenší důvod zastávat se Skylina ale dnes si vymýšlíš a ty to dobře víš. Jen se nechceš shodit. Zklamals mě. Myslel jsem že jseš trošku charakter... :-!
To klidne muzes 😄 2) prave na panu Studebakerovi jsem chtel demonstrovat, ze bude-li i Bentley nadale trvat "na svem", muze dopadnout stejne. Pisemne poslani je fajn, ale dnes neni rok 1xxx, ale 2006 a to je dulezitejsi, nez co napsal zakladatel. /// Nesouhlasim. Je rozdil, jestli je pod kapotou koncernova masovka, nebo neco vic. V cem je vylocnost znacky, je-li smontovana z koncernovych komponentu a jina je jen kastle? /// 4) uz jen to, ze se nad tim uvazuje znaci, ze ta doba neni daleko. A nemyslim, ze poslouchat trh je nutne cesta do pekel - vzdyt prave poslouchani trhu pred 80 lety udelalo z normalnich znacek to, cemu se dnes rika "tradicni". Kdyby tenkrat trh neposlouchaly, dopadly by jako ten Studebaker - par kousku v muzeu. /// Zalezi, co te k te znacce tahne. Kdyz mi do Mozart Kugeln zabali "koko je z koookosu, daaame si doo nosu", holt uz to pro me prestane mit smysl. Mozna se to bude jmenovat stejne, ale co z toho? Kazdopadne pokud se za Bentley budes bit, nemam proti tomu nic 😉
Nic jsem nevymyslel... dole píšu, kde myslím, žes to napsal... Oba víme, žes Accorda uvedl...
A co jako myslíš že dělám... 😄 já nejsem schopnej si vybavit, kdy bylo maňáskový divadlo...
Byl jsem a nadále jsem velkorysý. Ostatně po zkušenostech se Skylinem a jeho neúspěšným trapným pokusem o to "maňáskové divadlo" to ani jinak nejde. Já chápu, že čas od času se tu někdo chce udělat zajímavým... třeba v černém Accordu... nebo v tiráku... ale když už je toho moc... zeptám se na to. jakou reakci to u té potrfené h... (oblíbený termín Skylina) vyvolalo vidíme. Jestli ovšem je tu něco, co by tu mělo být zásadně nepřípustné, pak je to realizace vlastních vzdušnejch zámků. Komparsistou v týhle komedii bych být nechtěl...
:yes: Jo jo - už jsem v tomto týdnu psal ke Cayennu, že mi způsobuje slušnou schizofrenii... 😉 Taky bych mnohem raději viděl Porsche v situaci, kdy vyrábí jen sporťáky a přitom je na tom finančně stejně jako dnes... 😄 Bohužel (či bohudík?), vydali se touhle cestou a co by je čekalo v té druhé už můžeme jen hádat... 😉
Jak, plácáš... Americké bloudění jsme pod tlakem uznali... teda... opatrně... jen v osobáku 😄 Minule jsem Skylina načal a nepřiznal ani osobák >😁 I tak to tu chodí...
O to mně vůbec nejde, GTI. Ani v nejmenším. I když totiž připustím, že máš pravdu a Skyline skutečně nemluvil pravdu - každej kluk má potřebu si před kamarády vykasat triko... Jsou horší věci. Chceš být osobní, budu osobní. Víš, co mně na Tobě vadí? Že jsi jako můj otec. Ten taky nedokáže bejt velkorysej. Uděláš chybu a bude Ti ji otloukat o hlavu při každý příležitosti. A to nedokážu vystát. Chybujeme všichni. I Ty sám. Vezmi to na vědomí. Tuhle nechutnou debatu jsi zcela zbytečně vyprovokoval a jde na Tvý triko. Příště zkus bejt velkorysej. Vykasej si triko. Jsi mezi klukama. Tady se to může...
GTI, najdi to ty!
>😁 >😁 jakej odpad? Já žiju v domění, že máš černýho Accorda, skyline? >😒] >😒] :yes: Teda nemusím ti doufám říkat "tiráku" 😉 Jo, hochu... sny jsou mocnou čarodějkou 😄 😉
Tak kde jsou ty dukazy? Oba vime, ze lzes - a ty se to ted snazis uhrat do autu. Ale vymyslet lzive obvineni zabralo sekundu, zatimco vyhledani dukazu, ktere by navic dokazali, ze lzes, to uz by bylo na dyl a navic by ses musel hanbou propadnout, ze? :no: :no:
Hezky nás to rozproudilo 😄 Tak - někdy po "maňáskovém divadle" vedl Skyline s BMWestem diskuzi a uvedl tam, že valí černého Accorda. Já tam někam napsal příspěvek - Špatně, všechno špatně... tak kdo to najde, sem s tím. Matně si vybavuji, že to byla diskuze o BMW... ale to je tak na 30%...
GTI, tuhle diskuzi ukončíš tak, že ukážeš důkazy
Lzes, nikdy jsem takove veci nerekl. Dokaz to, nebo se omluv.
Boze co ty jsi za spinu a chudaka... Ze jsem "priznal" Civika?!? V cem jsem ho priznal? Jsi kadrovacky odpad.
Ano, to vsetko ja chapem...viem, ze v kontexte historie bude raz Caeyenne prvym autom, ktore kedysi davno zalozilo tradicu SUV od Porsche. Na tom ja uz nic nezmenim. Panamera - bude to odklon od 2dv. sportakov, ale nie az tak daleko. Je to SPORTOVE 4dv. coupe - nie CESTOVNE 4dv coupe (ako MB CLS). Takze pre mna to nie je tak bolestivy pechod ako ku Cayennu. Panamera je pre mna dokonca nieco ako moderny posun v nahlade na znacku. Cayenne...je ...no stale barlicka k ziskom. (Inak aj ja to chapem. V tom prispevku na kt. reagujes to rozoberam aj z pohladu automobilky - tam to ma istu (aj ked trosku zlahcenu logiku)). Ono to ale nakoniec moze byt aj tak ako pisem v inom prispevku nizsie, ze konkretne u Porsche to "nezvladame" kvoli tomu ako bol cayenne navrhnuty....)
je to zbytocne... ...GTI aj tak nikdy neprizna ze klame... ;-\
důkaz...jinak jen plácáš :no:
Jistě... ty tu můžeš psát cokoliv a když se tě na to někdo zeptá... je špína. Zajímavá logika...
Ale on tu přece je klid a mír. Nebo ty usiluješ o nejakej všesvětovej mír? Jestliže tu začneš vypisovat story o svejch garážích... neboj, připomenu ti to, pokud mě na tom něco nebude sedět. O hře na borce to tu snad není. Ao o hře na borce v US tirákách už vůbec ne.
ty wole, google mlčí... Mám ale dobrou paměť a v jedné diskuzi jsi Lonese docela proháněl za to, že nebyl v americe a stejně jí chválí...sakra, ale po dčím to bylo, to bude už nějakej ten pátek dozadu... ;-\
Nenapsals, co sis ode me precetl. Napsals nepodlozene lzi. To je vyznamny rozdil, ktery se na vyssi bolsevicke asi neucil. Jsi spina. Nic vic. :no: :no:
Hezky z tebe leze ta Amerika... 😄Zkus ještě zapřemejšlet, jestli to fakt nebyl náhodou Tirák... Jsem rád, že si matně vzpomínáš na diskuzi z BMWestem... tehdy jsi uvedl, že valíš černého Accorda. Civika hledat nemusíme... toho jsi přiznal >😒] Skyline... že se nestydíš... P.S. A má slova, resp. věty dobře chápej. Žádná ***, žádnej kádrovák... čtenář, Skyline... jen pozorný čtenář... 😉
Chcete si navzájem něco vyříkat z očí do očí? Fajn. Já jsem pro. Taky bych se s některými z vás osobně setkal. Pojďme se domluvit. Domluvme se a někde se sejdem. Kluci se poperou a my rozumní si v klidu popovídáme nad nápojem dle chuti. A na stránkách AUTO.CZ opět zavládne klid a mír...
Ja vedel, ze kdyz uz ta spina kadrovak nema ani tolik cti, ze by se do shaneni dukazu pustil sam, je potreba ostatni nejak namotivovat 😄 Prihodim dalsi petilitr, jestli najdes to s tema tirakama a prihodim jeste par stovek, pokud najdes tvrzeni, ze mam auto, ktere jsem ve skutecnosti nemel. 😉
Hoo...tak to sa musim ohradit! 😄 😉 Bod 2.) Ano, su znacky, ktore ctia tradicie. A Bentley (je este stale) jedna z nich. Maju dokonca pisomne zaznamenane nejake charakteristicke poslanie, ktore casto formuloval zakladatel. A Bentley je to spickove, vykonne cestovne auta. Takze ono to nie je tak jednoduche, ze tradicia bola tvorena tym co zarabalo doteraz. (Pan Studebaker mal koniec-koncov tiez moznost to zmenit...ale trval na svojom.) /// V dobe koncernov su znacky vsetky. Koniec-koncov aj VW je len znacka. Koncernu, ktory sa vola (nahodou) tiez VW. //// Bod 4.) znova, nie je to uplne tak. 😉 Keby to tak bolo vnutri VW by neprebiehal boj medzi ludmi, ktoriu idu po zarobkoch, a ludmi ktori ctia tradiecie. Ten Bentley SUV by bol prinajmensiom schvaleny do vyroby. Zatial bol zamietnuty. A ako pisem vyssie: su ludia ktori vedia ze nechat si diktovat trhom (bohatou klientelou) je cesta do pekla. Takze ano. Zivot je boj. Aj boj medzi Nizkymi a vysokymi hodnotami. /// A este nieco.... 😉 Vies, ja mam auta rad...a ak sa mi nepaci, ak nejaka znacka niekam smeruje (aj vzhladom k jej danostiam), alebo nevyraba uz dlho to co ju preslavilo, tak nad nou nezlomim palicu....o to viac sa snazim bojovat za nu (tam kde mam moznost), alebo aspon "kricim" do sveta, ze nieco je zle (tam kde nemam moznost to ovplyvnit rozhovorom, argumentom, atd...) 😉
ty wole, pětilitr? jdu hledat, ať má GTI pravdu, prosííím >😁
jj :yes:
Normalne nemam potrebu se rozepisovat na adresu jinych prispevatelu a zakladat na to nove vlakno, ale jista spina uz dneska prekrocila vsechny meze. Poporadku (nelze ocekavat, ze spina predlozi nejake dukazy a podle toho, ze nereaguje na me vyzvy k tomu tak ucinit a misto toho dal pise, jako by mel pravdu), tady jsou komentare k jednotlivych kravinam: 1) Skyline jezdil po USA v tiraku - Skyline tady jednou napsal Lonesovi, ze mu jeho nazory na USA prijdou smesne a ze je z nich poznat, ze tam nikdy nebyl. V nasledne diskusi pak Skyline mimo jine napsal, ze USA projel celkem slusne, nikdy vsak nenapsal, ze by to bylo v tiraku. Skyline v USA jezdil osobaky a pick-upem. PS: toto obvineni jsem spine uz jednou vyvratil, vidim, ze ani tak se nestiti znovu s nim prijit /// 2) "Skyline tvrdil, ze jezdi cernym Accordem" - kdo tohle me tvrzeni najde, dostane petilitr. Diskusi s BMWestem si matne pamatuju, o tom, kdo cim jezdi ale nevim a nemam dojem, ze by se to probiralo. /// 3) "Skyline najednou tvrdi, ze ma Civika" - Skyline to netvrdi najednou, Skyline uz to sem napsal vickrat, po te, co byl tazan. /// Kadrovaku, bud predloz dukazy (chapu, ze u eSTBe jste to delat nemuseli), nebo bud chlap a omluv se.
Tohle je vážně ubohost. Je to fakt nedůstojný dospělejch a normálně uvažujících lidí. Jestli se tu hodláte do sebe pouštět při každé druhé debatě, tak potom nemá cenu zabíjet na tomhle portálu čas. Tak dobrá rada na závěr vy moralisti - přestaňte jeden na druhýho házet špínu, přestaňte si nadávat a proboha nelžete - hlavně sami sobě. :-! 8-s
peytle... :yes: . jedu v tom s tebou. někdy už si říkám, jestli je to normální, nebo jsem se omylem nalogoval do nějakého ústavu
Mýlíš se, naopak, já jen upozorňuji na několik skutečností, které jsi tu od podzimu uvedl ve svých příspěvcích.
Ano, trapné je, pokud tu budeš psát, že znáš poměry v japonsku, neboť tam máš 4 gejši. Trapné je, pokud se tu budeš snažit vnutit myšlénku, že máš 911ku, přitom to tak nebude. To považuji za trapnost já. A proto upozorňuji na určité zajímavé skutečnosti ze Skylinových příspěvků. to je vše. Nic proti němu nemám. On toho proti mě má mnohem víc. Také se o to v rámci "maňáskového divadla" pokoušel...
Nechci, aby ses obhajoval. Napsal jsem ti, co jsem si tu od tebe od podzimu přečetl. Moc rád bych to zpětně vyhledal. Je ale šílené se brodit nazpátek. Zktatka je - tirák, Accord, Civic.
Je mi z toho trapně. Opravdu mi to přijde nechtutný, zbytečný a nedůstojný. Na tomto místě vyzývám všechny, aby se už NIKDY nic podobnýho neopakovalo. V opačném případě ze přestanu chodit a přispívat. Nečekám, že se vám z toho rozklepou kolena - na to jsem příliš malej Marko... Ale možná to, alespoň pro některý z vás, bude motivace. Doufám...
No, to máš pravdu, přesně ten dojem mám také, a proto jsem Skylinovi připomenul jeho pár minulejch diskuzních příspěvků.
Na jedne strane beru, ze je ti jedno, kdo co ridi, na strane druhe by ti nemelo byt jedno, jestli nekdo keca, nebo se mu da verit. Kadrovak se snazi podkopat mou duveryhodnost kupou lzivych obvineni, nemuzes cekat, ze si to dam libit.
Nemusíš dodávat nic. O lhaní to tu snad není.
:yes: :yes: :yes: ...ano, spravne...ten zisk bude okamzite. Posun znacky inam sa ukaze az po rokoch - je to taka casovana bomba. ;-\ Inak suhlasim takmer na 100% (a vyssie som to napisal podobne). Akurat si myslim, ze pri kvalitnejsie odvedenej praci mohlo aj Porsche ako samostatna znacka ustat to ze je vyrbcom sportakov. Ale tie tlaky od akcionarov na (rychlu a vyskou) ziskovost boli v tomto pripade asi prilis silne. 😒 Niekto sa nechal zlomit na projekt SUV a asi dufal, ze az sa ukazu negativa, nebude to on, kto to bude musiet hasit...
mě příjde ale korektní své tvrzení nějak podložit,ne?
Jsi odpad, presne jak pisu. Lzive jsi me obvinil a ted jeste chces, abych si dukazy o nevine obstaraval sam? To snad nemyslis vazne! Presumpce viny a la bolsevicka kadrovacka svine? Jo jo, kadrovaku, snad tenhle odpad jednou nekdo vyhladi :no: :no:
8-s
No až je to tu v *. Opět obviňování a oheň na střeše. Abych pravdu řekl, mě je uplně jedno, jestli Skyline sedlá tírák, accorda, civic anebo bmw. Zrovna tak mě nezajímá, jestli GTI brázdí pokojíček 911 od buraga anebo jezdí apoštolem. Proč si lidi takhle znepříjemňujeme odpoledne?? Na mě to tu začíná dělat dojem, že se tu určitá skupinka lidí zbavuje mindráků. Bavme se, když ne o autech třeba o ženskejch :-!
apostoly ani omylom.... 8-s
Tak trochu nesouhlasim - muj nazor na Cayenne je tu dobre znam (no pokud nebyl, tak je tady nekde kolem 😄 ). Nicmene, kdo si dnes muze dovolit ho nedelat? Rozdil mezi "beznou" automobilkou a "tradicni" automobilkou je v tom, ze ta "tradicni" se snazila delsi dobu zit jen z toho, co byvalo kdysi davno, aniz by se snazila reagovat na svet kolem. Nekolik jich to stalo "zivot", alespon ten samostatny (Jaguar, Lambo, Bugatti...) a ten zbytek, ten se musel zmenit. Kde je psano, ze Porsche = sportovni auto a nic vic? Vzdyt uz Panamera je mimo jejich "tradicni" program. Neni mozne Porsche kritizovat za vstup do noveho segmentu (at uz si o samotnem aute myslime cokoliv), protoze v kontextu doby i tohle patri do vyrobniho programu. Vzdyt v dobe, kdy se Porsche profilovalo jako vyrobce sportovnich aut zadne SUV neexistovaly a sportak byl obecne povazovan za vrchol, kazdy snil o tom, mit ho jednou v garazi. Jenze dneska? Sportaky jsou porad vrchol, ale uz ne jediny. Kdybych to mel priblizit, driv byly sportaky jako Porsche, Ferrari apod. spolecne s RR neco jako Kilimanjaro, vysoko nad ostatni produkci. Dnes tomu tak neni, automobilova produkce je jak Alpy - vrcholu je mnoho a nejsou od sebe zas tak daleko vyskou. PS: i ja bych byl rad, kdyby SUV v programu Porsche nebylo, vzhledem k tomu, jak to soucasne vypada...
No já to třeba zkusil. Pan Google říká, že Skyline a BMWest se oba účastnili čtyř diskusí. A v ani jedné diskusi se slovo "Accord" nevyskytuje. Teď babo raď... 😉
...pro soudruhy z IG Metall je potřeba někde brát. Ale zůstaňme optimističtí, pan Pi-něco-rieder už více než jednu nebo dvě značky neobětuje. Už jen pár miliard eur a nakonec se možná podaří prosadit, že němečtí dělníci ve Volkswagenu začnou zase pracovat a koncern bude zachráněn!
Ja ju dole otvorene pomenovavam - ano, je to Porsche... 😉
Promiň, ale nemám, co bych dodal... :no:
GTI, zkus to najít...to je docela závažné obvinění,ne? 8-s
Ja trebars viac-menej suhlasim s Peytlom... 😉 Carera urcite ostane Carrerou, Boxster tiez Boxsterom, ale znacku "Porsche" ako-taku Cayenne posuva niekam inam. Uz to nie je to PORSCHE = vyrobca sportovych aut. ;-\ A ten Cayenne: hmmm...keby Porsche islo vlastnou cestou a pripravilo kratke vysokovykonne SUV s 3. (alebo aj 5.) dverami v podobnom style ako je dakarsky speial Pajero Evo (drzi, nekomprominy, sportovy s klesajucou strechou a la coupe) - tak si poviem: "No, je to sice SUV od Porsche, ale je to ich a originalny koncept, ktory zradza odkaz znacky v minimalnej miere." Lenze prebuchat opulentne SUV VW Touareg a dat tam lepsiu vybavu a silnejsie motory - to je cesta aku by som cakal v USA, alebo v Korey. Na EU legendarnu znacku to je pristup....plny zufalstva. A take je aj Cayenne - zufale Porsche. 100 krat moze byt vykonne, vynikajuce, kvalitne a drahe....vezie si so sebou ten tien zufalstva. 😒 /// "Totiž chudé vrstvy promlouvaj do těch oblastí života, do nichž jim to staletí bylo upíráno... " v Tvojej vete je vsetko co som sa vyssie snazil jemne naznacit. Takze suhlas :yes: Akurat, ze tie chudobne vrstvy aj ked "nahodou" zbohatnu financne, nezbohnatu vzdelanim, vystupvani a spravanim. Preto tvrdim, ze pocuvat hlas tych, ktori maju dostatok penazi aby si nieco kupili je strasne nebezpecna cesta. 😐 😄 😉
Jestliže tu kolega básní o tir minulosti v USA... rád se ho na to zeptám. ale abychom si tu psali, že máme 911ky v garáži a hráli si na upřímné diskutéry...
Jestli považuješ za podpásovku "odhalení" kolegy, jak nás tu houpe o svejch garážích a Tir výletech do Států... tak já to považuji za něco jiného... za úplně něco jiného.
Skyline... jen to vyhledat... že se nestydíš... Na podzim jsi tu psal, že "přece" musíš o USA vědět své, když jsi tam jezdil v tiráku. Někde v diskuzi po maňáskovém divadle jsi psal s BMWestem, že máš černého Accorda. Předevčírem čtu, že jezdíš Civica... asi už ani sám nevíš co tu píšeš...
Nevím, kde je pravda a abych byl upřímnej, je mi to jedno. GTI dneska u mě klesl a mrzí mě to. Tohle bylo zbytečný a pod pás. A to bych od něj nečekal... :no:
Sakra necháte toho?? :-! Nebo se tu zas budem hádat? Do***e chlapi to v sobě nemáte kouska noblesy a nadhledu?? To do sebe pořád musíte šťourat jak malý děti??
Na to jsem uplne zapomnel - asi jsem te zprave natolik nechtel verit, ze jsem ji vymazal z pameti. Diky za doplneni.
Lzes GTI, opet lzes. Je to o to smutnejsi, ze uz podruhe me obvinujes z veci, ktere nejsou pravda. Nevim, kam az hodlas klesnout (dnes ses propadl pod dno, az do te hromady hovwen, ktera pod nim byla), ale nechapu, jak muzes takhle drze lhat, kdyz vis, ze neni tak tezke te z one lzi usvedcit - ony ty diskuse, kadrovaku, NEMIZI. :no: :no: :no: Pro ostatni, aby snad nekdo nemel pocit, ze hodlam temto kecum odpadu jmenem GTI tise prihlizet: 1) NIKDY jsem netvrdil, ze vim vsechno nejlip, to tady GTI soudi podle sebe; 2) NIKDY jsem tady nenapsal, ze jsem v tiraku brazdil USA (koho zajima, cim jsem je brazdil, dejte vedet); 3) NIKDY jsem nenapsal, ze mam cerneho Accorda, protoze jsem ho nikdy nemel. O svem aute jsem tu psal jen asi 3x, z toho dvakrat za posledni cca mesic. Kupodivu, porad to byl Civic. Je mi z tebe zle, jako uz tolikrat. Vetsi spinu jsem potkal jen jednou a doufam, ze se mi to bude stavat co nejmene. :no: :no:
Wrrrrrčííím s tebou... Je to hrůza...
😉 :yes:
>😒]
>😒]
Vím moc dobře co píšu. Ale hlavně, hlavně to ví Skyline. Neboj... počkej, on odpoví. Doufejme.
jj...jsi asi dost blízko pravdy :yes: ...teda... :no:
[odkaz] 😉
Tak tenhle příspěvek snad nepsal GTI, kterýho znám... Nezlob se, já tady mentoruju Maria a Ty mně takhle podkopneš nohy... Přečti si, co Skyline napsal a pak to, co jsi napsal Ty... Zamysli se, člověče... :no:
Počkejme si na ED... Pak jsem zvědavý na Tvoje reakce. 😉
Tak teď jsi mě dostal - >😒] Bože, Mario...
jo..Lehmannovci nezklamali 8-s >😒] 😉
>😒] 2.7d ;-\
Ty tvary jsou ilustrací... nikoliv autorským dílem designerů od Bentleye.
:yes:
Já přece nenapsal, že vše co je z východu je horší... a to probuzení... jo... nejsme crčkové... máme rádi srandu... preso, doutníček, víno, skotskou... nikdo moc nechcem dělat 😄 Vím, vím... záleží to i na každém z nás... co si koupíme do stáje.
Zkus to ještě jednou ty.
Skyline... když už tedy píšeš o věrohodnosti značek, není od věci se krátce zamyslet nad věrohodností přispěvatelů... Ty sám jsi tu na podzim vysvětloval náruživě Lonesovi, že o Americe neví nic, že ty víš všechno lépe, neboť jsi tam brázdil v Tirákách jejich dálnice... Asi tak před třemi nedělemi jsi nás tu ujišťoval, že vlastníš černého Accorda... abys předevčírem sdělil, že jezdíš v Civicovi. Tak si udělej napřed pořádek ve své hlavě... a pak teptve trénuj Bentleye, Jaguary a podobné zoufalce... kteří neví, že nejlepší je Skyline a jeho touha...
Mno, milý GTI. Já bych, tak jako Ty, nebyl tak skálopevně přesvědčen, že vše, co je z východu, nutně musí bejt horší. A i kdyby, tempo, jakým Korea dotahuje evropskou produkci je dost děsivý. Abychom se jednou ráno nevzbudili hrůzou, že je všechno jinak. A možná by bylo jen dobře - konečně by se rozvířily stojatý vody a Evropa by se pohnula. Mám pocit, že si je nějak moc jistá svou pozicí. A to je vždycky začátek konce.
myslíš třeba tu automobilku na P ?
Pořád to není ono, ale lepšíš se. Zkus to ještě jednou.
Už jsi určitě velkej kluk a tak víš, že když něco vymeleš, tak se k tomu budeš muset postavit čelem. No a dneska jsem se toho holt chopil já. A věř mi, že mě to taky nebaví. Takže uzavírám, ještě lehce hrozím prstem a vraťme se zpátky k tématu... 😉
To tu těžko udržíš...
Budeš nejspíš přehřátej... pokud tě napadaj nesmysly o nějakých urážkách. Je fajn, že miluješ 911ku, ale věz, že ji tu nikdo nechtěl urazit... A pokud máš na mysli kupce korejské produkce... nebuď bláhovej... ani jeden z nich nepatří k pracháčům... jde zpravidla o nedostatek peněz. Tedy, nemám na BMW3, omlouvám si to v Santa Fe, nemám na A6... omlouvám si to v Sonatě... Obráceně jsem se s tím ještě nesetkal. Ty ano? Také ne, viď. No, to je logické... Přitom bys měl vědět, že Korea tvrdě na sobě maká a dotahuje a dotahuje... jo... jistě... víš koho?... Tak buď rád, žes z kontinentu na který je dotahováno, nikoliv z kontinentu, který dotahuje. Být lepší je lepší :yes:
Máš velmi nepříjemnej kus pravdy. Ano, je to tak, jak říkáš. Přesto nepopřeš, že pojem tradice u jistých automobilek znamená víc, než výkony a cena. Jistě, tradice musela být něčím založena a musela se dlouhou dobu formovat. A dost možná je dobře, že přijde čas, kdy se tradice bortí, protože je možnost, že přijde nová a lepší myšlenka. Já ale patřím ke skupině zatvrzelých zarputilců, kterejm se změny nelíběj. Život je boj...
Mám pro Tebe špatnou zprávu - v XJ už je ropák taky
Taky už mě Tvůj mentorský tón přestává bavit. Takže znovu: Když se Ti to nelíbí, nečti to, resp. ignoruj to.
Ty tvary sou úplně příšerný. bentley by se neměl do ničeho takovýho pouštět. SUV a vypadá to jako auto pro královnu. Osobně preferuji drsný vzhled a ne takovýhle kudrlinky.
Nějak jsi to nepochopil. A mně začíná docházet, že jen ztrácím čas. Když jen změníš slovo, ano, bude to o něco lepší. Ale princip zůstane stejnej. V automobilový metafoře: Do špatně navrženýho auta dáš docela fajn motor. Výsledek? Špatný auto, který nemá tak zlej motor. Pořád to má deleko k první lize...
Dobře, dobře...příště použiju termín "obecní blázen". Vyhovuje?
1) tohle SUV by bylo obludne, stejne jako Cayenne, o tom neni sporu; 2) znacky maji ctit tradici? Proc? Oni to snad nekdy delali? Ale kdepak, VZDY slo o prachy a o zisk, protoze kdo nevydelava, uz neni (pan Studebaker mi mohl vypravet) - jen to, co vydelavalo doted, je nekterymi vnimano jako ta spravna tradice, ktere je potreba se drzet. Co byste hosi rikali pred 50 lety? Vzdyt Bentley uz je jen jmeno a vsichni vime, komu patri - a ze ten nekdo za sve vlastni megalomanske prusery tvrde plati a tak potrebuje nahrabat jinde. Normalka, ne?; 3) Nekdo tady napsal, ze doufa, ze Jaguar timto smerem nepujde - predpokladam, ze je to ten stejny, ktery pred par lety psal, ze doufa, ze Jaguar nebude mit packy z Mondea a na dolnim konci nabidky nebude X-type combi turbokamna s odpoctem DPH. No a dneska uz se to tak nejak vsaklo a problemem je SUV. Cas vsechno spravi. 4) pro vsechny drahe automobilky jsou dulezite nikoliv nejake tradice, ale - stejne jako i pro ostatni znacky - zakaznici. A kdyz uz sejka nudi mit v garazi 150 sedanu a chce tam mastodonta? Holt ho dostane. Jen se mu nesmi rikat, ze je to prevlecenej Tuareg, asi by neprekous, ze jeho auto se da koupit i s motorem z nakladaku. 5) zaver - ja nerikam, ze mam z vyse popsanych veci radost (nemam, Cayenne je hnus a bohuzel jich jezdi celkem dost a vic takovych nepotrebuju), ale na druhou stranu, jake tradice chcete po VW-Bentley? Vzdyt zadne nejsou, je jen jmeno, ktere se nekdo snazi nest dal. Nebrecim u ropaka v X-Type, protoze uz to neni Jaguar (snad nebude v XJ, to by byla rana i pro me). Nebrecim nad Bentley, protoze posledni, kterej me vzal za srdce, bylo kupe Continental T s 6.75 turbo. Jak se oblika VW-Bentley uz me nezajima. Zivot je boj.
:yes:
že kdyby porsche vytvořilo SUV, který je hodno týhle značky, nikdo by ani necek a velebili bychom porsche za tak skvělej krok vpřed. Jenže cayenne se prostě nepovedlo. Proto máme pocit, že ničí dobrý jméno porsche.
😉 :yes: no stejně...
Porsche Cayenne - ano, aj mna irituje spojenie slov SUV - Porsche. Este viac ma ale mrzi to, ze vedenie Porsche miesto toho, aby sa obulo poriadne do svojo core-biznisu (sportaky) a dosiahlo tak lepsie ekonomicke vysledky, pouzilo takuto "popularnu" SUV skratku k ziskom. Co by na to vsetko v suvislostiach povedal Ferdinand Porsche? /// Opacny pohlad na vec: Stary pan je mrtvy a tak nam nepomoze. Musime to zvladnut sami. Ako Porsche sme mala a samostatna automobilka a ziadny z nasich akcionarov nim nie je iba preto, aby spoluvlastnil Porsche (to je len taky psychologicky bonus). Samzorejme, o peniaze ide az v prvom rade. Aby ich dostali, musime ponuknut nieco vysoko ziskove - takze SUV. // Ani ten druhy pohlad ale neospravedlnuje pouzitie tej barlicky - mali to zvladnut na poli sportakov, a akcionarov mali presvedcit, ze tato cestaje spravna. Neviem co chybalo: cas? ochota? schopnosti? A ta cesta, ktorou kracaju so sportakmi - to je uz iny pribeh: ich skladba ma daleko od idealnosti. Prepad prdajov 911 a Bexstera ku koncu zivotneho cyklu min. gen. sa bude cyklicky opakovat a bude to stare horsie (Cim netvrdim, ze 911 by sa nemala vyrabat - urite ano, ale iba ako "chutovka". Zisk by mali tvorit moderne sportaky Porsche).
Marně hledám tu urážku, ale dejme tomu. Přesto - i odpovědět na urážku se dá s noblesou. Zkus to. Třeba zjistíš, že to má mnohem větší účinek, než kolem sebe bezzubě (a vulgárně) kopat...
Co o Picantovi, ale hlavně bys měl vynechat Konzern >😒]
Je mi Tě líto.
Na urážky (ač nejsou adresovány mě) odpovím urážkou. Pokud Ti to vadí tak moje příspěvky nečti. Děkuji.
:yes:
No jo, ale když to má bejt jenom o AUTECH... to asi nebudu moci napsat nic o Picantovi, co? 😉 :yes:
Souhlas :yes:
Pokud sis dobře všimnul, nesouhlasit a argumentovat se dá, aniž bys kohokoli osobně urážel. To by mělo být snad komukoli jasné. Jak vidím, není. Díky takovým se pak tento server stává vzdělávacím a etickým centrem, což, alespoň pro mě, je poněkud nudné a nezáživné. Pokud Ti tedy chybí takt, či schopnost ovládat se, znovu Tě žádám, abys do doby, než tyto kvality získáš, nepřispíval. V tom případě totiž nejde o "příspěvek".
Děkuju >😒]
Tak chlapi, nevybodnem se na tohle slovíčkaření?? A´t z toho sakra není hádání. Bavíme se o autech ne?? 😉
:yes:
...ano, je samozrejme jasne, ze sucasna "nearistokraticka" vrstva udava ton. V tom co je "radoby-in", a teda aj v kancelariach predstavenstva znaciek. Tiez je pravda, ze oni na tradicie kaslu... Ale zodpovednost za to kam bude ktora znacka smerovat nemoze byt na nejakom pocitacovom e😜erovi, ktory zrazu zacal zarabat velke peniaze a chce nieco velke a drahe. Za jeho peniaze sa vkus, citenie, ani ucta k znacke kupit nedaju. Clovek, ktory "nahodou" zarobil velke peniaze (a takych je) nesmie dostat do ruk pravo rozhodovat o zmene kurzu znacky, ktora bola s jasnou viziou budovana 80-100 rokov. To ze bohati ludia "chcu" by mal byt velmi slabucky argument. Aj ked je to tazke, zodpovednost musia niest ti, ktori VEDIA ako a kam.... 😉 Pozrime sa na AM: znacka bola odvratena od priepaste a privedena k ziskovosti. Bez toho, aby sa vybrala do inych vod, ako su sportove. 😉 Mohli si tiez spravit skratku, a ponuknut SUV (alebo nieco ine, co je momentalne popularne), ale tuto BARLICKU nepouzili. Ta cesta, ktorou isli, bola urcite dlha, bolestna, a plna obrovskej prace. Ale dokazali to. A dokazali tym este nieco: schopnosti ludi, ktore nemaju ludia u znaciek, ktore sa museli uchylit k lacnym barlickam... 😉
:no:
Já budu lépe volit slova až bude Inkvwizitor lépe volit věty.
😄 :yes:
Pak by možná bylo přístě vhodný lépe volit slova...
To jsem pochopil. Ale nemůžu vyhovět.
Já Tobě taky ne.
Tak chlape, kdy zajdem na to pivko??
Jedno ma i Gerhard Berger a obcas ho vytahne z garaze...
Mario, laskavě si toho * nech pro sebe. Já ti také nenadávám. 😉 :-!
Myšleno samozřejmě na Maria... :-!
Pokusím se parafrázovat slavného klasika: "Nepište sem a, pokud možno, nepište vůbec." Váš Peytl :no:
O nikoho se neotírám. Tak to na světě je tisíce let... jsou chudé vrstvy, střední vrstvy a vrstvy bohaté... Je to tak správně... ne každý má stejné schopnosti. A tyhle vrstvy maj své ikony, abych byl aktuální. Ty vrstvy chudé maj Picanty, vrstvy střední Apoštoly a vrstvy bohaté Bentleye. je příznačné, že ti z Bentleyů by ani za nic neměnili s těmi z Picantů... Obráceně? Uragan >😒] Snaž se být bohatý... majetkem i duchem... to je ideální kombinace. Zoufalství je být chudý jak v pěněžence, tak na duchu... Kampak s tebou... Mario 😉
...pretoze Bentley by mal v idealnom pripade zostat o tom o com je... 😉
😄
Nemám ani Bentley ani Picanta... Ale na rozdíl od Tebe bych dokázal napsat příspěvek bez toho abych se otíral o ostatní. Což se Tobě ještě nepodařilo. Tak zkus chvíli držet svou nevymáchanou hubu a zatím se nauč psát "vidlička"
Pokud jsi byl nucen (a jinou motivaci si lze představit opravdu těžko) z nedostatku financí pořídit Picanta... nepochybně nepatříš mezi vrstvy, které garážují Bentleye ve stájích. To ale není nic k pohaně. K pohaně je, že máš Picanta a zlobíš se kvůli tomu na mě. Tak na to pozor, Mario... nauč se ovládat... být chudý neznamená být současně sprostý...
* :no:
:yes:
Kámo vystih jsi to naprosto přesně, moje řeč. Nechme tedy rozhodnutí na druhých a uvidíme co se nám z toho v budoucnu vyklube. 😉
Kde to mám podepsat..? :yes: :yes: :yes:
Přesně, jak říkám ve svých příspěvcích vejš. Prostě zvolilo: peníze a prodej je důležitější než image a tradice. To je fér. A mně se to nezamlouvá. A to je taky fér. 😉
Picant na grilu... >😁
Souhlasím s Markem i Peytlem - značka je to nejcennější, co tyto automobilky mají a její budování je zatraceně dlouhodobá záležitost... Podobný krok jako stavba SUV může být z krátkodobého hlediska bezesporu zisková a negativní vliv na značku se projevuje až časem... Tlaky akcionářů na zisky jsou však v dnešní době vysoké a to samozřejmě staví vedení automobilky do nezáviděníhodné situace, kdy se musí rozhodnout, zda tento trade-off podstoupit (rychlý zisk vs. budoucí potenciální znehodnocení značky(které je ke všemu diskutabilní a jen velmi složitě měřitelné)) - částečně proto chápu, že se v takové situaci vedení rozhodne pro stavbu SUV... Sakra, já to chtěl nejdříve zkritizovat a teď mi z toho vyjde skoro pochvala... >😁 Takže abych to upřesnil - chápu důvody, proč se takto vedení rozhodne, ale vůbec se mi takové rozhodnutí nelíbí... 😐 A ještě bych rád zmínil jeden faktor, který dost odlišuje Porsche od ostatních exkluzivních automobilek - Porsche stálo na vlastních nohou a pokud tento stav chtěli udržet (a oni chtěli 😉 ), pak byli nuceni zkusit najít další pro Porsche ziskový segment... Ostatní automobilky tento krok nutně dělat nemusí, neboť jsou součástmi velkých koncernů, což je značně jiná situace - i proto bych se přimlouval za to, aby auta jako SUV od Bentley zůstavala tak leda na obrázcích... 😉
Peytle, to je na druhou stranu také pravda. Porsche skutečně nemuselo začít vyrábět obludného Cayenna. Ani jakékoliv jiné auto této kategorie. Trio Boxster, Cayman a Carrera (příp Carrera GT) + v budoucnu Panamerica by značku bohatě uživilo. Jenže luxusní SUV (ať se líbí nebo ne) bylo trefou do černého. Porsche je na tom teď asi nejlépe v celé své historii. A u Bentleyho tomu není jinak. Stávající modely se prodávají i přes svou vysokou cenu velmi dobře a pro mnohé bohaté by SUV bylo vítaným zpestřením nabídky tradičního britského výrobce.
Vím, jak to myslíš s tím diktátem doby. Ale zároveň nesouhlasím. Porsche NEMUSELO dělat Cayenne. 911 ho víc než úspěšně živí 40 let, zvládla by to i teď. Stejně tak Bentley má tak neochvějnou pozici na trhu luxusních limuzín, že prostě nemá důvod pouštět se do SUVe😜erimentů. A já nechci skřípat zubama...
To auto vzniklo jako vojenský speciál pro Kaddáfího do Libye. A myslím, že si ho moc pochvaloval. Pak se pár kousků prodalo i civilně, ale spatřit je spíš nejde, většinou jsou pozamykaný v garážích šejků.
asi tak.. vyzera fakt nedostojne..
je to trochu jinak...je to udelany z tyhle fotky: [odkaz] a ne cayenne s prilepenym predkem...
Jsme v době... kdy si nemůžeme ani my, ani automobilky hrát na to, čím bychom být chtěli, nýbrž musíme být těmi jimiž býti musíme. To je daň krutému světu. Posledních dvacet let... a je to podporováno "nudou společnosti" jak bohatnou zejména střední vrstvy v Americe a v Evropě... nastal boom segmentů. V šedesátých létech to bylo profilované jinak - mohls koupit GTčko, limuzínu, nebo Fiat 500. Jo... vždyť to bylo jen 15 let po Velký válce... tak co bys chtěl... Takže jestliže mi zejtra představí Bentley dokonalýho stěhováka... zavržu zubama a jdu dál... protože to neznamená, že Bentley přestává být Bentleyem. Nesouhlasím teď s Peytlem, že Cayennem došlo k ukončení úchvatné éry Porsche... do níž se již nedá vrátit. Sakra, vždyť sportovní SUV... tohle přece nemohl král GT třídy vynechat. Koneckonců... všichni víme... že, byť klenot, 911ka by prostě Porsche neuživila. Svět je takovej - lidi (a sleduj to i zde) prostě opuští zažité zvyky, tradice, klasy a prostituují se až někam do Koree... Stokrát tu mohu psát, že jedinej důvod ke koupi takovejchto aut je nedostatek peněz... tisickrát si tu přečtu, že Santa je lepší než Cayenne... A to je důležitá informace... Totiž chudé vrstvy promlouvaj do těch oblastí života, do nichž jim to staletí bylo upíráno... a pak se tu snaž udržet s 911kou... Takže... vyjede-li Bentley SUV... ber to pozitivně... pořád lepší, než Picant na grilu.
Osobně vidím budoucnost značky Bentley asi takto😒br /> 1. skupina - pro šetřivější bohaté - řada Continental (dvanáctiválec 6,0l)
Bentley Continental GT
Bentley Continental GTC
Bentley Continental Flying Spur
Bentley Continental Cross

2.skupina - pro bohaté co nešetří - žada Arnage (osmiválec 6,75l)
Bentley Arnage R,T,L
Bentley Azure
Bentley Coupé (na bázi Arnage/Azure)

Tož tak.
ano to viem.. bol to povodne vojenský speciál.. Ked som bol fagan čítal som v dajakom komunistickom casaku o dajakej príšere s kanady.. Malo to byt 4miestne superluxusne auto schopne rýchlej jazdy aj v narocnom terene.. Zial nepamatam si ani nazov auta a uz ani casak.(ZA pripadne info dakujem ale pochybujem ze si to niekto pamata) Ale mam to v podvedomí. Preco ked bent robí arange (ktorý je sportový asi ako parná žehlička na lade) by nemohol robit suv. Ale u mna je stale ten pocit ze suv by mal byt vlastne off rodík. ale nie klasicky ale superrýchla kára do terenu (nieco ako taky superluxusný ucasník paríž dakar) ktorá ma rešpekt.. A ze by to bolo nepredajne? no idem snívat ale kiež by sa vratili niektorý k heslu pod ktorým sa predával LM002.. to znelo : KED SA PYTATE ZA KOLKO TAK JE PRE VAS PRILIS DRAHY .... KED SA PýTATE PRECO TAK SI HO NEZASLUZITE... :-!
... na té úvodní fotce je to prostě mazlík 😄
...což se docela divím, poněvadž vedle LM002 je i Hummer H1 hadra a kolik si ho koupilo frikulínů. :-!
Mělo. Ale tak nějak si udržel šílenou image značky. Nakonec - LM002, kterej zmiňuješ, měl 5,7l V12 z Diabla a spotřebu, za kterou by se nemusel stydět menší tank... Jen pohled na něj a už Ti cukaly koutky úst. Navíc, jak jistě víš - i na Lambo tehdy to byl propadák. V dnešním měřítku by se to mělo psát s velkým P... Navíc - nebylo to SUV, ale off-road. A to je něco úplně jinýho.
pockat sak lambo malo ofrout nie?
Tak to věřím. Taky bych si dal říct. Chtělo by to zase jednou dostat něco peprnýho pod ruku... :yes:
Čoveče chlape, včera jsem měl tu čest se povozit s Porsche Caymanem S. Sice to není Carrera, ale to svezení - to je prostě sen. Byl jsem z toho odvázanej jak ta prvnička, když si šoupla 😄
Jsem sentimentální jak šedesátka. 😄
Peytle, ty nostalgiku, já snad uronim slzu. 😄
Uvědom si jednu věc. Do nadpisu o příspěvku o Bentley, jsi napsal: "Nie je az take zle..." Před několika lety (desítkami let) by Tě za podobný spojení křižovali. Stál bys na hranici jako kacíř. A dneska je to normální. Bentley? Mno, není to až tak hrozný... Kam se poděly ty pilíře automobilovýho světa? Kam se poděla ta tradice a atmosféra? Dřív Bentley vyrábělo jen jedno auto. Jedno. Víc nic. Nebylo třeba. Bylo jen Bentley a VÍC už nic.
... kurnik neznasam 10 aut inych znaciek postavenych na jednom zaklade s rovnakym ustrojenstvom .. len s inym povrchom .. to je dehonestacia znaciek ... no ale co uz ide o penaze a to sa pocita ;-\
Pod tohle se podepíšu. Je mi jasný, že by se SUV od Bentleyho prodávalo. Stejně tak, jak se prodává Cayenne od Porsche. A nenech se mejlit, Cayenne JE dobrý auto, Moc dobrý. Nejlepší v týhle třídě. Přesto, alespoň u mě (a očividně nejen u mě) s jeho příchodem skončila jedna velká kapitola automobilky Porsche. Porsche se vydalo cestou, odkud není návratu. Dalo přednost prodeji před dlouholetou image. To je rozhodnutí, před kterým stojí všechny tyhle automobilky. A já budu jen rád, když se Ferrari, Lambo, AM, Bentley, Rolls a jim podobný stejnou cestou nevydaj. Amen.
..ked sa prisposobia dobe..ved je to normalne inak by doteraz jazdili na drevenych kolesach s platenou strechou.. tu ide o to aby si Bentley zachoval uroven.. designovu, kvalitativnu a imageovu.. mozno by nebolo zle spravit prieskum medzi sucastnymi vlastnikmi Bentleyov ci by chceli take auto.. nie je ich az tak vela by sa to nedalo spravit..
neviem ci toto vsetko dokaze VW zabezpecit.. design je ok, kvalita?, vynimocnost? - ked to bude rovnaky ram ako touareg.. neviem..
ale zvykol by som si 😄😄😄
Marko, souhlasím s tebou, že tyto tradiční a luxusní značky by neměly výrazněji měnit svou po desetiletí budovanou exkluzívní image. Ale jak je vidět, dnešní doba dává přednost ziskům před vyššími principy. Ostatně Cayenne od Porsche je toho neklamným důkazem. Nám se tenhle vývoj líbit nemusí a leckomu to může přijít jako degradace. Jenže ono to taky souvisí se změnou klientely těhle značek. Dnešní bohatí (hlavně ti mladší, z východu anebo USA) obvykle zcela kašlou na nějaké tradice. Pro ně je rozhodující značka, která je synonymem luxusu a která svému okolí jasně dává najevo stav konta majitele. V tomhle světě rusko-čínských zbohatlíků, americké zlaté mládeže a celebrit, popř. královských synků arabských šejků má tohle auto velkou šanci prorazit.
Apropos, pevně věřím že Lambo, Ferrari nebo Aston popř. Jaguar se touto cestou nevydají. I když on člověk nikdy neví.... ;-\
Na druhou stranu, kdo řekl, že GrandTourer nesmí být větší, než určitá hranice... Vždyť Continental váží 2,5tuny a byť působí kompaktně, je to skoro takové hovádko jako Veyron. A když se k "skoroSUV" dá nějaká 12-16 válcová krasatice (já bych si liboval ve 12+hybrid), proč nedopřát Bentley ultimativní káru 😉 Nejbezpečnější, rychlou jako supersport, s nejnovějsší technologií atp. Vždyť dělat limuzíny z "náklaďáků" se také osvědčilo >😁
Volalo sa to LM002 😉 A nemyslim si, ze nieco take vznikne (ani u Bentley, ani u Lamba, ani nikde inde). Na globalnych trhoch to je nepredajna zalezitost...obzvlast pri sucasnej cene paliva. A nakoniec, ani LM-002 sanepredavalao dbre. Projekt vznikol na zakazku u Lamba ako army tactical-vehicle pre nejakeho diktatora v Afrike. Ten od zakazky potom odstupil a lambo sa pokusilo predat konvertovane civilne auta, aby zaplatilo vyvoj. Myslim, ze s tym mali dost velky problem... 😉
Pierro, ....vies, vyraz "trh si ziada" je v dnesnom svete pomerne nebezpecny. A bude este viac. Ide totiz o to, ze trh by si ziadal aj SUV od Ferrari, alebo AM. Lenze ani jeden z nich ho nevyrobi. Obe firmy totiz dobre vedia, ze to najcennejsie co maju je v dnesnej dobe isty typicky charakter znacky. Technicky, designovo, materialom, aj sirkou modelovej ponuky ic moze okopirovat / napodobnit ktorakolvek (cinska) znacka. 😉 Ale to cim su, ake hodnoty reprezentuju, to nedkaze nikto... A hodnotou Bentley su ultraluxusne limuziny, coupe-GT a cabria. Rovnako ako u Ferrari a AM (super)sportove auta. Kazdy krok k inemu typu aut obsah znacky "rozmelnuje". Je to tak, aj napriek tomu, ze financne by to bol urcite uspech.... Takze vzdy je to suboj medzi peniazmi a vyssimi principmi. Ja mam za to, ze ziskovost (na urovni vysokych dividend pre akcionarov) by mala byt u tych beznych - mainstreamovych znaciek. Znacky ako bentley / Ferrari / lamb👋 AM by mali byt iba v takom zisku aby mali na vyrobu, vyvoj a marketing...
.. Kludne ma upálte a hodte do oleja.. Ale ja na suv nevidím nič zlé. Teda keby nasledovali odkaz LM2000 (tuším) Ale to uz asi nie je klasicke suv typu bmw x5. Jednoducho ak to ma byť beštia s výkonom superšportu dost rýchla na ceste aby spraskala všetko co jej príde do cesty a zvládne iswt po rozoranom pol 150kou nevadili by jej 5metrove skoky preco nie... ale take nieco naposledy postavilo lambo.. Takze ak bude take nove Bentley tak preco nie
Zdar vespolek panstvo,
já bych zas tak uplně tuhle kreaci neodsuzoval. Bentley jako SUV se mi náhodou docela zamlouvá. Je to sice nezvyk, aby prémiová značka zaměřená na limuzíny, kabria a kupé se pouští i do téhle třídy, nicméně, když si to trh žádá?? Ostatně úspěch Cayennu mluví sám za sebe. A tenhle ContiCross má oproti vysloveně ošklivému Cayennu jedno obrovské plus - dá se na něj koukat a nechybí mu i jistý nádech elegance.
Este sa vratim k starsiemu redakcnemu clanku o pripravovanom 4dv. Coupe Bentley [odkaz] Redakcia prebrala clanok, ktory je obsahovo nespravny (predpokladam, ze v zahranici niekto necital povodnu spravu celu a zacal pri pisani clanku divoko snivat). To co povedal Ulrich Eichhorn je toto:
The British luxury brand Bentley of Crewe, England is considering the building of a closed-top variant of its Azure Cabriolet model. "We concern ourselves, among other things, with a Coupe well-behaved derivative of our Top model", confirmed Ulrich squirrel. However they rejected rumors over the building of a four-door Coupe on the Continental platform as an answer to the Porsche Panamera planned for 2009: "We believe Bentley will not have a large success in this segment and are not preparing for such a niche market." /// Takze pojde o ozivenie povodneho modelu Continental T na bazi sucasneho Azure. Bude to zaroven posledny projekt sucasnej gen. velkeho Bentley, pred prichodom uplne novej limuziny Bentley "Sarthe".
>😁 :yes:
Evidentne z toho vyjadrenia je to, ze v buducnosti minmalne nevylucuju prichod takeho auta ;-\ Ale nemyslim si, ze medzi postojom "nie" a "ano" budu necele dva roky....aj ked pri mnozstve sprav ake o tom koluju som aj zmateny. Podla mna je ale ten mule-car platformou pre next-gen Cayenne/Touareg/Q7 😉
Docela zajimavej odkaz [odkaz]
"...until we've got ourselves firmly rooted in strong foundations for the brand..." Tak jen doufejme, že už si to někdo z vedení nevyložil, jako že už nastala ta správná chvíle. Jinak jsi mě uklidnil, Marko a za to Ti patří dík. To je prostě servis, kterej jinde nenajdu! 😉 :yes: :yes: :yes:
...koluje sprava o Bentley SUV. Musim sa priznat, ze aj mna to uz "rozkyvalo"...(ze by platilo ono zname "Sto krat opakovane klamstvo sa stava pravdou" ???). Dostupne fakty ale hovoria o opaku. Jednak si pamatam obsah spravy, v ktorej vedenie VW zaciatkom t.r. zamietlo aj Bentley SUV, aj sedan mensi ako Conti F.S. S tym SUV suhlasi aj vyjadrenie Adriana Hallmarka (ktore som tu uz raz nakopiroval) zo zaciatku t.r.::: 'Our mission was, and still is, to fully position Bentley as the ultimate grand tourer maker. The product strategy therefore has to fulfil the brand strategy. And an SUV doesn't fit.' 'Our new customer profile does give us more leeway in terms of product diversity, but until we've got ourselves firmly rooted in strong foundations for the brand, I think it's dangerous and unnecessary to build SUVs for Bentley,' Mr Hallmark added.
:no: :no: ...... tak když už to má mít stejný díly tak chlapce od Lehmanna jako vždy napadne vzít jedno auto(Cayenne) a dát mu předek a zadek toho co to má bejt (Bentleyho)....
Jen si to řekněte. Pro mý uši to zní prostě hrozně. Kruci, SUV, to je přece módní vlna. A Bentley má být tradice. Skála odolná všem módním trendům a výstřelkům. Tak to bylo a mrzí mě, že tak už to nebude... Já prostě nemůžu tleskat zrodu dalšího klonu Cayenne/Touareg. Vidím za tím jen chladnej kalkul bez špetky automobilový vášně. Nezlobte se proto na mě, když budu zcela upřímnej a popřeju Continental Crossu osud Dominatoru. Tedy že se vyrobí pár kousků, který si zkoupí brunejskej sultán. Ať to zamkne na dva západy... :no:
SUV Bentley? To je zločin!